Sundsvall: Finsktalande kundservicemedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Finsktalande kundservicemedarbetare i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-27 // Varaktighet: Heltid

Vi söker en finsk- och svensktalande medarbetare till vår kundservice.
Nu söker vi en medarbetare till ett dedikerat team mot en kund.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och vår kund.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska finska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: danska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk ansökningen med Finsktalande.


Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare.

Kundrådgivare till vår Kundtjänst i Njurunda/Lucksta

Läs mer Nov 4
Vi söker dig som drivs utav att erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till våra privat och företagskunder som besöker våra kontor i Njurunda och Lucksta.

Här blir du en del utav ett engagerat och positivt team där vi tillsammans arbetar för den bästa kundupplevelsen.
 

Om tjänsten

Att arbeta i vår bank innebär att du möter våra kunder lokalt och nära där du gör skillnad genom att skapa ett mervärde genom bankens olika tjänster och produkter.

Som kundrådgivare ansvarar du för att på ett engagerat, nära och öppet sätt möta privat- och företagskunders spontana behov av service, produkter och tjänster. Du jobbar aktivt med att guida kunden i våra digitala kanaler samt proaktivt identifierar kundens behov.

För att lyckas i rollen behöver du ha en hög social kompetens och trivas med att vara bankens ansikte utåt, både för de kunder som besöker oss men även genom att vid tillfällen representera banken genom att delta på aktiviteter i syfte att synliggöra vår Samhällsnytta. 

Denna tjänst är ett vikariat på 1,5 år och främst på vårt kontor i Njurunda men även arbete på kontoret i Lucksta kan förekomma vid behov. 

 

Vi söker dig som

Trivs i en kundmötande roll och representerar alltid ett gott bemötande. Du har en stark lagkänsla och gillar att arbeta i team mot såväl gemensamma som egna mål. Det är naturligt för dig att vara flexibel med en förmåga att hantera många ärenden samtidigt. Som person är du ansvarstagande och gör ditt bästa i alla situationer. Du har en bra känsla för att vara proaktiv och förmåga att se våra kunders individuella behov. 

 

Det här tror vi känntecknar dig,

- positiv
- engagerad
- serviceinriktad
- kommunikativ
- lösningsfokuserad
- proaktiv

 

Kvalifikationer

Vi söker dig med erfarenhet av arbete inom service, kundtjänst eller liknande roll, gärna inom bank, finans eller annan rådgivande verksamhet. 

Vi ser att du har ett intresse för ekonomi och gärna en ekonomisk utbildning samt goda IT kunskaper med förmåga att snabbt sätta dig in i nya system. 

Det är meriterande om du har Swedsec licens med det viktigaste är dina personliga egenskaper, servicekänsla och din vilja att utvecklas. 

Välkommen med din ansökan!

Om oss

Hälsinglands Sparbank är en fristående lokal och nära bank med ca 100 anställda och vi finns på 6 orter i 4 kommuner. Vi har inga aktieägare utan ger tillbaka utav vår vinst till samhället i form av sponsring, bidrag, projekt samt satsningar inom näringslivet. Vi har sedan år 2000 gett tillbaka över 150 miljoner kronor till utveckling och livskraft i vår bygd.


Vi driver vår bank efter Sparbanksidén och med ett stort intresse och engagemang för våra kunder. Tillsammans utvecklar vi vår bank och vår målsättning är en hållbar och trygg ekonomisk framtid för våra kunder.


Vi erbjuder en arbetsplats med ett positivt och omtänksamt arbetsklimat där vi hjälper varandra, har roligt och utvecklas tillsammans utifrån våra ledord engagerad, nära och öppen.


För oss är det viktigt att våra medarbetare mår bra och har en fungerande balans mellan arbete och privatliv.


Tillsammans med oss blir du även en del av en organisation som dagligen arbetar för bygdens bästa och dess fortsatta utveckling. Tillsammans gör vi skillnad.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Läs mer Okt 29
Statens tjänstepensionsverk, SPV, är en av Sveriges största leverantörer av pensionstjänster. Vi hanterar tjänstepensioner och försäkringar åt arbetsgivare på det statliga området och har över 1 100 000 kunder både statligt anställda, före detta statligt anställda och pensionärer. Vårt kontor finns i Sundsvall.

Kom med oss och skapa samhällsnytta. Vi är en myndighet som vill göra tjänstepension enkelt för alla som är eller har varit statligt anställda. Vårt fokus är våra kunder, handlingskraft och nytänkande. Att jobba tillsammans i hela organisationen tror vi är en viktig nyckel för att göra ett bra jobb med hög kvalitet.

ARBETSUPPGIFTER
SPV:s kundservice ansvarar för det dagliga mötet med både kunder och arbetsgivare. Vi svarar på frågor inom det statliga tjänstepensionsområdet, främst på telefon, mejl och i chatt. Vårt mål är att leverera den bästa servicen så att våra kunder
känner sig både nöjda och trygga i kontakten med oss. Vi arbetar kontinuerligt med kompetensutveckling för våra kundservicemedarbetare för att hålla kunskap och kompetens uppdaterad.

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du dagligen med att ge service av hög kvalitet och att hjälpa andra. Du bidrar till vårt sammantagna kundarbete och du är vårt ansikte utåt. Vi arbetar inte med försäljning gentemot våra kunder.

Nu söker vi dig som verkligen tycker om att möta kunder i första hand via telefon men även via chatt och mejl och som vill vara en del av ett härligt kundserviceteam.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har något av följande:

• avslutad gymnasial utbildning samt minst tre års dokumenterad aktuell erfarenhet av arbete inom kundservice i telefon och genom skriftlig kommunikation (exempelvis mejl och chatt)
• eftergymnasial utbildning och minst ett års dokumenterad aktuell erfarenhet av arbete inom kundservice i telefon och genom skriftlig kommunikation (exempelvis mejl och chatt).

Du har mycket god erfarenhet av att arbeta med flera olika system samtidigt och att snabbt kunna skifta mellan dem. Du har även mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Övriga språkkunskaper ser vi som
meriterande.

För att lyckas i det här uppdraget är dina personliga egenskaper mycket viktiga och vi kommer att lägga stor vikt vid dem i den här rekryteringen.

Som person:
• är du flexibel. Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Du ser också möjligheterna i förändringar.

• är du relationsskapande. Du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. Du skapar kontakter och nätverk samt upprätthåller relationer.

• är du serviceinriktad. Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar.

• är du energisk. Du har förmåga att arbeta effektivt, hantera olika arbetsuppgifter samtidigt och lägga ner tid, energi och engagemang på ditt arbete.

• är du tydlig. Du kommunicerar på ett tydligt sätt och säkerställer att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter. Du påminner, sammanfattar och följer upp.

I denna rekrytering kan vi komma att använda oss av arbetsprov som urvalsmetod.

ÖVRIGT
Hos oss blir du varmt välkomnad. Här jobbar 250 engagerade personer och vi tycker det är viktigt att du trivs hos oss. Vi är öppna för nya idéer, vår omvärld och mot varandra. Och vi gillar att testa nytt och har ett starkt driv framåt. Vi ser rekrytering som en långsiktig investering och tycker det är viktigt att du som medarbetare mår bra, har balans i livet och ges möjlighet att utveckla dina talanger.

Vi jobbar på en flexibel arbetsplats, både i härliga lokaler och med möjlighet att jobba hemifrån på 50 procent om du vill. I SPV-huset rekommenderar vi en fika i vår vinterträdgård eller varför inte en stund i vårt fräscha gym. Dessutom har vi olika friskvårdsaktiviteter du kan delta i då det finns något för alla. Vi strävar efter mångfald och att ha ett inkluderande synsätt på alla nivåer i organisationen.

Vår verksamhet vilar på den gemensamma statliga värdegrunden. Den är en grundläggande utgångspunkt för oss, oavsett vad vi arbetar med. Demokrati är den överordnade principen i värdegrunden och medborgarna är vår yttersta uppdragsgivare. Övriga principer i den statliga värdegrunden är legalitet, objektivitet, fri åsiktsbildning, respekt samt effektivitet och service.

Mer information om oss som arbetsgivare och de anställningsförmåner du erbjuds finns under Jobba på SPV på SPV.se.

En säkerhetsprövning kan komma att genomföras. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär kan du få här: https://sakerhetspolisen.se/sakerhetsskydd/registerkontroll.html

Vi avsäger oss vänligen men bestämt, alla erbjudanden om hjälp med annonsering och rekrytering.

Ansök nu

Koordinator inom Servicdesk

Läs mer Okt 24
Vi söker en Koordinator till vår kunds First Line Support!
Är du en strukturerad problemlösare med ett genuint intresse för IT och service? Vill du vara med och skapa en smidig supportupplevelse för vår kunds användare? Då kan du vara den vi söker!

Om rollen
Som Koordinator inom First Line Support är du navet i vår kunds supportverksamhet. Du ansvarar för att koordinera inkommande ärenden, säkerställa att rätt resurser hanteras i rätt tid, och att vår kunds användare får snabb och professionell hjälp. Du arbetar nära både tekniska specialister och användare, och har en viktig roll i att förbättra våra processer och flöden.
Dina arbetsuppgifter
Ta emot, prioritera och fördela inkommande supportärenden
Följa upp ärenden och säkerställa att SLA:er efterlevs
Vara kontaktpunkt mellan användare och teknisk personal
Bidra till utveckling av rutiner och dokumentation
Identifiera återkommande problem och föreslå förbättringar
Redovisa efterlevnadsrapport på månadsmöte
Jobba som agent när tiden tillåter

Vi söker dig som
Har erfarenhet av arbete inom IT-support eller kundservice
Är kommunikativ, lösningsorienterad och har god samarbetsförmåga
Har god teknisk förståelse och gärna erfarenhet av ärendehanteringssystemet Service Now
Trivs med att ha många bollar i luften och gillar att ta ansvar
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Vi erbjuder
En dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor
Möjlighet att påverka och utveckla supportverksamheten
Feedback kultur
Vi är kollektivavtalsanslutna



Övrigt:
Språkkunskaper; Svenska och Engelska.
Placering: Sundsvall


Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande!
Mail: ansokan@wecall.se Referens: Koordinator LM okt.
Rekryterande chef: Kamilla Söderberg, 0733470903
Rekrytering sker löpande och annonsen kan avslutas tidigare.

Ansök nu

Kundtjänsthandläggare/Provförrättare, vikariat

Läs mer Okt 9
Som Kundtjänsthandläggare på Trafikverket är du med och underlättar vardagen för invånare och företagare i hela Sverige. Det gör du genom att bidra i det viktiga arbetet med trafiksäkerhet.
Är du serviceinriktad och tycker om att möta nya människor? Då kan det här vara ditt nya jobb!


Kundtjänsthandläggare/Provförrättare, vikariat

Arbetsuppgifter

Vår uppgift på Förarprov är att genomföra prov inom körkortsområdet och yrkestrafikområdet. Tillsammans med dina kollegor bidrar du till att varje kund känner sig välkommen, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper.
Arbetsuppgifterna varierar och man växlar i gruppen under dagen att genomföra de olika arbetsuppgifterna. I ditt dagliga arbete kommer du att möta många olika kunder, så bemötande och tydlig information är därför viktiga delar i ditt arbete. I arbetsuppgifterna ingår det myndighetsutövande uppdraget att förrätta kunskapsprov både i grupp, individuellt och ibland med tolk. Tidvis innebär arbetet högt tempo så du behöver trivas med det som en del i arbetet och du arbetar enligt fastlagt schema, arbete på annan ort förekommer. Du kommer bland annat att arbeta med:  
Receptionsarbete
Förrätta kunskapsprov
Tidsbokning av kunskaps- och körprov
Svara på kundfrågor
Administration av körkortsfoto i samband med körkortsprov och förnyelse av körkort
Utföra allmänna kontorsgöromål

Övrig information

I denna rekrytering används webbaserade tester som en del i urvalet.
Vi använder främst mail (från mejladress: noreply@heroma.se) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss!
Tjänsten är en vikariat på 9 månader med möjlighet till förlängning.

Kvalifikationer

Vem är du?
Du kommer att vara vårt ansikte utåt och den första person våra kunder träffar, därför ser vi att du är en trygg och serviceinriktad person som tycker om att möta nya människor. Det är viktigt att du är en kommunikativ person, vilket innebär att du förmedlar budskap på ett tydligt och respektfullt sätt samt anpassar din kommunikation till mottagaren. Du har en positiv inställning och är mån om att bidra till ett gott samarbete i gruppen. Därutöver har du ett flexibelt och problemlösande förhållningssätt och du kan enkelt anpassa dig till nya omständigheter och situationer, alltid med kundens och organisationen bästa i fokus.
Vi söker dig som
har en avslutad gymnasieutbildning
är minst 23 år, vilket är lägsta ålder för att få förrätta kunskapsprov enligt Transportstyrelsens föreskrift om förordnande att förrätta prov
har några års aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av fysiska kundmöten, som exempelvis i reception/kundtjänst/informationsdisk med frekventa kundkontakter
har goda kunskaper i svenska i skrift
har goda kunskaper i svenska i tal
har grundläggande kunskaper i engelska i tal
har goda datorkunskaper och är van vid att arbeta i Officepaketet
har körkort för personbil

Ansökan

De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget.
Hos Förarprov på Trafikverket bidrar du till att säkerställa trafiksäkerheten och miljömedvetenheten på Sveriges vägar. Vår uppgift är att genomföra prov inom körkorts- och yrkestrafikområdet. Det är hos oss som drömmen om ett körkort och de möjligheter som det skapar kan förverkligas. Det är vi som gör så att alla kunder känner sig välkomna, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper.
På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

Ansök nu

Vi söker framtida stjärnor inom Kundtjänst, Administration & Service! ????

Läs mer Okt 8
Vill du vara med och skapa fantastiska kundupplevelser, bidra till smidiga processer och vara en del av ett team som värdesätter service i världsklass? Vi letar nu efter drivna, positiva och lösningsorienterade personer som vill bli en del av vårt nätverk för kommande rekryteringar inom kundtjänst, administration och service.
Om tjänsten
Just nu befinner vi oss i en föränderlig omvärld vilket påverkar såväl arbetsmarknaden som arbetstagare. Vi ser att vissa branscher står inför utmaningar med varsel medan andra har ökat behov av arbetskraft - här ser vi en möjlighet att göra skillnad för både människor och företag.
Det här är en förutsättningslös ansökan där du anmäler ditt intresse för tillgängliga jobb inom Kundtjänst/Administration/Service där vi har många kunder och förfrågningar inom. Vi kan inte garantera att du får ett jobb, men om dina kompetenser och erfarenheter matchar något av de uppdrag vi har så har du stora möjligheter att få ett nytt jobb på mycket kort tid.
Vi gör alltid urval baserat på kompetens och erfarenhet. Du kan antingen bli anställd som konsult via oss eller bli direktrekryterad till kundföretaget. Vi gör allt vi kan för att snabba på processen med att matcha kandidater med uppdrag, utan att tumma på kvaliteten. Processen är snabb, kompetensbaserad och digital. 
 Vi söker dig som
Trivs i kontakt med människor och har en professionell kommunikationsstil
Är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer
Tycker om att arbeta i team och bidra till en positiv arbetsmiljö
Har erfarenhet av eller intresse för roller som t.ex.:
Kundtjänstmedarbetare
Administratör
Receptionist / kontorsassistent
Order- eller supporthandläggare

Hur det är att arbeta inom kundtjänst, administration & service
Hos våra kunder ser dagarna olika ut beroende på roll men gemensamt är att du gör skillnad varje dag.
Inom kundtjänst är du ofta företagets röst utåt. Du hjälper kunder via telefon, chatt eller e-post, hanterar frågor om beställningar, leveranser eller produkter – och ser till att varje kontakt avslutas med en nöjd kund.
Inom administration blir du navet som håller verksamheten igång. Du kan arbeta med dokumenthantering, mötesbokningar, fakturering, rapportering eller stöd till chefer och kollegor. Det är en roll för dig som gillar struktur, ordning och att skapa smidiga rutiner.
Inom service möter du människor varje dag, antingen i receptionen, på kontoret eller ute hos kunder. Du tar emot besökare, löser praktiska problem och bidrar till en välkomnande atmosfär. Service handlar hos oss inte bara om att hjälpa utan om att göra det med ett leende och ett genuint engagemang.
Oavsett område är du en viktig del i helheten – du skapar trivsel, effektivitet och kundnöjdhet.
Om företaget
Bravura jobbar med bemanning och rekrytering, men framför allt jobbar vi med människor. Vår uppgift är att matcha alla som söker intressanta jobb och utmaningar, med företag där din talang och erfarenhet kommer till sin rätt och kan utvecklas.
För att möta våra uppdragsgivares önskemål engagerar vi de mest engagerade och vi coachar dem till att bli den bästa versionen av sig själva. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för dig som är uppdragsgivare, för dig som söker jobb och för oss själva som företag.
Hos oss kan du antingen arbeta som konsult via oss eller bli direktrekryterad till ett kundföretag.
 Vi erbjuder
Möjlighet att bli en del av framtida rekryteringar hos våra samarbetspartners
En chans att matchas mot uppdrag som passar just din erfarenhet och ambition
Stöd, coachning och personlig återkoppling genom hela processen om du blir aktuell

Låter det som något för dig?
Skicka gärna in ditt CV och en kort presentation av dig själv redan idag! Berätta vad som motiverar dig och vilket typ av arbete du trivs bäst med, vi ser fram emot att lära känna dig.
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10

Ansök redan nu och ta första steget mot din nästa karriärmöjlighet inom kundtjänst, administration eller service!

#Nextgen

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från NUDDA AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från NUDDA AB .

Dansktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 20
Vi søger en dansktalende medarbejder til vores kundeservice i SUNDSVALL.
Vi ønsker, at du taler flydende dansk og kan håndtere svensk og engelsk.
Nu söker vi en dansktalande medarbetare till ett dedikerat team mot en kund.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Utöver inkommande samtal kommer arbetet till viss del också innefatta mejlhantering och chatt.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och våra kunder.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska danska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: finska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk din ansökan med: Dansktalande.
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Driven innesäljare till erfaret team

Medlemsvärvare, intresseorganisation/Telefonkommunikatör
Läs mer Aug 13
Är du positiv, driven och har hög arbetsmoral? Tveka då inte att söka till oss!
Vi utökar nu teamet :)
Vi söker 4 säljare som kommer att jobba på uppdrag av LRF, Lantbrukarnas Riksförbund. Du kommer att ingå i ett glatt, energiskt team som medlemsrekryterare! Som säljare hos oss får du självklart utbildning i våra samarbetspartners produkter/tjänster. Tidigare erfarenhet av försäljning är en merit men inget krav.
Du kommer bli väl omhändertagen av de coacher som ansvarar för försäljningen och alla vi som arbetar här har alla tidigare varit telekommunikatörer vilket borgar för mycket kunskap, förståelse och kvalitativ försäljning.
Detta erbjuder Wecall:
* Fast lön och provision (kollektivavtalsenliga löner med goda förtjänstmöjligheter)
* Trevliga medarbetare och engagerade coacher
* Trevlig och familjär atmosfär
* Goda förtjänstmöjligheter
* Fräsch lokal centralt i stan
Vi har så klart kollektivavtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.
Tveka inte att skicka in en ansökan och kom med i vår gemenskap!

Ansök nu

Dansktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 8
Vi søger en dansktalende medarbejder til vores kundeservice i SUNDSVALL.
Vi ønsker, at du taler flydende dansk og kan håndtere svensk og engelsk.
Nu söker vi en dansktalande medarbetare till ett dedikerat team mot en kund.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Utöver inkommande samtal kommer arbetet till viss del också innefatta mejlhantering och chatt.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och våra kunder.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska danska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: finska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk din ansökan med: Dansktalande.
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Säljare

Mediasäljare
Läs mer Maj 27
Wecall är ett av Sveriges starkaste och snabbast växande callcenter som utökar sin verksamhet.
Wecall söker nu sommarjobbare! Vi söker ett gäng pigga och glada säljare som vill jobba ett par veckor i sommar.
Det rör sig om veckorna 27 -30. Men det kan absolut vara så att det blir fler veckor.
Tjänsterna är på 93,75% med arbetstiderna 08:00-16:30.
Hos oss arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Vi har trevliga medarbetare och engagerade coacher. Familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet!
Du får utbildning på plats av erfarna säljare.
Wecall har så klart kollektivavtal och är medlem i branschföreningen Kontakta.
Det är fast lön och provision (kollektivavtalsenliga löner).


Tveka inte! Skicka in ett CV och personligt brev via till oss!
Märk ansökan med: SOMMARJOBB

Ansök nu