Sundsvall: Kontorsvärd/värdinna till Coor i Sundsvall

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kontorsvärd/värdinna till Coor i Sundsvall i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-07 // Varaktighet: Heltid

Är du en riktig glädjespridare som brinner för service och gillar nya utmaningar? Nu söker vi en driven och engagerad kontorsvärd/värdinna som vill vara med på en spännande resa?från start! Är det dig vi söker? 

Under våren 2024 kommer vi tillsätta en rad roliga tjänster inom kontor, reception och konferens för att bygga upp ett motiverat serviceteam hos en av våra nyaste kunder. Sweco är ett av Europas ledande konsultföretag inom arkitektur och teknik med kontor på flera håll i landet. Den här tjänsten är placerad på Swecos fina kontor i Sundsvall. Vi har en prestigelös, varm och utvecklingsinriktad kultur där man som medarbetare har ett stort eget ansvar. 

Vill du vara med och ta detta samarbete till nästa nivå med oss? 

Om rollen 
Som Kontorsvärd är du Coors ansikte utåt som alltid har ögon och öron öppna för att fånga upp behov på kontoret för att skapa den bästa arbetsplatsupplevelsen. Du upprätthåller goda relationer till kunden och är den naturliga kontakten i operativa frågor kring kontorsdriften. Med professionalitet och engagemang hittar du de bästa servicelösningarna och ansvarar för att de utförs på ett effektivt och servicefokuserat sätt.? 

Exempel på arbetsuppgifter: 


• Att ta emot, vidarebefordra, registrera felanmälningar och åtgärda vid behov 
• Planera och utföra dagliga operativa arbetsuppgifter som t.ex. kontorsservice och enklare flyttar 
• Distribuera post och gods? 
• Administration som t.ex uppföljning av följesedlar, fakturor, passerkort, beställningar av kontorsmaterial m.m 
• Ronderingar på kontoret?och påfyllning av kaffe och frukt 
• Ta emot besökare och hänvisa rätt på kontoret  

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med arbetstid kontorstid, vardagar.?Placeringsort är Sundsvall och du kommer till en arbetsplats med trevliga kunder som värnar om en inbjudande och välkomnande atmosfär.? 

Vår kandidat 
Vi ser att du har en tidigare erfarenhet från serviceinriktad bransch där gott bemötande varit en stor del av din vardag. Du har?god datavana främst i Officepaketet samt systemförståelse och ett intresse för ekonomi. Vidare ser vi att du har en god?kommunikationsförmåga där du talar och skriver obehindrat på svenska och behärskar engelska.? 

Din personlighet 
Med din självgående personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt har du lätt för att prioritera bland?processer och arbetsmoment. Du är en “hands-on” person och är orädd inför nya utmaningar.?Du är tillmötesgående och professionell i kontakt med kollegor och gäster samt har förmågan att se behov innan de uppstår. Att flexibelt växla?mellan olika arbetsuppgifter ger dig energi och en naturlig känsla för service är en av dina styrkor. I den här rollen ser vi gärna att du uppskattar en blandning mellan fysisk och administrativ service.? 

Självklart ska du också ha roligt på jobbet?– arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi att du är en utåtriktad?lagspelare och gillar att utvecklas tillsammans med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna!? 

Vi erbjuder 
Här får du en roll med stor frihet under ansvar i en välkomnande miljö i stark partnerskapsanda. Medarbetarna är Coors?viktigaste tillgång och för oss är det viktigt att erbjuda en trevlig och trygg arbetsmiljö med schyssta villkor, gott ledarskap och möjligheter till utveckling. Vår ambition är att du som medarbetare ska känna att du inte bara är din jobbtitel, du är mycket mer än så. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten. 

Övrig information 
Intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut så vänta inte med att skicka in din ansökan. 
Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? kika in här?https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/? 

