Sundsvall: Säljare Guldfynd Sundsvall City

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare Guldfynd Sundsvall City i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-22 // Varaktighet: Deltid

Guldfynd i Sundsvall City söker fler stjärnsäljare som vill förstärka vårt team tills vidare samt en säljare för sommaren. Tillsvidare tjänsten (inleds med 6 månaders provanställning) avser 15 h per vecka samt möjlighet till mertid vid behov. Sommarjobb avser ca 25-30h per vecka och tillträde snarast. Du kommer arbeta både vardagar samt varannan lördag så tjänsterna går bra att kombinera med tex studier. Du måste ha fyllt 18 år.
Som säljare inom Guldfynd har du som främsta uppgift att sälja företagets produkter och tjänster. Övriga förekommande arbetsuppgifter är bl.a. varuhantering, exponering och butiksvård.
Vi söker dig som är professionell i ditt bemötande och har en stark känsla för service och är lyhörd för kundens önskemål. Vidare har du erfarenhet av sälj och service och är van att arbeta aktivt med merförsäljning och skapa nöjda samt återkommande kunder.
Som säljare hos Guldfynd förväntas du samarbeta på bästa sätt och företräda företagets intressen, gentemot kunder och medarbetare samt externa kontaktpersoner.
Vi på Guldfynd erbjuder dig ett utvecklande och stimulerande arbete med goda möjligheter till personlig yrkesmässig utveckling i en spännande bransch, Tjänsterna avser tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning. 15h /vecka samt sommarjobb ca 25-30 h per vecka. Ange vilket jobb du är intresserad av i din ansökan.
Välkommen med din ansökan senast den 2022-06-29. Rekryteringen sker löpande och tillträde omgående.
Ansökan lämnas i butiken eller mailas till: anette.strom@iduna.se
Bifoga CV och personligt brev.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Butikssäljare, fackhandel.

Field Sales, Go to market Specialist – Sundsvall

Läs mer Maj 18
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder, specialiserade inom försäljningstjänster mot dagligvaruhandeln, detalj- och fackhandeln bland våra kunder finns flera av de största leverantörerna i dagligvaruhandeln.

Konsumentbeteende förändras och med det ställs nya krav på vår affärsutveckling, marknadsföring och försäljning, vi strävar efter att ständigt vara top of mind och bevaka trender för att behålla positionen som branschledare. Nu söker vi en (GTM) Specialist med öppet sinne som är redo att anta utmaningen i DVH.

Om Jobbet:

Du kommer i denna roll arbetar med försäljning av dagligvaror inom B2B. Du behöver kunna konsultera med kunder kring de varor de behöver i butik både nu och på lång sikt, Du behöver ha en förståelse inom dagligvaruhandel framför för att kunna sätta dig in i kunden perspektiv, se hur kundens beteenden och affär fungerar och här öppna upp för nya möjligheter.

Jobbet går mycket ut på att utveckla kontakten mellan butiken och varumärket och bygga upp en stark relation. Du bör veta hur DVH kunder gör sina beställningar och hur man skapar en optimal placering i hyllan. En stor del av försäljningen går på relationer och det är därför viktigt att ha ett öppet sinne för att skapa kontakter.

Arbetsuppgifter:

- Besöka detaljister i ditt distrikt utefter gemensamt planerad besöksplan.
- Fungera som leverantörens representant ut mot butik och butikschef, vara en god ambassadör.
- Ansvar för distribution, order och införsäljning av nya varor så väl som kampanjer/aktiviteter i butik.
- Följa fasta rapporteringsrutiner satta tillsammans med CRFS


Om dig:

Som Go to market specialist ser vi gärna att du tidigare har erfarenhet från detaljhandeln och vet vikten av hyllans betydelse samt kan se möjligheter om hur vi kan gå till väga för att lönsamheten. Du kommer ansvara för ett allokerat distrikt. Du ansvarar för att sätta mål och hitta vägar att utveckla resultaten för ditt distrikt på bästa sätt.

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:

- Erfarenhet av försäljning, från dagligvaruhandeln meriterande.
- Goda försäljningsresultat. Strukturerad.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (word/excel, internet)




Krav: B körkort, tillgång till egen bil.

Vi erbjuder dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer nu! Ett kul jobb med mycket möjligheter till att växa. Vi har konkurrenskraftiga villkor. Alla anställda jobbar med smarttelefoner och Ipad. Ett jobb där du får en stor kontaktyta.

Vi utbildar och säkerställer löpande, att du får rätt förutsättningar för att kunna nå våra mål och utvecklas i din karriär.

Vi ser fram mot din ansökan!

Ansök nu

Varumärkesrepresentant för ledande elektronikvarumärke! - Sundsvall

Läs mer Maj 18
Vi söker varumärkesrepresentant till vår kund som är ett ledande varumärke inom hemelektronikbranschen. Vi vill gärna träffa dig som är utåtriktad, noggrann och lösningsorienterad! Du kommer vara en del av vårt nordiska team, och samtidigt arbeta självständigt med stort eget ansvar för just dina butiker.

Uppdraget innebär att säkerställa kvaliteten på en skräddarsydd exponering hos kundens partnerbutiker, både genom egen handpåläggning och med gott samarbete med butikspersonalen. Rollen kräver tekniskt intresse och färdigheter i att söka lösningar på de problem som du ställs inför.

Butiksbesöken innefattar bland annat att:

- Skapa goda kontakter med butikspersonalen, och stärka deras kompetens om kundens produkter och exponering
- Felsöka och åtgärda mjukvaru- eller hårdvarurelaterade problem
- Beställa och montera rätt grafik
- Lämna möbeln i rent och snyggt skick
- Skicka in detaljerade rapporter om möbelns status
- Installera och montera nya produkter


Rollen innefattar också att delta i veckomöten med teamet och relevanta utbildningar. Du kommer också vara en nyckelperson vid nya produktlanseringar, när du både ansvarar för kontakt med butikerna och som coach till merchandisers. Distriktet innefattar Falun, Sundsvall, Östersund, Borlänge, Gävle, och omfattningen på uppdraget är på ca 30 timmar i månaden.

Krav:

- Goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntligt. Du förväntas kunna delta aktivt i diskussioner med engelska som arbetsspråk
- Körkort och tillgång till egen bil


Vi tror också att du:

- Är den som hjälper familj eller vänner med tekniska frågor eller datorstrul
- Gillar att växla mellan admin, butik och några timmar i bil
- Nyfiket letar lösningar på problem
- Inte vill lämna ifrån dig något som inte är 100% bra utfört
- Gillar att hjälpa andra
- Arbetar bra både självständigt och i grupp


Är du rätt profil? Då kan Retail24 erbjuda dig:

- Ett varierat jobb i samarbete med ett av världens största hemelektronikföretag
- Att bli del av en grupp motiverade kollegor med erfarna projektledare
- Stora utvecklingsmöjligheter
- Möjlighet att påverka ditt schema
- Lön enligt Handels avtal

Ansök nu

Butiks- och Lagerarbetare - Momentum Industrial i Sundsvall

Läs mer Jun 15
Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter till den svenska och norska industrin. Vår mission är tillsammans för en hållbar industri, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 300 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen. För ytterligare information, besök gärna vår hemsida: www.momentum-industrial.com


Butiks-/Lagerarbetare Sundsvall


Vill Du vara del i ett framgångsrikt och spännande företag som håller igång svensk och norsk industri? Är du en lagspelare som gillar att ge dina kunder en hög servicenivå?


Arbetsuppgifter
Vi söker dig som har vilja och attityd att förse svensk industri med kunskap och produkter med målet att öka våra kunders produktivitet och maskintillgänglighet. Du kommer att ta reda på kundens behov med en hög servicenivå och hjälper kunden till en bra lösning.
Tjänsten innebär att Du arbetar på vårt lager och i vår butik. I det dagliga arbetet kommer Du att jobba med gods in och ut, inventering och se till att det är ordning och reda på lagret och i butiken. Du kommer att hjälpa kunder över disk med att ta reda på kundernas behov för att hitta en bra lösning/anskaffning av rätt industrikomponenter.
Rollen som rådgivare i frågor kring våra produkters användningsområden är viktig, men ett professionellt bemötande i kontakterna med våra kunder och din tekniska nyfikenhet och villighet att hjälpa är det som avgör hur väl Du kommer att lyckas i din roll. Vi har löpande internutbildning inom våra produkt- och tjänsteområden och du får ett kunnigt team som stöd.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har praktisk erfarenhet inom teknik/industri eller alternativt någon form av teknisk utbildning t.ex. fordonslinjen och att du har ett stort intresse av teknisk problemlösning. Tidigare erfarenhet från vår bransch är en merit.


Personliga egenskaper
Vi söker dig som är organiserad, anpassningsbar och alltid sätter kunden i fokus. Som person är du initiativtagande och självgående. Du är social och har lätt för att sammarbeta med andra. Du har ett brinnande intresse för kundservice och en god förmåga att uppnå resultat genom struktur och bra planering, genomförande och uppföljning. Hög energi, driv och ordning och reda är viktiga egenskaper. Vi vet att mångfald berikar och söker dig som kan komplettera vårt team.
Vi ställer höga krav, men erbjuder i gengäld en professionell, engagerande arbetsmiljö med mycket eget ansvar och möjlighet till personlig utveckling. Vi är ett bra sammansvetsat team där alla har stort fokus på kund samt att stämningen hos oss ska vara positiv och energigivande.


Placeringsort: Sundsvall


Tillträde: Enligt överenskommelse


Intresserad?


Ansök då via Exelects hemsida genom att trycka på "Ansök här" där du kan svara på en kort intervju som tar några minuter och ladda ner ditt brev och CV. Alternativt via www.exelect.se under fliken jobbpool.
Vi vill ha din ansökan senast: 2022-08-15 men skicka gärna in din ansökan direkt eftersom vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.
Om Du har några frågor: Kontakta Inger Östlund 0765-26 14 03, inger@exelect.se som är vår samarbetspartner i denna rekrytering.

Ansök nu

WAGNER Birsta City Sundsvall söker driven säljare 50%

Läs mer Jun 24
WAGNER Birsta City Sundsvall söker driven säljare 50%
Vill du vara en del av vårt team i vår nya butik i Birsta i City i Sundsvall?
”I våra butiker önskar vi ge alla våra kunder en upplevelse utöver det vanliga”
Vi har fokus på sälj och kundservice med en genuin passion för mode. Har du lätt för att ta kontakt med människor och uppskattar mötet med kunden? Då är det DIG vi söker.
Du kommer få en vardag fylld med mode och sälj, och din primära roll är att erbjuda kunden bästa service och moderiktiga kläder.
Vi söker dig som känner igen sig i följande beskrivning:
Du har erfarenhet från liknande jobb inom detaljhandeln och är modeintresserad.
Du är öppen och utåtriktad.
Du har ett proffsigt kundbemötande.
Du är resultatorienterad och serviceinriktad- finner energi i både stora och små arbetsuppgifter.
Du trivs med att jobba i högt tempo.

Arbetsuppgifter:
Försäljning
Varuhantering
Varuhantering samt exponering
Arbeta aktivt med omsättning och merförsäljning. Som säljare refererar du till butikschefen.

Vi kan erbjuda dig:
En spännande vardag med aktiviteter och utmaningar
Arbeta för en välorganiserad modekedja som expanderar

Viktig info:
Som ett första steg i anställningen sänder vi 2 test till aktuella kandidater. Var uppmärksam på din mail, var dessa blir skickade, och checka gärna skräpposten/spam så dom inte fastnar där.
Intervjuer sker löpande, tjänsten tillsätts när rätt kandidat hittas.
Välkommen med din ansökan.
Sög via link https://wagse.youngcrm.com/jobportal/7260

Ansök nu

WAGNER Birsta City i Sundsvall söker driven butikschef 80%

Läs mer Jun 24
WAGNER Birsta City i Sundsvall söker driven butikschef 80%
Vill du vara en del av vårt team i vår nya butik i Birsta City i Sundsvall?
”I våra butiker önskar vi ge alla våra kunder en upplevelse utöver det vanliga”
Vi har fokus på sälj och kundservice med en genuin passion för mode. Har du lätt för att ta kontakt med människor och uppskattar mötet med kunden? Då är det DIG vi söker.
Brinner du för mode och har vinnarinstinkt?
Som butikschef ansvarar du för butiken med fokus att utveckla ett starkt säljteam. Tjänsten innebär ansvar för driften och att säkerställa butikens uppsatta budgetmål. Du är en lagledare som kan leda och inspirera dina medarbetare så att kunden alltid möter en motiverad och serviceinriktad personal samt en inbjudande butik. Du är okomplicerad, tydlig och rak- du gör det komplicerade enkelt.Tidigare erfarenhet från butiksdrift och resultatansvar är en fördel.
Vi söker dig som känner igen sig i följande beskrivning:
Du har goda ledaregenskaper som kan dokumenteras och ett brinnande intresse för mode.
Du har stor arbetskapacitet och drivkraft.
Du är självständig och flexibel.
Du har ekonomisk förståelse och har kännedom om och arbetat med nyckeltal.
Du är utåtriktad, öppen och ärlig i ditt sätt att kommunicera.

Vi kan erbjuda dig:
En spännande vardag med aktiviteter och utmaningar
Arbeta för en välorganiserad modekedja som expanderar

Viktig info:
Som ett första steg i anställningen sänder vi 2 test till aktuella kandidater. Var uppmärksam på din mail, var dessa blir skickade, och checka gärna skräpposten/spam så dom inte fastnar där.
Intervjuer sker löpande, tjänsten tillsätts när rätt kandidat hittas.
Välkommen med din ansökan.
Sög via link https://wagse.youngcrm.com/jobportal/7267

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Iduna AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Iduna AB .

Säljare Guldfynd Birsta City, Sundsvall

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Apr 21
Guldfynd i Birsta City, Sundsvall söker dig som älskar att sälja och sätter kunden i fokus! Just nu söker vi en ny stjärnsäljare som vill förstärka vårt team varannan helg, ca 4,25h/vecka. Tjänsten avser tills vidare (inleds med 6 mån provanställning) och passar bra att kombinera t ex med studier. Under sommaren erbjuder vi dig utökad arbetstid, ca 20h/vecka samt mertid vid vid behov. Tillträde i maj. Du måste ha fyllt 18 år.
Som säljare inom Guldfynd har du som främsta uppgift att sälja företagets produkter och tjänster. Övriga förekommande arbetsuppgifter är bl.a. varuhantering, exponering och butiksvård.
Vi söker dig som är professionell i ditt bemötande och har en stark känsla för service och är lyhörd för kundens önskemål. Vidare har du dokumenterad erfarenhet som butikssäljare och är van att arbeta aktivt med merförsäljning och skapa nöjda samt återkommande kunder.
Som säljare hos Guldfynd förväntas du samarbeta på bästa sätt och företräda företagets intressen, gentemot kunder och medarbetare samt externa kontaktpersoner.
Vi på Guldfynd erbjuder dig ett utvecklande och roligt arbete med goda möjligheter till personlig yrkesmässig utveckling i en spännande bransch, Tjänsten avser varannan helg, ca 4,25h/vecka samt möjlighet till mertid vid behov.
Ansökan med personligt brev och CV mailas till sofie.sundling@guldfynd.se senast den 2022-04-30. Rekryteringen sker löpande och tillträde i maj.

Ansök nu

Säljare Guldfynd Birsta City, Sundsvall

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Apr 20
Guldfynd i Birsta City söker dig som älskar att sälja och sätter kunden i fokus! Just nu söker vi en ny stjärnsäljare som vill förstärka vårt team varannan helg ca 4,25h/vecka (tillsvidare anställning). Tjänsten passar att kombinera med t ex studier. Under sommaren erbjuder vi dig även möjlighet till mertid, ca 20h/vecka samt vid behov. Tillträde i maj. Du måste ha fyllt 18 år.
Som säljare inom Guldfynd har du som främsta uppgift att sälja företagets produkter och tjänster. Övriga förekommande arbetsuppgifter är bl.a. varuhantering, exponering och butiksvård.
Vi söker dig som är professionell i ditt bemötande och har en stark känsla för service och är lyhörd för kundens önskemål. Vidare har du dokumenterad erfarenhet som butikssäljare och är van att arbeta aktivt med merförsäljning och skapa nöjda samt återkommande kunder.
Som säljare hos Guldfynd förväntas du samarbeta på bästa sätt och företräda företagets intressen, gentemot kunder och medarbetare samt externa kontaktpersoner.
Vi på Guldfynd erbjuder dig ett utvecklande och roligt arbete med goda möjligheter till personlig yrkesmässig utveckling i en spännande bransch, Tjänsten avser tillsvidare anställning 4,25h/vecka (varannan helg) samt sommarjobb, ca 20h/vecka samt möjlighet till mertid vid behov.
Ansökan med personligt brev och CV mailas till sofie.sundling@guldfynd.se senast den 2022-04-30. Rekryteringen sker löpande och tillträde i maj.

Ansök nu