Sundsvall: Service Agent

Hitta ansökningsinfo om jobbet Service Agent i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-13 // Varaktighet: Heltid

Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 23852
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Till vår Kundserviceenhet i Sundsvall söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. Som Junior serviceagent hjälper du våra kunder med deras digitala lösningar samt svarar på frågor relaterade till betalkort. Vi vill att varje kontakt med oss ska vara en positiv upplevelse, här gör du verkligen skillnad!
Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga över telefon. Du vägleder och hjälpa våra kunder att ladda ner, felsöka och aktivera våra digitala tjänster. Du kommer utöver detta också arbeta med kort- och kontofrågor.
Vad vi erbjuder dig
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Anställningsformen är timanställning där du förväntas jobba minst 30 timmar i veckan. Anställning och utbildning startar 240819. I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass mellan klockan 9-17. Rollen är placerad på Kolvägen, men vi kommer under hösten att flytta till nyrenoverade lokaler i city, i samma hus som ICA Esplanad.
Vem är du?
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon
* Ta till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och fokuserat tillsammans med kollegor
* Ha en gymnasieexamen
* Ha goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om har aktuell och relevant erfarenhet av serviceyrken.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast 27/05/2024 men gärna så snart som möjligt då urval sker löpande.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se. För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare.

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Läs mer Apr 17
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni. 
Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.
På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.
Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans
Meriterande är:
- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete
Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.
Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:
Möjlighet att önska din arbetstid och schema
Förmånlig bolåneränta
Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.
Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag
Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.

Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret.
Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.
I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-GT1

Ansök nu

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Läs mer Apr 11
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni. 
Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.
På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.
Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans
Meriterande är:
- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete
Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.
Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:
Möjlighet att önska din arbetstid och schema
Förmånlig bolåneränta
Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.
Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag
Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.

Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret.
Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.
I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-GT1

Ansök nu

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Läs mer Apr 8
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni.
Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.
På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.
Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans
Meriterande är:
- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete
Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.
Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:
Möjlighet att önska din arbetstid och schema
Förmånlig bolåneränta
Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.
Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag
Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.

Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret.
Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.
I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-GT1

Ansök nu

First line support till Telia

Läs mer Apr 4
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-09.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Läs mer Apr 2
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Nordea Bank Abp, Filial i Sverige

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Nordea Bank Abp, Filial i Sverige .

Bli vår nästa Service Agent

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 16
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 29747
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Vi söker fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om vårt team

Lär känna Kundservice-teamet, som präglas av stark vinnarkultur med fokus på resultat, nöjda kunder och god kvalitet. Vi har roligt tillsammans, samarbetar och är måna att ställa upp för varandra. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med stora möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Vad du kommer att göra
Som Service Agent jobbar du med att:
* Möta våra kunder via telefon och skapa positiva kundupplevelser
* Guida våra kunder till att hitta lösningar på sina bankärenden
* Motverka digitalt utanförskap och få våra kunder att känna sig bekväma med våra digitala tjänster
* Hantera allt från enkla frågor till mer komplicerande kundärenden

Vem du är

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Detta är värderingar som vägleder oss i hur vi arbetar och hur vi fattar beslut – och som vi tror att du delar.
Vi tror att du som söker:
* Är en stjärna på service och vinner kundernas förtroende och lojalitet
* Är social och kommunikativ
* Trivs med att både arbeta självständigt och i nära samarbete med kollegor
* Kan sätta dig in i kundens situation, anpassa ditt bemötande och koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter
* Drivs av att arbeta mot uppsatta mål i ett högt tempo
* Använder ditt goda omdöme för att fatta väl grundade beslut som följer Nordeas riktlinjer och regler

Din bakgrund och kompetens innefattar:
* Avklarad och godkänd gymnasial utbildning
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det skulle vara värdefullt om du även:
* Har relevant och aktuell arbetslivserfarenhet av kundmötande serviceroller, gärna inom bank/finans/försäkring
* Har utbildning inom ekonomi

Arbetsvillkor
I rollen arbetar du på ett rullande schema med dag- och kvällspass på vardagar mellan kl 7:45-20:15. Vissa helgpass kan förekomma. Anställningsformen är en timanställning där du förväntas arbeta 30h/v. Vi erbjuder startdatumet 9 juni.
Vad vi erbjuder
Människor kommer hit när de vill komma någonstans. För somliga är det att ta sin karriär till nästa nivå. För andra är det att bryta ny mark inom sitt kompetensområde – med andra ord, du kommer alltid framåt hos oss.
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Under ditt första år utbildar vi dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområden. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 30/04/2025.
Rekryteringsprocessen består av följande steg:
* CV-urval
* Tester
* Telefonintervju
* Fysisk intervju
* Bakgrundskontroll

Vi är ett internationellt bolag och därför kan telefonintervjun komma att ske på engelska. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3480@nordea.se. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan!
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Bli vår nästa Service Agent

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 8
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 29266
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Vi söker fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om vårt team

Lär känna Sundsvalls-teamet, som präglas av stark vinnarkultur med fokus på resultat, nöjda kunder och god kvalitet. Vi har roligt tillsammans, samarbetar och är måna att ställa upp för varandra. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med stora möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Vad du kommer att göra
Som Service Agent jobbar du med att:
* Möta våra kunder via telefon och skapa positiva kundupplevelser
* Guida våra kunder till att hitta lösningar på sina bankärenden
* Motverka digitalt utanförskap och få våra kunder att känna sig bekväma med våra digitala tjänster
* Hantera allt från enkla frågor till mer komplicerande kundärenden

Vem du är

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Detta är värderingar som vägleder oss i hur vi arbetar och hur vi fattar beslut – och som vi tror att du delar.
Vi tror att du som söker:
* Är en stjärna på service och vinner kundernas förtroende och lojalitet
* Är social och kommunikativ
* Trivs med att både arbeta självständigt och i nära samarbete med kollegor
* Kan sätta dig in i kundens situation, anpassa ditt bemötande och koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter
* Drivs av att arbeta mot uppsatta mål i ett högt tempo
* Använder ditt goda omdöme för att fatta väl grundade beslut som följer Nordeas riktlinjer och regler

Din bakgrund och kompetens innefattar:
* Avklarad och godkänd gymnasial utbildning
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det skulle vara värdefullt om du även:
* Har relevant och aktuell arbetslivserfarenhet av kundmötande serviceroller, gärna inom bank/finans/försäkring
* Har utbildning inom ekonomi

Arbetsvillkor
I rollen arbetar du på ett rullande schema fördelat på dag, kväll och helgspass. Arbetspassen pågår vardagar klockan 7:45-20:15 och helg klockan 8:45-17:15. Anställningsformen är en timanställning där du förväntas arbeta 30h/v. Vi erbjuder startdatumet 9 juni 2025. Du behöver vara tillgänglig för arbete mellan v. 27-32.
Vad vi erbjuder
Människor kommer hit när de vill komma någonstans. För somliga är det att ta sin karriär till nästa nivå. För andra är det att bryta ny mark inom sitt kompetensområde – med andra ord, du kommer alltid framåt hos oss.
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Under ditt första år utbildar vi dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområden. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 20/04/2025.
Rekryteringsprocessen består av följande steg:
* CV-urval
* Tester
* Telefonintervju
* Fysisk intervju
* Bakgrundskontroll

Vi är ett internationellt bolag och därför kan telefonintervjun komma att ske på engelska. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! 
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Bli vår nästa Service Agent

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 28
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 29266
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Vi söker fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om vårt team

Lär känna Sundsvalls-teamet, som präglas av stark vinnarkultur med fokus på resultat, nöjda kunder och god kvalitet. Vi har roligt tillsammans, samarbetar och är måna att ställa upp för varandra. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med stora möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Vad du kommer att göra
Som Service Agent jobbar du med att:
* Möta våra kunder via telefon och skapa positiva kundupplevelser
* Guida våra kunder till att hitta lösningar på sina bankärenden
* Motverka digitalt utanförskap och få våra kunder att känna sig bekväma med våra digitala tjänster
* Hantera allt från enkla frågor till mer komplicerande kundärenden

Vem du är

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Detta är värderingar som vägleder oss i hur vi arbetar och hur vi fattar beslut – och som vi tror att du delar.
Vi tror att du som söker:
* Är en stjärna på service och vinner kundernas förtroende och lojalitet
* Är social och kommunikativ
* Trivs med att både arbeta självständigt och i nära samarbete med kollegor
* Kan sätta dig in i kundens situation, anpassa ditt bemötande och koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter
* Drivs av att arbeta mot uppsatta mål i ett högt tempo
* Använder ditt goda omdöme för att fatta väl grundade beslut som följer Nordeas riktlinjer och regler

Din bakgrund och kompetens innefattar:
* Avklarad och godkänd gymnasial utbildning
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det skulle vara värdefullt om du även:
* Har relevant och aktuell arbetslivserfarenhet av kundmötande serviceroller, gärna inom bank/finans/försäkring
* Har utbildning inom ekonomi

Arbetsvillkor
I rollen arbetar du på ett rullande schema fördelat på dag, kväll och helgspass. Arbetspassen pågår vardagar klockan 7:45-20:15 och helg klockan 8:45-17:15. Anställningsformen är en timanställning där du förväntas arbeta 30h/v. Vi erbjuder startdatumet 9 juni 2025. Du behöver vara tillgänglig för arbete mellan v. 27-32.
Vad vi erbjuder
Människor kommer hit när de vill komma någonstans. För somliga är det att ta sin karriär till nästa nivå. För andra är det att bryta ny mark inom sitt kompetensområde – med andra ord, du kommer alltid framåt hos oss.
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Under ditt första år utbildar vi dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområden. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 11/04/2025.
Rekryteringsprocessen består av följande steg:
* CV-urval
* Tester
* Telefonintervju
* Fysisk intervju
* Bakgrundskontroll

Vi är ett internationellt bolag och därför kan telefonintervjun komma att ske på engelska. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan!
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 21
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 26845
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Till vår Kundserviceenhet i Sundsvall söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Våra uppdrag kan variera något beroende på roll och vara allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden. Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga över telefon.
Vad vi erbjuder dig som anställd på Nordea
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Vi utbildar dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområden. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Vem är du
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet. 
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon.
* Ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* Ha en gymnasieexamen samt vara kommunikativ i tal och skrift.

I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass mellan klockan 9-17. Vi har vårt kontor i helt nyrenoverade lokaler i city, Sjögatan 13, i samma hus som Ica Esplanad.
Vi söker både tillsvidare- och timanställda. Vid tillsvidareanställning har du inledningsvis en 12 månaders provanställning.
Anställning och utbildning startar 8 januari 2025.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 04/11/2024, men gärna så snart som möjligt då urval sker löpande. 
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Nordea

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 19
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 25206
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Till vår Kundserviceenhet i Sundsvall söker vi nu fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om tjänsten
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Ditt uppdrag är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden. Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga över telefon.
Vad vi erbjuder dig som anställd på Nordea
Som nyanställd hos oss får du den utbildning du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Under ditt första år utbildar vi dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområden. Du kommer ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Ta del av våra förmåner
Som provanställd på Nordea ger vi dig även tillgång till en mängd olika fördelar och förmåner, allt från hälsa till en bra balans mellan jobb och fritid.
Här är ett urval av Nordeas förmåner:
* Personalbank - Personlig rådgivning och förmånliga priser på bankens produkter såsom bolån, försäkring mm.
* Nordeas vinstandelsprogram – alla våra medarbetare får del av bankens årliga vinst i form av vinstandelar.
* Nordea Learning – Vårt digitala företagsuniversitet med över 10 000 kurser där du som anställd har fri tillgång till lärande på och utanför arbetsplatsen.
* Friskvårdsbidrag & rabatter via Benify för att främja hälsa och välmående.

Vem är du
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon.
* Ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* Ha en gymnasieexamen samt vara kommunikativ i tal och skrift.

I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass mellan klockan 9-17. Vi har från oktober vårt kontor i nyrenoverade lokaler i city, Sjögatan 13, i samma hus som Ica Esplanad.
Anställningsformen är tillsvidareanställning som inleds med en 12 månaders provanställning. Anställning och utbildning startar 4 november 2024.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 08/09/2024, men gärna så snart som möjligt då urval sker löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på rekrytering.3335@nordea.se.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Ansök nu