Nordea Bank Abp, Filial i Sverige jobb i Sundsvall

Hitta lediga jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige i Sundsvall. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Sundsvall.

Bli vår nästa Service Agent

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 22
Nordea is a leading Nordic universal bank.

Job ID: 29266
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Vi söker fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om vårt team

Lär känna Sundsvalls-teamet, som präglas av stark vinnarkultur med fokus på resultat, nöjda kunder och god kvalitet. Vi har roligt tillsammans, samarbetar och är måna att ställa upp för varandra. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med stora möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Vad du kommer att göra
Som Service Agent jobbar du med att:
* Möta våra kunder via telefon och skapa positiva kundupplevelser
* Guida våra kunder till att hitta lösningar på sina bankärenden
* Motverka digitalt utanförskap och få våra kunder att känna sig bekväma med våra digitala tjänster
* Hantera allt från enkla frågor till mer komplicerande kundärenden

Vem du är

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Detta är värderingar som vägleder oss i hur vi arbetar och hur vi fattar beslut – och som vi tror att du delar.
Vi tror att du som söker:
* Är en stjärna på service och vinner kundernas förtroende och lojalitet
* Är social och kommunikativ
* Trivs med att både arbeta självständigt och i nära samarbete med kollegor
* Kan sätta dig in i kundens situation, anpassa ditt bemötande och koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter
* Drivs av att arbeta mot uppsatta mål i ett högt tempo
* Använder ditt goda omdöme för att fatta väl grundade beslut som följer Nordeas riktlinjer och regler

Din bakgrund och kompetens innefattar:
* Avklarad och godkänd gymnasial utbildning
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det skulle vara värdefullt om du även:
* Har relevant och aktuell arbetslivserfarenhet av kundmötande serviceroller, gärna inom bank/finans/försäkring
* Har utbildning inom ekonomi

Arbetsvillkor
I rollen arbetar du på ett rullande schema fördelat på dag, kväll och helgspass. Arbetspassen pågår vardagar klockan 7:45-20:15 och helg klockan 8:45-17:15. Anställningsformen är en timanställning där du förväntas arbeta 30h/v. Vi erbjuder startdatumet 9 juni 2025. Du behöver vara tillgänglig för arbete mellan v. 27-32.
Vad vi erbjuder
Människor kommer hit när de vill komma någonstans. För somliga är det att ta sin karriär till nästa nivå. För andra är det att bryta ny mark inom sitt kompetensområde – med andra ord, du kommer alltid framåt hos oss.
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Under ditt första år utbildar vi dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområden. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 27/04/2025.
Rekryteringsprocessen består av följande steg:
* CV-urval
* Tester
* Telefonintervju
* Fysisk intervju
* Bakgrundskontroll

Vi är ett internationellt bolag och därför kan telefonintervjun komma att ske på engelska. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan!
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Bli vår nästa Service Agent

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 8
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 29266
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Vi söker fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om vårt team

Lär känna Sundsvalls-teamet, som präglas av stark vinnarkultur med fokus på resultat, nöjda kunder och god kvalitet. Vi har roligt tillsammans, samarbetar och är måna att ställa upp för varandra. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med stora möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Vad du kommer att göra
Som Service Agent jobbar du med att:
* Möta våra kunder via telefon och skapa positiva kundupplevelser
* Guida våra kunder till att hitta lösningar på sina bankärenden
* Motverka digitalt utanförskap och få våra kunder att känna sig bekväma med våra digitala tjänster
* Hantera allt från enkla frågor till mer komplicerande kundärenden

Vem du är

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Detta är värderingar som vägleder oss i hur vi arbetar och hur vi fattar beslut – och som vi tror att du delar.
Vi tror att du som söker:
* Är en stjärna på service och vinner kundernas förtroende och lojalitet
* Är social och kommunikativ
* Trivs med att både arbeta självständigt och i nära samarbete med kollegor
* Kan sätta dig in i kundens situation, anpassa ditt bemötande och koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter
* Drivs av att arbeta mot uppsatta mål i ett högt tempo
* Använder ditt goda omdöme för att fatta väl grundade beslut som följer Nordeas riktlinjer och regler

Din bakgrund och kompetens innefattar:
* Avklarad och godkänd gymnasial utbildning
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det skulle vara värdefullt om du även:
* Har relevant och aktuell arbetslivserfarenhet av kundmötande serviceroller, gärna inom bank/finans/försäkring
* Har utbildning inom ekonomi

Arbetsvillkor
I rollen arbetar du på ett rullande schema fördelat på dag, kväll och helgspass. Arbetspassen pågår vardagar klockan 7:45-20:15 och helg klockan 8:45-17:15. Anställningsformen är en timanställning där du förväntas arbeta 30h/v. Vi erbjuder startdatumet 9 juni 2025. Du behöver vara tillgänglig för arbete mellan v. 27-32.
Vad vi erbjuder
Människor kommer hit när de vill komma någonstans. För somliga är det att ta sin karriär till nästa nivå. För andra är det att bryta ny mark inom sitt kompetensområde – med andra ord, du kommer alltid framåt hos oss.
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Under ditt första år utbildar vi dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområden. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 20/04/2025.
Rekryteringsprocessen består av följande steg:
* CV-urval
* Tester
* Telefonintervju
* Fysisk intervju
* Bakgrundskontroll

Vi är ett internationellt bolag och därför kan telefonintervjun komma att ske på engelska. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! 
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Bli vår nästa Service Agent

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 28
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 29266
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Vi söker fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om vårt team

Lär känna Sundsvalls-teamet, som präglas av stark vinnarkultur med fokus på resultat, nöjda kunder och god kvalitet. Vi har roligt tillsammans, samarbetar och är måna att ställa upp för varandra. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med stora möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Vad du kommer att göra
Som Service Agent jobbar du med att:
* Möta våra kunder via telefon och skapa positiva kundupplevelser
* Guida våra kunder till att hitta lösningar på sina bankärenden
* Motverka digitalt utanförskap och få våra kunder att känna sig bekväma med våra digitala tjänster
* Hantera allt från enkla frågor till mer komplicerande kundärenden

Vem du är

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Detta är värderingar som vägleder oss i hur vi arbetar och hur vi fattar beslut – och som vi tror att du delar.
Vi tror att du som söker:
* Är en stjärna på service och vinner kundernas förtroende och lojalitet
* Är social och kommunikativ
* Trivs med att både arbeta självständigt och i nära samarbete med kollegor
* Kan sätta dig in i kundens situation, anpassa ditt bemötande och koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter
* Drivs av att arbeta mot uppsatta mål i ett högt tempo
* Använder ditt goda omdöme för att fatta väl grundade beslut som följer Nordeas riktlinjer och regler

Din bakgrund och kompetens innefattar:
* Avklarad och godkänd gymnasial utbildning
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det skulle vara värdefullt om du även:
* Har relevant och aktuell arbetslivserfarenhet av kundmötande serviceroller, gärna inom bank/finans/försäkring
* Har utbildning inom ekonomi

Arbetsvillkor
I rollen arbetar du på ett rullande schema fördelat på dag, kväll och helgspass. Arbetspassen pågår vardagar klockan 7:45-20:15 och helg klockan 8:45-17:15. Anställningsformen är en timanställning där du förväntas arbeta 30h/v. Vi erbjuder startdatumet 9 juni 2025. Du behöver vara tillgänglig för arbete mellan v. 27-32.
Vad vi erbjuder
Människor kommer hit när de vill komma någonstans. För somliga är det att ta sin karriär till nästa nivå. För andra är det att bryta ny mark inom sitt kompetensområde – med andra ord, du kommer alltid framåt hos oss.
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Under ditt första år utbildar vi dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområden. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 11/04/2025.
Rekryteringsprocessen består av följande steg:
* CV-urval
* Tester
* Telefonintervju
* Fysisk intervju
* Bakgrundskontroll

Vi är ett internationellt bolag och därför kan telefonintervjun komma att ske på engelska. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan!
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Service Agent

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Dec 13
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 27888
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Till vår Kundserviceenhet i Sundsvall söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Våra uppdrag kan variera något beroende på roll och vara allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden. Vi vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här gör du verkligen skillnad!
Vad vi erbjuder dig som anställd på Nordea
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Vi utbildar dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområden. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Rollen är en timanställning där du förväntas jobba minst 30 timmar per vecka.
I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass mellan klockan 9-17. Du arbetar på plats på vårt kontor som är placerat på Sjögatan 13 i Sundsvall.
Anställnings- och utbildningsstart är planerad till 3 mars 2025
Vem är du
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
 För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon
* Ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo
* Ha en avslutad och godkänd gymnasieexamen
* Du är kommunikativ i tal och skrift i både svenska och engelska

Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast 03/01/2025, men gärna så snart som möjligt då urval sker löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se. Då Nordea är ett globalt bolag kan delar av processen komma att vara på engelska. 
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 21
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 26845
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Till vår Kundserviceenhet i Sundsvall söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Våra uppdrag kan variera något beroende på roll och vara allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden. Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga över telefon.
Vad vi erbjuder dig som anställd på Nordea
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Vi utbildar dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområden. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Vem är du
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet. 
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon.
* Ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* Ha en gymnasieexamen samt vara kommunikativ i tal och skrift.

I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass mellan klockan 9-17. Vi har vårt kontor i helt nyrenoverade lokaler i city, Sjögatan 13, i samma hus som Ica Esplanad.
Vi söker både tillsvidare- och timanställda. Vid tillsvidareanställning har du inledningsvis en 12 månaders provanställning.
Anställning och utbildning startar 8 januari 2025.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 04/11/2024, men gärna så snart som möjligt då urval sker löpande. 
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Nordea

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 19
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 25206
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Till vår Kundserviceenhet i Sundsvall söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Ditt uppdrag är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden. Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga över telefon.
Vad vi erbjuder dig som anställd på Nordea
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Under ditt första år utbildar vi dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområden. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Ta del av våra förmåner
Som provanställd på Nordea ger vi dig även tillgång till en mängd olika fördelar och förmåner, allt från hälsa till en bra balans mellan jobb och fritid.
Här är ett urval av Nordeas förmåner:
* Personalbank - Personlig rådgivning och förmånliga priser på bankens produkter såsom bolån, försäkring mm.
* Nordeas vinstandelsprogram – alla våra medarbetare får del av bankens årliga vinst i form av vinstandelar.
* Nordea Learning – Vårt digitala företagsuniversitet med över 10 000 kurser där du som anställd har fri tillgång till lärande på och utanför arbetsplatsen.
* Friskvårdsbidrag & rabatter via Benify för att främja hälsa och välmående.

Vem är du
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon.
* Ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* Ha en gymnasieexamen samt vara kommunikativ i tal och skrift.

I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass mellan klockan 9-17. Vi har från oktober vårt kontor i nyrenoverade lokaler i city, Sjögatan 13, i samma hus som Ica Esplanad.
Anställningsformen är tillsvidareanställning som inleds med en 12 månaders provanställning. Anställning och utbildning startar 4 november 2024.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 08/09/2024, men gärna så snart som möjligt då urval sker löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Service Agent

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 13
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 23852
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Till vår Kundserviceenhet i Sundsvall söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. Som Junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar samt svarar på frågor relaterade till betalkort. Vi vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här gör du verkligen skillnad!
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga över telefon. Du vägleder och hjälpa våra kunder att ladda ner, felsöka och aktivera våra digitala tjänster. Du kommer utöver detta också arbeta med kort- och kontofrågor.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Anställningsformen är timanställning där du förväntas jobba minst 30 timmar i veckan. Anställning och utbildning startar 240819. I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass mellan klockan 9-17. Rollen är placerad på Kolvägen, men vi kommer under hösten att flytta till nyrenoverade lokaler i city, i samma hus som ICA Esplanad.
Vem är du?
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon
* Ta till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och fokuserat tillsammans med kollegor
* Ha en gymnasieexamen
* Ha goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om har aktuell och relevant erfarenhet av serviceyrken.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast 27/05/2024 men gärna så snart som möjligt då urval sker löpande.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se. För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Junior Service Agent

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 28
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 20978
Junior Service Agent
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Till vår Kundserviceenhet i Sundsvall söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. Som Junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar samt svarar på frågor relaterade till betalkort. Vi vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här gör du verkligen skillnad!
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga över telefon. Du vägleder och hjälpa våra kunder att ladda ner, felsöka och aktivera våra digitala tjänster. Du kommer utöver detta också arbeta med kort- och kontofrågor.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du den utbildningen du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina blivande kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Anställningsformen är timanställning där du förväntas jobba minst 30 timmar i veckan. Vi erbjuder startdatumen 12:e Februari. I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass mellan klockan 9-17.
Rollen är placerad på Kolvägen i Sundsvall som ligger på 10 minuters gångavstånd till centralstationen, det finns även möjlighet till att hyra parkering.
Vem är du?
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon
* Ta till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och fokuserat tillsammans med kollegor
* Ha en avklarad och godkänd gymnasial utbildning
* Vara kommunikativ i tal och skrift

Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!??
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 14/12/2023. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Junior serviceagent till Kundservice

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 1
Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att var en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi.

Job ID: 18720
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Till vår Kundserviceenhet i Sundsvall söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. Som Junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar samt svarar på frågor relaterade till betalkort. Vi vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här gör du verkligen skillnad!
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga över telefon. Du vägleder och hjälper våra kunder att ladda ner, felsöka och aktivera våra digitala tjänster. Du kommer utöver detta också arbeta med kort- och kontofrågor.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du den utbildningen du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina blivande kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Anställningsformen är timanställning där du förväntas jobba minst 30 timmar i veckan. Vi erbjuder startdatumet 25 september. I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass mellan klockan 9-17.
Rollen är placerad på Kolvägen i Sundsvall som ligger på 10 minuters gångavstånd till centralstationen, det finns även möjlighet till att hyra parkering.

Vem du är
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon.
* Ta till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och fokuserat tillsammans med kollegor.
* Ha en avklarad gymnasial utbildning.
* Vara kommunikativ i tal och skrift.

Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 20/08/2023. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare, Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 4
Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att var en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi.

Job ID: 18713 
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Till vår Kundserviceenhet i Sundsvall söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden.
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga över telefon. Dina kundkontakter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade ärenden.
Vad vi erbjuder dig som anställd på Nordea
Som nyanställd hos oss får du den utbildningen du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Under ditt första år utbildar vi dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområde. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som kontinuerligt jobbar med att utveckla dig och dina blivande kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats. 
Som provanställd på Nordea ger vi dig även tillgång till en mängd olika fördelar och förmåner, allt från hälsa till en bra balans mellan jobb och fritid, samt hållbarhet.
Nedan är ett urval av Nordeas förmåner:
* Personalbank - Personlig rådgivning och förmånliga priser på bankens produkter såsom bolån, försäkring m.m.
* Nordeas vinstandelsprogram - Alla våra medarbetare får del av bankens årliga vinst i form av vinstandelar
* Nordea Learning - Vårt digitala företagsuniversitet med över 10 000 kurser där du som anställd har fri tillgång till lärande på och utanför arbetsplatsen
* Friskvårdsbidrag och rabatter via Benify för att främja hälsa och välmående

I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass. Anställningsformen är provanställning heltid 12 månader. Vi erbjuder startdatum den 25:e september.
Tjänsten är placerad på Kolvägen i Sundsvall som ligger på 10 minuters gångavstånd till centralstationen, det finns även möjlighet till att hyra parkering.
Vem du är
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon
* Ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo
* Ha en avklarad gymnasial utbildning, samt vara kommunikativ i tal och skrift

Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
?Observera att sista ansökningsdag är den 20/08/2023. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com. 
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare, Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 1
Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att var en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi.

Job ID: 18713 
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Till vår Kundserviceenhet i Sundsvall söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden.
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga över telefon. Dina kundkontakter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade ärenden.
Vad vi erbjuder dig som anställd på Nordea

Som nyanställd hos oss får du den utbildningen du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Under ditt första år utbildar vi dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområde. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som kontinuerligt jobbar med att utveckla dig och dina blivande kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Som provanställd på Nordea ger vi dig även tillgång till en mängd olika fördelar och förmåner, allt från hälsa till en bra balans mellan jobb och fritid, samt hållbarhet.
Nedan är ett urval av Nordeas förmåner:
* Personalbank - Personlig rådgivning och förmånliga priser på bankens produkter såsom bolån, försäkring m.m.
* Nordeas vinstandelsprogram - Alla våra medarbetare får del av bankens årliga vinst i form av vinstandelar
* Nordea Learning - Vårt digitala företagsuniversitet med över 10 000 kurser där du som anställd har fri tillgång till lärande på och utanför arbetsplatsen
* Friskvårdsbidrag och rabatter via Benify för att främja hälsa och välmående

I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass. Anställningsformen är provanställning heltid 12 månader. Vi erbjuder startdatum den 25:e september.
Tjänsten är placerad på Kolvägen i Sundsvall som ligger på 10 minuters gångavstånd till centralstationen, det finns även möjlighet till att hyra parkering.
Vem du är
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon
* Ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo
* Ha en avklarad gymnasial utbildning, samt vara kommunikativ i tal och skrift

Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 20/08/2023. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Juniora Service Agenter till Kundservice

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 24
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping out customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 16296
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service gällande digitala lösningar?
Vi på Nordea Kundservice i Sundsvall söker nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder inom digitala lösningar. Brinner du för att ge förstklassig service? Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt i våra digitala kanaler.
Som junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en mycket viktig roll.
Som junior serviceagent deltar du i utvecklingen av banken och vi uppmuntrar förbättringsförslag och idéer som kan omvandlas från tanke till verklighet. 

Du möter våra kunder som kontaktar oss över telefon. Du kommer besvara samtal inom ett specifikt område, men ingen kund är den andra lik och vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du utbildning som ger dig förutsättningar att ge våra kunder förstklassig service.
Anställningsformen är timanställning där du kommer arbeta heltid fram till 2023-08-31 med chans till förlängning. Du arbetar efter ett schema med pass fördelade under dag- och kvällstid samt vissa helgpass. Rollen är placerad i Sundsvall.
Vem du är

Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med kundkontakter via digitala kanaler och telefon.
* Ta till dig nya digitala lösningar och arbeta aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* Ha en gymnasieexamen och kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Sundsvall är ett glatt gäng i olika åldrar och med olika erfarenheter. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. Med rätt personliga egenskaper kan du komma från olika yrkesbakgrunder och studier.
Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan md CV och personligt brev senast den 24/05/2023. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Marcus Strömbäck, 076-722 20 50, marcus.stromback@nordea.se. Intervjuer och anställning sker löpande under annonseringstiden.
Skicka därför in din ansökan snarast.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den.
För facklig information, kontakta finansforbundet@nordea.se eller SACONordea@nordea.com.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare, timanställning

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 30
Job ID: 16296
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service gällande digitala lösningar?
Vi på Nordea Kundservice i Sundsvall söker nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder inom digitala lösningar. Brinner du för att ge förstklassig service? Gillar du att ha tydliga mål i ditt jobb? Drivs du av att nå resultat? Då är det här jobbet för dig!
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt i våra digitala kanaler.
Som junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar. Vi månar om våra kunder och vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här spelar du en mycket viktig roll.
Som junior serviceagent deltar du i utvecklingen av banken och vi uppmuntrar förbättringsförslag och idéer som kan omvandlas från tanke till verklighet.
Du möter våra kunder som kontaktar oss över telefon. Du kommer besvara samtal inom ett specifikt område, men ingen kund är den andra lik och vi visar samma intresse för alla kunder som behöver vår hjälp. I varje fråga hjälper du kunden framåt.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du utbildning som ger dig förutsättningar att ge våra kunder förstklassig service.
Anställningsformen är timanställning där du kommer arbeta heltid fram till 2023-08-31 med chans till förlängning. Du arbetar efter ett schema med pass fördelade under dag- och kvällstid samt vissa helgpass. Rollen är placerad i Sundsvall.
Vem du är
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
Trivas med kundkontakter via digitala kanaler och telefon.
Ta till dig nya digitala lösningar och arbeta aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
Ha en gymnasieexamen och kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Vår bank är för alla, precis som vår arbetsplats. Vi på Kundserviceenheten i Sundsvall är ett glatt gäng i olika åldrar och med olika erfarenheter. Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande men inte ett krav. Med rätt personliga egenskaper kan du komma från olika yrkesbakgrunder och studier.
Mångfald värderas högt i vår verksamhet därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan md CV och personligt brev senast den 09/04/2023. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Marcus Strömbäck, 076-722 20 50, marcus.stromback@nordea.se. Intervjuer och anställning sker löpande under annonseringstiden.
Skicka därför in din ansökan snarast.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den.
För facklig information, kontakta finansforbundet@nordea.se eller SACONordea@nordea.com.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare Timanställning till Nordea Kundservice Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 13
Kom och bli vår kollega! Nordea Kundservice i Sundvall söker nu fler kollegor för timanställning. Vi erbjuder dig en kundnära roll i ett team där vi hjälper varandra nå framgång.

I tjänsten som Kundservicemedarbetare/Service Agent, möter du Nordeas kunder via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. I korthet innebär jobbet att kunden ringer till Nordea. Du svarar och hjälper kunden med det kunden önskar hjälp med.


Om tjänsten

Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service och kundanpassade tips kring bankens tjänster, produkter och kanaler.

Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter. Detta innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.

Vad ska du göra?
-   Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
-   Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer där du informerar och inspirerar kunderna till att använda alla våra kanaler.  
-   Proaktivt fokusera på att hitta servicemöjligheter i kundsamtalet.  

Som ny får du den utbildning i samband med start som krävs för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge kvalificerad rådgivning till våra kunder.  

Tjänsten är placerad på Nordeas kundserviceenhet i Sundsvall. I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider. Då vi finns till för våra kunder alla dagar och kvällar året om så är passen fördelade på dagtid, kvällstid samt helger.


Vem du är

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden.   

Du:  
-   Behöver inte har tidigare erfarenhet av bankbranchen. Vi lär dig!
-   Har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  
-   Kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  
-   Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor.  
-   Tar lätt till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  
-   Har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  

Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!


Nästa steg

Välkommen med din ansökan senast 26 april 2021. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se

För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.comeller SACO på saconordea@nordea.com
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare Timanställning till Nordea Kundservice Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 22
Kom och bli vår kollega! Nordea Kundservice i Sundvall söker nu fler kollegor för timanställning. Vi erbjuder dig en kundnära roll i ett team där vi hjälper varandra nå framgång.

I tjänsten som Kundservicemedarbetare/Service Agent, möter du Nordeas kunder via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. I korthet innebär jobbet att kunden ringer till Nordea. Du svarar och hjälper kunden med det kunden önskar hjälp med.


Om tjänsten

Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service och kundanpassade tips kring bankens tjänster, produkter och kanaler.

Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter. Detta innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.

Vad ska du göra?
-   Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
-   Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer där du informerar och inspirerar kunderna till att använda alla våra kanaler.  
-   Proaktivt fokusera på att hitta servicemöjligheter i kundsamtalet.  

Som ny får du den utbildning i samband med start som krävs för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge kvalificerad rådgivning till våra kunder.  

Tjänsten är placerad på Nordeas kundserviceenhet i Sundsvall. I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider. Då vi finns till för våra kunder alla daga och kvällar året om så är passen fördelade på dagtid, kvällstid samt helger.


Vem du är

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden.   

Du:  
-   Behöver inte har tidigare erfarenhet av bankbranchen. Vi lär dig!
-   Har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  
-   Kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  
-   Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor.  
-   Tar lätt till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  
-   Har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  

Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!


Nästa steg

Välkommen med din ansökan senast 11 februari 2021. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se

För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.comeller SACO på saconordea@nordea.com
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Nordea Kundservice i Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 13
Vad är det bästa med att vara Kundservicemedarbetare inom Nordea Kundservice?  


”Det är roligt att jobba på Kundservice. Vi har alltid en vänlig ton och en kultur av hjälpsamhet. Banken och arbetet är i ständig förändring, vi arbetar hela tiden med nya tjänster och produkter. Om du vill arbeta nära kunder och tycker om att hjälpa människor så är detta en perfekt arbetsplats för dig!”– Ludvig, Service Agent  

Kom och bli vår kollega! Nordea Kundservice i Sundsvall söker nu både tillsvidare- och timanställda och erbjuder dig en kundnära roll i ett team där vi hjälper varandra nå framgång.


Om tjänsten


I rollen som Service Agent möter du våra kunder via telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler, där du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av.  Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter, vilket innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.


Vad ska du göra?

- Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
- Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer, där du informerar och inspirerar kunderna till att använda alla våra kanaler.  
- Proaktivt fokusera på att hitta servicemöjligheter i kundsamtalet.  
- Tjänsten är placerad på Nordeas Kundserviceenhet i Sundsvall. I rollen arbetar du på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider. Då vi finns till för våra kunder kl 8-20 året runt är passen fördelade på dagtid, kvällstid samt helger. Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning – allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder. ?


Vem du är


Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden.   

Du:  

- Har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  
- Kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  
- Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor.  
- Tar lätt till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  
- Har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  
- Låter det här som dig? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!


Nästa steg


Välkommen med din ansökan senast 28:e augusti 2020. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.

För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.comeller SACO på saconordea@nordea.com

Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare Nordea, Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 18
”Det är jätteroligt att jobba på Kundservice, vi har verkligen kul på jobbet. Vi har alltid en vänlig ton och en kultur av hjälpsamhet. Banken och arbetet är i ständig förändring, vi arbetar hela tiden med nya tjänster och produkter. Om du vill arbeta nära kunder och tycker om att hjälpa människor så är detta en perfekt arbetsplats för dig!”– Ludvig, Service Agent  

Kom och arbeta med oss på Kundservice i Sundsvall! I huset är vi ett gäng på 150 personer som nu söker fler kollegor för tillsvidareanställning. För dig som brinner för god kundservice erbjuder vi en roll med stor variation av ärenden.

I tjänsten som Kundservicemedarbetare, Service Agent, möter du Nordeas kunder via telefon och är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden.


Om tjänsten


Vi på Kundservice finns till för Nordeas kunder dygnet runt. Vi ligger i framkant med nya produkter och digitala lösningar för att underlätta människors vardag. Detta innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken för att kunna erbjuda den bästa servicen.

Vad ska du göra?   

- Arbeta aktivt för att skapa goda kundrelationer och vara tillgänglig när kunderna söker oss.

- Arbeta lösningsorienterat med fokus på att lösa kundens ärende direkt i telefon.  

- Du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av.

Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass som kvällar och helger. Tjänsten är placerad i Sundsvall. Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning – allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder.  


Vem du är


Vi söker dig som har ett genuint intresse av att ge kunden den bästa servicen. Du får gärna ha erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare. Vi välkomnar ansökningar med varierad ålder och bakgrund.

Vi söker dig som:

- Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  

- Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  

- Själv tar ansvar för att hålla dig uppdaterad och delar med dig av din kunskap till kollegor.

- Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  

- Har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  

Låter det här som dig? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! 


Nästa steg


Välkommen med din ansökan senast den 5 januari 2020. Urval sker löpande under ansökningstiden. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.

Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter. 

För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.comeller SACO på SACONordea@nordea.com.

Om du känner någon som skulla passa för det här jobbet, dela gärna detta med honom/henne.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare på Timanställning till Nordea Sundsvall

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 26
”Det är jätteroligt att jobba på Kundservice, vi har verkligen kul på jobbet. Vi har alltid en vänlig ton och en kultur av hjälpsamhet. Banken och arbetet är i ständig förändring, vi arbetar hela tiden med nya tjänster och produkter. Om du vill arbeta nära kunder och tycker om att hjälpa människor så är detta en perfekt arbetsplats för dig!”– Ludvig, Service Agent  
Kom och arbeta med oss på Kundservice i Sundsvall! I huset är vi ett gäng på 150 personer som nu söker fler kollegor för timanställning ca 50h/mån. För dig som brinner för god kundservice erbjuder vi en roll med stor variation av ärenden.
I tjänsten som Kundservicemedarbetare och Service Agent, möter du Nordeas kunder via telefon och är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden.
 
  Om tjänsten

Vi på Kundservice finns till för Nordeas kunder när de behöver oss. Vi ligger i framkant med nya produkter och digitala lösningar för att underlätta människors vardag. Detta innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken för att kunna erbjuda den bästa servicen.
Vad ska du göra?
- Arbeta aktivt för att skapa goda kundrelationer och vara tillgänglig när kunderna söker oss.
- Arbeta lösningsorienterat med fokus på att lösa kundens ärende direkt i telefon.
- Du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av.
Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass som kvällar och helger. Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning – allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder. Tjänsten är placerad i Sundsvall.
 
  Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse av att ge kunden den bästa servicen. Du får gärna ha erfarenhet av liknande arbete eller inom service sedan tidigare. Vi välkomnar ansökningar med varierad ålder och bakgrund.
Vi söker dig som:
- Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
- Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.
- Själv tar ansvar för att hålla dig uppdaterad och delar med dig av din kunskap till kollegor.
- Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.
- Har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.
Låter det här som dig? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
 
  Mer information och skicka ansökan

Välkommen med din ansökan senast den 08/09/2019. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.com eller SACO på saconordea@nordea.com
 
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Ansök nu