T.O.R Partner AB jobb i Sundsvall

Hitta lediga jobb hos T.O.R Partner AB i Sundsvall. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Sundsvall.

Administrativ assistent till NDP

Administrativ assistent
Läs mer Nov 21
Administrativ assistent till NDP

Om NDP:

NDP är verksamma i hela Sverige och har mångårig erfarenhet inom drogprevention. NDP är ett företag som hjälper näringslivet med missbruksförebyggande åtgärder på arbetsplatser. NDP är experter på slumpmässiga drogtestprogram, utbildningar med alkohol- och drogpolicyn samt utredningar. Deras vision är att skapa en bättre arbetsmiljö med inriktning på säkerhet och hälsa.

NDP:s ambition är att kunden och klienten alltid skall känna sig bekväma i ett samarbete och verkar för långsiktiga kundrelationer. Ledorden för organisationen är: kompetens, kvalitet och trygghet.

Du finner mer information NDP som organisation och arbetsplats på: https://ndpab.se/

Om Tjänsten:

T.O.R Partner söker för NDP:s räkning en administrativ assistent som vill vara en del av deras arbete som bidrar till ett tryggare, säkrare och hälsosammare samhälle. Uppdraget är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via T.O.R Partner och att du anställs direkt av NDP. Frågor om tjänsten besvaras av T.O.R Partner. Tjänsten är ett vikariat för en medarbetare som går på föräldraledighet.

I rollen som administrativ assistent på NDP kommer du att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter vilket ställer höga krav på dina strukturella och organisatoriska färdigheter samt att du kan hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Det är även viktigt att du har ett effektivt och noggrant arbetssätt, eftersträvar att leverera hög kvalitet i dina åtaganden samt har en känsla för detaljer. Tjänsten passar dig som har en god servicekänsla och en relationsskapande förmåga. Det är viktigt att du drivs av kundnära relationer och att bygga långsiktiga samarbeten. Det är därför viktigt att du är trygg och tydlig i din kommunikation. Vidare tycker du om att ta initiativ och ansvar samt är lösningsorienterad då du kommer att arbeta mot deadlines. Arbetet kräver en god administrativ förmåga då du kommer att arbeta i en mängd olika system och program.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:

• Kundkontakt
• Arkivering, statistik, databashantering
• Fakturering
• Hantering utskick, materialbeställning
• Provsvarshantering och rapportering
• Provtagskoordinering och uppföljning
• Kontakt med laboratoriet
• Uppdateringar av manualer, policys och utbildningsmaterial
• Assistera ledning

Du som söker har som lägst en gymnasieutbildning och gärna erfarenhet av administrativt arbete eller liknande arbetsuppgifter samt ett intresse för service. Rollen förutsätter att du är snabblärd och har mycket goda kunskaper i att hantera olika program inom Office 365, ex: OneNote, Sharepoint, Bookings, Excel etc. Vi ser även att du har god förmåga att hantera webben med lätthet och kunna analysera samt hantera digitala flöden. Du behöver ha en god förmåga att kunna kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift, samt inneha B-körkort. I denna tjänst kommer vi att lägga stort vikt vid dina personliga egenskaper.

NDP erbjuder:

På NDP kommer du att få möjligheten att arbeta i en kreativ och stimulerande arbetsmiljö och få vara en del av en växande och utvecklande verksamhet. Detta kommer skapa en stor möjlighet för dig att växa både yrkesmässigt och personligt. Du kommer omges av hjälpsamma kollegor och ingå i ett trivsamt och öppet arbetsklimat där ni tillsammans arbetar mot gemensamma mål. Du som anställd omfattas av trygga anställningsvillkor och arbetsförhållanden som regleras av gällande kollektivavtal.

Varmt välkommen med din ansökan!

START: Mars

ANSTÄLLNINGSFORM: Tidsbegränsad anställning upp till ett år, med möjlighet till förlängning

OMFATTNING: Heltid

PLACERINGSORT: Sundsvall

URVAL: Sker löpande, så tveka inte att söka tjänsten redan idag.

ANSVARIG REKRYTERARE: Pelle Hallin, pelle@torpartner.se

Ansök nu

Nerom Sundsvall AB söker säljare tillsammans med Bonnier!

Mediasäljare
Läs mer Nov 30
Nerom Sundsvall AB söker säljare tillsammans med Bonnier!

Måndag morgon och klockan ringer. Visst hade det varit skönt att ligga kvar och dra sig i
sängen lite extra, men så sätter tankarna igång och du börjar längta efter kollegornas
snack om helgen och att få catcha upp med dem. När du kliver in på kontoret möts du av energi och snacket sätter fart. Klockan slår 08.00 och vi samlas för att starta upp veckan och pratar igenom vad vi ska genomföra och hur vi ska genomföra det. Som vanligt sätter vi individuella mål och när mötet är slut är det dags att fylla kalendern, läsa igenom mailen och kort därefter ringer du den första kunden för veckan. Den första av dom ca 200 kunder som du pratar med varje vecka.
Det sägs att tiden går snabbt när man har roligt, plötsligt säger din kollega att det är dags
för fika - mot kaffemaskinen och de gröna fåtöljerna i lunchrummet!

För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du gillar att bygga relationer och möta nya
människor. Vi söker dig som klarar av att ta eget ansvar, håller tider, arbeta självständigt
och tycker att det är viktigt att göra allt för att nå målen som du och din arbetsgivare
sätter upp. Din huvuduppgift är att erbjuda anpassade annonslösningar för våra kunder via telefon.

För att lyckas i rollen krävs det att du är nyfiken, lyhörd och lösningsfokuserad. Målet är
att få kunden att tacka ja till ditt erbjudande och vara en återkommande kund.

Din telefon är ditt vassaste verktyg! Till ytterligare hjälp har du tillgång till en bred portfölj av
tidningar, tillsammans med de främsta digitala verktygen och de mest vällästa
nyhetssajterna. Det är din vilja och ditt hårda arbete som tar dig i mål varje månad.

För oss är det självklart att du är prestigelös och tar hjälp när du behöver det – för hjälp
behöver vi alla någon gång.

Du kommer arbeta med ett sammansvetsat gäng och förmånerna hos oss är många!
Varje vecka har du möjlighet att ta en friskvårdstimme för att hinna med gym eller lite
yoga - kanske tar du med din kollega på träningen?
Vi är måna om att alla ska må bra och investerar därför i friskvårdsbidrag, friluftsdagar,
roliga aktiviteter samt livar upp vardagarna med tävlingar och utmaningar!

Är du orolig för att du inte är en expert på sälj ännu? Ingen fara! Ingen av oss kan allt,
men vi lovar att hjälpa dig på vägen. Hos oss kommer du få en grymt bra utbildning som
du kommer kunna ha nytta av hela livet!

Uppdraget är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via T.O.R partner och du anställs direkt av Nerom.

Frågor om tjänsten besvaras av T.O.R Partner.

Nerom är ett säljbolag som arbetar med uppdrag framför allt till titlar inom Bonnier News. Vi jobbar idag med Dagens Nyheter, Dagens industri, Expressen samt 28 ledande dagstidningar i mellersta och norra Sverige.

START: Omgående.
OMFATTNING: Heltid. Tillsvidareanställning som inleds med en provanställning under 6 månader.
STAD: Sundsvall
URVAL: Sker löpande.

ÖVRIGA ÖNSKEMÅL: Gymnasial utbildning

ANSVARIG REKRYTERARE: Emma Hallin emma@torpartner.se

Ansök nu

Speditörer till STORT!

Logistiker
Läs mer Nov 2
Om STORT

STORT AB är ett lokalägt serviceföretag inom transport och logistik.

Deras expertis är framför allt internationella transporter och effektiva logistiklösningar.
Kundnyttan är att de har behovsanpassat deras uppdrag efter kundens önskemål och krav. De har en personlig service och följer alla sändningar hela vägen från dörr-till-dörr vilket gör dem till ett tryggt och kvalitativt alternativ.

STORT etablerades 2005 och idag består företaget av 15 anställda som dagligen hanterar ett hundratal paket och pallgods nationellt, på export och import samt 3:e parts lösningar.

Tillsammans har STORT över 100 års erfarenhet inom branschen.

Du finner mer information STORT AB som organisation och arbetsplats på: https://stort.nu/

Om Tjänsten

T.O.R Partner söker för STORT AB:s räkning två speditörer. Uppdraget är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via T.O.R Partner och att du anställs direkt av STORT.

I rollen som speditör på STORT kommer du att ansvara för den dagliga kundkontakten, registrering av nya transportbokningar och planering av transport. Du arbetar både operativt och strategiskt i att säkerställa att leveranser sker som utlovat. Du trivs med kundkontakt och har ett stort etablerat nätverk i transportvärlden. Arbetet kräver en god administrativ förmåga då du kommer att arbeta i en mängd olika datasystem och även vara delaktig i att utforma nya. Arbetsdagarna kommer att variera från den ena dagen till den andra, vilket förutsätter att du trivs med och klarar av att anpassa dig till snabba förändringar och ett varierat arbetstempo.

Tjänsten passar dig som trivs att arbeta organiserat och effektivt, har en god servicekänsla samt ett drivet arbetssätt där din målsättning är att hitta effektiva samt innovativa lösningar för kunder. Vi förutsätter att du är ansvarfull och företagsam samt är strukturerad och noggrann i dina arbetsutföranden. Det kommer även att vara viktigt att du kan planera och prioritera i skarpa lägen.

På STORT kommer du att omges av hjälpsamma och samarbetsvilliga kollegor och ingå i ett trivsamt och öppet arbetsklimat där ni tillsammans arbetar mot gemensamma mål. På STORT eftersträvas det att alltid kunna hjälpa varandra där behovet finns, varav prestigelöshet och god samarbetsförmåga är viktiga egenskaper att besitta.

Då STORT mestadels har internationella kunder är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i både tal och skrift.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat inom transport- och logistikbranschen, men värdesätter främst att du har en bred kompetens och tidigare har erfarenhet av kundservice. I denna tjänst kommer vi att lägga stort vikt vid dina personliga kompetenser och egenskaper.

STORT erbjuder:

På STORT kommer du att få möjligheten att arbeta i en expansiv och utvecklande verksamhet där du kommer att vara delaktig i att skapa företagets framtid. Detta kommer skapa en stor möjlighet för dig att växa både yrkesmässigt och personligt.

Du som anställd omfattas av trygga anställningsvillkor och arbetsförhållanden som regleras av gällande kollektivavtal. STORT erbjuder alla sina anställda personalförmåner som ex: friskvårdsbidrag på 3500 kr och två massagetillfällen i månaden.

Varmt välkommen med din ansökan!

START: Omgående eller enligt överenskommelse

OMFATTNING: Heltid

PLACERINGSORT: Sundsvall

URVAL: Sker löpande, så tveka inte att söka tjänsten redan idag.

ANSVARIG REKRYTERARE: emma@torpartner.se

Ansök nu

Speditörer till STORT!

Speditör
Läs mer Sep 23
Om STORT

STORT AB är ett lokalägt serviceföretag inom transport och logistik.

Deras expertis är framför allt internationella transporter och effektiva logistiklösningar.
Kundnyttan är att de har behovsanpassat deras uppdrag efter kundens önskemål och krav. De har en personlig service och följer alla sändningar hela vägen från dörr-till-dörr vilket gör dem till ett tryggt och kvalitativt alternativ.

STORT etablerades 2005 och idag består företaget av 15 anställda som dagligen hanterar ett hundratal paket och pallgods nationellt, på export och import samt 3:e parts lösningar.

Tillsammans har STORT över 100 års erfarenhet inom branschen.

Du finner mer information STORT AB som organisation och arbetsplats på: https://stort.nu/

Om Tjänsten

T.O.R Partner söker för STORT AB:s räkning två speditörer. Uppdraget är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via T.O.R Partner och att du anställs direkt av STORT.

I rollen som speditör på STORT kommer du att ansvara för den dagliga kundkontakten, registrering av nya transportbokningar och planering av transport. Du arbetar både operativt och strategiskt i att säkerställa att leveranser sker som utlovat. Du trivs med kundkontakt och har ett stort etablerat nätverk i transportvärlden. Arbetet kräver en god administrativ förmåga då du kommer att arbeta i en mängd olika datasystem och även vara delaktig i att utforma nya. Arbetsdagarna kommer att variera från den ena dagen till den andra, vilket förutsätter att du trivs med och klarar av att anpassa dig till snabba förändringar och ett varierat arbetstempo.

Tjänsten passar dig som trivs att arbeta organiserat och effektivt, har en god servicekänsla samt ett drivet arbetssätt där din målsättning är att hitta effektiva samt innovativa lösningar för kunder. Vi förutsätter att du är ansvarfull och företagsam samt är strukturerad och noggrann i dina arbetsutföranden. Det kommer även att vara viktigt att du kan planera och prioritera i skarpa lägen.

På STORT kommer du att omges av hjälpsamma och samarbetsvilliga kollegor och ingå i ett trivsamt och öppet arbetsklimat där ni tillsammans arbetar mot gemensamma mål. På STORT eftersträvas det att alltid kunna hjälpa varandra där behovet finns, varav prestigelöshet och god samarbetsförmåga är viktiga egenskaper att besitta.

Då STORT mestadels har internationella kunder är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i både tal och skrift.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat inom transport- och logistikbranschen, men värdesätter främst att du har en bred kompetens och tidigare har erfarenhet av kundservice. I denna tjänst kommer vi att lägga stort vikt vid dina personliga kompetenser och egenskaper.

STORT erbjuder:

På STORT kommer du att få möjligheten att arbeta i en expansiv och utvecklande verksamhet där du kommer att vara delaktig i att skapa företagets framtid. Detta kommer skapa en stor möjlighet för dig att växa både yrkesmässigt och personligt.

Du som anställd omfattas av trygga anställningsvillkor och arbetsförhållanden som regleras av gällande kollektivavtal. STORT erbjuder alla sina anställda personalförmåner som ex: friskvårdsbidrag på 3500 kr och två massagetillfällen i månaden.

Varmt välkommen med din ansökan!

START: Omgående eller enligt överenskommelse

OMFATTNING: Heltid

PLACERINGSORT: Sundsvall

URVAL: Sker löpande, så tveka inte att söka tjänsten redan idag.

ANSVARIG REKRYTERARE: Emelie Sjöberg, emelie@torpartner.se

Ansök nu

Personliga assistenter till Active life!

Personlig assistent
Läs mer Aug 22
Active Life Assistans utvecklar och tillgodose den personliga assistansen för kunder med beviljade insatser enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade – LSS. Active Life har mångårig erfarenhet inom personlig assistans samt möjligheten till personlig assistans på det egna språket.

T.O.R partner söker för Active Lifes räkning två personliga assistenter som har thai eller dari som modersmål. Uppdraget är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via T.O.R partner och att du anställs direkt av Active Life.

Information om tjänsten:

Kunden är en 19-årig tjej som bor i Granloholm. Som personlig assistent blir ditt jobb att ge det stöd och den service som kunden behöver för att så långt som möjligt kunna leva ett fullgott liv. Arbetsuppgifterna innefattar att vara behjälplig gällande personlig hygien, på-/avklädning, omvårdnad, hjälp med måltider, städ samt aktiviteter. För att passa för tjänsten krävs det att du är lyhörd och se vad som behöver göras. Du följer med kunden på daglig verksamhet och övriga aktiviteter utifrån kundens önskemål. Vi söker dig som är ödmjuk, ansvarfull och noggrann och tillsammans med kunden vill skapa en god och meningsfull tillvaro.

Då kunden är i behov av omvårdnad dygnet runt, innefattar arbetet dagtid/kväll/natt/helg. Du kommer själv överens med Active Life hur vill lägga upp dina arbetstider.

Du som anställd omfattas av de förmåner och arbetsförhållanden som regleras av gällande kollektivavtal. Active Life erbjuder alla anställda på kostnadsfri friskvård genom Friskis & Svettis samt genom företagshälsovården Feelgood. Som anställd får du fortlöpande handledning samt skräddarsydd utbildning efter behov.

Har du erfarenhet och utbildning är det meriterande, men vi lägger största vikt vid dina personliga egenskaper.

Krav är att du har thai eller dari som modersmål.

Vi tillämpar löpande urval i rekryteringsprocessen.

Varmt välkommen med din ansökan!

START: Omgående eller enligt överenskommelse

OMFATTNING: 90%

ANSTÄLLNINGSFORM: Visstidsanställning så länge uppdraget varar

ORT: Sundsvall

KONTAKT: Emma Hallin, emma@torpartner.se

Ansök nu

C/CE DISTRIBUTIONSCHAUFFÖRER!

Distributionsförare
Läs mer Jun 10
Vi på T.O.R partner söker för kunds räkning 3 st distributionschaufförer. Du kommer att arbeta med att leverera gods till kunder främst inom dagligvarubranschen. Du kommer att utgå från Sundsvall och leverera inom 10-15 mils radie. Viktigt att du har servicekänsla och förmåga att samarbeta med andra.

Du kommer att anställas av oss på T.O.R partner och hyras ut till kund 3-6 månader. Det finns goda möjligheter att blir anställd av kundföretaget i direkt anslutning till uthyrningsperioden. Arbetet är förlagt dagtid, även helgjobb kan förekomma.

Krav:

C körkort och YKB

Meriterande

CE körkort

Skicka in din ansökan omgående då tjänsten tillsätts omgående!

Ansök nu

Personliga assistenter till Active Life!

Personlig assistent
Läs mer Maj 10
Active Life Assistans utvecklar och tillgodose den personliga assistansen för kunder med beviljade insatser enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade – LSS. Active Life har mångårig erfarenhet inom personlig assistans samt möjligheten till personlig assistans på det egna språket.

Information om tjänsten:

T.O.R partner söker för Active Lifes räkning en personlig assistent som har thai som modersmål. Uppdraget är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via T.O.R partner och att du anställs direkt av Active Life.

Kunden är en 42-årig man med funktionsnedsättning i form av utvecklingsförsening. Som personlig assistent blir ditt jobb att ge det stöd och den service som kunden behöver för att så långt som möjligt kunna leva ett fullgott liv. Arbetsuppgifterna innefattar att vara behjälplig gällande personlig hygien, på-/avklädning, omvårdnad, hjälp med måltider, städ samt aktiviteter. För att passa i tjänsten krävs det att du är lyhörd och se vad som behöver göras. Du följer med kunden på daglig verksamhet och övriga aktiviteter utifrån kundens önskemål. Vi söker dig som är ödmjuk, ansvarfull, pedagogisk och tillsammans med kunden vill skapa en god och meningsfull tillvaro.

Då kunden är i behov av omvårdnad dygnet runt, innefattar arbetet dagtid/natt/helg. Du kommer själv överens med Active Life hur vill lägga upp dina arbetstider.

Du som anställd omfattas av de förmåner och arbetsförhållanden som regleras av gällande kollektivavtal. Active Life erbjuder alla anställda på kostnadsfri friskvård genom Friskis & Svettis samt genom företagshälsovården Feelgood. Som anställd får du fortlöpande handledning samt skräddarsydd utbildning efter behov.

Har du erfarenhet och utbildning är det meriterande, men vi lägger största vikt vid dina personliga egenskaper. Krav är att du har thai som modersmål. Vi tillämpar löpande urval i rekryteringsprocessen.

Varmt välkommen med din ansökan!

START: Omgående eller enligt överenskommelse

OMFATTNING: 90%

ANSTÄLLNINGSFORM: Visstidsanställning så länge uppdraget varar

ORT: Sundsvall

KONTAKT: Emma Hallin, emma@torpartner.se

Ansök nu

Personliga assistenter till Active Life!

Personlig assistent
Läs mer Apr 6
Active Life Assistans utvecklar och tillgodose den personliga assistansen för kunder med beviljade insatser enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade – LSS. Active Life har mångårig erfarenhet inom personlig assistans samt möjligheten till personlig assistans på det egna språket.

Information om tjänsten:

T.O.R partner söker för Active Lifes räkning två personliga assistenter som har thai som modersmål. Uppdraget är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via T.O.R partner och att du anställs direkt av Active Life.

Kunden är en 42-årig man med funktionsnedsättning i form av utvecklingsförsening. Som personlig assistent blir ditt jobb att ge det stöd och den service som kunden behöver för att så långt som möjligt kunna leva ett fullgott liv. Arbetsuppgifterna innefattar att vara behjälplig gällande personlig hygien, på-/avklädning, omvårdnad, hjälp med måltider, städ samt aktiviteter. För att passa i tjänsten krävs det att du är lyhörd och se vad som behöver göras. Du följer med kunden på daglig verksamhet och övriga aktiviteter utifrån kundens önskemål. Vi söker dig som är ödmjuk, ansvarfull, pedagogisk och tillsammans med kunden vill skapa en god och meningsfull tillvaro.

Då kunden är i behov av omvårdnad dygnet runt, innefattar arbetet dagtid/natt/helg. Du kommer själv överens med Active Life hur vill lägga upp dina arbetstider.

Du som anställd omfattas av de förmåner och arbetsförhållanden som regleras av gällande kollektivavtal. Active Life erbjuder alla anställda på kostnadsfri friskvård genom Friskis & Svettis samt genom företagshälsovården Feelgood. Som anställd får du fortlöpande handledning samt skräddarsydd utbildning efter behov.

Har du erfarenhet och utbildning är det meriterande, men vi lägger största vikt vid dina personliga egenskaper. Krav är att du har thai som modersmål. Vi tillämpar löpande urval i rekryteringsprocessen.

Varmt välkommen med din ansökan!

START: Omgående eller enligt överenskommelse

OMFATTNING: 90%

ANSTÄLLNINGSFORM: Visstidsanställning så länge uppdraget varar

ORT: Sundsvall

KONTAKT: Emma Hallin, emma@torpartner.se

Ansök nu

Manlig personlig assistent sökes till Active Life!

Personlig assistent
Läs mer Mar 24
Active Life Assistans utvecklar och tillgodose den personliga assistansen för kunder med beviljade insatser enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade – LSS. Active Life har mångårig erfarenhet inom personlig assistans samt möjligheten till personlig assistans på det egna språket.

Information om tjänsten:

T.O.R partner söker för Active Lifes räkning en manlig personlig assistent som har tigrinja som modersmål. Uppdraget är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via T.O.R partner och att du anställs direkt av Active Life.

Kunden är en 44-årig man med funktionsnedsättning i form av utvecklingsförsening. Som personlig assistent blir ditt jobb att ge det stöd och den service som kunden behöver för att så långt som möjligt kunna leva ett fullgott liv. Arbetsuppgifterna innefattar att vara behjälplig gällande personlig hygien, på-/avklädning, omvårdnad , städ samt hjälp med måltider. För att passa i tjänsten krävs det att du är lyhörd och se vad som behöver göras. Du följer med kunden på daglig verksamhet utifrån kundens önskemål. Vi söker dig som är ödmjuk, ansvarfull, pedagogisk och tillsammans med kunden vill skapa en god och meningsfull tillvaro.

Arbetstiderna är förlagda dagtid samt helg.

Du som anställd omfattas av de förmåner och arbetsförhållanden som regleras av gällande kollektivavtal. Active Life erbjuder alla anställda på kostnadsfri friskvård genom Friskis & Svettis samt genom företagshälsovården Feelgood. Som anställd får du fortlöpande handledning samt skräddarsydd utbildning efter behov.

Har du erfarenhet och utbildning är det meriterande, men vi lägger största vikt vid dina personliga egenskaper. Krav är att du har tigrinja som modersmål och det är meriterande med körkort.

Vi tillämpar löpande urval i rekryteringsprocessen.

Vi tar inte emot ansökan via mail!

Varmt välkommen med din ansökan!

START: Omgående eller enligt överenskommelse

OMFATTNING: 75-100%

ANSTÄLLNINGSFORM: Visstidsanställning så länge uppdraget varar

ORT: Sundsvall

KONTAKT: Emma Hallin, emma@torpartner.se

Ansök nu

Personliga assistenter till Active Life!

Personlig assistent
Läs mer Jan 19
Active Life Assistans utvecklar och tillgodose den personliga assistansen för kunder med beviljade insatser enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade – LSS. Active Life har mångårig erfarenhet inom personlig assistans samt möjligheten till personlig assistans på det egna språket.

Information om tjänsten:

T.O.R partner söker för Active Lifes räkning två personliga assistenter som har thai som modersmål. Uppdraget är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via T.O.R partner och att du anställs direkt av Active Life.

Kunden är en 42-årig man med funktionsnedsättning i form av utvecklingsförsening. Som personlig assistent blir ditt jobb att ge det stöd och den service som kunden behöver för att så långt som möjligt kunna leva ett fullgott liv. Arbetsuppgifterna innefattar att vara behjälplig gällande personlig hygien, på-/avklädning, omvårdnad, hjälp med måltider, städ samt aktiviteter. För att passa i tjänsten krävs det att du är lyhörd och se vad som behöver göras. Du följer med kunden på daglig verksamhet och övriga aktiviteter utifrån kundens önskemål. Vi söker dig som är ödmjuk, ansvarfull, pedagogisk och tillsammans med kunden vill skapa en god och meningsfull tillvaro.

Då kunden är i behov av omvårdnad dygnet runt, innefattar arbetet dagtid/natt/helg. Du kommer själv överens med Active Life hur vill lägga upp dina arbetstider.

Du som anställd omfattas av de förmåner och arbetsförhållanden som regleras av gällande kollektivavtal. Active Life erbjuder alla anställda på kostnadsfri friskvård genom Friskis & Svettis samt genom företagshälsovården Feelgood. Som anställd får du fortlöpande handledning samt skräddarsydd utbildning efter behov.

Har du erfarenhet och utbildning är det meriterande, men vi lägger största vikt vid dina personliga egenskaper. Krav är att du har thai som modersmål. Vi tillämpar löpande urval i rekryteringsprocessen.

Varmt välkommen med din ansökan!

START: Omgående eller enligt överenskommelse

OMFATTNING: 90%

ANSTÄLLNINGSFORM: Visstidsanställning så länge uppdraget varar

ORT: Sundsvall

KONTAKT: Emma Hallin, emma@torpartner.se

Ansök nu