Sundsvall: Erfaren teamledare till kundservice

Hitta ansökningsinfo om jobbet Erfaren teamledare till kundservice i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-06 // Varaktighet: Heltid

Om jobbet
Vi söker en driven och erfaren teamledare som kan coacha och utveckla vårt team. Vi hjälper andra företag med diverse telefontjänster.
Det är allt från att vi fungerar som en telefonväxel, telefonpassning till mer avancerade kund/helpdesk services.
Som teamledare kommer du arbeta i produktion samt leda och motivera ditt team för att säkerställa att vi når vår målsättning. Du kommer också att vara en viktig del av vår företagskultur och arbeta för att upprätthålla en positiv atmosfär.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer blanda annat att vara:
Arbeta i produktion som övriga teammedlemmar och:
Coacha och utveckla teammedlemmar för att hjälpa dem att nå sina mål
Upprätthålla höga standarder för kundservice
Avlägga rapporter och arbeta för att förbättra resultat



För din koll krävs:
Erfarenhet av att leda och utveckla ett team
En passion för att arbeta med människor och hjälpa dem att nå sina mål
Starka kommunikations- och förhandlingsförmågor
Förmågan att arbeta effektivt under högt tryck och hantera flera uppgifter samtidigt



Vi ser det som en stor merit om du kan något annat nordiskt språk!
Om du vill vara en del av oss och hjälpa till att driva teamen framåt, skicka in CV och personligt brev idag. Vi ser fram emot att höra från dig!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Gruppledare för kontorspersonal

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Gruppledare för kontorspersonal.

Teamleadare till VW Personbilar i Sundsvall

Läs mer Okt 4
Trivs du i en ledande roll och söker möjligheten att ansvara över ett eget team? Vi söker en driven och kundfokuserad teamledare som vill vara med och leverera femstjärnig service till våra kunder.

Om jobbet
Som teamledare kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga servicen samtidigt som du leder och stöttar ditt team. Rollen innebär att ha ett övergripande ansvar för att planera och fördela arbetsuppgifter utifrån tillgängliga resurser. Du kommer också att ingå i den dagliga driften och jobba med kundkontakter och administration.

Du kommer exempelvis arbeta med att:

- Leda och planera det dagliga arbetet

- Uppföljning av kundnöjdhet och verkstads KPI:er

- Avvikelsehantering

- Coacha teamet

- Stötta i alla förekommande arbetsuppgifter i kundmottagningen

Om teamet
Du kommer att bli en del av teamet som arbetar med VW personbilar i Sundsvall. Gänget som gör jobbet varje dag består av fordonstekniker, servicerådgivare och garantihandläggare. De värdesätter ett nära samarbete och att man hjälper och stöttar där det behövs. Tillsammans jobbar de aktivt för att överträffa våra kunders förväntningar och ge bästa möjliga service från första kontakt tills bilen är klar för utlämning.



Vi söker dig som..

- Har erfarenhet från ledande befattning och som är trygg i din ledarroll

- Är Teamspelare med en positiv inställning och förmåga att motivera andra

- Har starkt fokus på kundservice och kvalitet.

- Har god systemvana

- B-körkort

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet och förståelse för arbetsflöden i verkstadsmiljö.

Som person är du trygg i din ledarroll och kan stötta samt motivera ditt team till att växa i sin roll och sitt arbete. Förmågan att anpassa sig till förändringar och vara öppen för nya idéer och strategier är viktigt i en föränderlig arbetsmiljö där tempot bitvis kan vara högt.
Du behöver också vara bra på att planera och organisera arbetet för att säkerställa effektivitet, kvalitet och kundnöjdhet.

Vi på Berners erbjuder

Det finns många utvecklingsmöjligheter inom Berners och vi vill att du ska växa med oss! Förutom kontinuerliga utbildningar genom Volkswagen group så får du chansen att utveckla dig och dina kunskaper tillsammans med erfarna kollegor.

Vi erbjuder en arbetsplats med en stark kultur som kännetecknas av vår värdegrund: Glädje, respekt, ansvar, positivitet och engagemang.

Förmåner

- Månadslön enligt kollektivavtal och bonus på avdelningsnivå

- Kollektivavtalsenlig pension och försäkringar

- Friskvårdsbidrag och tillgång till Feelgood plus (https://feelgood.se/feelgood-plus-anvandare/om-feelgood-plus)

- Möjlighet att ansöka om utbildningsstipendium och sponsring av aktiviteter till hemmavarande barns förening

- Personalrabatt på reservdelar, verkstadstjänster, bilvård och bilköp

- Möjlighet att leasa förmånscykel via Epassi BIKE

Arbetstider: Dagtid, helgfri måndag-fredag
Ansökan: Ansökan är öppen till 27 oktober och vi jobbar löpande med urval och intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi genomför bakgrundskontroll på slutkandidaterna.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Planner/Coordinator för Operations Sundsvall hos Selecta

Läs mer Nov 28
Vill du vara en nyckelfigur i ett framgångsrikt team? Trivs du med att vara både operativ och administrativ i en mångsidig roll? Då kan du vara den vi letar efter hos Selecta!

Om tjänsten:

Som Planner/Coordinator för Operations i Norrland spelar du en central roll som stöd åt vår Regionchef, både operativt och administrativt. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar daglig planering och resursplanering i samarbete med regionchef samt administrativa uppgifter på kontoren. Dessutom kommer du att vara involverad i kvalitetsuppföljningar och samåkning. Vi behöver någon med hög flexibilitet och förmågan att hantera flera olika uppgifter med stort eget ansvar. Du kommer inte att ha personalansvar, men du kommer att hantera personalrelaterade ärenden och agera som tillförordnad Regionchef vid dennes frånvaro.

Vem vi söker:

Vi letar efter en driven individ som trivs i en dynamisk miljö. Din naturliga utåtriktning och förmåga att skapa starka relationer, både internt och externt, är av stor vikt för oss. Att vara lyhörd och kunna kommunicera effektivt är avgörande. Struktur, organisation och förmåga att prioritera är egenskaper som vi värdesätter högt. Ett B-körkort och goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift, är nödvändiga. Sist men inte minst, delar du vår passion för kaffe och food-tech-lösningar!

Du kommer att utgå ifrån vårt kontor i Sundsvall men då det aktuella området sträcker sig från Hudiksvall till Luleå så förekommer enstaka övernattningar.

Vad vi erbjuder:

Hos Selecta blir du en del av en internationell miljö som sätter trivsel och personlig utveckling i fokus. Vi erbjuder kontinuerlig coaching och tillgång till omfattande utbildningar. Vi är starkt engagerade i jämställdhet, mångfald och inkludering.

Utöver detta erbjuder vi:

Förmånsbil.

30 dagars semester per år.

Friskvårdsbidrag.

Tillgång till Benify-portalen med ett brett utbud av personalförmåner.

Kontakta gärna Regionchef Niklas Granberg Niklas.Granberg@Selecta.com för mer information. Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande, senast 20 december 2023.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget

Selecta är ett av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och On the go. Med ett brett utbud av kända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt primära syfte är att sprida glädje och förhöja dagen för alla de vi når med våra produkter och tjänster. För det är runt kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan sker. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. Här i Sverige finns vi på 32 orter och har över 400 medarbetare. Här kan du läsa mer om oss www.selecta.se

Ansök nu

Planner/Coordinator för Operations Norrland hos Selecta

Läs mer Nov 28
Planner/Coordinator för Operations Norrland hos Selecta

Vill du vara en nyckelfigur i ett framgångsrikt team? Trivs du med att vara både operativ och administrativ i en mångsidig roll? Då kan du vara den vi letar efter hos Selecta!

Om tjänsten:

Som Planner/Coordinator för Operations i Norrland spelar du en central roll som stöd åt vår Regionchef, både operativt och administrativt. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar daglig planering och resursplanering i samarbete med regionchef samt administrativa uppgifter på kontoren. Dessutom kommer du att vara involverad i kvalitetsuppföljningar och samåkning. Vi behöver någon med hög flexibilitet och förmågan att hantera flera olika uppgifter med stort eget ansvar. Du kommer inte att ha personalansvar, men du kommer att hantera personalrelaterade ärenden och agera som tillförordnad Regionchef vid dennes frånvaro.

Vem vi söker:

Vi letar efter en driven individ som trivs i en dynamisk miljö. Din naturliga utåtriktning och förmåga att skapa starka relationer, både internt och externt, är av stor vikt för oss. Att vara lyhörd och kunna kommunicera effektivt är avgörande. Struktur, organisation och förmåga att prioritera är egenskaper som vi värdesätter högt. Ett B-körkort och goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift, är nödvändiga. Sist men inte minst, delar du vår passion för kaffe och food-tech-lösningar!

Du kommer att utgå ifrån vårt kontor i Sundsvall men då det aktuella området sträcker sig från Hudiksvall till Luleå så förekommer enstaka övernattningar.

Vad vi erbjuder:

Hos Selecta blir du en del av en internationell miljö som sätter trivsel och personlig utveckling i fokus. Vi erbjuder kontinuerlig coaching och tillgång till omfattande utbildningar. Vi är starkt engagerade i jämställdhet, mångfald och inkludering.

Utöver detta erbjuder vi:

Förmånsbil.

30 dagars semester per år.

Friskvårdsbidrag.

Tillgång till Benify-portalen med ett brett utbud av personalförmåner.

Kontakta gärna Regionchef Niklas Granberg Niklas.Granberg@Selecta.com för mer information. Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande, senast 20 december 2023.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget

Selecta är ett av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och On the go. Med ett brett utbud av kända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt primära syfte är att sprida glädje och förhöja dagen för alla de vi når med våra produkter och tjänster. För det är runt kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan sker. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. Här i Sverige finns vi på 32 orter och har över 400 medarbetare. Här kan du läsa mer om oss www.selecta.se

Ansök nu

Schemaläggare / Arbetsledare till Care4You

Läs mer Sep 5
Nu söker vi dig som trivs med struktur och ordning och vill arbeta med schemaläggning och personalplanering för Care4You i Sundsvall. Här får du en omväxlande vardag i högt tempo med möjlighet att påverka och ta mycket ansvar. Låter det intressant? Ansök idag!
Om Care4You
Care4You är hemtjänstföretaget i Sundsvall som hjälper dig med allt från personlig omsorg till service i hemmet. CoronaBorealis AB (Care4you) startade sin verksamhet 2020 med ambitionen att bli en av de största privata hemtjänsutförarna i Sundsvall.
Idag har företaget 50 anställda där merparten är utbildade undersköterskor eller vårdbiträden med längre erfarenhet. Care4You satsar på hög kvalité och kompetens och har ögonen inställda på tillväxt. Här får du möjlighet att komma med nya idéer och påverka bolagets resa framåt.
Om rollen
I rollen som schemaläggare och arbetsledare på Care4You ansvarar du för att planera och optimera beläggningen för hemtjänstpersonalen. I nära samarbete med din kollega hanterar ni personalplaneringen för ca 45 medarbetare där ni planerar den dagliga driften samt arbetar med att optimera för ekonomisk stabilitet och långsiktig kompetensförsörjning.
Du leder och fördelar arbetet för hemtjänstpersonalen och har fullt ansvar för att personalarbetet fungerar. Du hanterar bland annat personalens arbetstider, beläggning, utbildning, rekrytering, medarbetarsamtal och lönesättning. Tjänsten ställer stora krav på din planeringsförmåga och att hantera oförutsedda förändringar både snabbt och strukturerat.
I tjänsten ingår att åka ut och besöka kunderna och deras anhöriga, så körkort B och tillgång till egen bil är ett krav.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en koordinerande roll eller där det har ställts stora krav på struktur och planering. Har du arbetat i en liknande roll med personalplanering, schemaläggning eller bemanning i samma eller liknande bransch är det meriterande. För att lyckas i rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av personalansvar, tex som arbetsledare, chef, teamledare eller liknande som vi bedömer är tillräckligt.
Som person älskar du att arbeta med människor och har förmågan att både skapa goda relationer och hantera svåra samtal med omsorgstagare. Du ser lösningar när andra ser problem och du håller dig stabil i situationer där det inte alltid blir som du har tänkt dig. Du trivs med struktur och ordning, är flexibel och har ett högt självledarskap där du tar ansvar över din egen tid.
Care4You har en rökfri arbetstid.
Krav för tjänsten
Tidigare erfarenhet av en koordinerande roll, gärna med erfarenhet av schemaläggning
Erfarenhet av att leda människor som arbetsledare, chef eller teamledare
Goda datorkunskaper och tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem
Flytande i svenska i tal och skrift
Körkort B och tillgång till egen bil

Meriterande för tjänsten
Tidigare erfarenhet inom vård och omsorg
Tidigare arbetslivserfarenhet av en roll i en liknande verksamhet

Övrigt
Uppdragsform: Tjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du kommer att bli anställd av Stegra och uthyrd till Care4You med goda möjligheter till att uppdraget övergår till en tillsvidareanställning direkt hos Care4You
Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid eller enligt överenskommelse
Ort: Sundsvall
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 0760 29 90 39 och johanna@stegra.nu.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från NUDDA AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från NUDDA AB .

Finsktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 6
Vi söker en finsk- och svensktalande medarbetare till vår kundservice.
Vi på Wecall arbetar med flera uppdragsgivare och tar emot många samtal och ärenden varje dag. Nu söker vi en medarbetare till ett dedikerat team mot en kund.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu 1 kundservicemedarbetare / telefonist till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och vår kund.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska finska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: danska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se


Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Medlemsvärvare

Medlemsvärvare, intresseorganisation/Telefonkommunikatör
Läs mer Jan 3
VÅRT TEAM VÄXER!
Wecall är ett av Sveriges starkaste och snabbast växande callcenter som utökar sin verksamhet.
Nu söker vi en medlemsvärvare till Lantbrukarnas Riksförbund, LRF .
LRF är en partipolitiskt obunden företagar- och intresseorganisation för människor och företag inom de gröna näringarna. LRFs omkring 140 000 medlemmar driver tillsammans nästan 70 000 företag och det gröna näringslivet står för lite mer än 4 procent av Sveriges BNP. LRF medverkar till utveckling av företag och företagare med jord, skog, trädgård och landsbygdens miljö som bas, så att de kan förverkliga sina ambitioner om tillväxt, lönsamhet och attraktionskraft.
Vi ställer krav på att du lätt kan anpassa dig till olika situationer, bemöter kunderna på ett effektivt och professionellt sätt och alltid ger bästa service med ett leende på läpparna. Du trivs med att jobba i ett högt tempo och bidrar med positiv energi!
Vi söker dig som:
• Har god vana av Excel
• Är serviceinriktad
• Har lätt att ta till sig av instruktioner
• Är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt
• Kan hantera datorer obehindrat, är snabb att skriva på tangentbordet
• Lösningsorienterad


Meriterande är om du har erfarenhet från sälj och administrativa uppgifter , men störst vikt läggs vid personliga egenskaper.
Tjänsten är på 93,75% (heltid). Arbetstiden är förlagd dagtid: måndag-fredag. 8:00-16:30 med 1 timmes lunch.
Intervjuer sker löpande. Så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Säljare

Medlemsvärvare, intresseorganisation/Telefonkommunikatör
Läs mer Dec 28
Wecall är ett av Sveriges starkaste och snabbast växande callcenter som utökar sin verksamhet.
Vi arbetar med ett uppdrag av Ledarna - Sveriges chefsorganistation och söker nu 2 säljare. En till vårt kontor i Umeå och en till vårt kontor i Sundsvall.
Tjänsterna är på 93,75% med arbetstiderna 08:00-16:30.
Hos oss arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Vi har trevliga medarbetare och engagerade coacher. Familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Som säljare på Ledarna ingå i ett glatt team som medlemsrekryterare.
Du får en grundlig utbildning i våra samarbetspartners produkter och tjänster.
Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet. Det befintliga teamet har alla lång erfarenhet av telekommunikation och försäljning. Du kommer bli väl omhändertagen av teamet.
Wecall har så klart kollektivavtal och är medlem i branschföreningen Kontakta.
Det är fast lön och provision (kollektivavtalsenliga löner med goda förtjänstmöjligheter)

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 29
Vi söker en finsk- och svensktalande medarbetare till vår kundservice.
Vi arbetar med flera uppdragsgivare och tar emot många samtal och ärenden varje dag.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu 1 kundservicemedarbetare / telefonist till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om våra kunder genom inkommande samtal och ärenden via interna system. Vi har många olika uppdrag och arbetsdagen blir varierad.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Utöver inkommande samtal kommer arbetet till viss del också innefatta mejlhantering, chatt och ärenden i olika ärendehanteringssystem.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och våra kunder.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska finska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: danska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se


Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Medlemsvärvare

Medlemsvärvare, intresseorganisation/Telefonkommunikatör
Läs mer Nov 20
Wecall är ett av Sveriges starkaste och snabbast växande callcenter som utökar sin verksamhet. I och med att vi får fler uppdrag söker vi nu viktiga medspelare till vår verksamhet. Vi arbetar med många uppdragsgivare, nationella och internationella.
Nu söker vi en medlemsvärvare till Lantbrukarnas Riksförbund, LRF .
LRF är en partipolitiskt obunden företagar- och intresseorganisation för människor och företag inom de gröna näringarna. LRFs omkring 140 000 medlemmar driver tillsammans nästan 70 000 företag och det gröna näringslivet står för lite mer än 4 procent av Sveriges BNP. LRF medverkar till utveckling av företag och företagare med jord, skog, trädgård och landsbygdens miljö som bas, så att de kan förverkliga sina ambitioner om tillväxt, lönsamhet och attraktionskraft.
Vi ställer krav på att du lätt kan anpassa dig till olika situationer, bemöter kunderna på ett effektivt och professionellt sätt och alltid ger bästa service med ett leende på läpparna. Du trivs med att jobba i ett högt tempo och bidrar med positiv energi!
Vi söker dig som:
• Har god vana av Excel
• Är serviceinriktad
• Har lätt att ta till sig av instruktioner
• Är duktig på att kommunicera både muntligt och skriftligt
• Kan hantera datorer obehindrat, är snabb att skriva på tangentbordet
• Lösningsorienterad


Meriterande är om du har erfarenhet från sälj och administrativa uppgifter , men störst vikt läggs vid personliga egenskaper.
Tjänsten är på 93,75% (heltid). Arbetstiden är förlagd dagtid: måndag-fredag. 8:00-16:30 med 1 timmes lunch.
Intervjuer sker löpande. Så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu