Sundsvall: Medlemsrekryterare LRF

Hitta ansökningsinfo om jobbet Medlemsrekryterare LRF i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-03-30 // Varaktighet: Heltid

Är du positiv, driven och har hög arbetsmoral? Tveka då inte att söka till oss!
Vi söker 1-2 säljare som kommer att jobba på uppdrag av LRF, Lantbrukarnas Riksförbund. Du kommer att ingå i ett glatt, energiskt team som medlemsrekryterare! Som säljare hos oss får du självklart utbildning i våra samarbetspartners produkter/tjänster. Tidigare erfarenhet av försäljning är en merit men inget krav.
Du kommer bli väl omhändertagen av de coacher som ansvarar för försäljningen och alla vi som arbetar här har alla tidigare varit telekommunikatörer vilket borgar för mycket kunskap, förståelse och kvalitativ försäljning.




Detta erbjuder Wecall:
* Fast lön och provision (kollektivavtalsenliga löner med goda förtjänstmöjligheter)
* Trevliga medarbetare och engagerade coacher
* Trevlig och familjär atmosfär
* Goda förtjänstmöjligheter
* Fräsch lokal centralt i stan


Vi har så klart kollektivavtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.
Tveka inte att skicka in en ansökan och kom med i vår gemenskap!


Vi anställer löpande.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Innesäljare.

Företagssäljare

Läs mer Jan 22
Vill du få möjligheten att göra karriär hos ett av Sveriges största IT- och telekombolag som ger dig chans att uppnå dina yrkesmässiga drömmar och mål? Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och hållbara affärer med kunden i fokus! Nu finns möjlighet för dig att jobba med företagsförsäljning i Sundsvall.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid . Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som företagssäljare bearbetar du Telias nationella företagskunder inom SME-segmentet. Här ligger ditt fokus på kundservice och försäljning i form av behovsanalys där du hjälper och erbjuder kunder lösningar och förbättringar baserat på vad just deras verksamhet behöver men även hjälper kunden med allmänna frågor om deras tjänster mm. Du visar ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer. Kontakten sker via inkommande samtal och mail där du arbetar med kundservice och försäljning av Telias produkter och tjänster. Det tillkommer även administrativa arbetsuppgifter som bland annat skriftliga offerter och lösningsförslag.
Idag finns tre företagsteam fördelade mellan orterna Luleå, Sundsvall och Norrköping. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att utveckla och hjälpa företagskunderna att hitta rätt lösningar för just deras verksamhet.
Initialt erbjuds du en ca åtta veckors intern utbildning på Telia kombinerat med praktiskt arbete. Du befinner dig i en lärande och utvecklande miljö där målet är att du och teamet uppnår resultat tillsammans. I rollen finns goda utvecklingsmöjligheter.
I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår:
• Bearbeta Telias företagskunder i form av kundservice och försäljning
• Ta emot ärenden och samtal via telefon och mejl
• Skriva offerter och lösningsförslag ut till kund

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Avslutad gymnasieutbildning
• 1-2 års erfarenhet inom kundservice
• God vana inom Microsoft Office
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Erfarenhet av försäljning är meriterande
I rollen som företagssäljare har du ett stort intresse för försäljning och tar initiativ samt driver ditt arbete framåt. Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål och uppnå goda resultat kopplat till kundnöjdhet och försäljning. Vidare agerar du lösningsorienterat och vill leverera den bästa lösningen till kund för att skapa god relation och ge kunden den bästa servicen. Du arbetar strukturerat och följer kontinuerligt upp dina pågående affärer för kundens bästa. Därtill är du affärsmässig och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Som person uppskattar du att arbeta i team och är en lagspelare som bidrar med god gemenskap.


Övrig information
Start: 3 mars 2025Plats: SundsvallLön: Fast lön + provision
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-01-06.

