Nordea Bank AB jobb i Sundsvall

Hitta lediga jobb hos Nordea Bank AB i Sundsvall. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Sundsvall.

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 16
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 16298
Om jobbet
Nordea is a leading universal bank. We help our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. Vi på Nordea Kundservice i Sundsvall söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge kundservice i världsklass och vill utvecklas tillsammans med oss.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss över telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. I dina arbetsuppgifter hanterar du allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Vad vi erbjuder dig
När du börjar hos oss får du utbildning som ger dig förutsättningar att ge våra kunder förstklassig service. Vi erbjuder en långsiktig utvecklingsplan för att säkerställa att du utvecklas i din roll och har rätt kompetens till att hjälpa våra kunder med deras olika ärenden.
Du arbetar heltid efter ett varierat schema med pass fördelade under dag- och kvällstid samt helger. Tänsten är placerad i Sundsvall.
Vem du är
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
Du:
* Har ett genuint intresse för service och kunder
* Tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* Kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* Är social och trivs både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor
* Har en gymnasieexamen och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Sundsvall är ett glatt gäng i blandade åldrar med olika erfarenheter. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men det är inte ett krav. Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan tillsammans med CV och personligt brev senast den 12/03/2023. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.
Endast för kandidater i Sverige - för facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Kundrådgivare, Sparcenter

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Jan 10
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 15474 
Kundrådgivare, Sparcenter Sundsvall
Till Sparcenter Sundsvall, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst när det passar dem.
Om tjänsten
Som kundrådgivare på sparcenter är du oftast kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa kundupplevelser i världsklass. Med ditt engagemang och passion överträffar du kundernas förväntningar och hjälper till att förverkliga deras drömmar och mål genom att alltid jobba proaktivt och erbjuda kunderna en relevant lösning på deras sparande. Kunderna möter du via telefon & via onlinemöte.
Dina fokusområden blir att:
* Tillsammans med dina kollegor ansvarar ni för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet samt nå uppsatta mål
* Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kunds ärende direkt
* Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på hitta sälj- och servicemöjligheter i kunddialogen
* Du kommer jobba med inbokade möten kring sparande & pension samt jobba proaktivt i inkommande samtal med att ge råd kring bankens tjänster & produkter

Tjänsten är placerad i Sundsvall.
Vem du är
Vi söker dig som har ett genuint intresse för sparande och med ditt engagemang och passion överträffar du kundernas förväntningar och hjälper till att förverkliga deras drömmar och mål genom att alltid jobba proaktivt och erbjuda kunderna en relevant lösning på deras sparande:
* Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
* Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster genom inkommande samtal & bokade möten.
* Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat.
* Har ett stort affärsdriv och engagemang
* Är flexibel och ser möjligheter före hinder

Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 24/01/2023. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Marie Björk, marie.bjork@nordea.com.
För facklig information, kontakta finansforbundet@nordea.se eller SACONordea@nordea.com.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Junior serviceagent till Kundcenter i Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 18
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 12444
Nu söker vi fler servicestjärnor som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service gällande digitala lösningar?
Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att vara en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi.
Vi på Nordea Kundservice i Sundsvall söker nu fler fantastiska kollegor till ett projekt inom digitala lösningar. Brinner du för att ge förstklassig service? Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt i våra digitala kanaler. Som junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en mycket viktig roll.
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga.
Som junior serviceagent deltar du i utvecklingen av banken och vi uppmuntrar förbättringsförslag och idéer som kan omvandlas från tanke till verklighet.

Du möter våra kunder som kontaktar oss över telefon. Du kommer besvara samtal inom ett specifikt område, men ingen kund är den andra lik och vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du den utbildning som ger dig förutsättningar att ge våra kunder förstklassig service.
Projektet pågår heltid från 21 november och minst 6 månader framåt med möjlighet till förlängning.
I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-20.
Rollen är placerad i Sundsvall.
Vem du är
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* trivas med kundkontakter via digitala kanaler och telefon
* ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo
* ha en avklarad gymnasial utbildning
* vara kommunikativ i tal och skrift

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Sundsvall är ett glatt gäng i olika åldrar och med olika erfarenheter. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. Med rätt personliga egenskaper kan du komma från olika yrkesbakgrunder och studier.

Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig! 
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 26/10/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Sundin på +46 703598242 / sofia.sundin@nordea.se. Intervjuer och anställning sker löpande under annonseringstiden. Skicka därför in din ansökan snarast.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Endast för kandidater i Sverige -för facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Junior serviceagent till Kundcenter i Sundsvall

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Okt 10
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years.

Job ID: 12444
Nu söker vi fler servicestjärnor som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service gällande digitala lösningar?
Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att vara en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi.
Vi på Nordea Kundservice i Sundsvall söker nu fler fantastiska kollegor till ett projekt inom digitala lösningar. Brinner du för att ge förstklassig service? Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt i våra digitala kanaler. Som junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en mycket viktig roll.
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga.
Som junior serviceagent deltar du i utvecklingen av banken och vi uppmuntrar förbättringsförslag och idéer som kan omvandlas från tanke till verklighet. 

Du möter våra kunder som kontaktar oss över telefon. Du kommer besvara samtal inom ett specifikt område, men ingen kund är den andra lik och vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du den utbildning som ger dig förutsättningar att ge våra kunder förstklassig service. 
Projektet pågår heltid från 31 oktober och minst 6 månader framåt med möjlighet till förlängning.
I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-20.
Rollen är placerad i Sundsvall.
Vem du är

Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* trivas med kundkontakter via digitala kanaler och telefon 
* ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* ha en avklarad gymnasial utbildning
* vara kommunikativ i tal och skrift 

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Sundsvall är ett glatt gäng i olika åldrar och med olika erfarenheter. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. Med rätt personliga egenskaper kan du komma från olika yrkesbakgrunder och studier.

Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 14/10/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Sundin på +46 703598242 / sofia.sundin@nordea.se. Intervjuer och anställning sker löpande under annonseringstiden. Skicka därför in din ansökan snarast. 

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Endast för kandidater i Sverige -för facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Nordea Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 25
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 13870
Nya kundservicemedarbetare till Nordea Sundsvall – våra 4 miljoner kunder väntar på dig! Kom och bli vår kollega! Nordeas kundservice i Sundsvall söker nu fler medarbetare till vårt härliga gäng.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler. Det är viktigt att du trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg.

Vem du är
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunder:
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du är social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt.
* Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift.

Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 07/11/2022. Intervjuer sker löpande så ansök så snart som möjligt. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.
Notera att vi endast tar emot ansökningar via vår ansökningslänk. CV:n och personliga brev som skickas via mail kommer inte att hanteras.
För facklig information, kontakta finansforbundet@nordea.se eller SACONordea@nordea.com.

Ansök nu

Junior serviceagent till Kundcenter i Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 4
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years.

Job ID: 12444
Nu söker vi fler servicestjärnor som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service gällande digitala lösningar?
Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att vara en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi. 
Vi på Nordea Kundservice i Sundsvall söker nu fler fantastiska kollegor till ett projekt inom digitala lösningar. Brinner du för att ge förstklassig service? Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig! 
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt i våra digitala kanaler. Som junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en mycket viktig roll.
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga.
Som junior serviceagent deltar du i utvecklingen av banken och vi uppmuntrar förbättringsförslag och idéer som kan omvandlas från tanke till verklighet. 

Du möter våra kunder som kontaktar oss över telefon. Du kommer besvara samtal inom ett specifikt område, men ingen kund är den andra lik och vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du den utbildning som ger dig förutsättningar att ge våra kunder förstklassig service.
Projektet pågår heltid från 31 oktober och minst 6 månader framåt med möjlighet till förlängning.
I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-20.
Rollen är placerad i Sundsvall.
Vem du är

Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* trivas med kundkontakter via digitala kanaler och telefon 
* ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo
* ha en avklarad gymnasial utbildning
* vara kommunikativ i tal och skrift 

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Sundsvall är ett glatt gäng i olika åldrar och med olika erfarenheter. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. Med rätt personliga egenskaper kan du komma från olika yrkesbakgrunder och studier.

Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 14/10/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Sundin på +46 703598242 / sofia.sundin@nordea.se. Intervjuer och anställning sker löpande under annonseringstiden. Skicka därför in din ansökan snarast. 

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Endast för kandidater i Sverige -för facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Junior serviceagent till Kundcenter i Sundsvall

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Sep 30
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years.

Job ID: 12444
Nu söker vi fler servicestjärnor som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service gällande digitala lösningar?
Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att vara en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi. 
Vi på Nordea Kundservice i Sundsvall söker nu fler fantastiska kollegor till ett projekt inom digitala lösningar. Brinner du för att ge förstklassig service? Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt i våra digitala kanaler. Som junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en mycket viktig roll.
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga. 
Som junior serviceagent deltar du i utvecklingen av banken och vi uppmuntrar förbättringsförslag och idéer som kan omvandlas från tanke till verklighet. 

Du möter våra kunder som kontaktar oss över telefon. Du kommer besvara samtal inom ett specifikt område, men ingen kund är den andra lik och vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du den utbildning som ger dig förutsättningar att ge våra kunder förstklassig service.
Projektet pågår heltid från 31 oktober och minst 6 månader framåt med möjlighet till förlängning.
I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-20.
Rollen är placerad i Sundsvall.
Vem du är

Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* trivas med kundkontakter via digitala kanaler och telefon
* ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo
* ha en avklarad gymnasial utbildning
* vara kommunikativ i tal och skrift

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Sundsvall är ett glatt gäng i olika åldrar och med olika erfarenheter. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. Med rätt personliga egenskaper kan du komma från olika yrkesbakgrunder och studier.

Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 14/10/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Sundin på  +46 703598242 / sofia.sundin@nordea.se. Intervjuer och anställning sker löpande under annonseringstiden. Skicka därför in din ansökan snarast.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Endast för kandidater i Sverige -för facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Junior serviceagent till Kundcenter i Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 25
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years.

Job ID: 12444
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service gällande digitala lösningar? 
Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att vara en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi.
Vi på Nordea Kundservice i Sundsvall söker nu fler fantastiska kollegor till ett projekt inom digitala lösningar. Brinner du för att ge förstklassig service? Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt i våra digitala kanaler. Som junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en mycket viktig roll.
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga.
Som junior serviceagent deltar du i utvecklingen av banken och vi uppmuntrar förbättringsförslag och idéer som kan omvandlas från tanke till verklighet.

Du möter våra kunder som kontaktar oss över telefon. Du kommer besvara samtal inom ett specifikt område, men ingen kund är den andra lik och vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du den utbildning som ger dig förutsättningar att ge våra kunder förstklassig service.
Projektet pågår heltid från 1 oktober och minst 6 månader framåt med möjlighet till förlängning.
I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-18.
Rollen är placerad i Sundsvall.
Vem du är

Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* trivas med kundkontakter via digitala kanaler och telefon
* ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo
* ha en avklarad gymnasial utbildning
* vara kommunikativ i tal och skrift

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Sundsvall är ett glatt gäng i olika åldrar och med olika erfarenheter. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. Med rätt personliga egenskaper kan du komma från olika yrkesbakgrunder och studier.

Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 16/09/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Ida Cederberg på +46 705705129 / ida.cederberg@nordea.se. Intervjuer och anställning sker löpande under annonseringstiden. Skicka därför in din ansökan snarast.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Endast för kandidater i Sverige -för facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Nordea kundservice Sundsvall, Timanställning

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 2
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years.

Job ID: 10195
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och dessutom jobba med framtidens kundservicerådgivning?
Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att vara en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi.
Vi på Nordea Kundservice i Sundsvall söker nu fler fantastiska kollegor som brinner för att ge förstklassig service och som vill utvecklas tillsammans med oss. Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Om tjänsten
I din roll hjälper du våra kunder med deras bankärenden som underlättar deras vardag. Du hanterar allt från enkla frågor till mer komplexa ärenden. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en mycket viktig roll. Din positiva inställning och ditt engagemang för att ge kundupplevelser utöver det vanliga, uppskattas av både kunder och arbetskamrater.
Du möter i första hand våra kunder som kontaktar oss över telefon. Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter som bland annat att hantera skriftliga kanaler. Ingen kund är den andra lik och frågorna varierar – vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du den utbildning som ger dig förutsättningar att ge våra kunder förstklassig service. Du kommer att ingå i ett lösningsorienterat team med mycket kompetens i en god arbetsmiljö och med uppskattade ledare**. Du får fullt stöd för att lyckas och får löpande ta del av kompetenshöjande utbildningar. Vi erbjuder en långsiktig utvecklingsplan för att säkerställa att du får rätt kompetens till att hjälpa våra kunder med deras olika ärendetyper.
**när vi frågar våra medarbetare hur väl de uppskattar sin närmaste ledare, svarar de 90 på 100-gradig skala
Timanställning
I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dagtid, kvällstid och helg. Du behöver jobba minst 50-60 timmar i månaden. Under sommaren arbetar du heltid under minst sex veckor. Vi möter våra kunder alla dagar mellan klockan 8-20.
Vem du är
Samarbete, ägarskap, passion och mod – det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
Du:
* Tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* Kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* Är social och trivs både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo
* Har en avklarad gymnasial utbildning och är van att kommunicera med människor och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Sundsvall är ett glatt gäng i olika åldrar och med olika erfarenheter. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. Med rätt personliga egenskaper kan du komma från olika yrkesbakgrunder.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 25/08/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.
Endast för kandidater i Sverige -för facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.com eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare, Sundsvall

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Jun 20
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 10281
Nya kundservicemedarbetare till Nordea Sundsvall – våra 4 miljoner kunder väntar på dig! Kom och bli vår kollega! Nordeas kundservice i Sundsvall söker nu fler medarbetare till vårt härliga gäng.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler. Det är viktigt att du trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg. 
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunder
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du är social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt.
* Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift.

Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande.
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 26/06/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare, Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 2
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 10281 
Nya kundservicemedarbetare till Nordea Sundsvall – våra 4 miljoner kunder väntar på dig! Kom och bli vår kollega! Nordeas kundservice i Sundsvall söker nu fler medarbetare till vårt härliga gäng.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler. Det är viktigt att du trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg.
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunder
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du är social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt.
* Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift.

Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande.
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 19/06/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare, Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 18
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 7370 
Nya kundservicemedarbetare till Nordea Sundsvall – våra 4 miljoner kunder väntar på dig!
Kom och bli vår kollega! Nordeas kundservice i Sundsvall söker nu fler medarbetare till vårt härliga gäng.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till djupgående och mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och ge kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler. Det är också viktigt att du själv trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg.
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunder.
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt med både kunder och kollegor.
* Du är social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt.
* Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift.

Har du erfarenhet av bank och försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. Du behöver kunna starta tjänsten 2:a Maj.
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!

Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 27/03/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt via rekrytering.3335@nordea.se
I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare, Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 11
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 7370 
Nya kundservicemedarbetare till Nordea Sundsvall – våra 4 miljoner kunder väntar på dig!
Kom och bli vår kollega! Nordeas kundservice i Sundsvall söker nu fler medarbetare till vårt härliga gäng.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till djupgående och mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och ge kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler. Det är också viktigt att du själv trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg.
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunder.
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt med både kunder och kollegor.
* Du är social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt.
* Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift.

Har du erfarenhet av bank och försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav.
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!

Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 22/02/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt via rekrytering.3335@nordea.se.
I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare Timanställning till Nordea Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 27
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 4545 

Kom och bli vår kollega!

Nordea kundservice i Sundsvall söker nu fler medarbetare för timanställning.

Vill du ha ett varierat jobb där du själv har möjlighet att påverka dina arbetstider? Studerar du eller har ett annat deltidsjobb? Då kan detta vara något för dig.


Om tjänsten

I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt, du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande. Du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till djupgående och mer komplicerade kundärenden. 

Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service.

Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig service och ge kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler.

Det är också viktigt att du själv kan söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dagtid, kvällstid och helg. Du behöver jobba minst 4 vardagar samt en helg i månaden och vi förväntar oss att du ställer upp när ordinarie personal har semester, till exempel vid påsk, under sommaren och jul.

Vem du är

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunder

•    Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
•    Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
•    Du har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt med både kunder och kollegor.
•    Du är social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt.
•    Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift.

Har du erfarenhet av bank och försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav.

Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!



Nästa steg

Välkommen med din ansökan senast 06.02.2022. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.

För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.com eller SACO på saconordea@nordea.com 

Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Nordea Kundservice Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 21
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Kom och bli vår kollega! Nordea Kundservice i Sundvall söker nu fler kollegor för tillsvidareanställning. Vi erbjuder dig en kundnära roll i ett team där vi hjälper varandra nå framgång.
I tjänsten som Kundservicemedarbetare/Service Agent, möter du Nordeas kunder via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. I korthet innebär jobbet att kunden ringer till Nordea. Du svarar och hjälper kunden med det kunden önskar hjälp med.

Om tjänsten

Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service och kundanpassade tips kring bankens tjänster, produkter och kanaler.
Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter. Detta innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.
Vad ska du göra?
* Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
* Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer där du informerar och inspirerar kunderna till att använda alla våra kanaler.  
* Proaktivt fokusera på att hitta servicemöjligheter i kundsamtalet.  

Som ny får du den utbildning i samband med start som krävs för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge kvalificerad rådgivning till våra kunder.  
Tjänsten är placerad på Nordeas kundserviceenhet i Sundsvall. I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider. Då vi finns till för våra kunder alla dagar och kvällar året om så är passen fördelade på dagtid, kvällstid samt helger.

Vem du är

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden.    
Du:  
* Behöver inte har tidigare erfarenhet av bankbranchen. Vi lär dig!
* Har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  
* Kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  
* Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor.  
* Tar lätt till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  
* Har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  

Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!

Nästa steg

Välkommen med din ansökan senast 6 Juni 2021. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.com  eller SACO på saconordea@nordea.com
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Ansök nu

Service Agent , Kundservice i Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 26
”Det är jätteroligt att jobba på Kundcenter, vi har verkligen kul på jobbet. Vi har alltid en vänlig ton och en kultur av hjälpsamhet – det finns alltid någon att prata med. Banken och arbetet är i ständig förändring, vi arbetar hela tiden med nya tjänster och produkter. Detta är en utmärkt arbetsplats för att utveckla sig själv, och det finns även möjlighet att "göra karriär" inom enheten. Jag har utvecklats otroligt mycket under min tid här. Om du vill arbeta nära kunder och tycker om att hjälpa människor så är detta en perfekt arbetsplats för dig!”– Ludvig, Service Agent  
 
Kom och arbeta med Ludvig och oss andra här på Kundservice i Sundsvall! I huset är vi ett gäng på 150 kollegor som nu söker fler kollegor för tillsvidare och timanställning.  
  Om tjänsten

I tjänsten som Service Agent möter du våra kunder via telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler, där du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av. Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter, vilket innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.  
 
Vad ska du göra?  
 
- Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.  
- Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
- På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.  
 
Tjänsten är placerad i Sundsvall. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar och helger. Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning – allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder.  
  Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden. Vi ser att du:  
 
- Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  
- Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  
- Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.  
- Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  
- Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  
 
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! 
  Mer information och skicka ansökan

Välkommen med din ansökan senast den 12 november 2018. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta susanne.k.christensen@nordea.se  
 
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.com eller SACO på saconordea@nordea.com  
 
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Ansök nu

Service Agent , Kundservice i Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 11
Det mest optimala jobb enligt mig under studietiden är ett jobb där mina tidspreferenser blir tagna i åtanke, där man vet att man blir sedd och kan utvecklas samtidigt som man har roligt. Det är exakt vad jag har upplevt under min tid som anställd hos Nordea!  
 
Jag började jobba på Nordea mindre än ett halvår efter mina studier hade startat och jag har snart jobbat här i 2 år! Min största rädsla innan jag ansökte var att jag inte skulle ha tid att jobba och plugga samtidigt, men det jag märkte efter ett tag var att jag pluggade bättre och med mer disciplin när jag la in fler jobbpass. Detta är för att jag pluggar bättre under stress, när jag då har mindre tid att plugga under veckan så tar jag bättre vara på den tiden.  
Jobbet krockar heller aldrig med föreläsningarna eftersom man alltid får välja sina egna tider. Detta är extremt skönt under tenta-veckorna eftersom man kan välja att inte lägga in något jobb alls. Rent naturligt brukar det bli att man lägger in en hel del pass i början av en ny kurs när det inte är så mycket att göra och sedan gradvis minska antalet jobbdagar per vecka. Bara av att veta att den säkerheten finns, utan ett tvång av att behöva jobba vissa exakta tider, är för mig det mest stressfria och värdefulla ett jobb kan ha att erbjuda under studietiden!  
- Philip Hammar, Service Agent Kundcenter Sundsvall 
 
Kom och arbeta med Philip och oss andra här på Kundservice i Sundsvall! I huset är vi ett gäng på 150 kollegor som nu söker fler kollegor för timanställning.  
  Om tjänsten

I tjänsten som Service Agent möter du våra kunder via telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler, där du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av. Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter, vilket innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.  
 
Vad ska du göra?   
 
- Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.    
- Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
- På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.  
 
Tjänsten är placerad i Sundsvall. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar och helger. Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning – allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder.  
  Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden. Vi ser att du:  
 
- Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  
- Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  
- Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.  
- Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  
- Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  
 
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! 
  Mer information och skicka ansökan

Välkommen med din ansökan senast den 18 oktober 2018. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta susanne.k.christensen@nordea.se. 
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.com eller SACO på saconordea@nordea.com  
 
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Ansök nu

Service Agent , Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 30
”Det är jätteroligt att jobba på Kundcenter, vi har verkligen kul på jobbet. Vi har alltid en vänlig ton och en kultur av hjälpsamhet – det finns alltid någon att prata med. Banken och arbetet är i ständig förändring, vi arbetar hela tiden med nya tjänster och produkter. Detta är en utmärkt arbetsplats för att utveckla sig själv, och det finns även möjlighet att "göra karriär" inom enheten. Jag har utvecklats otroligt mycket under min tid här. Om du vill arbeta nära kunder och tycker om att hjälpa människor så är detta en perfekt arbetsplats för dig!”– Ludvig, blivande kollega på Kundcenter i Sundsvall.  
 
Kom och arbeta med Ludvig och alla oss här på Kundcenter i Sundsvall! I huset är vi ett gäng på 150 kollegor, och söker nu fler kollegor för tillsvidare och timanställning.   
 
  Om tjänsten

Som Kundtjänstmedarbetare möter du kunderna per telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.  
 
Vad ska du göra?  
 
- Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.   
- Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
- På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.  
 
Tjänsten är placerad i Sundsvall. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar och helger.   
 
Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning – allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder.   
 
  Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden.  
 
Du:  
 
- Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  
- Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  
- Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.  
- Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  
- Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  
 
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
 
  Mer information och skicka ansökan

Välkommen med din ansökan senast 24 Augusti 2018. Urval kommer att ske löpande.  
 
Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du att få genomföra ett antal färdighetstester och besvara ett personlighetsformulär. De skickas till den mailadress som du anger i ansökan senast två veckor efter sista ansökningsdag.  
 
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: 
Jonas Lönnberg: 072-2341322 
Fredrik Kindahl: 072-5254899 
 
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Kundcenter i Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 10
”Det är jätteroligt att jobba på Kundcenter, vi har verkligen kul på jobbet. Vi har alltid en vänlig ton och en kultur av hjälpsamhet – det finns alltid någon att prata med. Banken och arbetet är i ständig förändring, vi arbetar hela tiden med nya tjänster och produkter. Detta är en utmärkt arbetsplats för att utveckla sig själv, och det finns även möjlighet att "göra karriär" inom enheten. Jag har utvecklats otroligt mycket under min tid här. Om du vill arbeta nära kunder och tycker om att hjälpa människor så är detta en perfekt arbetsplats för dig!”– Ludvig, blivande kollega på Kundcenter i Sundsvall.  
 
Kom och arbeta med Ludvig och alla oss här på Kundcenter i Sundsvall! I huset är vi ett gäng på 150 kollegor, och söker nu fler kollegor för tillsvidare - och timanställning.  
 
  Om tjänsten

Som Kundtjänstmedarbetare möter du kunderna per telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.  
 
Vad ska du göra?  
 
- Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.  
- Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
- På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.  
 
Tjänsten är placerad i Sundsvall. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar och helger.  
 
Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning – allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder. Utbildningen startar i maj.
 
  Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden.  
 
Du:  
 
- Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  
- Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  
- Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.  
- Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  
- Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  
 
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!   
 
  Mer information och skicka ansökan

I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Läs mer.  
 
Välkommen med din ansökan senast 27 april 2018. Urval kommer att ske löpande.  
 
Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du att få genomföra ett antal färdighetstester och besvara ett personlighetsformulär. De skickas till den mailadress som du anger i ansökan senast två veckor efter sista ansökningsdag.  
 
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Jonas Lönnberg på 072-341322 eller Fredrik Kindahl 072-525 48 99.  
 
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Ansök nu

Serviceagent till Digitala Kanaler , Sundsvall eller Uppsala

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 28
Till Nordea Kundservice Digitala Kanaler söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar finns vi där för att erbjuda en relevant lösning.  
 
Välkommen till ett team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar möter du kunderna i olika kanaler där det bäst passar dem.  
 
  Om tjänsten
Som Serviceagent möter du våra kunder via kanalerna chatt, mejl, video och telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa en positiv kundupplevelse. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.  
 
Dina fokusområden blir att:  
 
-Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
-Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer, där du informerar och uppmuntrar kunderna att använda alla våra kanaler.  
-Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet.  
-Tjänsten är placerad i Sundsvall eller Uppsala. Du arbetar olika typer av arbetspass, även kvällar och helger.  
Alla nya medarbetare kommer få den utbildning som krävs för tjänsten. Utbildningen startar preliminärt i maj.  
 
  Din profil

Vi söker dig som vill jobba för att lösa kundens ärende och bidra till en ökad kundnöjdhet.  
 
Du:  
 
-Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.  
-Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  
-Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidrar till ett öppet och positivt klimat.  
-Tar till dig ny teknik som du använder i mötet med kunden.  
 
Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  
 
  Mer information och skicka ansökan

I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Läs mer.  
 
Välkommen med din ansökan senast 14 mars 2018.  
 
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Lena Lingensjö. lena.lingensjo@nordea.se, 072-58 68 150. För facklig information, kontakta finansforbundet@nordea.se eller SACONordea@nordea.com.   
 
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Kundcenter i Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 18
”Det är jätteroligt att jobba på Kundcenter, vi har verkligen kul på jobbet. Vi har alltid en vänlig ton och en kultur av hjälpsamhet – det finns alltid någon att prata med. Banken och arbetet är i ständig förändring, vi arbetar hela tiden med nya tjänster och produkter. Detta är en utmärkt arbetsplats för att utveckla sig själv, och det finns även möjlighet att "göra karriär" inom enheten. Jag har utvecklats otroligt mycket under min tid här. Om du vill arbeta nära kunder och tycker om att hjälpa människor så är detta en perfekt arbetsplats för dig!”– Ludvig, blivande kollega på Kundcenter i Sundsvall.  
 
Kom och arbeta med Ludvig och alla oss här på Kundcenter i Sundsvall! I huset är vi ett gäng på 150 kollegor, och söker nu fler kollegor för timanställning.  
 
  Om tjänsten

Som Kundtjänstmedarbetare möter du kunderna per telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.  
 
Vad ska du göra?  
-Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.      
-Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
-På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.  
 
Tjänsten är placerad i Sundsvall. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar och helger.  
 
Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning – allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder. Utbildningen startar i mars.   
 
  Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden.  
 
Du:
-Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.      
-Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  
-Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.  
-Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  
 
Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  
 
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!  
 
  Mer information och skicka ansökan

I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Läs mer.  
 
Välkommen med din ansökan senast 4 februari 2018. Urval kommer att ske löpande.  
 
Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du att få genomföra ett antal färdighetstester och besvara ett personlighetsformulär. De skickas till den mailadress som du anger i ansökan senast två veckor efter sista ansökningsdag.  
 
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Camilla Persson på 072-147 88 74 eller Fredrik Kindahl 072-525 48 99.  
 
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Ansök nu