För mer information om processen är du välkommen att kontakta ansvarig Olivia Wadman via olivia.wadman@coor.com


Om Coor

Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Receptionist, telefonist

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Receptionist, telefonist.

Extraarbete som receptionist till vår kund i Sundsvall

Läs mer Feb 5
Vi söker nu en serviceinriktad person för arbete som receptionist med varierande arbetsuppgifter till en av våra kunder i Sundsvall.

Om tjänsten
I rollen som receptionist kommer du att stå i centrum för vår kunds viktigaste möten. Arbetsuppgifterna varierar men består huvudsakligen av att ta emot besökare, hantera telefonväxeln, posthantering, utfärda parkeringstillstånd, kontrollera fakturor, etc. Du kommer vara ansiktet utåt för företaget samt vara behjälplig där det behövs. Erfarenhet av reception är inget krav utan det viktigaste är att du som person är representativ och har en bra känsla för service.

Vem är du?
Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social. Du drivs av att få saker gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt men även tillsammans med andra kollegor. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med varierande arbetsuppgifter.

Krav för denna tjänst är att du har körkort samt att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% eller mer (studerar eller liknande). Tidigare serviceerfarenhet, kunskap inom administration och datorvana är meriterande. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag – fredag. Vi ser gärna att du är flexibel och kan hoppa in på relativt kort varsel.


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

Ansök nu

Receptionist till Nordic Wellness Sundsvall

Läs mer Jan 21
Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmre 350 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 450 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt.
Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Kvissleby,Nacksta,Granloholm,Alnö ochTimrå Köpmangatan!
Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness
Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben.
När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma!
Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda.
Vad söker vi hos dig?
Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete.
Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus!
Att jobba på Nordic Wellness
Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget!
Välkommen med din ansökan senast 2025-02-20. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

SOS-operatör till Säkerhet- och Jourtjänster

Läs mer Dec 4
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker nu nya Säkerhets- och Jouroperatörer till vår SOS-central i Sundsvall.
Är du en person som klarar hög stress, både i stunden men också under längre perioder oavsett tidpunkt på dygnet? Trivs du med att arbeta strukturerat och metodiskt och är trygg i dig själv, då kanske du är vår nästa kollega!

Din vardag som SOS-operatör
"En av de roligaste sakerna med det här jobbet är att ingen dag är den andra lik".
I rollen som SOS-operatör inom Säkerhet och Jourtjänster hanterar och svarar du på inkommande samtal som rör olika typer av felanmälan för fastigheter, kommuner och privata kunder. Därutöver ingår att ta emot och åtgärda olika typer av larm, exempelvis inbrott/överfall och driftlarm m.m. Det är ett spännande och utvecklande arbete.

Arbetet bedrivs ofta i ett högt tempo och hjälpsökande står alltid i fokus. Arbetet bedrivs på SOS-centralen i Sundsvall där du sitter i en öppen miljö tillsammans med kollegorna. Som SOS-operatör har du en dygnsgående tjänst med möjlighet att påverka ditt eget schema.


Vi erbjuder dig

Att få göra en verklig skillnad i andra människors liv varje dag

Engagerade och stöttande ledare och kollegor

Chansen att arbeta i ett samhällsviktigt företag där människan alltid står i centrum

Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget

Ovärderlig lärdom i att kommunicera med olika typer av människor i olika situationer


Vi söker dig
Du trivs med att hjälpa andra människor - det är det allra viktigaste!
Vi utgår ifrån att du alltid vill hjälpa den som ringer in och hanterar samtalet från början till slut. Du är trygg i dig själv, flexibel och beslutsam oavsett vilket samtal du hanterar. Rollen innebär samverkan med kollegor och externa aktörer vilket kräver att du har god samarbetsförmåga. Du är en vänlig, orädd och lyhörd person som har lätt för att prata med människor. Vidare är du empatisk och professionell samtidigt som du samverkar och tar ansvar i din yrkesroll.

Eftersom SOS Alarms verksamhet bedrivs 24/7 har du som SOS-operatör en dygnsgående tjänst, vilket innebär att du jobbar dagar/kvällar/nätter och helger.
Det innebär att du inte kan välja om du endast önskar arbeta dag, kväll eller natt utan alla skiften förekommer.


SOS Alarm är ett företag att växa i
Vår ambition är att all personal som rekryteras, över tid ska få utvecklas i företaget genom att breddutbildas för att kunna ta emot och hantera alla våra inkommande samtal och larm. Detta innebär att du som Säkerhet- och Jouroperatör ska ha viljan, drivet och ambitionen att på sikt få lära dig att även svara på nödnumret 112 och hantera andra typer av larm.

Vi är nämligen övertygade om att omväxling och personlig utveckling bygger en välmående arbetsplats med hög kvalitet i vår leverans till kunder och hjälpsökande och dessutom nöjda medarbetare som stannar länge i vår viktiga verksamhet.


Vi önskar att du

Har minst tre års arbetslivserfarenhet, gärna med telefonvana

Talar och skriver svenska obehindrat

Talar engelska obehindrat och är bekväm med att kommunicera på engelska

Har god datorvana och trivs med att arbeta i olika och komplexa system

Har god simultanförmåga då arbetet kräver att du kan hantera flera uppgifter på en och samma gång


Hos oss är våra värderingar, Professionella & Empatiska samt Ansvarstagande & Samverkande, något som genomsyrar hela kulturen på SOS Alarm och att du kan relatera till dessa är en förutsättning för att trivas hos oss!


Låter detta intressant?
Tjänsterna är på heltid och vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Vid denna rekrytering söker vi:
- 1 tjänst med start 2025-01-22
- 6 tjänster med start 2025-04-29 (O.B.S. för dessa 6 tjänster så kommer ingen sommarsemester att utgå utan intjänade semesterdagar kommer att kunna tas ut under hösten/vintern.)

Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan!
Vi vill att du är noggrann i din ansökan och svarar på alla urvalsfrågor, bifogar CV och personligt brev samt spelar in en obligatorisk videohälsning.
Ej kompletta ansökningar kommer inte att behandlas.

Sista ansökningsdag för att söka tjänsten är den 2025-01-05.
Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag!
Har du frågor?
Kontakta rekryterande chef Stefan Andersson via mail stefan.andersson1@sosalarm.se
SOS Alarm genomför säkerhetsprövning med registerkontroll på sin personal enligt kraven ur säkerhetsskyddslag (2018:585). Även en kontroll enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag utförs och är aktiv under anställningsperioden. Drogtest utan anmärkning är en förutsättning för anställning. Tjänsten innebär även krigsplacering vid SOS Alarm.

Ansök nu

Receptionist till Nordic Wellness Sundsvall

Läs mer Nov 18
Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmre 350 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 450 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt.
Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Sundsvall.
Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness
Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben.
När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma!
Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda.
Vad söker vi hos dig?
Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete.
Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus!
Att jobba på Nordic Wellness
Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget!
Välkommen med din ansökan senast 2024-12-20. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobba i reception!

Läs mer Dec 10
Är du en härlig och social person som brinner för gott bemötande och god service? Vi söker nu en receptionist som kan jobba i mellandagarna och på deltid framöver, låter det intressant skicka in din ansökan då vi jobbar löpanade med urvalet.

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Emhart Glass räkning en receptionist på deltid vid behov. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Emhart Glass önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se

Arbetsuppgifter
Att sitta som receptionist hos Emhart Glass innebär ett väldigt varierande jobb där du bland annat kommer att:

• Välkomna och ta emot besökare
• Bistå vid administrativt arbete
• Utfärda parkeringstillstånd
• Hantera telefonväxeln
• Vara en resurs för ekonomiavdelningen och kontrollera fakturor
• Ordna med fika/lunch vid besök/möten
• Hantera post

Vi söker dig som:
Är tillgänglig för jobb under mellandagarna och på deltid framöver. Då detta är en deltidsanställning är ett av kraven att du har någon annan sysselsättning vid sidan av på minst 50%. Emhart bemöter både internationella samt svenska kunder så vi ser att du behärskar engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundbemötande eller service men det är inte ett krav.

För denna tjänst kommer personlig lämplighet väga tyngre än tidigare erfarenhet. För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en social person som brinner för att stötta de i din närhet samt att du har ett stort engagemang i ditt arbete. Kort sagt, om du är strukturerad, har ett naturligt serviceinriktat tänk samt gillar att arbeta självständigt, är du troligen den vi söker!

START: Omgående
OMFATTNING: Deltid
STAD: Sundsvall
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Stina Vidmark

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Coor Service Management AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Coor Service Management AB .

Lokalvårdare

Städare
Läs mer Feb 5
Coor söker dig som är noggrann och vill ge service. Vill du vara med och skapa en ren och trivsam miljö varje dag? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden!

Vilka är vi?
På Coor erbjuder vi en bra och serviceinriktad lokalvård på våra kunders kontor. Coor är en stabil arbetsgivare med en varm kultur där du kan växa i din roll och i ditt arbete. Vi erbjuder trygga anställningsvillkor och har självklart kollektivavtal som garanterar bra arbetsvillkor för dig. Här blir du en del av ett team där samarbete är i fokus. 

Vad kommer du att få arbeta med?
Som lokalvårdare hos Coor planerar och utför du lokalvård tillsammans med kollegor och driftledare. Du säkerställer kvalitet och effektivitet i städningen hos våra kunder.

Dagliga arbetsuppgifter inkluderar:


• Hantering av städvagnar och material
• Städning av hygienutrymmen, kontor och trappor
• Golvvård och fönsterputs är meriterande

Vem är du?
Du trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du kan prioritera och lösa problem i ett högt tempo. Du är en flexibel, pålitlig och positiv person.

Vi söker dig:


• Du har erfarenhet av lokalvård


• Gör dig förstådd i både tal och skrift i svenska


• Yrkesutbildning inom SRY eller PRYL är meriterande


• B-körkort

Vad erbjuder vi?


• En trygg, säker och trivsam arbetsplats
• Möjlighet att påverka upplägget av ditt eget arbete med frihet under ansvar.
• Introduktion till ditt nya arbete för att ge dig en bra start
• Lön enligt kollektivavtal
• Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag
• Utbildningen "Cleaning the Coor way" för dig utan tidigare lokalvårdsutbildning
• Chans att utvecklas både inom din arbetsgrupp och andra delar av företaget.

Om tjänsten

Anställningsform: En tillsvidareanställning på heltid med provanställning på 6 månader

Placering: Sundsvall

Arbetstid: Vardagar, schemalagd mellan kl 06:00-17:00

Startdatum: Efter överenskommelse

Bakgrundskontroller görs på all vår personal vid anställning. Läs mer här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/

Övrig information och kontaktuppgifter
Redo för nästa steg i din karriär? Vi tar endast emot din ansökan via vår annons. Vi tar inte emot ansökningar via e-post på grund av GDPR.

För mer info, kontakta rekryterande chef Carina Lundgren på carina.lundgren@coor.com

Välkommen med din ansökan!

All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. 

Om Coor

Coor skapar de bästa arbetsmiljöerna i Norden – hållbara, glädjefyllda och inspirerande. Vi är över 13.000 medarbetare som jobbar med allt från fastighetsfrågor till restaurang och lokalvård. Hos oss blir du en del av en kultur där olikheter driver oss framåt. På Coor är du skillnaden!

