Sundsvall: Salesfirst söker nya resande säljtalanger Lön+Provision

Hitta ansökningsinfo om jobbet Salesfirst söker nya resande säljtalanger Lön+Provision i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-02-15 // Varaktighet: Heltid

Vill du också ta nästa kliv i livet och jobba i Sveriges vackraste stad?
Vi har en unik möjlighet där du får komma till Stockholm och jobba som innesäljare. Vi bjuder på boendet, resan och en riktigt rolig arbetsplats!


Vi är på jakt efter fler talanger som vill påbörja en spännande karriär inom försäljning. Ingen erfarenhet krävs då vi ger dig en gedigen sälj-utbildning.


Arbetet går ut på att kontakta nya och befintliga kunder över telefon för att sälja mobilabonnemang.


Vi erbjuder dig:


- Garantilön + provision
- Löpande säljutbildningar
- Möjligheten att jobba utomlands i Marbella
- En härlig arbetsmiljö med drivna och glada kollegor
- Heltid eller deltidstjänst
- Säljtävlingar och AWs
- Utvecklingsmöjligheter till andra tjänster inom bolaget
- Resan och boendet ingår


Vi söker dig som:


- Kan svenska i tal och skrift
- Drivs av att tjäna pengar och utvecklas
- Har vilja och är samarbetsvillig


Känner du dig träffad? Skicka in en ansökan så ser vi vart det leder


Start: Omgående
Anställningsform: Tillsvidare
Omfattning: deltid och heltid mån-fre 10.00 -19.00

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Innesäljare.

Företagssäljare

Läs mer Jan 22
Vill du få möjligheten att göra karriär hos ett av Sveriges största IT- och telekombolag som ger dig chans att uppnå dina yrkesmässiga drömmar och mål? Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och hållbara affärer med kunden i fokus! Nu finns möjlighet för dig att jobba med företagsförsäljning i Sundsvall.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid . Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som företagssäljare bearbetar du Telias nationella företagskunder inom SME-segmentet. Här ligger ditt fokus på kundservice och försäljning i form av behovsanalys där du hjälper och erbjuder kunder lösningar och förbättringar baserat på vad just deras verksamhet behöver men även hjälper kunden med allmänna frågor om deras tjänster mm. Du visar ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer. Kontakten sker via inkommande samtal och mail där du arbetar med kundservice och försäljning av Telias produkter och tjänster. Det tillkommer även administrativa arbetsuppgifter som bland annat skriftliga offerter och lösningsförslag.
Idag finns tre företagsteam fördelade mellan orterna Luleå, Sundsvall och Norrköping. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att utveckla och hjälpa företagskunderna att hitta rätt lösningar för just deras verksamhet.
Initialt erbjuds du en ca åtta veckors intern utbildning på Telia kombinerat med praktiskt arbete. Du befinner dig i en lärande och utvecklande miljö där målet är att du och teamet uppnår resultat tillsammans. I rollen finns goda utvecklingsmöjligheter.
I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår:
• Bearbeta Telias företagskunder i form av kundservice och försäljning
• Ta emot ärenden och samtal via telefon och mejl
• Skriva offerter och lösningsförslag ut till kund

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Avslutad gymnasieutbildning
• 1-2 års erfarenhet inom kundservice
• God vana inom Microsoft Office
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Erfarenhet av försäljning är meriterande
I rollen som företagssäljare har du ett stort intresse för försäljning och tar initiativ samt driver ditt arbete framåt. Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål och uppnå goda resultat kopplat till kundnöjdhet och försäljning. Vidare agerar du lösningsorienterat och vill leverera den bästa lösningen till kund för att skapa god relation och ge kunden den bästa servicen. Du arbetar strukturerat och följer kontinuerligt upp dina pågående affärer för kundens bästa. Därtill är du affärsmässig och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Som person uppskattar du att arbeta i team och är en lagspelare som bidrar med god gemenskap.


Övrig information
Start: 3 mars 2025Plats: SundsvallLön: Fast lön + provision
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-01-06.

Ansök nu

Företagssäljare

Läs mer Dec 20
Vill du få möjligheten att göra karriär hos ett av Sveriges största IT- och telekombolag som ger dig chans att uppnå dina yrkesmässiga drömmar och mål? Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och hållbara affärer med kunden i fokus! Nu finns möjlighet för dig att jobba med företagsförsäljning i Sundsvall.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som företagssäljare bearbetar du Telias nationella företagskunder inom SME-segmentet. Här ligger ditt fokus på kundservice och försäljning i form av behovsanalys där du hjälper och erbjuder kunder lösningar och förbättringar baserat på vad just deras verksamhet behöver men även hjälper kunden med allmänna frågor om deras tjänster mm. Du visar ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer. Kontakten sker via inkommande samtal och mail där du arbetar med kundservice och försäljning av Telias produkter och tjänster. Det tillkommer även administrativa arbetsuppgifter som bland annat skriftliga offerter och lösningsförslag.
Idag finns tre företagsteam fördelade mellan orterna Luleå, Sundsvall och Norrköping. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att utveckla och hjälpa företagskunderna att hitta rätt lösningar för just deras verksamhet.
Initialt erbjuds du en ca åtta veckors intern utbildning på Telia kombinerat med praktiskt arbete. Du befinner dig i en lärande och utvecklande miljö där målet är att du och teamet uppnår resultat tillsammans. I rollen finns goda utvecklingsmöjligheter.
I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår:
• Bearbeta Telias företagskunder i form av kundservice och försäljning
• Ta emot ärenden och samtal via telefon och mejl
• Skriva offerter och lösningsförslag ut till kund

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Avslutad gymnasieutbildning
• 1-2 års erfarenhet inom kundservice
• God vana inom Microsoft Office
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Erfarenhet av försäljning är meriterande
I rollen som företagssäljare har du ett stort intresse för försäljning och tar initiativ samt driver ditt arbete framåt. Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål och uppnå goda resultat kopplat till kundnöjdhet och försäljning. Vidare agerar du lösningsorienterat och vill leverera den bästa lösningen till kund för att skapa god relation och ge kunden den bästa servicen. Du arbetar strukturerat och följer kontinuerligt upp dina pågående affärer för kundens bästa. Därtill är du affärsmässig och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Som person uppskattar du att arbeta i team och är en lagspelare som bidrar med god gemenskap.


Övrig information
Start: 3 mars 2025Plats: SundsvallLön: Fast lön + provision
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-01-06.

Ansök nu

EUROPART i Sundsvall söker ny kollega!

Läs mer Maj 23
EUROPART strävar alltid efter att ha de bästa medarbetarna och nu har du chansen att bli en del av vårt team! Vi tror att samarbete är nyckeln till framgång och arbetar kontinuerligt för att stärka teamkänslan och trivseln. Vi värdesätter våra medarbetare och sätter högt värde på att skapa en arbetsmiljö som främjar gemenskap, utveckling och innovation. Tillsammans skapar vi möjligheter!
Hos oss får du möjlighet att spela en viktig roll i vår logistikverksamhet eller försäljning, säkerställa att våra produkter levereras i tid och att vårt lager fungerar smidigt eller skapa långsiktiga relationer med kunder och administrera ordrar. Sök redan idag!
Om jobbet
Till vår filial i Sundsvall söker vi nu en vikarierande Warehouse Logistics eller Innesäljare (beroende på kompetens och intresse) på heltid till och med september ut (finns chans till förlängning). Arbetet innebär:
Innesäljare:
Proaktivt bearbeta kunderna i området för att etablera och öka försäljningen
Att bygga långsiktiga relationer med nya och befintliga kunder
Aktiv försäljning och rådgivning till våra kunder om våra produkter och tjänster
Orderadministration och uppföljning för att säkerställa att våra kunder alltid är nöjda
Hantera reklamationer och returärenden
Ge support och rådgivning om företagets produkter
Arbeta för att försäljningsmål och budget nås och kanske till och med överträffas

Warehouse Logistics:
Budbilskörning: Du kommer leverera varor till kunder i vårt område med vår budbil.
Plocka och packa varor för leverans: Du kommer att ansvara för att noggrant plocka och packa varor enligt beställningar, säkerställa att de är korrekt märkta och redo för leverans.
Hantera inkommande och utgående leveranser: Du kommer att ta emot inkommande leveranser, kontrollera att de stämmer överens med beställningarna och placera dem på rätt plats i lagret. Dessutom kommer du att förbereda och skicka utgående leveranser.
Säkerställa att lagret är organiserat och välfyllt: Du kommer att hålla ordning och reda i lagret, se till att varor är korrekt placerade och att lagret är välfyllt. Detta inkluderar att inventera lagerstatus och rapportera eventuella brister.
Använda lagerhanteringssystem för att spåra varor: Du kommer att använda vårt lagerhanteringssystem för att spåra varor, uppdatera lagerstatus och säkerställa att all information är korrekt och uppdaterad.

Din noggrannhet och ditt ansvarstagande är avgörande för att säkerställa att våra kunder får sina leveranser i tid eller för att se till att kunden känner sig omhändertagen.
Vad söker vi?
Vi söker dig som är noggrann, ansvarsfull och har förmågan att arbeta både självständigt och i team. Du bör ha god fysisk kondition och vara bekväm med att hantera olika typer av arbetsuppgifter i ett lager eller inom försäljning. Du har även:
Antingen erfarenhet av lagerarbete
Eller erfarenhet av försäljning
Körkort B
Truckkort
Grundläggande datorkunskaper

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll i ett internationellt och marknadsledande företag där du blir en del i ett framgångsrikt team. Vi är ett kundorienterat företag med fokus på service och kvalitet. Vårt företag befinner sig i en expansiv fas och vi vill gärna utvecklas tillsammans med våra medarbetare. Villkor enligt gällande kollektivavtal.
En spännande och utvecklande roll i ett stabilt och expansivt företag.
Möjlighet att arbeta med marknadsledande produkter och lösningar.
En trevlig arbetsmiljö med engagerade kollegor.
Stöd och utbildning för att utvecklas i din roll och nå dina mål.
En positiv företagskultur där vi värdesätter mångfald, samarbete och utveckling.

Om oss
EUROPART Group är Europas ledande leverantör av reservdelar, verktyg och tillbehör för nyttofordon, bussar, skåpbilar och specialfordon. Med ett omfattande sortiment på över 400 000 delar och en stark närvaro på marknaden i 28 länder och 300 försäljningsställen, erbjuder vi produkter och lösningar som våra kunder kan lita på. Dessutom har EUROPART kvalitetsprodukter av vårt eget märke EUROPART Premium Parts med över 7 500 tillgängliga delar.
Välkommen till EUROPART - där din framgång är vår framgång!
Tjänsten är ett vikariat på heltid på initialt 4 månader, men chans till förlängning. Tjänsten förväntas tillsättas så snart som möjligt.
Din kontaktperson för denna rekrytering:
Magnus Lisstrand, m.lisstrand@europart.net, 0702483858

Ansök nu

Teknisk innesäljare VVS

Läs mer Maj 5
Vill du arbeta tillsammans med engagerade kollegor? Brinner du för bra kundbemötande och kreativa lösningar? Då kan du vara vår tekniska innesäljare i Sundsvall. Som teknisk innesäljare kommer du att tillhöra ett team med medarbetare som jobbar tätt tillsammans inom olika verksamhetsområden, så som utesäljare och butikssäljare.
Viktiga personliga egenskaper för att trivas och lyckas i rollen som teknisk innesäljare: 

Lösningsorienterad med tekniskt intresse: Genom ditt tekniska intresse och lösningsfokus bidrar du till att förbättra våra kunders verksamheter med Solars produkter och värdeskapande tjänster.


Engagerad och kreativ: Ditt engagemang och din kreativitet skapar mervärde för våra kunder och deras behov att hitta lösningar.


Digital och strukturerad: Du trivs att arbeta digitalt och på ett strukturerat arbetssätt för att säkerställa bästa möjliga leverans.


Serviceinriktad och professionell: Du motiveras av att arbeta med många kontaktytor och har en serviceinriktad inställning och proffsig attityd.


Vi söker dig med erfarenhet eller teknisk kompetens inom VVS, men nyfikenhet för branschen, ett starkt driv och viljan att utvecklas är viktigast för oss.


Kortfattat om rollen

Utifrån kundens behov och din kunskap inom branschen arbetar du med försäljning av Solars produkter och tjänster främst över telefon och dator.


I din roll kommer du att arbeta självständigt, såväl samarbeta med kollegor inom Solar kring sådant som kundaktiviteter, offerter, samt jobba proaktivt mot nya och befintliga kunders behov av produkter och tjänster.


Du kommer även vara en del av vårt löpande förbättringsarbete.


Vi erbjuder bland annat

Fast grundlön, kollektivavtal, tjänstepension, friskvård, utfyllnad av lön vid sjukdom och föräldraledighet, som är grundläggande självklarheter för oss.


Solar-andan är inkluderande och främjar mångfald, nytänkande och ansvarstagande. Vi lever efter mottot ”Stronger Together” och alla medarbetare på Solar gör skillnad för att vi ska växa tillsammans.


När vi frågar medarbetare varför de trivs i sina roller får vi ofta svaren:
Känslan av förtroende och att det jag gör är viktigt. Alla bidrar till den större helheten
Samverkan internt! Jag har alltid någon att vända mig till.
Gemenskapen! Mina kollegor och våra kunder är det som gör jobbet speciellt
Omväxlingen och variationen i mitt arbete är utvecklande


För oss är personlig utveckling viktigt och många har gjort interna resor hos oss. Här kan du möta några av dessa medarbetare och läsa mer om rollen som teknisk innesäljare: Möt våra medarbetare


Mer om oss
Solar Group är ett ledande sourcing- och serviceföretag i Europa med 3000 anställda i fem länder. Vi lär av varandra och samverkar över landsgränserna för att uppnå det gemensamma målet att ge våra kunder en effektivare arbetsdag. Vi erbjuder mer än 260 000 olika produkter till våra kunder inom el, VVS, industri, belysning, säkerhet, klimat- och energilösningar med möjlighet till teknisk support och ett brett utbud av värdeskapande tjänster. På Solar i Sverige jobbar 600 medarbetare runt om i landet som varje dag gör skillnad hos oss.
”Stronger Together” är kärnan i Solars kommersiella affär, men det har lika stor betydelse internt. Vi alla bidrar till att göra skillnad! Mångfald gör oss starkare för att möta samhällets behov och utveckla de lösningar som efterfrågas. Därför är det viktigt för oss att vara lyhörda, inkluderande och attrahera brett utifrån samtliga samhällsgrupper. Hållbarhet har blivit en nyckel för oss genom alla segment och när vi aktivt deltar i den gröna omställningen sker förändringar i hela leverantörskedjan.
På Solar har vi höga förväntningar på våra anställda, eftersom vi vet att de kan leverera. Naturligtvis räknar vi med att våra medarbetare förväntar sig mycket av oss när det kommer till deras yrkesmässiga och personliga utveckling. Som Solar-anställd är du del av ett företag där handling väger tyngre än ord.
Kontakt & ansökan
Är du nyfiken på oss? Vi är nyfiken på dig och ser fram emot din ansökan! Då vi arbetar löpande under ansökningstiden - ansök gärna snarast möjligt! Vill du ha mer information om rollen kan du kontakta: Anna Wallenta, Competence Center Manager – anna.wallenta@solar.se

Ansök nu

Innesäljare

Läs mer Apr 23
På Profilplåt i Sundsvall har vi producerat plåttak sedan 1968. Genom gedigen kunskap och stort kvalitetsfokus har vi blivit en leverantör att lita på inom byggbranschen. Idag erbjuder vi marknaden ett omfattande sortiment av plåtprodukter för byggbranschen, med egen produktion av tak- och väggprofiler, takpanneplåt, samt tillverkning av övriga byggkomponenter i tunnplåt. Med över 100 års samlad erfarenhet och kunskap borgar det för kvalitet hela vägen. Råmaterialet till våra egna produkter är noga utvalt från certifierade stålverk. Sedan 2021 är vi även en del av Lindabkoncernen vilket ytterligare förstärker vår position och förutsättningar för fortsatt utveckling och framgång.

Är du säljfokuserad, brinner du för att ge god service och har ett stort intresse för bygg/byggprodukter? Vi behöver förstärka vårt kontor med en innesäljare och söker nu dig som vill arbeta med försäljning, kundservice och administration för ett välkänt varumärke i byggbranschen.

Om Profilplåt
På Profilplåt i Sundsvall har vi producerat plåttak sedan 1968. Genom gedigen kunskap och stort kvalitetsfokus har vi blivit en leverantör att lita på inom byggbranschen. Idag erbjuder vi marknaden ett omfattande sortiment av plåtprodukter för byggbranschen, med egen produktion av tak- och väggprofiler, takpanneplåt, samt tillverkning av övriga byggkomponenter i tunnplåt. Med över 100 års samlad erfarenhet och kunskap borgar det för kvalitet hela vägen. Råmaterialet till våra egna produkter är noga utvalt från certifierade stålverk.

Sedan 2021 är vi även en del av Lindabkoncernen vilket ytterligare förstärker vår position och våra förutsättningar för fortsatt utveckling och framgång.

Ditt nya jobb
Som innesäljare hos oss får du en central roll, där du agerar som spindeln i nätet och blir länken mellan våra kunder och utesäljare, samt internt mot vår produktion och övriga funktioner. Du blir även företagets representant i många av våra kanaler både digitalt och fysiskt där du tar emot kunder vid fabriksvisning och besök. Du kommer arbeta kvalificerat med fokus på försäljning, kundservice, orderhantering, offerter, leveransförfrågningar och teknisk rådgivning till våra kunder. Med stort kund- och lösningsfokus arbetar du nära övriga kollegor på kontoret samt mot vår utesäljare, allt för att maximera mervärdet till våra kunder!

Exempel på huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:

Innesälj, kundvård och bearbetning av befintliga kunder
Hantera, registrera och kontrollera order i vårt affärssystem
Leveransförfrågningar
Offertförfrågningar
Spindeln i nätet med både med interna och externa kontakter
Teknisk rådgivning
Daglig problemlösning
Din bakgrund
Du har tidigare erfarenhet av kundservice och försäljning. Vi tror även att du har någon form av byggnadsteknisk kunskap eller intresse för byggbranschen, kanske du har jobbat som byggare eller plåtslagare?Du har god vana från att arbeta i någon form av ERP/affärssystem och CRM system, där dator och telefon ses som ditt huvudsakliga arbetsverktyg. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift, ytterligare språkkunskaper kan även vara meriterande.

Dina personliga egenskaper
Vi tror att du är en person som sporras av att jobba i en entreprenörsdriven anda, där du arbetar strukturerat men samtidigt är flexibel och kan snabbt navigera och växla mellan olika arbetsuppgifter i det dagliga, allt för att verksamheten och våra kunder ska lyckas! Det är avgörande att du är en lagspelare som trivs att arbeta i nära samarbete med dina kollegor och att du gör det lilla extra för att bidra till gruppen när det krävs. Uppstår det situationer där du inte kan eller vet, har du lätt för att söka dig till information på egen hand, eller be en kollega om hjälp för att komma vidare.

Övrig information
Start: Snarast
Omfattning: Provanställning/Tillsvidareanställning
Placering: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Vill du veta mer?
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef:
Joakim Svedberg på mail: joakim.svedberg@profilplat.se eller tel: 060–535392

Välkommen med din ansökan!
Vi arbetar med löpande urval, sista ansökningsdagen är dock senast: 2024-05-18

 

Profilplåt
På Profilplåt i Sundsvall har vi producerat plåttak sedan 1968. Genom gedigen kunskap och stort kvalitetsfokus har vi blivit en leverantör att lita på inom byggbranschen. Idag erbjuder vi marknaden ett omfattande sortiment av plåtprodukter för byggbranschen, med egen produktion av tak- och väggprofiler, takpanneplåt, samt tillverkning av övriga byggkomponenter i tunnplåt. Med över 100 års samlad erfarenhet och kunskap borgar det för kvalitet hela vägen. Råmaterialet till våra egna produkter är noga utvalt från certifierade stålverk. Sedan 2021 är vi även en del av Lindabkoncernen vilket ytterligare förstärker vår position och förutsättningar för fortsatt utveckling och framgång.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Berry Invest AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Berry Invest AB .

????Jobba som Festival Salesman!???? Tjäna 38 000kr/mån utan erfarenhetskrav!

Torgförsäljare/Marknadsförsäljare
Läs mer Jul 29
Lingon är ett bransch ledande företag inom Festival Sales.
Vi finns där mycket folk finns. På sommaren innebär det att vi åker runt på olika Festivaler / Marknader och events runtom i Sverige och möter våra kunder i dom stunder där humöret är som bäst och köp glädjen är på topp.
När du jobbar som Festival Salesman hos oss så går ditt jobb ut på att tillsammans med ett team på 3 till 10 person åka runt veckovis till olika städer och events runtom i Sverige och marknadsföra Lingons abonnemang till konsumenter.
Företaget står för alla dina utgifter när du borta på jobb , som till exempel transport och boende i form av hotell. Det enda du behöver ta med dig är packning för 5 dagar i taget och ett stort leende på läpparna.
Gruppen du kommer jobba med består utav att ett gäng unga personer i 18-30 års åldern som alla är bra kompisar /kollegor där det är lätt att komma in i gänget.
Vi söker dig som är positiv , har en energisk personlighet och är en äventyrs person som tycker det är kul att resa runt och se nya platser.
Vad vi erbjuder:
Lönen landar på cirka 38 000kr/mån i snitt för första års Festival Salesman. Med stora möjligheter till att påverka sin lön i form av provisioner.
Arbetstider Måndagar 12 -21 , Tisdag - Torsdag 10-19 och Fredag 08 - 16.00
Företaget står för dina resekostnader samt hotell när du är borta i jobbet.
Arbetsplatsen är Festivaler / Marknader / Mässor / Events runtom i Sverige under sommaren

Våra Krav :
Du har en hel och ren klädsel
Du Pratar flytande svenska utan hinder
Är positiv och taggad
Klarar av att jobba under press
Vill resa och se Sverige



Hur man söker:
Vi har 1 ledig plats i vårt team nu och det är högt tryckt på ansökningarna, så om du känner dig träffad av annonsen så passa på att sök till ett utav Sveriges roligaste jobb.
Ansök via mail våran mail festival@lingonmobil.se , vi vill att du skickar in CV + PB som bilagor. Men även en "Kort pitch" om varför du är unik och varför du tror att du är rätt person för den här typen av jobb.

Ansök nu

????Jobba som Festival Salesman!???? Tjäna 38 000kr/mån utan erfarenhetskrav!

Torgförsäljare/Marknadsförsäljare
Läs mer Jun 17
Lingon är ett bransch ledande företag inom Festival Sales.
Vi finns där mycket folk finns. På sommaren innebär det att vi åker runt på olika Festivaler / Marknader och events runtom i Sverige och möter våra kunder i dom stunder där humöret är som bäst och köp glädjen är på topp.
När du jobbar som Festival Salesman hos oss så går ditt jobb ut på att tillsammans med ett team på 3 till 10 person åka runt veckovis till olika städer och events runtom i Sverige och marknadsföra Lingons abonnemang till konsumenter.
Företaget står för alla dina utgifter när du borta på jobb , som till exempel transport och boende i form av hotell. Det enda du behöver ta med dig är packning för 5 dagar i taget och ett stort leende på läpparna.
Gruppen du kommer jobba med består utav att ett gäng unga personer i 18-30 års åldern som alla är bra kompisar /kollegor där det är lätt att komma in i gänget.
Vi söker dig som är positiv , har en energisk personlighet och är en äventyrs person som tycker det är kul att resa runt och se nya platser.
Vad vi erbjuder:
Lönen landar på cirka 38 000kr/mån i snitt för första års Festival Salesman. Med stora möjligheter till att påverka sin lön i form av provisioner.
Arbetstider Måndagar 12 -21 , Tisdag - Torsdag 10-19 och Fredag 08 - 16.00
Företaget står för dina resekostnader samt hotell när du är borta i jobbet.
Arbetsplatsen är Festivaler / Marknader / Mässor / Events runtom i Sverige under sommaren

Våra Krav :
Du har en hel och ren klädsel
Du Pratar flytande svenska utan hinder
Är positiv och taggad
Klarar av att jobba under press
Vill resa och se Sverige



Hur man söker:
Vi har 1 ledig plats i vårt team nu och det är högt tryckt på ansökningarna, så om du känner dig träffad av annonsen så passa på att sök till ett utav Sveriges roligaste jobb.
Ansök via mail våran mail festival@lingonmobil.se , vi vill att du skickar in CV + PB som bilagor. Men även en "Kort pitch" om varför du är unik och varför du tror att du är rätt person för den här typen av jobb.

Ansök nu

????Jobba som Rekryterare utan tidigare erfarenhet!????Grundlön + Provision ????

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Maj 27
Lingon är ett utav Sveriges aktivaste företag inom försäljning. Vi äger en mobiloperatör och ett elbolag som bägge går som tåget. En stor anledning till våran framgång är vårt fantastiska rekryterings team som vi nu ska expandera.
Vårt team av rekryterare består utav unga person i 18 - 30 års åldern där det är lätt att komma in i gruppen och alla är kompisar.
Jobbet går ut på att ringa varma kandidater som söker jobb hos oss och sälja in våra olika säljare tjänster.
Vad vi erbjuder:
Grundlön på 20 000kr/mån
Hög provision per lyckad rekrytering
En fartfylld och rolig arbetsplats
Tävlingsmoment i arbetet
Arbetsplats i centrala Sundsvall



Vad vi kräver:
Du har hög energi
Du är super taggad
Du drivs av att tjäna mycket pengar
Du klarar av att jobba under press
Du är strukturerad och tar ansvar



Hur man söker:
Vi har just nu en ledig tjänst kvar på vårt Sundsvalls kontor. Så passa på att sök till Sundsvalls roligaste arbetsplats du med! Ansökningar sker via mail och vi vill att du skickar CV + Personligt brev
rekryt@lingonmobil.se

Ansök nu

????Jobba som Festival Salesman!???? Tjäna 38 000kr/mån utan erfarenhetskrav!

Torgförsäljare/Marknadsförsäljare
Läs mer Maj 8
Lingon är ett bransch ledande företag inom Festival Sales.
Vi finns där mycket folk finns. På sommaren innebär det att vi åker runt på olika Festivaler / Marknader och events runtom i Sverige och möter våra kunder i dom stunder där humöret är som bäst och köp glädjen är på topp.
När du jobbar som Festival Salesman hos oss så går ditt jobb ut på att tillsammans med ett team på 3 till 10 person åka runt veckovis till olika städer och events runtom i Sverige och marknadsföra Lingons abonnemang till konsumenter.
Företaget står för alla dina utgifter när du borta på jobb , som till exempel transport och boende i form av hotell. Det enda du behöver ta med dig är packning för 5 dagar i taget och ett stort leende på läpparna.
Gruppen du kommer jobba med består utav att ett gäng unga personer i 18-30 års åldern som alla är bra kompisar /kollegor där det är lätt att komma in i gänget.
Vi söker dig som är positiv , har en energisk personlighet och är en äventyrs person som tycker det är kul att resa runt och se nya platser.
Vad vi erbjuder:
Lönen landar på cirka 38 000kr/mån i snitt för första års Festival Salesman. Med stora möjligheter till att påverka sin lön i form av provisioner.
Arbetstider Måndagar 12 -21 , Tisdag - Torsdag 10-19 och Fredag 08 - 16.00
Företaget står för dina resekostnader samt hotell när du är borta i jobbet.
Arbetsplatsen är Festivaler / Marknader / Mässor / Events runtom i Sverige under sommaren

Våra Krav :
Du har en hel och ren klädsel
Du Pratar flytande svenska utan hinder
Är positiv och taggad
Klarar av att jobba under press
Vill resa och se Sverige



Hur man söker:
Vi har 1 ledig plats i vårt team nu och det är högt tryckt på ansökningarna, så om du känner dig träffad av annonsen så passa på att sök till ett utav Sveriges roligaste jobb.
Ansök via mail våran mail festival@lingonmobil.se , vi vill att du skickar in CV + PB som bilagor. Men även en "Kort pitch" om varför du är unik och varför du tror att du är rätt person för den här typen av jobb.

Ansök nu

Swedencall söker resande säljare - Möjlighet till över 30.000kr/månaden

Innesäljare
Läs mer Jan 31
Vill du också ta nästa kliv i livet och jobba i Sveriges vackraste stad?
Då har vi har en unik möjlighet där du får komma till Stockholm och jobba som innesäljare. Vi bjuder på boendet, resan och en riktigt rolig arbetsplats!.
Swedencall är en återförsäljare som säljer mobilabonnemang till nya och befintliga kunder.
Vi söker dig som är självständig, driven och lösningsorienterad.
Arbetet omfattas mestadels av telefonkontakt med kunder. Du behöver därför vara bekväm i att kontakta och prata med människor.
Du behärskar svenska flytande i tal och skrift, har en god social förmåga har en grundläggande datorvana.
Vi är en attraktiv arbetsplats med mycket energi och glädje , där vi värdesätter att ha roligt på jobbet!
Vi har regelbundna säljtävlingar med priser som Iphone 13 , Playstation 5 och utlandsresor!
Vi söker dig som är:
Tycker att det är kul att ha många bollar i luften
Skötsam och plikttrogen
Har mycket energi
Positiv inställning
Klarar av att jobba hårt
Social och framåt



Vi erbjuder:
En rolig och spännande arbetsplats
AWs flera gånger per månad
Ett utvecklande jobb med goda möjligheter till att kunna komma vidare i större roller
Bra lön och förmåner
Teamkänsla
Höga provisioner + garantilön



Arbetstiderna är : 10.00-19.00
Måndag - Fredag
Platserna tillsätts enligt först till kvarn principen så passa på att skicka in en ansökan om du känner dig träffad!

Ansök nu