Sundsvall: LOKALVÅRDARE

Hitta ansökningsinfo om jobbet LOKALVÅRDARE i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-04-20 // Varaktighet: Heltid

Nordisk Kompetens har etablerat kontor i Sundsvall!

Med lång erfarenhet av bemanning och rekrytering hjälper vi människor till ett nytt jobb.

Nu söker vi för kunds räkning ett flertal lokalvårdare i Sundsvall.

I arbetsuppgifterna ingår hemstädning, lokalstädning samt flyttstädning.

Du som söker bör ha erfarenhet från yrket samt

- vara noggrann

- vara service-minded

- ta stort ansvar för ditt arbete

- bidra till företagets utveckling och goda anseende

Det är meriterande om du har SRY/PRYL utbildning och B-körkort

Din svenska i tal och skrift skall vara tillräckligt god för att ge våra kunder en god service.

Ansökan
Välkommen med din ansökan! Sök genom att registrera CV och personligt brev via annons på www.nordiskkompetens.se.

Vi är ett rikstäckande omställnings, rekryterings, bemannings och personalutvecklingsföretag.

Vi har över 22 års erfarenhet av att jobba med bemanning, rekrytering, omställning och personlig utveckling.

Vi hjälper människor till ett nytt jobb. Därför väljer många Nordisk Kompetens.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Städare/Lokalvårdare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Städare/Lokalvårdare.

Vikarie kök/lokalvård till Thoren Framtid Kunskapsakademin

Läs mer Apr 10
Ett tydligt målfokus och verkligt lärande förenat i en stark gemenskap. Det är är Thoren Framtid!



Beskrivning
Thoren Framtid Kunskapsakademin ligger på södra Alnön, i Ankarsvik, i ett naturskönt område med skogen runt husknuten.

Skolan är en F-9 skola med omkring 310 elever. Vi behöver nu en vikarie 4-6 veckor framåt som arbetar i köket och städar delar av skolan. 

Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter är i köket under lunchtid samt vid frukost och mellanmål på fritids. I tjänsten ingår också lokalvård i utvalda delar av skolan. 

Kvalifikationer
Du måste ha goda kunskaper i det svenska språket. Dessutom behöver du känna dig bekväm med att arbeta socialt med barn och ha mycket tålamod. Det är viktigt att du är trygg och stabil i dig själv, flexibel samt har en god social kompetens. Vi ser att du är driven och kan planera dina arbetsuppgifter.

 

 

Till följd av skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan och gymnasiet. Vi uppmuntrar därför dig som söker att i direkt anslutning till att du skickar in din ansökan beställa ett utdrag från belastningsregistret. Blanketten för att beställa utdraget hittar du via polisen.se.

Ansök nu

Personal sökes till timanställning

Läs mer Apr 17
Är det dig vi söker till vårt härliga team?
Vi söker dig som är glad och positiv som älskar att jobba med människor av olika slag, du ska kunna jobba självständigt men även funka bra i grupp, du bör ha ett öga för detaljer samt vara stresstålig och punktlig, då ingen dag är den andra lik hos oss. det är ett krav att du ska kunna flytande svenska i både tal och skrift då vi har mycket äldre personer som kunder samt inneha svenskt körkort och tillgång till egen bil då vi använder dessa i jobbet, samt ha god körförmåga. Vi tar även ut ett utdrag från belastningsregistret hos polisen innan anställningen påbörjas.
Vad sysslar just vi med?
Vi på CleanBoost Sundsvall AB jobbar med hushållsnära tjänster emot privatpersoner
såsom hemstäd och flyttstäd men andra uppdrag kan även förekomma.
Vad innebär tjänsten?
Tjänsten vi annonserar ut är en Timanställning till att börja med. tjänsten kan börja omgående . Timmarna kan komma att variera mycket beroende på hur mycket jobb vi får in varje månad samt sjukdomar/vab i ordinarie personalstyrka.
Låter detta som ett jobb för just dig, tveka inte på att ansöka via mejl till oss med bifogat cv och personligt brev, samt minst 2 referenser till tidigare arbetsgivare för att söka tjänsten, Tjänsten kan komma att tillsättas innan sluttiden för annonsen.

Ansök nu

Lokalvårdare TÅG 2024

Läs mer Apr 17
Vi söker just nu en städare inom lokalvård på tåg som vill komma till ett företag med fokus på personalen och som ser lokalvård som ett hantverk. Vi står för hög kvalité, goda relationer och nytänkande. Delar du våra värderingar är du den vi söker.
Vi har vårt kontor i Sundsvall på Tegelvägen 3A. Kontoret är navet för våra leveranser och vi vill även att det ska vara en bas för vår personal.
Som lokalvårdare hos oss kommer du att vara vårt ansikte utåt inom leveransen för tåg-service.
Tjänsten innebär kvälls- och nattjobb.

Ansök nu

Lokalvårdare - sommarvikariat

Läs mer Apr 11
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

ISS söker en engagerad och positiv lokalvårdare som brinner för service. Vill du vara med och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Lokalvårdare på ISS!

Om rollen

Som Lokalvårdare har du och dina kollegor en viktig roll i att ansvara för helhetsupplevelsen i kundens lokaler. Tillsammans skapar ni en miljö som förmedlar en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för de anställda och alla besökare. Du arbetar främst med städning kundens lokaler, samt även andra arbetsuppgifter kan förekomma.

Tjänsten är sommarvikariat deltid/heltid, visstidsanställning med möjlighet till förlängning. Vi kan även komma att söka deltidsanställda på en lägre tjänstgöringsgrad.

Det avser placering, Sundsvall och Härnösand.

Vi erbjuder
Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats.

ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa

Vem söker vi?

Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt städ område och kan komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du är lyhörd för kundens behov. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken eller branscherfarenhet. Det är viktigt att du behärskar svenska språket.

Vi ser helst att du har körkort och egen bil.

Observera! Vi tar inte emot ansökningar via e-mail eller brev, enbart via registrering i vårt rekryteringssystem. Ansökningar via e-mail eller brev kommer att makuleras obehandlade. Vid eventuell frågor om processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Angelica Eriksson, angelica.eriksson@se.issworld.com.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Hemservice

Läs mer Apr 3
Vill du bli en i vårat team?
Vi är ett glatt team på 10 personer som trivs tillsammas där vi har ett självständigt arbete.
Vi jobbar med städning av olika varianter.
Hemstäd hemma hos privat personer
Flyttstäd, kontorsstäd och Byggstäd.
Vi gör även enklare trädgårdsarbete under sommat tid.
Det är krav på bil och körkort.
Har du erfarnhet är det ett stort plus.
Kunna svenska i tal och skrift eftersom vi sköter mycket kund kontakter.
2 referenser ska kunnas ge.
Hoppas att det är just dig vi hittar som kommer att passa i vårat team.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Nordisk kompetens AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Nordisk kompetens AB .

Underkonsult inom omställning och rekrytering

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Apr 1
Underkonsult till Nordisk Kompetens inom omställning och rekrytering.

Nordisk Kompetens är en växande företag som funnits i 10 år.

Nu behöver vi stärka vår kompetens i Sundsvall med en underkonsult som kan arbeta med tjänsten RUSTA OCH MATCHA. Men även rekrytering i flera branscher.

Nordisk Kompetens arbetar med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, STOM och omställning för Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, TRR.

Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering.

Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, Match V, MINT.

Korta fakta om jobbet

Anställningsform: Underleverantör.

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet

Skall krav- Du ska komma från orten eller närliggande- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats i Västerbotten.

Önskvärda krav-

• Jobbcoach
• Erfarenhet av rekrytering
• B - Egen bil
• Vi vill att du har goda IT kunskaper

• Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN.
• Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Om jobbet

På Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som underkonsult arbetar du konsultativt med att coacha, stödja och vägleda personer i olika förändrings- och omställningsfrågor. Men även rekrytering.

Som egen företagare/underkonsult skall du inneha F-skattsedel.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation.

Tillträdesdag Enligt överenskommelse

Övrigt- Vi drar igång ett samarbete eller anställning så fort vi hittar rätt kompetens.

Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare

mariam@nordiskkompetens.se

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

NORDISK KOMPETENS SÖKER SÄLJARE

Innesäljare
Läs mer Jun 18
Toppsäljare till Nordisk Kompetens.

Nordisk Kompetens är en växande rekrytering och omställningsleverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några drivna säljare.

Tjänstebeskrivning: Som säljare hos oss kommer du främst jobba över telefon där din huvudsakliga uppgift kommer vara att hjälpa kunderna med bästa möjliga lösning för just dom. Vi anser att kunskap är avgörande för att lyckas med en sälj tjänst därför förser vi våra säljare med en meriterande säljutbildning innan man startar i gång.

Du kommer också få anpassad coachning för att hela tiden utvecklas i din roll som säljare. Vi tror att du är en socialt begåvad & driven person som gör allt för att nå dina uppsatta mål. Du tillsammans med ditt team kommer se till att alltid sträva efter att nå er budget med både kvalitét och självsäkerhet. Med daglig coachning av både teamledare & duktiga kollegor så ser vi alla tillsammans till att du blir den bästa versionen av dig själv inom branschen.

Vi erbjuder:

• Försäljningsutbildning
• Fortlöpande vidareutbildning och feedback
• grund och prestationsbaserad lön.
• Ett bra arbetsteam med god laganda.
• Flexibla arbetstider som du själv får vara med och bestämma varje vecka.
• Ett varierande jobb där ingen dag är den andra lik.
• Goda karriärmöjligheter inom företaget.

Utbildningen sker på vårat huvudkontor i Luleå och digitalt om du inte bor på orten.

Lönetyp: Rörlig ackords- eller provisionslön

Var ligger arbetsplatsen?

Arbetsplatsen obestämd ort

Kontaktperson: asa@nordiskkompetens.se

Ansök nu

NORDISK KOMPETENS SÖKER SÄLJARE

Innesäljare
Läs mer Apr 10
Toppsäljare till Nordisk Kompetens.

Nordisk Kompetens är en växande rekrytering och omställningsleverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några drivna säljare.

Tjänstebeskrivning: Som säljare hos oss kommer du främst jobba över telefon där din huvudsakliga uppgift kommer vara att hjälpa kunderna med bästa möjliga lösning för just dom. Vi anser att kunskap är avgörande för att lyckas med en sälj tjänst därför förser vi våra säljare med en meriterande säljutbildning innan man startar i gång.

Du kommer också få anpassad coachning för att hela tiden utvecklas i din roll som säljare. Vi tror att du är en socialt begåvad & driven person som gör allt för att nå dina uppsatta mål. Du tillsammans med ditt team kommer se till att alltid sträva efter att nå er budget med både kvalitét och självsäkerhet. Med daglig coachning av både teamledare & duktiga kollegor så ser vi alla tillsammans till att du blir den bästa versionen av dig själv inom branschen.

Vi erbjuder:

• Försäljningsutbildning
• Fortlöpande vidareutbildning och daglig feedback
• grund och prestationsbaserad lön.
• Ett bra arbetsteam med god laganda.
• Flexibla arbetstider som du själv får vara med och bestämma varje vecka.
• Ett varierande jobb där ingen dag är den andra lik.
• Goda karriärmöjligheter inom företaget.

Utbildningen sker på vårat huvudkontor i Luleå.

Lönetyp: Rörlig ackords- eller provisionslön

Var ligger arbetsplatsen?

Arbetsplatsen obestämd ort

Kontaktperson: andrea.stromberg@nordiskkompetens.se

Ansök nu

Kontorsvärd. Extrajobb.

Kontorsbiträde
Läs mer Mar 9
Söker du extrajobb i kontorsmiljö? Är du självgående och serviceinriktad? Då har vi det perfekta uppdraget för dig. Vi söker dig som är student och som vill bemanna vårt kontor under dagtid i Sundsvall.

Vi på Nordisk Kompetens är leverantör av Arbetsförmedlingens tjänst Rusta och Matcha där vi stöttar arbetssökande bland annat genom våra karriärcoacher. Vi arbetar även med omställning, bemanning och rekrytering.

Vi söker nu en kontorsvärd som kan bemanna vårt kontor vid tillfällen när ordinarie personal inte är på plats.

Att vara kontorsvärd innebär:

• Ta emot besökare och vara behjälplig med enklare ärenden som att boka in möten, skriva ut dokument och liknande.
• Svara i telefon och hantera förfrågningar
• Hantera enklare administrativa uppgifter.
• Vid enstaka tillfällen hålla i gruppträffar och genomgångar.
• Guida besökare och berätta om Rusta och Matcha (du får utbildning av oss).
• Vara öppen för att hoppa in och stötta kollegor med diverse uppgifter.

Du bemannar kontoret under dagtid på vardagar. Tjänsten är en behovsanställning (du blir anställd på timmar) då ordinarie personal inte är på plats med möjlighet till mer timmar under sommarperiodens semestrar. Start omgående.

Om tjänsten:

Vi söker dig som är social och gillar att ge service, samtidigt som du är självgående och kan ta egna initiativ och hjälpa till där det behövs. Du är ansvarstagande och lösningsorienterad och tycker att möten med människor är roligt och viktigt. Vi på Nordisk kompetens letar ständigt efter bra kompetens som du hör på vårt namn. Kanske är det just Du, och med de tre ben vi står på finns möjligheter att växa med uppgiften, både som anställd och som konsult. Vi erbjuder här en bra inkörsport.

Du sitter i fräscha lokaler med närhet till restaurang och Mittuniversitetet, i företagshuset Metropol i Sundsvall.

Kvalifikationer:

Vi söker dig som är student och just nu studerar inom tex beteendevetenskap, HR, personalvetare, studie- och yrkesvägledare eller annat område som vi bedömer likvärdigt. Har du erfarenhet inom dessa områden men har annan huvudsaklig sysselsättning så kan även det vara aktuellt (du kanske jobbar deltid, är pensionär eller annat jämförbart).

Du har god datorvana och är van att jobba med digitala verktyg.

Du talar obehindrad svenska. Kunskaper i ytterligare språk är meriterande.

Om ansökan:

Verkar det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urvalsarbetet sker löpande så kan tjänsten komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Robert Franck, 073-5795323.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Karriärcoach - Sundsvall

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Mar 8
Karriärcoach till Nordisk Kompetens i Sundsvall!

Nordisk Kompetens är en växande omställningsleverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens i Sundsvall med några erfarna coacher i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Med lokal förankring!

Nordisk Kompetens är leverantör av Arbetsförmedlingens tjänst Rusta och Matcha samt arbetar med omställning för Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, TRR. Vi arbetar även med Bemanning och Rekrytering.

Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering.

Nordisk Kompetens befinner sig nu i en spännande fas med ökad verksamhet över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och som vill vara vår samarbetspartner.

Korta fakta om jobbet

Anställningsform: Underleverantör. Som egen företagare ska du inneha F-skattsedel.

Arbetsuppgifter

I rollen som karriärcoach arbetar du konsultativt med att coacha, stödja och vägleda personer i olika förändrings- och omställningsfrågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Tjänsten innebär att coacha de deltagare som du får ta hand om till ny sysselsättning. 90 % av våra deltagare går i ny sysselsättning betydligt snabbare än maxtiden i programmet. Vi söker dig som är erfaren coach och kan börja inom kort, med tjänsten Rusta och Matcha i eget företag.

Kvalifikationer

Du ska komma från orten eller närliggande. Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten.

Önskvärda krav

• Erfarenhet som jobbcoach eller karriärcoach
• Erfarenhet av rekrytering
• Körkort B, tillgång till egen bil
• Goda IT-kunskaper
• Akademisk utbildning minst 3 år - inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande.

Personliga egenskaper

För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN.

Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Om Nordisk Kompetens

På Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter och anställda då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal.

Tillträdesdag: enligt överenskommelse

Övrigt: Vi drar igång ett samarbete så fort vi hittar rätt kompetens så tveka inte att skicka in din ansökan idag!

Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Robert Franck, 073-5795323

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu