Sundsvall: Kontorsvärd/värdinna till Coor i Sundsvall

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kontorsvärd/värdinna till Coor i Sundsvall i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-07 // Varaktighet: Heltid

Är du en riktig glädjespridare som brinner för service och gillar nya utmaningar? Nu söker vi en driven och engagerad kontorsvärd/värdinna som vill vara med på en spännande resa?från start! Är det dig vi söker? 

Under våren 2024 kommer vi tillsätta en rad roliga tjänster inom kontor, reception och konferens för att bygga upp ett motiverat serviceteam hos en av våra nyaste kunder. Sweco är ett av Europas ledande konsultföretag inom arkitektur och teknik med kontor på flera håll i landet. Den här tjänsten är placerad på Swecos fina kontor i Sundsvall. Vi har en prestigelös, varm och utvecklingsinriktad kultur där man som medarbetare har ett stort eget ansvar. 

Vill du vara med och ta detta samarbete till nästa nivå med oss? 

Om rollen 
Som Kontorsvärd är du Coors ansikte utåt som alltid har ögon och öron öppna för att fånga upp behov på kontoret för att skapa den bästa arbetsplatsupplevelsen. Du upprätthåller goda relationer till kunden och är den naturliga kontakten i operativa frågor kring kontorsdriften. Med professionalitet och engagemang hittar du de bästa servicelösningarna och ansvarar för att de utförs på ett effektivt och servicefokuserat sätt.? 

Exempel på arbetsuppgifter: 


• Att ta emot, vidarebefordra, registrera felanmälningar och åtgärda vid behov 
• Planera och utföra dagliga operativa arbetsuppgifter som t.ex. kontorsservice och enklare flyttar 
• Distribuera post och gods? 
• Administration som t.ex uppföljning av följesedlar, fakturor, passerkort, beställningar av kontorsmaterial m.m 
• Ronderingar på kontoret?och påfyllning av kaffe och frukt 
• Ta emot besökare och hänvisa rätt på kontoret  

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med arbetstid kontorstid, vardagar.?Placeringsort är Sundsvall och du kommer till en arbetsplats med trevliga kunder som värnar om en inbjudande och välkomnande atmosfär.? 

Vår kandidat 
Vi ser att du har en tidigare erfarenhet från serviceinriktad bransch där gott bemötande varit en stor del av din vardag. Du har?god datavana främst i Officepaketet samt systemförståelse och ett intresse för ekonomi. Vidare ser vi att du har en god?kommunikationsförmåga där du talar och skriver obehindrat på svenska och behärskar engelska.? 

Din personlighet 
Med din självgående personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt har du lätt för att prioritera bland?processer och arbetsmoment. Du är en “hands-on” person och är orädd inför nya utmaningar.?Du är tillmötesgående och professionell i kontakt med kollegor och gäster samt har förmågan att se behov innan de uppstår. Att flexibelt växla?mellan olika arbetsuppgifter ger dig energi och en naturlig känsla för service är en av dina styrkor. I den här rollen ser vi gärna att du uppskattar en blandning mellan fysisk och administrativ service.? 

Självklart ska du också ha roligt på jobbet?– arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi att du är en utåtriktad?lagspelare och gillar att utvecklas tillsammans med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna!? 

Vi erbjuder 
Här får du en roll med stor frihet under ansvar i en välkomnande miljö i stark partnerskapsanda. Medarbetarna är Coors?viktigaste tillgång och för oss är det viktigt att erbjuda en trevlig och trygg arbetsmiljö med schyssta villkor, gott ledarskap och möjligheter till utveckling. Vår ambition är att du som medarbetare ska känna att du inte bara är din jobbtitel, du är mycket mer än så. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten. 

Övrig information 
Intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut så vänta inte med att skicka in din ansökan. 
Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? kika in här?https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/? 

För mer information om processen är du välkommen att kontakta ansvarig Olivia Wadman via olivia.wadman@coor.com


Om Coor

Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Receptionist, telefonist

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Receptionist, telefonist.

Servicemedarbetare till sommaren i Sundsvall och Timrå

Läs mer Feb 6
Om tjänsten

Kanske studerar du och vill sysselsätta dig i sommar? Eller vill du utvecklas och öka din arbetslivserfarenhet genom nya spännande utmaningar? Då har du chansen att bli en del av vår sommarpersonal.

Nu börjar vår sommarrekrytering och vi söker serviceinriktade och flexibla sommarjobbstalanger till våra olika uppdrag. Vi tillsätter både längre och kortare uppdrag inom flera områden med god chans till förlängning.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Just nu söker vi dig som vill arbeta under sommaren inom allt från internservice, kundservice och butik till reception och administration.

Med varierande arbetsuppgifter och arbetstider beroende på uppdrag vill vi att du skriver tydligt i din ansökan vad som passar dig när det gäller arbetstider och vilket område du är intresserad av att jobba inom.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet inom liknande områden men även dig som vill testa på något nytt.

Som person ser vi gärna att du är utåtriktad, servicemedveten och arbetsvillig. Även att du är självständig, ödmjuk och engagerad. I rollen som konsult bör du vara flexibel då du ska vara beredd att hoppa in och arbeta med kort varsel.

Övrigt

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ebba Byström på ebba.bystrom@kfx.se

Ansök nu

Ambulerande konsult till kunder i Sundsvall

Läs mer Jan 10
Om tjänsten

Vi söker dig som studerar på distans eller är egenföretagare! Är du vidare arbetsvillig, flexibel och brinner för god service? Då kan du vara precis den person vi söker!

Tjänsten är en behovsanställning med relativt omgående upplärning. Vidare erbjuds mer arbete under sommaren för att sedan åter mot hösten fungera som en roll där du kallas in vid behov/extraarbete. Således lämpligt för dig om kan vara tillgänglig dagtid och är flexibel i ditt schema.

Vi behöver en superkonsult som gillar att arbeta serviceinriktat i kombination med enklare administrativa uppdrag. Har du butiks- eller receptionsvana är det meriterande men främst värdesätter vi din personlighet och ditt sinne för service.

Om företaget

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

På uppdrag ute hos våra kunder möter du dagligen kunder och besökare som söker snabb och effektiv hjälp. I dina arbetsuppgifter kan därmed följande arbetsuppgifter ingå:

• Leverera service i världsklass till medarbetare och externa besökare på företaget.
• Ansvara för de administrativa uppgifter som rollen kräver, vilket kan innefatta posthantering.
• Svara på mejl och i telefon.
• Assistera och guida kunder.

Kvalifikationer

Vi söker dig som förstår betydelsen av professionellt och ordningsamt arbete. Du som person är självständig och har förmågan att se vad som behöver göras. Du är också lösningsorienterad, lugn och metodisk. Vidare så har du datorvana, har koll på Office-paketet och kan hantera enklare administrativa ärenden.

Övrigt

Arbetstider fördelas över både dag, kväll och helg.

Då det finns ett omgående behov kommer intervjuer ske löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan annonsens slutdatum.

Eventuella kunskaps- och personlighetstester kan komma att göras på slutkandidat.

Lön: Individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Vid frågor om tjänsten kontakta rekryterare Ebba Byström: ebba.bystrom@kfx.se.

Varmt välkommen in med din ansökan!

Ansök nu

Badvärd med inriktning reception och bokning

Läs mer Feb 7
Sundsvalls kommuns gemensamma vision "Tillsammans släpper vi skaparkraften fri och bygger ett hållbart Sundsvall med plats för alla" vilar på tre värdeord mod, öppenhet och helhetssyn. Inom kultur och fritid innebär det att vi vill att alla ska känna sig välkomna i våra verksamheter. Vi ger våra besökare ett professionellt bemötande med likvärdig och jämställd service.

Himlabadet drivs av idrotts- och fritidsavdelningen och är ett av Sveriges ledande äventyrsbad med bland annat vattenrutschkanor, bubbelpooler, utebad, motions- och träningsbassäng inomhus, relaxavdelning och en omfattande gruppverksamhet samt Europas första Surfstream. Vi skapar och bibehåller goda förutsättningar för en aktiv fritid och en förbättrad folkhälsa för såväl ung som äldre, flickor och pojkar, kvinnor och män. Vi har generösa öppettider och hög tillgänglighet.

I arbetet för kommunens övergripande målsättning om en likvärdig skola för alla, har Himlabadet ett mål att nå 100% simkunnighet och att öka vårt samarbete med skolan för att öka antalet ungdomar som tränar. En aktiv fritid är bra för både kropp och knopp!

Vi skapar och bibehåller goda förutsättningar för en aktiv fritid och en förbättrad folkhälsa för alla, genom hela livet. Vi har generösa öppettider och hög tillgänglighet.

Hos oss på Himlabadet är ingen dag den andra lik och nu söker vi en pigg och glad person som älskar att möta våra kunder i receptionen!

ARBETSUPPGIFTER
Kassa, bokning, försäljning samt övrigt förekommande arbetsuppgifter i en reception, ge god kundservice. Badbevakning och lokalvård kan förekomma. Arbetsrotation är en naturlig del i verksamheterna. Kvälls- och helgtjänstgöring. Visst ensamarbete förekommer. Samverkan inom enheten, liksom andra enheter inom avdelningen.

KVALIFIKATIONER
Godkänt livräddningsprov och slutförd HLR-utbildning är ett krav innan anställning.

Vi söker dig som har:
• gymnasial utbildning gärna hotell- och turismutbildning eller vad arbetsgivare bedömer likvärdigt
• flerårig erfarenhet av att arbeta med receptionsarbete och kundservice
• lätt att hantera stressiga situationer med gott värdskap
• stort intresse för hela verksamhetens funktion och utveckling
• intresse att utveckla användarområdet i vårt kassa- och bokningssystem till bästa nivå
• god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i både svenska och engelska
• förmågan att jobba självständigt mot satta mål
• goda datakunskaper

Meriterande är det om du har system- och datakunskap i BRP Systems. Språkkunskaper utöver svenska och engelska är också meriterande, samt erfarenhet av badbevakning och att genomföra och leda aktiviteter.

Som person vill vi att du tycker om att möta människor - ett gott värdskap är viktigt för oss! Vi lägger stor vikt vid din personlighet.

Vi erbjuder
Friskvård med exempelvis årskort på någon av följande anläggningar: Ego Storgatan, Friskis & Svettis, Stargym, MyMowo eller Kultur & Fritids egna anläggningar alternativt skidkort för skidspåren på Södra berget.

Inom Sundsvalls kommun organiseras verksamheten för alla bad inom Idrott- och fritidsavdelningen och Sim- och sporthallsenheten. För att kunna upprätthålla en god service mot kommuninvånarna och ta vara på den kompetens som finns i organisationen har man som anställd arbetsskyldighet inom hela avdelningen. Vid behov kan till exempel tjänstgöring vid annat bad bli aktuellt, särskilt viktigt under lov och semesterperioder då vi hjälps åt att bemanna baden.

ÖVRIGT
Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vi ser gärna sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Personal till reception/kassa

Läs mer Jan 24
Klätterhallen öppnar i april 2024. Nu söker vi dig som är social och tycker om att jobba med människor.
Dina arbetsuppgifter består främst av att möta våra kunder och hjälpa dem på bästa sätt med betalning och in-checkning. Men du kommer även att sköta kundbokning av träningspass, kurser och event.
Har du erfarenhet från försäljning och/eller caféverksamhet är det meriterande (men inte ett krav) då receptionspersonal även ansvarar för försäljning av klätterutrustning samt drycker och lättare förtäring/fika.
Erfarenhet av klättring är meriterande.
Omfattning: Timanställning 2-20 h/v enl ö.k
Arbetstider: Främst kvällstid vardagar och/eller helger
Du är hjälpsam, ordningsam och känner dig bekväm med att prata både svenska och engelska. Om detta stämmer in på dig och du vill ha ett kul extrajobb i en härlig och hälsoinriktad miljö, då ska du skicka in CV och personligt brev!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Coor Service Management AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Coor Service Management AB .

Regionchef inom lokalvård till Coor

Administrativ chef
Läs mer Apr 18
Vill du vara med och skapa framtidens modernaste lokalvårdsleverans i mellersta Norrland? Vi söker nu en driven och självständig ledare som vill utveckla team och verksamhet inom lokalvård med utgångspunkt i Sundsvall eller Umeå, det som passar dig bäst. 

Om tjänsten
I denna roll har du frihet under ansvar där dina arbetsuppgifter varierar. Som regionchef ansvarar du för dina medarbetare inom regionen, kundrelationer och ekonomiskt resultatansvar. Utöver detta kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bland annat innebära:


• Leda regionens verksamhet mot uppställda mål
• Utveckla och coacha medarbetare/ledare
• Utveckla relationer med befintliga och nya kundkontakter
• Månatlig uppföljning av ekonomiska resultat mot prognos/budget/kassaflöde
• Säkerställa att verksamheten arbetar på ett välorganiserat och effektivt sätt med fastställda rutiner
• Uppföljning av lokala avtal med leverantörer
• Vara en förebild genom att identifiera, utveckla och genomföra förbättringar inom organisationen

Du rapporterar till kontraktschefen för lokalvård och ingår i kontraktets ledningsgrupp.

Vår kandidat
Du har arbetat i en ledande befattning sedan tidigare och är trygg i ditt ledarskap. Du behärskar svenska och engelska språket mycket väl i både tal och skrift. Du bör ha datorvana från Officepaketet. Resor förekommer i tjänsten och det krävs att du innehar körkort  B, samt möjlighet till tjänstresor till de kontor och orter som du ansvarar för inom Sundsvall och Umeå. Vi skulle uppskatta att du behöver vara beredd att resa 5-6 dagar/månad. 

Personliga egenskaper
Som person drivs du av möjligheten till att både kunna påverka din arbetsplats och av de framtida utvecklingsmöjligheter som ett bolag i stark tillväxt medför. För att bli framgångsrik i denna roll tror vi dessutom att du präglas av en stark drivkraft, självständighet och ett strukturerat arbetssätt. Du utmärks av en stark affärsmässighet och trivs i en roll där du får leda och ha ett coachande ledarskap. Som ledare har du en stor förmåga att leda chefer, att bygga starka team och utveckla dina medarbetare. Du föregår med gott exempel och är en ledare som ger energi till ditt team för att nå satta mål.

Vi erbjuder 
Som regionchef hos Coor kommer du att ingå i ett professionellt och kunnigt team. Vi är ett stort bolag med snabba fötter som erbjuder en spännande, säker och trivsam arbetsplats. Utöver det erbjuder vi fast lön enligt överenskommelse med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. 

På Coor arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten. 

Kontaktuppgifter och övrig information
För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta Kontraktschef Karin Lundgren, karin.lundgren@coor.com. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!


Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2022 blev Coor utnämnda till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är fortsatt ett karriärföretag enligt Karriärföretagen.

Ansök nu

Controller till Coor i Sundsvall

Controller
Läs mer Sep 2
Uppskattar du att ha kul på jobbet? Vill du jobba i ett härligt team med högt i tak där olika åsikter och bakgrunder uppskattas och där vi hela tiden vill hjälpas åt att leverera den bästa controllingtjänsten? Då är du perfekt för vårt gäng och vi kommer att trivas tillsammans!

Coor är ett företag i stark tillväxt och därför ska vi nu rekrytera ytterligare en verksamhetscontroller till vårt controllerteam som idag består av ca 20 personer. I den här rollen kommer du arbeta med att utveckla ekonomistyrningen till vår Lokalvårdssatsning i norra Sverige. Är du en lösningsorienterad och nytänkande person som gillar att utmana och rådgöra med verksamheten och de operativa cheferna som du arbetar med? Då kommer du att trivas hos oss!

Om rollen
Som verksamhetscontroller kommer du att arbeta nära cheferna inom aktuell verksamhet och vara ett viktigt stöd till dem i frågor kopplade till ekonomiområdet. Du är trygg i dina redovisningskunskaper och har en fallenhet för att göra proaktiva analyser och att pedagogiskt kommunicera dem till verksamheten.

Exempel på arbetsuppgifter:


• Förbättra processer, rutiner och skapa värde för verksamheten
• Utbilda och stötta verksamheten i ekonomifrågor
• Arbeta i kontraktsledningen med kopplingen mellan det finansiella och verksamheten
• Delaktig i att sätta finansiella mål och sedan styra och följa upp mot dem
• Följa upp, analysera och kvalitetssäkra boksluten, budget och prognos månadsvis
• Kommunicera analyser och vara en viktig rådgivare för verksamheten
• Kassaflödesanalyser
• Delaktig i integration av nya verksamheter

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på Coors kontor i Sundsvall där du självklart kommer kunna växla mellan att arbeta från kontoret eller hemifrån. Eftersom du kommer att stötta chefer i verksamheten som finns på andra orter i landet och huvuddelen av controller sitter i Stockholm och Göteborg så förekommer resor i tjänsten. Du rapporterar till controllerchef för affärsenheten och kommer att vara en viktig del i utvecklingen av hela ekonomiorganisationen inom Coor.

Vår kandidat

Du har en civilekonomutbildning eller motsvarande och ca 2-3 års praktisk arbetserfarenhet från en roll inom redovisning/revision eller controlling. Din svenska är god i tal och skrift och du har mycket goda kunskaper inom Officepaketet, framförallt i Excel och Powerpoint. Önskvärt är om du har erfarenhet av en lite större organisation samt har arbetat i större affärssystem såsom Qlikview, QlikSense, Palette och Agresso.

Personliga egenskaper

Som verksamhetscontroller arbetar du nära verksamheten varför det är viktigt att du har ett starkt engagemang och verkligen vill förstå verksamheten. Du har en förmåga att bygga långsiktiga och förtroendefulla relationer där du är duktig på att förmedla och få din omgivning att både förstå och värdesätta ekonomiska siffror. Vidare ser vi att du uppskattar struktur, ordning och reda samtidigt som du vill skapa resultat och utveckling. Du har lätt för att förstå samband, dra slutsatser och att se både detaljer och helheten. Sist men inte minst ser vi att du uppskattar en miljö där det ibland går väldigt snabbt varför din förmåga att ställa om till nya förutsättningar är viktig för att trivas och lyckas i rollen.

Vi erbjuder

Vi har en prestigelös och entreprenöriell kultur där du som verksamhetscontroller kommer att ingå i ett härligt och professionellt team där vi ställer upp för och stöttar varandra. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom den egna arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten. Vi erbjuder självklart fast lön enligt överenskommelse med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag samt en frihet att jobba hemifrån i kombination med arbete från kontoret.
Kontaktuppgifter och övrig information

Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Har du frågor eller önskar mer information om rollen är du välkommen att kontakta Peter Bergwerf på 076-136 56 85.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Coor Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2022 blev Coor utnämnda till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är fortsatt ett karriärföretag enligt Karriärföretagen.

Ansök nu

Timanställda lokalvårdare till Coor i Sundsvall

Kontorsstädare
Läs mer Apr 7
Vill du jobba på FM-branschens mest spännande, innovativa och framgångsrika företag? Har du tidigare erfarenhet av lokalvård och söker en timanställning där du kan hoppa in vid behov? Då kan den här rollen vara något för dig! Vi behöver nämligen stärka upp vår lokalvårdsleverans i Sundsvall och utöka vårt härliga team med flera timanställda som kan hoppa in och arbeta vid behov.

Om rollen
Som timanställd lokalvårdare kommer du, tillsammans med kollegor och driftledare, att bedöma, planera, utföra, följa upp och kvalitetssäkra den dagliga lokalvården hos uppdragsgivaren. Arbetet innebär att på ett effektivt och tekniskt korrekt sätt, med hög kvalitet, utföra olika former av lokalvård. Denna tjänst kommer framförallt innebära städning av kontorsmiljöer hos våra kunder runtom i Sundsvall. 

Exempel på lokalvård kan vara:


• Städning i produktionsmiljö
• Städning av hygienutrymmen, omklädningsrum och övriga personalytor
• Städning av kontor
• Trappstädning
• Byggstäd/storstäd

Tjänsten är en timanställning vid behov med möjlighet till heltid under sommarperioden. Behovet och arbetstiderna kommer att variera men du kommer främst att vara schemalagd dagtid på vardagar men även kvällsarbete kan förekomma. Tjänsten är placerad i Sundsvall och vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt.

Vår kandidat
Vi söker dig som vill och kan arbeta på vardagar vid behov, exempelvis vid sidan av dina studier eller annan sysselsättning. Du har tidigare erfarenhet av lokalvård där erfarenhet av golvvård och fönsterputsning är meriterande. Det är även meriterande om du har B-körkort med tillgång till egen bil samt om du har genomgått SRY, INSTA 800 eller likvärdig utbildning.

För samtliga medarbetare som arbetar på Coor ställer vi krav på god svenska i både tal och skrift. Det är viktigt att du - både för din egen och andras säkerhet - kan göra dig förstådd i kontakt med andra, samt att du kan läsa och förstå skriftliga instruktioner på svenska.

Din personlighet
Som person är det viktigt att du är noggrann, serviceinriktad, flexibel och tar ett stort ansvar. Du har en positiv attityd med förmågan att bidra till ett gott samarbete och en trevlig stämning i mötet med både kunder och kollegor. Vidare trivs du med ett högt tempo där du snabbt ska kunna växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera och lösa de problem som uppstår. 

Vi erbjuder
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats och du får timlön enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. På Coor arbetar vi aktivt med att ha rätt utrustning och säkerställa en god arbetsmiljö. Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du kommer få en introduktion till arbetet som du utför och blir en del av en härlig grupp med en god gemenskap.? 

Ansökan och kontaktuppgifter
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. OBS - vi tar inte emot ansökningar via mail, tjänsten söker du via annonsen på vår hemsida. 

För mer information om rollen vänligen kontakta rekryterande chef Diana Nordström på diana.nordstrom@coor.com

Vi ser fram emot att höra från dig!


Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Coor har utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2022 av Karriärföretagen.

Ansök nu

Timanställda lokalvårdare till Coor i Sundsvall

Kontorsstädare
Läs mer Feb 17
Vill du jobba på FM-branschens mest spännande, innovativa och framgångsrika företag? Har du tidigare erfarenhet av lokalvård och söker en timanställning där du kan hoppa in vid behov? Då kan den här rollen vara något för dig! Vi behöver nämligen stärka upp vår lokalvårdsleverans i Sundsvall och utöka vårt härliga team med flera timanställda som kan hoppa in och arbeta vid behov.

Om rollen
Som timanställd lokalvårdare kommer du, tillsammans med kollegor och driftledare, att bedöma, planera, utföra, följa upp och kvalitetssäkra den dagliga lokalvården hos uppdragsgivaren. Arbetet innebär att på ett effektivt och tekniskt korrekt sätt, med hög kvalitet, utföra olika former av lokalvård. Denna tjänst kommer framförallt innebära städning av kontorsmiljöer hos våra kunder runtom i Sundsvall. 

Exempel på lokalvård kan vara:


• Städning i produktionsmiljö
• Städning av hygienutrymmen, omklädningsrum och övriga personalytor
• Städning av kontor
• Trappstädning
• Byggstäd/storstäd

Tjänsten är en timanställning vid behov med möjlighet till heltid under sommarperioden. Behovet och arbetstiderna kommer att variera men du kommer främst att vara schemalagd dagtid på vardagar men även kvällsarbete kan förekomma. Tjänsten är placerad i Sundsvall och vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt.

Vår kandidat
Vi söker dig som vill och kan arbeta på vardagar vid behov, exempelvis vid sidan av dina studier eller annan sysselsättning. Du har tidigare erfarenhet av lokalvård där erfarenhet av golvvård och fönsterputsning är meriterande. Det är även meriterande om du har B-körkort med tillgång till egen bil samt om du har genomgått SRY, INSTA 800 eller likvärdig utbildning.

För samtliga medarbetare som arbetar på Coor ställer vi krav på god svenska i både tal och skrift. Det är viktigt att du - både för din egen och andras säkerhet - kan göra dig förstådd i kontakt med andra, samt att du kan läsa och förstå skriftliga instruktioner på svenska.

Din personlighet
Som person är det viktigt att du är noggrann, serviceinriktad, flexibel och tar ett stort ansvar. Du har en positiv attityd med förmågan att bidra till ett gott samarbete och en trevlig stämning i mötet med både kunder och kollegor. Vidare trivs du med ett högt tempo där du snabbt ska kunna växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera och lösa de problem som uppstår. 

Vi erbjuder
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats och du får timlön enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. På Coor arbetar vi aktivt med att ha rätt utrustning och säkerställa en god arbetsmiljö. Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du kommer få en introduktion till arbetet som du utför och blir en del av en härlig grupp med en god gemenskap.? 

Ansökan och kontaktuppgifter
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. OBS - vi tar inte emot ansökningar via mail, tjänsten söker du via annonsen på vår hemsida. 

För mer information om rollen vänligen kontakta rekryterande chef Diana Nordström på diana.nordstrom@coor.com

Vi ser fram emot att höra från dig!


Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Coor har utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2021 av Karriärföretagen.

Ansök nu

Driftchef till Coor Norrland lokalvård i Sundsvall

Städchef
Läs mer Jun 29
Coor är framgångsrika inom lokalvård och söker nu en ny driftchef till vår lokalvårdsverksamhet i Sundsvall. Är du den inspirerande och affärsmässiga ledare vi söker?

Vi söker en driven ledare som kan utveckla våra leveranser och säkerställa att vi gör det med kvalitet. En viktig del av din roll kommer även att vara att utveckla redan befintliga leveranser. Vi har en prestigelös och entreprenöriell kultur där man som ledare har ett stort eget ansvar. Det finns kunniga kollegor och chefer som ställer upp och hjälper varandra att nå framgång.

Vill du vara med och arbeta i en grupp där vi har högt i tak och möjligheten att utvecklas är högst närvarande, där vi tillsammans strävar efter att lyfta individen för att skapa en attraktiv arbetsplats?

Ditt nya arbete
Vi söker dig som på ett affärsmässigt, serviceinriktat och kvalitetsmedvetet sätt vill leda, driva och utveckla vår lokalvårdsverksamhet och övriga tjänster. Rollen innebär ett helhetsansvar för personal, leverans, kund och ekonomi. Det är en nyckelroll med stor möjlighet till påverkan då du sitter med i regionens ledningsgrupp.

Du kommer att arbeta med att både utöka och optimera verksamheten, vilket innebär att merförsäljning blir en del av ditt ansvar och dagliga arbete.

I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen;


• Personalansvar och utveckling av medarbetare
• Samarbete med driftledare samt leda och koordinera verksamhetens löpande arbete
• Aktiv initiativtagare i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot kund
• Kundansvar och löpande dialog med kund inom ramen för leveransen
• Koordinering, styrning och samarbete med andra grupper inom Coor såväl som med underleverantörer
• Upprätta mål samt löpande uppföljning av dessa
• Ekonomi- och bokslutsarbete
• Aktivt delta i regionens ledningsgrupp

Din bakgrund
Vi önskar att du har relevant erfarenhet av en motsvarande ledande befattning i en serviceorienterad organisation. Erfarenhet från ledarskap inom lokalvård är meriterande men inte ett krav. Vi ser även att du är väl bekant med INSTA 800 och andra kvalitetsuppföljningssystem. Relevant datorvana och B-körkort är ett krav.

För samtliga medarbetare som arbetar på Coor ställer vi krav på god svenska i både tal och skrift. 

Personliga egenskaper
Som person ser vi att du har en stark drivkraft, är flexibel och serviceinriktad samt kan arbeta både självständigt och i grupp. För alla våra tjänster fäster vi stor vikt vid ansvarskänsla, ordningssinne och struktur samt att du har en positiv inställning och ett lösningsorienterat förhållningssätt.

Du tycker om människor och har lätt för att få med dig andra genom att vara positiv, inspirerande och tydlig. Vidare ser vi att du tycker om affärer och att nå målen samtidigt som du har en förmåga att både engagera och förklara dessa för din omgivning. Som ledare på Coor förväntas du ta ett stort eget ansvar och får därmed också stor frihet att planera din egen tid.

Vi erbjuder
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Som driftchef på Coor kommer du att ingå i ett professionellt och kunnigt team i en prestigelös kultur. Vi på Coor arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential. Då vi är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom din egen arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten.

För dig som nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en bra start på din nya arbetsplats. Vi erbjuder fast lön med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag.

Kontaktuppgifter och övrig information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Placeringsort är Sundsvall men då vi har leveranser på en del intilliggande orter blir resor en del av din vardag.

Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan! När vi nu går in i en semesterperiod så kan återkopplingen dröja något.

Vid frågor om rollen är du välkommen att kontakta Regionchef Åsa Sjödin på asa.sjodin@coor.com. 


Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Coor har utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2021 av Karriärföretagen.

Ansök nu