Sundsvall: Vi söker en Säljcoach

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker en Säljcoach i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-01-19 // Varaktighet: Heltid

Vi söker säljcoach!
Vi söker nu på Wecall, ett av Sveriges starkaste och snabbast växande kontaktcenter, en viktig medspelare till vårt team. Någon som vill utveckla, driva och skapa det vassaste säljteamet.
En säljcoach hos oss är den person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visar goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen! Du är en person som visar att den inte tror att någonting kommer lättvindigt utan som tror på hårt och strategiskt arbete och tycker om att bli både berömd såväl som belönad efter det! En säljcoach är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat.
Det team du skall ingå i och leda är det team som arbetar med att rekrytera/värva medlemmar till LRF, Lantbrukarnas riksförbund. Vi är ett team på cirka 9 personer som behöver en driven ledare som även kommer att jobba med egen försäljning.
Våra säljare och coacher har månadslöner och självklart provision och bonus. Här arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen. Du kommer att arbeta i fräscha lokaler i centrala Sundsvall tillsammans med massvis av härliga kollegor. Arbetstiderna är vardagar 8-16,30.
Wecall har kollektivavtal och är medlemmar i branschorganisationen Kontakta.
Skicka in din ansökan till ulrika@wecall.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Säljledare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Säljledare.

Att hyra ut pensionärer är framtiden

Läs mer Mar 25
Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER!
Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas.
Då har jag goda nyheter till dig! Bli franchisetagare!
Du behöver inte kämpa ensam med ditt företag när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar.
TEST
Ta det här testet för att se om du passar som franchisetagare hos oss:
Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024?
Ser du fördelarna med personal som är 55+?
Vet du att få kan leva på sin pension?
Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin?
Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar?
Gillar du att göra andra människor nöjda och glada?
Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som franchisetagare!
Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt.
Så här kommer dina dagar att se ut
Som franchiseföretagare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer.
Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar.
Du är aldrig ensam
Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt.
Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på michael.strauss@goveteran.se
Bästa hälsningar
Michael Strauss

Ansök nu

Regionsäljare

Läs mer Okt 16
Söker du en arbetsplats där du får utmanas i att kombinera ditt tekniska intresse med dina försäljningserfarenheter? Vill du vara en del av ett säljteam som har kunder över hela Sverige och som brinner för kundservice i toppklass? GS-Hydro är marknadsledande inom svetsfria rörsystem och söker nu en regionsäljare till Sverige!
GS-Hydro är en ledande global aktör av kompletta svetsfria rörsystem till olika typer av industrier runt om i världen. Vi finns representerade i över 25 länder och har totalt ca 500 anställda. GS-Hydro ingår i det italienska företaget Interpump Group sedan 2018. Vi täcker våra kunders rörledningsbehov med hjälp av ett erfaret nätverk av egna företag och partners. Vi levererar våra produkter till olika industrisegment inom exempelvis offshore-, marin och processindustrier.
Hos oss får våra anställda ett flexibelt arbete där du har möjlighet att påverka dina arbetsdagar.
GS-Hydro främjar utveckling och genom gemensamma värderingar och riktlinjer skapar vi en attraktiv arbetsmiljö där medarbetare får chansen att växa tillsammans med oss.
Arbetsuppgifter
Som regionsäljare är du ansvarig för hela säljkedjan och det finns stor möjlighet att sätta sin egen prägel på rollen.
Vi erbjuder kundanpassade lösningar och i rollen som regionsäljare har du ett nära samarbete med dina kollegor där du kommer vara med under hela säljkedjan från att lägga offerter, säljordrar, hantera reklamationsärenden, avtalsskrivningar, leveransuppföljningar mm. kommer även vara en del av dina arbetsuppgifter.
Vi är i ett expansivt skede och möjlighet för utveckling av tjänsten finns.
Du kommer främst sälja kompletta rörsystem och ledningskomponenter till kunder främst inom tillverkande industri. Där lösningarna som presenterar hos kund rör både nyförsäljning, ombyggnationer, uppgraderingar och eftermarknad.
• Vara vårt ansikte utåt.
• Marknadsföring & säljstrategier.
• Teamplanering och medarbetarsupport.
• Bearbeta befintliga och nya kunder i hela Sverige.
• Statistikrapportering & budgetuppföljning.
• Offerering, orderhantering, avtalshantering, reklamationshantering, leveransuppföljning.
• Du arbetar ute i fält i kombination med kontorstjänst.
För denna tjänst är dina personliga egenskaper av största vikt, därmed kan även du som inte har erfarenhet från branschen göra ett riktigt bra jobb i tjänsten, om du har rätt driv. Som regionsäljare ser vi att du har ett stort tekniskt intresse, drivs av att förstå utmaningar och att hitta effektiva lösningar till kunder. Du brinner för att göra bra affärer, är nyfiken på att förstå kundens behov, är lyhörd och förtroendegivande. För att trivas i rollen är du ödmjuk, strukturerad, självgående och trivs med ett rörligt arbete. Du är organiserad och trygg med att själv styra och planera din tid.
Då rollen innebär många olika kontaktytor, både internt och externt, så ser vi att du är en lagspelare och ser ett värde i att samarbeta. Inom denna typ av försäljning arbetar man emellanåt i längre säljcykler där du behöver ha tålamod under processen.
• Tidigare erfarenhet av försäljning, gärna av projektaffärer.
• Du har en mycket god teknisk förståelse och har gärna kunskaper inom hydraulik.
• Goda datorkunskaper och inom Microsoft Office.
• Uttrycker dig väl på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Ansök nu

