Sundsvall: Redovisningsekonom

Hitta ansökningsinfo om jobbet Redovisningsekonom i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-24 // Varaktighet: Heltid

Har du erfarenhet av löpande redovisning och är redo för nya utmaning? Vill du jobba i ett familjärt team där du har möjlighet att styra dina egna arbetstider? Just nu söker Admit en driven redovisningsekonom. Läs mer om tjänsten och skicka in din ansökan redan nu!

Information om tjänsten
Admit är en liten börsnoterad firma som finns på 5 orter i Sverige och just nu söker Professionals Nord i samarbete med Admit en redovisningsekonom till Sundsvallskontoret. 

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Admit. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Admits önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till stina.vidmark@pn.se. 

Arbetsuppgifter

Admit tar ett helhetsansvar för sina kunders redovisning, lönehantering, rapportering, bokslut och skatterådgivning. I rollen som redovisningsekonom hanterar du löpande både små och stora kunder. Du kommer sitta på kontoret i centrala Sundsvall tillsammans med 6 kollegor där du erbjuds en trygg arbetsplats med korta beslutsvägar och förtroende från start. Du arbetar med frihet under ansvar och planerar själv dina arbetstider utifrån dina kunders behov.

Vi söker dig som:
Tidigare har jobbat med löpande redovisning och känner dig trygg i rollen. Vi ser det som meriterande med erfarenhet av Pyramid men det är inget krav för tjänsten. 

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Admit. Du är en engagerad medarbetare med en positiv inställning som trivs i en roll som präglas av frihet under ansvar. Då rollen innefattar kontakt med både kollegor och kunder ser vi även att du har god samarbetsförmåga. Du söker och tar emot hjälp när du behöver det, på samma sätt som du själv gärna hjälper andra med det som du kan bidra med.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Rekrytering
STAD: Sundsvall
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Stina Vidmark

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på stina.vidmark@pn.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Redovisningsekonom

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Redovisningsekonom.

Deloitte söker erfarna medarbetare till revision i Sundsvall

Läs mer Nov 1
Vill du bli en del av vårt framgångsrika team med branschens mest nöjda klienter?
Hos oss får du stora möjligheter att utvecklas genom arbete med såväl stora som små och medelstora bolag i olika branscher. Utöver att vara med och driva din egen utveckling så ges du även möjligheten att vara med och utveckla vår verksamhet. Det innebär att du till exempel får ansvar för mer juniora kollegor och deras klientleveranser parallellt med dina egna klientuppdrag. Du får driva och utveckla våra befintliga klientrelationer och aktivt arbeta med försäljningsarbetet genom att upprätta nya affärsrelationer. Du får även vara med och utveckla morgondagens innovativa och moderna revisionstjänster på en starkt föränderlig marknad. Som medarbetare hos Deloitte är du en del av världens största konsult- och revisionsnätverk.

Vi söker
Vi söker dig som har en examen i ekonomi och minst 2-4 års erfarenhet av arbete med revision. Du får gärna vara auktoriserad revisor. Du har intresse av att jobba med revision och rådgivning till såväl stora som små bolag, både privatägda och publika bolag.

Du har en stark drivkraft, ledaregenskaper och samarbetar bra med dina kollegor. Du tycker om att påverka din egen arbetssituation och tar ansvar för din egen utveckling. Du brinner för klientservice och har en god analytisk förmåga, ett affärsmässigt tänkande samt förmåga att etablera förtroendefulla kontakter. Du är även öppen för förändring och att hitta nya innovativa lösningar.

Vi erbjuder
Du får arbeta i ett spännande och utmanande affärsklimat där du har stora möjligheter till erfarenhetsutbyte, utbildning och personlig utveckling. Du får vara en del av ett företag som har stora framgångar på marknaden. Vi erbjuder även;


• tillgång till ett globalt företag och ett kraftfullt nätverk av erfarna kollegor,
• frihet och möjlighet att utveckla dig själv och vår verksamhet inom Kluster Norr,
• en spännande mix av klientuppdrag,
• stora möjligheter till erfarenhetsutbyte, utbildning och utveckling,
• en miljö där alla delar med sig av sina erfarenheter och kompetenser,
• tillgång till en av världens största konsultorganisationers globala nätverk.


Ansökan
Du ansöker online. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev, CV och betygskopior från högskola/universitet. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. 


Som ett kvalitativt led i Deloittes rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav. Processen för bakgrundskontroller genomförs i samarbete med ToFindOut. https://tofindout.se/sv/faq/


Frågor?
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Kornelia Wall Andersson, Director Audit Assurance, telefon 070-3390906 eller Camilla Backlund, Partner, tfn 073-8233737.
Har du frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du Caroline Wessberg, Human Resources, telefon 070-0803121.
Vi ser fram emot din ansökan!


What impact will you make?
På Deloitte gör ditt arbete en meningsfull skillnad, varje dag, medan du växer i en inkluderande företagskultur av samarbete och hög prestation. Utöver att skapa lösningar strävar vi efter att göra en positiv och avgörande skillnad för andra i vår omgivning, våra klienter och samhället. På Deloitte hittar du tidigare dolda möjligheter att lyckas och inser din fulla potential.

Ansök nu

Redovisningsekonom / Ekonomiassistent

Läs mer Nov 25
Nu söker vi både redovisningsekonomer och ekonomiassistenter för ett konsultuppdrag på ca 3 månader. Har du ett intresse för ekonomi och erfarenhet inom bokföring? Vi arbetar löpande med urvalet så ansök redan idag!
Om uppdraget
I rollen som redovisningsekonom kommer du att arbeta i ett team tillsammans med andra ekonomer. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är bokslut, avstämningar, skatteberäkningar och momsdeklarationer.
Som assistent kommer du att hantera enklare bokslut och vissa avstämningsdelar. Du kan också få hjälpa till med momsdeklarationer, arbetsgivardeklarationer och löpande avstämningar. Du stöttar redovisningsekonomerna och kan behöva hjälpa flera team hos kunden.
Du kommer tillhöra en grupp med andra ekonomer som arbetar nära varandra vilket innebär att en social och kommunikativ förmåga är viktigt för att lyckas i uppdraget.
Din profil
I uppdraget som redovisningsekonom söker vi dig som har studerat en eftergymnasial utbildning inom ekonomi där praktik har ingått. Du har tidigare erfarenhet av bokföring samt leverantörs- och kundreskontra. Har du arbetat med bokslut är det ett plus, men inget krav.
Om du söker uppdraget som assistent tror vi att du har en gymnasieutbildning med inriktning ekonomi och att du har grundläggande kunskaper inom bokföring.
För att lyckas i rollen som redovisningsekonom eller assistent behöver du ha grundläggande datorkunskaper och ha mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Vidare behöver du ha god samarbetsförmåga och trivas med arbetsuppgifter som kräver att du arbetar både strukturerat och noggrant.
Krav för redovisningsekonom
Eftergymnasial ekonomiutbildning där praktik har ingått eller några års arbetslivserfarenhet inom ekonomi
Tidigare arbetslivserfarenhet inom bokföring samt leverantörs- och kundreskontra

Krav för ekonomiassistent
Fullgjord gymnasieutbildning med inriktning ekonomi
Praktisk erfarenhet eller goda kunskaper inom bokföring

Meriterande för rollerna
Erfarenhet av ekonomiarbete från fastighetsbranschen

Övrigt
Startdatum: Januari 2022
Slutdatum: Mars 2022
Omfattning: Heltid
Uppdragsform: Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av Stegra Rekrytering och uthyrd till kunden
Ort: Sundsvall. Minst 2 dagar i veckan på kontoret i Sundsvall, möjlighet till distansarbete finns.
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller johanna@stegra.nu.
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.
Sökord: Ekonom / Redovisning / Förvaltning

Ansök nu

Redovisningsekonom

Läs mer Nov 23
Känner du dig helt hemma? Om inte så har du chansen att bidra med din kunskap här och bli en del av en arbetsplats där vi genuint gillar varandra som individer och proffs och där vi tillsammans förvaltar och utvecklar vår expertis för att kunna ge den bästa servicen.
Jag som blir din chef heter Camilla Bergmansson och jag har arbetat på SBC sedan 2009. Först som redovisningsekonomi och 2017 blev jag gruppchef. I mitt gäng är vi 15 stolta och flitiga ekonomer. Som redovisningsekonom i mitt team kommer du bidra med din expertis och bli en del av ett gäng som har roligt och gillar varandra som individer och proffs.
Du kommer arbeta i team mot flera kunder inom en specifik region där arbetet till stor del styrs utefter kundernas årscykel. Du drivs av att tillsammans med dina kollegor jobba mot gemensamma och tydliga mål.
Vad kommer du få göra?
Redovisning
Budget
Årsredovisning
Avstämningar
Allmänfakturering
Flerårsbudget
Likviditetsbudget
Kassaflödesanalys
K2 – K3
Periodiserade rapporter

Vem är du?
För oss är din personlighet och inställning viktigast och för att passa in hos oss behöver du även ha en positiv inställning och agera lösningsorienterat. Som person är du analytisk, positiv, driven och har lätt för att samarbeta. Vidare besitter du ett helhetstänk med vilja att göra saker bättre. Då vi befinner oss i en tillväxt är det viktigt att man tycker om att arbeta i en föränderlig organisation.
Vi söker dig med relevant eftergymnasial utbildning inom redovisning och gärna några års erfarenhet av liknande arbete. Du har god kunskap gällande regelverk inom redovisning.
Vad kan SBC erbjuder dig?
Vi vill att du ska må bra, i dag och i framtiden. Därför får du som anställd på SBC ett friskvårdsbidrag på 4 000 kronor om året och självklart sparar vi till din pension enligt den ITP-plan som gäller för dig. För att underlätta din vardag har du som anställd, utöver 30 semesterdagar, 49 timmar ledighet som du kan ta ut när det passar dig.
Med bra läge i Sundsvall och med närhet till allt man kan tänkas behöva i vardagen är detta en arbetsplats att trivas på!

Ansök nu

Redovisningsekonom till myndighet i Sundsvall!

Läs mer Nov 2
Vi söker en redovisningsekonom med start omgående till välkänd myndighet i Sundsvall. Tjänsten är på heltid och är ett konsultuppdrag via Poolia som pågår fram till mitten av april.

Om tjänsten
Som redovisningsekonom kommer du att arbeta på myndighetens ekonomiavdelning, med placering i Sundsvall. Ekonomiavdelningen ansvarar för myndighetens övergripande ekonomi och budget, finansiell redovisning samt bokslut. Avdelningen ger stöd till organisationen inom ekonomi- och budgetområdet. Du kommer även att ingå i redovisningsgruppen.

Ekonomiavdelningen har som mål att på ett effektivt sätt säkerställa kvaliteten i den ekonomiska redovisningen. Du blir en viktig del i detta arbete, dels i den löpande redovisningen, dels som deltagare i pågående utvecklingsarbeten.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Anläggningsredovisning (aktivering, lånehantering, avskrivning, inventering m.m.)
- Avstämning/omföring av utgående moms i Agresso inkl. momsdeklaration
- Avstämning/omföring av arbetsgivaravgifter och skatt inkl. skattedeklaration
- Genomföra kontroller enligt fastställd kontrollplan
- Inrapportering i Hermes
- Stöd till verksamheten avseende redovisningsfrågor
- Delansvarig i att upprätta bokslut (Finansiell redovisning, noter, finansieringsanalys, motpartsredovisning m.m.)
- Genomföra uppdateringar avseende Agresso Tid

Vem är du?
Du har högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem års arbetslivsfarenhet som redovisningsekonom. Du har även goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt samt kunskaper i förekommande bokföringssystem som tillexempel U4 Agresso eller Raindance. Meriterande om du har erfarenhet av statlig redovisning och obehindrat kan kommunicera på svenska i både tal och skrift.

Om verksamheten
Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor.

Ansök nu

Redovisningsekonom / Ekonomiassistent

Läs mer Nov 17
Nu söker vi både redovisningsekonomer och ekonomiassistenter för ett konsultuppdrag på ca 3 månader. Har du ett intresse för ekonomi och erfarenhet inom bokföring? Vi arbetar löpande med urvalet så ansök redan idag!
Om uppdraget
I rollen som redovisningsekonom kommer du att arbeta i ett team tillsammans med andra ekonomer. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är bokslut, avstämningar, skatteberäkningar och momsdeklarationer.
Som assistent kommer du att hantera enklare bokslut och vissa avstämningsdelar. Du kan också få hjälpa till med momsdeklarationer, arbetsgivardeklarationer och löpande avstämningar. Du stöttar redovisningsekonomerna och kan behöva hjälpa flera team hos kunden.
Du kommer tillhöra en grupp med andra ekonomer som arbetar nära varandra vilket innebär att en social och kommunikativ förmåga är viktigt för att lyckas i uppdraget.
Din profil
I uppdraget som redovisningsekonom söker vi dig som har studerat en eftergymnasial utbildning inom ekonomi där praktik har ingått. Du har tidigare erfarenhet av bokföring samt leverantörs- och kundreskontra. Har du arbetat med bokslut är det ett plus, men inget krav.
Om du söker uppdraget som assistent tror vi att du har en gymnasieutbildning med inriktning ekonomi och att du har grundläggande kunskaper inom bokföring.
För att lyckas i rollen som redovisningsekonom eller assistent behöver du ha grundläggande datorkunskaper och ha mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Vidare behöver du ha god samarbetsförmåga och trivas med arbetsuppgifter som kräver att du arbetar både strukturerat och noggrant.
Krav för redovisningsekonom
Eftergymnasial ekonomiutbildning där praktik har ingått eller några års arbetslivserfarenhet inom ekonomi
Tidigare arbetslivserfarenhet inom bokföring samt leverantörs- och kundreskontra

Krav för ekonomiassistent
Fullgjord gymnasieutbildning med inriktning ekonomi
Praktisk erfarenhet eller goda kunskaper inom bokföring

Meriterande för rollerna
Erfarenhet av ekonomiarbete från fastighetsbranschen

Övrigt
Startdatum: Januari 2022
Slutdatum: Mars 2022
Omfattning: Heltid
Uppdragsform: Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av Stegra Rekrytering och uthyrd till kunden
Ort: Sundsvall. Minst 2 dagar i veckan på kontoret i Sundsvall, möjlighet till distansarbete finns.
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller johanna@stegra.nu.
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.
Sökord: Ekonom / Redovisning / Förvaltning

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Professionals Nord Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Professionals Nord Rekrytering AB .

Inköpschef inom Europa till Emhart Glass!

Inköpschef
Läs mer Nov 18
Är du en naturlig ledare som brinner för att skapa relationer? Vill du även arbeta hos ett världsledande företag inom tillverkning av automatiska glasformningsmaskiner där utveckling av verksamhet såväl som medarbetare står i fokus? Då kanske du är Emhart Glass nya inköpschef för Europa? Skicka in din ansökan redan idag!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Emhart Glass en inköpschef. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Emhart Glass.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Emhart Glass önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Arbetsuppgifter

I rollen kommer du leda inköpsarbetet till Emhart Glass produktionsanläggningar i Sundsvall, Örebro, München samt till distributionslagret i Luxemburg och rapportera till Global Procurement Manager. Du kommer även leda kompetensutveckling av ditt team samt aktivt stödja arbetet och strategin med att utöka kapaciteten i den europeiska leverantörsbasen där stort fokus ligger på ökad tillgänglighet och konkurrenskraftig totalkostnad för produktionsmaterial.

Vidare kommer du aktivt bidra till att utveckla och förbättra Emharts globala inköpsprocess samt utveckla befintlig leverantörsbas genom förädling av nuvarande leverantörsrelationer. Du kommer även jobba nära de globala kategoriägarna, fabrikscheferna samt chefen för operativt inköp för att nå koncernens uppsatta mål. 

Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter:

• Säkerställa en effektiv förfrågningsprocess som efterlever globala processer och direktiv 
• Aktivt driva uppföljning, analys och förbättringsinitiativ kopplade till etablerade KPI:er 
• Budget och kostnadsuppföljning av produktsortiment för att säkerställa lönsamhet
• Utveckling- och förbättringsprocesser

Vi söker dig som:

Är en naturlig ledare och som har dokumenterad erfarenhet av ledande positioner med goda resultat. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet inom global sourcing och upphandlingar, gärna inom olika länder samt områden.

Har du dessutom erfarenhet av tillverkande industrin och praktisk erfarenhet av leverantörsutveckling, ser vi det som ett stort plus. Då tjänsten kommer vara upp till 25% resor så bör du ha ett internationellt intresse.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Emhart. Du är resultatdriven, kommunikativ och har lätt för att samarbeta med andra. Vidare är du noggrann, strukturerad och effektiv i ditt sätt att arbeta samt har förmåga att prioritera i ett högt tempo. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, då koncernspråket är på engelska.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid 
STAD: Örebro/Sundsvall
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Frida Söderström

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

El-konstruktör till Emhart Glass!

Maskinkonstruktör
Läs mer Nov 10
Inledning
Har du ett stort tekniskt intresse, är kundorienterad och vill arbeta kreativt? Härligt, då är det här tjänsten för dig! I rollen som El-konstruktör hos Emhart Glass får du möjlighet att arbeta med komplexa teknikprojekt där du får vara delaktig i hela konstruktionskedjan från idé till färdig produkt! 

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Emhart Glass en El-konstruktör. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Emhart Glass.
I rollen som el-konstruktör hos Emhart Glass välkomnas du till en arbetsplats där du får arbeta nära både produktion och kund med stora möjligheter att själv påverka och bidra till företagets utveckling. 

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och kundens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Då engelsk kommunikation kommer vara en stor del av tjänsten, är det till din fördel om du skickar in din ansökan på engelska. 

Arbetsuppgifter
Du kommer främst att arbeta med projekterings- och konstruktionsarbete som avser elektrotekniska produkter. Det kommer dels innebära kundspecifika projekt, dels projektarbete för att utveckla och ta fram designer på nya produkter.
Vidare innebär rollen att utveckla, dokumentera och verifiera tekniska lösningar enligt fastställd kravspecifikation vilket även sätter krav på att du är kostnadsmedveten. Du kommer att samarbeta med kollegor, kunder och leverantörer på global nivå.

Vi söker dig som
Har en teknisk utbildning på gymnasial nivå. Vi tror att du har arbetslivserfarenhet inom teknik/el gärna från industrin. Vidare har du en god förmåga att förstå ritningar och dokumenterade kunskaper i CAD, företrädesvis AutoCAD. Arbetsuppgifterna kräver även att du besitter tekniska kunskaper inom el. Då Emhart Glass är ett internationellt företag behöver du tala såväl svenska som engelska flytande. 

För att trivas i den här rollen bör du vara självständig, ansvarsfull och driven. Problemen som dyker upp kan vara komplexa, vilket ställer höga krav på en god analytisk- och problemlösande förmåga samt att man som person behöver vara innovativ och tänka utanför ramarna. 

START: Enligt överenskommelse 
OMFATTNING: Heltid
STAD: Sundsvall
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Frida Söderström 

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Extrajobb till In-Store Marketing!

Account manager
Läs mer Nov 30
Söker du ett roligt och varierande extrajobb? Är du som person social och utåtriktad? Har du idag en annan sysselsättning på minst 50% eller är exempelvis pensionär? Då är detta det perfekta extrajobbet, läs vidare och sök redan idag!

Information om tjänsten:
Professionals Nord söker event och demopersonal till vår kund In-Store Marketing AB. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning, du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund. Ett krav är att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se

Arbetsuppgifter:
I rollen som event- och demopersonal kommer du att arbeta med demo och sampling av välkända produkter i och utanför olika butiker. Det är ett roligt och självständigt arbete som är väldigt varierande. Arbetet kan innehålla allt från enklare matlagning i butik till traditionell sampling ute på stan. Du skapar kännedom, prövoköp eller extra försäljning genom produktdemonstrationer och möten med kunder.

Vi söker dig som:
Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, exempelvis studier eller är pensionär. Det kommer läggas stort fokus på personliga egenskaper för den här tjänsten. För att lyckas som event- och demopersonal tror vi att du älskar att arbeta med människor. Vi söker dig som har en social kompetens utöver det vanliga och som inte räds att ta kontakt och prata med människor. Du ska vara flexibel, ansvarstagande och utåtriktad.

Ett krav för denna tjänst är att du pratar flytande svenska. B-körkort och tillgång till bil är att föredra då arbetsplats och uppdrag kan variera, men det viktigaste är att du har möjlighet att ta dig till butiken (exempelvis kollektivt).

START: Omgående
OMFATTNING: Deltid
STAD: Sundsvall
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Linnéa Grass

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Regionansvarig säljare

Account manager
Läs mer Nov 21
Har du en fallenhet för kundkontakt och motiveras samtidigt av en karriär inom försäljning? Då kan det vara dig vi söker. Städbutiken fortsätter att växa och söker nu en säljare som vill ta chansen att vara med på deras tillväxtresa. Det viktigaste för oss är att du har rätt driv och engagemang, resten kan vi lära dig på plats!

Varmt välkommen med din ansökan.

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Städbutiken en försäljare. Som säljare hos Städbutiken utgår du från Sundsvall och arbetar i en stor region som sträcker sig från Söderhamn till Luleå där du jobbar mot företag och offentlig sektor. Tjänsten innebär att man kommer resa 3-4 dagar i veckan och får möjlighet att själv planera sina resor.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Städbutiken. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds

• Möjlighet att själv planera dina egna arbetsdagar
• Utvecklingsmöjligheter med ambitionen att småningom axla ett helhetsansvar över regionen

Arbetsuppgifter
Som säljare hos Städbutiken är du delaktig i hela försäljningsprocesser, detta innebär att du får ta kontakt med nya potentiella kunder samt att du får möjlighet att åka ut och träffa kunderna på plats där du sedan visar upp produkterna. Städbutiken är väldig glada och stolta över att vara generalagent för Numatic städmaskiner. När du blir en del av teamet får du en gedigen utbildning om Städbutikens produkter och maskiner. Vi förväntar oss inte att du vet något om städmaskiner sedan innan utan när du börjar kommer du att få en bra utbildning för att bli proffs på produkterna.

Vi söker dig som:

För denna roll tar vi större hänsyn till dina personliga egenskaper före tidigare erfarenheter. Du bör ha ett driv och engagemang för att du ska kunna trivas med dina arbetsuppgifter. Du är social och också lyhörd till fördel för kundens önskemål. Du ska ha ett genuint intresse av att både hjälpa kunden samt att ta fram den bästa produktlösning efter kundens behov. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom service eller försäljning. Har du arbetat med nykundsbearbetning tidigare är det meriterande.

Då arbetet innefattar stor kontakt med kund ska du kunna tala och skriva obehindrat på svenska. B-körkort är ett krav för denna tjänst då det innebär resande.

 

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Sundsvall
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Stina Vidmark

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Rekrytering av Product Manager till Emhart Glass!

Produktionschef, tillverkning
Läs mer Nov 10
Är du strukturerad, kommunikativ och driven med ett tekniskt intresse av industriell automation? Vill du arbeta i en växande organisation med analys, resultat, strategi och omvärldsbevakning? Då kan tjänsten som Product Manager till Emhart Glass vara något för dig! Läs mer om tjänsten nedan och sök idag, vi går igenom urval löpande.

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Bucher Emhart Glass en Product Manager. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Emhart Glass.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Emhart Glass önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds:

• En flexibel roll i en växande, internationell organisation
• Ta del av en global kompetens
• Professionella utvecklingsmöjligheter

Arbetsuppgifter
Som produktchef ansvarar du över dina produkter inom automationsområdet och arbetar bland annat med att definiera egenskaper och behov hos befintliga och nya produkter, utveckling av produktstrategier, tillverkningsplaner och marknadsobservation. Detta gör du genom att hålla en nära kontakt med globala kunder och tvärvetenskapligt samarbete internt. Dina arbetsuppgifter innefattar även:

• Identifikation av ytterligare affärsmöjligheter
• Övervaka marknadstrender och systematiskt samla in information om konkurrenskraftiga produkter
• Förbereda investeringsbeslut för nya produkter
• Övervaka och assistera marknadsintroduktion

Du hanterar även produkternas kommersiella framgång genom produktförbättringar, försäljningsåtgärder, utbildningar och kampanjer.

Vi söker dig som:
Har en examen inom mekatronik-, el-, automationsingenjörsexamen eller motsvarande utbildning. Du har tidigare ledarskapserfarenhet inom industrin eller kapitalinvesteringar och har god engelska i både tal och skrift då koncernspråket är på engelska. Vidare har du kunskap inom MS Office.

I denna rollen ingår resor till ca 20-30%. 

Vidare är du en kommunikativ och strukturerad person som trivs i mötet med människor då tjänsten innebär mycket kundkontakt. Du har goda ledarskapsförmågor och är duktig på att organisera både ditt eget jobb men även leda andra. 

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Rekrytering
STAD: Sundsvall
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Frida Söderström

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Konstruktör till Emhart Glass!

Civilingenjör, tillverkningsindustri
Läs mer Nov 10
Emhart Glass fortsätter expandera och söker nu sin nästa konstruktör! Är du noggrann och tekniskt intresserad? Vill du även bli en del av ett sammansvetsat team med erfarna kollegor hos en världsledande tillverkare av den senaste tekniken inom glasformning? Då är detta tjänsten för dig!

Du erbjuds:

• Omväxlande arbetsuppgifter.
• Ansvar över din egen arbetsdag.
• Del i ett snabbt växande internationellt företag.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Emhart Glass önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se

Arbetsuppgifter

På Emhart Glass kommer du omges av härliga kollegor. Positionen innebär ett stort ansvar där noggrant arbete krävs. Du kommer arbeta självständigt och flexibelt, detta innebär att du kommer ha ett omväxlande arbete som kommer generera både utmaningar och utveckling.

I rollen som konstruktör hos Emhart Glass innebär ett varierande arbete med bland annat konstruktion, riskanalyser, projektledning samt förbättringsarbete. Du kommer ha ansvar för budget i olika projekt, vilket kräver att du är noggrann och effektiv i ditt arbete. Tjänsten innebär även ett stort ansvar och därför söker vi dig med tidigare erfarenhet inom liknande branscher.

Vi söker dig som:

Har ett stort tekniskt intresse och gärna har en eftergymnasial ingenjörsutbildning eller motsvarig arbetslivserfarenhet. Du hanterar O365 mycket väl, framförallt Excel. Vidare hanterar du både svenska och engelska mycket väl i både tal-och skrift. Har du dessutom erfarenhet av produktutveckling, konstruktion av mekanik, mekatronik, elektronik och pneumatik är det meriterande men inte ett krav. Vidare är det även ett stort plus om du tidigare erfarenhet som konstruktör.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Emhart Glass. Du är självgående, noggrann samt har ett genuint intresse för Emhart Glass produkter och lösningar. Vidare jobbar du bra både i team och självständigt samt gillar ett flexibelt arbete. Ditt kvalitétstänk finns alltid med, du älskar att hitta lösningar och kreativa vägar på ibland komplexa problem.

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

START: Omgående/enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Sundsvall
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Frida Söderström

Ansök nu