Ansök nu

Företagssäljare

Läs mer Dec 20
Vill du få möjligheten att göra karriär hos ett av Sveriges största IT- och telekombolag som ger dig chans att uppnå dina yrkesmässiga drömmar och mål? Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och hållbara affärer med kunden i fokus! Nu finns möjlighet för dig att jobba med företagsförsäljning i Sundsvall.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som företagssäljare bearbetar du Telias nationella företagskunder inom SME-segmentet. Här ligger ditt fokus på kundservice och försäljning i form av behovsanalys där du hjälper och erbjuder kunder lösningar och förbättringar baserat på vad just deras verksamhet behöver men även hjälper kunden med allmänna frågor om deras tjänster mm. Du visar ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer. Kontakten sker via inkommande samtal och mail där du arbetar med kundservice och försäljning av Telias produkter och tjänster. Det tillkommer även administrativa arbetsuppgifter som bland annat skriftliga offerter och lösningsförslag.
Idag finns tre företagsteam fördelade mellan orterna Luleå, Sundsvall och Norrköping. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att utveckla och hjälpa företagskunderna att hitta rätt lösningar för just deras verksamhet.
Initialt erbjuds du en ca åtta veckors intern utbildning på Telia kombinerat med praktiskt arbete. Du befinner dig i en lärande och utvecklande miljö där målet är att du och teamet uppnår resultat tillsammans. I rollen finns goda utvecklingsmöjligheter.
I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår:
• Bearbeta Telias företagskunder i form av kundservice och försäljning
• Ta emot ärenden och samtal via telefon och mejl
• Skriva offerter och lösningsförslag ut till kund

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Avslutad gymnasieutbildning
• 1-2 års erfarenhet inom kundservice
• God vana inom Microsoft Office
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Erfarenhet av försäljning är meriterande
I rollen som företagssäljare har du ett stort intresse för försäljning och tar initiativ samt driver ditt arbete framåt. Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål och uppnå goda resultat kopplat till kundnöjdhet och försäljning. Vidare agerar du lösningsorienterat och vill leverera den bästa lösningen till kund för att skapa god relation och ge kunden den bästa servicen. Du arbetar strukturerat och följer kontinuerligt upp dina pågående affärer för kundens bästa. Därtill är du affärsmässig och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Som person uppskattar du att arbeta i team och är en lagspelare som bidrar med god gemenskap.


Övrig information
Start: 3 mars 2025Plats: SundsvallLön: Fast lön + provision
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-01-06.

Ansök nu

Teknisk innesäljare VVS

Läs mer Maj 5
Vill du arbeta tillsammans med engagerade kollegor? Brinner du för bra kundbemötande och kreativa lösningar? Då kan du vara vår tekniska innesäljare i Sundsvall. Som teknisk innesäljare kommer du att tillhöra ett team med medarbetare som jobbar tätt tillsammans inom olika verksamhetsområden, så som utesäljare och butikssäljare.
Viktiga personliga egenskaper för att trivas och lyckas i rollen som teknisk innesäljare: 

Lösningsorienterad med tekniskt intresse: Genom ditt tekniska intresse och lösningsfokus bidrar du till att förbättra våra kunders verksamheter med Solars produkter och värdeskapande tjänster.


Engagerad och kreativ: Ditt engagemang och din kreativitet skapar mervärde för våra kunder och deras behov att hitta lösningar.


Digital och strukturerad: Du trivs att arbeta digitalt och på ett strukturerat arbetssätt för att säkerställa bästa möjliga leverans.


Serviceinriktad och professionell: Du motiveras av att arbeta med många kontaktytor och har en serviceinriktad inställning och proffsig attityd.


Vi söker dig med erfarenhet eller teknisk kompetens inom VVS, men nyfikenhet för branschen, ett starkt driv och viljan att utvecklas är viktigast för oss.


Kortfattat om rollen

Utifrån kundens behov och din kunskap inom branschen arbetar du med försäljning av Solars produkter och tjänster främst över telefon och dator.


I din roll kommer du att arbeta självständigt, såväl samarbeta med kollegor inom Solar kring sådant som kundaktiviteter, offerter, samt jobba proaktivt mot nya och befintliga kunders behov av produkter och tjänster.


Du kommer även vara en del av vårt löpande förbättringsarbete.


Vi erbjuder bland annat

Fast grundlön, kollektivavtal, tjänstepension, friskvård, utfyllnad av lön vid sjukdom och föräldraledighet, som är grundläggande självklarheter för oss.


Solar-andan är inkluderande och främjar mångfald, nytänkande och ansvarstagande. Vi lever efter mottot ”Stronger Together” och alla medarbetare på Solar gör skillnad för att vi ska växa tillsammans.


När vi frågar medarbetare varför de trivs i sina roller får vi ofta svaren:
Känslan av förtroende och att det jag gör är viktigt. Alla bidrar till den större helheten
Samverkan internt! Jag har alltid någon att vända mig till.
Gemenskapen! Mina kollegor och våra kunder är det som gör jobbet speciellt
Omväxlingen och variationen i mitt arbete är utvecklande


För oss är personlig utveckling viktigt och många har gjort interna resor hos oss. Här kan du möta några av dessa medarbetare och läsa mer om rollen som teknisk innesäljare: Möt våra medarbetare


Mer om oss
Solar Group är ett ledande sourcing- och serviceföretag i Europa med 3000 anställda i fem länder. Vi lär av varandra och samverkar över landsgränserna för att uppnå det gemensamma målet att ge våra kunder en effektivare arbetsdag. Vi erbjuder mer än 260 000 olika produkter till våra kunder inom el, VVS, industri, belysning, säkerhet, klimat- och energilösningar med möjlighet till teknisk support och ett brett utbud av värdeskapande tjänster. På Solar i Sverige jobbar 600 medarbetare runt om i landet som varje dag gör skillnad hos oss.
”Stronger Together” är kärnan i Solars kommersiella affär, men det har lika stor betydelse internt. Vi alla bidrar till att göra skillnad! Mångfald gör oss starkare för att möta samhällets behov och utveckla de lösningar som efterfrågas. Därför är det viktigt för oss att vara lyhörda, inkluderande och attrahera brett utifrån samtliga samhällsgrupper. Hållbarhet har blivit en nyckel för oss genom alla segment och när vi aktivt deltar i den gröna omställningen sker förändringar i hela leverantörskedjan.
På Solar har vi höga förväntningar på våra anställda, eftersom vi vet att de kan leverera. Naturligtvis räknar vi med att våra medarbetare förväntar sig mycket av oss när det kommer till deras yrkesmässiga och personliga utveckling. Som Solar-anställd är du del av ett företag där handling väger tyngre än ord.
Kontakt & ansökan
Är du nyfiken på oss? Vi är nyfiken på dig och ser fram emot din ansökan! Då vi arbetar löpande under ansökningstiden - ansök gärna snarast möjligt! Vill du ha mer information om rollen kan du kontakta: Anna Wallenta, Competence Center Manager – anna.wallenta@solar.se

Ansök nu

Innesäljare

Läs mer Apr 23
På Profilplåt i Sundsvall har vi producerat plåttak sedan 1968. Genom gedigen kunskap och stort kvalitetsfokus har vi blivit en leverantör att lita på inom byggbranschen. Idag erbjuder vi marknaden ett omfattande sortiment av plåtprodukter för byggbranschen, med egen produktion av tak- och väggprofiler, takpanneplåt, samt tillverkning av övriga byggkomponenter i tunnplåt. Med över 100 års samlad erfarenhet och kunskap borgar det för kvalitet hela vägen. Råmaterialet till våra egna produkter är noga utvalt från certifierade stålverk. Sedan 2021 är vi även en del av Lindabkoncernen vilket ytterligare förstärker vår position och förutsättningar för fortsatt utveckling och framgång.

Är du säljfokuserad, brinner du för att ge god service och har ett stort intresse för bygg/byggprodukter? Vi behöver förstärka vårt kontor med en innesäljare och söker nu dig som vill arbeta med försäljning, kundservice och administration för ett välkänt varumärke i byggbranschen.

Om Profilplåt
På Profilplåt i Sundsvall har vi producerat plåttak sedan 1968. Genom gedigen kunskap och stort kvalitetsfokus har vi blivit en leverantör att lita på inom byggbranschen. Idag erbjuder vi marknaden ett omfattande sortiment av plåtprodukter för byggbranschen, med egen produktion av tak- och väggprofiler, takpanneplåt, samt tillverkning av övriga byggkomponenter i tunnplåt. Med över 100 års samlad erfarenhet och kunskap borgar det för kvalitet hela vägen. Råmaterialet till våra egna produkter är noga utvalt från certifierade stålverk.

Sedan 2021 är vi även en del av Lindabkoncernen vilket ytterligare förstärker vår position och våra förutsättningar för fortsatt utveckling och framgång.

Ditt nya jobb
Som innesäljare hos oss får du en central roll, där du agerar som spindeln i nätet och blir länken mellan våra kunder och utesäljare, samt internt mot vår produktion och övriga funktioner. Du blir även företagets representant i många av våra kanaler både digitalt och fysiskt där du tar emot kunder vid fabriksvisning och besök. Du kommer arbeta kvalificerat med fokus på försäljning, kundservice, orderhantering, offerter, leveransförfrågningar och teknisk rådgivning till våra kunder. Med stort kund- och lösningsfokus arbetar du nära övriga kollegor på kontoret samt mot vår utesäljare, allt för att maximera mervärdet till våra kunder!

Exempel på huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:

Innesälj, kundvård och bearbetning av befintliga kunder
Hantera, registrera och kontrollera order i vårt affärssystem
Leveransförfrågningar
Offertförfrågningar
Spindeln i nätet med både med interna och externa kontakter
Teknisk rådgivning
Daglig problemlösning
Din bakgrund
Du har tidigare erfarenhet av kundservice och försäljning. Vi tror även att du har någon form av byggnadsteknisk kunskap eller intresse för byggbranschen, kanske du har jobbat som byggare eller plåtslagare?Du har god vana från att arbeta i någon form av ERP/affärssystem och CRM system, där dator och telefon ses som ditt huvudsakliga arbetsverktyg. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift, ytterligare språkkunskaper kan även vara meriterande.

Dina personliga egenskaper
Vi tror att du är en person som sporras av att jobba i en entreprenörsdriven anda, där du arbetar strukturerat men samtidigt är flexibel och kan snabbt navigera och växla mellan olika arbetsuppgifter i det dagliga, allt för att verksamheten och våra kunder ska lyckas! Det är avgörande att du är en lagspelare som trivs att arbeta i nära samarbete med dina kollegor och att du gör det lilla extra för att bidra till gruppen när det krävs. Uppstår det situationer där du inte kan eller vet, har du lätt för att söka dig till information på egen hand, eller be en kollega om hjälp för att komma vidare.

Övrig information
Start: Snarast
Omfattning: Provanställning/Tillsvidareanställning
Placering: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Vill du veta mer?
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef:
Joakim Svedberg på mail: joakim.svedberg@profilplat.se eller tel: 060–535392

Välkommen med din ansökan!
Vi arbetar med löpande urval, sista ansökningsdagen är dock senast: 2024-05-18

 

Profilplåt
På Profilplåt i Sundsvall har vi producerat plåttak sedan 1968. Genom gedigen kunskap och stort kvalitetsfokus har vi blivit en leverantör att lita på inom byggbranschen. Idag erbjuder vi marknaden ett omfattande sortiment av plåtprodukter för byggbranschen, med egen produktion av tak- och väggprofiler, takpanneplåt, samt tillverkning av övriga byggkomponenter i tunnplåt. Med över 100 års samlad erfarenhet och kunskap borgar det för kvalitet hela vägen. Råmaterialet till våra egna produkter är noga utvalt från certifierade stålverk. Sedan 2021 är vi även en del av Lindabkoncernen vilket ytterligare förstärker vår position och förutsättningar för fortsatt utveckling och framgång.

Ansök nu

Utbildnings -säljare

Läs mer Feb 28
Vi söker dig som vill jobba med inne-försäljning, av utbildningar till hantverksbranschen. Du jobbar i ett härligt team i Sundsvall från kontoret.
Du skall ha bra förmåga och gilla att prata med kunder i telefon, vara ordningsam och strukturerad. Vi erbjuder goda villkor och en god arbetsmiljö. Arbetet sker måndag till fredag med flextid 07:00-09:00 , 40 timmar veckan.
Lön: Fast + provision
Våra utbildningar är för hantverkare och sker över hela Sverige, utbildningarna håller hög nivå och kvalite med erfarna utbildare. Din roll blir att i kontakt med hantverkare boka upp dessa utbildningsplatser, tillsammans med teamet- Utbildningssäljare. Du skall ha erfarenhet av sälj och med fördel erfarenhet från hantverksbranschen.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från NUDDA AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från NUDDA AB .

Dansktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 20
Vi søger en dansktalende medarbejder til vores kundeservice i SUNDSVALL.
Vi ønsker, at du taler flydende dansk og kan håndtere svensk og engelsk.
Nu söker vi en dansktalande medarbetare till ett dedikerat team mot en kund.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Utöver inkommande samtal kommer arbetet till viss del också innefatta mejlhantering och chatt.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och våra kunder.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska danska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: finska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk din ansökan med: Dansktalande.
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 9
Terve!
Vi söker finsk- och svensktalande medarbetare till vår kundservice i Sundsvall.
Vi söker medarbetare till ett dedikerat team mot en kund. Vårt team jobbar med 3 av våra nordiska språk, finska, danska och svenska.
Vi behöver förstärkning till teamet.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu finsktalande kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och vår kund.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska finska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: danska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk ansökningen med Finsktalande.


Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Driven innesäljare till erfaret team

Medlemsvärvare, intresseorganisation/Telefonkommunikatör
Läs mer Aug 13
Är du positiv, driven och har hög arbetsmoral? Tveka då inte att söka till oss!
Vi utökar nu teamet :)
Vi söker 4 säljare som kommer att jobba på uppdrag av LRF, Lantbrukarnas Riksförbund. Du kommer att ingå i ett glatt, energiskt team som medlemsrekryterare! Som säljare hos oss får du självklart utbildning i våra samarbetspartners produkter/tjänster. Tidigare erfarenhet av försäljning är en merit men inget krav.
Du kommer bli väl omhändertagen av de coacher som ansvarar för försäljningen och alla vi som arbetar här har alla tidigare varit telekommunikatörer vilket borgar för mycket kunskap, förståelse och kvalitativ försäljning.
Detta erbjuder Wecall:
* Fast lön och provision (kollektivavtalsenliga löner med goda förtjänstmöjligheter)
* Trevliga medarbetare och engagerade coacher
* Trevlig och familjär atmosfär
* Goda förtjänstmöjligheter
* Fräsch lokal centralt i stan
Vi har så klart kollektivavtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.
Tveka inte att skicka in en ansökan och kom med i vår gemenskap!

Ansök nu

Dansktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 8
Vi søger en dansktalende medarbejder til vores kundeservice i SUNDSVALL.
Vi ønsker, at du taler flydende dansk og kan håndtere svensk og engelsk.
Nu söker vi en dansktalande medarbetare till ett dedikerat team mot en kund.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Utöver inkommande samtal kommer arbetet till viss del också innefatta mejlhantering och chatt.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och våra kunder.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska danska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: finska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk din ansökan med: Dansktalande.
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Säljare

Mediasäljare
Läs mer Maj 27
Wecall är ett av Sveriges starkaste och snabbast växande callcenter som utökar sin verksamhet.
Wecall söker nu sommarjobbare! Vi söker ett gäng pigga och glada säljare som vill jobba ett par veckor i sommar.
Det rör sig om veckorna 27 -30. Men det kan absolut vara så att det blir fler veckor.
Tjänsterna är på 93,75% med arbetstiderna 08:00-16:30.
Hos oss arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Vi har trevliga medarbetare och engagerade coacher. Familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet!
Du får utbildning på plats av erfarna säljare.
Wecall har så klart kollektivavtal och är medlem i branschföreningen Kontakta.
Det är fast lön och provision (kollektivavtalsenliga löner).


Tveka inte! Skicka in ett CV och personligt brev via till oss!
Märk ansökan med: SOMMARJOBB

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 27
Vi söker en finsk- och svensktalande medarbetare till vår kundservice.
Nu söker vi en medarbetare till ett dedikerat team mot en kund.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och vår kund.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska finska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: danska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk ansökningen med Finsktalande.


Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu