Svenska Storesupport Bemanning AB jobb i Sundsvall
Hitta lediga jobb hos Svenska Storesupport Bemanning AB i Sundsvall. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Sundsvall.
Butikssäljare, fackhandel
Arbetsuppgifter
Vi söker medarbetare för en endagsinventering till vår kunds butik. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta tjänsten för dig. Du kommer att ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är ordningsam ochgillar att arbeta på etteffektiv sätt. Du trivs medatt arbeta självständigt och systematiskt.Det ärmeriterande om duhar erfarenhet från större inventeringsarbete, med detta är inget krav.
Arbetstider
Inventeringen kommer att äga rum:
Plats:Sundsvall
Dag:23 september
Tid:11:00-18.00
Detta är ett endagsuppdrag medeventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu
Account manager
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandiser.
I din roll som säljare kommer du att vara Celsius ansikte utåt och arbeta för att stärka och bygga upp dess varumärke.Du kommer att ansvara för distrikt och dagligen skapa och vårda relationer, presentera kampanjer och föreslå nya sätt att synas.Förutom försäljning kommer dina arbetsdagar att inkludera behovsanalyser, budgetarbete och genomförande av olika kampanjer.Vi söker dig som inte bara delar vår passion för framgång, utan också våra gemensamma värderingar.Hos oss är positivitet, stöttning och inkludering inte bara ord utan hjärtat i vår företagskultur.Vi har en arbetsmiljö där varje individ kan växa både som person och i sin roll.
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som ärbekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person ärsjälvgående, engagerad och mål-och resultatinriktad.Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.
Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service.Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande.Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det attdu har körkort.
Anställningsform
Du kommer att vara anställd hosCelsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltelefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.
Ansökan
Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.Är detta rätt utmaning för dig?
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.För frågor kontakta
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen
Celsius Sweden AB är ca 60 anställda i Sverige (500 anställda totalt) med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
Ansök nu
Account manager
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandiser.
I din roll som säljare kommer du att vara Celsius ansikte utåt och arbeta för att stärka och bygga upp dess varumärke.Du kommer att ansvara för distrikt och dagligen skapa och vårda relationer, presentera kampanjer och föreslå nya sätt att synas.Förutom försäljning kommer dina arbetsdagar att inkludera behovsanalyser, budgetarbete och genomförande av olika kampanjer.Vi söker dig som inte bara delar vår passion för framgång, utan också våra gemensamma värderingar.Hos oss är positivitet, stöttning och inkludering inte bara ord utan hjärtat i vår företagskultur.Vi har en arbetsmiljö där varje individ kan växa både som person och i sin roll.
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som ärbekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person ärsjälvgående, engagerad och mål-och resultatinriktad.Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.
Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service.Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande.Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det attdu har körkort.
Anställningsform
Du kommer att vara anställd hosCelsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltelefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.
Ansökan
Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.Är detta rätt utmaning för dig?
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.För frågor kontakta
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen
Celsius Sweden AB är ca 60 anställda i Sverige (500 anställda totalt) med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
Ansök nu
Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Om tjänsten
Som varuplockare hos vår kund kommer du att spela en viktig roll i att skapa en inspirerande och attraktiv butiksmiljö. Du kommer att åka till olika butiker och fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för våra kunder i Sundsvall, Birsta, Njurunda, Härnösand och Sollefteå.
Ditt huvudsakliga ansvar som varuplockare är att säkerställa att varorna är korrekt placerade och presenterade på ett sätt som ökar försäljningen. Du kommer att använda din goda organisationsförmåga för att planera och genomföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är kreativ, flexibel och har en god kommunikationsförmåga. Du är självgående och har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du trivs med att arbeta självständigt och är van vid att ta egna initiativ för att lösa problem och uppnå resultat. Det är viktigt att du är noggrann och ha ett öga för detaljer i ditt arbete. Tidigare erfarenhet av varuplock/merchandising eller liknande arbete inom detaljhandeln är meriterande, men inte ett krav.
Krav
- Körkort
- Tillgång till egen bil
Anställningsform
Tjänsten är på ca 6/h i veckan. Arbetstiderna är dagtid måndag, onsdag torsdag och fredagar. Finns möjlighet till att justera schemat. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent; och arbeta för vår kund. Möjlighet till mer uppdrag.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen!
Ansök nu
Butikssäljare, fackhandel
Om tjänsten
Vi söker en driven, entusiastisk och självgående säljare/merchandiser mot dagligvaruhandeln i Sundsvall med omnejd. Din roll hos oss på Storesupport kommer att innefatta att åka runt till olika butiker för att jobba för våra kunder inom dagligvaruhandeln.
Ett uppdrag kommer att vara ca: 3 heldagar/vecka till vår kund Picadeli där du ska främst bearbeta existerande butiker och säkerställa exponering/kampanjer osv. Du driver ditt eget arbete framåt och arbetar målmedvetet med att överträffa likväl individuella som gemensamma mål. Planering är en naturlig del av ditt arbete där du lägger upp dina butiksbesök i bolagets CRM-system. Utöver kundkontakten med butik ansvarar du naturligtvis även för rapportering där regionchef hos kund är din kontakt.
Som merchandiser för våra andra leverantörskunder kommer dina arbetsuppgifter främst att innebära varuplock, fylla upp exponeringar, kontrollera datum samt fylla på produkter i hyllorna för att säkerställa att butiken ser snygg och välfylld ut.
Personliga egenskaper
Som person har du god servicekänsla och ett konstnärligt öga för hur produkterna bör exponeras för att på bästa sätt bidra till ökad försäljning. För att trivas i rollen som merchandiser/säljare krävs det att du är självgående och inte rädd för att ta egna initiativ. Du är flexibel och trivs därför med varierande arbetsuppgifter och arbetsplatser med ett högt arbetstempo där du arbetar tidseffektivt och strukturerat. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet inom detaljhandeln/butiksarbete. Tidigare erfarenhet av försäljning på fältet och/eller tidigare erfarenhet av dagligvaruhandeln är ett stort plus. Du kan exempelvis ha jobbat som säljare inom dagligvaruhandeln tidigare alternativt har du arbetat i butik och vet därför vikten av att nå goda affärer och samarbeten tillsammans med dina leverantörer.
Krav
- Körkort
-
Tillgång till egen bil
Anställningsform
Tjänsten är på 24h i veckan (60% anställning) med start 1 januari. Möjlighet till fler timmar per vecka finns. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport och arbeta för vår kund.
Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag dagtid 08.00-17.00. Du kommer vara uthyrd via Storesupport och jobba för vår kund. Start omgående.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen!
Ansök nu
Butikssäljare, fackhandel
Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.
Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning.
För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.
Anställningsform/arbetstid
Inventeringen kommer att äga rum:
Plats: Sundsvall
Dag: 15 januari
Tid: 07.00-16.00
Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu
Butikssäljare, fackhandel
Vill du vara en del av ett dynamiskt team och vara involverad i en spännande flytt av lokal? Vår kund i Sundsvall söker nu engagerade butiksmedarbetare som kan bidra till en smidig och effektiv övergång. Ta chansen att bli en del av detta viktiga uppdrag!
Om tjänsten
Som butiksmedarbetare kommer du att vara ansvarig för att flytta till en ny lokal. Dina arbetsuppgifter inkluderar att organisera och packa ner varor samt säkerställa att allt flyttas på ett ordentligt sätt. Du förväntas vara noggrann och följa instruktioner för att säkerställa att allt hamnar på rätt plats.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som:
- Är bekväm med att utföra ett tungt arbete.
- Är van vid att jobba i ett högt tempo
- Är självgående och ansvarstagande.
- Trivs med att arbeta i ett team.
Anställningsform
Tjänsten är en visstidsanställning under vecka 46. Arbetstiderna är 08:00-17:00, tisdag-torsdag eventuellt även fredag. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport och arbeta för vår kund.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
I denna annons tar vi emot ansökningar för kommande uppdrag som börjar i Aug/Sept 2023. Vi kommer att återkoppla löpande till dig som är aktuell när vi fått in ett uppdrag som kan matcha dig och kundens behov. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen!
Ansök nu
Utesäljare
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandiser.
Arbetsuppgifter
I rollen som säljare kommer du att vara ansiktet utåt för Celsius i syfte att stärka och besvara dess varumärke. Du kommer att ha ett eget distrikt som är Sundsvall, Östersund, Åre, Hudiksvall, Bollnäs, Söderhamn där du dagligen kommer att bygga relationer, presentera kampanjer och föreslå nya exponeringsmöjligheter. Utöver att arbetet i huvudsak innefattar försäljning, kommer arbetsdagarna även bestå av behovsanalyser, budgetarbete, varuplock och driva diverse kampanjer.
