Sundsvall: Företagssupport / Teknisk support / Start 5e september / Telia

Hitta ansökningsinfo om jobbet Företagssupport / Teknisk support / Start 5e september / Telia i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och anställning hos Telia på sikt.

Om företaget:

Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Sundsvall, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundrådgivare ansvarar du för den första kontakten med företagets kunder. Du tar emot inkommande samtal från och supporterar Telias företagskunder där du hanterar ärenden inom teknisk support. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Utöver kundsupport är merförsäljning en del av kundservicen, där du ser till att kunderna har rätt tjänst för sina behov.

Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Fullständig gymnasieexamen
• Erfarenhet inom kundservice eller teknisk support är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

I rollen som kundrådgivare är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunder för att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: 5a september 2022
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, kundrådgivare, rådgivare, support, servicedesk, service, teknisk support, teknik, företag, helpdesk, fiber, faktura, mobil, supportmedarbetare, företagssupport, servicepersonal, merförsäljning, heltid

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare.

Medarbetare till vår kundserviceavdelning!

Läs mer Jun 9
Om jobbet
Vill du vara med i ett företag som verkar för en grönare och hållbarare framtid med hjälp av energibesparing och förnybar energi? Tycker du om att ge förstklassig service och trivs i en roll där du får ha direktkontakt med våra kunder via telefon - då är du rätt för oss. Vi söker dig som brinner för nöjda kunder och som vill vara med på vår framgångsresa, med start i höst!

Energihem är ett företag med stark tillväxt. Vi expanderar och söker därför ytterligare en medarbetare till vår kundserviceavdelning på huvudkontoret i Sundsvall. Du kommer att arbeta med ett energirikt och rutinerat kundserviceteam som alltid strävar efter att ge våra kunder “restaurangservice” av högsta kvalitet. Genom tydliga rutiner kommunicerar du med kunden under hela köpresan och blir en viktig kontakt, med målet att ge våra kunder den bästa kundupplevelsen.

I din roll kommer du bland annat:
- Arbeta med ingående och utgående kundsamtal gällande tekniska frågor kopplade till solel, appar m.m.
- Administrera bland annat mail, inlägg och kommentarer i våra olika kanaler samt hantera returer till leverantörer
- Kommunicera internt med arbetsledare, montörer och säljare


Eftersom du kommer att besvara tekniska frågor om fönsterbyten, solel och värmepumpar kommer du att gå en internutbildning där du får lära dig det mesta om våra produkter. En coachande och närvarande kundservicechef kommer att utbilda och stötta dig till att bli en självständig och viktig kugge i vårt kompetenta och härliga kundserviceteam.

Vi söker dig som...
Är ute efter en ny utmaning efter sommaren och längtar efter mycket kundkontakt!

Du har en positiv inställning och stort engagemang för service och bemötande, samt har minst något års erfarenhet inom området. Du har lätt för att ta kontakt med människor och är duktig på att bemöta olika typer av kunder. Du är van att arbeta med utringande och inkommande samtal samt har vana av och trivs med tekniska frågor. Har du erfarenhet av solel eller liknande bransch är det givetvis ett stort plus.

Som person är du:

- En problemlösare av rang, en “doer” som får saker att hända
- Lättlärd och blir snabbt självgående i dina arbetsuppgifter
- Strukturerad och bra på att följa rutiner, ordning och reda på skrivbordet är en självklarhet för dig
- Bra på att samarbeta och gillar att jobba i nära dialog med dina kollegor


Hos oss är ingen dag den andra lik, vilket gör denna roll perfekt för dig som tycker om att lära dig nya saker och gillar att ha varierade arbetsuppgifter. För att trivas i rollen bör du gilla att arbeta i team, vi söker en prestigelös lagspelare som alltid jobbar för att nå teamets gemensamma mål.

Välkommen med din ansökan till ett företag med spännande framtidsutsikter och ett laddat kundserviceteam!

Vi kommer att påbörja urval och hålla intervjuer efter sista ansökningsdagen den 31 augusti - men tveka inte att söka tjänsten redan idag!

Om arbetsgivaren
Energihem hjälper fastighetsägare att spara pengar samtidigt som de ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter som solceller, dörrar, fönster- och takbyte samt värmepumpar. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar montering eller installation av våra egna montörer.

Vi är ett snabbt växande företag på kraftig frammarsch. På kort tid har vi också tagit stora marknadsandelar inom fönsterbyte med vårt unika koncept - snabba säkra montage till rätt pris med färdiga lösningar. Tack vare lång erfarenhet från den privata marknaden och produkter som ligger i tiden förutspås vi med goda recensioner, bli en ledande aktör i landet.

Vår mission är att både våra kunder och vår natur ska bli vinnare av de lösningar vi säljer och monterar. Vår vision är att bli just den ledande aktören i Sverige inom försäljning av framförallt solel och fönsterbyten.

Från augusti hittar du oss i nya, fina lokaler vid brofästet vid Sundsvallsbron. Här kommer du att sitta i stora, luftiga lokaler med utsikt över vattnet. Inget ger väl motivation så mycket som att kunna sätta sig med en kopp rykande kaffe och titta ut över Sundsvalls fina vatten?!

Välkommen till Energihem du också!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till uppdrag i sommar

Läs mer Maj 31
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill jobba inom kundtjänst i sommar. I rollen som kundtjänstmedarbetare blir du en nyckelspelare i att ge förstklassig service till kunder via främst telefon och du hanterar varje kundkontakt på ett högkvalitativt och proffsigt sätt.
Låter detta intressant? Då kan detta vara det perfekta sommarjobbet för dig!

Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.

Kvalifikationer och egenskaper
Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice sedan tidigare. Som person är du flexibel, prestigelös och tar ett stort eget ansvar. Du bör även vara lösningsorienterad, kommunikativ och lyhörd för kundens behov. Du är flytande i det svenska språket och har goda kunskaper i engelska.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg och Sundsvall men verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Michaela Andersson, michaela.andersson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

SEB 24|7 söker kundtjänstrådgivare med start 29 augusti

Läs mer Maj 31
SEB 24/7 Service växer och vi söker många nya medarbetare!

Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Sundsvall söker vi nu flera serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår telefonbank. Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder med allt från enkla frågor till mer komplexa frågeställningar genomsyrar allt vi gör. Vårt kontor är beläget centralt i Sundsvall med närhet till såväl kommunikationer som butiker och restauranger.



Vi önskar att du läser och följer den information som löpande kommer till dig per mail. Du kommer få ett logik- och personlighetstest från Alva Labs i början av processen, detta test måste göras direkt för du ska kunna gå vidare. Vi kommer även för din information göra bakgrundskontroller under processen.

Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkterna och tjänsterna till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Guidning och utbildning av våra kunder i digitala miljöer och verktyg är en viktig del av ditt jobb.

Vi finns på plats för våra kunder i livets olika händelser, vilket gör jobbet hos oss varierande, utmanande, roligt och stundtals hektiskt. För att lyckas med ditt arbete kommer du att få en utbildning som ger dig en bra grund att stå på.

Varierande schemalagda arbetstider dag, kväll och helg. Tjänsten är på heltid så du kan alltså inte vara student.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7: https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen.

- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst eller liknande arbete.

- God telefon- och datorvana.

- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift.

- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)

Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer - dela gärna annonsen om du har en vän som skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar.

Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete! Service i världsklass!

Frågor och kontakt
Bifoga ditt cv där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via telefon och teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Michaela Andersson, michaela.andersson@amendo.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

SEB 24|7 söker kundtjänstrådgivare med start 7 juni

Läs mer Maj 16
Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Sundsvall söker vi nu flera serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår telefonbank. Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder med allt från enkla frågor till mer komplexa frågeställningar genomsyrar allt vi gör. Vårt kontor är beläget centralt i Sundsvall med närhet till såväl kommunikationer som butiker och restauranger.

SEB 24/7 Service växer och vi söker många nya medarbetare, vilket innebär att du kommer att vara med om en snabb och effektiv rekryteringsprocess då startdatum kommer att vara 7 juni.

Vi önskar att du läser och följer den information som löpande kommer till dig per mail. Du kommer få ett logik- och personlighetstest från Alva Labs i början av processen, detta test måste göras direkt för du ska kunna gå vidare. Vi kommer även för din information göra bakgrundskontroller under processen.

Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkterna och tjänsterna till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Guidning och utbildning av våra kunder i digitala miljöer och verktyg är en viktig del av ditt jobb.

Vi finns på plats för våra kunder i livets olika händelser, vilket gör jobbet hos oss varierande, utmanande, roligt och stundtals hektiskt. För att lyckas med ditt arbete kommer du att få en utbildning som ger dig en bra grund att stå på.

Varierande schemalagda arbetstider dag, kväll och helg. Tjänsten är på heltid så du kan alltså inte vara student.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7: https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst eller liknande arbete.

- God telefon- och datorvana.

- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift.

- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen.

- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)

Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer - dela gärna annonsen om du har en vän som skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar.

Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete! Service i världsklass!

Frågor och kontakt
Bifoga ditt cv och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via telefon och teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Nygren, thomas.nygren@amendo.se.

Ansök nu

SEB 24|7 söker kundtjänstrådgivare med start 29 augusti

Läs mer Maj 20
SEB 24/7 Service växer och vi söker många nya medarbetare!

Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Sundsvall söker vi nu flera serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår telefonbank. Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder med allt från enkla frågor till mer komplexa frågeställningar genomsyrar allt vi gör. Vårt kontor är beläget centralt i Sundsvall med närhet till såväl kommunikationer som butiker och restauranger.



Vi önskar att du läser och följer den information som löpande kommer till dig per mail. Du kommer få ett logik- och personlighetstest från Alva Labs i början av processen, detta test måste göras direkt för du ska kunna gå vidare. Vi kommer även för din information göra bakgrundskontroller under processen.

Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkterna och tjänsterna till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Guidning och utbildning av våra kunder i digitala miljöer och verktyg är en viktig del av ditt jobb.

Vi finns på plats för våra kunder i livets olika händelser, vilket gör jobbet hos oss varierande, utmanande, roligt och stundtals hektiskt. För att lyckas med ditt arbete kommer du att få en utbildning som ger dig en bra grund att stå på.

Varierande schemalagda arbetstider dag, kväll och helg. Tjänsten är på heltid så du kan alltså inte vara student.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7: https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen.

- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst eller liknande arbete.

- God telefon- och datorvana.

- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift.

- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)

Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer - dela gärna annonsen om du har en vän som skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar.

Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete! Service i världsklass!

Frågor och kontakt
Bifoga ditt cv och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via telefon och teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Nygren, thomas.nygren@amendo.se eller Michaela Andersson, michaela.andersson@amendo.se.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB .

Säljare / Junior Account Manager

Account manager
Läs mer Apr 27
Har du som mål att bli bäst inom företagsförsäljning och göra skillnad för både företag och människor genom framgångsrika affärer? Drivs du av utmaningar, att arbeta mot tydliga mål och att ständigt bli bättre? Då ska du fortsätta läsa och ansöka längre ner.

Om företaget

Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.

Bravura Sundsvall tillhör region norr där kontoren Luleå och Gävle ingår. Regionen består av ca 20 medarbetare inom Staffing & Recruiting och Sales. Vi har en stark teamkänsla på sälj och du blir en del av ett engagerat och sammansvetsat team som besitter mycket kunskap. Du ges möjlighet att vara med på resan att etablera Bravura på den lokala marknaden och ges chansen till att utgöra en viktig roll i vår gemensamma tillväxtresa!

Om tjänsten

Som Account Manager hos oss arbetar du med att bygga upp din egen kundbas och du har möjlighet att skaffa dig ett stort kontaktnät i näringslivet. Du kommer i kontakt med företag inom olika branscher i hela tjänstemannasektorn och vi lovar dig en allmänbildande och utvecklande roll.

Du ansvarar för affären från ax till limpa vilket innebär att du självständigt prospekterar och bokar möten hos potentiella kundföretag. Väl ute på dina kundmöten gör du behovsanalys och presenterar våra lösningar inom rekrytering och bemanning. Du prisförhandlar och skriver offerter samt har ett tätt samarbete med dina kollegor på rekryterings- och bemanningsavdelningen. Du har eget ansvar för att bygga långsiktiga relationer med dina kunder, det är en entreprenöriell miljö där du får driva dina egna affärer!

Sales Trainee Program

- Sales Trainee Program är en del av Bravuras långsiktiga målsättning mot att bli bäst i världen på det vi gör. Vi vill med detta program ge dig bästa förutsättningarna att lyckas i din roll. Du kommer:
- Utvecklas inom försäljning och nå nya höjder
- Lära dig grunderna inom B2B-försäljning inklusive: mötesteknik & mötesstruktur, prissättning & förhandlingsteknik, affärsförståelse & kundfokus med mera.
- Vara del av ett framgångskoncept och snabb tillväxtresa
- Jobba tillsammans med härliga kollegor i en kultur som präglas av engagemang, glädje och framgång


Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

Vi tror på människors potential att utvecklas. Med rätt inställning och engagemang finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå.

Om du sliter för att bli en vinnare och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig lång arbetslivserfarenhet. Har du detta i kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du goda förutsättningar att lyckas!

För att kunna utföra arbetet behövs dock att du har (eller planerar att ta) B-körkort samt goda kunskaper i svenska och bekväm med att uttrycka dig på engelska.

Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad, vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt. Det är starkt meriterande med erfarenhet inom service och försäljning.

Övrig information

Start: 8 augusti
Plats: Sundsvall
Lön: Fast + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna Frågor och svar - Bravura (https://www.bravura.se/fragor-och-svar)

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: Karriärsida - Bravura (https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772)

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport: Kontakta oss - Bravura (https://www.bravura.se/kontakt?gclid=CjwKCAjwjZmTBhB4EiwAynRmDwrOO9TBUCRbvUbbB898KkzqB-SD280AupAGV-iReyMObYzo99ZUdxoCF7oQAvD_BwE) så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljare / Junior Account Manager

Account manager
Läs mer Maj 2
Har du en inställning att blir bäst på det du gör och får ofta höra att du alltid utmanar dig själv? Trivs du med högt uppsatta mål och får din energi av att nå målen? Vill du starta din försäljningskarriär tillsammans med ett företag som värnar om en arbetsplats där vi gör saker tillsammans och är lika duktiga på att fira resultaten som att nå dem?

Om företaget

Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.

Bravura Sundsvall tillhör region norr där kontoren Luleå och Gävle ingår. Regionen består av ca 20 st medarbetare inom Staffing & Recruiting och Sales. På säljavdelningen blir du en del av ett engagerat och sammansvetsat team som besitter mycket kunskap. Du ges möjlighet att vara med på resan att etablera Bravura på den lokala marknaden och ges chansen till att utgöra en viktig roll i vår gemensamma tillväxtresa!

Om tjänsten

Som Account Manager hos oss arbetar du med att bygga upp din egen kundbas och du har möjlighet att skaffa dig ett stort kontaktnät i näringslivet. Du kommer i kontakt med företag inom olika branscher i hela tjänstemannasektorn och vi lovar dig en allmänbildande och utvecklande roll.

Du ansvarar för affären från ax till limpa vilket innebär att du självständigt prospekterar och bokar möten hos potentiella kundföretag. Väl ute på dina kundmöten gör du behovsanalys och presenterar våra lösningar inom rekrytering och bemanning. Du prisförhandlar och skriver offerter samt har ett tätt samarbete med dina kollegor på rekryterings- och bemanningsavdelningen. Du har eget ansvar för att bygga långsiktiga relationer med dina kunder, det är en entreprenöriell miljö där du får driva dina egna affärer!

Sales Trainee Program

- Sales Trainee Program är en del av Bravuras långsiktiga målsättning mot att bli bäst i världen på det vi gör. Vi vill med detta program ge dig bästa förutsättningarna att lyckas i din roll. Du kommer:
- Utvecklas inom försäljning och nå nya höjder
- Lära dig grunderna inom B2B-försäljning inklusive: mötesteknik & mötesstruktur, prissättning & förhandlingsteknik, affärsförståelse & kundfokus med mera.
- Vara del av ett framgångskoncept och snabb tillväxtresa
- Jobba tillsammans med härliga kollegor i en kultur som präglas av engagemang, glädje och framgång


Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

Vi tror på människors potential att utvecklas. Med rätt inställning och engagemang finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå.

Om du sliter för att bli en vinnare och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig lång arbetslivserfarenhet. Har du detta i kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du goda förutsättningar att lyckas!

För att kunna utföra arbetet behövs dock att du har (eller planerar att ta) B-körkort samt goda kunskaper i svenska och bekväm med att uttrycka dig på engelska.

Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad, vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt. Det är starkt meriterande med erfarenhet inom service och försäljning.

Övrig information

Start: 8 augusti
Plats: Sundsvall
Lön: Fast + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna Frågor och svar - Bravura (https://www.bravura.se/fragor-och-svar)

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: Karriärsida - Bravura (https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772)

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport: Kontakta oss - Bravura (https://www.bravura.se/kontakt?gclid=CjwKCAjwjZmTBhB4EiwAynRmDwrOO9TBUCRbvUbbB898KkzqB-SD280AupAGV-iReyMObYzo99ZUdxoCF7oQAvD_BwE) så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Senior IT-säljare

Account manager
Läs mer Jun 27
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Why IT Solutions.

Om företaget:

Why It Solutions grundades 2013. Deras mål är att bidra till kundernas resa för att uppnå deras mål genom att erbjuda spetskompetens inom IT. De hjälper kunder att konkretisera vad som behöver förändras och hur det ska genomföras för att den önskade verksamhets- och kundnyttan ska kunna realiseras. De stödjer även IT-avdelningar med produkter, lösningar, tjänster och kompetens inom infrastruktur samt hjälper IT-avdelningar att utveckla och förvalta sina IT-tjänster för att uppnå sina mål.

Why är ett växande företag som präglas av gemenskap, hjälpsamhet och prestigelöshet. På Why ser de inte kunder som ett uppdrag eller ett kundcase utan som ett samarbete där de tillsammans skapar lösningar. De samarbetar både med privat och offentlig verksamhet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som IT-säljare är du ansiktet utåt mot nya och befintliga kunder. Du arbetar du med försäljning av konsulttjänster och projekt inom Whys specialistområden; verksamhets- och kundnytta, tjänsteutveckling- och förvaltning samt IT-infrastruktur. Detta innefattar hela säljcykeln med allt från prospektering och bearbetning av små som stora företag till möten, offerthantering och uppföljning.

Vidare har du ett rådgivande förhållningssätt mot kunder och hjälper dem i deras digitala resa och utveckling av deras IT-miljö. Detta innebär att du skapar dig en helhetssyn och rekommenderar anpassade lösningar för kundens unika miljö, vare sig det gäller molnintegrationer eller onprem lösningar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Flera års erfarenhet av IT-branschen
• Mycket god erfarenhet av försäljning
• God förståelse för IT-infrastruktur
• B-körkort

För att trivas i rollen som senior IT-säljare bör du ha goda IT-kunskaper och trivas i en miljö där du dagligen bemöter kunder. Det innebär att du bör ha en god kommunikativ förmåga och kunna lyssna av kundens behov. Samtidigt som du är lyhörd ser vi att du vågar arbeta rådgivande och komma med förslag till kunden som ger bästa resultatet för kunden. Vidare tror vi att du är en lagspelare och gärna samarbetar med andra säljkollegor för att stötta och lyfta varandra. Hos Why trivs du som är öppen, positiv, motiverad och har en vilja att alltid utvecklas!

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sundsvall
Lön: Grundlön + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, IT-säljare, säljare, försäljning, sälj, account manager, AM, kundrelationer, kundansvarig, relationsskapande, provision, Sundsvall, heltid

Ansök nu

Junior IT-säljare

Account manager
Läs mer Jun 27
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Why IT Solutions.

Om företaget:

Why It Solutions grundades 2013. Deras mål är att bidra till kundernas resa för att uppnå deras mål genom att erbjuda spetskompetens inom IT. De hjälper kunder att konkretisera vad som behöver förändras och hur det ska genomföras för att den önskade verksamhets- och kundnyttan ska kunna realiseras. De stödjer även IT-avdelningar med produkter, lösningar, tjänster och kompetens inom infrastruktur samt hjälper IT-avdelningar att utveckla och förvalta sina IT-tjänster för att uppnå sina mål.

Why är ett växande företag som präglas av gemenskap, hjälpsamhet och prestigelöshet. På Why ser de inte kunder som ett uppdrag eller ett kundcase utan som ett samarbete där de tillsammans skapar lösningar. De samarbetar både med privat och offentlig verksamhet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som junior IT-säljare förväntas du att ha en stark vilja att utvecklas för att kunna växa i din roll och bli en duktig IT-säljare. Som säljare arbetar du med försäljning av konsulttjänster och projekt inom Whys specialistområden; verksamhets- och kundnytta, tjänsteutveckling- och förvaltning samt IT-infrastruktur. Detta innefattar hela säljcykeln med allt från prospektering och bearbetning av små som stora företag till möten, offerthantering och uppföljning.

Till en början tror vi att du fokuserar mycket på nykundsbearbetning för att bygga upp ditt kontaktnät men du kommer även arbeta nära seniora kollegor och stötta upp med förvaltning av deras befintliga kundrelationer.

Allt eftersom du växer i din roll arbetar du rådgivande mot kunder och hjälper dem i deras digitala resa och utveckling av deras IT-miljö. Detta innebär att du skapar dig en helhetssyn och rekommenderar anpassade lösningar för kundens unika miljö, vare sig det gäller molnintegrationer eller onprem lösningar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Uppvisat goda resultat som säljare – B2B erfarenhet är fördelaktigt
• Stort tekniskt intresse och grundläggande kunskaper inom ämnet
• B-körkort
• Erfarenhet av försäljning inom IT är meriterande

För att trivas i rollen som junior IT-säljare bör du ha ett stort tekniskt intresse och ha en stark vilja att lära dig mer om inom området. Vidare så bör du vara en social och inkännande säljare som har god kommunikativ förmåga. För att kunna utvecklas tror vi att du är modig och vågar ta egna initiativ till din egen utveckling. Vi tror också att du är lösningsorienterad och serviceinriktad för att alltid ge kunden den bästa upplevelsen.

Framför allt tror vi att du är en lagspelare och gärna samarbetar med dina säljkollegor för att stötta och lyfta varandra. Hos Why trivs du som är öppen, positiv, motiverad och har en vilja att alltid utvecklas!

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sundsvall
Lön: Grundlön + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, IT-säljare, säljare, försäljning, sälj, account manager, AM, kundrelationer, kundansvarig, relationsskapande, provision, Sundsvall, heltid

Ansök nu

Säljare / Junior Account Manager

Account manager
Läs mer Jun 22
Har du en inställning att blir bäst på det du gör och får ofta höra att du alltid utmanar dig själv? Trivs du med högt uppsatta mål och får din energi av att nå målen? Vill du starta din försäljningskarriär tillsammans med ett företag som värnar om en arbetsplats där vi gör saker tillsammans och är lika duktiga på att fira resultaten som att nå dem?

Om företaget

Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.

Bravura Sundsvall tillhör region norr där kontoren Luleå och Gävle ingår. Regionen består av ca 20 st medarbetare inom Staffing & Recruiting och Sales. På säljavdelningen blir du en del av ett engagerat och sammansvetsat team som besitter mycket kunskap. Du ges möjlighet att vara med på resan att etablera Bravura på den lokala marknaden och ges chansen till att utgöra en viktig roll i vår gemensamma tillväxtresa!

Om tjänsten

Som Account Manager hos oss arbetar du med att bygga upp din egen kundbas och du har möjlighet att skaffa dig ett stort kontaktnät i näringslivet. Du kommer i kontakt med företag inom olika branscher i hela tjänstemannasektorn och vi lovar dig en allmänbildande och utvecklande roll.

Du ansvarar för affären från ax till limpa vilket innebär att du självständigt prospekterar och bokar möten hos potentiella kundföretag. Väl ute på dina kundmöten gör du behovsanalys och presenterar våra lösningar inom rekrytering och bemanning. Du prisförhandlar och skriver offerter samt har ett tätt samarbete med dina kollegor på rekryterings- och bemanningsavdelningen. Du har eget ansvar för att bygga långsiktiga relationer med dina kunder, det är en entreprenöriell miljö där du får driva dina egna affärer!

Sales Trainee Program

- Sales Trainee Program är en del av Bravuras långsiktiga målsättning mot att bli bäst i världen på det vi gör. Vi vill med detta program ge dig bästa förutsättningarna att lyckas i din roll. Du kommer:
- Utvecklas inom försäljning och nå nya höjder
- Lära dig grunderna inom B2B-försäljning inklusive: mötesteknik & mötesstruktur, prissättning & förhandlingsteknik, affärsförståelse & kundfokus med mera.
- Vara del av ett framgångskoncept och snabb tillväxtresa
- Jobba tillsammans med härliga kollegor i en kultur som präglas av engagemang, glädje och framgång


Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

Vi tror på människors potential att utvecklas. Med rätt inställning och engagemang finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå.

Om du sliter för att bli en vinnare och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig lång arbetslivserfarenhet. Har du detta i kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du goda förutsättningar att lyckas!

För att kunna utföra arbetet behövs dock att du har (eller planerar att ta) B-körkort samt goda kunskaper i svenska och bekväm med att uttrycka dig på engelska.

Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad, vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt. Det är starkt meriterande med erfarenhet inom service och försäljning.

Övrig information

Start: 8 augusti
Plats: Sundsvall
Lön: Fast + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna Frågor och svar - Bravura (https://www.bravura.se/fragor-och-svar)

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: Karriärsida - Bravura (https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772)

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport: Kontakta oss - Bravura (https://www.bravura.se/kontakt?gclid=CjwKCAjwjZmTBhB4EiwAynRmDwrOO9TBUCRbvUbbB898KkzqB-SD280AupAGV-iReyMObYzo99ZUdxoCF7oQAvD_BwE) så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Orderadministratör / Start 5 september till Telia

Frontofficepersonal
Läs mer Jun 27
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här

Om företaget:

Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Sundsvall, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I rollen som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet olika system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar från Telias privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att alla berörda parter är informerade. Initialt hanterar du ärenden inom ett visst block och sedan utbildas du blockvis för att stärka din kompetens. I rollen ingår kontakt med kollegor över telefon och chatt för att kunna lösa ärenden och leveranser.

Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura för att få stöttning i ditt dagliga arbete och för att kunna ta nästa steg i din utveckling. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll som du. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder.

• Administrera ordar
• Hantera felregistreringar och avvikelser
• Samarbeta med kollegor för att lösa kunds behov
• Vid behov samla in kompletterade uppgifter genom kundkontakt över telefon

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Fullständiga gymnasiebetyg
• God datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Erfarenhet inom administration och/eller kundservice är meriterande

Vi ser att du är en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Vidare har du en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: 5 september
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, orderadministratör, administration, handläggare, ordersupport, orderadministration, orderhantering, ordermottagare, kundservice, kundtjänst, service, support, heltid, omgående, Sundsvall

Ansök nu