Sundsvall: Junior systemutvecklare till roll som Supporttekniker

Hitta ansökningsinfo om jobbet Junior systemutvecklare till roll som Supporttekniker i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-02-10 // Varaktighet: Heltid

Om du vill kunna göra skillnad för elever och lärare världen över och vara en del av ett team som brinner för att lärande och digitalisering i skolan - då är det här arbetsplatsen för dig. Vill du utvecklas som systemutvecklare finns det stora möjligheter att göra det här.

Haldor har basen i Sundsvall men expanderar internationellt med kunder i 15 länder. De utvecklar pedagogiska SaaS-tjänster, sömlöst integrerade i Microsoft Teams, och var först i världen med att göra det. Idag driver de teknikutvecklingen inom skola med sina skalbara, innovativa tjänster.

Om tjänsten

I rollen som supporttekniker på Haldor kommer du arbeta i hela supportkedjan både självständigt och tillsammans med de andra i supportteamet. Du kommer ta emot frågor och ärenden från kunder och ge dem support via vår helpdesk och till viss del telefon. Ditt största fokus kommer att vara felsökning och teknisk problemlösning. För att passa i den här rollen behöver du vara en flexibel problemlösare som kan se möjligheter när saker inte går som planerat. Du behöver tycka om att ha kontakt med kunder och kunna förklara saker på ett pedagogiskt sätt. Det är också bra om du gillar att självständigt söka svar på problem, men kan be om hjälp när det behövs. I arbetsuppgifterna ingår också att:· Söka och hantera kundinformation i Microsoft och Azure.· Hjälpa våra kunder med deras problem på ett serviceinriktat och professionellt sätt· Hantera incidenter och driftstörningar

Vem är du?

Vi söker dig som: · Har erfarenhet av Microsoft Teams och Office 365· Tycker det är roligt att lösa problem och felsöka med hjälp av flera olika system · Redan kan eller vill lära sig allt om databaser och .· Har god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska (tal och skrift).· Det är meriterande om du också har:· Eftergymnasial utbildning med teknisk inriktning· Erfarenhet av Microsoft och Azure· Har erfarenhet och kunskap av att arbeta med IT-support· Erfarenhet av incidenthantering Haldor lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För rätt person finns stora möjligheter att utvecklas vidare inom företaget. Haldor strävar efter mångfald och jämställdhet och ser gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.

Om oss

Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.

Detta är ett rekryteringsuppdrag där Nordic bemanning & rekrytering ansvarar för hela rekryteringsprocessen men du blir anställd direkt hos Haldor.

Vid frågor angående tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare.

Jonathan Carlsson

jonathan.carlsson@nordicbemanning.se

Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid eller deltid

Arbetstider: Vardagar 8-17 med möjlighet till flex

Placeringsort: Sundsvall

Lämna in din ansökan nu eller tipsa en vän

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Helpdesktekniker/Supporttekniker

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Helpdesktekniker/Supporttekniker.

IT Operations and Digital Workplace Engineer/Specialist

Läs mer Mar 15
At Knightec, our mission is to pioneer the consulting industry by building customer-driven, innovative, and modern solutions. We're looking for a dynamic IT Operations and Digital Workplace Engineer/Specialist to enhance our team's delivery capabilities and ensure our business continues to provide top-tier solutions to our clients.

Your role as IT Operations and Digital Systems Engineer
As a key player in our IT department, you'll be hands-on, occasionally on-site, applying your technical expertise, leadership, and communication skills to drive operational excellence. You'll tackle strategic IT challenges, delve into problem root causes, and elevate our system and operational administration. Your role is pivotal in enhancing our operational capacity, boosting support levels, and enabling continuous business growth.

In your role, you'll be the crucial connector between our Service Desk and IT team, expertly handling complex support issues. You'll craft and refine solutions, streamline our operational procedures, and develop resources that enhance the support Knightec employees receive. Your involvement in hardware and software management will significantly elevate our support framework. Moreover, partnering with System Administrators will offer you a prime opportunity to broaden your technical expertise through practical, hands-on experience.

You will frequently be on-site and sometimes travel between offices to ensure robust support is provided across the board. You'll be tasked with clear and effective communication with stakeholders, managing expectations in both Swedish and English, and overseeing the administration of IT assets like software, hardware, and infrastructure. Collaborating with various teams including the Service Desk, Office & Event Coordinators, and Team Managers will be key to maintaining the quality of IT services. Additionally, you'll focus on documenting and enhancing IT processes, policies, and training materials.

What you need to bring

- Broad knowledge and troubleshooting of the most common Operating Systems (Windows/macOS/Android/iOS)

- Solid experience managing Microsoft 365 Enterprise infrastructure and administration services such as Exchange, Teams, IAM (Entra ID / Active Directory), MDM (Intune) and Videoconferencing (Microsoft Teams Rooms)

- Understanding and development of IT Security practices and measures

- Printer management including follow-me/secure print

- IT Project, Vendor and SaaS Management

- ITSM/Service Desk tools (e.g. Zendesk/FreshWorks FreshService)

Nice to have:

- Scripting skills (PowerShell/Bash)

- Proficiency in Linux environment

- Experience with Power Automate

- Understanding network & endpoint security principals (Firewall, Load Balancing, Proxies, Routing)

- Virtualisation (e.g. VMware & Containers)

Apply now to embark on a journey of professional growth, innovation, and leadership within Knightec's thriving IT department.

Ansök nu

Servicetekniker på Smartify - Sundsvall

Läs mer Dec 27
Har du ett genuint teknikintresse och brinner för att leverera bästa möjliga service? Är du den person som släkt och vänner vänder sig till när tekniken strular? Vill du vara med i vårt arbete för att göra Sverige smartare? Då kan du vara Smartifys nya servicetekniker i Sundsvall!

Som servicetekniker hos Smartify blir ditt uppdrag att hjälpa privatpersoner och företag med att få ordning på sin digitala teknik. Du tar dig runt i servicebil och genomför uppdrag i kunders hem och ute hos företag. Vi erbjuder dig ett självständigt och varierande arbete med möjlighet till utveckling och eget ansvar.

Installation, konfigurering och felsökning av smart teknik i privata hem samt på företag inom teknikområden:

- Datorer och kringutrustning.

- Nätverk och nätverksutrustning.

- TV- och ljudanläggningar, inklusive bildoptimering samt montage på vägg.

- Aktivering och konfigurering av bredbandstjänster i hushåll, exempelvis routers, Wi-Fi-nät, TV-utrustning och bredbandstelefoni.
- Montering av Kabelkanal och kabeldragning för nya bredbandsuttag.

- Digitala lås & larm.

- Försäljning, installation och konfigurering av mjukvara och hårdvara

Vad söker vi hos dig?

- Som person är du social och tycker om att träffa nya människor. Du är serviceinriktad, lösningsorienterad och gillar att arbeta självständigt och med eget ansvar.

- Ett intresse/fallenhet för hantverkararbeten underlättar, då en av många tjänster vi erbjuder är att montera TV på vägg och 5G-antenner.

- Du har en bred teknisk kompetens, är en sann teknik-entusiast, praktiskt lagd och älskar att lära dig nya saker.

- Du har lätt för att sätta dig in i människors problem och förklara tekniska lösningar på ett pedagogiskt sätt.

- Du har erfarenhet av konfigurering av hemelektronik, såsom routrar, skrivare, datorer, streamingboxar och ljudanläggningar.

- Du har goda kunskaper i det svenska språket, såväl i tal som i skrift.

- Du har ett manuellt B-körkort, då du tar dig runt med servicebil.

- Har du även utbildning inom data/IT/nätverk eller dylikt är detta meriterande.

Vad kan vi erbjuda dig?

Som servicetekniker hos Smartify är du med och arbetar för att göra Sverige smartare genom att göra den senaste digitala utvecklingen tillgänglig för alla. Du får tillgång till olika hjälpmedel för att kunna ta emot och rapportera dina uppdrag på ett effektivt sätt, direkt ute på fältet.

Vi ser också till att du har tillgång till bil samt hjälpmedel såsom verktyg, arbetskläder och instrument. Innan du som Smartify-tekniker ger dig ut på fältet genomgår du en intern utbildning, där du får lära dig vad du behöver. Flera utbildningstillfällen kommer ske löpande, för att främja en kunskapsutveckling.

Vi erbjuder ett självständigt, varierande och utvecklande heltidsjobb, som inleds med en provanställning på sex månader. Lön enligt överenskommelse och start för tjänsten är så snart som möjligt.

Känner du igen dig i beskrivningen? Då är du förmodligen helt rätt för oss, och vi för dig. Vi rekryterar löpande - så vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

IT-supporttekniker sökes till Telia Company i Sundsvall

Läs mer Mar 18
Har du ett par års erfarenhet av att jobba i en servicedesk/helpdesk inom IT? Är du en strukturerad och noggrann person som gillar problemlösning? Här erbjuds du möjlighet att utvecklas på ett personligt och professionellt plan, kan det här vara en tjänst för dig?
Om tjänsten
Perido söker en medarbetare till ett spännande uppdrag hos vår kund Telia Company och deras kontor i Sundsvall. De behöver en IT-supporttekniker till sitt team. De erbjuder en mängd kommunikationstjänster och bidrar varje dag till att forma den digitala omvandlingen i Norden och Baltikum. Deras produkter och tjänster har en avgörande roll i kampen mot att lösa nuvarande och framtida samhälls- och miljöutmaningar.
Dina arbetsuppgifter
I din roll som IT-supporttekniker får du möjlighet att utnyttja allt det du redan kan om teknik för att lösa kundernas problem. Hos Telia får du varje dag chansen att hjälpa och utveckla andra människor genom att se till att kunderna har en fungerande IT-arbetsplats. I ditt arbete kommer du att ansvara för ett antal kunder som har IT-supportavtal med Telia. Du hjälper kunden med allt ifrån att installera ett mailprogram till att sätta upp en virtuell maskin för en server. Supporten sker genom guidning över telefon och email, eller direkt med fjärrstyrning ifrån Telias kontor.
Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos Telia blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas.
Dina egenskaper
Du är en lagspelare
Du gillar att träffa nya människor och är social och utåtriktad
Du är engagerad och har ett eget inre driv
Du är pålitlig och ansvarstagande
Du en strukturerad och noggrann person som gillar problemlösning
Du har ett brinnande intresse för teknik och är nyfiken på att lära dig nya saker

Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Ett par års erfarenhet av att jobba i en servicedesk/helpdesk inom IT
Goda kunskaper inom Windows och Microsofts portfölj, PC, teknisk felsökning
Certifiering inom Office 365, Azure eller t.ex. CCNA
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska

Omfattning och tillträde
Heltid. Uppdrag initialt 6 månader via Perido, därefter möjlig överrekrytering till kunden. Start i april 2024.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34502 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Ansök nu

Erfaren IT-supporttekniker

Läs mer Mar 7
Har du ett par års erfarenhet inom IT-support och är redo för ny utmaning?

Om uppdraget
Nu söker vi dig som har en bakgrund inom IT och är redo att bli en partner för våra kunder.

I GDM tror vi på engagemang, hållbarhet, utveckling och kvalitet. Tillsammans förenklar vi IT-vardagen och skapar IT-lösningar för våra kunder som verkligen fungerar.

Som supporttekniker hos oss ingår du i ett större team som arbetar med att leverera bästa tänkbara service gällande support och felavhjälpning vid tekniska problem som uppstår för våra kunder. Våra kunder arbetar i olika branscher och finns på olika orter vilket innebär att bredden på förfrågningar är stor. Supporten sker på plats på vårt fina kontor i Sundsvall via telefon, mejl och chatt eller direkt ute hos kund.

De vanligaste arbetsuppgifterna är:

• Underhåll, felsökning och installation, främst i Windowsmiljö men även mobila enheter.
• Support på områden såsom M365, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, säkerhet, backup, Active Directory.
• Dokumentation och strukturering av utrustning och system.
• Kommunikation med kundföretag och olika befattningar från VD till fastighetstekniker eller externa leverantörer.

Du kommer att få introduktion för att sedan arbeta både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor i teamet. Sist men inte minst kommer du att ha väldigt roligt på jobbet med varierande arbetsuppgifter, där ingen dag är den andra lik.

Körkort är ett krav då avstånden mellan våra kunder varierar.

Bli en GDM’are
Vi söker dig med minst två års erfarenhet inom IT-support. Har du IT-utbildning är det meriterande.

För att trivas i rollen gillar du att sätta dig in i kundens ärende och utmanas av att lösa problem. Du är en självgående och arbetar proaktivt för att förstå och bemöta kundens behov. Du tar stort ansvar för ditt eget lärande i rollen. Du kommer arbeta i ditt team, vilket innebär att du behöver vara flexibel och samarbetsvillig, dvs man ställer upp för varandra.

Vi ser att du har:

• Aktuell erfarenhet av felsökning i IT-system.
• Generell IT-kunskap och erfarenhet av Microsoft & Windowsmiljöer- (365, Intune, Azure m.m.)
• Kunskap inom nätverk och server.
• Tal och skrift välformulerat på både svenska och engelska.

Kundnöjdhet är mer än viktig och du har förmågan att lyssna in och kan hålla humöret uppe även i oväntade situationer. Du gillar att knyta kontakter och sätter stort värde på goda relationer både med kund och med kollegor.

Vi erbjuder dig:
Jobb i en dynamisk och spännande arbetsmiljö med möjlighet att utvecklas och utmana dig själv. Hos oss får du chansen att jobba med det senaste inom teknik och utveckla dina färdigheter ytterligare.

Vi erbjuder dig att bli en del av vårt engagerade och hjälpsamma team med möjligheten att jobba med en mängd olika uppgifter och kunder, med andra ord en varierad arbetsvardag med goda möjligheter att utvecklas.

Om GDM:
Våra medarbetare är den viktigaste resursen för oss och vi är certifierade som en av Sveriges bästa arbetsplatser inom vår bransch. Vi är ca 130 medarbetare och har majoriteten av våra anställda vårt huvudkontor i Sundsvall men vi finns även på andra orter.

Vi brinner för att hjälpa våra kunder med deras it-vardag och hoppas att du vill vara med på vår resa framåt och bli en del av vårt företag. Vi siktar mot att bli bäst i Sverige inom vårt gebit: Funktionell it, där vi är starka inom infrastruktur, drift och support.
Läs mer om oss på www.gdm.se

Nu har du chansen att utrusta dig med ny teknik och fördjupat kunnande. Bli en GDM’are du också som hjälper våra kunder in i en smidigare och mer effektiv IT-tillvaro!

Vänta inte med din ansökan då urval sker löpande - Välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Din ansökan:

Sista ansökningsdag: 2024-04-02

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid 100 %
Provanställning 6 månader
Placeringsort: Sundsvall
Kontaktperson: Christopher Sundström; Teamchef, tfn: 070-2576888, e-post: christopher.sundstrom@gdm.se

Ansökan görs på vår hemsida gdm.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst.

Ansök nu

Koordinator / IT-samordnare

Läs mer Jan 10
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Foxway.

Om företaget:

På Foxway arbetar ett ambitiöst team av experter med att erbjuda cirkulära IT-tjänster till företag, offentlig sektor och återförsäljare av IT-tjänster. De säkerställer hållbarhet i alla led, från att tillhandahålla hårdvara som tjänst, till återtag och reparation, återförsäljning av renoverad IT-utrustning samt återvinning på komponentnivå. På så sätt förlängs produkternas användning och skapas en hållbar livscykel i flera led, allt detta innanför Foxways egna väggar – The Foxway. Deras ambition är att vara det ledande företaget i Europa när det gäller hållbara IT -tjänster och återvinning, idag är Foxway den europeiska teknikbranschens ledande ESG-aktör med mer än 1 200 engagerade anställda i sju länder. Foxways affärsmodell handlar om att hitta smartare och hållbarare vägar och detta gör dom genom att som enda leverantör ge bästa möjliga användarupplevelse av teknik från start till slut.



Arbetsuppgifter:

I rollen arbetar du huvudsakligen med övergripande koordinering av Foxways tjänsteleveransprocess. Detta innebär att du samordnar, hanterar och följer upp leveranser och utbyten av IT-utrustning hos kund. Därtill sköter du även uppföljning och support till slutanvändare, koordinerar upphämtningar med logistikteamet, skapar och bevakar upphämtningsorder i affärssystemet.

Du är länken mellan samarbetspartners, kunder och leverantörer och ser till att leveransprocessen flyter på som förväntat. Du har därmed kontakt med slutanvändare och ser till att deras IT-tjänster levereras i tid och till rätt plats. Du rapporterar avvikelser och förändringar till on-site ansvarig under arbetets gång samt utvärderar processen i sin helhet kopplat till företagets rutiner och vision.

I tjänsten ingår även installation och leverans av skrivare och datorarbetsplatser.

• Övergripande koordinering av tjänsteleveransprocessen
• Administrativt arbete med bokningsansvar
• Samordnande mellan samarbetspartners, kunder och leverantörer
• Rapportering av avvikelser och förändringar
• Utvärdering av arbetsinsatser kopplat till företagsrutiner

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Några års arbetslivserfarenhet inom IT, såsom IT-tekniker eller IT-support
• Erfarenhet av administrativt och samordnande arbete
• Erfarenhet av ärendehanteringssystem
• Telefonvana
• B-körkort
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Foxway lägger stor vikt vid personlig lämplighet med hänsyn till deras kultur och kandidaters engagemang. Denna roll innebär många kontaktytor, både internt och externt. Vi tror därför att du som söker är lyhörd, serviceinriktad och trivs med att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera lösningar och motiveras av att kunna ge förstklassig service. Du ser helheten i flödet och är duktig på att strukturera ditt arbete metodiskt med hänsyn till deadlines och kostnader. Du har god förmåga att prioritera och arbeta fokuserat även under hög arbetsbelastning där du arbetar strategiskt för att kunna leverera efter förväntningar. Sist men inte minst är du utåtriktad, nyfiken och engagerad precis som Foxway och tror på cirkulärt hållbarhetsarbete.

För att få vistas i kundens lokaler så krävs godkänt utdrag ur belastningsregistret.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Nordic BR Norr AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Nordic BR Norr AB .

Kock dagtid/heltid till centrala Sundsvall

Kock, à la carte
Läs mer Mar 22
Är du en ansvarsfull och engagerad person som brinner för matlagning, smaker och service?



Då kan det vara just dig vi letar efter till en spännande tjänst som kock i centrala Sundsvall! Vi söker efter dig med yrkesstolthet som nu vill axla en viktigt roll i köket hos vår kund med start så snart som möjligt. En utmärkt möjlighet för dig som älskar att laga a la carte och trivs som bäst med variationsrika arbetsdagar.

Här får du ta stort ansvar då du kommer vara med i allt ifrån att komponera menyer, beställa råvaror till att sätta smakerna. Du har ett brinnande intresse för matlagning och dessutom ett öga för kreativa tallriksupplägg. Som person är du prestigelös och har inga problem med att hjälpa till där det behövs för stunden. Du är initiativtagande, problemlösande och trivs med att arbeta i högt tempo. Du vet hur viktigt det är med god hygienhantering och ordning i köket. Din roll som kock är att, förutom att laga mat ifrån grunden med fina råvaror, bidra med gott värdskap i restaurangen för att sprida stolthet, glädje och engagemang för våra gäster.
Vidare tror vi att du som söker tjänsten är en trygg och glad person med bra servicekänsla, hög ambitionsnivå och rätt inställning. Du känner drivkraft i att leverera god och vällagad mat tillsammans med dina kollegor. Menyn består av ett fåtal rätter per dag där du med din kompetens och fingertopskänsla skapar en trevlig lunchupplevelse för gästerna.
Arbetet är förlagt till dagtid mån-fre.

Krav:

Goda kunskaper i köketTidigare erfarenhet av liknande arbete Brinnande intresse för smaker och råvarorPositiv inställningBra på att samarbetaLyhörd


Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart vi hittar rätt person för tjänsten. Inställningen kommer vara avgörande för hur du passar för rollen.

Har du frågor om tjänsten?Varmt välkommen att kontakta Malin Persson på tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se
eller
Linda Jonsson tel 070-250 40 09 alt. linda.jonsson@nordicbemanning.se
Hoppas vi ses!

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.

I och med vårt medlemskap i Kompetensföretagen kan du som konsult känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansök nu

CE-Chaufför sökes inför sommaren

Fjärrbilsförare
Läs mer Apr 18
Nytt
Nu söker vi dig med CE-behörighet, YKB och gärna ADR.

Inför sommaren så förstärker vi våran pool då flera av våra kunder är i behov av flera chaufförer.

Vi söker dig med CE-kort, YKB och gärna ADR.

Lastning och lossning ingår ofta i tjänsten vilket du bör vara bekväm med. Du har god arbetsmoral och är duktig på att planera och strukturera ditt arbete.

Du som söker tjänsten bör kunna kommunicera obehindrat på svenska på arbetet kräver det.
Det kommer att vara finnas olika körningar belagda på olika tider på dygnet, så tveka inte att söka redan idag så kan vi hitta en körning som passar just dig.

Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsterna sker enligt överenskommelse.
Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Jonsson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. linda.jonsson@nordicbemanning.se

Om oss



Nordic Bemanning & Rekrytering är ett bemanning- och rekryteringsföretag med över 13 års erfarenhet som är verksamma inom de flesta branscher. Vi är ett personligt företag med kontor i Sundsvall och Gävle men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.Vi är medlemmar i vår branschorganisation kompetensföretagen där du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.
Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning & Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har.Välkommen till oss!

Ansök nu

CE-chaufför som vill köra extra på vardagar (Nattkörning)

Fjärrbilsförare
Läs mer Apr 18
Nytt
Nu söker vi dig med CE-behörighet, ADR grund och YKB som vill köra extra vid behov.

Du som söker denna tjänst måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 51%. Kanske har du ett annat deltidsjobb eller studerar. Detta är ett krav för denna anställningsform.




Vi söker dig med CE-kort, ADR grund och YKB som är intresserad och erfaren av att köra styckegods och vill jobba extra.

Arbetstiden är ca 17.30-05.00 vardagar vid behov.Du kör Sundsvall-Gävle-SundsvallLastning och lossning ingår i tjänsten vilket du är bekväm med. Du har god arbetsmoral och är duktig på att planera och strukturera ditt arbete.

Du som söker tjänsten bör kunna kommunicera obehindrat på svenska på arbetet kräver det.


Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsterna sker direkt vi hittar rätt profiler för uppdragen.
Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Jonsson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. linda.jonsson@nordicbemanning.se

Om oss



Nordic Bemanning & Rekrytering är ett bemanning- och rekryteringsföretag med över 13 års erfarenhet som är verksamma inom de flesta branscher. Vi är ett personligt företag med kontor i Sundsvall och Gävle men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.Vi är medlemmar i vår branschorganisation kompetensföretagen där du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.
Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning & Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har.Välkommen till oss!

Ansök nu

C-Chaufför sökes inför sommaren

Fjärrbilsförare
Läs mer Apr 18
Nytt
Nu söker vi dig med C-behörighet och YKB.

Inför sommaren så förstärker vi våran pool då flera av våra kunder är i behov av flera chaufförer.

Vi söker dig med C-kort och YKB.

Lastning och lossning ingår ofta i tjänsten vilket du bör vara bekväm med. Du har god arbetsmoral och är duktig på att planera och strukturera ditt arbete.

Du som söker tjänsten bör kunna kommunicera obehindrat på svenska på arbetet kräver det.
Det kommer att vara finnas olika körningar belagda på olika tider på dygnet, så tveka inte att söka redan idag så kan vi hitta en körning som passar just dig.

Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsterna sker enligt överenskommelse.
Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Jonsson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. linda.jonsson@nordicbemanning.se

Om oss



Nordic Bemanning & Rekrytering är ett bemanning- och rekryteringsföretag med över 13 års erfarenhet som är verksamma inom de flesta branscher. Vi är ett personligt företag med kontor i Sundsvall och Gävle men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.Vi är medlemmar i vår branschorganisation kompetensföretagen där du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.
Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning & Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har.Välkommen till oss!

Ansök nu

CE-chaufför som vill köra extra på vardagar (Dagtid)

Fjärrbilsförare
Läs mer Apr 18
Nytt
Nu söker vi dig med CE-behörighet, ADR grund och YKB som vill köra extra vid behov.

Du som söker denna tjänst måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 51%. Kanske har du ett annat deltidsjobb eller studerar. Detta är ett krav för denna anställningsform.




Vi söker dig med CE-kort, ADR grund och YKB som är intresserad och erfaren av att köra styckegods och vill jobba extra.

Arbetstiden är ca 07.00-16.00 vardagar vid behov.Du kör Sundsvall-Sollefteå-SundsvallLastning och lossning ingår i tjänsten vilket du är bekväm med. Du har god arbetsmoral och är duktig på att planera och strukturera ditt arbete.

Du som söker tjänsten bör kunna kommunicera obehindrat på svenska på arbetet kräver det.


Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsterna sker direkt vi hittar rätt profiler för uppdragen.
Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Jonsson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. linda.jonsson@nordicbemanning.se

Om oss



Nordic Bemanning & Rekrytering är ett bemanning- och rekryteringsföretag med över 13 års erfarenhet som är verksamma inom de flesta branscher. Vi är ett personligt företag med kontor i Sundsvall och Gävle men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.Vi är medlemmar i vår branschorganisation kompetensföretagen där du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.
Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning & Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har.Välkommen till oss!

Ansök nu

C-Chaufför sökes inför sommaren

Fjärrbilsförare
Läs mer Apr 10
Nu söker vi dig med C-behörighet och YKB.

Inför sommaren så förstärker vi våran pool då flera av våra kunder är i behov av flera chaufförer.

Vi söker dig med C-kort och YKB.

Lastning och lossning ingår ofta i tjänsten vilket du bör vara bekväm med. Du har god arbetsmoral och är duktig på att planera och strukturera ditt arbete.

Du som söker tjänsten bör kunna kommunicera obehindrat på svenska på arbetet kräver det.
Det kommer att vara finnas olika körningar belagda på olika tider på dygnet, så tveka inte att söka redan idag så kan vi hitta en körning som passar just dig.

Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsterna sker enligt överenskommelse.
Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Jonsson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. linda.jonsson@nordicbemanning.se

Om oss



Nordic Bemanning & Rekrytering är ett bemanning- och rekryteringsföretag med över 13 års erfarenhet som är verksamma inom de flesta branscher. Vi är ett personligt företag med kontor i Sundsvall och Gävle men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.Vi är medlemmar i vår branschorganisation kompetensföretagen där du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.
Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning & Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har.Välkommen till oss!

Ansök nu