Insclear AB jobb i Sundsvall

Hitta lediga jobb hos Insclear AB i Sundsvall. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Sundsvall.

Administratör till Insclear

Löneadministratör/Lönekonsult
Läs mer Feb 8
Vi söker en administratör till Insclear!


Vi söker en administratör till vårt rapporteringsteam.
Du kommer ingå i ett team om fyra personer där arbetsuppgifterna i huvudsakligen är månatlig administration av lönefiler och rapportering till olika pensionsbolag, försäkringsförmedlare samt försäkringsbolag.
Du kommer delta på kundmöten och arbeta för goda kundrelationer.


Vi söker dig som:
Har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot lön/ekonomi/pension, alternativt att du har förvärvat motsvarande kunskaper via tidigare arbete
Är en van användare av system och tycker om att utnyttja digitala lösningar för att arbeta effektivt
Har god kommunikativ förmåga


Meriterande om du:
Har jobbat med flertalet olika lönesystem samt olika typer av företag och kollektivavtal
Har erfarenhet av löpande pensions- och försäkringsrapportering för både tjänstemän och arbetare. Exempelvis för Collectum, Fora samt Bliwa.
Genomfört Insuresec


Hos oss på Insclear sker det hela tiden spännande förändringar vilket kräver att vi alla är flexibla i vårt sätt att tänka och jobba. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Vi söker dig som är strukturerad och tycker om att skapa ordning och reda. Du förstår vikten av noggrannhet i administrativa arbetsuppgifter. Du kommunicerar tydligt men med en lyhörd och ödmjuk approach och du ser möjligheter där andra ser hinder. Du bör gilla att tänka i förbättringsbanor och vilja effektivisera system och arbetssätt.


Tjänsten är en tillsvidare anställning.
Placeringsort: Sundsvall
Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.


Om företaget
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB).
Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering.
Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.


Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Karlsson på hr@insclear.se eller Sara Brink på jobba@insclear.se.
Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt.


Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Administratör till Insclear

Ekonomiassistent
Läs mer Dec 15
Vi söker en administratör till Insclear!
?
Arbetsbeskrivning
Vi ska förstärka vårt team som hanterar fakturor och det dagliga betalflödet!
Din roll innebär att du tillsammans med övriga teamet på fem medarbetare hanterar tjänstepensionsfakturor och det dagliga betalflödet. Du tar emot fakturor, kontrollerar och samfakturerar. Du hanterar ärenden från våra kundföretag och har kontakt med flera olika försäkringsbolag.
Du kommer även arbeta nära våra samarbetspartners gällande löpande administration av vår Premiecentral.


Vi söker dig som:
· Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses som likvärdig
· Erfarenhet av arbete inom pension och försäkring
· Du talar och skriver flytande på svenska och engelska
· Har god datorvana samt vana att arbeta i olika system
· Har god kommunikativ förmåga


För att lyckas i den här rollen ser vi att du är strukturerad och tycker om att skapa ordning och reda. Du förstår vikten av noggrannhet i administrativa arbetsuppgifter. Du kommunicerar tydligt men med en lyhörd och ödmjuk approach och du ser möjligheter där andra ser hinder.


Tjänsten är en tillsvidare anställning.
Placeringsort: Sundsvall
Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Om företaget
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till
Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett
gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare
försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva
verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica
Karlsson på jobba@insclear.se.
Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka
tjänsten så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Administratör till Insclear

Ekonomiassistent
Läs mer Maj 10
Vi söker en administratör till vårt implementeringsteam!

Arbetsbeskrivning
Då en av implementeringsteamets medarbetare går på föräldraledighet söker vi en person som kan stötta under denna period.
Din roll innebär att du tillsammans med övriga teamets medarbetare implementerar nya kunder inom våra tjänster för pensionsadministration. Detta innefattar till stor del administration i våra egna system samt att du deltar på kundmöten och bygger relationer med nya kunder. Du kommer att arbeta både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Tjänsten är ett vikariat med goda möjligheter till fortsättning.
Tidsperiod: Tillträde omgående och pågår till och med 2024-12-31.
Placeringsort: Sundsvall eller Stockholm.
Resor kan förekomma i tjänsten.