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som är bekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad och mål-och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.
Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service. Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande. Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det att du har körkort.
Anställningsform
Du kommer att vara anställd hos Celsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltelefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.
Ansökan
Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Är detta rätt utmaning för dig?
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
För frågor kontakta
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen
Celsius Sweden AB är ca 40 anställda i Sverige med en global omsättning på över 1 miljard. Varumärket finns representerar ipå kontinenter. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärken som bl.a. FAST och Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym.
På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se (http://www.celsiussverige.se/).
Ansök nu
Utesäljare
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandiser.
Arbetsuppgifter
I rollen som säljare kommer du att vara ansiktet utåt för Celsius i syfte att stärka och besvara dess varumärke. Du kommer att ha ett eget distrikt som är Sundsvall, Östersund, Åre, Hudiksvall, Bollnäs, Söderhamn där du dagligen kommer att bygga relationer, presentera kampanjer och föreslå nya exponeringsmöjligheter. Utöver att arbetet i huvudsak innefattar försäljning, kommer arbetsdagarna även bestå av behovsanalyser, budgetarbete, varuplock och driva diverse kampanjer.
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som är bekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad och mål-och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.
Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service. Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande. Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det att du har körkort.
Anställningsform
Du kommer att vara anställd hos Celsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltelefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.
Ansökan
Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Är detta rätt utmaning för dig?
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
För frågor kontakta
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen
Celsius Sweden AB är ca 40 anställda i Sverige med en global omsättning på över 1 miljard. Varumärket finns representerar ipå kontinenter. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärken som bl.a. FAST och Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym.
På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se (http://www.celsiussverige.se/).
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Om tjänsten
Vi erbjuder dig ett jobb där du kan påverka och styra ditt arbete till stor del själv men såklart även i samråd med oss.
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av att åka till olika butiker och fylla på, fronta, underhålla och i vissa fall beställa varor för våra kunder i Sundsvall, Härnösand och Hudiksvallsområdet.
Då du arbetar själv är det viktigt att du är handlingskraftig och självgående, men även att du kan planera ditt arbete till en viss del själv.
Vi kan erbjuda en visstidsanställning när behovet finns. Det är därför utmärkt att kombinera för dig som exempelvis driver eget företag, har en annan typ av flexibel anställning alternativt för dig som gått i pension eller studerar.
Personliga egenskaper
Du trivs bra med varierande arbetsuppgifter, är självgående och kan ta egna initiativ. Att du är flexibel som person ser vi som en stor styrka. Du är serviceminded samt tar ansvar för att lösa utmaningar i det dagliga arbetet.
Krav
- Körkort
- Tillgång till egen bil
Arbetstider
Arbetstiderna är vardagar måndag- fredag och det finns stor flexibilitet med vilken dag besöken utförs så länge det är en bra planering med besök om det är flera butiker som ska besökas samma dag.
Lön enligt handels kollektivavtal och milersättning 25 kr/mil
Anställningsform
Tjänsten är på 12-50/ per månad med start vecka 32. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport och arbeta för vår kund.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen!
Ansök nu
Butikschef
Dollarstore befinner sig i en högexpansiv fas med spännande framtidsutsikter. Vi erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som gillar tempo och utmaningar. På Dollarstore är vi en familj. Sammanhållningen och teamkänslan är ryggraden i företaget. Vi tycker om att ge våra medarbetare ansvar och uppmuntrar dem till att fatta beslut och hitta egna lösningar i det dagliga butiksarbetet. Vi tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet och trots ett stundtals högt tempo finns det alltid tid för skratt. Dollarstore erbjuder varierande arbetsuppgifter och ett utvecklande klimat för dig som gillar att hitta lösningar och är snabb i fötterna. Hos oss har du en möjlighet att göra skillnad på riktigt - att skapa en bättre vardag för våra kunder.
I rollen som butikschef ansvarar du för butikens försäljning, drift och skötsel. Du vägleder och coachar dina medarbetare och skapar en utvecklande miljö för dem att arbeta i. Du bär ansvaret för såväl operativt arbete, kostnadskontroll, rutiner samt möta våra kunder och ge dem den bästa upplevelsen de kan tänka sig. Du har god erfarenhet av att arbeta i retailbranschen, är en naturlig ledare som älskar att bygga en positiv anda och peppa dina kollegor till att göra det bästa av varje arbetsdag. DollarStore är en butik som är öppen 7 dagar i veckan. Arbete på kvällar och helger förekommer som en naturlig del i butiksarbetet. Du coachas och rapporterar till distriktschef.
Dina arbetsuppgifter
- Försäljnings- och resultatansvar
- Personalansvar
- Budgetarbete
- Ledarskapsfrågor
- Kundservice i världsklass
Är detta rätt utmaning för dig?
Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.
Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
Du bli anställd direkt av DollarStore som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Välkommen till DollarStore och en rolig resa!
DollarStores DNA1. Vi är närvarande mot kunder och kollegor och tror på att alla människor har rätt till glädje, gemenskap och fantastiska priser
2. Vi har de mest upplevelsefyllda butikerna och produkter som hela tiden överraskar.
3. Vi är alltid ärliga och vi är på riktigt. No monkey business - helt enkelt.
4. Vi har de lägsta priserna och skapar mest värde till våra konsumenter. Detta görs genom att vi alltid har kostnaderna i fokus.
Ansök nu
Butikschef
Dollarstore befinner sig i en högexpansiv fas med spännande framtidsutsikter. Vi erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som gillar tempo och utmaningar. På Dollarstore är vi en familj. Sammanhållningen och teamkänslan är ryggraden i företaget. Vi tycker om att ge våra medarbetare ansvar och uppmuntrar dem till att fatta beslut och hitta egna lösningar i det dagliga butiksarbetet. Vi tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet och trots ett stundtals högt tempo finns det alltid tid för skratt. Dollarstore erbjuder varierande arbetsuppgifter och ett utvecklande klimat för dig som gillar att hitta lösningar och är snabb i fötterna. Hos oss har du en möjlighet att göra skillnad på riktigt - att skapa en bättre vardag för våra kunder.
I rollen som butikschef ansvarar du för butikens försäljning, drift och skötsel. Du vägleder och coachar dina medarbetare och skapar en utvecklande miljö för dem att arbeta i. Du bär ansvaret för såväl operativt arbete, kostnadskontroll, rutiner samt möta våra kunder och ge dem den bästa upplevelsen de kan tänka sig. Du har god erfarenhet av att arbeta i retailbranschen, är en naturlig ledare som älskar att bygga en positiv anda och peppa dina kollegor till att göra det bästa av varje arbetsdag. DollarStore är en butik som är öppen 7 dagar i veckan. Arbete på kvällar och helger förekommer som en naturlig del i butiksarbetet. Du coachas och rapporterar till distriktschef.
Dina arbetsuppgifter
- Försäljnings- och resultatansvar
- Personalansvar
- Budgetarbete
- Ledarskapsfrågor
- Kundservice i världsklass
Är detta rätt utmaning för dig?
Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.
Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
Du bli anställd direkt av DollarStore som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Välkommen till DollarStore och en rolig resa!
DollarStores DNA1. Vi är närvarande mot kunder och kollegor och tror på att alla människor har rätt till glädje, gemenskap och fantastiska priser
2. Vi har de mest upplevelsefyllda butikerna och produkter som hela tiden överraskar.
3. Vi är alltid ärliga och vi är på riktigt. No monkey business - helt enkelt.
4. Vi har de lägsta priserna och skapar mest värde till våra konsumenter. Detta görs genom att vi alltid har kostnaderna i fokus.
Ansök nu
Butikschef
Dollarstore befinner sig i en högexpansiv fas med spännande framtidsutsikter. Vi erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som gillar tempo och utmaningar. På Dollarstore är vi en familj. Sammanhållningen och teamkänslan är ryggraden i företaget. Vi tycker om att ge våra medarbetare ansvar och uppmuntrar dem till att fatta beslut och hitta egna lösningar i det dagliga butiksarbetet. Vi tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet och trots ett stundtals högt tempo finns det alltid tid för skratt. Dollarstore erbjuder varierande arbetsuppgifter och ett utvecklande klimat för dig som gillar att hitta lösningar och är snabb i fötterna. Hos oss har du en möjlighet att göra skillnad på riktigt - att skapa en bättre vardag för våra kunder.
I rollen som butikschef ansvarar du för butikens försäljning, drift och skötsel. Du vägleder och coachar dina medarbetare och skapar en utvecklande miljö för dem att arbeta i. Du bär ansvaret för såväl operativt arbete, kostnadskontroll, rutiner samt möta våra kunder och ge dem den bästa upplevelsen de kan tänka sig. Du har god erfarenhet av att arbeta i retailbranschen, är en naturlig ledare som älskar att bygga en positiv anda och peppa dina kollegor till att göra det bästa av varje arbetsdag. DollarStore är en butik som är öppen 7 dagar i veckan. Arbete på kvällar och helger förekommer som en naturlig del i butiksarbetet. Du coachas och rapporterar till distriktschef.
Dina arbetsuppgifter
- Försäljnings- och resultatansvar
- Personalansvar
- Budgetarbete
- Ledarskapsfrågor
- Kundservice i världsklass
Är detta rätt utmaning för dig?
Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.
Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
Du bli anställd direkt av DollarStore som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Välkommen till DollarStore och en rolig resa!
DollarStores DNA1. Vi är närvarande mot kunder och kollegor och tror på att alla människor har rätt till glädje, gemenskap och fantastiska priser
2. Vi har de mest upplevelsefyllda butikerna och produkter som hela tiden överraskar.
3. Vi är alltid ärliga och vi är på riktigt. No monkey business - helt enkelt.
4. Vi har de lägsta priserna och skapar mest värde till våra konsumenter. Detta görs genom att vi alltid har kostnaderna i fokus.
Ansök nu
Butikschef
Dollarstore befinner sig i en högexpansiv fas med spännande framtidsutsikter. Vi erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som gillar tempo och utmaningar. På Dollarstore är vi en familj. Sammanhållningen och teamkänslan är ryggraden i företaget. Vi tycker om att ge våra medarbetare ansvar och uppmuntrar dem till att fatta beslut och hitta egna lösningar i det dagliga butiksarbetet. Vi tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet och trots ett stundtals högt tempo finns det alltid tid för skratt. Dollarstore erbjuder varierande arbetsuppgifter och ett utvecklande klimat för dig som gillar att hitta lösningar och är snabb i fötterna. Hos oss har du en möjlighet att göra skillnad på riktigt - att skapa en bättre vardag för våra kunder.
I rollen som butikschef ansvarar du för butikens försäljning, drift och skötsel. Du vägleder och coachar dina medarbetare och skapar en utvecklande miljö för dem att arbeta i. Du bär ansvaret för såväl operativt arbete, kostnadskontroll, rutiner samt möta våra kunder och ge dem den bästa upplevelsen de kan tänka sig. Du har god erfarenhet av att arbeta i retailbranschen, är en naturlig ledare som älskar att bygga en positiv anda och peppa dina kollegor till att göra det bästa av varje arbetsdag. DollarStore är en butik som är öppen 7 dagar i veckan. Arbete på kvällar och helger förekommer som en naturlig del i butiksarbetet. Du coachas och rapporterar till distriktschef.
Dina arbetsuppgifter
- Försäljnings- och resultatansvar
- Personalansvar
- Budgetarbete
- Ledarskapsfrågor
- Kundservice i världsklass
Är detta rätt utmaning för dig?
Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.
Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
Du bli anställd direkt av DollarStore som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Välkommen till DollarStore och en rolig resa!
DollarStores DNA1. Vi är närvarande mot kunder och kollegor och tror på att alla människor har rätt till glädje, gemenskap och fantastiska priser
2. Vi har de mest upplevelsefyllda butikerna och produkter som hela tiden överraskar.
3. Vi är alltid ärliga och vi är på riktigt. No monkey business - helt enkelt.
4. Vi har de lägsta priserna och skapar mest värde till våra konsumenter. Detta görs genom att vi alltid har kostnaderna i fokus.
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandisers
Arbetsuppgifter
I rollen som säljare kommer du att vara ansiktet utåt för Celsius i syfte att stärka och besvara dess varumärke. Du kommer att ha ett eget distrikt att driva där du dagligen kommer att bygga relationer, presentera kampanjer och föreslå nya exponeringsmöjligheter. Utöver att arbetet i huvudsak innefattar försäljning, kommer arbetsdagarna även bestå av behovsanalyser, budgetarbete, varuplock och driva diverse kampanjer.
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som är bekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad och mål-och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.
Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service. Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande. Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det att du har körkort.
Anställningsform
Du kommer att vara anställd hos Celsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltelefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.
Ansökan
Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Är detta rätt utmaning för dig?
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
För frågor kontakta Jakob Hemvik, jakob.hemvik@storesupport.se, 070-794 99 50.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen
Celsius Sweden AB är ca 40 anställda i Sverige med en global omsättning på över 1 miljard. Varumärket finns representerar ipå kontinenter. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärken som bl.a. FAST och Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym.
På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se (http://www.celsiussverige.se/).
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandisers
Arbetsuppgifter
I rollen som säljare kommer du att vara ansiktet utåt för Celsius i syfte att stärka och besvara dess varumärke. Du kommer att ha ett eget distrikt att driva där du dagligen kommer att bygga relationer, presentera kampanjer och föreslå nya exponeringsmöjligheter. Utöver att arbetet i huvudsak innefattar försäljning, kommer arbetsdagarna även bestå av behovsanalyser, budgetarbete, varuplock och driva diverse kampanjer.
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som är bekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad och mål-och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.
Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service. Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande. Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det att du har körkort.
Anställningsform
Du kommer att vara anställd hos Celsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltelefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.
Ansökan
Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Är detta rätt utmaning för dig?
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
För frågor kontakta Jakob Hemvik, jakob.hemvik@storesupport.se, 070-794 99 50.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen
Celsius Sweden AB är ca 40 anställda i Sverige med en global omsättning på över 1 miljard. Varumärket finns representerar ipå kontinenter. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärken som bl.a. FAST och Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym.
På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se (http://www.celsiussverige.se/).
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandisers
Arbetsuppgifter
I rollen som säljare kommer du att vara ansiktet utåt för Celsius i syfte att stärka och besvara dess varumärke. Du kommer att ha ett eget distrikt att driva där du dagligen kommer att bygga relationer, presentera kampanjer och föreslå nya exponeringsmöjligheter. Utöver att arbetet i huvudsak innefattar försäljning, kommer arbetsdagarna även bestå av behovsanalyser, budgetarbete, varuplock och driva diverse kampanjer.
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som är bekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad och mål-och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.
Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service. Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande. Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det att du har körkort.
Anställningsform
Du kommer att vara anställd hos Celsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltelefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.
Ansökan
Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Är detta rätt utmaning för dig?
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
För frågor kontakta Jakob Hemvik, jakob.hemvik@storesupport.se, 070-794 99 50.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen
Celsius Sweden AB är ca 40 anställda i Sverige med en global omsättning på över 1 miljard. Varumärket finns representerar ipå kontinenter. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärken som bl.a. FAST och Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym.
På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se (http://www.celsiussverige.se/).
Ansök nu
Butikssäljare, fackhandel
Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.
Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning.
För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.
Anställningsform/arbetstid
Inventeringen kommer att äga rum:
Plats: Sundsvall
Datum: 11 januari
Tid: 07.00-16.00
Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu
Butikssäljare, fackhandel
Om tjänsten
Som butikssäljare hos vår kund kommer du att arbeta i en branschbutik inom premiumsegmentet. Dina uppgifter kommer bland annat att bestå av att presentera butikens sortiment som omfattar maskiner, verktyg och tillbehör. Som säljare kommer du ha en viktig roll där du tillsammans med ett team kommer att skapa en professionell butiksupplevelse.
Personliga egenskaper
- Du ska vara flexibel och kunna hoppa in med kort varsel
- Du är positiv och gillar att jobba i team
- Du är noggrann och arbetsvillig
- Du tycker att det är kul att arbeta i yrkesbutik
- Du ska ha fyllt 18 år
Anställningsform
Vi söker dig som studerar alternativt har en annan huvudsakliga sysselsättning på minst 50%. Som extraanställd hos oss ska du kunna hoppa in med kort varsel. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet.
Arbetstiderna är förlagda mellan måndag-fredag, kl 7-16.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu
Butikssäljare, fackhandel
Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.
Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning.
För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.
Anställningsform/arbetstid
Inventeringen kommer att äga rum:
Plats: Sundsvall
Datum: 11 januari
Tid: 07.00-16.00
Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu
Butikssäljare, fackhandel
Om tjänsten
Som butikssäljare hos vår kund kommer du att arbeta i en branschbutik inom premiumsegmentet. Dina uppgifter kommer bland annat att bestå av att presentera butikens sortiment som omfattar maskiner, verktyg och tillbehör. Som säljare kommer du ha en viktig roll där du tillsammans med ett team kommer att skapa en professionell butiksupplevelse.
Personliga egenskaper
- Du ska vara flexibel och kunna hoppa in med kort varsel
- Du är positiv och gillar att jobba i team
- Du är noggrann och arbetsvillig
- Du tycker att det är kul att arbeta i yrkesbutik
- Du ska ha fyllt 18 år
Anställningsform
Vi söker dig som studerar alternativt har en annan huvudsakliga sysselsättning på minst 50%. Som extraanställd hos oss ska du kunna hoppa in med kort varsel. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet.
Arbetstiderna är förlagda mellan måndag-fredag, kl 7-16.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaruhandeln och sällanköpshandeln vid akut eller planerat behov och nu söker vi på Storesupport kunniga, positiva och serviceinriktade varuplockare. Är du den vi söker?
Om tjänsten
Som varuplockare hos oss arbetar du ute hos alla våra kunder inom dagligvaruhandeln i området Sundsvall. Arbetsuppgifterna är vid start främst varuplock men andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i butik kan komma att inkluderas.
Din profil
Vi söker dig som studerar alternativt har en annan huvudsakliga sysselsättning på minst 50%. Som person är du duktig på att snabbt finna dig i din roll och har en mycket god känsla för service och kundbemötande, samt gillar att hålla ett högt tempo när du jobbar.
Vi ser gärna att du tidigare jobbat inom dagligvaruhandeln och/eller har erfarenhet av varuplock och kassaarbete från exempelvis ICA, Coop, Willys, City Gross, Ahlsell eller Bauhaus.
Krav
- Vara 18 år fyllda
- Ha en annan huvudsaklig sysselsättning dokumenterat på minst 50%
- Körkort och tillgång till bil
Anställningsform
Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet månad för månad. Du ska ha möjlighet att jobba 2-3 dagar i veckan utspritt på vardagar och helgdagar, både dag- och kvällstid. Arbetspassen kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta, vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Start enligt överenskommelse.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har 2 200 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen!
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaruhandeln och sällanköpshandeln vid akut eller planerat behov och nu söker vi på Storesupport kunniga, positiva och serviceinriktade varuplockare. Är du den vi söker?
Om tjänsten
Som varuplockare hos oss arbetar du ute hos alla våra kunder inom dagligvaruhandeln i området Sundsvall. Arbetsuppgifterna är vid start främst varuplock men andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i butik kan komma att inkluderas.
Din profil
Vi söker dig som studerar alternativt har en annan huvudsakliga sysselsättning på minst 50%. Som person är du duktig på att snabbt finna dig i din roll och har en mycket god känsla för service och kundbemötande, samt gillar att hålla ett högt tempo när du jobbar.
Vi ser gärna att du tidigare jobbat inom dagligvaruhandeln och/eller har erfarenhet av varuplock och kassaarbete från exempelvis ICA, Coop, Willys, City Gross, Ahlsell eller Bauhaus.
Krav
- Vara 18 år fyllda
- Ha en annan huvudsaklig sysselsättning dokumenterat på minst 50%
- Körkort och tillgång till bil
Anställningsform
Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet månad för månad. Du ska ha möjlighet att jobba 2-3 dagar i veckan utspritt på vardagar och helgdagar, både dag- och kvällstid. Arbetspassen kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta, vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Start enligt överenskommelse.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har 2 200 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen!
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.
Att du tidigare har arbetat inom handeln är givetvis meriterande men inte ett krav.
För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.
Arbetstider
Inventeringen kommer att ske onsdag den 12/1.
Arbetstiden är förlagd dagtid kl.06:00-15:00 och önskvärt att du är flexibel om inventeringen inte är klar till utsatt tid.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Frågor och rekryteringsprocess
För att säkerställa att våra kandidater har en bakgrund som är förenlig med tjänsten används Verifieras kontrollverktyg.
Vi tar inte emot ansökningar via mail, varmt välkommen med din ansökan genom formuläret nedan!
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.
Att du tidigare har arbetat inom handeln är givetvis meriterande men inte ett krav.
För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.
Arbetstider
Inventeringen kommer att ske onsdag den 12/1.
Arbetstiden är förlagd dagtid kl.06:00-15:00 och önskvärt att du är flexibel om inventeringen inte är klar till utsatt tid.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Frågor och rekryteringsprocess
För att säkerställa att våra kandidater har en bakgrund som är förenlig med tjänsten används Verifieras kontrollverktyg.
Vi tar inte emot ansökningar via mail, varmt välkommen med din ansökan genom formuläret nedan!
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.
Att du tidigare har arbetat inom handeln är givetvis meriterande men inte ett krav.
För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.
Arbetstider
Inventeringen kommer att ske onsdag den 12/1.
Arbetstiden är förlagd dagtid kl.06:00-15:00 och önskvärt att du är flexibel om inventeringen inte är klar till utsatt tid.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Frågor och rekryteringsprocess
För att säkerställa att våra kandidater har en bakgrund som är förenlig med tjänsten används Verifieras kontrollverktyg.
Vi tar inte emot ansökningar via mail, varmt välkommen med din ansökan genom formuläret nedan!
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.
Att du tidigare har arbetat inom handeln är givetvis meriterande men inte ett krav.
För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.
Arbetstider
Inventeringen kommer att ske onsdag den 12/1.
Arbetstiden är förlagd dagtid kl.06:00-15:00 och önskvärt att du är flexibel om inventeringen inte är klar till utsatt tid.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Frågor och rekryteringsprocess
För att säkerställa att våra kandidater har en bakgrund som är förenlig med tjänsten används Verifieras kontrollverktyg.
Vi tar inte emot ansökningar via mail, varmt välkommen med din ansökan genom formuläret nedan!
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.
Att du tidigare har arbetat inom handeln är givetvis meriterande men inte ett krav.
För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.
Arbetstider
Inventeringen kommer att ske onsdag den 12/1.
Arbetstiden är förlagd dagtid kl.06:00-15:00 och önskvärt att du är flexibel om inventeringen inte är klar till utsatt tid.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Frågor och rekryteringsprocess
För att säkerställa att våra kandidater har en bakgrund som är förenlig med tjänsten används Verifieras kontrollverktyg.
Vi tar inte emot ansökningar via mail, varmt välkommen med din ansökan genom formuläret nedan!
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.
Att du tidigare har arbetat inom handeln är givetvis meriterande men inte ett krav.
För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.
Arbetstider
Inventeringen kommer att ske onsdag den 12/1.
Arbetstiden är förlagd dagtid kl.06:00-15:00 och önskvärt att du är flexibel om inventeringen inte är klar till utsatt tid.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Frågor och rekryteringsprocess
För att säkerställa att våra kandidater har en bakgrund som är förenlig med tjänsten används Verifieras kontrollverktyg.
Vi tar inte emot ansökningar via mail, varmt välkommen med din ansökan genom formuläret nedan!
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.
Att du tidigare har arbetat inom handeln är givetvis meriterande men inte ett krav.
För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.
Arbetstider
Inventeringen kommer att ske onsdag den 12/1.
Arbetstiden är förlagd dagtid kl.06:00-15:00 och önskvärt att du är flexibel om inventeringen inte är klar till utsatt tid.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Frågor och rekryteringsprocess
För att säkerställa att våra kandidater har en bakgrund som är förenlig med tjänsten används Verifieras kontrollverktyg.
Vi tar inte emot ansökningar via mail, varmt välkommen med din ansökan genom formuläret nedan!
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.
Att du tidigare har arbetat inom handeln är givetvis meriterande men inte ett krav.
För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.
Arbetstider
Inventeringen kommer att ske onsdag den 12/1.
Arbetstiden är förlagd dagtid kl.06:00-15:00 och önskvärt att du är flexibel om inventeringen inte är klar till utsatt tid.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Frågor och rekryteringsprocess
För att säkerställa att våra kandidater har en bakgrund som är förenlig med tjänsten används Verifieras kontrollverktyg.
Vi tar inte emot ansökningar via mail, varmt välkommen med din ansökan genom formuläret nedan!
Ansök nu
Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Arbetsuppgifter
Inventering i butik görs genom att man räknar vad som finns i lager/butik och i tillämpbara fall registrerar priser. Inventeringen görs i det här fallet med handburen scanner.
Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret över att inventera samtliga artiklar i vår kunds varuhus. Detta kräver att du är noggrann och tar ditt arbete på största allvar då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Du ska ha deltagit vid inventeringar tidigare inom detaljhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker dagligen.
Arbetstider
Inventeringen kommer pågå under januarimånad och du bör vara tillgänglig under denna period. Tiderna varierar men räkna med att inventeringen sker både dag och kvällstid.
Körkort och bil är meriterande för denna tjänst.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Har några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Cecilia 073-344 56 04.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök nu