Sundsvall: Tysktalande kundservicemedarbetare till marknadsledande bolag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Tysktalande kundservicemedarbetare till marknadsledande bolag i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-08 // Varaktighet: Heltid

Talar du flytande tyska? Trivs du med ett kundfokuserat arbete i en digital miljö? Då har vi tjänsten för dig!

CURA of Sweden är ett lokalt företag som gått från den lilla exportören till marknadsledande inom sin nisch. De tillverkar och säljer tyngdtäcken och verksamheten utgår ifrån Sundsvall. Man når sina kunder via en del butiker men främst e-handel och telefon. Marknaden har vuxit sig stor på senare år och omfattar nu hela Skandinavien men även Tyskland, och fler länder tillkommer löpande. Studier har påvisat en positiv effekt av tyngdtäcken varpå även landsting och äldreomsorg har blivit en stor kund. Cura of Sweden lägger stort fokus på hög kvalitet och hållbarhet i hela kedjan, från första samtal till användning av produkten.

Arbetet innebär främst att besvara inkommande samtal från kunder, men en viktig kontaktväg är chatten vilket kravställer språkkompetens på en hög nivå även i skrift. Det är en bred variation av inkommande ärenden och det kan röra allt ifrån tvättråd, frågor kring leverans eller fakturor.
Anställningen inleds så fort vi hittat rätt person och inleds med en introduktion.

Det är ett relativt litet team men som växer löpande, de går just nu in i högsäsong och behöver dig som har tyska som modersmål eller motsvarande nivå. Vi har två tjänster att tillsätta.
En person på deltid ca 50% fram till och med sista februari samt studenter som kan jobba extra på eftermiddagar och kvällar nån dag per vecka.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting och arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Tjänsten på deltid är måndag-fredag 12-17, start för uppdraget är omgående och minst till 230228. För att vara aktuell för tjänsten som timanställd krävs att du är student om minst 50% eller har en annan deltidssysselsättning på minst 50%, du bör vara tillgänglig 2-3 dagar per vecka och kunna jobba 12-17 eller 17-21. Verksamheten bedrivs på vardagar och man kan inte arbeta på distans. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ida Holmer på telefonnummer: 070-376 03 79 eller via e-post: ida.holmer@studentconsulting.com

Din profil
Flytande tyska i tal och skrift, gärna som modersmål för att få kunna ”läsa mellan raderna” och ha en större förståelse för språket.
Minst ett flytande språk utöver tyska som är engelska eller svenska.
Du ska vara snabbfotad och behärska den digitala miljön, man jobbar i olika parallella program och behöver vara snabb för att möta kundernas krav och ge service i världsklass.
För att vara aktuell för tjänsten som timanställd krävs att du är student om minst 50% eller har en annan deltidssysselsättning på minst 50%.

Meriterande med erfarenhet från kundservice men det är inget krav.

Vi jobbar löpande med urval och intervjuer. Sök därför tjänsten redan idag!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare.

Talar du flytande finska och vill arbeta med service?

Läs mer Mar 22
För direktrekrytering till vår kund i centrala Sundsvall söker vi nu dig som både pratar och förstår finska.

Om tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos vår kund blir du direkt en viktig del i ett familjärt företag. Jobbet är för dig som trivs med kundservice, är lösningsorienterad och har en positiv inställning. Du kommer att vara behjälplig till inringade kunder via telefon där du med ditt sinne på service skapar en bra helhetsupplevelse för kunden. För att trivas i rollen är du bekväm med att kommunicera över telefon på såväl finska som svenska. Du kommer att tillhöra ett härligt gäng om ca 10 personer som hela tiden peppar och stöttar varandra för att nå målet med att ha 100% nöjda kunder.

Din inställning kommer vara direkt avgörande för hur väl du matchar rollen och vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Start sker enligt överenskommelse. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då dessa behandlas löpande.





Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Malin Persson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se
Vi ses!

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Vardagar/Dagtid

Placeringsort: Centrala Sundsvall







Känner du någon som passar för rollen? Tipsa gärna!

Ansök nu

Second line support inom Öppen fiber / Sommarvikariat

Läs mer Mar 14
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från 6 maj - 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Sverige. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat?samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm . Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice.

Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall.

Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Tekniskt intresse
• Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support


Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information:

Start: 6 Maj
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Second line support inom Öppen fiber / Sommarvikariat

Läs mer Mar 25
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från 6 maj - 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Sverige. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat?samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm . Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice.

Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall.

Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Tekniskt intresse
• Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support


Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information:

Start: 6 Maj
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicemedarbetare till Savedesk på Tele2!

Läs mer Mar 28
Nytt
Ta chansen att vara med och göra skillnad på en av Tele2:s viktigaste och roligaste avdelningar. Vill du att arbeta i ett grymt team, i toppmoderna kontorslokaler och få möjligheten att tjäna pengar utifrån din prestation och kundnöjdhet? Läs vidare!

Vi söker nu servicemedarbetare till Tele2:s Saveteam där stort fokuset är att behålla de kunder som ringer in för att avsluta sina tjänster. Tillsammans med ditt team arbetare du varje dag mot ambitiösa mål med ett tydligt affärsmannaskap. Genom att hantera inkommande samtal och hitta de bästa kundanpassade lösningarna för att förhindra att kunderna lämnar bidrar du till avdelningens måluppfyllelse. Tele2 strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, verka för att ha de nöjdaste kunderna, en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget.

Tjänsten innebär att du anställs av StudentConsulting och arbetar hos Tele2 som konsult. Tjänsten är på heltid med start den 6:e maj och inleds med en provanställning om sex månader. Arbetstiderna förläggs på vardagar utifrån avdelningens öppettider 8-19. Du har en grundlön enligt kollektivavtal med Unionen, samt provision. De rörliga lönedelarna ger dig stora möjligheter att påverka din egen lön.

Tele2 tillämpar inget maxgräns på sin provision så är du en högpresterare kan du tjäna riktigt bra!

Din profil
Vi letar efter talanger som har en stark vilja att gå längre än långt tillsammans med sitt sammansvetsade team. Dig som har förmåga att se lösningar och möjligheter för att utöka och anpassa kundernas utbud av Tele2:s tjänster och produkter. Du har ett stort affärsmannaskap, engagemang och ser en utmaning i att jobba mot högt uppsatta mål. Du är mycket bra på samtalshantering, kundservice och har en god kommunikativ förmåga. Vi förväntar oss att du har höga ambitioner, är modig och att du alltid vill bidra utifrån din bästa förmåga!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta med service i någon form. Det är mycket meriterande om du även har erfarenhet av försäljning. Du behöver kunna tala flytande svenska och engelska för att kunna kommunicera med kunderna på bästa möjliga sätt. Du behöver även ha färdiga gymnasiebetyg. Det viktigaste är att du har rätt driv, att du älskar att arbeta med kunder och att du känner stor motivation för att arbeta med behovsanpassad försäljning.

Visst låter det spännande? Sök tjänsten redan idag eller tipsa dina vänner om denna möjlighet!

Ditt personliga brev bör beskriva varför du tror att du passar för just den här tjänsten med tydliga exempel på dina drivkrafter och ditt engagemang!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Servicemedarbetare till Savedesk på Tele2!

Läs mer Mar 22
Ta chansen att vara med och göra skillnad på en av Tele2:s viktigaste och roligaste avdelningar. Vill du att arbeta i ett grymt team, i toppmoderna kontorslokaler och få möjligheten att tjäna pengar utifrån din prestation och kundnöjdhet? Läs vidare!

Vi söker nu servicemedarbetare till Tele2:s Saveteam där stort fokuset är att behålla de kunder som ringer in för att avsluta sina tjänster. Tillsammans med ditt team arbetare du varje dag mot ambitiösa mål med ett tydligt affärsmannaskap. Genom att hantera inkommande samtal och hitta de bästa kundanpassade lösningarna för att förhindra att kunderna lämnar bidrar du till avdelningens måluppfyllelse. Tele2 strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, verka för att ha de nöjdaste kunderna, en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget.

Tjänsten innebär att du anställs av StudentConsulting och arbetar hos Tele2 som konsult. Tjänsten är på heltid med start den 6:e maj och inleds med en provanställning om sex månader. Arbetstiderna förläggs på vardagar utifrån avdelningens öppettider 8-19. Du har en grundlön enligt kollektivavtal med Unionen, samt provision. De rörliga lönedelarna ger dig stora möjligheter att påverka din egen lön.

Tele2 tillämpar inget maxgräns på sin provision så är du en högpresterare kan du tjäna riktigt bra!

Din profil
Vi letar efter talanger som har en stark vilja att gå längre än långt tillsammans med sitt sammansvetsade team. Dig som har förmåga att se lösningar och möjligheter för att utöka och anpassa kundernas utbud av Tele2:s tjänster och produkter. Du har ett stort affärsmannaskap, engagemang och ser en utmaning i att jobba mot högt uppsatta mål. Du är mycket bra på samtalshantering, kundservice och har en god kommunikativ förmåga. Vi förväntar oss att du har höga ambitioner, är modig och att du alltid vill bidra utifrån din bästa förmåga!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta med service i någon form. Det är mycket meriterande om du även har erfarenhet av försäljning. Du behöver kunna tala flytande svenska och engelska för att kunna kommunicera med kunderna på bästa möjliga sätt. Du behöver även ha färdiga gymnasiebetyg. Det viktigaste är att du har rätt driv, att du älskar att arbeta med kunder och att du känner stor motivation för att arbeta med behovsanpassad försäljning.

Visst låter det spännande? Sök tjänsten redan idag eller tipsa dina vänner om denna möjlighet!

Ditt personliga brev bör beskriva varför du tror att du passar för just den här tjänsten med tydliga exempel på dina drivkrafter och ditt engagemang!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Studentconsulting Sweden AB (Publ) .

CE & C-chaufförer för heltidsuppdrag i sommar!

Distributionsförare
Läs mer Mar 12
StudentConsulting söker nu C-chaufförer samt CE-chaufförer med YKB för sommaruppdrag i Sundsvall.

Oavsett om du är nyexaminerad chaufför eller har lång erfarenhet och kanske bara behöver ett miljöombyte så har vi arbetet för dig!

Nu söker vi på StudentConsulting för kunds räkning efter lastbilschaufförer med behörighet C samt CE för uppdrag i sommar.

På detta uppdrag jobbar du med distribution samt hämta pall, post och paket med Sundsvall som utgångspunkt.

Du som hittat till denna annons har nu nyckeln in till några av Sveriges absolut ledande företag inom logistik. Genom StudentConsulting kommer du till en arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter där du inte enbart kommer kunna utvecklas, du kommer också trivas under tiden!

Uppdraget innebär att du är anställd hos StudentConsulting men arbetar ute hos kund. Du kan ha varierande arbetstider, men arbetar främst dagtid.

Din profil
Du som söker är punktlig, noggrann och ansvarstagande. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och har en god servicekänsla gentemot företagets kunder där du är duktig på att ge ett professionellt bemötande. Du behöver vara i god fysisk form då tunga lyft förekommer.

Du som söker måste ha CE eller C-körkort. Du behöver också ha YKB, vara ostraffad och ha god lokalkännedom. Erfarenhet från yrket ses som starkt meriterande.

Sök tjänsten redan idag då platserna tillsätts så snart vi hittar rätt personer!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Terminalarbetare för extrajobb på nattetid sökes

Terminalarbetare
Läs mer Mar 28
Nytt
Är du noggrann och söker ett fysiskt arbete? Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill jobba nätter med start omgående!

Vårt kundföretag erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden och är ledande inom sitt område. Arbetet vid terminalen består främst av manuell posthantering. Arbetet kommer att vara förlagt till vardagar, måndag till fredag mellan 02:30-07:00.

Arbetet innebär att du blir anställd hos StudentConsulting och jobbar som vår uthyrda konsult hos vår kund som har sin arbetsplats i Sundsvall. Introduktion och utbildning kommer ske omgående

Din profil
Du som söker är studerande eller har en annan anställning på minst 50%. Det är en förutsättning att du kan jobba den aktuella perioden, måndag-fredag 02:30-07:00 med start så snart som möjligt och hela sommaren.

Som person är du positiv, engagerad och klarar av att jobba under bitvis hög arbetsbelastning. Vidare är du flexibel, ansvarsfull uppskattar att jobba såväl ensam som i team. Du har gymnasiekompetens, grundläggande datorvana samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift. B-körkort är meriterande men inte ett krav. Låter detta som något för dig? Anmäl ditt intresse redan idag, intervjuer och urval kommer att ske löpande. Dessa tjänster kommer att tillsättas så fort vi hittat rätt kandidater.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Terminalarbetare för extrajobb på kvällstid sökes.

Terminalarbetare
Läs mer Mar 28
Nytt
Är du noggrann och söker ett fysiskt arbete? Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill jobba kvällar med start omgående!

Vårt kundföretag erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden och är ledande inom sitt område. Arbetet vid terminalen består främst av manuell posthantering. Arbetet kommer att vara förlagt till vardagar, måndag till fredag mellan 18:30-22.

Arbetet innebär att du blir anställd hos StudentConsulting och jobbar som vår uthyrda konsult hos vår kund som har sin arbetsplats i Sundsvall. Introduktion och utbildning kommer ske omgående

Din profil
Du som söker är studerande eller har en annan anställning på minst 50%. Det är en förutsättning att du kan jobba den aktuella perioden, måndag-fredag 18:30-22 med start så snart som möjligt och hela sommaren.

Som person är du positiv, engagerad och klarar av att jobba under bitvis hög arbetsbelastning. Vidare är du flexibel, ansvarsfull uppskattar att jobba såväl ensam som i team. Du har gymnasiekompetens, grundläggande datorvana samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift. B-körkort är meriterande men inte ett krav. Låter detta som något för dig? Anmäl ditt intresse redan idag, intervjuer och urval kommer att ske löpande. Dessa tjänster kommer att tillsättas så fort vi hittat rätt kandidater.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Kundmottagare till MittSverige Vatten & Avfalls återvinningscentral!

Parkarbetare/Utemiljöarbetare/Miljövärd
Läs mer Mar 20
Vi söker serviceinriktade kundmottagare till MittSverige Vatten & Avfalls återvinningscentral i Sundsvall. Har du studier eller ett annat jobb på minst 50% och vill jobba extra varannan helg, då kan vi ha det perfekta jobbet för dig!

Vill du bli en vardagshjälte? På MittSverige Vatten & Avfall arbetar vi för ett hållbart samhälle. Vår ständiga närvaro hos natur och människor gör att vi har ett stort ansvar och en viktig roll för ett fungerande kretslopp. I våra tre ägarkommuner Sundsvall, Timrå och Nordanstig bor över 120 000 invånare. Det är för dem, men kanske ännu mer tillsammans med dem, vi arbetar för att driva, utveckla, och bidra med kunskap inom vatten- och avfallsfrågor. Alltid med hållbarhet och miljö i fokus. Våra värdeord – Mod, Öppenhet och Helhetssyn – ska alltid genomsyra verksamheten.

Affärsområde Avfall och Återvinning ansvarar för all hantering av hushållsavfall i Sundsvalls kommun. Vi är för närvarande tre anställda som arbetar med avfallshanteringen och sju anställda som arbetar med återvinningscentralerna. Vårt uppdrag är att se till att den monopoltjänst som åligger kommunen att utföra hanteras på ett resurseffektivt sätt för största möjliga samhällsnytta. Utöver återvinningscentralerna upphandlas det mesta av det faktiska utförandet av vårt uppdrag.

Arbetsuppgifter
Som kundmottagare på vår återvinningscentral är du tillsammans med dina kollegor med och verkställer arbetsuppgifterna på ett produktivt och effektivt sätt utifrån gällande målsättning och styrande dokument.

På ett trevligt och tillmötesgående sätt hjälper och informerar du kunder som besöker återvinningscentralen. I arbetsuppgifterna ingår även anläggningsskötsel som t.ex. sopkärlshantering, materialhantering, ta emot och sortera det miljöfarliga avfallet, rapportering för avhämtning av material, hålla rent och snyggt på hela området m.m.
Arbetet sker utomhus i alla väder. Du jobbar varannan helg, lördag och söndag 9-15. Möjlighet att jobba extra på vardagar, vid behov. Uppdraget startar i maj och sträcker sig till september.

Din profil
Kvalifikationer
För att vara aktuell för denna tjänst är det ett krav att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% samt att du kan jobba helger den aktuella perioden.
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning och erfarenhet av arbete inom service eller maskin- och anläggning. Erfarenhet av arbete på återvinningscentral är meriterande.

Du har grundläggande datakunskaper. Det är meriterande om du har hjullastarkort och ADR-behörighet.

Du är en person som brinner för service och har en god samarbetsförmåga. Du har ett naturligt eget driv och är självgående. Som kundmottagare är du en lagspelare som delar vårt engagemang och aktivt bidrar till att nå företagets mål. Vi ser också att du är prestigelös och har ett strukturerat arbetssätt. Vi ser gärna att du har ett intresse för miljöfrågor och vill värna om miljön.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting och uthyrd till vår kund. Vi jobbar med löpande urval och platserna tillsätts så snart vi hittar rätt kandidater. Så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Servicemedarbetare till Savedesk på Tele2!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 28
Nytt
Ta chansen att vara med och göra skillnad på en av Tele2:s viktigaste och roligaste avdelningar. Vill du att arbeta i ett grymt team, i toppmoderna kontorslokaler och få möjligheten att tjäna pengar utifrån din prestation och kundnöjdhet? Läs vidare!

Vi söker nu servicemedarbetare till Tele2:s Saveteam där stort fokuset är att behålla de kunder som ringer in för att avsluta sina tjänster. Tillsammans med ditt team arbetare du varje dag mot ambitiösa mål med ett tydligt affärsmannaskap. Genom att hantera inkommande samtal och hitta de bästa kundanpassade lösningarna för att förhindra att kunderna lämnar bidrar du till avdelningens måluppfyllelse. Tele2 strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, verka för att ha de nöjdaste kunderna, en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget.

Tjänsten innebär att du anställs av StudentConsulting och arbetar hos Tele2 som konsult. Tjänsten är på heltid med start den 6:e maj och inleds med en provanställning om sex månader. Arbetstiderna förläggs på vardagar utifrån avdelningens öppettider 8-19. Du har en grundlön enligt kollektivavtal med Unionen, samt provision. De rörliga lönedelarna ger dig stora möjligheter att påverka din egen lön.

Tele2 tillämpar inget maxgräns på sin provision så är du en högpresterare kan du tjäna riktigt bra!

Din profil
Vi letar efter talanger som har en stark vilja att gå längre än långt tillsammans med sitt sammansvetsade team. Dig som har förmåga att se lösningar och möjligheter för att utöka och anpassa kundernas utbud av Tele2:s tjänster och produkter. Du har ett stort affärsmannaskap, engagemang och ser en utmaning i att jobba mot högt uppsatta mål. Du är mycket bra på samtalshantering, kundservice och har en god kommunikativ förmåga. Vi förväntar oss att du har höga ambitioner, är modig och att du alltid vill bidra utifrån din bästa förmåga!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta med service i någon form. Det är mycket meriterande om du även har erfarenhet av försäljning. Du behöver kunna tala flytande svenska och engelska för att kunna kommunicera med kunderna på bästa möjliga sätt. Du behöver även ha färdiga gymnasiebetyg. Det viktigaste är att du har rätt driv, att du älskar att arbeta med kunder och att du känner stor motivation för att arbeta med behovsanpassad försäljning.

Visst låter det spännande? Sök tjänsten redan idag eller tipsa dina vänner om denna möjlighet!

Ditt personliga brev bör beskriva varför du tror att du passar för just den här tjänsten med tydliga exempel på dina drivkrafter och ditt engagemang!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Servicemedarbetare till Savedesk på Tele2!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 22
Ta chansen att vara med och göra skillnad på en av Tele2:s viktigaste och roligaste avdelningar. Vill du att arbeta i ett grymt team, i toppmoderna kontorslokaler och få möjligheten att tjäna pengar utifrån din prestation och kundnöjdhet? Läs vidare!

Vi söker nu servicemedarbetare till Tele2:s Saveteam där stort fokuset är att behålla de kunder som ringer in för att avsluta sina tjänster. Tillsammans med ditt team arbetare du varje dag mot ambitiösa mål med ett tydligt affärsmannaskap. Genom att hantera inkommande samtal och hitta de bästa kundanpassade lösningarna för att förhindra att kunderna lämnar bidrar du till avdelningens måluppfyllelse. Tele2 strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, verka för att ha de nöjdaste kunderna, en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget.

Tjänsten innebär att du anställs av StudentConsulting och arbetar hos Tele2 som konsult. Tjänsten är på heltid med start den 6:e maj och inleds med en provanställning om sex månader. Arbetstiderna förläggs på vardagar utifrån avdelningens öppettider 8-19. Du har en grundlön enligt kollektivavtal med Unionen, samt provision. De rörliga lönedelarna ger dig stora möjligheter att påverka din egen lön.

Tele2 tillämpar inget maxgräns på sin provision så är du en högpresterare kan du tjäna riktigt bra!

Din profil
Vi letar efter talanger som har en stark vilja att gå längre än långt tillsammans med sitt sammansvetsade team. Dig som har förmåga att se lösningar och möjligheter för att utöka och anpassa kundernas utbud av Tele2:s tjänster och produkter. Du har ett stort affärsmannaskap, engagemang och ser en utmaning i att jobba mot högt uppsatta mål. Du är mycket bra på samtalshantering, kundservice och har en god kommunikativ förmåga. Vi förväntar oss att du har höga ambitioner, är modig och att du alltid vill bidra utifrån din bästa förmåga!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta med service i någon form. Det är mycket meriterande om du även har erfarenhet av försäljning. Du behöver kunna tala flytande svenska och engelska för att kunna kommunicera med kunderna på bästa möjliga sätt. Du behöver även ha färdiga gymnasiebetyg. Det viktigaste är att du har rätt driv, att du älskar att arbeta med kunder och att du känner stor motivation för att arbeta med behovsanpassad försäljning.

Visst låter det spännande? Sök tjänsten redan idag eller tipsa dina vänner om denna möjlighet!

Ditt personliga brev bör beskriva varför du tror att du passar för just den här tjänsten med tydliga exempel på dina drivkrafter och ditt engagemang!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu