Sundsvall: Lagerarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lagerarbetare i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-28 // Varaktighet: Heltid

Arbetsbeskrivning
Ditt främsta ansvar i denna roll är att ta emot gods, lagerföra material samt plocka kundorders för leverans. Materialet hanteras till stor del med hjälp av motviktstruck, det förekommer även en del manuellt arbete så som exempelvis hantering av gasfyllda behållare. 


Eftersom det är fokus på säkerhet behöver du vara ordningsam, noggrann och strukturerad. Både kunder och kollegor uppskattar om dom möts av dig som är positiv, energisk och samarbetsvillig. Vi ser även att du är resultatdriven och gillar utveckling samt förbättringar. 


Det är ett krav att du har truckkort B1. Du behöver även goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har traverskort, C2 kort (hjullastare), erfarenhet av liknande arbete samt om du arbetat i systemet SAP.


Uppdragets omfattning är heltid, arbetstiderna är dagtid måndag-fredag. Starten för arbetet är omgående och förväntas pågå i 6 månader, det finns goda möjligheter till fortsatt anställning efter denna tid. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Välkommen med din ansökan på www.randstad.se, senast 2022-11-30, eftersom starten är snarast kommer urval och intervjuer att ske löpande, ansök därför gärna redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Ta emot gods
Lagerföra material 
Plocka kundorders 
Hantering av gasfyllda behållare 




Kvalifikationer
Truckkort, B1
God svenska i tal och skrift
Datavana



Meriterande:
Traverskort
Körkort för hjullastare, C2
Erfarenhet från systemet SAP
Tidigare erfarenhet från liknande tjänst


Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Lagerarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Lagerarbetare.

Lagermedarbetare till Sundsvall

Läs mer Mar 25
Om tjänsten
Trivs du att arbeta i lagermiljö och i ett högt tempo? Vill du arbeta i ett härligt team som har roligt på jobbet? Då passar den här tjänsten dig! Vi söker nu lagermedarbetare till vår kund i Sundsvall.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som lagermedarbetare kommer du att arbeta med leverans av produktionsmaterial, ta emot gods, packa upp, hantering av in- och utleveranser samt viss administration.

Vem är du?
Den vi söker ska inneha truckkort, samt vara van att arbeta i datormiljö. Vi ställer höga krav på noggrannhet samt att man ser var en arbetsinsats behövs och att man är beredd på att hjälpa till där behovet finns.

För att passa in på denna roll är det av stor vikt att du är flexibel, ansvarstagande och har en hög arbetsmoral. Du kommer till ett team där det är viktigt att du kan arbeta självständigt, samtidigt som du har god samarbetsförmåga och vill lyckas tillsammans.

Känner du igen dig ovanstående beskrivning och har tidigare erfarenhet av lagerarbete och truckkörning? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du är varmt välkommen att höra av dig till Uniflex vid frågor om tjänsten!


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

Ansök nu

Sommarjobb inom förrådslager - Nouryon Stockvik

Läs mer Mar 15
Sommarjobb inom förrådslager i Stockvik

På Nouryon skapar vårt globala team av Changemakers positiva förändringar varje dag för att nå högre tillsammans och individuellt. Vi skapar innovativa och hållbara lösningar för våra kunder för att möta samhällets behov – idag och i framtiden.  

Vi söker teammedlemmar som skapar och driver nya idéer, kämpar för andra och samarbetar för att göra saker bättre. Låter det som dig? 
Just nu söker vi efter våra sommarjobbare till Nouryon i Stockvik.

Denna roll önskar vi att tillsätta under sommaren 2024:

Förrådsmedarbetare:

Under underhåll ligger förrådsarbetet. Arbetet är förlagt dagtid på lagret för reservdelar. Du som söker ska ha minst gymnasiekompetens. Det är meriterande om du har påbörjat någon form av utbildning inom process eller underhåll. Erfarenhet av lagerarbete inom tex handels är meriterande eller andra lagerverksamheter. Som person ser vi att du är serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga och vi vill att man har ett intresse för teknik. Det är metierande om du också har erfarenhet av att arbeta i SAP. 

Övriga kvalifikationer för rollen
* Vi lägger störst vikt vid personliga egenskaper. Du är ansvarstagande, noggrann och trivs med att arbeta i ett team. Du är lyhörd och har en positiv attityd
* Goda datorkunskaper
* Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
* Du bör vara tillgänglig för arbete mellan 1 juni-31 augusti
* Observera att du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss, enligt arbetsmiljölagstiftning


Vi erbjuder dig 
På Nouryon erbjuder vi inte bara en spännande roll och trevliga kollegor utan även förmåner utöver din lön. Nouryon har kollektivavtal med IKEM, men utöver det erbjuder vi även förmåner som bonus, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag, kostförmån och mycket mer. 
Bra att veta
Sommarjobben är ett tillfälligt semestervikariat under hela eller delar av månaderna juni - augusti.
Arbetet för rollen ovan sker på Nouryon i Stockvik.
Viss obligatorisk introduktion och utbildning kan komma att ske innan sommaren.
Vi genomför urval och intervjuer löpande mellan januari till mars, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Vänligen ansök via vårt rekryteringsverktyg med ett jobbspecifikt CV. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. När din ansökan nått oss kommer vi att granska för att se om vi har en matchning mellan din kompetens och rollen! För mer information om vår rekryteringsprocess, vänligen besök: nouryon.com/careers/how-we-hire/

Vi ser fram emot din ansökan! 
Om Nouryon   
Vi letar efter morgondagens Changemakers, idag!
Om du letar efter din nästa möjlighet i karriären, ansök idag och gå med i Nouryons världsomspännande team av Changemakers för att tillhandahålla viktiga lösningar som våra kunder använder för att tillverka vardagsprodukter som personlig vård, rengöring, färger och beläggningar, jordbruk och livsmedel, läkemedel och byggprodukter. Våra medarbetare drivs av viljan att påverka och aktivt driva positiv förändring. Om det beskriver dig ger vi gärna plats för dina ambitioner. Från dag ett stödjer vi dig med din personliga tillväxt, genom utmanande positioner och omfattande lärande- och utvecklingsmöjligheter, i en dynamisk, internationell, mångsidig och proaktiv arbetsmiljö.
Besök vår ?hemsida?och följ oss på?LinkedIn.?
#Changemakers #GrowWithUs
Kontakt 
För mer information om rekryteringsprocessen, din ansökan eller om du behöver support, vänligen kontakta  Recruiting.SE@Nouryon.com

För fackliga frågor: 
Ledarna: Jan Filipsson +46 70 519 97 09 
Sveriges Ingenjörer: Ted Svensson +46 72-217 55 84    
Unionen: Jens Magnusson +46 72 215 24 10
IF Metall: Rolf Eriksson +46 70 564 38 38 eller Benny Sundeborn +46 70 272 04 64

#WeAreNouryon #Changemakers 

Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Fruktmedarbetare 40-60 % i Sundsvall

Läs mer Feb 20
Vi söker nu medarbetare till vårt team i Sundsvall. Tjänsten är en deltid på mellan 40-60 %.
Helgarbete förekommer.
Arbetet innebär både produktion och distribution av fruktkorgar.
Företagsväxter AB började sin verksamhet 1990 och har sedan starten fokuserat på sin affärsidé att sälja och leverera fruktkorgar, levande gröna växter och kärl av högsta kvalitet. Vi har två huvudinriktningar, en avdelning för växtinredning med växtservice och en fruktavdelning för leveranser av frukt och presentkorgar. Våra kunder är uteslutande företag.
Vår service och våra produkter ska uppfattas som den mest professionella och bästa inom vår bransch, vi ska leva upp till vår slogan "gör livet grönare" och leverera växtkraft och vitaminer till näringslivet.
Vi ska alltid anses som en långsiktig leverantör av våra tjänster och produkter.
Företagsväxter är ett privatägt bolag med samma ägare sedan starten. Vi är ca 90 anställda och har en omsättning på ca 120 Mkr. Vi är verksamma i hela Sverige där huvudkontoret är placerat i Knivsta, norr om Stockholm. Våra regionkontor finns i Malmö, Göteborg, Linköping, Örebro, Sundsvall och Umeå.
Som person är du ansvarstagande, ordningsam och stresstålig. Du har god social kompetens samt behärskar svenska i tal och skrift på ett bra sätt då arbetet innebär att kunna läsa instruktioner.
En stor del av arbetet sker ute på fältet hos våra kunder. Vi ser därför att du har ett stort engagemang och god känsla för att ge bra service samt uppträda korrekt. Om du tidigare arbetat med bud, är detta en merit. Arbetet kan ibland vara fysiskt krävande vilket kräver god allmänkondition. En förutsättning för att lyckas är även god körvana med stor bil.
Tillsättning så fort som möjligt.

Ansök nu

Kyllagermedarbetare till Arla – Terminal Sundsvall Sommarvikaria

Läs mer Feb 19
Som kyllagermedarbetare jobbar du med att plocka varor som ska levereras ut till Arlas kunder. Tycker du om att vara fysiskt aktiv på jobbet och vill vara en viktig del i att förse hela Norrland med mejeriprodukter? Läs då vidare och sök gärna sommarjobb i vårt kyllager!
Vad innebär rollen?
Huvuduppgiften är att plocka varor med hjälp av ett system som kallas Pick-To-Voice. Vi förväntas oss även att du bidrar till en säker arbetsmiljö bland dina kollegor genom att följa våra säkerhetsregler och medverkar till en bra stämning i vårt kyllager. För att trivas hos oss behöver du tycka om att arbeta strukturerat och alltid slutföra dina uppgifter. Rollen kräver lyft och du står och går mycket i det vardagliga arbetet. Du får en bra genomgång i ergonomi under utbildningsveckan för att lära dig att jobba på ett sätt som är hållbart för kroppen.
Arbetstiderna
Våra arbetstider är förlagda mellan 06:00 till 00.30 söndag-fredag, där merparten av arbetspassen ligger 10.30-20.00. Ett arbetspass är som längst 9.25 timmar.
Vem är du?
· Fyllt 18 år
· Behärskar svenska i tal och skrift
· Tillgänglig för en veckas introduktion under vecka 21- 24 inför sommaren
· Tillgänglig för att kunna jobba vecka 26-33 heltid
· Meriterande: Truckkort
Egenskaper som vi ser som viktiga i rollen.
· är att du är ansvarsfull, aktsam och har ett ordningssinne.
· Viktigt är också att du är en lagspelare men samtidigt kan jobba självständigt.
· Att du trivs med ett fysiskt arbete
För att jobba hos oss är det ett krav att du har fyllt 18 år, detta mot bakgrund av tjänstens arbetstider (AFS 2012:3 §19). Då du måste kunna ta del av och förstå säkerhetsföreskrifter och manualer vill vi gärna att du har goda kunskaper i svenska. Du behöver kunna uppvisa rätt att arbeta i Sverige, vilket sker i samband med intervjun. Du får då uppvisa pass, nationellt ID-kort eller intyg från Migrationsverket.
Introduktionsveckan är måndag-fredag och arbetstiderna under introduktionen är förlagda dag och kväll utifrån verksamhetens behov. Introduktionsveckorna är v 21-24. Utbildningen är betald. Truckkort är inget krav, saknar du kort för truck utbildar vi dig. Du behöver då finnas tillgänglig ytterligare 2 dagar för truckutbildning under vecka 21 – 24. Under denna utbildning ingår både teori och praktiskt körande. Utbildningen avslutas med ett teoriprov med krav att du klarar provet för att få anställning. Tjänsten är en visstidsanställning tom 18 augusti 2024
Vad erbjuder vi?
Arla är ett globalt bondeägt företag som arbetar ”från bondgården till tallriken”. Vi är marknadsledare inom vårt område och stolta över vår verksamhet som genomsyras av mångfald och stora ambitioner. En välkomnande företagskultur som skapar arbetsglädje är viktigt för oss och vi månar om att ge våra anställda utmanande arbetsuppgifter.
Create the future – Grow with Arla
Ansökan och kontakt
Är du den vi söker? Ansök redan idag men allra senast den 10:e mars. Rekrytering sker löpande.
För att säkerställa en mer objektiv och rättvis rekryteringsprocess kommer vi att använda oss av arbetspsykologiska tester för både personlighet och logiskt tänkande. För dig som uppfyller de grundläggande kraven kommer testen att skickas ut inom kort efter sista ansökningsdag. För de kandidater vars testresultat matchar väl mot de egenskaper som vi tror att man behöver för att lyckas i rollen, går man sedan vidare till intervju

Ansök nu

Extraarbete för dig som studerar

Läs mer Jan 15
Är du student och letar efter ett extraarbete under din studietid? Vi på Nordic Bemanning & rekrytering har en lösning för detta, vi erbjuder dig som student eller dig som har en annan sysselsättning om minst 50 % att bli en del av vår studentpool.Extrajobb hos oss betyder erfarenhet inför framtiden, något att sätta på sitt cv och extra pengar på ditt konto som drygar ut det eventuella CSN lånet.
Beroende på när du har tid att arbeta kommer du att arbeta som konsult ute hos några av våra kunder inom varierande branscher. Vi har för tillfället ett löpande behov av diverse kompetenser inom områden som exempelvis bygg, montage, restaurang, lager och distribution. Vi hjälper dig att få in en fot på arbetsmarknaden, referenser eller kontakter som kan vara värdefull inför framtiden.

Din profil

För att vara aktuell för studentpoolen ser vi att du: - Är studerande på gymnasial eller eftergymnasial med minst 50% omfattning- Har god svenska i tal samt skrift- Körkort B Som person tror vi att du har ett öppet sinne, är flexibel och lättsam. Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga så du kan samarbeta med övriga studenter som jobbar hos oss samt personal och chefer som finns hos våra kunder. Välkommen till oss!

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering är ett bemanning- och rekryteringsföretag med över 13 års erfarenhet som är verksamma inom de flesta branscher. Vi är ett personligt företag med kontor i Sundsvall och Gävle men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.Vi är medlemmar i vår branschorganisation kompetensföretagen där du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.
Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har. Välkommen till oss!





Skicka in din ansökan via länken.
Har du frågor om tjänsten?
Välkommen att kontakta Linda Jonsson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. linda.jonsson@nordicbemanning.se
Eller Malin Persson på tel 072-403 07 73 alt. malin.persson@nordicbemanning.se

Villkor Tjänstgöringsort: Sundsvall med omnejdLön: Enligt GFL Arbetstider: Varierande beroende på uppdrag Urval sker löpande, skicka in din ansökan redan idag eller tipsa en vän.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Randstad AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Randstad AB .

Redovisningsekonom

Bokförare
Läs mer Mar 28
Arbetsbeskrivning
Är du nyfiken, driven och noggrann redovisningsekonom, som trivs att jobba i högt tempo och redo för din nästa utmaning? Då ska du söka tjänsten hos Kraften Invest som är en entreprenörsdriven och ägarledd koncern med flertalet bolag främst inom handel, bygg samt fastighet. Kraften Invest har sitt kontor i centrala Sundsvall, där alla bolagen sitter tillsammans i en trevlig arbetsmiljö. Kulturen präglas av högt i tak, eget ansvar och ett högt tempo.
I rollen som redovisningsekonom arbetar du med löpande redovisning brett över hela koncernen. Dina arbetsuppgifter består av löpande bokföring, fakturering, kund- och leverantörsreskontra, periodiseringar, avstämningar samt moms- och skattedeklarationer. Du kommer även bistå vid månadsbokslut, löneadministration samt verksamhetsuppföljning. Du kommer jobba verksamhetsnära, där du har möjlighet att påverka och hitta effektiva lösningar för att driva verksamheten framåt.
I rollen som redovisningsekonom är du systematisk, noggrann och van att organisera samt prioritera i ditt arbete. Du arbetar mot deadlines varje månad och i det arbetat krävs att du är ansvarstagande. Du trivs och är van vid att arbeta i en föränderlig miljö där problemlösning- och samarbetsförmåga är viktigt. För att lyckas i rollen har du en god kommunikativ förmåga, är driven och vill utvecklas.
Omfattning: Heltid, tillsättning enligt överenskommelse. Du anställs direkt av Kraften Invest AB.
Sista ansökningsdag: 2024-04-15 Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så tveka därför inte att lämna din ansökan redan idag.
För information: I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad rekrytering. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är välkommen att kontakta Branch manager Pernilla Keusch pernilla.keuch@randstad.se

Ansvarsområden
Löpande bokföring.
Fakturering, kund och leverantörsreskontra.
Periodiseringar, avstämningar.
Moms- och skattedeklarationer.
Avstämningar vid månadsbokslut.
Löneadministration & tidsuppföljning.
Verksamhetsuppföljning & administration.


Kvalifikationer
Eftergymnasial utbildning /YH-utbildning inom ekonomi.
Minst 2 års erfarenhet av redovisning.
God data- och systemvana.
Förutom svenska behärskar du engelska väl i tal & skrift.


Om företaget

Kraften Invest AB
Kraften Invest är en Sundsvallbaserad företagsgrupp med ett 10-tal olika bolag och en omsättning på runt 80-100 miljoner kronor. Verksamheten ligger huvudsakligen inom fastighet och bygg med här ingår även Gabioner Sweden och intressebolaget Backmarks. I koncernen finns både kommersiella fastigheter och bostadsfastigheter.

Ansök nu

Interim kommunikationschef

Informationschef/Kommunikationschef
Läs mer Apr 5
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kommunikationschef för ett interimsuppdrag på Bolagsverket. Några av de huvudsakliga arbetsuppgifterna är att ha ett strategiskt ansvar för enhetens område, ansvar för enhetens produktion, kompetens och kvalitet. I ansvaret ligger att se till att enheten når sina mål på ett effektivt sätt och med rätt kvalitet.
Ort: Sundsvall
Start: 2024.08.12 - 2025.08.31 (med möjlighet till förlängning ytterligare ett år, alltså till 2026.08.31)
Omfattning: Heltid


Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag dock senast 23 april.

Ansvarsområden
Uppdraget innebär att arbeta som enhetschef för kommunikationsenheten. I denna roll ingår att:
Ha ett strategiskt ansvar för enhetens område
Ha ett ansvar för enhetens produktion, kompetens och kvalitet. I ansvaret ligger att se till att enheten når sina mål på ett effektivt sätt och med rätt kvalitet
Ansvara för enhetens verksamhetsplanering, budget, resultat och omvärldsbevakning
Representera Staben i frågor som rör enhetens arbetsområden såväl internt som externt
Ingå i Stabens ledningsgrupp och ha en helhetssyn på Stabens frågor
Ha personalansvar och arbetsmiljöansvar för underställd personal
Ansvara för enhetens verksamhetsutveckling och enligt beslutad inriktning
Intern styrning och kontroll inklusive riskanalys och riskhantering

Kommunikationsenheten har följande ansvar och uppgifter:
Samordning och stöd i intern och extern kommunikation
Redaktionen för internt och externt innehåll och värdering av nyheter
Press, pr och opinion
Digitala kanaler
Språkvård
Upphovsrätt
Produktion och stöd vid rörliga medier
Mallar och blanketter
Kriskommunikation
Samordning av myndighetsgemensamma kommunikationsverktyg
Hantering av struktur för intern information


Kvalifikationer
För att vara aktuell i uppdraget behöver du:
Ha en avslutad högskoleutbildning inom kommunikation eller annan utbildning som bedöms som likvärdig
Ha erfarenhet av konsultuppdrag i ledande befattning inom kommunikationsområdet
Ha god erfarenhet av att leda och strukturera en verksamhet där prioriteringar behöver göras utifrån en strategisk riktning
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska
Ha mycket god förmåga att samarbeta, samverka och leda
Vara strukturerad, lösningsorienterad och ha en hög grad av kvalitetsmedvetenhet
Vara tillgänglig för start den 12 augusti 2024


Erfarenhet
Kommunikation

Om företaget

Bolagsverket

Ansök nu

Fastighetstekniker

Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Läs mer Mar 22
Arbetsbeskrivning
Serviceinriktad och praktiskt lagd fastighetstekniker sökes till KlaraBo i Sundsvall.
Nu förstärker KlaraBo sin närvaro i Sundsvall och öppnar kontor med egen personal för bästa tänkbara service till sina hyresgäster. Är du intresserad av att vara med och bygga upp verksamheten i Sundsvall har du här möjlighet att vara med från start och påverka samt sätta formerna på orten. Vi är måna om en bra start och därför är ett högt servicetänk viktigt för oss.
Arbetsuppgifterna omfattar kontakt med hyresgäster, löpande fastighetsskötsel, reparationer och service, besiktningar och även trädgårdsskötsel och till viss del snöröjning. I arbetet ingår även vissa administrativa arbetsuppgifter. Helt enkelt allt som behövs för att vårda våra fastigheter, områden och hyresgäster på bästa sätt. 
 Du gillar tekniska arbetsuppgifter varvat med klassisk fastighetsskötsel. Du har gymnasieutbildning och är praktiskt lagd. Erfarenhet av VVS, el, snickeri eller målning är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav samt att du har B-körkort. Våra arbetsflöden är digitaliserade så god datorvana är en förutsättning.
Som person är du tekniskt intresserad och en problemlösare med hög arbetsmoral och ansvarskänsla. Arbetet innebär mycket kontakt med både hyresgäster och leverantörer och därför behöver du vara bekväm i kontakt med människor. Du tar egna initiativ och kan planera din arbetsdag på ett effektivt sätt.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Du rapporterar till förvaltare i regionen och ingår i ett glatt team på tre personer på orten men tillhör också KlaraBo:s övriga personal i regionen. Arbetstid dagtid, måndag-fredag, ingen jour, Kollektivavtal finns, lön enligt överenskommelse. 
I denna rekrytering samarbetar KlaraBo med Randstad i Sundsvall. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta gärna rekryteringskonsult Ulrica Widmark Norberg, ulrica.widmark@randstad.se.
Är du vår nybyggare? Urval sker löpande, så lämna din ansökan redan idag, men innan 16 april (med andra ord senast 15 april). 

Ansvarsområden
Klassisk fastighetsskötsel inomhus såväl som utomhus 
Administration kring arbetsuppgifterna
Vara en del av uppbyggandet av kontoret i Sundsvall


Kvalifikationer
Gymnasieexamen
God svenska och engelska i tal och skrift
Körkort B 
Erfarenhet av VVS, el, snickeri eller målning ser vi som meriterande
Hög service
Tekniskt och praktiskt lagd


Om företaget

Klara i Bollnäs AB
KlaraBo är ett fastighetsbolag som förvärvar, uppför, äger och förvaltar attraktiva bostäder. Företaget grundades 2017 och agerar över hela landet. KlaraBo är en långsiktig fastighetsägare som tillsammans med 65 medarbetare förvaltar ca 6500 lägenheter i hela landet. KlaraBo är noterat på Nasdaq Stockholm.
Läs mer om företaget på www.klarabo.se

Ansök nu

Uthyrare

Uthyrare
Läs mer Mar 22
Arbetsbeskrivning
Säljinriktad uthyrare med vana att ta eget ansvar och initiativ sökes till KlaraBo i Sundsvall.  
Nu förstärker KlaraBo sin närvaro i Sundsvall och öppnar kontor med egen personal för bästa tänkbara service till sina hyresgäster. Är du intresserad av att vara med och bygga upp vår verksamhet i Sundsvall har du här möjlighet att vara med från start och påverka samt sätta formerna lokalt på orten. Vi är måna om en bra start och därför är ett högt servicetänk viktigt för oss.
I din roll som uthyrare är du underställd förvaltaren och ingår i ett team tillsammans med två fastighetstekniker. Du kommer att arbeta med hela uthyrningsprocessen av våra lägenheter. Vi har positiv anda, hög servicekänsla och högt tempo. Arbetsuppgifterna är knutna till det nya kontoret i Sundsvall, i form av att ge kundservice och att svara på olika frågor kring uthyrning. Du kommer att ha tätt samarbete med dina kollegor i teamet och i övriga delar av organisationen, för att tillsammans ge nya och befintliga hyresgäster bästa möjliga service.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat av att skapa objektbeskrivningar, sköta införsäljning, boka in och hålla visningar av våra lediga objekt. Du hantera hyresavtal för lägenheter, lokaler, garage, p-platser och förråd, samt tillhörande nycklar och passagebrickor. Du kommer också att utföra besiktningar av lägenheter och svara på diverse frågor från hyresgäster och övriga intressenter. Du bidrar också med en rad administrativa uppgifter såsom att upprätthålla olika register och stötta förvaltare och områdeschef med olika typer av information.
Du har gymnasieexamen i kombination med erfarenhet från fastighetsbranschen, kundservice eller försäljning och gärna någon eftergymnasial utbildning. Du har goda kunskaper inom Office 365 och i synnerhet excell. Meriterande är kunskaper inom hyresjuridik och gärna vana av att hantera avtal. 
Som person är du social och har lätt att inge förtroende. Du är driven och självgående med en god förmåga att planera din dag på ett effektivt sätt. Tjänsten innehåller en hel del administration och därför är det självklart att du uppskattar ordning och reda. Goda kunskaper i svenska och engelska är avgörande samt att du har B-körkort. Våra arbetsflöden är digitaliserade så god datorvana är en förutsättning. För att trivas och ha framgång i rollen har du god kommunikationsförmåga och hög kundserviceanda samt ett säljande tänk.  
Du blir vårt ansikte utåt i Sundsvall och vi vill att du skall trivas med att vara en god ambassadör för KlaraBo. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.  
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Du rapporterar till förvaltare i regionen och ingår i ett glatt team på tre personer på det nystartade kontoret i Sundsvall, men tillhör också KlaraBos övriga personal i regionen. Tillträde enligt över överenskommelse. Kollektivavtal finns.  
I denna rekrytering samarbetarar KlaraBo med Randstad. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta rekryteringskonsult Ulrica Widmark Normark, ulrica.widmark@randstad.se.
Är du vår nybyggare? Urval sker löpande, så lämna din ansökan redan idag, men som senast innan den 16 april (med andra ord senast 15/3).

Ansvarsområden
Skapa objektbeskrivningar
Avtalshantering
Kundkontakter 
Hålla i visningar
Utföra besiktningar
Administration  


Kvalifikationer
Gymnasieexamen
Goda språkkunskaper i svenska och engelska
Körkort B 
Gärna tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen eller tjänsteförsäljning
God kännedom om den lokala marknaden
Kundservice
Driven och självgående.
Kan jobba enskilt men även i team

 

Om företaget

Klara i Bollnäs AB
KlaraBo är ett fastighetsbolag som förvärvar, uppför, äger och förvaltar attraktiva bostäder. Företaget grundades 2017 och agerar över hela landet. KlaraBo är en långsiktig fastighetsägare som tillsammans med 65 medarbetare förvaltar ca 6500 lägenheter i hela landet. KlaraBo är noterat på Nasdaq Stockholm.
Läs mer om företaget på www.klarabo.se.

Ansök nu

Ekonomichef

Ekonomichef
Läs mer Mar 27
Arbetsbeskrivning
Är du en affärsdriven ekonomichef, controller eller motsvarande och letar efter ett nytt steg i karriären? Då ska du söka tjänsten hos Kraften Invest som är en entreprenörsdriven och ägarledd koncern med flertalet bolag främst inom handel, bygg samt fastighet. Kraften Invest har sitt kontor i centrala Sundsvall, där alla bolagen sitter tillsammans i en trevlig arbetsmiljö. Kulturen präglas av högt i tak, eget ansvar och ett högt tempo.
Rollen som ekonomichef är en nyckelposition som ger goda möjligheter att driva verksamheten och påverka arbetets innehåll. Du är en del av ledningsgruppen och motiverar och leder din grupp mot uppsatta mål. Du ansvarar för månadsbokslut och rapportering samt koncernens bokslut. Du kommer att stötta de olika bolagen genom analyser och uppföljningar av såväl resultat- och balansräkning som kassaflöden. Du rapporterar direkt till VD för koncernen som också är grundare och ägare till bolagen. För rätt person finns möjlighet att bredda arbetsuppgifterna mot förvärvsprojekt och administration i en vidare bemärkelse.
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbete som ekonomichef eller controller, du har kanske erfarenhet från revisionsbyrå och/eller bygg och fastighetsbranschen. Du är prestigelös som person och tycker om att arbeta med människor runt omkring dig där du motiverar teamet och bidrar till den goda stämningen på kontoret. Du vill vara med och påverka och trivs där det händer mycket. När det blir körigt kan du både få ge och ta hjälp av dina kollegor.
Omfattning: Heltid, tillsättning enligt överenskommelse, gärna under våren 2024. Du anställs direkt av Kraften Invest AB.
Sista ansökningsdag: 2024-04-15 Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så tveka därför inte att lämna din ansökan redan idag
För information: I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad rekrytering. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är välkommen att kontakta Branch manager Pernilla Keusch pernilla.keuch@randstad.se

Ansvarsområden
Du är en del av ledningsgruppen och jobbar tillsammans med VD med affärsutveckling, transaktioner, finansiering och projektledning.
Ansvara för månadsrapportering och upprätta koncernredovisning.
Upprätta bokslut samt koncernbokslut.
Upprätta budget & prognosrapporter
Stötta de olika bolagen genom analyser och uppföljning av resultat- och balansräkning och kassaflöden.
Projektredovisning
Löner och övergripande ansvar på kollektivavtal.
Personalansvarig över ekonomi & administration.


Kvalifikationer
Kandidatexamen i ekonomi eller motsvarande, samt minst 3 års erfarenhet av liknande roll.
Goda kunskaper i Officepaketet, specifikt excel.
Du är IT-intressserad med god systemvana.
Erfarenhet av ledarskap med personalansvar.
För att lyckas med rollen bör du ha en analytisk förmåga och tankesätt.
Förutom svenska behärskar du engelska väl i tal & skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet av fastighet, bygg och anläggning.

Vem är du?
Du är affärsdriven, social och engagerad som arbetar strukturerat och metodiskt. Du är nyfiken och gillar att arbeta både högt och lågt och att hugga i där det behövs. Du trivs i en föränderlig miljö där problemlösning och samarbetsförmåga är viktigt och är trygg som person och i din yrkesroll.

Om företaget

Kraften Invest AB
Kraften Invest är en Sundsvallbaserad företagsgrupp med ett 10-tal olika bolag och en omsättning på runt 80-100 miljoner kronor. Verksamheten ligger huvudsakligen inom fastighet och bygg med här ingår även Gabioner Sweden och intressebolaget Backmarks. I koncernen finns både kommersiella fastigheter och bostadsfastigheter.

Ansök nu

Lastbilschaufförer

Distributionsförare
Läs mer Jan 25
Arbetsbeskrivning
Är du en punktlig, noggrann och ansvarstagande individ som trivs i ett högt tempo och har en stark servicekänsla? Vi söker engagerade och professionella C & CE-chaufförer för våra växande kunders behov. Oavsett om du student som tar examen från Fordons- och transportsprogrammet med godkända betyg nu i sommar eller om du är i början av din karriär inom branschen har du nu möjlighet att arbeta och utveckla din karriär inom transportsektorn. 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten innebär många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga.
Du ansöker på www.randstad.se, senast 2024-04-14. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kosovare.buzuku@randstad.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Du kommer ha Sundsvall som utgångspunkt för lokal distribution. 

Kvalifikationer
C och/eller CE-körkort och yrkeskompetensbevis (YKB)
Svenska i tal och skrift
Flexibilitet och en ansvarsfull arbetsinställning

Meriterande: ADR samt truckkort. 

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu