Sundsvall: Rådgivare till Nyföretagarcentrum i Sundsvall Timrå

Hitta ansökningsinfo om jobbet Rådgivare till Nyföretagarcentrum i Sundsvall Timrå i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-22 // Varaktighet: Deltid

Arbetsbeskrivning
Nu söker NyföretagarCentrum i Sundsvall/Timrå en engagerad rådgivare. NyföretagarCentrum erbjuder kostnadsfri rådgivning till alla som vill starta eller nyligen har startat företag och är ofta den första kontakten den nya företagaren behöver inför företagsstarten. NyföretagarCentrums rådgivare är erfarna företagare som kan ge råd, bedöma en affärsidé, affärsplan, budget och allt annat som ska vara på plats inför en företagsstart.

Hos NyföretagarCentrum kommer du som rådgivare att vägleda nya entreprenörer bland alla kluriga frågeställningar som de kan tänkas ha när de går i ”starta-eget” tankar. När de har varit på rådgivning hos dig kommer de att vara väl förberedda för livet som egenföretagare.

Som rådgivare träffar du dina klienter konfidentiellt i möteslokal i Sundsvall eller Timrå alt. i digitalt möte om det passar bättre för klienten. 

Ansvarsområden
Genom ett entreprenöriellt förhållningssätt, förståelse för ekonomiska frågor och intresse av andras utveckling kommer du att guida och ge råd till nya blivande företagare i Sundsvall och Timrå. I ditt uppdrag ingår också att representera NyföretagarCentrum vid bla seminarier och starta-eget-utbildningar. 

Uppdragets omfattning varierar över tid och därför kan vi ej på förhand lova ett visst antal konsulttimmar. Du rapporterar till styrelsen. 

Kvalifikationer
Vi söker nu dig som driver eget företag och brinner för nyföretagande. Du har dessutom tid över för att vid sidan av ditt eget företagande, på konsultbasis, jobba som rådgivare åt blivande företagare hos NyföretagarCentrum i Sundsvall/Timrå. Uppdraget kräver att du har företagandet som huvudsyssla och att du är godkänd för F-skatt. 

Du är nyfiken på och brinner för frågor som digitalisering, nya affärsmodeller och sociala medier.

Du bör bo och verka i Sundsvallsregionen. Har du dessutom ett stort lokalt nätverk ser vi det som meriterande.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar NyföretagarCentrum med Randstad. 
Ansök senast 22 augusti Obs! lång ansökningstid. Urval kan komma att göras löpande efter v.29 och uppdraget kan bli tillsatt innan sista ansökning så tveka inte.

Vill du veta mer? Välkommen att kontakta styrelseordförande Lars Sörling 070-306 44 41, lars.sorling@bjornlunden.se eller rekryteringskonsult Pernilla Melander pernilla.melander@randstad.se

Om företaget
NyföretagarCentrum är Sveriges ledande kraft för nyföretagande. Vårt uppdrag är att stimulera till ökat nyföretagande. Genom NyföretagarCentrums stödinsatser med information/rådgivning och mentorskap skapas fler hållbara nya företag med högre överlevnad och högre lönsamhet - insatser som har betydelse för sysselsättning, jämställdhet, integration och ekonomisk tillväxt.

Verksamheten är rikstäckande och finns i 230 av landets 290 kommuner.
Under 2021 fick 15 000 personer kostnadsfri, konfidentiell och affärsmässig rådgivning vilket genererade 8 000 nya företag. Vilket är 10% av alla företag som startade i Sverige 2021.

Vi har nöjdkundindex på 90 procent. Efter tre år är 84 procent av företagen fortfarande  aktiva (cirka 68 procent för alla företag); en procent har gått i konkurs. Varje år genererar företag startade med hjälp av oss drygt fyra miljarder kronor i nya skatteintäkter. Sedan 1985 har vi medverkat till över 254 000 nya företag. Detta gör verksamheten unikt framgångsrik. Verksamheten är i huvudsak näringslivsfinansierad. 

Bakom NyföretagarCentrum står NyföretagarCentrum Sverige (Stiftelsen Svenska Jobs and Society.) Organisationen är politiskt obunden och grundläggande är demokratiska idéer, jämställdhet, mångfald och hållbarhet.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Företagsrådgivare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Företagsrådgivare.

Företagsrådgivare till SEB i Sundsvall

Läs mer Feb 9
Är du bra på att bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer? Vill du hjälpa våra kunder till en bättre ekonomi? Nu söker vi företagsrådgivare till vårt kontor i Sundsvall.

Arbetsbeskrivning
Du kommer framförallt att arbeta med att ge råd till våra stora och mellanstora företagskunder. Vi förväntar oss också att du arbetar proaktivt för att ta in nya kunder och är en bra ambassadör för banken i det lokala näringslivet.

Vårt arbete kännetecknas av en stark lokal närvaro och god kunskap om vår marknad. Vi arbetar målmedvetet med att skapa goda relationer till våra kunder och strävar efter att vara en finansiell partner på lång sikt. Regionen har ett rikt och spännande näringsliv.


Kvalifikationer och egenskaper
För att lyckas i din roll hos oss har du förmåga att se kundernas behov, upptäcka affärsmöjligheter och hitta rätt lösningar åt befintliga och nya kunder. Som person är du strukturerad, aktiv och engagerad i ditt arbete och gillar att göra affärer. Eftersom finanssektorn befinner sig i förändring är ett stort intresse för digitala lösningar och nya mötesplatser viktigt.

Vi ser gärna att du har en ekonomisk utbildning och erfarenhet från liknande arbete. Körkort är ett krav eftersom våra kunder finns på många ställen i länet.

Det här SEB
Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career



Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans samt försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. <a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>

Välkommen med din ansökan
I denna rekrytering samarbetar SEB med Amendo.
Vi gör löpande gallringar och ser gärna att du ansöker så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 28/2 2018. Tjänsten är en heltidstjänst 38,5 tim/vecka med start så snart om möjligt.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Randstad AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Randstad AB .

Projektledare till Fastighetsaktiebolaget Lilium i Sundsvall

Arbetsledare, anläggning
Läs mer Jun 29
Nytt
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta brett med projektledning inom bygg- och fastighetsbranschen. Du som vågar tänka kreativt och gärna tar stort eget ansvar. Är du social, kommunikativ och engagerad i det du åtar dig? Då tror vi att denna roll kan vara något för dig. Just nu söker vi en projektledare till fastighetsaktiebolaget Lilium. 


Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Randstad, men du kommer att anställas direkt hos Lilium som tillämpar 6 månaders provanställning. 


Ansökan är öppen till den 26 juli 2022, urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så ansök redan idag. 

Ansvarsområden
I rollen som projektledare har du en nyckelroll i projekten där du är delaktig från start till mål med planering, projektering, genomförande och till sist överlämning drift och underhållsorganisationen.


Som projektledare är du kontaktperson gentemot entreprenörs och beställarrepresentanter under tiden för entreprenaden. Detta innebär att företräda beställaren genom att stödja, följa upp och rapportera entreprenadens framdrift till beställare avseende: tidplaner, kostnader, kvalitets-, säkerhets-, arbetsmiljö- och miljöfrågor. Du leder produktionsfasens alla skeden, upphandlar entreprenörer, ansvarar för: byggmöten, , ekonomimöten och samordningsmöten med entreprenörer samt hyresgäst.

Kvalifikationer
Du som söker denna tjänst har god erfarenhet inom projektledning och branscherfarenhet, du kanske är projektledare eller arbetsledare idag. För att lyckas i tjänsten behöver du ha god datorvana, förmåga att skapa struktur digitalt samt vara kommunikativ. Du behöver också behärska det svenska språket väl i både tal och skrift samt ha B-körkort. Förslagsvis är du högskoleingenjör med byggnadsteknisk inriktning alternativt har du motsvarande kunskaper och erfarenheter. Du har goda kunskaper om fastigheter samt att driva och ansvara för egna projekt.


Som person är du självgående, kommunikativ och bra på att ta ansvar för dina uppgifter. Som framgångsrik projektledare är det även viktigt att kunna lyfta blicken för att se helheten och förmåga att skapa konstruktiva lösningar.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Ansök senast 2022-07-26, urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så ansök redan idag. 


För information: Pernilla Melander, rekryteringsspecialist, pernilla.melander@randstad.se

Om företaget
Fastighetsaktiebolaget Lilium är ett familjeägt fastighetsbolag med fastigheter i Sverige och Norge. Företaget äger och förvaltar centralt belägna kontors-, butiks-, industri- och bostadsfastigheter i tillväxtregioner.

Vi erbjuder verksamhetsanpassade arbets- och mötesplatser samt trivsamma hyresbostäder i attraktiva lägen. Hos oss finner du rum för trivsel och tillväxt. Välkommen.

Ansök nu

Hyresadministratör till Förvaltnings AB Castor i Sundsvall

Servicehandläggare
Läs mer Jun 20
Arbetsbeskrivning
Är du en lösningsfokuserad, strukturerad, glad och serviceinriktad person som gillar att ha varierade arbetsuppgifter? Trivs du dessutom i en roll där arbetsuppgifterna innebär att du får ta ett stort eget ansvar? Då kan det vara dig vi söker till detta långa konsultuppdrag som hyresadministratör. 


Som hyresadministratör hos Förvaltnings AB Castor är du en stödfunktion till ekonomiavdelningen. Rollen är bred och innebär allt från klassiskt hyresadministrativt arbete till arbetsuppgifter inom ekonomiområdet i form av hantering av leverantörs- och kundfakturor samt löpande avstämningar.  
Här får du ett utvecklande uppdrag på en trivsam arbetsplats med en varm, välkomnade atmosfär och dessutom väldigt trevliga kollegor. 
 
Uppdragets omfattning är 100%,  med start 15 augusti, eller enligt överenskommelse t.o.m. 31 maj 2023. Arbetstid: Mån-fre 08.00-17.00. 

Välkommen med din ansökan! 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Som hyresadministratör planerar och strukturerar du själv ditt arbete och har ett nära samarbete med kollegorna inom din avdelning. Rollen innebär att du ansvarar för hyresadministrativa arbetsuppgifter kopplat till de uppdrag vi har i de bostadsrättsföreningar vi förvaltar. Du kommer ha mycket kontakt med bostadsrättshavare och hyresgäster, samt ge support till dina kollegor inom organisationen. 


Utöver detta utför du nedan arbetsuppgifter: 
Godkänner och hanterar överlåtelseavtal vid försäljning av bostadsrätt 
Aviserar årsavgifter, hyror och övriga kundfakturor samt kravrutiner för dessa 
Hanterar kölistor för parkerings- och garageplatser 
Svarar på inkommande samtal enligt rullande schema i gruppen 
Tar emot felanmälningar från boende samt nyckelutlämning till entreprenörer 
Enklare supportärenden för kunder i våra ekonomisystem 
Sköter löpande redovisning 
Kontering och betalning av leverantörsfakturor 
Månadsavstämningar av bankkonton enligt fastställd rutin 


Kvalifikationer
För att lyckas i detta uppdrag behöver du ha kunskap och erfarenhet inom området ekonomi. Som person tar du stort eget ansvar i ditt arbete och är lösningsfokuserad. Du har kundfokus och hög känsla för service. Du är en glad och positiv lagspelare som sprider bra energi samt värdesätter god gemenskap. 
  
Utöver detta behöver du: 
Gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi 
God svenska och engelska i både tal och skrift. 
Kunskaper i Excel samt goda systemkunskaper 
B-körkort 

Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. 
 
Det är meriterande om du har jobbat som ekonom eller hyresadministratör. 
Meriterande är även erfarenhet av ekonomisystemet Vitec hyra samt fakturahanteringssystem Ascendo 
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Eftersom uppdragets start är snarast kommer urval och intervjuer ske löpande, ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2022-07-08.


För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Lagerarbetare för kommande uppdrag i Sundsvall

Lagerarbetare
Läs mer Jun 17
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu drivna och pigga personer som vill på lager. Är du som person även ansvarstagande, flexibel och noggrann? Då kan detta passa just dig.

Arbetstiderna som kan förekomma är både under dagtid samt kvällar, omfattningen är heltid under 2-6 månader.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som lagermedarbetare kan dina arbetsuppgifter variera. 

Exempel på arbetsuppgifter:
Plockning och packning av varor
Hantering av lagernivåer 
Lastning
Lossning
Godsmottagning
Kontrollera gods och rapportera avvikelser 
Sortera och omplacera gods
Hantera/flytta lastpallar med varor


Kvalifikationer
Som person är du en lagspelare som är positiv och ambitiös i arbetet. Du drivs av att följa uppsatta mål men arbetar även kvalitetsmässigt och noggrant. Du är serviceinriktad och har lätt för att samarbeta med andra. Det uppskattas om du kommer med idéer och tar egna initiativ.

Du behöver även:
Goda kunskaper i svenska språket, tal och skrift
Körkort B sam tillgång till bil
Möjlighet att arbeta skiftgång

Vi ser det som starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet från lager samt truckkort med behörighet A. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Ansök senast 2022-07-07, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Controller till Mittuniversitetet i Sundsvall

Controller
Läs mer Jun 17
Arbetsbeskrivning
Ekonomiavdelningen ansvarar för stöd och service inom ekonomifrågor. Inom avdelningen hanteras budget, prognos, projektstöd, redovisning, bokslut, fakturor samt Mittuniversitetets resetjänst. 


Nu söker vi dig med ekonomisk utbildning och passande erfarenhet som vill ha ett utvecklande och roligt uppdrag hos Mittuniversitetet. Här erbjuds du ett intressant och roligt arbete i en trevlig arbetsmiljö. Du får ett stimulerande arbete där du blir en del av Mittuniversitetets viktiga samhällsuppdrag.


Uppdraget är ett vikariat 100% med start 2022-08-22 till och med 2022-12-31. Arbetstiderna är måndag-fredag, dagtid.


Verkar detta passande för dig? Välkommen med din ansökan! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du kommer att stödja ekonomipersonal i det ekonomiska arbetet mot en eller flera institution/er som finns inom universitetet. De uppdrag institutionerna har är varierande därför kan skillnader i arbetsuppgifterna förekomma.

Avdelningen arbetar bl.a. i ekonomisystemet UBW (Agresso) samt budgetverktyget Hypergene.


Dina främsta arbetsuppgifter:
Stödja övriga ekonomer i lärosätes gemensamma ekonomiska arbete med prognos, och bokslut
Upprätta löpande uppföljning och analys 
Upprätta kalkyler, rekvisitioner, uppföljning samt enklare analyser för projekt
Delta i ekonomiska utredningar


Kvalifikationer
För att lyckas i detta uppdrag tror vi att du är lösningsorienterad och prestigelös. Det är viktigt att du har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer, då du har många kontaktytor. Du är analytisk och genuint intresserad av att tolka och arbeta med siffror. Du arbetar noggrant, strukturerat, effektivt och är mån om att leverera god kvalitet.


Du behöver även:
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som controller
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunskaper i analysverktyg (exempelvis QlikView och Insikt)
Kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, Visma m.fl.)
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
Minst ett års erfarenhet som controller.

Ansökan
Obs, kort ansökningstid. Ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2022-06-22.


För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Kontorsansvarig i Sundsvall

Kontorsbiträde
Läs mer Maj 13
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som tar egna initiativ, är ansvarstagande och trivs i en roll som underlättar för din omgivning. Är du en serviceinriktad och lösningsfokuserad person som vill arbeta i en roll med eget ansvar? 

Som kontorsansvarig ser du till att det dagliga arbetet på kontoret att fungerar väl. Du ger stöd till dina kollegor samt företagets VD genom att hantera post, telefonsamtal, mail och annat som hör till kontoret.

Start för detta uppdrag är i Juni, enligt överenskommelse. Omfattningen är 50%, arbetstider 8-12 måndag-fredag. Uppdraget förväntas pågå t.o.m. 2023-03-31 med goda möjligheter till förlängning. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som kontorsansvarig har du en viktig roll med syftet att få det dagliga arbetet på kontoret att fungera väl. Du ansvarar för kontorsservice såsom posthantering, inköp av kontorsmaterial, kontakt med städbolag och andra leverantör och ser till att kontorets ytor är representativa. I dina uppgifter ingår även att boka och förbereda möten och trivselaktiviteter. Vid behov rapporterar/eskalerar du även ärenden vidare till företagets VD. Det kan även förekomma andra arbetsuppgifter kopplat till kontoret. 

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen tror vi att du är en driven person som får energi av att ge god service och arbeta med varierade arbetsuppgifter på ett engagerat sätt. Som person är du nyfiken, social, strukturerad, plikttrogen samt mån om att hålla en hög servicenivå. Du är ansvarstagande, flexibel och mån om att leverera ett bra resultat. Din vardag kommer att variera och innehålla flera olika arbetsuppgifter vilket gör att du även behöver ha ett prestigelöst förhållningssätt.

Förutom detta är det även krav att du har:
Gymnasieexamen
God svenska och engelska i både tal och skrift
Goda kunskaper i Word, Excel, Outlook mail samt messenger


Det är meriterande, men inget krav om du har tidigare erfarenhet från liknande arbete inom administration och service.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Ansök senast 2022-06-01, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu