NRG Sweden AB jobb i Sundsvall

Hitta lediga jobb hos NRG Sweden AB i Sundsvall. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Sundsvall.

Gaming Expert - Sundsvall (Deltid)

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Apr 22
NRG söker nu för kunds räkning flera passionerade och sociala gamingexperter som vill hjälpa andra gamers att hitta utrustningen som tar deras spelande till nästa nivå.
Om Kunden
En av Sveriges ledande försäljare av hemelektronik, vitvaror samt kök och är ett av de bolag som omsätter mest inom detaljhandeln. Tidigare utsedda till "Årets Arbetsgivare". Kunden sitter på över 30 års erfarenhet i branschen med omkring 3,600 anställda.
Dina arbetsuppgifter
Vi letar efter självgående, utåtriktade och sociala personer som vill guida kunder till rätt PC gaming-produkter. Vi söker dig som har stor passion, glädje och nyfikenhet för allt som rör PC-gaming och för kundmötet. Du kommer att hantera olika typer av kunder där intresset varierar, allt från hardcore gamers till mor- och farföräldrar på jakt efter en födelsedagspresent. Vi söker alltså dig som trivs lika bra med att prata om vilka komponenter du behöver när du bygger din egna dator som att förklara vad fördelarna är mellan 60Hz och 180Hz på en skärm.
I ditt ansvarsområde ingår uppgifter som att: sälja produkter, informera kunder om olika varumärken och dess produkter samt säkerställa att ytorna är i gott skick. Du kommer även hålla kortare utbildningar för säljare i butik.
Vi erbjuder dig
Produktutbildningar på några av de största varumärkena inom PC-Gaming 
Sälj- och serviceutbildningar
En väg in till Nordens starkaste nätverk av säljare
Ett sjukt roligt jobb där du kommer ingå i ett team av service-minded gamers

Din bakgrund
Erfarenhet:
Vi söker dig som har sälj och butiksvana (meriterande)
Du har tidigare arbetat inom service eller event
Du gillar att jobba i ett högt tempo
Du har ett gediget intresse av PC-gaming (Elite-ranking i CS är meriterande!)
Du är den personen dina vänner vänder sig till när de ska köpa ny teknik

Personliga egenskaper:
Du är social och gillar att träffa nya människor
Du brinner för gaming och allt runt det
Du är teknikintresserad och strävar efter att lära dig mer
Du älskar att hjälpa andra och är duktig på att interagera med olika typer av människor
Du uttrycker dig väl både muntligt och i skrift i svenska och engelska

Övrigt
I detta uppdrag kommer du bli anställd i systerbolaget Field Flex AB men utför uppdraget hos vår kund. Passen kommer att vara schemalagda torsdag-söndag, antalet timmar kommer att variera per månad.   Tjänsten erbjuds som en projektanställning under ett års tid och beräknas tillsättas i början på maj. Intervjuer löpande så ansök snarast. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till  Jennie Valentin: valentin@nrgagency.com
OM NRG
NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan.
Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat.
I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.
Din framgång är vår drivkraft.

Ansök nu

Gaming Expert - Sundsvall (Deltid)

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Apr 7
NRG söker nu för kunds räkning flera passionerade och sociala gamingexperter som vill hjälpa andra gamers att hitta utrustningen som tar deras spelande till nästa nivå.
Om Kunden
En av Sveriges ledande försäljare av hemelektronik, vitvaror samt kök och är ett av de bolag som omsätter mest inom detaljhandeln. Tidigare utsedda till "Årets Arbetsgivare". Kunden sitter på över 30 års erfarenhet i branschen med omkring 3,600 anställda.
Dina arbetsuppgifter
Vi letar efter självgående, utåtriktade och sociala personer som vill guida kunder till rätt PC gaming-produkter. Vi söker dig som har stor passion, glädje och nyfikenhet för allt som rör PC-gaming och för kundmötet. Du kommer att hantera olika typer av kunder där intresset varierar, allt från hardcore gamers till mor- och farföräldrar på jakt efter en födelsedagspresent. Vi söker alltså dig som trivs lika bra med att prata om vilka komponenter du behöver när du bygger din egna dator som att förklara vad fördelarna är mellan 60Hz och 180Hz på en skärm.
I ditt ansvarsområde ingår uppgifter som att: sälja produkter, informera kunder om olika varumärken och dess produkter samt säkerställa att ytorna är i gott skick. Du kommer även hålla kortare utbildningar för säljare i butik.
Vi erbjuder dig
Produktutbildningar på några av de största varumärkena inom PC-Gaming
Sälj- och serviceutbildningar
En väg in till Nordens starkaste nätverk av säljare
Ett sjukt roligt jobb där du kommer ingå i ett team av service-minded gamers

Din bakgrund
Erfarenhet:
Vi söker dig som har sälj och butiksvana (meriterande)
Du har tidigare arbetat inom service eller event
Du gillar att jobba i ett högt tempo
Du har ett gediget intresse av PC-gaming (Elite-ranking i CS är meriterande!)
Du är den personen dina vänner vänder sig till när de ska köpa ny teknik

Personliga egenskaper:
Du är social och gillar att träffa nya människor
Du brinner för gaming och allt runt det
Du är teknikintresserad och strävar efter att lära dig mer
Du älskar att hjälpa andra och är duktig på att interagera med olika typer av människor
Du uttrycker dig väl både muntligt och i skrift i svenska och engelska

Övrigt
I detta uppdrag kommer du bli anställd i systerbolaget Field Flex AB men utför uppdraget hos vår kund. Passen kommer att vara schemalagda torsdag-söndag, antalet timmar kommer att variera per månad. Tjänsten erbjuds som en projektanställning under ett års tid och beräknas tillsättas i början på maj. Intervjuer löpande så ansök snarast. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till Jennie Valentin: valentin@nrgagency.com
OM NRG
NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan.
Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat.
I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.
Din framgång är vår drivkraft.

Ansök nu

IQOS Ambassadör - Gävle/Sundsvall

Butiksdemonstratör
Läs mer Sep 26
Trivs du i roller där du får träffa nya människor och presentera nya produkter? Har du en känsla för försäljning och att hitta kundanpassade lösningar? Vill du vara med och skapa en rökfri framtid? Då kan rollen som Philip Morris ambassadör vara rollen för dig!
Vi söker engagerade säljare som vill jobba med Philip Morris och bolagets omställning mot en rökfri framtid.
Om Philip Morris
Bolaget Philip Morris är ett anrikt, globalt, väletablerat tobaksbolag med många års erfarenhet inom sitt segment (tobak). De är innovativa och nytänkande med mål om en rökfri framtid och att nå nyfikna vuxna rökare som söker ett alternativ till cigaretter.
Dina arbetsuppgifter
Din arbetsdag spenderas hos olika återförsäljare och du kommer dagligen att ha en aktiv dialog med intresserade vuxna tobaksanvändare för att presentera produkterna, berätta hur dem fungerar och svara på frågor. Vi har ambassadörer över hela Sverige och du kommer att samarbeta nära dem men även med kollegor inom Philip Morris. Rollen är självständig och du kommer dagligen att följa upp och utvärdera dina resultat.
Vi erbjuder dig
Produktutbildning och produktkännedom
Säljträning
Möjligheten att ingå i ett fantastiskt team av härliga medarbetare

Personliga egenskaper
Du tycker om mötet med människor och det ska kännas och synas när man pratar med dig.
Du är mål -och resultatinriktad och vågar att sälja och ta för dig.
Du har hög moral, är lösningsorienterad, nyfiken och ansvarstagande.
Du tycker om att jobba och du trivs i team även på distans och ser hellre lösningarna än problemen.

Kvalifikationer och erfarenhet
Du har tidigare jobbat med försäljning och känner dig van i den rollen.
Du har jobbat mot säljmål och vet vad som krävs för att uppnå dem.
Körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du kommer att arbeta på olika ortermellan Gävle och Sundsvall.

Övrigt
Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group men utföra arbetet åt kunden, Philip Morris i din ort/distrikt. Förväntad start är 7 oktober.
Tjänsten är schemalagd på vardagar. Det är en heltidsanställning med 6 månaders provanställning. Frågor (ej ansökan) skickas till Hibo Hussein på: hussein@nordicretailgroup.com
Om Nordic Retail Group
Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder och Benelux. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.
Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret – utan också på väg till kontoret”.
Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com för mer information.

Ansök nu

Säljsupport sökes till AB InBev

Ordermottagare
Läs mer Okt 30
AB InBev är världens största ölproducent. Stella Artois, Corona, Budweiser, Beck’s är endast ett axplock av de 400 starka varumärken som finns i deras globala portfölj.

Mer information om AB InBev hittar du här: https://ab-inbev.se/vilka-vi-a... (https://ab-inbev.se/vilka-vi-ar/var-drom/)



Om rollen AB InBev kommer med start i januari börja bygga upp ett säljsupport team för den svenska verksamheten. I rollen kommer du att ansvara för orderhantering, kundsupport, kundrelationer och fungera lite som en spindel i nätet för AB InBev´s kunder inom främst Horeca. Du kommer att tillhöra ett större team i Europa där de flesta medarbetare är placerade i Prag.

Tanken är att ditt arbete kommer att bedrivas hemifrån med dator och telefon som arbetsredskap. Du kommer självklart erhålla nödvändig utrustning för att kunna utföra ditt arbete.

Kärnan i AB InBev’s dynamiska, globala tillväxt är en enkel övertygelse: ingenting borde komma mellan otroligt begåvade människor och en snabb karriär. Av den anledningen tittar de på framtiden och inte det förflutna och därför värderar de även din talang över titeln. AB InBev drömmer stort och anställer de människor som kan vara bättre än dem själva.



Dina ansvarsuppgifter

- Hantera orderläggning för dina kunder
- Följa upp leveranstider
- Hantera inkommande kundförfrågningar och fungera som en problemlösare
- Säkerställa att kundförfrågningar hanteras enligt förbestämda SLA
- Bygga långsiktiga relationer, både med kunder och interna kontakter
- Bidra till att utveckla interna processer och arbetssätt




Din bakgrund/erfarenhet

- Du får gärna ha tidigare erfarenhet av liknande roll inom Säljsupport/Call Center
- Du är mycket servicemedveten och att leverera resultat till nöjda kunder kommer naturligt för dig
- Du är van att hantera problem och trivs med att vara ”spindeln i nätet”
- Du är duktig på att prioritera och är lösningsorienterad




Kvalifikationer:

- Mycket entusiastisk och motiverad att göra verklig skillnad
- Naturlig kommunikatör med hög servicemedvetenhet
- Disciplinerad och god förmåga att leda ditt eget arbete
- Mycket god datorkunskap - speciellt Excel och Powerpoint
- Erfarenhet av att arbeta med affärssystem (SAP eller motsvarande)
- Hanterar engelska mycket väl i både tal och skrift - du rapporterar till en linjechef utanför Sverige
- Talar svenska (övriga språk är meriterande).




Har du akademisk utbildning är det meriterande men inget krav.



Övrigt

- Ditt arbete utgår hemifrån och du kommer erhålla nödvändig utrustning
- Önskat tillträde: januari 2021
- Anställningstyp: 6 månader (visstidsanställning) med möjlighet till förlängning




Tycker du ovanstående låter intressant kan vi erbjuda dig en spännande tjänst i en framgångsrik organisation med stora utvecklingsmöjligheter.

Ersättningen består av fast måndslön. Urvalet av sökande sker löpande, så ansök nu via vårt webbformulär.



I denna rekrytering samarbetar vi med NRG. Frågor om tjänsten kan ställas till Johan Hallberg, hallberg@nordicretailgroup.com

Ansök nu

Field Account Manager sökes till Western Union, Sundsvall

Utesäljare
Läs mer Okt 2
Vi söker just nu efter Field Account Managers till vår kund Western Union. Western Union erbjuder tjänster för att skicka pengar på ett enkelt och smidigt sätt utomlands. Tjänsten tillhandahålls av återförsäljare och det är mot just dessa återförsäljare som man i denna roll som Field Account Manager kommer att vända sig mot.

I arbetet kommer man att bearbeta dessa återförsäljare inom sitt dedikerade distrikt med syftet att dessa återförsäljare skall kunna erbjuda Western Unions tjänster till sina kunder. Just nu behöver vi tillsätta 3st positioner, i Stockholm, Göteborg och Sundsvall/Umeå.

Vi tror att du som söker har några års erfarenhet av försäljning sedan tidigare gärna inom tjänsteförsäljning inom Telecom eller liknande alternativt vana att arbeta ute på fältet med dina kunder.

Arbetsuppgifter

- Besöka kunder och sluta avtal med återförsäljare i ditt säljdistrikt
- Säkerställa och följa upp att avtalen blir upprättade
- Utbilda dina kunder i hur dom skall sälja vidare dina tjänster


Egenskaper

- Dokumenterad säljerfarenhet och förmåga att nå dina säljmål
- Förmåga att förhandla och övertyga andra
- Tydlig hunter profil och en vilja att vilja göra affärer
- Starkt eget driv och ägarskap
- Utåtriktad person som gillar att bygga relationer och inspirera andra
- Flytande i Svenska, god engelska, starkt meriterande om du även talar andra språk såsom Arabiska.
- God förståelse för Office paketet (Powerpoint, Excel, Outlook, Word, Teams)
- Tävlingsmänniska
- B-Körkort


Erbjudande

Vi erbjuder ett visstidskontrakt om 12 månader samt fast lön + bonus (med en total mållön om ca 35K per månad). Du kommer att få samtlig utrustning som du behöver i tjänsten såsom bil, telefon etc. I denna roll blir du anställd av Nordic Retail Group men arbetar i uppdrag för Western Union.

Då intervjuer sker löpande ser vi gärna att du skickar in din CV så snart som möjligt.

Tillsättning omgående

Ansök nu