Sundsvall: Kundtjänstmedarbetare till Wecall

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare till Wecall i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-17 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten

Mitt i Sundsvalls vackra centrum finner du den här moderna arbetsplatsen där du och dina kollegor står för den yttersta kundkontakten.




Om du är en ansvarsfull lagspelare som vill ha möjlighet att göra karriär så ger den här tjänsten dig goda möjligheter till personlig utveckling och nya utmaningar.

Wecall är ett av Sveriges ledande callcenterbolag som i sina nya centralt belägna lokaler i Sundsvall stöttar företag i växel- sälj- och kundtjänst. Företaget grundades 2004 i Sundsvall men finns nu även i Umeå, Östersund och Stockholm med kunder i Norden och delar av Europa. De levererar telefontjänster på svenska, finska, norska, spanska och engelska.

Din profil

Skallkrav:

- Flytande i tal och skrift på Svenska

- Flytande i tal och skrift på Engelska

Meriterande:

- Flytande i tal och skrift på övriga språk
- Tidigare erfarenhet av kundkontakt

För att kunna erbjuda service av högsta klass krävs det att du är noggrann, besitter hög social kompetens och är en bra ambassadör för företaget i dina kundkontakter.

Om oss

Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.

Detta är ett rekryteringsuppdrag där Nordic bemanning & rekrytering ansvarar för hela rekryteringsprocessen men du blir anställd direkt hos Wecall.

För frågor angående tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare.

Jonathan Carlsson

jonathan.carlsson@nordicbemanning.se

072-3419831

Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Vardagar 8-17

Placeringsort: Sundsvall

Lämna in din ansökan nu eller tipsa en vän

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare.

Talar du flytande finska och vill arbeta med service?

Läs mer Mar 22
För direktrekrytering till vår kund i centrala Sundsvall söker vi nu dig som både pratar och förstår finska.

Om tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos vår kund blir du direkt en viktig del i ett familjärt företag. Jobbet är för dig som trivs med kundservice, är lösningsorienterad och har en positiv inställning. Du kommer att vara behjälplig till inringade kunder via telefon där du med ditt sinne på service skapar en bra helhetsupplevelse för kunden. För att trivas i rollen är du bekväm med att kommunicera över telefon på såväl finska som svenska. Du kommer att tillhöra ett härligt gäng om ca 10 personer som hela tiden peppar och stöttar varandra för att nå målet med att ha 100% nöjda kunder.

Din inställning kommer vara direkt avgörande för hur väl du matchar rollen och vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Start sker enligt överenskommelse. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då dessa behandlas löpande.





Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Malin Persson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se
Vi ses!

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Vardagar/Dagtid

Placeringsort: Centrala Sundsvall







Känner du någon som passar för rollen? Tipsa gärna!

Ansök nu

Second line support inom Öppen fiber / Sommarvikariat

Läs mer Mar 14
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från 6 maj - 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Sverige. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat?samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm . Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice.

Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall.

Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Tekniskt intresse
• Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support


Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information:

Start: 6 Maj
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Second line support inom Öppen fiber / Sommarvikariat

Läs mer Mar 25
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från 6 maj - 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Sverige. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat?samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm . Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice.

Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall.

Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Tekniskt intresse
• Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support


Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information:

Start: 6 Maj
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicemedarbetare till Savedesk på Tele2!

Läs mer Mar 28
Nytt
Ta chansen att vara med och göra skillnad på en av Tele2:s viktigaste och roligaste avdelningar. Vill du att arbeta i ett grymt team, i toppmoderna kontorslokaler och få möjligheten att tjäna pengar utifrån din prestation och kundnöjdhet? Läs vidare!

Vi söker nu servicemedarbetare till Tele2:s Saveteam där stort fokuset är att behålla de kunder som ringer in för att avsluta sina tjänster. Tillsammans med ditt team arbetare du varje dag mot ambitiösa mål med ett tydligt affärsmannaskap. Genom att hantera inkommande samtal och hitta de bästa kundanpassade lösningarna för att förhindra att kunderna lämnar bidrar du till avdelningens måluppfyllelse. Tele2 strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, verka för att ha de nöjdaste kunderna, en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget.

Tjänsten innebär att du anställs av StudentConsulting och arbetar hos Tele2 som konsult. Tjänsten är på heltid med start den 6:e maj och inleds med en provanställning om sex månader. Arbetstiderna förläggs på vardagar utifrån avdelningens öppettider 8-19. Du har en grundlön enligt kollektivavtal med Unionen, samt provision. De rörliga lönedelarna ger dig stora möjligheter att påverka din egen lön.

Tele2 tillämpar inget maxgräns på sin provision så är du en högpresterare kan du tjäna riktigt bra!

Din profil
Vi letar efter talanger som har en stark vilja att gå längre än långt tillsammans med sitt sammansvetsade team. Dig som har förmåga att se lösningar och möjligheter för att utöka och anpassa kundernas utbud av Tele2:s tjänster och produkter. Du har ett stort affärsmannaskap, engagemang och ser en utmaning i att jobba mot högt uppsatta mål. Du är mycket bra på samtalshantering, kundservice och har en god kommunikativ förmåga. Vi förväntar oss att du har höga ambitioner, är modig och att du alltid vill bidra utifrån din bästa förmåga!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta med service i någon form. Det är mycket meriterande om du även har erfarenhet av försäljning. Du behöver kunna tala flytande svenska och engelska för att kunna kommunicera med kunderna på bästa möjliga sätt. Du behöver även ha färdiga gymnasiebetyg. Det viktigaste är att du har rätt driv, att du älskar att arbeta med kunder och att du känner stor motivation för att arbeta med behovsanpassad försäljning.

Visst låter det spännande? Sök tjänsten redan idag eller tipsa dina vänner om denna möjlighet!

Ditt personliga brev bör beskriva varför du tror att du passar för just den här tjänsten med tydliga exempel på dina drivkrafter och ditt engagemang!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Servicemedarbetare till Savedesk på Tele2!

Läs mer Mar 22
Ta chansen att vara med och göra skillnad på en av Tele2:s viktigaste och roligaste avdelningar. Vill du att arbeta i ett grymt team, i toppmoderna kontorslokaler och få möjligheten att tjäna pengar utifrån din prestation och kundnöjdhet? Läs vidare!

Vi söker nu servicemedarbetare till Tele2:s Saveteam där stort fokuset är att behålla de kunder som ringer in för att avsluta sina tjänster. Tillsammans med ditt team arbetare du varje dag mot ambitiösa mål med ett tydligt affärsmannaskap. Genom att hantera inkommande samtal och hitta de bästa kundanpassade lösningarna för att förhindra att kunderna lämnar bidrar du till avdelningens måluppfyllelse. Tele2 strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, verka för att ha de nöjdaste kunderna, en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget.

Tjänsten innebär att du anställs av StudentConsulting och arbetar hos Tele2 som konsult. Tjänsten är på heltid med start den 6:e maj och inleds med en provanställning om sex månader. Arbetstiderna förläggs på vardagar utifrån avdelningens öppettider 8-19. Du har en grundlön enligt kollektivavtal med Unionen, samt provision. De rörliga lönedelarna ger dig stora möjligheter att påverka din egen lön.

Tele2 tillämpar inget maxgräns på sin provision så är du en högpresterare kan du tjäna riktigt bra!

Din profil
Vi letar efter talanger som har en stark vilja att gå längre än långt tillsammans med sitt sammansvetsade team. Dig som har förmåga att se lösningar och möjligheter för att utöka och anpassa kundernas utbud av Tele2:s tjänster och produkter. Du har ett stort affärsmannaskap, engagemang och ser en utmaning i att jobba mot högt uppsatta mål. Du är mycket bra på samtalshantering, kundservice och har en god kommunikativ förmåga. Vi förväntar oss att du har höga ambitioner, är modig och att du alltid vill bidra utifrån din bästa förmåga!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta med service i någon form. Det är mycket meriterande om du även har erfarenhet av försäljning. Du behöver kunna tala flytande svenska och engelska för att kunna kommunicera med kunderna på bästa möjliga sätt. Du behöver även ha färdiga gymnasiebetyg. Det viktigaste är att du har rätt driv, att du älskar att arbeta med kunder och att du känner stor motivation för att arbeta med behovsanpassad försäljning.

Visst låter det spännande? Sök tjänsten redan idag eller tipsa dina vänner om denna möjlighet!

Ditt personliga brev bör beskriva varför du tror att du passar för just den här tjänsten med tydliga exempel på dina drivkrafter och ditt engagemang!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Nordic BR Norr AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Nordic BR Norr AB .

Kock dagtid/heltid till centrala Sundsvall

Kock, à la carte
Läs mer Mar 22
Är du en ansvarsfull och engagerad person som brinner för matlagning, smaker och service?



Då kan det vara just dig vi letar efter till en spännande tjänst som kock i centrala Sundsvall! Vi söker efter dig med yrkesstolthet som nu vill axla en viktigt roll i köket hos vår kund med start så snart som möjligt. En utmärkt möjlighet för dig som älskar att laga a la carte och trivs som bäst med variationsrika arbetsdagar.

Här får du ta stort ansvar då du kommer vara med i allt ifrån att komponera menyer, beställa råvaror till att sätta smakerna. Du har ett brinnande intresse för matlagning och dessutom ett öga för kreativa tallriksupplägg. Som person är du prestigelös och har inga problem med att hjälpa till där det behövs för stunden. Du är initiativtagande, problemlösande och trivs med att arbeta i högt tempo. Du vet hur viktigt det är med god hygienhantering och ordning i köket. Din roll som kock är att, förutom att laga mat ifrån grunden med fina råvaror, bidra med gott värdskap i restaurangen för att sprida stolthet, glädje och engagemang för våra gäster.
Vidare tror vi att du som söker tjänsten är en trygg och glad person med bra servicekänsla, hög ambitionsnivå och rätt inställning. Du känner drivkraft i att leverera god och vällagad mat tillsammans med dina kollegor. Menyn består av ett fåtal rätter per dag där du med din kompetens och fingertopskänsla skapar en trevlig lunchupplevelse för gästerna.
Arbetet är förlagt till dagtid mån-fre.

Krav:

Goda kunskaper i köketTidigare erfarenhet av liknande arbete Brinnande intresse för smaker och råvarorPositiv inställningBra på att samarbetaLyhörd


Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart vi hittar rätt person för tjänsten. Inställningen kommer vara avgörande för hur du passar för rollen.

Har du frågor om tjänsten?Varmt välkommen att kontakta Malin Persson på tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se
eller
Linda Jonsson tel 070-250 40 09 alt. linda.jonsson@nordicbemanning.se
Hoppas vi ses!

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.

I och med vårt medlemskap i Kompetensföretagen kan du som konsult känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansök nu

Kock dagtid/heltid till centrala Sundsvall

Kock, à la carte
Läs mer Mar 11
Är du en ansvarsfull och engagerad person som brinner för matlagning, smaker och service?



Då kan det vara just dig vi letar efter till en spännande tjänst som kock i centrala Sundsvall! Vi söker efter dig med yrkesstolthet som nu vill axla en viktigt roll i köket hos vår kund med start så snart som möjligt. En utmärkt möjlighet för dig som älskar att laga a la carte och trivs som bäst med variationsrika arbetsdagar.

Här får du ta stort ansvar då du kommer vara med i allt ifrån att komponera menyer, beställa råvaror till att sätta smakerna. Du har ett brinnande intresse för matlagning och dessutom ett öga för kreativa tallriksupplägg. Som person är du prestigelös och har inga problem med att hjälpa till där det behövs för stunden. Du är initiativtagande, problemlösande och trivs med att arbeta i högt tempo. Du vet hur viktigt det är med god hygienhantering och ordning i köket. Din roll som kock är att, förutom att laga mat ifrån grunden med fina råvaror, bidra med gott värdskap i restaurangen för att sprida stolthet, glädje och engagemang för våra gäster.
Vidare tror vi att du som söker tjänsten är en trygg och glad person med bra servicekänsla, hög ambitionsnivå och rätt inställning. Du känner drivkraft i att leverera god och vällagad mat tillsammans med dina kollegor. Menyn består av ett fåtal rätter per dag där du med din kompetens och fingertopskänsla skapar en trevlig lunchupplevelse för gästerna.
Arbetet är förlagt till dagtid mån-fre.

Krav:

Goda kunskaper i köketTidigare erfarenhet av liknande arbete Brinnande intresse för smaker och råvarorPositiv inställningBra på att samarbetaLyhörd


Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart vi hittar rätt person för tjänsten. Inställningen kommer vara avgörande för hur du passar för rollen.

Har du frågor om tjänsten?Varmt välkommen att kontakta Malin Persson på tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se
eller
Linda Jonsson tel 070-250 40 09 alt. linda.jonsson@nordicbemanning.se
Hoppas vi ses!

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.

I och med vårt medlemskap i Kompetensföretagen kan du som konsult känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansök nu

Nyfiken på bemanningsbranschen och vill vara med på vår spännande resa?

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Mar 11
Vi är ett mindre familjärt bolag med stark lokal anknytning i Sundsvall och övriga Norrland. Vi har även kontor i Gävle och är verksamma i hela Sverige. Vi tror på långsiktiga och personliga relationer där vi ska vara ett positivt inslag i våra samarbetspartners vardag. Våra beslut ska kännas bra i magen och vi tackar hellre nej till någonting vi inte tror på än att lova något vi inte står för. Det innefattar även vår höga tro på kvalité i våra processer som ska speglas i upplevelse och leverans.

Om tjänsten



Nu söker vi vår nästa kollega som vill vara med på Nordics spännande resa ????. Du som söker tjänsten är en glad och driven person som älskar att jobba med försäljning. Hos oss kommer du att prospektera nya kundkontakter, boka in kundmöten och vidare presentera vår kundnytta för nya potentiella kunder runt om i Norrland. Vi är den lokala rekryteringspartnern som brinner för att hjälpa företag att hitta rätt personal och kompetens till just deras verksamhet och aktuella vakans. Att nätverka kommer vara en stor del av din vardag vilket känns naturligt för dig och du trivs med att vara en del av sociala sammanhang.

Vi erbjuder en bred roll där du får arbeta med rekryteringsprocesser från början till slut, allt ifrån att själv ta in uppdraget från kund till att skriva annonser, göra urval, intervjua intressanta kandidater, referenstagning och skriva anställningsavtal. Har du ingen erfarenhet av det sedan innan så får du hos oss en möjlighet att bredda dina kunskaper inom rekrytering- och bemanningsområdet och vi kommer stötta dig hela vägen. Ditt driv och engagemang är det som kommer att vara avgörande för hur din roll utformas hos oss. Vi tror att vår nästa kollega har en entreprenöriell ådra och trivs med att få saker att hända.

Vi är ett mindre bolag, därför värderar vi din personlighet väldigt högt i vårt urval. I enlighet med vår värdegrund söker vi inte individer som vi ska göra om till något som passar oss utan vi anställer dig just för den du är och dina unika egenskaper. För oss är det viktigt att du är prestigelös, initiativtagande och en naturlig lagspelare. Vår bransch rör sig fort så det är fördelaktigt att du är en aktiv problemlösare som gillar utmaningar och att ständigt ha flera bollar i luften samtidigt. Vi har en varierad vardag vilket vi älskar. Vi tror att dagarna blir lättare när det är kul på vägen och vi har alltid nära till skratt.

Din profil




Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av vår bransch alt. annan b2b-försäljning men det viktigaste är att du triggas av utmaningar och är resultatfokuserad. Du förstår samtidigt vikten av att vara förtroendeingivande och vårda dina olika kontakter, både gällande kandidater, kunder men också mot övriga samarbetspartners.Då branschen rör sig snabbt ställer det höga krav på din förmåga att hålla god struktur och planering. Vi hjälper rätt kompetens till rätt plats vilket är ett precisionsarbete som ställer höga krav på kunskap och noggrannhet gällande arbetsrätt såväl avtal.

Om du är en person som trivs med ansvar, variation, ett högt tempo och skratt är det dig vi söker.Krav för tjänsten är att du kan hantera svenska obehindrat i tal och skrift samt innehar B-körkort.





Frågor om tjänsten besvaras av Malin Persson på tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se




Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Nyfiken på bemanningsbranschen och vill vara med på vår spännande resa?

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Mar 19
Vi är ett mindre familjärt bolag med stark lokal anknytning i Sundsvall och övriga Norrland. Vi har även kontor i Gävle och är verksamma i hela Sverige. Vi tror på långsiktiga och personliga relationer där vi ska vara ett positivt inslag i våra samarbetspartners vardag. Våra beslut ska kännas bra i magen och vi tackar hellre nej till någonting vi inte tror på än att lova något vi inte står för. Det innefattar även vår höga tro på kvalité i våra processer som ska speglas i upplevelse och leverans.

Om tjänsten



Nu söker vi vår nästa kollega som vill vara med på Nordics spännande resa ????. Du som söker tjänsten är en glad och driven person som älskar att jobba med försäljning. Hos oss kommer du att prospektera nya kundkontakter, boka in kundmöten och vidare presentera vår kundnytta för nya potentiella kunder runt om i Norrland. Vi är den lokala rekryteringspartnern som brinner för att hjälpa företag att hitta rätt personal och kompetens till just deras verksamhet och aktuella vakans. Att nätverka kommer vara en stor del av din vardag vilket känns naturligt för dig och du trivs med att vara en del av sociala sammanhang.

Vi erbjuder en bred roll där du får arbeta med rekryteringsprocesser från början till slut, allt ifrån att själv ta in uppdraget från kund till att skriva annonser, göra urval, intervjua intressanta kandidater, referenstagning och skriva anställningsavtal. Har du ingen erfarenhet av det sedan innan så får du hos oss en möjlighet att bredda dina kunskaper inom rekrytering- och bemanningsområdet och vi kommer stötta dig hela vägen. Ditt driv och engagemang är det som kommer att vara avgörande för hur din roll utformas hos oss. Vi tror att vår nästa kollega har en entreprenöriell ådra och trivs med att få saker att hända.

Vi är ett mindre bolag, därför värderar vi din personlighet väldigt högt i vårt urval. I enlighet med vår värdegrund söker vi inte individer som vi ska göra om till något som passar oss utan vi anställer dig just för den du är och dina unika egenskaper. För oss är det viktigt att du är prestigelös, initiativtagande och en naturlig lagspelare. Vår bransch rör sig fort så det är fördelaktigt att du är en aktiv problemlösare som gillar utmaningar och att ständigt ha flera bollar i luften samtidigt. Vi har en varierad vardag vilket vi älskar. Vi tror att dagarna blir lättare när det är kul på vägen och vi har alltid nära till skratt.

Din profil




Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av vår bransch alt. annan b2b-försäljning men det viktigaste är att du triggas av utmaningar och är resultatfokuserad. Du förstår samtidigt vikten av att vara förtroendeingivande och vårda dina olika kontakter, både gällande kandidater, kunder men också mot övriga samarbetspartners.Då branschen rör sig snabbt ställer det höga krav på din förmåga att hålla god struktur och planering. Vi hjälper rätt kompetens till rätt plats vilket är ett precisionsarbete som ställer höga krav på kunskap och noggrannhet gällande arbetsrätt såväl avtal.

Om du är en person som trivs med ansvar, variation, ett högt tempo och skratt är det dig vi söker.Krav för tjänsten är att du kan hantera svenska obehindrat i tal och skrift samt innehar B-körkort.





Frågor om tjänsten besvaras av Malin Persson på tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se




Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Däckskiftare sökes inför kommande däckskiftessäsong

Däckmontör/Däck- och hjulmekaniker
Läs mer Mar 28
Nytt
Har du tidigare erfarenhet av att byta däck eller annat verkstadsarbete? Då kan det vara dig vi söker!

Om tjänsten
Välkommen att förstärka våra verkstadslag som samarbetar för att tillsammans nå en effektiv och trivsam arbetsplats.

För detta uppdrag söker vi dig som är:
- Initiativtagande
- Bra på att samarbeta
- Ansvarsfull
- Självgående




- Tidigare erfarenhet av däckskifte är meriterande.

- Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift är ett krav.


- B-körkort är ett krav.

Flera av våra samarbetspartners går strax in i däcksäsong och därmed söker vi nu flera erfarna och glada däckskiftare som vill rycka ut och förstärka hos våra kunder under denna period.

Om oss

Nordic Bemanning & Rekrytering är ett bemanning- och rekryteringsföretag med över 13 års erfarenhet som är verksamma inom de flesta branscher. Vi är ett personligt företag med kontor i Sundsvall och Gävle men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.Vi är medlemmar i vår branschorganisation kompetensföretagen där du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.
Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning & Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har.Välkommen till oss!

Villkor
Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Vardagar/Dagtid

Placeringsort: Sundsvall

Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsterna sker direkt vi hittar rätt profiler för uppdragen.

Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Jonsson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. linda.jonsson@nordicbemanning.se

Ansök nu

Kock dagtid/heltid till centrala Sundsvall

Kock, à la carte
Läs mer Feb 27
Är du en ansvarsfull och engagerad person som brinner för matlagning, smaker och service?



Då kan det vara just dig vi letar efter till en spännande tjänst som kock i centrala Sundsvall! Vi söker efter dig med yrkesstolthet som nu vill axla en viktigt roll i köket hos vår kund med start så snart som möjligt. En utmärkt möjlighet för dig som älskar att laga a la carte och trivs som bäst med variationsrika arbetsdagar.

Här får du ta stort ansvar då du kommer vara med i allt ifrån att komponera menyer, beställa råvaror till att sätta smakerna. Du har ett brinnande intresse för matlagning och dessutom ett öga för kreativa tallriksupplägg. Som person är du prestigelös och har inga problem med att hjälpa till där det behövs för stunden. Du är initiativtagande, problemlösande och trivs med att arbeta i högt tempo. Du vet hur viktigt det är med god hygienhantering och ordning i köket. Din roll som kock är att, förutom att laga mat ifrån grunden med fina råvaror, bidra med gott värdskap i restaurangen för att sprida stolthet, glädje och engagemang för våra gäster.
Vidare tror vi att du som söker tjänsten är en trygg och glad person med bra servicekänsla, hög ambitionsnivå och rätt inställning. Du känner drivkraft i att leverera god och vällagad mat tillsammans med dina kollegor. Menyn består av ett fåtal rätter per dag där du med din kompetens och fingertopskänsla skapar en trevlig lunchupplevelse för gästerna.
Arbetet är förlagt till dagtid mån-fre.

Krav:

Goda kunskaper i köketTidigare erfarenhet av liknande arbete Brinnande intresse för smaker och råvarorPositiv inställningBra på att samarbetaLyhörd


Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart vi hittar rätt person för tjänsten. Inställningen kommer vara avgörande för hur du passar för rollen.

Har du frågor om tjänsten?Varmt välkommen att kontakta Malin Persson på tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se
eller
Linda Jonsson tel 070-250 40 09 alt. linda.jonsson@nordicbemanning.se
Hoppas vi ses!

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.

I och med vårt medlemskap i Kompetensföretagen kan du som konsult känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansök nu