AMMI Technology AB jobb i Sundsvall

Hitta lediga jobb hos AMMI Technology AB i Sundsvall. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Sundsvall.

2 ST. INFRASTRUKTURTEKNIKER AD

Systemadministratör
Läs mer Nov 23
Ammi Group är ett teknikbolag med specialistkonsulter som huvudsaklig verksamhet där vi hjälper våra kunder inom privat och offentlig sektor med insatser inom projektledning, utveckling och förvaltning sedan 2017. Vi växer snabbt! Vi är idag ett härligt gäng seniora konsulter inom projektledning, utveckling och förvaltning och tar oss an både uppdrag ute på plats hos kund eller utveckling- och förvaltningsuppdrag som projektform ’in-house’.
Uppdragsbeskrivning
Vår kund behöver 2st driftsresurser som har till uppgift att stötta upp och avlasta ordinarie driftsresurser för operativ drift och förvaltning av AD, Exchange och Skype. Uppdraget omfattar operativ drift löpande incident- och ändringshantering m.m. av AD, Exchange och Skype samt kringliggande applikationer och system samt vid behov delaktighet i projekt inom samma kompetensområden
Skallkrav:
Minst 3 års dokumenterad erfarenhet av driftsarbete med AD, Skype och Exchange server
Driftserfarenhet av AD, Skype och Exchange i stora komplexa miljöer med minst 5000 användare under minst 1 år de senaste 5 åren
Erfarenhet av Ironport, minst 1 år de senaste 3 åren
Erfarenhet från arbete med i ITIL-processer. Minst 1 år de senaste 3 åren



Börkrav gällande drifterfarenhet:
VMware Workspace One
Competella
Anywhere365
Pointsharp ID

Ansök nu

Administratör

Orderadministratör
Läs mer Apr 7
Ammi Group är ett teknikbolag med specialistkonsulter som huvudsaklig verksamhet där vi hjälper våra kunder inom privat och offentlig sektor med insatser inom projektledning, utveckling och förvaltning sedan 2017. Vi växer snabbt! Vi är idag ett härligt gäng seniora konsulter inom projektledning, utveckling och förvaltning och tar oss an både uppdrag ute på plats hos kund eller utveckling- och förvaltningsuppdrag som projektform ’in-house’.
Beskrivning:
Som Administratör hos oss inom Motion Service Motorer & Generatorer och Drivsystem i Sundsvall kommer du att få arbeta med orderhantering och fakturering av verkstads- och avtalsorder. Du kommer att tillhöra ett team med totalt 9 skickliga administratörer som sitter utspridda på olika orter i landet. Rollen innebär ett nära samarbete med teknik- och verkstadschef, planerare, serviceingenjörer och avtalsledare. Du rapporterar till administrativ chef. Tjänsten passar dig som vill arbeta på ett företag där fokus ligger på både teknik och människor.

Dina ansvarsområden
• Registrering av order
• Orderinventariegenomgångar och prognoser
• Sammanställning av faktureringsunderlag, tid och material till teknik- och verkstadschef
• Hantera order både på löpande räkning och fastpris
• Fakturering
• Bokföringsuppdrag
• Uppföljning av kundfordringar
• Leverantörsfakturor

Din bakgrund
• Du har en utbildning inom ekonomi eller liknande och/eller annan erfarenhet som bedöms likvärdig
• Social person med eget driv och en vilja att utvecklas
• Van att arbeta självständigt och ta egna initiativ
• Som person är du flexibel, har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta i en roll som innebär omväxling
• Bra på att prioritera i det löpande arbetet
• Ett sinne för ordning och reda
• Vana att arbeta med MS Office, SAP, QV, Teams m.fl. är meriterande

Ansök nu