Regionsäljare

Läs mer Aug 16
Söker du en arbetsplats där du får utmanas i att kombinera ditt tekniska intresse med dina försäljningserfarenheter? Vill du vara en del av ett säljteam som har kunder över hela Sverige och som brinner för kundservice i toppklass? GS-Hydro är marknadsledande inom svetsfria rörsystem och söker nu en regionsäljare till Sverige!
GS-Hydro är en ledande global aktör av kompletta svetsfria rörsystem till olika typer av industrier runt om i världen. Vi finns representerade i över 25 länder och har totalt ca 500 anställda. GS-Hydro ingår i det italienska företaget Interpump Group sedan 2018. Vi täcker våra kunders rörledningsbehov med hjälp av ett erfaret nätverk av egna företag och partners. Vi levererar våra produkter till olika industrisegment inom exempelvis offshore-, marin och processindustrier.
Hos oss får våra anställda ett flexibelt arbete där du har möjlighet att påverka dina arbetsdagar.
GS-Hydro främjar utveckling och genom gemensamma värderingar och riktlinjer skapar vi en attraktiv arbetsmiljö där medarbetare får chansen att växa tillsammans med oss.
Arbetsuppgifter
Som regionsäljare är du ansvarig för hela säljkedjan och det finns stor möjlighet att sätta sin egen prägel på rollen.
Vi erbjuder kundanpassade lösningar och i rollen som regionsäljare har du ett nära samarbete med dina kollegor där du kommer vara med under hela säljkedjan från att lägga offerter, säljordrar, hantera reklamationsärenden, avtalsskrivningar, leveransuppföljningar mm. kommer även vara en del av dina arbetsuppgifter.
Vi är i ett expansivt skede och möjlighet för utveckling av tjänsten finns.
Du kommer främst sälja kompletta rörsystem och ledningskomponenter till kunder främst inom tillverkande industri. Där lösningarna som presenterar hos kund rör både nyförsäljning, ombyggnationer, uppgraderingar och eftermarknad.
• Vara vårt ansikte utåt.
• Marknadsföring & säljstrategier.
• Teamplanering och medarbetarsupport.
• Bearbeta befintliga och nya kunder i hela Sverige.
• Statistikrapportering & budgetuppföljning.
• Offerering, orderhantering, avtalshantering, reklamationshantering, leveransuppföljning.
• Du arbetar ute i fält i kombination med kontorstjänst.
För denna tjänst är dina personliga egenskaper av största vikt, därmed kan även du som inte har erfarenhet från branschen göra ett riktigt bra jobb i tjänsten, om du har rätt driv. Som regionsäljare ser vi att du har ett stort tekniskt intresse, drivs av att förstå utmaningar och att hitta effektiva lösningar till kunder. Du brinner för att göra bra affärer, är nyfiken på att förstå kundens behov, är lyhörd och förtroendegivande. För att trivas i rollen är du ödmjuk, strukturerad, självgående och trivs med ett rörligt arbete. Du är organiserad och trygg med att själv styra och planera din tid.
Då rollen innebär många olika kontaktytor, både internt och externt, så ser vi att du är en lagspelare och ser ett värde i att samarbeta. Inom denna typ av försäljning arbetar man emellanåt i längre säljcykler där du behöver ha tålamod under processen.
• Tidigare erfarenhet av försäljning, gärna av projektaffärer.
• Du har en mycket god teknisk förståelse och har gärna kunskaper inom hydraulik.
• Goda datorkunskaper och inom Microsoft Office.
• Uttrycker dig väl på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Ansök nu

Sales Manager for Pulp & Paper

Läs mer Aug 28
At ABB, we are dedicated to addressing global challenges. Our core values: care, courage, curiosity, and collaboration - combined with a focus on diversity, inclusion, and equal opportunities - are key drivers in our aim to empower everyone to create sustainable solutions. That's our story. Make it your story.
Your role and responsibilities
Are you ready to lead our sales team into the future?
As Sales Manager, you will lead a dedicated team of account managers and sales specialists across Sweden, overseeing all segments within our scope. Our goal is to deliver the industry's most competitive offerings, bringing significant value to our customers. At ABB, we have a strong installed base of solutions, including our 800xA control system for automation, our quality control systems and our low- and medium voltage offerings for electrification along with our continuously expanding digital portfolio. In this role, you will collaborate closely with our customers to ensure their voices are heard within the organization, maximizing the value of their installed base as well as providing technology leading, cost-efficient, solutions in their brownfield or greenfield investments. You will also work hand-in-hand with our operations, service business, and project execution teams to ensure successful project deliveries.
At ABB, we believe in the potential of every individual to grow and develop both professionally and personally. We are committed to providing a stimulating and supportive work environment where self-improvement is a priority. As Sales Manager, you will have access to a wide range of resources and networks to support your professional and personal growth based on your unique needs and interests. We value open communication and continuous feedback, and through regular evaluations, you will gain valuable insights into your work and receive concrete guidance for your future development. We view this as a collaborative process where both you and the organization grow together.
As Sales Manager for the Pulp & Paper Business Line, you will have strategic responsibility for setting the direction and building a winning team.
Continue to develop a sales-driven team focused on solution and service-related sales.
Set targets for sales team and individuals, develop the pipeline and achieve or surpass budgetary expectations.
Maintain a strong customer focus while enhancing and promoting the ABB brand within the Pulp & Paper segment and related industries.
Manage and develop account management framework and execution within Business Line Pulp & Paper scope.
Lead and mentor a team of sales representatives by providing guidance, support, and training as needed.
Stay informed about industry trends, market conditions, and competitive activities.
Build and maintain strong relationships with key customers, addressing their needs and concerns promptly.
Ensure commercial and risk awareness during the sales phase.
Collaborate with other departments, including marketing, other ABB business units, and ABB global, to ensure alignment and effectiveness in achieving sales goals.

Qualifications for the role
Extensive experience in project sales, including strategic negotiations with customers.
Strong financial acumen with a keen interest in technology and understanding customer requirements.
Several years of experience from Pulp & Paper industry is preferred.
Several years of managerial experience is preferred.
Solid knowledge of risk management, terms and conditions (T&Cs;), and contract setup.
Excellent collaboration and communication skills.
Fluency in both written and spoken English and Swedish is essential.

More about us
At ABB Process Industries Business Line Pulp & Paper, we provide a comprehensive range of systems, products, and solutions for customers in the Pulp & Paper segment, covering electrification, automation, instrumentation, and digitalization. As we transition towards a sustainable and circular economy, we are also exploring and developing new business opportunities in process optimization, energy flexibility and management, smart grids and infrastructure, as well as in related industries like biorefineries and sawmills.
Recruiting Manager Martin Björnmalm, +46 730 74 12 79, will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +46 768 06 00 11; Ledarna: Leif Öhrberg, +46 724 64 40 16; Unionen: Krista Andersson, +46 706 44 02 85. All other questions can be directed to Talent Partner Medina Jakupovic, +46 724 64 46 98.
We kindly decline direct contact with staffing and recruitment agencies as well as sellers of additional job advertisements.
Please note that to be eligible for employment at ABB Sweden, you will need to pass our pre-employment screening steps. This includes a reference check, a drug test, and could also include an extended background check.
We look forward to receiving your application (documents submitted in PDF are appreciated). Welcome to apply the latest by September 10 2024.
If you want to discover more about ABB, take another look at our website www.abb.com.
We value people from different backgrounds. Apply today for your next career step within ABB and visit www.abb.com to learn about the impact of our solutions across the globe. #MyABBStory

Ansök nu

Teamleader i Sundsvall

Läs mer Aug 5
Häng med på en fantastisk tillväxtresa och var med och bidra till en tryggare tillvaro.

Garda Alarm är inne i en stor expansionsfas. Nu växlar vi upp och utökar vår säljorganisation ytterligare. Du kommer representera några av marknadens bästa produkter.

Nu söker vi därför dig som är en social stjärna, har ett starkt driv, en vilja av stål och en önskan att vara med och bidra till en tryggare framtid. Vi erbjuder en arbetsplats som präglas av engagemang, glädje, utveckling och viljan att skapa Sveriges absolut nöjdaste kunder. Vill du veta mer hur det är att arbeta med oss se mer här:
https://www.sebroschyr.se/gardaalarm/WebView/



Vi erbjuder dig:

- Utbildning som säkerhetskonsult
- Produktutbildningar
- Generös lönemodell med grundlön, provision och bonusar utan tak
- Säljutbildningar med certifiering i Garda Alarm Business Academy
- Karriärmöjligheter till att klättra inom bolaget
- Säljtävlingar




Vad innebär tjänsten

En Teamleader hos oss är den person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och pushar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen! Den person som visat att den inte tror att någonting kommer lättvindigt utan som tror på hårt och strategiskt arbete och tycker om att bli både berömd såväl som belönad efter det! En Teamleader är navet i teamet, den som både coachar och utbildar men även visar vägen med goda resultat. Utgår från kontoret tillsammans med kollegorna i våra firmabilar.



Vi söker dig som:

- Talar flytande svenska och rent belastningsregister
- B-Körkort
- Är social
- Har ett driv
- Är målmedveten
- Har en hög arbetsmoral
- Kan arbeta eftermiddagar och kvällar


Erfarenhet av att ha jobbat med liknande försäljning är meriterande men inget krav.

Skicka in din ansökan redan idag! Du ansöker lätt även utan CV!

Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För alla då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.

Välkommen till Garda Alarm-familjen du också!

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från NUDDA AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från NUDDA AB .

Dansktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 20
Vi søger en dansktalende medarbejder til vores kundeservice i SUNDSVALL.
Vi ønsker, at du taler flydende dansk og kan håndtere svensk og engelsk.
Nu söker vi en dansktalande medarbetare till ett dedikerat team mot en kund.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Utöver inkommande samtal kommer arbetet till viss del också innefatta mejlhantering och chatt.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och våra kunder.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska danska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: finska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk din ansökan med: Dansktalande.
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 9
Terve!
Vi söker finsk- och svensktalande medarbetare till vår kundservice i Sundsvall.
Vi söker medarbetare till ett dedikerat team mot en kund. Vårt team jobbar med 3 av våra nordiska språk, finska, danska och svenska.
Vi behöver förstärkning till teamet.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu finsktalande kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och vår kund.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska finska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: danska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk ansökningen med Finsktalande.


Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Driven innesäljare till erfaret team

Medlemsvärvare, intresseorganisation/Telefonkommunikatör
Läs mer Aug 13
Är du positiv, driven och har hög arbetsmoral? Tveka då inte att söka till oss!
Vi utökar nu teamet :)
Vi söker 4 säljare som kommer att jobba på uppdrag av LRF, Lantbrukarnas Riksförbund. Du kommer att ingå i ett glatt, energiskt team som medlemsrekryterare! Som säljare hos oss får du självklart utbildning i våra samarbetspartners produkter/tjänster. Tidigare erfarenhet av försäljning är en merit men inget krav.
Du kommer bli väl omhändertagen av de coacher som ansvarar för försäljningen och alla vi som arbetar här har alla tidigare varit telekommunikatörer vilket borgar för mycket kunskap, förståelse och kvalitativ försäljning.
Detta erbjuder Wecall:
* Fast lön och provision (kollektivavtalsenliga löner med goda förtjänstmöjligheter)
* Trevliga medarbetare och engagerade coacher
* Trevlig och familjär atmosfär
* Goda förtjänstmöjligheter
* Fräsch lokal centralt i stan
Vi har så klart kollektivavtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.
Tveka inte att skicka in en ansökan och kom med i vår gemenskap!

Ansök nu

Dansktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 8
Vi søger en dansktalende medarbejder til vores kundeservice i SUNDSVALL.
Vi ønsker, at du taler flydende dansk og kan håndtere svensk og engelsk.
Nu söker vi en dansktalande medarbetare till ett dedikerat team mot en kund.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Utöver inkommande samtal kommer arbetet till viss del också innefatta mejlhantering och chatt.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och våra kunder.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska danska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: finska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk din ansökan med: Dansktalande.
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Säljare

Mediasäljare
Läs mer Maj 27
Wecall är ett av Sveriges starkaste och snabbast växande callcenter som utökar sin verksamhet.
Wecall söker nu sommarjobbare! Vi söker ett gäng pigga och glada säljare som vill jobba ett par veckor i sommar.
Det rör sig om veckorna 27 -30. Men det kan absolut vara så att det blir fler veckor.
Tjänsterna är på 93,75% med arbetstiderna 08:00-16:30.
Hos oss arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Vi har trevliga medarbetare och engagerade coacher. Familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet!
Du får utbildning på plats av erfarna säljare.
Wecall har så klart kollektivavtal och är medlem i branschföreningen Kontakta.
Det är fast lön och provision (kollektivavtalsenliga löner).


Tveka inte! Skicka in ett CV och personligt brev via till oss!
Märk ansökan med: SOMMARJOBB

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 27
Vi söker en finsk- och svensktalande medarbetare till vår kundservice.
Nu söker vi en medarbetare till ett dedikerat team mot en kund.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och vår kund.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska finska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: danska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk ansökningen med Finsktalande.


Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu