Sundsvall: SEB 24|7 söker kundtjänstrådgivare med start 29 augusti

Hitta ansökningsinfo om jobbet SEB 24|7 söker kundtjänstrådgivare med start 29 augusti i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-21 // Varaktighet: Heltid

SEB 24/7 Service växer och vi söker många nya medarbetare!

Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Sundsvall söker vi nu flera serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår telefonbank. Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder med allt från enkla frågor till mer komplexa frågeställningar genomsyrar allt vi gör. Vårt kontor är beläget centralt i Sundsvall med närhet till såväl kommunikationer som butiker och restauranger.



Vi önskar att du läser och följer den information som löpande kommer till dig per mail. Du kommer få ett logik- och personlighetstest från Alva Labs i början av processen, detta test måste göras direkt för du ska kunna gå vidare. Vi kommer även för din information göra bakgrundskontroller under processen.

Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkterna och tjänsterna till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Guidning och utbildning av våra kunder i digitala miljöer och verktyg är en viktig del av ditt jobb.

Vi finns på plats för våra kunder i livets olika händelser, vilket gör jobbet hos oss varierande, utmanande, roligt och stundtals hektiskt. För att lyckas med ditt arbete kommer du att få en utbildning som ger dig en bra grund att stå på.

Varierande schemalagda arbetstider dag, kväll och helg. Tjänsten är på heltid så du kan alltså inte vara student.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7: https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen.

- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst eller liknande arbete.

- God telefon- och datorvana.

- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift.

- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)

Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer - dela gärna annonsen om du har en vän som skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar.

Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete! Service i världsklass!

Frågor och kontakt
Bifoga ditt cv där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via telefon och teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Michaela Andersson, michaela.andersson@amendo.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare.

Medarbetare till vår kundserviceavdelning!

Läs mer Jun 9
Om jobbet
Vill du vara med i ett företag som verkar för en grönare och hållbarare framtid med hjälp av energibesparing och förnybar energi? Tycker du om att ge förstklassig service och trivs i en roll där du får ha direktkontakt med våra kunder via telefon - då är du rätt för oss. Vi söker dig som brinner för nöjda kunder och som vill vara med på vår framgångsresa, med start i höst!

Energihem är ett företag med stark tillväxt. Vi expanderar och söker därför ytterligare en medarbetare till vår kundserviceavdelning på huvudkontoret i Sundsvall. Du kommer att arbeta med ett energirikt och rutinerat kundserviceteam som alltid strävar efter att ge våra kunder “restaurangservice” av högsta kvalitet. Genom tydliga rutiner kommunicerar du med kunden under hela köpresan och blir en viktig kontakt, med målet att ge våra kunder den bästa kundupplevelsen.

I din roll kommer du bland annat:
- Arbeta med ingående och utgående kundsamtal gällande tekniska frågor kopplade till solel, appar m.m.
- Administrera bland annat mail, inlägg och kommentarer i våra olika kanaler samt hantera returer till leverantörer
- Kommunicera internt med arbetsledare, montörer och säljare


Eftersom du kommer att besvara tekniska frågor om fönsterbyten, solel och värmepumpar kommer du att gå en internutbildning där du får lära dig det mesta om våra produkter. En coachande och närvarande kundservicechef kommer att utbilda och stötta dig till att bli en självständig och viktig kugge i vårt kompetenta och härliga kundserviceteam.

Vi söker dig som...
Är ute efter en ny utmaning efter sommaren och längtar efter mycket kundkontakt!

Du har en positiv inställning och stort engagemang för service och bemötande, samt har minst något års erfarenhet inom området. Du har lätt för att ta kontakt med människor och är duktig på att bemöta olika typer av kunder. Du är van att arbeta med utringande och inkommande samtal samt har vana av och trivs med tekniska frågor. Har du erfarenhet av solel eller liknande bransch är det givetvis ett stort plus.

Som person är du:

- En problemlösare av rang, en “doer” som får saker att hända
- Lättlärd och blir snabbt självgående i dina arbetsuppgifter
- Strukturerad och bra på att följa rutiner, ordning och reda på skrivbordet är en självklarhet för dig
- Bra på att samarbeta och gillar att jobba i nära dialog med dina kollegor


Hos oss är ingen dag den andra lik, vilket gör denna roll perfekt för dig som tycker om att lära dig nya saker och gillar att ha varierade arbetsuppgifter. För att trivas i rollen bör du gilla att arbeta i team, vi söker en prestigelös lagspelare som alltid jobbar för att nå teamets gemensamma mål.

Välkommen med din ansökan till ett företag med spännande framtidsutsikter och ett laddat kundserviceteam!

Vi kommer att påbörja urval och hålla intervjuer efter sista ansökningsdagen den 31 augusti - men tveka inte att söka tjänsten redan idag!

Om arbetsgivaren
Energihem hjälper fastighetsägare att spara pengar samtidigt som de ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter som solceller, dörrar, fönster- och takbyte samt värmepumpar. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar montering eller installation av våra egna montörer.

Vi är ett snabbt växande företag på kraftig frammarsch. På kort tid har vi också tagit stora marknadsandelar inom fönsterbyte med vårt unika koncept - snabba säkra montage till rätt pris med färdiga lösningar. Tack vare lång erfarenhet från den privata marknaden och produkter som ligger i tiden förutspås vi med goda recensioner, bli en ledande aktör i landet.

Vår mission är att både våra kunder och vår natur ska bli vinnare av de lösningar vi säljer och monterar. Vår vision är att bli just den ledande aktören i Sverige inom försäljning av framförallt solel och fönsterbyten.

Från augusti hittar du oss i nya, fina lokaler vid brofästet vid Sundsvallsbron. Här kommer du att sitta i stora, luftiga lokaler med utsikt över vattnet. Inget ger väl motivation så mycket som att kunna sätta sig med en kopp rykande kaffe och titta ut över Sundsvalls fina vatten?!

Välkommen till Energihem du också!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till uppdrag i sommar

Läs mer Maj 31
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill jobba inom kundtjänst i sommar. I rollen som kundtjänstmedarbetare blir du en nyckelspelare i att ge förstklassig service till kunder via främst telefon och du hanterar varje kundkontakt på ett högkvalitativt och proffsigt sätt.
Låter detta intressant? Då kan detta vara det perfekta sommarjobbet för dig!

Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.

Kvalifikationer och egenskaper
Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice sedan tidigare. Som person är du flexibel, prestigelös och tar ett stort eget ansvar. Du bör även vara lösningsorienterad, kommunikativ och lyhörd för kundens behov. Du är flytande i det svenska språket och har goda kunskaper i engelska.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg och Sundsvall men verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Michaela Andersson, michaela.andersson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

SEB 24|7 söker kundtjänstrådgivare med start 7 juni

Läs mer Maj 16
Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Sundsvall söker vi nu flera serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår telefonbank. Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder med allt från enkla frågor till mer komplexa frågeställningar genomsyrar allt vi gör. Vårt kontor är beläget centralt i Sundsvall med närhet till såväl kommunikationer som butiker och restauranger.

SEB 24/7 Service växer och vi söker många nya medarbetare, vilket innebär att du kommer att vara med om en snabb och effektiv rekryteringsprocess då startdatum kommer att vara 7 juni.

Vi önskar att du läser och följer den information som löpande kommer till dig per mail. Du kommer få ett logik- och personlighetstest från Alva Labs i början av processen, detta test måste göras direkt för du ska kunna gå vidare. Vi kommer även för din information göra bakgrundskontroller under processen.

Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkterna och tjänsterna till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Guidning och utbildning av våra kunder i digitala miljöer och verktyg är en viktig del av ditt jobb.

Vi finns på plats för våra kunder i livets olika händelser, vilket gör jobbet hos oss varierande, utmanande, roligt och stundtals hektiskt. För att lyckas med ditt arbete kommer du att få en utbildning som ger dig en bra grund att stå på.

Varierande schemalagda arbetstider dag, kväll och helg. Tjänsten är på heltid så du kan alltså inte vara student.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7: https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst eller liknande arbete.

- God telefon- och datorvana.

- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift.

- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen.

- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)

Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer - dela gärna annonsen om du har en vän som skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar.

Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete! Service i världsklass!

Frågor och kontakt
Bifoga ditt cv och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via telefon och teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Nygren, thomas.nygren@amendo.se.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Amendo Bemanning & Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Amendo Bemanning & Rekrytering AB .

HR-strateg till bolag i Härnösand

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Jun 3
Vi söker nu en engagerad och lösningsorienterad HR-strateg till ett expanderande bolag i Härnösand. För att trivas i rollen behöver du tycka om att ha många kontaktytor i organisationen samt att ha en varierande och föränderlig vardag. Du har hög integritet och är förtroendeingivande i ditt agerande och din kommunikation. Du drivs av att leverera ett HR-stöd som hjälper cheferna att lyckas i sitt uppdrag och som bidrar till att utveckla hela verksamheten.

Kvalifikationer och egenskaper
Du har relevant högskoleutbildning eller annan utbildning i kombination med flerårig erfarenhet av brett och professionellt HR-arbete.
Som person har du god förmåga att självständigt strukturera, planera, utveckla och organisera arbetet. Du har hög personlig mognad, gillar att samarbeta samt har god förmåga att växla mellan detaljer och helhet.
Du drivs av att arbeta med förändring och utveckling. Utifrån helheten gör du effektiva prioriteringar bland dina arbetsuppgifter för verksamhetens bästa.
Du är lyhörd, prestigelös och kan etablera samt behålla goda arbetsrelationer som bygger på samverkan och förtroende.
Du är pedagogisk och kommunikativt duktig, såväl muntligt som skriftligt på svenska.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som erbjuder rekrytering och konsultuthyrning inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Nygren, thomas.nygren@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

HR-strateg till bolag i Härnösand

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Jun 7
Vi söker nu en engagerad och lösningsorienterad HR-strateg till ett expanderande bolag i Härnösand. För att trivas i rollen behöver du tycka om att ha många kontaktytor i organisationen samt att ha en varierande och föränderlig vardag. Du har hög integritet och är förtroendeingivande i ditt agerande och din kommunikation. Du drivs av att leverera ett HR-stöd som hjälper cheferna att lyckas i sitt uppdrag och som bidrar till att utveckla hela verksamheten.

Kvalifikationer och egenskaper
Du har relevant högskoleutbildning eller annan utbildning i kombination med flerårig erfarenhet av brett och professionellt HR-arbete.
Som person har du god förmåga att självständigt strukturera, planera, utveckla och organisera arbetet. Du har hög personlig mognad, gillar att samarbeta samt har god förmåga att växla mellan detaljer och helhet.
Du drivs av att arbeta med förändring och utveckling. Utifrån helheten gör du effektiva prioriteringar bland dina arbetsuppgifter för verksamhetens bästa.
Du är lyhörd, prestigelös och kan etablera samt behålla goda arbetsrelationer som bygger på samverkan och förtroende.
Du är pedagogisk och kommunikativt duktig, såväl muntligt som skriftligt på svenska.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som erbjuder rekrytering och konsultuthyrning inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Nygren, thomas.nygren@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till uppdrag i sommar

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill jobba inom kundtjänst i sommar. I rollen som kundtjänstmedarbetare blir du en nyckelspelare i att ge förstklassig service till kunder via främst telefon och du hanterar varje kundkontakt på ett högkvalitativt och proffsigt sätt.
Låter detta intressant? Då kan detta vara det perfekta sommarjobbet för dig!

Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.

Kvalifikationer och egenskaper
Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice sedan tidigare. Som person är du flexibel, prestigelös och tar ett stort eget ansvar. Du bör även vara lösningsorienterad, kommunikativ och lyhörd för kundens behov. Du är flytande i det svenska språket och har goda kunskaper i engelska.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg och Sundsvall men verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Michaela Andersson, michaela.andersson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

SEB 24|7 söker kundtjänstrådgivare med start 7 juni

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 16
Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Sundsvall söker vi nu flera serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår telefonbank. Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder med allt från enkla frågor till mer komplexa frågeställningar genomsyrar allt vi gör. Vårt kontor är beläget centralt i Sundsvall med närhet till såväl kommunikationer som butiker och restauranger.

SEB 24/7 Service växer och vi söker många nya medarbetare, vilket innebär att du kommer att vara med om en snabb och effektiv rekryteringsprocess då startdatum kommer att vara 7 juni.

Vi önskar att du läser och följer den information som löpande kommer till dig per mail. Du kommer få ett logik- och personlighetstest från Alva Labs i början av processen, detta test måste göras direkt för du ska kunna gå vidare. Vi kommer även för din information göra bakgrundskontroller under processen.

Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkterna och tjänsterna till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Guidning och utbildning av våra kunder i digitala miljöer och verktyg är en viktig del av ditt jobb.

Vi finns på plats för våra kunder i livets olika händelser, vilket gör jobbet hos oss varierande, utmanande, roligt och stundtals hektiskt. För att lyckas med ditt arbete kommer du att få en utbildning som ger dig en bra grund att stå på.

Varierande schemalagda arbetstider dag, kväll och helg. Tjänsten är på heltid så du kan alltså inte vara student.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7: https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst eller liknande arbete.

- God telefon- och datorvana.

- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift.

- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen.

- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)

Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer - dela gärna annonsen om du har en vän som skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar.

Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete! Service i världsklass!

Frågor och kontakt
Bifoga ditt cv och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via telefon och teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Nygren, thomas.nygren@amendo.se.

Ansök nu