Sundsvall: Kundrådgivare Swedbank Sundsvall

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundrådgivare Swedbank Sundsvall i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-26 // Varaktighet: Heltid

Har du flerårig erfarenhet inom kundservice och ett stort intresseför ekonomi? Drivs du av att göra affärer och tycker om att haroligt på jobbet? Följ med oss på vår resa mot att forma framtidensbankupplevelse!
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

-
Skapa hög kundnöjdhet genom att via finansiell rådgivning förvalta och utveckla
hela kundens privata ekonomi såsom bolån, sparande, pension och försäkringar

-
Utveckla och påverka kundmötet för att bemöta våra kunders behov på bästa
möjliga sätt

-
Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till våra privat och
företagskunder. Som kundrådgivare har du en roll både i bokade rådgivningsmöten
för privatkunden samt i det obokade kundmötet i kundtjänst

-
Proaktivt arbeta med att hitta nya affärsmöjligheter för banken

-
Samarbeta med kollegor för att bidra till gruppens välmående, utveckling och
resultat

I denna roll behöver du:

- Trivas i både det digitala samt fysiska kundmötet

-
Sätta kunden i centrum och ha en vilja att överträffa kundens förväntningar

-
Vara lyhörd, utåtriktad och förändringsbenägen - du tar egna initiativ och har ett
starkt eget driv

-
Ha en vilja att lära dig nya saker och dela med dig till dina kollegor av erfarenheter
och lärdomar

-
Tidigare erfarenhet från rådgivning eller kundservice samt innehav av Swedsec
Bolånelicens, Swedsec Rådgivarlicens och Försäkringsdistributionsrätt Liv är
meriterande

Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
- En öppen, enkel och omtänksam kultur
- Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder
- En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö
- Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär
- Flexibla arbetsmöjligheter

- Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html)

Bli en del av vårt team och...
..få möjligheten att arbeta på en utvecklande arbetsplats, tillsammans med härliga kollegor som hjälps åt att utveckla bankens resa framåt. Jag söker dig som bidrar med positiv energi till teamet, samtidigt som du bidrar med självledarskap och har ett stort affärsdriv. Vi vill fortsätta att forma framtidens bankupplevelse och hoppas du vill bli en del av vårt fantastiska team i Sundsvall. Varmt välkommen med din ansökan” -Elin Westberg, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2024-04-10.
Arbetsplats: Sundsvall

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Elin Westberg 060-16 83 47

SACO: Henrik
Joelsson, henrik.joelsson@swedbank.se

Finansförbundet: Åke
Skoglund ake.skoglund@swedbank.com

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar
din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och
undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra
rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

LI-LB1

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Privatekonomisk rådgivare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Privatekonomisk rådgivare.

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Läs mer Feb 10
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara 7: april.
Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.
På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.
Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans
Meriterande är:
- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete
Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.
Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:
Möjlighet att önska din arbetstid och schema
Förmånlig bolåneränta
Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.
Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag
Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.

Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret.
Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.
I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-GT1

Ansök nu

Service Agent

Läs mer Dec 13
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 27888
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Till vår Kundserviceenhet i Sundsvall söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Våra uppdrag kan variera något beroende på roll och vara allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden. Vi vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här gör du verkligen skillnad!
Vad vi erbjuder dig som anställd på Nordea
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Vi utbildar dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområden. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Rollen är en timanställning där du förväntas jobba minst 30 timmar per vecka.
I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass mellan klockan 9-17. Du arbetar på plats på vårt kontor som är placerat på Sjögatan 13 i Sundsvall.
Anställnings- och utbildningsstart är planerad till 3 mars 2025
Vem är du
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
 För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon
* Ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo
* Ha en avslutad och godkänd gymnasieexamen
* Du är kommunikativ i tal och skrift i både svenska och engelska

Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast 03/01/2025, men gärna så snart som möjligt då urval sker löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se. Då Nordea är ett globalt bolag kan delar av processen komma att vara på engelska. 
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Nu söker vi kundtjänstrådgivare till storbank i Sundsvall!

Läs mer Maj 7
Vi söker nu Kundtjänstrådgivare till en av storbankerna i centrala Sundsvall med start 3 juni.
ArbetsbeskrivningDu kommer till största del att möta kunder via telefon och ta emot inkommande samtal med dator som ditt främsta arbetsredskap. Av dig krävs en stark servicekänsla och en nyfikenhet kring att lära dig mer inom bank.
Arbetet som Kundtjänstrådgivare innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon. Din tjänst kommer inledas med en utbildning som innefattar både teoretiska och praktiska moment, för ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.

Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som brinner för service, är social och vill möta kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en positiv upplevelse av banken. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på den digitala utvecklingen. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på en karriär inom banken.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst i telefon eller liknande arbete- God telefon- och datorvana- Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen (gärna inriktning ekonomi)- Meriterande är tidigare erfarenhet inom bank, finans och relevant högskoleutbildning
Nästa steg i rekryteringsprocessenNär du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligtför att komma vidare i processen.Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervjuDu kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Frågor och kontaktVid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amendos Talent Acquisition Manager Mathilda Carlbom på mathilda.carlbom@amendo.se.Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Nu söker vi kundtjänstrådgivare till storbank i Sundsvall!

Läs mer Apr 30
Vi söker nu Kundtjänstrådgivare till en av storbankerna i centrala Sundsvall med start 3 juni.
ArbetsbeskrivningDu kommer till största del att möta kunder via telefon och ta emot inkommande samtal med dator som ditt främsta arbetsredskap. Av dig krävs en stark servicekänsla och en nyfikenhet kring att lära dig mer inom bank.
Arbetet som Kundtjänstrådgivare innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon. Din tjänst kommer inledas med en utbildning som innefattar både teoretiska och praktiska moment, för ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.

Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som brinner för service, är social och vill möta kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en positiv upplevelse av banken. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på den digitala utvecklingen. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på en karriär inom banken.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst i telefon eller liknande arbete- God telefon- och datorvana- Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen (gärna inriktning ekonomi)- Meriterande är tidigare erfarenhet inom bank, finans och relevant högskoleutbildning
Nästa steg i rekryteringsprocessenNär du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligtför att komma vidare i processen.Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervjuDu kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Frågor och kontaktVid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amendos Talent Acquisition Manager Mathilda Carlbom på mathilda.carlbom@amendo.se.Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Nu söker vi kundtjänstrådgivare till storbank i Sundsvall!

Läs mer Apr 16
Vi söker nu Kundtjänstrådgivare till en av storbankerna i centrala Sundsvall med start 3 juni.
ArbetsbeskrivningDu kommer till största del att möta kunder via telefon och ta emot inkommande samtal med dator som ditt främsta arbetsredskap. Av dig krävs en stark servicekänsla och en nyfikenhet kring att lära dig mer inom bank.
Arbetet som Kundtjänstrådgivare innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon. Din tjänst kommer inledas med en utbildning som innefattar både teoretiska och praktiska moment, för ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.

Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som brinner för service, är social och vill möta kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en positiv upplevelse av banken. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på den digitala utvecklingen. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på en karriär inom banken.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst i telefon eller liknande arbete- God telefon- och datorvana- Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen (gärna inriktning ekonomi)- Meriterande är tidigare erfarenhet inom bank, finans och relevant högskoleutbildning
Nästa steg i rekryteringsprocessenNär du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligtför att komma vidare i processen.Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervjuDu kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Frågor och kontaktVid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amendos Talent Acquisition Manager Mathilda Carlbom på mathilda.carlbom@amendo.se.Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Swedbank AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Swedbank AB .

Skog & Lantbruksrådgivare

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Nov 10
Är du intresserad av att agera som affärspartner för våra största Skog- och Lantbrukskunder i Västernorrland?

Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Driva Skog- och lantbruksaffären i Västernorrland. Våra kontor finns i Härnösand, Sollefteå, Sundsvall, Timrå och Örnsköldsvik

- Ge finansiell rådgivning och skräddarsy affärsupplägg tillsammans med kund.

- Aktivt jobba med prospekts och delta i nätverk på den lokala marknaden.

- Arbeta i en öppen och engagerande miljö med stor möjlighet att växa i rollen

- Samarbeta med andra Skog- och Lantbruksansvariga i regionen, kundstöd, försäkringsspecialister, övriga kollegor och samarbetspartners för att på bästa möjliga sätt stödja kundens hela affär.

I denna roll behöver du:
- Kunskap om Skog & Lantbruk genom utbildning som tex ekonomagronom, lantmästare och/eller arbetslivserfarenhet inom segmentet.

- Ha stark ambition att utveckla Skog- och Lantbruksaffären på orten

- Vara social, utåtriktad, resultatfokuserad och har lätt för att skapa förtroende såväl hos kollegor som hos kunder.

- Förmåga att ta eget ansvar och gilla mötet med människor.

- Vara en lagspelare. Vi sätter stor vikt vid nära samarbete där vi ställer upp för varandra.

- Egen drivkraft och affärsmannaskap. Du bör även ha en god analytisk förmåga och gilla ett strukturerat arbetssätt. Kunderna vill träffa just dig för din kompetens, tid och tillgänglighet och för att du levererar med hög kvalitet.



Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
- En öppen, enkel och omtänksam kultur
- Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder
- En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö
- Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär
- Flexibla arbetsmöjligheter

- Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html)

Bli en del av vårt team och...
få möjlighet att tillsammans med kollegor verka på en spännande marknad för Skog- och Lantbrukskunder. Du ingår i en engagerad grupp av medarbetare som tillsammans arbetar mot det prioriterade segmentet Skog & Lantbruk. Tillsammans hjälper vi varandra att utvecklas genom kompetensutbyte och nära samarbete. Vi arbetar proaktivt med kunder och på marknaden i syfte att säkerställa kundnöjdhet och stärka bankens varumärke. I vår grupp hjälps man åt, visar engagemang och framför allt, har kul på jobbet”. Niclas Nygren Johansson, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-12-31.
Arbetsplats: Härnösand, Sollefteå, Sundsvall, Timrå, Örnsköldsvik

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Niclas Nygren Johansson +46 070 38 11 088

SACO: Camilla Ivarsson, +46 8-58594437

Finansförbundet: Stina
Forsman, + 46 76 127 50 89

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Ansök nu

Kundansvarig Premiumrådgivare

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Nov 23
Har du en passion för kundrelationer och att jobba med helhetsaffären?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

- Ge finansiell rådgivning till privatpersoner avseende placeringar, krediter, pensioner och försäkringar

- Ge finansiell rådgivning till företag med placeringsbara tillgångar

- Skapa nätverk med specialister och samarbetspartners för att stödja kundens hela affär

- Proaktivt bearbeta den egna kundbasen samt prospektera för att hitta nya kunder

- Samarbeta med kollegor inom både privat- och företagsaffären

I denna roll behöver du:

- Swedsec Rådgivarlicens, Swedsec Bolånelicens och Försäkringsdistributionsrätt Liv Privat /IDD

- Gedigen erfarenhet inom placeringar, kreditgivning, pensioner och privata försäkringar

- Vara en självgående, strukturerad, relationsskapande lagspelare som gillar att göra affärer

Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
- En öppen, enkel och omtänksam kultur
- Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder
- En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö
- Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär
- Flexibla arbetsmöjligheter

- Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html)

Bli en del av vårt team och...
..bli en del av ett team med professionella kollegor, som arbetar tillsammans för att hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället.” Magnus Holmberg, din framtida chef



Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-12-15.
Arbetsplats: Sundsvall

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Magnus Holmberg, +46 63 - 142773

SACO: Camilla Ivarsson, +46 8 - 58594437

Finansförbundet: Stina Forsman, +46 910 - 583140

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Ansök nu

Försäkringsrådgivare

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Aug 15
Har du en passion för att hjälpa kunder med pension och försäkring?


Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

- Arbeta i ett team som brinner för att hjälpa våra kunder med pension och försäkring

- Driva försäljning på Swedbanks kontor (du kommer ha försäljningsmål)

- Proaktivt bearbeta befintlig kundbas samt bearbeta prospekt kunder

- Bidra till att teamets försäljnings- och kundnöjdhetsmål nås genom hög aktivitet och tillgänglighet
Ta fram offerter och presentationer inför kundmöten
Följa upp och säkerställa att de ärenden kunden vill ha hjälp med blir utförda
Säkerställa att uppsatta regelverken följs samt att, ansvara för att den egna rådgivningsdokumentationen håller en mycket hög kvalitet och att instruktioner följs
Arbeta med kunderna i enlighet med bankens värderingar - enkel, öppen och omtänksam

I denna roll behöver du:

- God kunskap om allmän försäkring, inkluderat försäkringsskydd tecknat genom kollektivavtal/hängavtal

- Dokumenterad erfarenhet och djup kunskap om företagsrelaterade försäkringserbjudanden, inkluderat skattereglerna runt dessa
Proaktivt ta ansvar för sin kompetens och aktivt söka information
Vara strukturerad och kan proaktivt identifiera behov och ta initiativ
Förmåga att kunna förklara enkelt samt presentera information både i tal och skrift
God samarbetsförmåga
Vara en ambassadör för affärsområdet internt och externt

- Livdiplom samt SwedSeclicens krävs

Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
- En öppen, enkel och omtänksam kultur.
- Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder.
- En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö.
- Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär.
- Flexibla arbetsmöjligheter.

- Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, valfri sjukförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html).



Bli en del av vårt team och...
hjälp oss göra skillnad för våra kunder. Vi är ett Team på totalt 8 personer som arbetar med pension & försäkring till befintliga samt nya kunder. Vi är alla engagerade personer som brinner för att hjälpa våra kunder med deras anställda gällande pension & försäkring." Fredrik Nordlund, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-09-08.
Arbetsplats: Sundsvall eller Östersund

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Fredrik Nordlund, +46 60 16 85 03

SACO: Henrik Joelsson

Finansförbundet: Anna Rundberg +46 72 2271569

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Ansök nu

Kundrådgivare Sundsvall

Kundtjänsteman, försäkring
Läs mer Feb 23
Har du flerårig erfarenhet inom kundservice och ett intresse för ekonomi? Drivs du av att göra affärer och tycker om att ha roligt på jobbet? Följ med oss på vår resa mot att forma framtidens bankupplevelse!
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Tillsammans med ditt team ansvara för att möta alla privat- och företagskunder som besöker och kontaktar kontoret.


- Samarbeta med ditt team för att nå kontorets uppsatta mål och överträffa kundernas förväntningar med stort engagemang, hög kompetens och härligt driv.


- Aktivt bidra till att kunderna känner till, ser nyttan av samt kan och vill använda våra digitala lösningar.


- Arbeta med kundens hela ekonomi och hantera ärenden såsom bolån, spara, försäkra.

I denna roll behöver du:
- Trivas med att vara ansiktet utåt och vara serviceinriktad.


- Kunna samarbeta med dina kollegor i teamet och drivas av gemensam framgång där vi alla hjälps åt och gör vårt bästa varje dag.


- Ha ett starkt driv, vara ansvarstagande, och ha en vilja att utvecklas både enskilt och tillsammans med teamet.


- Vara affärsmedveten, lösningsorienterad och relationsskapande.


- Vara en lagspelare som bjuder på dig själv och tycker det är roligt att samarbeta.


- SwedSec-licensiering är meriterande men inget krav.

På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.

Bli en del av vårt team och...
få möjligheten att jobba med professionella kollegor som arbetar tillsammans för att hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt för att utveckla bankens resa framåt.

Jag söker dig som bidrar med positiv energi till teamet, samtidigt som du bidrar med hög servicenivå och självledarskap. Vi vill fortsätta att forma framtidens bankupplevelse och hoppas du vill bli en del av vårt fantastiska team i Sundsvall. Varmt välkommen med din ansökan.” Elin Westberg, din framtida chef.

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-03-11.
Arbetsplats: Sundsvall

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Elin Westberg +46 60 16 83 47

SACO: Henrik Joelsson

Finansförbundet: Jesper Johansson + 46 60 54 54 55

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Ansök nu