Egenskaper och kvalifikationer
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du som söker är kommunikativ och tycker om att kommunicera externt såväl som internt. Du är strukturerad och tycker om att skapa ordning och reda. Du trivs i en roll med högt tempo där du har mycket eget ansvar och hanterar många olika kontaktytor. Du kommunicerar tydligt men med en lyhörd och ödmjuk approach och du ser möjligheter där andra ser hinder.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet.
Krav:
- Erfarenhet av arbete inom pension och försäkring
- Du talar och skriver flytande på svenska och engelska
Meriterande:
- Erfarenhet av att arbeta med försäljning
- Erfarenhet av arbete inom området lön
- Genomfört Insuresec


Om företaget
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.


Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Karlsson på jobba@insclear.se.
Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Testare

Systemtestare
Läs mer Mar 30
Vi söker en testare till Insclear!


Arbetsbeskrivning:
Du kommer arbeta i ett företag med familjär atmosfär på en stor marknad. Insclear utvecklar IT-system i en molnbaserad lösning från Microsoft. Då våra system växer behöver vi utöka och effektivisera kvalitetssäkringen. I rollen som testare kommer du bidra med att skapa testfall, utföra testning samt effektivisera och automatisera tester. Du kommer att arbeta både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.


Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Stockholm eller Sundsvall.


Egenskaper och kvalifikationer:
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du som söker har erfarenhet av testning, både manuell, automatiserad och utforskande test. Du är självgående och kan bidra/driva arbetet med kvalitetssäkring. Du trivs med att vara en del av vårt testteam och hanterar kontaktytor mellan utveckling och krav.


Dina egenskaper:
Erfarenhet av organiserat testarbete
Erfarenhet av testautomatisering
Du har goda kunskaper i programmering
God kommunikationsförmåga i svenska


Meriterande:
Erfarenhet av Microsoft Azure DevOps
Erfarenhet av arbete inom pension och försäkring
Kunskaper om kravarbete och dess koppling till test


Om företaget:
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen. Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.


Kontakt:
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Karlsson på jobba@insclear.se.


Ansökan:
CV samt personligt brev skickas till jobba@insclear.se.
Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt.


Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Account manager till Insclear

Account manager
Läs mer Maj 9
Vi växer och söker en social personlighet till rollen som Account manager!


Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta i ett företag med familjär atmosfär på en stor marknad. Då efterfrågan på våra tjänster ökar breddar vi teamet som arbetar med implementering av nya kunder med en ny typ av roll med inriktning på sälj. Din roll kommer innefatta prospektering, säljmöten och att bygga relationer med nya och befintliga kunder. Du kommer att arbeta både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga. Då rollen är ny får du vara med och forma den och bygga upp processer och material.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Sundsvall eller i Stockholm.
Resor förekommer i tjänsten.


Egenskaper och kvalifikationer
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du som söker är kommunikativ och tycker om att kommunicera externt såväl som internt. Du trivs i en roll med högt tempo där du har mycket eget ansvar och hanterar många olika kontaktytor. Du kommunicerar tydligt men med en lyhörd och ödmjuk approach och du ser möjligheter där andra ser hinder.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet.
Krav:
- Erfarenhet av att arbeta med försäljning
- Du talar och skriver flytande på svenska och engelska
Meriterande:
- Erfarenhet av arbete inom pension och försäkring
- Erfarenhet av arbete inom området lön
- Genomfört Insuresec


Om företaget
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.


Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Karlsson på jobba@insclear.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Säljare till Insclear

Account manager
Läs mer Mar 22
Vi växer och söker en social personlighet till rollen som säljare!


Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta i ett företag med familjär atmosfär på en stor marknad. Då efterfrågan på våra tjänster ökar breddar vi teamet som arbetar med implementering av nya kunder med en ny typ av roll med inriktning på sälj. Din roll kommer innefatta prospektering, säljmöten och att bygga relationer med nya och befintliga kunder. Du kommer att arbeta både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga. Då rollen är ny får du vara med och forma den och bygga upp processer och material.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Sundsvall eller i Stockholm.
Resor förekommer i tjänsten.


Egenskaper och kvalifikationer
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du som söker är kommunikativ och tycker om att kommunicera externt såväl som internt. Du trivs i en roll med högt tempo där du har mycket eget ansvar och hanterar många olika kontaktytor. Du kommunicerar tydligt men med en lyhörd och ödmjuk approach och du ser möjligheter där andra ser hinder.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet.
Krav:
- Erfarenhet av att arbeta med försäljning
- Du talar och skriver flytande på svenska och engelska
Meriterande:
- Erfarenhet av arbete inom pension och försäkring
- Erfarenhet av arbete inom området lön
- Genomfört Insuresec


Om företaget
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.


Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Karlsson på jobba@insclear.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Säljare till Insclear

Account manager
Läs mer Feb 3
Vi växer och söker en social personlighet till rollen som säljare!


Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta i ett företag med familjär atmosfär på en stor marknad. Då efterfrågan på våra tjänster ökar breddar vi teamet som arbetar med implementering av nya kunder med en ny typ av roll med inriktning på sälj. Din roll kommer innefatta prospektering, säljmöten och att bygga relationer med nya och befintliga kunder. Du kommer att arbeta både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga. Då rollen är ny får du vara med och forma den och bygga upp processer och material.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Sundsvall eller i Stockholm.
Resor förekommer i tjänsten.


Egenskaper och kvalifikationer
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du som söker är kommunikativ och tycker om att kommunicera externt såväl som internt. Du trivs i en roll med högt tempo där du har mycket eget ansvar och hanterar många olika kontaktytor. Du kommunicerar tydligt men med en lyhörd och ödmjuk approach och du ser möjligheter där andra ser hinder.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet.
Krav:
- Erfarenhet av att arbeta med försäljning
- Du talar och skriver flytande på svenska och engelska
Meriterande:
- Erfarenhet av arbete inom pension och försäkring
- Erfarenhet av arbete inom området lön
- Genomfört Insuresec


Om företaget
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.


Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Karlsson på jobba@insclear.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Lön och pensionsspecialist

Löneadministratör
Läs mer Jun 8
Är du en glad och positiv person som älskar lön och pension då är det dig vi söker!
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.
Vi söker dig som har:
Erfarenhet av lön och pensionsadministration och som vill fortsätta utvecklas inom området.
God systemvana och bra kunskaper i Excel
God kommunikativ förmåga och hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift
Meriterande att ha jobbat med flertalet olika lönesystem.

Då vi jobbar såväl dagligen som månatligen med deadlines och mål vill vi att du delar vår ambition att hela tiden överträffa oss själva. Hos oss på Insclear sker det hela tiden spännande förändringar vilket kräver att vi alla är flexibla i vårt sätt att tänka och jobba.
Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga. Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss. Du bör vara strukturerad och tycka om att ständigt tänka i förbättringsbanor och vilja effektivisera system och arbetssätt.
Du kommer ingå i ett team om 7 personer, där arbetsuppgifterna i huvudsak är:
Kontakt och uppsättning av nya kunder i vårt system
Göra kontroller och beräkningar av pension
Ärendehantering

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Sundsvall eller i Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Ansök nu

Lön och pensionsadministratör

Löneadministratör
Läs mer Mar 22
Är du en glad och positiv person som älskar lön och pensionsadministration då är det dig vi söker!
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.


Vi söker dig som:
Har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot lön/ekonomi, alternativt att du har förvärvat motsvarande kunskaper via tidigare arbete
Är en van användare av system och tycker om att utnyttja digitala lösningar för att arbeta effektivt
Utrycker dig väl i tal och skrift

Meriterande om du:
Har jobbat med flertalet olika lönesystem samt olika typer av företag och kollektivavtal
Har erfarenhet av löpande pensions- och försäkringsrapportering för både tjänstemän och arbetare. Exempelvis för Collectum, Fora samt Bliwa.



Hos oss på Insclear sker det hela tiden spännande förändringar vilket kräver att vi alla är flexibla i vårt sätt att tänka och jobba. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Vi söker dig som är strukturerad och lösningsorienterad som gillar att tänka i förbättringsbanor och vilja effektivisera system och arbetssätt. Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa egenskaper med oss.
Du kommer ingå i ett team om 5 personer där arbetsuppgifterna i huvudsakligen är månatlig administration av lönefiler. Rapportering till olika pensionsbolag, försäkringsförmedlare samt försäkringsbolag. Kontakt via ärendehanteringssystem med företag samt försäkringsförmedlare.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med möjlighet till omgående start.
Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Ansök nu

Administratör

Ekonomiassistent
Läs mer Feb 12
Är du en glad och positiv person som älskar administration, fakturor och bokföring då är det dig vi söker!
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.
Vår samfaktureringstjänst möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.


Vi söker dig som:
• Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses som likvärdig
• Har erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden
• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Har god kommunikativ förmåga


Då vi jobbar såväl dagligen som månatligen med deadlines och mål vill vi att du delar vår ambition att hela tiden överträffa oss själva.
Hos oss på Insclear sker det hela tiden spännande förändringar vilket kräver att vi alla är flexibla i vårt sätt att tänka och jobba. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.
Du bör vara strukturerad och tycka om att ständigt tänka i förbättringsbanor och vilja effektivisera system och arbetssätt.
Du kommer ingå i ett team om 5 personer, där arbetsuppgifterna i huvudsakligen är:
Fakturahantering
Samfakturering
Skapande av bokförings- och kontrollrapporter
Hantering av det dagliga betalflödet
Kundansvar
Kundmöten



Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Ansök nu

Administratör till Insclears Premiecentral

Försäkringshandläggare
Läs mer Dec 30
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.
Vi söker dig som:
Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses likvärdig.
Har god erfarenhet av tjänstepensioner samt tidigare erfarenhet av administration.
Har god datorvana. Du ska kunna hantera och förstå enklare filer så som excel och xml.
Hanterar svenska flytande i tal och skrift

Du kommer att ingå i teamet som hanterar Insclears premiecentralstjänst. En tjänst skapad av våra ägande förmedlarbolag för deras kundföretag med upphandlad affär. Insclears premiecentral beräknar och fakturerar kundföretagens tjänstepensionspremier.
Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.
Du bör vara strukturerad och tycka om att ständigt tänka i förbättringsbanor och vilja effektivisera system och arbetssätt.
Vi är ett litet men starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Du kommer ingå i ett team om 3 personer, där arbetsuppgifterna i huvudsak är:
Hantera premiecentralens månatliga flöde.
Kommunikation och uppföljning med förmedlarbolag och försäkringsbolag som är anslutna till premiecentralen.
Hantering av dagligt betalflöde.



Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vi har redan tagit beslut om annonsering samt rekryteringsprocess för denna tjänst och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med försäljare av annonsplatser och rekryteringsfirmor.

Ansök nu

Administratör till Insclears Premiecentral

Försäkringshandläggare
Läs mer Nov 12
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.
Vi söker dig som:
Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses likvärdig.
Har god erfarenhet av tjänstepensioner samt tidigare erfarenhet av administration.
Hanterar svenska flytande i tal och skrift

Du kommer att ingå i teamet som hanterar Insclears premiecentralstjänst. En tjänst skapad av våra ägande förmedlarbolag för deras kundföretag med upphandlad affär. Insclears premiecentral beräknar och fakturerar kundföretagens tjänstepensionspremier.
Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.
Du bör vara strukturerad och tycka om att ständigt tänka i förbättringsbanor och vilja effektivisera system och arbetssätt.
Vi är ett litet men starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Du kommer ingå i ett team om 3 personer, där arbetsuppgifterna i huvudsak är:
Hantera premiecentralens månatliga flöde.
Kommunikation och uppföljning med förmedlarbolag och försäkringsbolag som är anslutna till premiecentralen.
Hantering av dagligt betalflöde.



Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vi har redan tagit beslut om annonsering samt rekryteringsprocess för denna tjänst och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med försäljare av annonsplatser och rekryteringsfirmor.

Ansök nu

Administratör

Ekonomiassistent
Läs mer Aug 25
Är du en glad och positiv person som älskar administration, fakturor och bokföring då är det dig vi söker!
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.
Vår samfaktureringstjänst möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.


Vi söker dig som:
• Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses som likvärdig
• Har erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden
• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Har god kommunikativ förmåga


Då vi jobbar såväl dagligen som månatligen med deadlines och mål vill vi att du delar vår ambition att hela tiden överträffa oss själva.
Hos oss på Insclear sker det hela tiden spännande förändringar vilket kräver att vi alla är flexibla i vårt sätt att tänka och jobba. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.
Du bör vara strukturerad och tycka om att ständigt tänka i förbättringsbanor och vilja effektivisera system och arbetssätt.
Du kommer ingå i ett team om 10 personer, där arbetsuppgifterna i huvudsakligen är:
Fakturahantering
Samfakturering
Skapande av bokförings- och kontrollrapporter
Hantering av det dagliga betalflödet
Kundansvar
Kundmöten



Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Ansök nu

Administratör

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 24
Är du en glad och positiv person som älskar administration, fakturor och bokföring då är det dig vi söker!
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.
Vår samfaktureringstjänst möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.


Vi söker dig som:
• Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses som likvärdig
• Har erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden
• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Har god kommunikativ förmåga




Då vi jobbar såväl dagligen som månatligen med deadlines och mål vill vi att du delar vår ambition att hela tiden överträffa oss själva.
Hos oss på Insclear sker det hela tiden spännande förändringar vilket kräver att vi alla är flexibla i vårt sätt att tänka och jobba. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.
Du bör vara strukturerad och tycka om att ständigt tänka i förbättringsbanor och vilja effektivisera system och arbetssätt.
Du kommer ingå i ett team om 10 personer, där arbetsuppgifterna i huvudsakligen är:
Fakturahantering
Samfakturering
Skapande av bokförings- och kontrollrapporter
Hantering av det dagliga betalflödet
Kundansvar
Kundmöten



Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Ansök nu

Administratör sökes inför Sommarjobb

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 25
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar. Vi erbjuder i huvudsak två tjänster; premiecentralen för upphandlad affär samt vår samfaktureringstjänst som möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.


Vi söker dig med personligt engagemang och ett sinne för ordning och reda. Du behöver vara noggrann, ansvarstagande och flexibel. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga. Det är bra om du har tidigare erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden, administration och/eller ekonomi. Du får gärna vara student då det finns stora möjligheter till extrajobb under resterande del av året.


Du är med i det löpande arbetet med framförallt fakturahantering, till viss del bokföringsarbete och annan administration.

Ansök nu

Administratör

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 25
Är du en glad person som älskar administration, fakturor och bokföring då är det dig vi söker!


Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.


Vår samfaktureringstjänst möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.


Vi söker dig som:
• Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses som likvärdig
• Har erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden
• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift


Då vi jobbar såväl dagligen som månatligen med deadlines och mål vill vi att du delar vår ambition att hela tiden överträffa oss själva.
Hos oss på Insclear sker det hela tiden spännande förändringar vilket kräver att vi alla är flexibla i vårt sätt att tänka och jobba. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.
Du bör vara strukturerad och tycka om att ständigt tänka i förbättringsbanor och vilja effektivisera system och arbetssätt.
Du kommer ingå i ett team om 7-8 personer, där arbetsuppgifterna i huvudsakligen är:
Fakturahantering
Samfakturering
Skapande av bokförings- och kontrollrapporter
Hantering av det dagliga betalflödet

Ansök nu

Administratör

Ekonomiassistent
Läs mer Dec 18
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.


Vår samfaktureringstjänst möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.




Vi söker dig som:
• Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses som likvärdig
• Har erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden
• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift


Vi söker dig med personligt engagemang.
Initiativförmåga, ansvarstagande och driv är egenskaper som värderas högt.


Vi ser det som positivt om du har en vilja och förmåga att möta människor och ge en god service. Då vi jobbar såväl dagligen som månatligen med deadlines och mål vill vi att du delar vår ambition att hela tiden överträffa oss själva.
Hos oss på Insclear sker det hela tiden spännande förändringar vilket kräver att vi alla är flexibla i vårt sätt att tänka och jobba. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.


Du kommer ingå i ett team om 7-8 personer, där arbetsuppgifterna är bland annat:
- Fakturahantering
- Samfakturering
- Skapande av bokförings- och kontrollrapporter

Ansök nu

Administratör

Ekonomiassistent
Läs mer Okt 30
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.


Vår samfaktureringstjänst möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.


Då en av våra medarbetare kommer gå på föräldraledighet behöver vi förstärkning av en vikarierande administratör fram till våren 2021.


Vi söker dig som:
• Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses som likvärdig
• Har erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden
• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift


Vi söker dig med personligt engagemang.
Initiativförmåga, ansvarstagande och driv är egenskaper som värderas högt.


Vi ser det som positivt om du har en vilja och förmåga att möta människor och ge en god service. Då vi jobbar såväl dagligen som månatligen med deadlines och mål vill vi att du delar vår ambition att hela tiden överträffa oss själva.
Hos oss på Insclear sker det hela tiden spännande förändringar vilket kräver att vi alla är flexibla i vårt sätt att tänka och jobba. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.


Du kommer ingå i ett team om 7-8 personer, där arbetsuppgifterna är bland annat:
- Fakturahantering
- Samfakturering
- Skapande av bokförings- och kontrollrapporter

Ansök nu

Administratör

Ekonomiassistent
Läs mer Maj 28
Du kommer ingå i ett team om 11-12 personer, där arbetsuppgifterna är bland annat:
- Fakturahantering
- Samfakturering
- Skapande av bokförings- och kontrollrapporter.
- Externa kundmöten


Vi söker dig som:

• Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses som likvärdig
• Har erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden
• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift

Vi söker dig med personligt engagemang och en god kommunikativ förmåga då arbetet innebär kontakt med både befintliga och nya kunder. Initiativförmåga, ansvarstagande och driv är egenskaper som värderas högt.

Vi ser det som positivt om du har en vilja och förmåga att möta människor och ge en god service. Då vi jobbar såväl dagligen som månatligen med deadlines och mål vill vi att du delar vår ambition att hela tiden överträffa oss själva.
Hos oss på Insclear sker det hela tiden spännande förändringar vilket kräver att vi alla är flexibla i vårt sätt att tänka och jobba. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.



Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.

Vår samfaktureringstjänst möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.

Ansök nu

Löneadministratör

Löneadministratör
Läs mer Mar 13
I rollen som löneadministratör kommer du arbeta med olika uppgifter primärt knutna till lönefiler och rapportering till olika försäkringsbolag.

Arbetsuppgifterna omfattar:
- Hantera lönefiler från kundföretag
- Rapportering till externa parter inom pension
- Kontroll och avstämning
- Kundmöten

Rollen innebär också att löpande arbeta med att utveckla våra processer inom dessa områden.
Du kommer vara delaktig och drivande i att sätta upp kontakter hos olika externa parter och sätta upp rutiner för arbetsflödet internt.




Vi söker dig som:

• Har jobbat med lönefiler och eller löneadministration
• Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses som likvärdig
• Har erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden
• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift

Vi ser att du utmanas och motiveras av stort eget ansvar och gärna tar egna initiativ.
Då du kommer att ingå i ett mindre team lägger vi hög vikt vid samarbetsförmåga och flexibilitet.
Du behöver ha förmågan att kunna arbeta både självständigt och gemensamt.

Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.


Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.

Ansök nu

Ekonomiadministratör

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 19
Du kommer ingå i ett team om 11-12 personer, där arbetsuppgifterna är bland annat:
- Fakturahantering
- Samfakturering
- Skapande av bokförings- och kontrollrapporter.
- Externa kundmöten


Vi söker dig som:

• Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses som likvärdig
• Har erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden
• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift

Vi söker dig med personligt engagemang och en god kommunikativ förmåga då arbetet innebär kontakt med både befintliga och nya kunder. Initiativförmåga, ansvarstagande och driv är egenskaper som värderas högt.

Vi ser det som positivt om du har en vilja och förmåga att möta människor och ge en god service. Då vi jobbar såväl dagligen som månatligen med deadlines och mål vill vi att du delar vår ambition att hela tiden överträffa oss själva.
Hos oss på Insclear sker det hela tiden spännande förändringar vilket kräver att vi alla är flexibla i vårt sätt att tänka och jobba. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.



Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.

Vår samfaktureringstjänst möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.

Ansök nu

Ekonomiadministratör sökes inför Sommarjobb

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 12
Du är med i det löpande arbetet med framförallt fakturahantering, till viss del bokföringsarbete och annan administration.


Vi söker dig med personligt engagemang och ett sinne för ordning och reda. Du behöver vara noggrann, ansvarstagande och flexibel. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga. Det är bra om du har tidigare erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden, administration och/eller ekonomi. Du får gärna vara student då det finns stora möjligheter till extrajobb under resterande del av året.

Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar. Vi erbjuder i huvudsak två tjänster; premiecentralen för upphandlad affär samt vår samfaktureringstjänst som möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.

Ansök nu

Löneadministratör

Löneadministratör
Läs mer Okt 8
I rollen som administratör kommer du arbeta med olika uppgifter primärt knutna till lönefiler och rapportering till olika försäkringsbolag.

Arbetsuppgifterna omfattar:
- Hantera lönefiler från kundföretag
- Rapportering till externa parter inom pension
- Kontroll och avstämning
- Kundmöten

Rollen innebär också att löpande arbeta med att utveckla våra processer inom dessa områden.
Du kommer vara delaktig och drivande i att sätta upp kontakter hos olika externa parter och sätta upp rutiner för arbetsflödet internt.




Vi söker dig som:

• Har jobbat med lönefiler och eller löneadministration
• Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses som likvärdig
• Har erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden
• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift

Vi ser att du utmanas och motiveras av stort eget ansvar och gärna tar egna initiativ.
Då du kommer att ingå i ett mindre team lägger vi hög vikt vid samarbetsförmåga och flexibilitet.
Du behöver ha förmågan att kunna arbeta både självständigt och gemensamt.

Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.


Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.

Ansök nu

Ekonomiadministratör sökes inför Sommarjobb!

Ekonomiassistent
Läs mer Apr 3
Arbetsuppgifterna kommer att innebära att du är med i det löpande arbetet med framförallt fakturahantering och till viss del bokföringsarbete.

Vi söker dig med personligt engagemang och ett sinne för ordning och reda. Du behöver vara noggrann, ansvarstagande och flexibel. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga. Det är bra om du har tidigare erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden, administration och/eller ekonomi. Du får gärna vara student då det finns stora möjligheter till extrajobb under resterande del av året.

Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar. Vi erbjuder i huvudsak två tjänster; premiecentralen för upphandlad affär samt vår samfaktureringstjänst som möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.

Ansök nu

Ekonomiadministratör

Ekonomiassistent
Läs mer Feb 14
Som en del av vårt team kommer du ingå i ett team om 11-12 personer, där arbetsuppgifterna är bland annat:
- Lönefilshantering och rapportering
- Fakturahantering
- Samfakturering
- Skapande av bokförings- och kontrollrapporter.
- Externa kundmöten


Vi söker dig som:
• Har jobbat med lönefiler
• Har eftergymnasial bakgrund, gärna inom ekonomi eller liknande utbildning som anses som likvärdig
• Har erfarenhet av tjänstepensionsmarknaden
• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift

Vi söker dig med personligt engagemang och en god kommunikativ förmåga då arbetet innebär kontakt med både befintliga och nya kunder. Initiativförmåga, ansvarstagande och driv är egenskaper som värderas högt.

Vi ser det som positivt om du har en vilja och förmåga att möta människor och ge en god service. Då vi jobbar såväl dagligen som månatligen med deadlines och mål vill vi att du delar vår ambition att hela tiden överträffa oss själva.
Hos oss på Insclear sker det hela tiden spännande förändringar vilket kräver att vi alla är flexibla i vårt sätt att tänka och jobba. Vi är ett starkt team som arbetar både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga.
Vi värderar noggrannhet och engagemang högt i vår verksamhet och för att trivas i denna roll så ser vi gärna att du delar dessa åsikter med oss.



Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.

Vår samfaktureringstjänst möjliggör bättre kontroll och minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.

Ansök nu