Sundsvall: SEB 24|7 söker kundtjänstrådgivare med start 16 maj

Hitta ansökningsinfo om jobbet SEB 24|7 söker kundtjänstrådgivare med start 16 maj i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-04-22 // Varaktighet: Heltid

Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Sundsvall söker vi nu flera serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår telefonbank. Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder med allt från enkla frågor till mer komplexa frågeställningar genomsyrar allt vi gör. Vårt kontor är beläget centralt i Sundsvall med närhet till såväl kommunikationer som butiker och restauranger.

SEB 24/7 Service växer och vi söker många nya medarbetare, vilket innebär att du kommer att vara med om en snabb och effektiv rekryteringsprocess då startdatum kommer att vara 16 maj.

Vi önskar att du läser och följer den information som löpande kommer till dig per mail. Du kommer få ett logik- och personlighetstest från Alva Labs i början av processen, detta test måste göras direkt för du ska kunna gå vidare. Vi kommer även för din information göra bakgrundskontroller under processen.

Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkterna och tjänsterna till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Guidning och utbildning av våra kunder i digitala miljöer och verktyg är en viktig del av ditt jobb.

Vi finns på plats för våra kunder i livets olika händelser, vilket gör jobbet hos oss varierande, utmanande, roligt och stundtals hektiskt. För att lyckas med ditt arbete kommer du att få en utbildning som ger dig en bra grund att stå på.

Varierande schemalagda arbetstider dag, kväll och helg. Tjänsten är på heltid så du kan alltså inte vara student.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7: https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst eller liknande arbete.

- God telefon- och datorvana.

- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift.

- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen.

- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)

Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer - dela gärna annonsen om du har en vän som skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar.

Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete! Service i världsklass!

Frågor och kontakt
Bifoga ditt cv och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via telefon och teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Nygren, thomas.nygren@amendo.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare.

Talar du flytande finska och vill arbeta med service?

Läs mer Mar 22
För direktrekrytering till vår kund i centrala Sundsvall söker vi nu dig som både pratar och förstår finska.

Om tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos vår kund blir du direkt en viktig del i ett familjärt företag. Jobbet är för dig som trivs med kundservice, är lösningsorienterad och har en positiv inställning. Du kommer att vara behjälplig till inringade kunder via telefon där du med ditt sinne på service skapar en bra helhetsupplevelse för kunden. För att trivas i rollen är du bekväm med att kommunicera över telefon på såväl finska som svenska. Du kommer att tillhöra ett härligt gäng om ca 10 personer som hela tiden peppar och stöttar varandra för att nå målet med att ha 100% nöjda kunder.

Din inställning kommer vara direkt avgörande för hur väl du matchar rollen och vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Start sker enligt överenskommelse. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då dessa behandlas löpande.





Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Malin Persson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se
Vi ses!

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Vardagar/Dagtid

Placeringsort: Centrala Sundsvall







Känner du någon som passar för rollen? Tipsa gärna!

Ansök nu

Second line support inom Öppen fiber / Sommarvikariat

Läs mer Mar 14
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från 6 maj - 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Sverige. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat?samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm . Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice.

Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall.

Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Tekniskt intresse
• Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support


Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information:

Start: 6 Maj
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Second line support inom Öppen fiber / Sommarvikariat

Läs mer Mar 25
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från 6 maj - 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Sverige. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat?samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm . Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice.

Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall.

Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Tekniskt intresse
• Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support


Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information:

Start: 6 Maj
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicemedarbetare till Savedesk på Tele2!

Läs mer Mar 28
Nytt
Ta chansen att vara med och göra skillnad på en av Tele2:s viktigaste och roligaste avdelningar. Vill du att arbeta i ett grymt team, i toppmoderna kontorslokaler och få möjligheten att tjäna pengar utifrån din prestation och kundnöjdhet? Läs vidare!

Vi söker nu servicemedarbetare till Tele2:s Saveteam där stort fokuset är att behålla de kunder som ringer in för att avsluta sina tjänster. Tillsammans med ditt team arbetare du varje dag mot ambitiösa mål med ett tydligt affärsmannaskap. Genom att hantera inkommande samtal och hitta de bästa kundanpassade lösningarna för att förhindra att kunderna lämnar bidrar du till avdelningens måluppfyllelse. Tele2 strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, verka för att ha de nöjdaste kunderna, en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget.

Tjänsten innebär att du anställs av StudentConsulting och arbetar hos Tele2 som konsult. Tjänsten är på heltid med start den 6:e maj och inleds med en provanställning om sex månader. Arbetstiderna förläggs på vardagar utifrån avdelningens öppettider 8-19. Du har en grundlön enligt kollektivavtal med Unionen, samt provision. De rörliga lönedelarna ger dig stora möjligheter att påverka din egen lön.

Tele2 tillämpar inget maxgräns på sin provision så är du en högpresterare kan du tjäna riktigt bra!

Din profil
Vi letar efter talanger som har en stark vilja att gå längre än långt tillsammans med sitt sammansvetsade team. Dig som har förmåga att se lösningar och möjligheter för att utöka och anpassa kundernas utbud av Tele2:s tjänster och produkter. Du har ett stort affärsmannaskap, engagemang och ser en utmaning i att jobba mot högt uppsatta mål. Du är mycket bra på samtalshantering, kundservice och har en god kommunikativ förmåga. Vi förväntar oss att du har höga ambitioner, är modig och att du alltid vill bidra utifrån din bästa förmåga!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta med service i någon form. Det är mycket meriterande om du även har erfarenhet av försäljning. Du behöver kunna tala flytande svenska och engelska för att kunna kommunicera med kunderna på bästa möjliga sätt. Du behöver även ha färdiga gymnasiebetyg. Det viktigaste är att du har rätt driv, att du älskar att arbeta med kunder och att du känner stor motivation för att arbeta med behovsanpassad försäljning.

Visst låter det spännande? Sök tjänsten redan idag eller tipsa dina vänner om denna möjlighet!

Ditt personliga brev bör beskriva varför du tror att du passar för just den här tjänsten med tydliga exempel på dina drivkrafter och ditt engagemang!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Servicemedarbetare till Savedesk på Tele2!

Läs mer Mar 22
Ta chansen att vara med och göra skillnad på en av Tele2:s viktigaste och roligaste avdelningar. Vill du att arbeta i ett grymt team, i toppmoderna kontorslokaler och få möjligheten att tjäna pengar utifrån din prestation och kundnöjdhet? Läs vidare!

Vi söker nu servicemedarbetare till Tele2:s Saveteam där stort fokuset är att behålla de kunder som ringer in för att avsluta sina tjänster. Tillsammans med ditt team arbetare du varje dag mot ambitiösa mål med ett tydligt affärsmannaskap. Genom att hantera inkommande samtal och hitta de bästa kundanpassade lösningarna för att förhindra att kunderna lämnar bidrar du till avdelningens måluppfyllelse. Tele2 strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, verka för att ha de nöjdaste kunderna, en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget.

Tjänsten innebär att du anställs av StudentConsulting och arbetar hos Tele2 som konsult. Tjänsten är på heltid med start den 6:e maj och inleds med en provanställning om sex månader. Arbetstiderna förläggs på vardagar utifrån avdelningens öppettider 8-19. Du har en grundlön enligt kollektivavtal med Unionen, samt provision. De rörliga lönedelarna ger dig stora möjligheter att påverka din egen lön.

Tele2 tillämpar inget maxgräns på sin provision så är du en högpresterare kan du tjäna riktigt bra!

Din profil
Vi letar efter talanger som har en stark vilja att gå längre än långt tillsammans med sitt sammansvetsade team. Dig som har förmåga att se lösningar och möjligheter för att utöka och anpassa kundernas utbud av Tele2:s tjänster och produkter. Du har ett stort affärsmannaskap, engagemang och ser en utmaning i att jobba mot högt uppsatta mål. Du är mycket bra på samtalshantering, kundservice och har en god kommunikativ förmåga. Vi förväntar oss att du har höga ambitioner, är modig och att du alltid vill bidra utifrån din bästa förmåga!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta med service i någon form. Det är mycket meriterande om du även har erfarenhet av försäljning. Du behöver kunna tala flytande svenska och engelska för att kunna kommunicera med kunderna på bästa möjliga sätt. Du behöver även ha färdiga gymnasiebetyg. Det viktigaste är att du har rätt driv, att du älskar att arbeta med kunder och att du känner stor motivation för att arbeta med behovsanpassad försäljning.

Visst låter det spännande? Sök tjänsten redan idag eller tipsa dina vänner om denna möjlighet!

Ditt personliga brev bör beskriva varför du tror att du passar för just den här tjänsten med tydliga exempel på dina drivkrafter och ditt engagemang!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Amendo Bemanning & Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Amendo Bemanning & Rekrytering AB .

Redovisningsekonom med bolagsansvar

Controller
Läs mer Feb 9
Arbetsbeskrivning

Redovisningsekonom som ingår i ett Shared Service Center i ett ekonomiteam i Sundsvall.

I denna tjänst kommer du att vara ansvarig för bolag inom koncernen och ha ett nära samarbete med dina kollegor, en grupp som jobbar tätt ihop med utpräglad laganda. För att passa för denna tjänst får du gärna komma med tidigare erfarenhet från en konsultverksamhet, det är även meriterande om du har jobbat med projektredovisning vid ett tidigare tillfälle.

I arbetsuppgifterna ingår:

- · Fakturering och kundreskontra samt uppdragsredovisning

- · Leverantörsreskontra

- · Månadsbokslut och rapportering till koncernen

- · Likviditetsprognoser

- · Skatte- och avgiftsredovisning

- · Kvartalsvisa prognoser i samarbete med VD

- · Ansvara för kontakter med revisorer samt upprätta årsredovisning och bolagsdeklaration

- · Löpande bokföring

- · Tidrapportering och utläggsredovisning



Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som är civilekonom eller motsvarande med några års dokumenterad erfarenhet av liknande arbete på till exempel en redovisningsbyrå eller som ekonomiansvarig i ett mindre bolag.

Vi söker dig som är prestigelös och som trivs i en föränderlig miljö. Som person är du lyhörd och kommunikativ och har en hög integritet. Vi ser gärna att du kommer från en organisation där du visat prov på god prioriteringsförmåga och är stresstålig och van med tighta deadlines. Vi gillar att jobba hårt mot gemensamma mål men samtidigt vill också ha roligt längs resans gång, därför är också utrymme för gemenskap och skratt viktigt för oss.

Det är meriterande om du har goda kunskaper och erfarenheter i Excel och Unit 4 Business World. Du pratar obehindrat svenska och engelska i både tal och skrift.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke.

Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin (https://www.linkedin.com/company/amendo/ ), Instagram (https://www.instagram.com/amendoab/ ), Facebook (https://www.facebook.com/amendoab/?locale=sv_SE) och TikTok (https://www.tiktok.com/@amendoab)!

Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden.

Frågor och kontakt
Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller Margaretha Palmbäck, margaretha.palmback@amendo.se.

Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

LI-MP1

Ansök nu

Starta din karriär inom Bank, finans och försäkring i Norr

Försäkringshandläggare
Läs mer Nov 21
Arbetsbeskrivning

Den här annonsen är för Dig som vill ha en kontakt med oss på Amendo gällande möjligheten att få in en fot inom bank, finans och försäkring och är nyfiken på uppdrag som konsult i den här nischen.

Som konsult hos Amendo erbjuds du både möjligheter och trygghet. Hos oss får du chansen att bygga på och bredda ditt CV hos eftertraktade företag. Bland våra uppdragsgivare finns samtliga storbanker, nischbanker, finans- samt försäkringsbolag och allt från börsnoterade internationella storbolag till entreprenöriella start-ups.

Som konsult går du ut på uppdrag hos vår kund och hjälper dem under ett projekt, ett tidsbegränsat behov eller när de av annan anledning behöver extra kompetens. Du får möjlighet att bidra med dina erfarenheter och samtidigt utveckla och bredda din egen kompetens från olika arbetsplatser. Våra konsultuppdrag är i snitt cirka 10 månader men kan vara både längre och kortare och ibland finns även möjlighet att bli överrekryterad till kundföretaget. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och personalförmåner.

Kvalifikationer och egenskaper
Att arbeta som konsult är stimulerande, omväxlande och samtidigt utvecklande. För att trivas i rollen behöver du ha ett flexibelt mindset - du utmanas av att vara i en föränderlig miljö där du utvecklas på resan. Andra viktiga egenskaper som vi värdesätter som konsult är att du är trygg i dig själv och har förmåga att ta egna initiativ i kombination med en professionell framtoning och hög integritet.

Vi ser att du har en examen från universitet, högskola eller yrkeshögskola inom relevant område, exempelvis ekonomi och eller finans. Du är i början av din karriär, men har du erfarenhet från administrativa eller servicerelaterade tjänster inom branschen är det mycket meriterande. Som person är du pålitlig, gör ditt bästa i alla lägen och bidrar till ett öppet klimat på arbetsplatsen. Du har en god samarbetsförmåga och etablerar snabbt och smidigt nya kontakter. Du har god självkännedom, är ansvarsfull och tålmodig när du tar dig an nya arbetsuppgifter.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin (https://goo.gl/DpqfGV)!

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amendos Talent Acquisition Manager Kajsa Jordansson, kajsa.jordansson@amendo.se eller Gitte Thorsén Regional Branch Manager gitte.thorsen@amendo.se

Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt.

Vi ser fram emot din ansökan!

BOFF

Ansök nu

Avdelningschef Folksam Sundsvall

Regionchef, försäkring
Läs mer Jan 23
Är du en rutinerad ledare med erfarenhet av att leda en större organisation i förändring? Har du lätt för att motivera andra, skapa engagemang och delaktighet? Får du energi av att få både medarbetarna och dig själv att växa och lära nytt? Har du erfarenhet och förståelse för kundnära arbete?

Då kan du vara den vi söker som avdelningschef till Skaderegleringsavdelningen Motor till Folksam i Sundsvall! Bakgrund Folksam är inne i en spännande digital förändringsresa där målsättningen bland annat är att ta skaderegleringen till nästa nivå. Kundernas ökade förväntningar på en snabb, digitaliserad skadehantering ökar kraven både på ledarskap och medarbetarskap vilket medför behov av att frigöra den samlade kraften i organisationen. I detta arbete har Folksam genomfört, och genomför, både organisatoriska som strukturella förändringar.

Arbetsbeskrivning

Vi söker en avdelningschef till skaderegleringsavdelningen för affärsområdet Motor i Sundsvall. Avdelningen består av cirka 80 medarbetare och du kommer ha direkt personalansvar för fem gruppchefer. Du och ditt team av gruppchefer ansvarar för att avdelningen når de uppsatta målen, utvecklar och förbättrar skadeprocesserna, säkerställer kompetensförsörjningen och utvecklar och fördjupar de långsiktiga kundrelationerna.

Ditt uppdrag är att vara kulturbärare för Folksams ledarskaps- och medarbetarfilosofi, det innebär att du skapa förutsättningar för gruppcheferna att utöva ett nära och coachande ledarskap som bidrar till ett lyckat och ständigt utvecklingsarbete. Du säkerställer att gruppcheferna har de förutsättningar de behöver för att utveckla arbetssätten och ta ansvar för arbetsmiljön på avdelningen. Detta görs genom ett nära ledarskap och ett coachande förhållningssätt.

Arbetsuppgifter som ingår i din roll:

Leda verksamheten och följa upp resultatet

Löpande driva och ta stort ansvar för att utveckla verksamheten mot de satta målen

Aktivt bidra i sektionens ledningsgrupp och utvecklingen inom Skador

Samverka med andra enheter inom Folksam

Aktivt och löpande arbeta med avdelningens kompetensförsörjning och arbetsprocesser

Du ska främja ett öppet, tillitsfullt och hållbart arbetsklimat. Vidare ska du skapa tydlighet och engagemang kring syfte, riktning och prioriteringar. Du och ytterligare tre avdelningschefer rapporterar till Madeleine som är sektionsansvarig. Ni fem bildar en gemensam ledningsgrupp för verksamheten.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig som har flera års erfarenhet av att leda andra chefer i en kundnära verksamhet samt erfarenhet av förändringsarbete. Du har en akademisk examen inom ekonomi, juridik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du är en duktig ledare och har lätt för att motivera andra, skapa engagemang och delaktighet. Du är en trygg person med god självinsikt. Det är meriterande om du har erfarenhet från motorskadereglering men det är inte ett krav.

Du är strukturerad och har förmågan att tolka komplex information och omsätta den till insikter, utveckla processer och leveranser. Du är affärsmässig, ser helheter och arbetar fram lösningar som skapar nytta för Folksam och våra kunder.

Om Folksam

Folksam är ett kundägt företag med stort fokus på hållbarhetsfrågor. Vi har många roliga, utvecklande jobb och bra förmåner. Vi tror på ett hållbart arbetsliv och hos oss har du goda chanser till en spännande karriär. Vi erbjuder flexibilitet att varva arbete på kontoret och hemifrån utifrån verksamhetens behov. Våra trevliga kontor runt om i landet ger mötesplatser för samarbete, lärande och en gemensam kultur - tillsammans skapar vi engagemang och kraft framåt! På folksam.se/jobb-och-karriar kan du läsa mer och se filmer om hur det är att jobba på Folksam.

Frågor och kontakt

I denna rekrytering samarbetar Folksam med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Recruitment Manager Margaretha Palmbäck på margaretha.palmback@amendo.se och Regional Branch Manager Gitte Thorsén på gitte.thorsen@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin (https://www.linkedin.com/company/amendo/ ), Instagram (https://www.instagram.com/amendoab/ ), Facebook (https://www.facebook.com/amendoab/?locale=sv_SE) och TikTok (https://www.tiktok.com/@amendoab)!

Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden.

LI-MP1

chef

Ansök nu

Vill du göra karriär inom bank? SEB i Sundsvall söker kundtjänstrådgivare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 15
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och har ett genuint engagemang att hjälpa andra? Vill du arbeta med framtidens kundtjänstrådgivning? Nu söker vi ytterligare kundtjänstrådgivare till vår avdelning 24|7 med placering Sundsvall. Tillsättning av tjänsten sker löpande och nästa datum för start är 11:e oktober.

Vi söker flertalet serviceinriktade kundtjänstmedarbetare. Arbetet som rådgivare på 24|7 innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon. Hos SEB arbetar du i ett vinnande team och har alltid kundens bästa för dina ögon.

Vi ser gärna att du:

- Har erfarenhet av att arbeta med telefon som arbetsredskap
- Har tidigare erfarenhet från kundtjänst och service
- Är ambitiös och driven
- Är flexibel och prestigelös


Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Arbetstiderna kommer att variera och är förlagda dagtid och kvällar.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7:
https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service gärna från kundtjänst eller liknande arbete.
- God telefon- och datorvana
- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen
- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)


Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer. Dela gärna annonsen om du har en vän skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete. Helt enkelt, service i världsklass!

Frågor och kontakt
Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.

I den här rekryteringen samarbetar vi på SEB med Amendo. För frågor kontakta vår Talent Acquisition:
Mathilda Carlbom - mathilda.carlbom@amendo.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Vill du göra karriär inom bank? SEB i Sundsvall söker kundtjänstrådgivare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 26
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och har ett genuint engagemang att hjälpa andra? Vill du arbeta med framtidens kundtjänstrådgivning? Nu söker vi ytterligare kundtjänstrådgivare till vår avdelning 24|7 med placering Sundsvall. Tillsättning av tjänsten sker löpande och nästa datum för start är 20:e september.

Vi söker flertalet serviceinriktade kundtjänstmedarbetare. Arbetet som rådgivare på 24|7 innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon. Hos SEB arbetar du i ett vinnande team och har alltid kundens bästa för dina ögon.

Vi ser gärna att du:

- Har erfarenhet av att arbeta med telefon som arbetsredskap
- Har tidigare erfarenhet från kundtjänst och service
- Är ambitiös och driven
- Är flexibel och prestigelös


Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Arbetstiderna kommer att variera och är förlagda dagtid och kvällar.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7:
https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service gärna från kundtjänst eller liknande arbete.
- God telefon- och datorvana
- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen
- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)


Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer. Dela gärna annonsen om du har en vän skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete. Helt enkelt, service i världsklass!

Frågor och kontakt
Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.

I den här rekryteringen samarbetar vi på SEB med Amendo. För frågor kontakta vår Talent Acquisition:
Mathilda Carlbom - mathilda.carlbom@amendo.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Vill du göra karriär inom bank? SEB i Sundsvall söker kundtjänstrådgivare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 16
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och har ett genuint engagemang att hjälpa andra? Vill du arbeta med framtidens kundtjänstrådgivning? Nu söker vi ytterligare kundtjänstrådgivare till vår avdelning 24|7 med placering Sundsvall. Tillsättning av tjänsten sker löpande och nästa datum för start är 30:e augusti.

Vi söker flertalet serviceinriktade kundtjänstmedarbetare. Arbetet som rådgivare på 24|7 innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon. Hos SEB arbetar du i ett vinnande team och har alltid kundens bästa för dina ögon.

Vi ser gärna att du:

- Har erfarenhet av att arbeta med telefon som arbetsredskap
- Har tidigare erfarenhet från kundtjänst och service
- Är ambitiös och driven
- Är flexibel och prestigelös


Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Arbetstiderna kommer att variera och är förlagda dagtid och kvällar.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7:
https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service gärna från kundtjänst eller liknande arbete.
- God telefon- och datorvana
- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen
- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)


Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer. Dela gärna annonsen om du har en vän skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete. Helt enkelt, service i världsklass!

Frågor och kontakt
Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.

I den här rekryteringen samarbetar vi på SEB med Amendo. För frågor kontakta vår Talent Acquisition:
Mathilda Carlbom - mathilda.carlbom@amendo.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu