Sundsvall: Butikssäljare till New Yorker i Sundsvall

Hitta ansökningsinfo om jobbet Butikssäljare till New Yorker i Sundsvall i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-15 // Varaktighet: Deltid

Med över 1.100 butiker i 47 länder finns NEW YORKER representerat i hela världen och vi fortsätter växa som ett framgångsrikt Young Fashion-företag. Med ett team på över 16.000 arbetar vi i framkant med stor vikt på samarbete och gemenskap. Tack vare vår passion för mode, vår spontanitet och effektivitet har vi lyckats vara en del av modevärlden i över 40 år. Bli en del av vårt team! Som förstärkning till vårt team i Sundsvall söker vi nu en:

Butikssäljare

Huvudsakliga arbetsområden


• Varuhantering
• Kundservice, bemötande och betjäning
• Försäljning
• Kassaarbete
• Samarbete med andra avdelningar i ett teamorienterat New Yorker

Din profil


• Du måste vara minst 18 år för att jobba hos oss
• Gymnasieutbildning gärna inom handel
• Arbetslivserfarenhet från serviceyrke
• Talang för försäljning och serviceminded
• Hög modemedvetenhet och gärna erfarenhet från detaljhandeln och modebranschen
• Teamorienterad och engagerad
• Flexibel, stresstålig och trivas att arbeta i högt tempo
• Svenska i tal och skrift samt grundläggande kunskaper i engelska.

Vi erbjuder

NEW YORKER erbjuder dig en attraktiv arbetsmiljö med spännande utmaningar och gott om utrymme för egna idéer. Förutom intressanta erbjudanden väntar dig ett öppet och dynamiskt team med en platt organisation och en öppen kommunikation. Har vi väckt ditt intresse? Då ser vi fram emot din ansökan online!

Arbetstid/Varaktighet: Deltid 20 tim/v. Tidsbegränsad anställning mellan 2023.08.01-2023.12.31 med chans till ev förlängning.

Upplysningar lämnas av: Rekryteringsansvarig Sara Bergh, e-mail Sbergh@newyorker.de.

Ansökningar: Vi tar inte emot några ansökningar per post eller e-mail, endast via extern webbplats: https://jobs.newyorker.de Ansökningar som inkommer per post, mail eller i butik behandlas inte. Vi behandlar ansökningar löpande så inkom med din ansökan så snart som möjligt men allra senast 2023.04.09

Du hittar ytterligare information om lediga ställningar på: http://www.newyorker.eu

             

Det vore kul att ha dig i vårt team - välkommen med ansökan och CV!
New Yorker Sverige KB

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Butikssäljare, fackhandel.

Säljare Sommarjobb

Läs mer Mar 21
Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Sundsvall! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv, och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa.

Arbetsuppgifter:

- Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter

- Packa upp och ställa upp varor samt bidra till att hålla avdelningen ren och snygg

- Bidra med utbildning av egna kollegor

- Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer

För att lyckas i rollen tror vi att du:

- Motiveras av att skapa goda kundupplevelser

- Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer

- Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål

- Trivs med att jobba i ett högt tempo

- Är självgående och tar initiativ

- Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt

Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss?

Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja!

Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige (https://xxlsverige.teamtailor.com/)

Är du den vi söker?
Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan!

Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

Ansök nu

Säljare - Sport, löpning och träning

Läs mer Jan 12
Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Sundsvall! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa.

I avdelningen för Sport, löpning och träning har vi allt för boll- och racketsport, ishockey, vattensport, löpning och träningsutrustning. I tjänsten som säljare är ditt viktigaste mål att kunderna får en trevlig kundupplevelse och är nöjda när de lämnar butiken.


Arbetsuppgifter:

- Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter

- Packa upp och ställa upp varor, och bidra till att hålla avdelningen ren och snygg

- Bidra med utbildning av egna kollegor

- Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer

För att lyckas i rollen tror vi att du:

- Motiveras av att skapa goda kundupplevelser

- Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer

- Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål

- Trivs med att jobba i ett högt tempo

- Är självgående och tar initiativ

- Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt

Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss?

Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja!

Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige (https://xxlsverige.teamtailor.com/)

Är du den vi söker?
Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan!

Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

Ansök nu

Är du vår nya säljare till Dogman Sundsvall?

Läs mer Apr 8
Älskar du djur? Har du erfarenhet från zoo-fackhandeln, och tycker att försäljning och kundservice är det bästa som finns? Då är det dig vi söker!
Vem är du?
Du brinner för försäljning och kundservice på hög nivå och sätter alltid kunden i fokus. Du är en engagerad och ansvarsfull medarbetare med mycket energi och arbetar strukturerat med de arbetsuppgifter du har framför dig. Genom din tidigare erfarenhet i branschen har du produktkännedom och känner dig trygg i näringslära för hund och katt.
För att trivas hos oss är det viktigt att du är en utåtriktad lagspelare som gillar när det är högt tempo. Som person är du positiv och framåt med en egen drivkraft. Du sporras av att se goda försäljningsresultat och självklart älskar du djur!
Profil & Bakgrund

Dina personliga egenskaper och tidigare erfarenhet från zoo-fackhandeln är viktig för oss, men alla kan lära sig och viktigast för oss att du är nyfiken med rätt inställning!

Du känner dig säker med produkterna vi säljer


Har erfarenhet från zoo-fackhandeln


Drivs av försäljning och kundservice


Förmedlar kunskap till djurägare och hjälper dem hitta rätt produkter åt sina husdjur


Arbetar metodiskt, målinriktat och självständigt


En vilja att utvecklas och att alltid göra ditt absolut bästa



Vad erbjuder Dogman?

Förutom att erbjuda en spännande tjänst i ett växande bolag erbjuder vi en arbetsplats med nästan lika många hundar som människor, vilket enligt forskning gör oss både lyckligare och mer avslappnade. Vi delar alla samma kärlek till djuren vi har runt omkring oss. Tillsammans arbetar vi efter uppsatta mål och drivs av att se goda försäljningsresultat ihop med våra kollegor. Vi utbildas kontinuerligt för att vara säkra på att vår kunskap möter marknaden.

Det här beskriver några av våra medarbetare att de uppskattar med Dogman.

Jag tycker att man i organisationen hela tiden jobbar för utveckling och förbättring. En arbetsplats som inte bara anställer folk för att arbeta utan för att utvecklas och få vara med att bidra. Och inte nog med det, fantastiska och extremt kunniga människor på alla olika positioner. En RIKTIGT bra arbetsplats."
Mina kollegor. Eventen. Hjälpa kunder till ett bättre djursamspel. Hålla kampanjer. Att vi får utvecklas. När vi får vara med och bestämma, att vår röst räknas grundad utifrån erfarenheter och upplevelsen i butiken.
Vi arbetar i en intressant bransch där man kan påverka utgången på företagets resultat genom det arbete vi dagligen gör. Engagerade och dedikerade medarbetare!"
Anställningsform: Provanställning
Sysselsättningsgrad: Deltid 5 timmar/vecka. Sommarvikarie och Inringnings bar vid behov.
Rapportering sker till: Butikschef
Placering: Sundsvall
Tillträde: Snarast

Ansökan
Känner du igen dig i beskrivningen ovan? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Du ansöker genom att klicka på ”Sök tjänst” och bifogar ditt CV och personliga brev. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Sista ansökningsdag är 2024-05-31 men tjänsten kan komma att tillsättas innan detta datum. Så skicka din ansökan redan idag.

Om Dogman
Dogman är en av Nordens ledande aktör inom husdjurstillbehör och utvecklar, distribuerar och marknadsför produkter inom husdjurssegmentet samt häst och ryttare. Vi utvecklar vårt sortiment inom våra egna varumärken Dogman, Shiro & Malou och Jacson med visionen att skapa ”Bästa Valet för Bästa Vännen” och kompletterar med externa varumärken och tjänster för att ge husdjursägaren allt han/hon behöver. Dogman finns idag representerade med bolag i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Spanien.

Ansök nu

Extrajobb som butikssäljare till Circuit, Birsta City i Sundsvall

Läs mer Mar 14
Om tjänsten

Är du studerande eller har en sysselsättning på minst 50% och nu söker ett extrajobb vid sidan av din ordinarie sysselsättning?

Just nu söker vi dig som vill vara med på en väldigt spännande resa och vill använda dina servicekunskaper som butikssäljare på Circuit!

Du blir anställd av KFX och arbetar ute hos vår kund Birsta City. Tjänsten är på deltid, främst eftermiddagar/kvällar och helger.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget

Ingka Centers skapar mötesplatser som Birsta City där människor kan mötas, uppleva och interagera, om och om igen. Tillsammans med IKEA och andra partners skapar dem ett komplett erbjudande för kunder och besökare, en miljö där de många människorna kan shoppa, äta, umgås och uppleva saker tillsammans. Ingka Centers driver idag mer än 47 mötesplatser i 15 länder tillsammans.

Circuit är en helt ny cirkulär destination i Birsta City. Ett kurerat retail koncept där inspiration och möjligheter till cirkulära val för en mer hållbar framtid ligger i fokus. Tillsammans med fantastiska partners som alla brinner för hållbarhet kommer Circuit testa, utveckla och erbjuda produkter & tjänster i cirkulär anda.

Arbetsuppgifter

Som säljare för Circuit kommer du bland annat att:

• Se till att popup-områdena följer instruktionerna om utbud, prissättning och inspiration.
• Se till att Circuit är i utmärkt form – ren, organiserad, välfylld och inspirerande.
• Säkra kundnöjdhet genom att prata med kunderna, prata om Circuit och hjälpa dem.

Kvalifikationer

Vi behöver dig med utomordentlig servicekänsla samt intresse och kunskap inom cirkularitet och hållbarhet. I denna tjänst värdesätter vi främst dina personliga egenskaper och tror att du som söker är social, service minded och vågar ta egna initiativ. Vidare ser vi även att du som söker tjänsten är studerande eller har en annan sysselsättning på minst 50%.

Övrigt

Omfattning: Deltid, extra vid behov. Främst vardagar 14.45-20.15 och helger 9.45-18.15
Start: Omgående

Personlighetstest och bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater. Vi arbetar också med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen – skicka därför in din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ebba Byström på ebba.bystrom@kfx.se

Ansök nu

Picadeli söker en säljare/merchandiser mot dagligvaruhandeln i Sundsvall...

Läs mer Dec 11
Om tjänsten

Vi söker en driven, entusiastisk och självgående säljare/merchandiser mot dagligvaruhandeln i Sundsvall med omnejd. Din roll hos oss på Storesupport kommer att innefatta att åka runt till olika butiker för att jobba för våra kunder inom dagligvaruhandeln.

Ett uppdrag kommer att vara ca: 3 heldagar/vecka till vår kund Picadeli där du ska främst bearbeta existerande butiker och säkerställa exponering/kampanjer osv. Du driver ditt eget arbete framåt och arbetar målmedvetet med att överträffa likväl individuella som gemensamma mål. Planering är en naturlig del av ditt arbete där du lägger upp dina butiksbesök i bolagets CRM-system. Utöver kundkontakten med butik ansvarar du naturligtvis även för rapportering där regionchef hos kund är din kontakt.

Som merchandiser för våra andra leverantörskunder kommer dina arbetsuppgifter främst att innebära varuplock, fylla upp exponeringar, kontrollera datum samt fylla på produkter i hyllorna för att säkerställa att butiken ser snygg och välfylld ut.

Personliga egenskaper

Som person har du god servicekänsla och ett konstnärligt öga för hur produkterna bör exponeras för att på bästa sätt bidra till ökad försäljning. För att trivas i rollen som merchandiser/säljare krävs det att du är självgående och inte rädd för att ta egna initiativ. Du är flexibel och trivs därför med varierande arbetsuppgifter och arbetsplatser med ett högt arbetstempo där du arbetar tidseffektivt och strukturerat. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet inom detaljhandeln/butiksarbete. Tidigare erfarenhet av försäljning på fältet och/eller tidigare erfarenhet av dagligvaruhandeln är ett stort plus. Du kan exempelvis ha jobbat som säljare inom dagligvaruhandeln tidigare alternativt har du arbetat i butik och vet därför vikten av att nå goda affärer och samarbeten tillsammans med dina leverantörer.

Krav

- Körkort

-
Tillgång till egen bil

Anställningsform

Tjänsten är på 24h i veckan (60% anställning) med start 1 januari. Möjlighet till fler timmar per vecka finns. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport och arbeta för vår kund.

Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag dagtid 08.00-17.00. Du kommer vara uthyrd via Storesupport och jobba för vår kund. Start omgående.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen!

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från New Yorker Sverige KB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från New Yorker Sverige KB .

Butikssäljare (extra) till New Yorker i Sundsvall

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Sep 4
Med över 1.200 butiker i 47 länder finns NEW YORKER representerat i hela världen och vi fortsätter växa som ett framgångsrikt Young Fashion-företag. Med ett team på över 16.000 arbetar vi i framkant med stor vikt på samarbete och gemenskap. Tack vare vår passion för mode, vår spontanitet och effektivitet har vi lyckats vara en del av modevärlden i över 40 år. Bli en del av vårt team! Som förstärkning till vårt team i Sundsvall söker vi nu en:

Butikssäljare

Huvudsakliga arbetsområden


• Varuhantering
• Kundservice, bemötande och betjäning
• Försäljning
• Kassaarbete
• Samarbete med andra avdelningar i ett teamorienterat New Yorker

Din profil


• Vi ser helst att du är över 18 år 
• Gymnasieutbildning gärna inom handel
• Arbetslivserfarenhet från serviceyrke
• Talang för försäljning och serviceminded
• Hög modemedvetenhet och gärna erfarenhet från detaljhandeln och modebranschen
• Teamorienterad och engagerad
• Flexibel, stresstålig och trivas att arbeta i högt tempo
• Svenska i tal och skrift samt grundläggande kunskaper i engelska.

Vi erbjuder

NEW YORKER erbjuder dig en attraktiv arbetsmiljö med spännande utmaningar och gott om utrymme för egna idéer. Förutom intressanta erbjudanden väntar dig ett öppet och dynamiskt team med en platt organisation och en öppen kommunikation. Har vi väckt ditt intresse? Då ser vi fram emot din ansökan online!

Arbetstid/Varaktighet: Behovsanställning. Arbete dagar, kvällar och helger vid behov. Start omgående eller enligt överenskommelse 

Upplysningar lämnas av: Butikschef, e-mail NYSE026@Newyorker.de      

Ansökningar: Vi tar inte emot några ansökningar per post eller e-mail, endast via extern webbplats: https://jobs.newyorker.de Ansökningar som inkommer per post, mail eller i butik behandlas inte. Vi behandlar ansökningar löpande så inkom med din ansökan så snart som möjligt men allra senast 17.09.23                

Du hittar ytterligare information om lediga ställningar på: http://www.newyorker.eu

Det vore kul att ha dig i vårt team - välkommen med ansökan och CV!
New Yorker Sverige KB

Ansök nu