Ansök nu

Regionchef inom lokalvård

Kvalitetschef
Läs mer Sep 17
Är du en affärsmässig ledare med ett starkt driv och engagemang för både människan och affären? Vill du vara en nyckelspelare i Coors mest dynamiska affärsenhet och driva tillväxt och framgång i FM-branschen? Vi söker nu en engagerad och resultatinriktad regionchef inom affärsenheten Lokalvård och du kommer företrädesvis utgå från något av våra kontor i Umeå, Sundsvall, Örnsköldsvik, Skellefteå eller Östersund.

Om tjänsten

Som regionchef på Coor kommer du att ha en avgörande roll i att leda och utveckla vår verksamhet i regionen. Dina huvuduppgifter består av att:


• Driva och utveckla verksamheten: Led regionens arbete mot ambitiösa mål och säkerställ att vi alltid levererar i enlighet med förväntan.
• Bygga och stärka kundrelationer: Utveckla och vårda relationer med både befintliga och potentiella kunder för att maximera affärsmöjligheter och kundnöjdhet.
• Utveckla och coacha teamet: Leda och stötta dina driftchefer genom coaching och stöd för att säkerställa deras och teamets framgång. Regionen har en stor geografisk spridning och därför kommer du delvis leda på distans
• Följa upp ekonomiska resultat: Genomföra månatlig uppföljning av ekonomiska resultat, prognoser och hållbarhetsmål för att optimera verksamhetens lönsamhet.
• Förbättra processer och rutiner: Identifiera och implementera förbättringar för att säkerställa en effektiv och välorganiserad verksamhet.
• Hantering av avtal och leverantörer: Säkerställa att lokala avtal med leverantörer följs.

Du rapporterar till kontraktschef och ingår i ledningsgruppen för kontraktet.

Vår kandidat

Vi söker en erfaren ledare med dokumenterad framgång inom personalledning, affärsutveckling, och försäljning.

För att passa i rollen ser vi att du har:


• Ledarerfarenhet av att framgångsrikt leda chefer och team.
• Starkt affärsdriv med förmåga att skapa och realisera affärsmöjligheter.
• Är skicklig på att hitta synergieffekter och samarbeta både inom och utanför din egen affärsenhet.
• Behärskar svenska och engelska flytande, både muntligt och skriftligt.
• Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta med olika system.
• Du är en lagspelare och sätter laget före jaget
• Har körkort B och är beredd på att resa i tjänsten

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen tror vi att du:


• Är passionerad och målmedveten när det kommer till affärsutveckling och förbättring av kundrelationer.
• Har en stark förmåga att leda och motivera ditt team, även genom förändringar och utmaningar.
• Är en tydlig kravställare och föregår med gott exempel genom att driva utveckling och innovation.
• Kan inspirera och engagera ditt team för att nå gemensamma mål.

Vi erbjuder


• En utvecklande arbetsplats: Bli en del av ett expansivt och framåtblickande företag där du kan påverka och växa.
• Lön och förmåner: Fast lön, avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag.
• Stöd och samarbete: Ett stödjande team och en företagskultur som främjar samarbete och personlig utveckling.
• Karriärmöjligheter: Vi erbjuder kompetensutveckling och karriärmöjligheter för att du ska kunna nå din fulla potential.

Kontaktuppgifter och övrig information
För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta kontraktschef Åsa Sjödin på asa.sjodin@coor.com Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi genomför bakgrundskontroller på slutkandidater. Läs mer om vår rekryteringsprocess här: Att söka jobb hos oss.

Ser fram emot din ansökan!

 

Om Coor

Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

Ansök nu

Lokalvårdare till Coor i Sundsvall

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Jun 20
Som lokalvårdare på Coor gör du en stor skillnad för våra kunder varje dag.
I vår verksamhet välkomnas idéer, initiativ och nya smarta sätt att jobba. Du får också stora möjligheter att utvecklas, utifrån vem du är och det du kan. Självklart kan du luta dig mot trygga och schyssta anställningsvillkorOm rollen 
Som lokalvårdare kommer du, tillsammans med kollegor och driftledare, bedöma, planera, utföra, följa upp och kvalitetssäkra den dagliga lokalvården hos Coors kunder. Arbetet innebär att på ett effektivt och tekniskt korrekt sätt, med hög kvalitet, utföra olika former av lokalvård.

Exempel på dagliga arbetsuppgifter: 


• städning i hem
• hantering av städmaterial
• fönsterputs
• flyttstädning

Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid i Sundsvall som inleds med 6 månaders provanställning där du kommer att arbeta dagtid, måndag till fredag.

Vår kandidat 
Du har tidigare erfarenhet från lokalvård och har du tidigare arbetat med hotellstädning eller hemstädning är det meriterande.  Har du dessutom någon yrkesutbildning och erfarenhet inom SRY eller PRYL så är även det meriterande. För samtliga medarbetare som arbetar på Coor ställer vi krav på god svenska i både tal och skrift. Det är viktigt att du - både för din egen och andras säkerhet - kan göra dig förstådd i kontakt med andra, samt att du kan läsa och förstå skriftliga instruktioner på svenska. B-körkort är ett krav.

Personliga egenskaper 
Som person är du serviceinriktad, lyhörd och flexibel. Du är noggrann och kommunikativ samt bra på att skapa en trevlig stämning med?både kunder och kollegor. Du är relationsskapande och har en positiv grundinställning där du trivs lika bra med att arbeta ensam som i grupp.
Vidare uppskattar vi att du är ansvarsfull person som trivs med ett högt tempo där du snabbt har förmågan till att kunna växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera samt lösa de problem som uppstår. Tillsammans med dina kollegor kommer du att arbeta med ständig förbättring och utveckling av vår leverans.? 

Vi erbjuder 
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats som aktivt arbetar med att säkerställa en god arbetsmiljö med rätt utrustning. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. 

Som ny hos oss på Coor?kommer du självklart att få en introduktion till ditt nya arbete då vi är måna om att du ska få en så bra start som möjligt. Vi arbetar med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Vi erbjuder t.ex.?vår egna utbildning ”Cleaning the Coor way” för dig som inte har en genomförd lokalvårdsutbildning sedan tidigare.? Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten. 

Kontakt och övrig information 
Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta rekryterande chef Linda Larsson, linda.larsson@coor.com. Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Fastighetsskötare till Coor

Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Läs mer Jun 7
Är du en fastighetsskötare som gillar kundkontakt och trivs med omväxlande arbetsuppgifter? Här kommer du att erbjudas möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och servicekänsla.

Coor utökar sin leverans mot kund i Sundsvall och söker ett antal fastighetsskötare som kommer arbeta tillsammans med en driftledare inom fastighetsskötsel i både inom- och utomhusmiljö. 

Om rollen
Som fastighetsskötare kommer du att arbeta med den dagliga driften inom fastighetsunderhåll hos vår kund. Du kommer att arbeta i kundens fastigheter och blir därmed Coors ansikte utåt. Du hamnar i ett litet och nytt team där alla hjälps åt för att leverera den bästa servicen till kunden även om man till största del kommer arbeta självständigt, vilket ger mycket frihet under ansvar. Arbetet sker på vardagar kl. 7-16, beredskap och skift kan förekomma. 

Du kommer att arbeta med en rad olika åtaganden inom ramen för Coors avtal med kund såsom: 


• tillsyn och skötsel av fastigheter 
• felavhjälpande underhåll 
• delta i projekt och andra uppdrag utöver befintliga avtal med kunder 
• rådgivande roll i tekniska frågor
• att vara en aktiv initiativtagare i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot kund 

Din bakgrund
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet där du har ett genuint intresse för fastighetsteknik och service. 


• Vi söker en händig person som har dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, har du utbildning inom området ser vi det som meriterande.
• B-körkort.
• Du är van att ”skruva”, har den tekniska förståelsen och kan leda det dagliga arbetet där du följer upp dina åtaganden mot både kund och entreprenörer.

Du är en nyfiken och positiv person med initiativförmåga som skapar positiva kontakter både internt som externt. God social förmåga är viktigt då tjänsten innebär mycket kontakt med såväl serviceanvändare, uppdragsgivare och kollegor.? Du är en självgående problemlösare som tar egna initiativ. Du är van att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera och lösa utmaningar under högt tempo.

Vi erbjuder
Som en ansvarstagande arbetsgivare erbjuder Coor en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi levererar meningsfull service och i detta arbete är du vår viktigaste resurs.Tillsammans med vår kund arbetar vi aktivt för att höja kompetensen och möjliggöra karriärsutveckling för medarbetarna i detta uppdrag. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag.

Kontaktuppgifter och övrig information
Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Sitechef Magnus Linder på telefon?010-5597647 eller via mail magnus.linder@coor.com. Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen med hänsyn till GDPR. Vi genomför bakgrundskontroll vid anställning på all vår personal. Vill du veta mer klicka här. 
Vi ber vänligen att all försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes.

Välkommen med din ansökan och vi ser fram emot att höra från dig!

Hos oss blir du en del av en kultur där olikheter för oss framåt. Vi vet att magi skapas i mötet mellan olika bakgrunder, kompetenser och personligheter. Vi ser det varje dag.?Totalt är vi över 12?000 medarbetare och tillsammans kan vi åstadkomma mycket. Kom och gör oss bättre, utifrån vem du är. På Coor är du skillnaden.

Ansök nu

Driftledare inom fastighetsunderhåll till Coor

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Jun 7
Är du en nyfiken driftledare med fastighetskompetens? Ser du teamets samlade styrka som en tillgång för att nå gemensamma mål? Då är det kanske dig vi söker! 

Coor utökar sitt uppdrag hos kund i Sundsvall med fastighetsskötsel och drift av flerfamiljshus. Vi söker därmed dig som är en trygg driftledare inom fastighet som tillsammans med ett mindre team av fastighetsskötare ansvarar för kunskap, service och tillgänglighet som ska lämna ett positivt avtryck hos både kundens medarbetare och hyresgäster. Coor ska se till att den dagliga driften alltid fungerar och lyfta den till nästa nivå. 

Om uppdraget  
Som driftledare koordinerar du arbetet och säkerställer leveransen till vår kund. Din uppgift är att arbetsleda dina kollegor till att leverera goda resultat med en högklassig service. Tillsammans med ditt team kommer du även att arbeta nära och relationsbyggande med vår kund. 

Exempel på arbetsuppgifter: 


• Följa upp tillsyn, skötsel och underhåll på fastigheter inom leveransen
• Daglig samordning och ledning av medarbetare och serviceleverans för att följa uppsatta mål
• Stötta och följa upp utförda arbeten samt vara en del av den dagliga, operativa leveransen 
• Administrativa uppgifter t.ex. att hantera leverantörsfakturor, upprätta och utveckla Uh-planer, ta fram hållbarhetsinitiativ och andra förbättringsförslag
• Löpande kontakt med kund och Coor-kollegor
• Kommunikation och kontakt med underentreprenörer

Arbetsplacering i Sundsvall och du rapporterar till Sitechef. Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som övergår till en 100% tillsvidareanställning med arbetstid måndag-fredag kl 07-16.

Vår kandidat
Detta är en spännande roll för dig som har:


• Några års erfarenhet inom fastighetsbranschen 
• En avklarad fastighetsteknisk utbildning eller motsvarande kompetens
• God svenska i tal och skrift
• B-körkort
• God datorvana i Office 365 samt är bekväm med digitala arbetsredskap
• Erfarenhet av ledarskap
• SBA kompetens är meriterande

Din personlighet
Som person har du förmåga att bygga ett framgångsrikt team som arbetar tillsammans för att nå uppsatta mål. Vi ser att du är en självgående och strukturerad person som tar egna initiativ. Du bör ha lätt för att styra, planera och föra verksamheten i rätt riktning. Du behöver vara kommunikativ och ha högt kundfokus, kunna hantera många bollar i luften och ha lätt för att samarbeta. Du har förmågan att arbeta under ett högt tempo i en dynamisk och föränderlig miljö.? 

Vi erbjuder
Vi erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats som kännetecknas av en öppen, välkomnande och prestigelös kultur. Som driftledare får du en viktig och varierande roll och vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar och friskvårdsbidrag. Coor arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential.?Då vi är ett stort och expansivt företag finns möjligheter till utveckling både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten.  

Kontaktuppgifter och övrig information
Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Sitechef Magnus Linder på telefon?010-5597647 eller via mail magnus.linder@coor.com.
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen med hänsyn till GDPR.
Vi genomför bakgrundskontroll vid anställning på all vår personal. Vill du veta mer klicka här. Vi ber vänligen att all försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes. 

Välkommen med din ansökan och vi ser fram emot att höra från dig!  

Hos oss blir du en del av en kultur där olikheter för oss framåt. Vi vet att magi skapas i mötet mellan olika bakgrunder, kompetenser och personligheter. Vi ser det varje dag.?Totalt är vi över 12?000 medarbetare och tillsammans kan vi åstadkomma mycket. Kom och gör oss bättre, utifrån vem du är. På Coor är du skillnaden.

Ansök nu

Lokalvårdare till Coor i Sundsvall

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Mar 15
Vi söker nu en ny medarbetare till vår lokalvårdsleverans i Sundsvall. Hos oss på Coor har du möjlighet att vara med i en inkluderande arbetsmiljö. Är du den personen vi söker? 

Om rollen 

Som lokalvårdare kommer du, tillsammans med kollegor och driftledare, att planera, utföra och följa upp arbetet hos vår kund. 

Exempel på dagliga arbetsuppgifter: 


• städning av kontor, hygienutrymmen och övriga personalytor 
• hantering av städvagnar och material 
• golvvård 

Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid på 75% med en inledande provanställning på 6 månader. Du kommer att arbeta i Sundsvall med omnejd. Arbetet sker främst på dagtid under vardagar. 

Vår kandidat 


• Tidigare erfarenhet inom lokalvård och städ är ett plus. 
• Goda svenskakunskaper i både tal och skrift
• B-körkort och gärna egen bil för att kunna ta dig mellan de platser som du städar på. 

I ditt dagliga arbete kommer du att möta både kundens personal och dina kollegor, varför det är viktigt att du är ödmjuk, trygg i dig själv och tar eget ansvar. Du är positiv, noggrann och stresstålig. 

Coor erbjuder 

Som lokalvårdare hos oss är våra medarbetare är stolta över sitt arbete och är en del av ett sammansvetsat team. Vi erbjuder dig en trygg och trivsam arbetsplats där det är viktigt för oss att vi har en bra sammanhållning i gruppen. Vi kan också erbjuda vår egen utbildning ”Cleaning the Coor way” för dig som inte har en genomförd lokalvårdsutbildning sedan tidigare. 

Coor är en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag.  

Kontakt och övrig information 

Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. 

Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? kika in här?https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/?  

Har du frågor om rollen är du välkommen att ta kontakt med driftchef Carina Lundgren via mejl carina.lundgren@coor.com.  

All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med den här rekryteringsprocessen undanbedes vänligen då Coor har ansvar för rekryteringen. 

Bli en del av Coor – hos oss är du skillnaden! Vi ser fram emot att höra från dig!  

Hos oss blir du en del av en kultur där olikheter för oss framåt. Vi vet att magi skapas i mötet mellan olika bakgrunder, kompetenser och personligheter. Vi ser det varje dag.?Totalt är vi över 12?000 medarbetare och tillsammans kan vi åstadkomma mycket. Kom och gör oss bättre, utifrån vem du är. På Coor är du skillnaden.

Ansök nu