Sundsvall: Extrajobb - endagsinventering i butik Sundsvall

Hitta ansökningsinfo om jobbet Extrajobb - endagsinventering i butik Sundsvall i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-24 // Varaktighet: Deltid

Arbetsuppgifter

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.

Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning.

För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.

Anställningsform/arbetstid

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Sundsvall

Datum: 11 januari

Tid: 07.00-16.00

Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Butikssäljare, fackhandel.

Butiksmedarbetare sökes till välkänd yrkesbutik - Sundsvall

Läs mer Okt 12
Om tjänsten

Som butikssäljare hos vår kund kommer du att arbeta i en branschbutik inom premiumsegmentet. Dina uppgifter kommer bland annat att bestå av att presentera butikens sortiment som omfattar maskiner, verktyg och tillbehör. Som säljare kommer du ha en viktig roll där du tillsammans med ett team kommer att skapa en professionell butiksupplevelse.

Personliga egenskaper

- Du ska vara flexibel och kunna hoppa in med kort varsel

- Du är positiv och gillar att jobba i team

- Du är noggrann och arbetsvillig

- Du tycker att det är kul att arbeta i yrkesbutik

- Du ska ha fyllt 18 år

Anställningsform

Vi söker dig som studerar alternativt har en annan huvudsakliga sysselsättning på minst 50%. Som extraanställd hos oss ska du kunna hoppa in med kort varsel. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet.

Arbetstiderna är förlagda mellan måndag-fredag, kl 7-16.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Medarbetare med ledarpotential (30.75h/v), IKEA Sundsvall

Läs mer Nov 30
Är du en person med ledaregenskaper som ännu inte hittat möjligheten att utveckla din fulla potential? På IKEA har du chansen. Vi söker en ny medarbetare att ge förutsättningarna att utvecklas som ledare tillsammans med oss. I den här tjänsten är du medarbetare på vår funktion men har dagsansvar för driften ca 2 arbetspass i veckan. Vi kallar rollen för driftledare och funktionen för Customer Experience. Låt oss berätta vad det innebär!
Om du har besökt IKEA så har du träffat oss på Customer Experience. Vi kan ha erbjudit dig en gul kasse i entrén. Tagit hand om dig eller ditt barn i vårt lekland Småland. Hjälpt dig att betala dina varor i kassan eller lämnat ut beställningen du lagt online. Om du behövt returnera en vara så är det vi som såg till att du kunde göra det utan problem. Vi möter kunderna genom hela deras besök!
När du är driftledare har du dagsansvar och ser till att dina kollegor har rätt förutsättningar ge våra kunder en utmärkt köpupplevelse. Det lyckas du med genom att hjälpa till när och där det behövs. Det kan handla om allt ifrån coaching och stöd i kundärenden till teknisk support och korrigeringar. Som driftledare har du dessutom ansvar för den dagliga bemanningen och kommer att få lära dig allt vad det innebär!
TILLSAMMANS SOM ETT TEAM
För att trivas i den här rollen behöver du trivas med att ge och ta ansvar. Du har inställningen att utmaningar och problem öppnar möjligheter att testa nya vägar. Utan att hindras av rädslan för att det kan bli fel. Om du är motiverad så kan vi lova dig ett varierande arbete där du kan utveckla dig själv och dina ledaregenskaper. Och genom det även inspirera och utveckla andra.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från retail eller annat arbete där du träffat mycket kunder. Om du har erfarenhet från en ansvarsroll i någon form blir vi extra intresserade. Det kan vara som lagkapten, tränare eller ansvarig för ett specifikt arbetsområde på ditt jobb.
Det viktigaste är inte vad som står på ditt CV. Det viktigaste är vem du är som person och att du har viljan att utvecklas tillsammans med oss. Resten kan du lära dig. Vi ger dig verktygen att göra det. Vår ambition är att du i framtiden kan axla en roll som gruppchef på varuhuset.
ANSÖK NU!
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 30,75 timmar i veckan. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Lön enligt handels kollektivavtal. Arbetspassen är förlagda dag- och kvällstid samt var tredje helg.
Ansök genom rekryteringssystemet genom att bifoga dina ansökningshandlingar och svara på ett antal frågor som är viktiga för oss i urvalet. Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få möjligheten att genomföra en videopresentation. Det är ett verktyg vi använder oss av för att ge fler kandidater möjligheten att presentera sig för oss.
Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta rekryterande chef Lina Vestin, lina.vestin@ingka.ikea.com
Har du frågor om rekryteringsprocessen? Välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Emma Helmin, emma.helmin@ingka.ikea.com
Vi ser fram emot din ansökan senast 13 december!

Ansök nu

Jobba extra på Customer Experience, IKEA Sundsvall

Läs mer Nov 30
Om du har besökt IKEA så har du träffat oss på Customer Experience. Vi kan ha erbjudit dig en gul kasse i entrén. Tagit hand om dig eller ditt barn i vårt lekland Småland. Mött dig vid kassorna eller hjälpt dig returnera en vara när du ångrat dig. Vi möter kunden genom hela deras besök! Nu söker vi nya kollegor som kan jobba 8 timmar i veckan tillsammans med oss. Såväl vardag som helg.
Förutom ovan kundmöten ser vi flera anledningar till varför du vill söka det här jobbet. Kanske vill du få ett avbrott i din kurslitteratur? Ett fast schema att kombinera med ditt eget företag? En ny start efter en paus från arbetslivet? Eller varför inte bara chansen att äntligen få jobba med oss på IKEA.
Oavsett din anledning så behöver du trivas i mötet med människor för att trivas här. Du ser kundens behov och agerar. Här är vi inte rädda för att göra fel – den enda som inte gör några misstag är den som sover. Vi trivs i snabba förändringar med kunden i ständigt fokus. Du tillhör ett sammansvetsat team där du förväntas att ta eget ansvar och leda sig själv i arbetet. På samma sätt som du påverkar våra kunders upplevelse av sitt besök på IKEA så bidrar du till att dina kollegor får en bra dag på jobbet.
EN DAG I DITT LIV MED OSS
Anställningen är på 8 timmar i veckan. Arbetspassen är förlagda dag- samt kvällstid på vardagar och helger. Ifall du har en annan sysselsättning är det viktigt att du kan kombinera den med jobbet hos oss. Om du har motivationen att växa tillsammans med oss så kommer vi hjälpa dig att göra det!
Som medarbetare på Customer Experience kommer få många kollegor och ett varierande arbete. Det ena arbetspasset är du expert i kassan och hjälper våra kunder betala sina varor. En annan gång skapar du teckningar med barnen i vårt lekland Småland. Andra dagar säger du hej till alla som går in i vårt varuhus eller lämnar ut beställningar som gjorts online. Vill du dessutom bli expert på att överträffa kundens förväntningar när ett köp inte blivit som tänk? Då får du lära dig hantera byten och återköp i vår kundservice. Oavsett vad du gör på ditt arbetspass just den dagen – så gör vi det tillsammans
ANSÖK NU!
Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. I samband med din ansökan kommer vi att ställa ett par frågor som är viktiga för oss i vårt urval. Vi vet att du är mer än ditt CV. Om du går vidare i rekryteringen kan du få göra en videopresentation. Allt för att ge fler kandidater chansen att presentera sig för oss.
Frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta rekryterande chef Lina Vestin, lina.vestin@ingka.ikea.com
Frågor om rekryteringsprocessen? Välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Emma Helmin, emma.helmin@ingka.ikea.com
Senast 13 december vill vi ha din ansökan!

Ansök nu

Butikssäljare / Proffssäljare

Läs mer Nov 28
Brinner du för professionell försäljning och att kontinuerligt utveckla och förbättra? Tycker du om att representera ett starkt varumärke och ta mycket ansvar? Då har vi tjänsten för dig!

Lindab
Lindab är en internationell koncern som utvecklar, tillverkar, marknadsför samt distribuerar produkter och systemlösningar för byggbranschen inom bygg- och ventilationssektorn. Under 2021 omsatte Lindab 9 684 MSEK. Lindab har mer än 4 500 medarbetare i 20 länder i Europa. Huvudkontoret hittar du där företaget har sina rötter, i Grevie på Bjärehalvön i nordvästra Skåne.
Lindab Sverige är det svenska försäljningsbolaget och är ca 230 anställda fördelade över våra 31 proffsbutiker med lager. Huvudkontoret ligger utanför Ängelholm.

Ditt nya jobb
Vi söker ytterligare förstärkning till teamet som driver vår proffsbutik i Sundsvall.
Ni kommer tillsammans att ansvara för driften och utvecklingen av butiken och lager där ansvarstagande samt samarbets- och initiativförmåga är centrala egenskaper. Du arbetar aktivt med att sälja våra produkter till framförallt plåt- och ventilationsentreprenörer där servicekänsla, affärsmannaskap och lösningsorientering är viktiga framgångsfaktorer. I arbetsuppgifterna ingår också packning av beställningar samt lastning och lossning av gods. Din främsta uppgift är att tillsammans med kollegorna vara en lokal professionell och kompetent partner till Lindabs kunder i Sundsvall med omnejd.
Arbetstiden är dagtid på vardagar.
Tjänsten är en tillsvidare anställning på heltid med tillträde snarast.

Du som person och din bakgrund
Vi letar efter en driven och målmedveten person med social kompetens.
För att lyckas i rollen som proffssäljare behöver du vara engagerad, ansvarstagande, serviceinriktad och strukturerad. Du är en handlingskraftig och positiv person som bygger varaktiga kundrelationer genom värdebaserad försäljning. Du har ett stort personligt driv och en vilja att alltid göra det ”lilla extra”. Du trivs med att samarbeta i team för att nå framgång.
Din bakgrund kan variera, vårt fokus ligger på dina personliga egenskaper och din vilja att utvecklas och lära. Du vill jobba med försäljning av fysiska produkter mot professionella kunder. Tidigare erfarenhet av service och försäljning och/eller byggbranschen är meriterande men inget krav.
Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och uppmuntrar alla sökande.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder dig en roll som proffssäljare på ett marknadsledande företag med bra arbetsvillkor och stor möjlighet till egen påverkan. Vi månar om din personliga utveckling, där du som anställd får möjlighet att ta stort ansvar och utvecklas. Lindab är ett företag med jordnära värderingar och en stark familjär anda. Vi är en arbetsplats med omtanke och hållbarhet i fokus som du ska kunna känna dig stolt över att jobba på!


Vill du veta mer?
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Fredrik Brandt, Regionchef Proffsbutik Norr, på telefon 070-601 81 38.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 12 december 2022. Du skickar in din ansökan via vår hemsida www.lindab.se/jobb . Skicka gärna in din ansökan redan idag. Urval sker löpande.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Svenska Storesupport Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Svenska Storesupport Bemanning AB .

Butiksmedarbetare sökes till välkänd yrkesbutik - Sundsvall

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Okt 12
Om tjänsten

Som butikssäljare hos vår kund kommer du att arbeta i en branschbutik inom premiumsegmentet. Dina uppgifter kommer bland annat att bestå av att presentera butikens sortiment som omfattar maskiner, verktyg och tillbehör. Som säljare kommer du ha en viktig roll där du tillsammans med ett team kommer att skapa en professionell butiksupplevelse.

Personliga egenskaper

- Du ska vara flexibel och kunna hoppa in med kort varsel

- Du är positiv och gillar att jobba i team

- Du är noggrann och arbetsvillig

- Du tycker att det är kul att arbeta i yrkesbutik

- Du ska ha fyllt 18 år

Anställningsform

Vi söker dig som studerar alternativt har en annan huvudsakliga sysselsättning på minst 50%. Som extraanställd hos oss ska du kunna hoppa in med kort varsel. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet.

Arbetstiderna är förlagda mellan måndag-fredag, kl 7-16.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Varuplockare sökes till matbutiker i Sundsvall

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Mar 23
Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaruhandeln och sällanköpshandeln vid akut eller planerat behov och nu söker vi på Storesupport kunniga, positiva och serviceinriktade varuplockare. Är du den vi söker?

Om tjänsten

Som varuplockare hos oss arbetar du ute hos alla våra kunder inom dagligvaruhandeln i området Sundsvall. Arbetsuppgifterna är vid start främst varuplock men andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i butik kan komma att inkluderas.

Din profil

Vi söker dig som studerar alternativt har en annan huvudsakliga sysselsättning på minst 50%. Som person är du duktig på att snabbt finna dig i din roll och har en mycket god känsla för service och kundbemötande, samt gillar att hålla ett högt tempo när du jobbar.

Vi ser gärna att du tidigare jobbat inom dagligvaruhandeln och/eller har erfarenhet av varuplock och kassaarbete från exempelvis ICA, Coop, Willys, City Gross, Ahlsell eller Bauhaus.

Krav

- Vara 18 år fyllda
- Ha en annan huvudsaklig sysselsättning dokumenterat på minst 50%
- Körkort och tillgång till bil


Anställningsform

Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet månad för månad. Du ska ha möjlighet att jobba 2-3 dagar i veckan utspritt på vardagar och helgdagar, både dag- och kvällstid. Arbetspassen kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta, vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Start enligt överenskommelse.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har 2 200 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen!

Ansök nu

Varuplockare sökes till matbutiker i Sundsvall

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Mar 14
Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaruhandeln och sällanköpshandeln vid akut eller planerat behov och nu söker vi på Storesupport kunniga, positiva och serviceinriktade varuplockare. Är du den vi söker?

Om tjänsten

Som varuplockare hos oss arbetar du ute hos alla våra kunder inom dagligvaruhandeln i området Sundsvall. Arbetsuppgifterna är vid start främst varuplock men andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i butik kan komma att inkluderas.

Din profil

Vi söker dig som studerar alternativt har en annan huvudsakliga sysselsättning på minst 50%. Som person är du duktig på att snabbt finna dig i din roll och har en mycket god känsla för service och kundbemötande, samt gillar att hålla ett högt tempo när du jobbar.

Vi ser gärna att du tidigare jobbat inom dagligvaruhandeln och/eller har erfarenhet av varuplock och kassaarbete från exempelvis ICA, Coop, Willys, City Gross, Ahlsell eller Bauhaus.

Krav

- Vara 18 år fyllda
- Ha en annan huvudsaklig sysselsättning dokumenterat på minst 50%
- Körkort och tillgång till bil


Anställningsform

Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet månad för månad. Du ska ha möjlighet att jobba 2-3 dagar i veckan utspritt på vardagar och helgdagar, både dag- och kvällstid. Arbetspassen kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta, vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Start enligt överenskommelse.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har 2 200 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen!

Ansök nu

Extrajobb - Inventering i Sundsvall den 12/1

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Dec 23
Arbetsuppgifter

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.

Att du tidigare har arbetat inom handeln är givetvis meriterande men inte ett krav.

För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.

Arbetstider

Inventeringen kommer att ske onsdag den 12/1.

Arbetstiden är förlagd dagtid kl.06:00-15:00 och önskvärt att du är flexibel om inventeringen inte är klar till utsatt tid.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. (http://www.storesupport.se/)

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Frågor och rekryteringsprocess

För att säkerställa att våra kandidater har en bakgrund som är förenlig med tjänsten används Verifieras kontrollverktyg.

Vi tar inte emot ansökningar via mail, varmt välkommen med din ansökan genom formuläret nedan!

Ansök nu

Extrajobb - Inventering i Sundsvall den 12/1

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Dec 19
Arbetsuppgifter

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.

Att du tidigare har arbetat inom handeln är givetvis meriterande men inte ett krav.

För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.

Arbetstider

Inventeringen kommer att ske onsdag den 12/1.

Arbetstiden är förlagd dagtid kl.06:00-15:00 och önskvärt att du är flexibel om inventeringen inte är klar till utsatt tid.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 1 500 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. (http://www.storesupport.se/)

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Frågor och rekryteringsprocess

För att säkerställa att våra kandidater har en bakgrund som är förenlig med tjänsten används Verifieras kontrollverktyg.

Vi tar inte emot ansökningar via mail, varmt välkommen med din ansökan genom formuläret nedan!

Ansök nu