Sundsvall: Jobb i Sundsvall

Hitta ansökningsinfo om jobbet Jobb i Sundsvall i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-27 // Varaktighet: Heltid

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Dina arbetsuppgifter
Varför ska du registrera din ansökan hos Clockwork?

Vi har hundratals lediga jobb.
Vi samarbetar just nu med över 400 arbetsgivare som behöver vår hjälp att hitta personal till sina lediga jobb.

Vi arbetar med alla branscher
Vi hjälper skolor, industrier, tjänsteföretag, butiker, restauranger, ja vi har kontakt med nästan alla typer av företag på din ort. Så oavsett vilken typ av jobb du är intresserad av så ökar dina chanser att hitta rätt utmaning tillsammans med oss.

Vi har kontor där du bor
Vi är lokala och hjälper dig att hitta jobb eller utbildning där du bor. Vi känner arbetsgivarna på orten och hjälper dig att komma närmare ditt mål.



Ansökan
Genom att söka tjänsten anmäler du ditt intresse för våra nuvarande och kommande tjänster som passar din profil.
Ange gärna i din ansökan vilka typer av tjänster du är intresserad av.

Om du har frågor kring vår rekrytering får du gärna höra av dig till Towa Parment via mail, towa.parment@clwork.se. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Administrativ assistent.

Projektassistenter till forskargruppen Ekokemi

Läs mer Apr 14
Institutionen för naturvetenskap, design och hållbar utveckling (NDH) har verksamhet på Campus Östersund och Campus Sundsvall, där vi utbildar och bedriver forskning inom institutionens ämnen med fokus på hållbar utveckling.



Beskrivning av institution/ avdelning
Forskargruppen Ekokemi vid institutionen för naturvetenskap, design och hållbar utveckling (NDH) finns på campus Sundsvall och forskar inom ett flertal projekt med fokus på biokatalys, bioremediering och förädling av olika restströmmar från olika industrier och företag.

Institutionen NDH söker nu projektassistenter som i första hand ska arbeta inom något av forskargruppens projekt CirBio3.0 och CirkFerm.

 

Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna varierar över tid inom projekten och det kan exempelvis handla om uppgifter som: 

- Screening av jäst, bakterier, alger och svampars tillväxt på olika lignocellulosamaterial, fasta som hydrolyserade, samt deras produktion av fett och protein
- Torkning och kemisk analys av lignocellulosamaterial, biomassa etc
- Förbehandling av lignocellulosamaterial för att frigöra socker och efterföljande kemisk analys med HPLC, GC  etc
- Destillation av öl och GC-analys av smak och doftämnen
- Bereda produkter från restströmmar från bryggeribranschen
- Syntes av separerbara och återvinningsbara komplexbildare
- Försök med sorbenters upptag av PFAS-ämnen
- Försök med mikrobers nedbrytning av PFAS-ämnen

 

Din bakgrund 
Vi söker dig som:

- Har en naturvetenskaplig/teknisk grundexamen från universitet eller som är student på motsvarande program och har studerat minst 4 terminer. 
- Bedöms ha nödvändiga kunskaper inom områden såsom analytisk kemi, biokemi, biologi, organisk kemi, träkemi, massa- och papperstekning, biomedicin, bioteknik eller annat för våra projekt passande områden. 
- Bedöms ha kunskaper och tidigare erfarenheter som korrelerar till de aktuella arbetsuppgifterna.
- Kan arbeta självständigt efter givna instruktioner.
- Har god muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på både svenska och engelska.

 

Dina egenskaper  
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du behöver vara en ansvarsfull person som är mycket motiverad att ta sig an de tilldelade arbetsuppgifterna och utföra dem med stor noggrannhet. Du har också en positiv inställning och är en kommunikativ och social person som kan samarbeta effektivt med andra på arbetsplatsen. 

 

Anställning och tillträde
Som projektassistent vid Mittuniversitetet har du en så kallad intermittent anställning. Det innebär att du kommer att tillhöra en personalpool och anställs vid varje enskilt tillfälle. Du får individuell ekonomisk ersättning per timme och semesterersättning. Hur mycket man arbetar varierar eftersom du blir erbjuden arbete när behov finns med start tidigast 2025-05-05. För denna rekrytering förbehåller vi oss rätten att rekrytera löpande under ansökningstiden.

 

Anställningsort: Sundsvall

 

Information
Närmare upplysningar lämnas av proprefekt Erika Wallin, erika.wallin@miun.se eller forskningsledare professor Erik Hedenström erik.hedenstrom@miun.se.

 

Ansökan
Ansökningshandlingar ska vara på svenska eller engelska. Till ansökan bifogas examensbevis, studieresultat från Ladok, intyg på erfarenhet från efterfrågade arbetsuppgifter och annat som den sökande vill åberopa.

Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast 2025-05-05.

Mittuniversitetet, med campus både i Sundsvall och Östersund, är ett lärosäte med närhet till studenter, kollegor och det omgivande samhället. Samtidigt befinner vi oss intill hav, skog och fjäll vilket skapar förutsättningar för en fantastisk livskvalitet. Här skapas ny kunskap genom internationellt framgångsrik forskning och utbildningar som bidrar till samhällsutvecklingen. På så sätt medverkar vi till en hållbar framtid och en bättre värld.


Som anställd vid Mittuniversitetet ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. Vi erbjuder bland annat flexibla arbetstider, stöd för friskvårdsaktiviteter, löneutfyllnad vid föräldraledighet och sjukdom. Du får också generöst med semesterdagar.


Mittuniversitetet arbetar aktivt för lika villkor och strävar efter att ta tillvara de kvaliteter som mångfald och jämställdhet ger verksamheten. Dina personuppgifter behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Vi tar gärna emot frågor från dig som är intresserad av att jobba hos oss men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Ansök nu

Administratör med Lagerkoordinering till Logistikenheten, Sundsvall

Läs mer Apr 16
Vi är en kraft som binder ihop, håller samman och utvecklar länet. Inom Region Västernorrland är vi alla en del av något större.

Hjälpmedel Västernorrland arbetar för att skapa mervärde tillsammans med verksamheter inom kommun och region för att länets medborgare med funktions variationer ska erbjudas en enklare, tryggare och mer självständig vardag. Vårt uppdrag är att tillhandahålla ett hjälpmedelssortiment som tillgodoser identifierade behov samt att säkerställa produktkompetens och stabila och kostnadseffektiva processer. Hjälpmedlen förskrivs till den enskilde av regionens eller kommunernas vårdpersonal. Årligen levereras ca 47 000 hjälpmedelsprodukter och runt 150 000 diabetesförbrukningsartiklar. God kvalitet på det arbete vi utför bygger på lärande, delaktighet och dialog, reflektion och en positiv inställning.
Vi söker nu en Administratör som kommer arbeta med lagerkoordinering, tjänsten ingår i Logistikenheten som består av inköp, kundtjänst och lager och där det idag arbetar 14 personer.
Tjänsten avser ett vikariat på 18 månader med tillträde snarast, placeringsort är i Ljustadalen.


Administratör med Lagerkoordinering till Logistikenheten, Sundsvall

Arbetsuppgifter
Lageroptimering
Lagervård: organisera och märka upp hyllor/platser så att lagret blir mer överskådligt och effektivt att arbeta i.
Genomföra inköp
Leverantörskontakter
Medverka vid den årliga inventeringen
Följa upp och ta fram leveransstatistik

Övrig information
Kvalifikationer

Vi söker dig som
Har en fullgod gymnasieutbildning
Har 3 års arbetslivserfarenhet inom område inköp och lagerhantering
Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Har B-körkort

Det är meriterande om du
Har tidigare arbetat med hjälpmedel eller lagerstyrning i verksamheter som har återanvändning av artiklar
Har goda kunskaper i engelska i tal och skrift

För att lyckas i rollen tror vi att du har dessa personliga egenskaper
Självgående
Samarbetsförmåga
Strukturerad
Omdöme

Region Västernorrland
Med cirka 7000 medarbetare och över 200 yrken ansvarar vi på Region Västernorrland för flera av de verksamheter som är allra viktigast för invånarnas möjlighet att delta i samhället. Här gör din kunskap och ditt engagemang skillnad inom allt från hälso- och sjukvård till kultur, miljö och hållbarhet. Bli en del av ett lag där alla behövs. Tillsammans för ett växande Västernorrland. 
Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. En av våra många förmåner är att vi erbjuder 5000 kronor per år i friskvårdsbidrag. Läs mer om Region Västernorrland, våra förmåner och hur det är att jobba tillsammans med oss: Region Västernorrland - Att jobba i Region Västernorrland (rvn.se).
Inom Region Västernorrland är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass och säkerhetsprövning kan därför komma att ske. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Administrativ assistent inom Avdelningen för verksamhetsstöd i Sundsvall

Läs mer Apr 9
Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan.

Kontorsservice inom avdelningen för verksamhetsstöd har fått ett nytt utökat uppdrag att tillhandahålla ytterligare tjänster på våra kontor ute i landet. Det utökade uppdraget innebär också att Kontorsservice kommer att utökas från dagens ett område till tre områden. Därför stärker vi nu upp våra områden med administrativt stöd, välkommen med din ansökan!

Dokumentation, administration samt internt och externt samarbete
Som administrativ assistent ger du administrativt stöd i det operativa arbetet kring Försäkringskassans kontor. Du kommer att vara en del i kontorsservice arbete med att tillhandahålla en trygg, säker och trivsam arbetsmiljö på våra kontor. I arbetet hanterar du mötesdokumentation, mötesbokningar och publicering av information i våra interna kanaler samt säkerställer interna kontaktvägar på kontoren. Tjänsten innebär också att ge administrativt stöd till cheferna inom Kontorsservice och bidra till att chefernas vardag fungerar smidigt. Du stöttar bland annat cheferna i diarieföring och fakturahantering. I arbetet tar du initiativ till förbättring och bidrar till att utveckla verksamheten.

Du kommer att arbeta inom något av våra tre områden och mot de kontor som ingår i det aktuella området. Du kommer att samarbeta med cheferna inom Kontorsservice såväl som med verksamheterna på kontoren. Du kommer även att samarbeta med de andra administrativa assistenterna inom Kontorsservice för att säkerställa att alla kontor får en likvärdig service. Då uppdraget har utökats och rollen är ny inom avdelningen behöver du vara prestigelös och ta dig an de frågor och behov som uppstår. Som medarbetare på Försäkringskassan har du ett högt säkerhetsmedvetande eftersom myndigheten kommer i kontakt med sekretessbelagda uppgifter.

Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar.

Vi söker dig som


• har slutbetyg från gymnasiet eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
• har god vana att använda datorn som arbetsverktyg
• har ett systematiskt och noggrant arbetssätt
• samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål
• har god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift
• identifierar snabbt problem och löser dessa på ett relevant sätt
• arbetar självständigt, är initiativrik och ansvarstagande
• är serviceorienterad.

Det är meriterande om du


• har erfarenhet av administrativt arbete
• har erfarenhet av diarieföring
• har erfarenhet av tillämpning av regelverk och interna riktlinjer
• har erfarenhet av att arbeta med husråd.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrigt
2 tjänster, tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. För den här tjänsten krävs svenskt medborgarskap. Placeringsorter: Luleå, Sundsvall, Umeå eller Östersund. Resor i tjänsten förekommer.

Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs

Kontaktpersoner
Chef: Stefan Skohg, tel. 010-116 79 25 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Annika Sörensen, annika.sorensen@forsakringskassan.se, tel. 010 -111 66 00 (för frågor om rekryteringsprocessen). ST: Daniel Källström, tel. 010- 119 61 29, Saco-S:Cecilia Silverson, tel. 010-115 26 18, Seko: f.seko@forsakringskassan.se.

Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 28 april 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan.

Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen via telefon så får du hjälp med att skicka in din ansökan.

Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id kontaktar du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen via telefon så får du hjälp med att skicka in din ansökan.

Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.

Ansök nu

Administrativ assistent inom Avdelningen för verksamhetsstöd i Sundsvall

Läs mer Apr 9
Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan.

Kontorsservice inom avdelningen för verksamhetsstöd har fått ett nytt utökat uppdrag att tillhandahålla ytterligare tjänster på våra kontor ute i landet. Det utökade uppdraget innebär också att Kontorsservice kommer att utökas från dagens ett område till tre områden. Därför stärker vi nu upp våra områden med administrativt stöd, välkommen med din ansökan!

Dokumentation, administration samt internt och externt samarbete
Som administrativ assistent ger du administrativt stöd i det operativa arbetet kring Försäkringskassans kontor. Du kommer att vara en del i kontorsservice arbete med att tillhandahålla en trygg, säker och trivsam arbetsmiljö på våra kontor. I arbetet hanterar du mötesdokumentation, mötesbokningar och publicering av information i våra interna kanaler samt säkerställer interna kontaktvägar på kontoren. Tjänsten innebär också att ge administrativt stöd till cheferna inom Kontorsservice och bidra till att chefernas vardag fungerar smidigt. Du stöttar bland annat cheferna i diarieföring och fakturahantering. I arbetet tar du initiativ till förbättring och bidrar till att utveckla verksamheten.

Du kommer att arbeta inom något av våra tre områden och mot de kontor som ingår i det aktuella området. Du kommer att samarbeta med cheferna inom Kontorsservice såväl som med verksamheterna på kontoren. Du kommer även att samarbeta med de andra administrativa assistenterna inom Kontorsservice för att säkerställa att alla kontor får en likvärdig service. Då uppdraget har utökats och rollen är ny inom avdelningen behöver du vara prestigelös och ta dig an de frågor och behov som uppstår. Som medarbetare på Försäkringskassan har du ett högt säkerhetsmedvetande eftersom myndigheten kommer i kontakt med sekretessbelagda uppgifter.

Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar.

Vi söker dig som


• har slutbetyg från gymnasiet eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
• har god vana att använda datorn som arbetsverktyg
• har ett systematiskt och noggrant arbetssätt
• samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål
• har god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift
• identifierar snabbt problem och löser dessa på ett relevant sätt
• arbetar självständigt, är initiativrik och ansvarstagande
• är serviceorienterad.

Det är meriterande om du


• har erfarenhet av administrativt arbete
• har erfarenhet av diarieföring
• har erfarenhet av tillämpning av regelverk och interna riktlinjer
• har erfarenhet av att arbeta med husråd.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrigt
2 tjänster, tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. För den här tjänsten krävs svenskt medborgarskap. Placeringsorter: Luleå, Sundsvall, Umeå eller Östersund. Resor i tjänsten förekommer.

Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs

Kontaktpersoner
Chef: Stefan Skohg, tel. 010-116 79 25 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Annika Sörensen, annika.sorensen@forsakringskassan.se, tel. 010 -111 66 00 (för frågor om rekryteringsprocessen). ST: Daniel Källström, tel. 010- 119 61 29, Saco-S:Cecilia Silverson, tel. 010-115 26 18, Seko: f.seko@forsakringskassan.se.

Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 28 april 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan.

Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen via telefon så får du hjälp med att skicka in din ansökan.

Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.

Ansök nu

Projektledare Avdelningen för forsknings- och utbildningsstöd

Läs mer Mar 21
Avdelningen för forskning- och utbildningsstöd (FUS) vid Mittuniversitetet erbjuder expertis inom internationalisering, pedagogisk utveckling, livslångt lärande, forskningsfinansiering och innovation. Här finns ett fyrtiotal kompetenta medarbetare med olika erfarenheter.



Arbetsuppgifter
Som projektledare kommer du ha mycket kontakt med medarbetare i kärnverksamheten, studenter och ett nära samarbete med kollegor inom den egna avdelningen såväl som övriga delar av universitetets förvaltning och omgivande samhälle.

Du kommer ha en mycket viktig roll i att skapa och underhålla kontakter såväl inom Mittuniversitetet, som med lärosätets internationella partners inom exempelvis Europauniversitetet ChallengeEU, samt externa organisationer och nätverk.

Avdelningen för utbildnings- och forskningsstöd samordnar universitetsövergripande processer 
gällande bland annat Mittuniversitetets deltagande i Europauniversitetet ChallengeEU och andra 
nationella och internationella projekt. Projekten befinner sig oftast i skärningspunkten mellan
utbildning, forskning och samverkan.

Arbetsuppgifterna för den medarbetare vi söker består huvudsakligen av att ha en central roll och ansvar avseende projektledning och koordinering av och inom olika projekt i vilka lärosätet deltar. Det kan handla om allt ifrån att samordna, koordinera och administrera ett projekt, ett arbetspaket eller del av projekt. Fokus ligger också på att utgöra ett kvalificerat stöd till mer komplexa samarbeten, såväl strategiskt som operativt, där metod och alternativa lösningar inte alltid är givna eller definierade. Detta kräver förmåga till nytänkande, planering och metodutveckling. Arbetet kräver en strategisk blick samt förmåga att samverka operativt med olika samverkansparter.

I arbetet kan det förekomma resor nationellt och internationellt, och en stor del av arbetet kommer även genomföras på engelska.

Den medarbetare vi söker förväntas vara en del av den kontinuerliga utvecklingen av de områden hensjälv ansvarar för, men också utvecklingen av funktionens övergripande verksamhet. Vårt arbetssätt har sin grund i eget ansvar och kollegialt samarbete där vi utgör varandras bollplank och stöd.

Avdelningen har medarbetare och verksamhet såväl i Sundsvall som i Östersund. Arbetsuppgifterna för varje medarbetare omfattar verksamhet och kontakter på båda campus. Resor ingår i arbetet.

 

Din bakgrund
Vi söker dig som har:

- Relevant akademisk examen
- Erfarenhet av arbete inom akademi, offentlig, ideell eller privat sektor
- God kännedom om lagar och förordningar kopplat till universitetets verksamhet vad gäller 
utbildning, forskning och samverkan
- Erfarenhet från verksamheter där förankringsarbete, lyhördhet och pedagogisk förmåga är väsentliga komponenter i det dagliga arbetet
- Dokumenterad erfarenhet av att arbeta projekt- och processorienterat
- God förmåga att leda samverkansprocesser och större projekt
- Mycket god förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska i tal och i skrift
- Erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete, eller projektledning, gärna inomuniversitet/högskola

Det är även meriterande om du

- Har en certifiering inom projektledning 
- Har erfarenhet av strategiskt arbete inom tjänstens ansvarsområden
- Har utbildning på forskarnivå
- Har erfarenhet av arbete med att söka medel från olika finansiärer (EU, forskningsfinansiärer etc.)
- Har erfarenhet av internationell samverkan

 

Dina egenskaper
I rollen som projektledare krävs att du är ansvarstagande, driftig och har mycket god förmåga att 
självständigt planera, organisera och genomföra arbetet. Du behöver vara pragmatisk och 
lösningsorienterad samt ha en mycket god förmåga att hålla deadlines. Du behöver också ha god 
kommunikativ förmåga och kunna arbeta självständigt såväl som i grupp.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

 

Anställning och tillträde
Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.

 

Anställningsort: Sundsvall

 

Information
Närmare upplysningar lämnas av Avdelningschef Pelle Håkansson, pelle.hakansson@miun.se eller +46 10 142 81 57 samt projektledare för Europauniversitetet ChallengeEU, Anna Lindahl, anna.lindahl@miun.se eller +46 10 142 78 13.

 

Ansökan
Ansökningshandlingar ska vara på engelska eller svenska. Intervjun kommer genomföras på engelska. 

Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast 2025-04-16.

Mittuniversitetet, med campus både i Sundsvall och Östersund, är ett lärosäte med närhet till studenter, kollegor och det omgivande samhället. Samtidigt befinner vi oss intill hav, skog och fjäll vilket skapar förutsättningar för en fantastisk livskvalitet. Här skapas ny kunskap genom internationellt framgångsrik forskning och utbildningar som bidrar till samhällsutvecklingen. På så sätt medverkar vi till en hållbar framtid och en bättre värld.


Som anställd vid Mittuniversitetet ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. Vi erbjuder bland annat flexibla arbetstider, stöd för friskvårdsaktiviteter, löneutfyllnad vid föräldraledighet och sjukdom. Du får också generöst med semesterdagar.


Mittuniversitetet arbetar aktivt för lika villkor och strävar efter att ta tillvara de kvaliteter som mångfald och jämställdhet ger verksamheten. Dina personuppgifter behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Vi tar gärna emot frågor från dig som är intresserad av att jobba hos oss men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Clockwork Bemanning & Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Clockwork Bemanning & Rekrytering AB .

Kommunikation- och hållbarhetschef till Glada Hudikhem i Hudiksvall.

Informationschef/Kommunikationschef
Läs mer Apr 14
Om företaget
Glada Hudikhem är ett av Hudiksvalls kommuns helägda bostadsbolag som äger och förvaltar 4506 lägenheter och 18 937 kvm lokaler fördelat över hela kommunen. Vi omsätter 375 Mkr och har 971 anställda. Vi är ett bostadsbolag med stort intresse för den lokala samhällsutvecklingen.

Våra kärnvärden Helhet, Engagemang och Möjlighet bygger våra gemensamma värderingar som vägleder oss i vårt dagliga arbete. De sammanfattas med ordet HEM, som en påminnelse om att vi arbetar med något mycket större och viktigare än hus. Vi arbetar med människors HEM, där minnen skapas.

Nu förstärker vi vår verksamhet med en ny spännande roll och söker en Kommunikation-och hållbarhetschef till oss i Hudiksvall!

Dina arbetsuppgifter
Som Kommunikation-och hållbarhetschef ansvarar du för bolagets strategiska arbete rörande kommunikation och hållbarhet. Det innebär att du är ansvarig för att tillsammans med organisationen i övrigt utforma och utveckla bolagets kommunikations och hållbarhetsprocesser så att bolaget når sina kommunikations och hållbarhetsmål.

Arbetet innefattar att driva och utveckla företagets leverans inom områdena i linje med bolagets verksamhetsmål. Som chef på Glada Hudikhem är du bekväm med att både jobba strategiskt som ledare av dina funktionsområden också att operativt bidra till bolagets leverans.

Du ingår i bolagets ledningsgrupp med placering på Staben. Rapportering sker till stabschefen och du har budgetansvar för funktioner inom ditt område. Rollen innebär inget personalansvar, men är en ledarroll och du samarbetar nära med övriga medarbetare i organisationen.

Vi erbjuder dig
Hos oss på Glada Hudikhem blir du en del av ett team som består av engagerade och positiva medarbetare med lång erfarenhet från branschen. Vi är en trygg arbetsgivare som satsar på våra medarbetare och erbjuder våra anställda en friskvårdstimme, friskvårdsbidrag, flextid, hälsoundersökning och massage.

Din profil
För att lyckas i rollen tror vi att du har erfarenhet av bolagsledande arbete och har drivit förändringsarbete i någon form. Du har en utbildning inom kommunikation och har tidigare arbetat med hållbarhetsfrågor. Meriterande är om du har erfarenhet av styrelserapportering.

Som person är du trygg och kan stå stadigt i en förändringsresa. Du är analytiskt och du kan lösa problem utan att missa långsiktiga strategier samt att du har en förmåga att få med dig dina medarbetare i den riktning du vill föra verksamheten.

Ansökan
Sök gärna denna tjänst så snart som möjligt, sista ansökningsdag är den 11 maj 2025 Skicka in din ansökan via www.clockworkpeople.se.

I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta chefsrekryterare Jennie Helmersson på telefonnummer: 073 351 27 05, jennie.helmersson@clwork.se

Ansök nu

Lärarvikarie

Ämneslärare, 7-9
Läs mer Apr 1
Om oss
Clockwork Skolbemanning & Rekrytering är företaget med mångårig erfarenhet av skolverksamhet. Vi bistår huvudmän och skolledare över hela landet med bemanning och rekrytering av all skolpersonal – från förskola till högskola. Vi arbetar mot samtliga skolformer och kan genom goda samarbeten och relationer skapa utrymme för det som vi tycker är viktigt – att du som skolledare och pedagog får vara elevernas främsta resurs för inlärning.

Vi har själva varit verksamma inom skolan i olika roller och har således en djup förståelse och insikt i uppdraget- så när ni samarbetar med oss, får ni all vår kompetens på köpet!

För dig som söker nya utmaningar, har vi stora nätverk. För dig som söker personal eller annat stöd, erbjuder vi skräddarsydda lösningar.
Alla våra konsulter erbjuds ”lön varje fredag”, gemensamma aktiviteter samt stöd av legitimerade lärare. Vi är självklart auktoriserade och ISO-certifierade.

Vill du bli en av oss?
Registrera en jobbevakning via www.pedagogjobb.nu eller besök vår hemsida för mer information om hur vi arbetar och vad vi erbjuder www.clockworkpersonal.se/skolbemanningochrekrytering

Dina arbetsuppgifter
Lärarvikarie - Sveriges bästa uppdrag. Vi söker dig som har erfarenhet av att vikariera alternativt studerar till lärare.
I ditt uppdrag som lärarvikarie hos oss på Clockwork skapar du meningsfulla och begripliga sammanhang för barn och ungdomar inom skolans alla skolformer.

Längden på uppdragen kan skilja sig åt, så även skolform och innehåll. Vi arbetar mot både kommunala och fristående huvudmän och du har därför möjlighet att utvidga ditt nätverk och få erfarenhet från flera olika verksamheter på orten.

Flera av våra uppdrag sträcker sig över en längre tidsperiod som därefter kan leda till en direktanställning på skolan.

Din profil
Du läser till förskollärare, grundskollärare eller ämneslärare och ser fördelarna med att vara ute och arbeta inom skolans värld parallellt med dina lärarstudier. Du har lätt för att sätta dig in i nya situationer och skapa relationer. Du anpassar din undervisning utefter barn, ungdomar och elever med olika förutsättningar och bakgrunder.

Som anställd hos oss får du en nära och personlig kontakt med din konsultchef. Alla konsultchefer på Clockwork Skolbemanning & Rekrytering har en bakgrund som lärare eller förskollärare, vilket innebär att du kan få stöd och handledning vid pedagogiska och didaktiska frågor.

Ansökan
Är det dig vi söker?
Skicka in din ansökan till oss redan idag!
Sök tjänsten via: www.clockworkpeople.se/lediga-jobb

I denna tillsättning samarbetar skolan med Clockwork Skolbemanning & Rekrytering som sköter hela processen. Vid frågor är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.

Följ oss:
www.linkedin.com/company/clockwork-skolbemanning
www.facebook.com/skolbemanning

Få förslag på tjänster som passar dig.
www.pedagogjobb.nu

Ansök nu

Lärarvikarie

Ämneslärare, 7-9
Läs mer Feb 3
Om oss
Clockwork Skolbemanning & Rekrytering är företaget med mångårig erfarenhet av skolverksamhet. Vi bistår huvudmän och skolledare över hela landet med bemanning och rekrytering av all skolpersonal – från förskola till högskola. Vi arbetar mot samtliga skolformer och kan genom goda samarbeten och relationer skapa utrymme för det som vi tycker är viktigt – att du som skolledare och pedagog får vara elevernas främsta resurs för inlärning.

Vi har själva varit verksamma inom skolan i olika roller och har således en djup förståelse och insikt i uppdraget- så när ni samarbetar med oss, får ni all vår kompetens på köpet!

För dig som söker nya utmaningar, har vi stora nätverk. För dig som söker personal eller annat stöd, erbjuder vi skräddarsydda lösningar.
Alla våra konsulter erbjuds ”lön varje fredag”, gemensamma aktiviteter samt stöd av legitimerade lärare. Vi är självklart auktoriserade och ISO-certifierade.

Vill du bli en av oss?
Registrera en jobbevakning via www.pedagogjobb.nu eller besök vår hemsida för mer information om hur vi arbetar och vad vi erbjuder www.clockworkpersonal.se/skolbemanningochrekrytering

Dina arbetsuppgifter
Lärarvikarie - Sveriges bästa uppdrag. Vi söker dig som har erfarenhet av att vikariera alternativt studerar till lärare.
I ditt uppdrag som lärarvikarie hos oss på Clockwork skapar du meningsfulla och begripliga sammanhang för barn och ungdomar inom skolans alla skolformer.

Längden på uppdragen kan skilja sig åt, så även skolform och innehåll. Vi arbetar mot både kommunala och fristående huvudmän och du har därför möjlighet att utvidga ditt nätverk och få erfarenhet från flera olika verksamheter på orten.

Flera av våra uppdrag sträcker sig över en längre tidsperiod som därefter kan leda till en direktanställning på skolan.

Din profil
Du läser till förskollärare, grundskollärare eller ämneslärare och ser fördelarna med att vara ute och arbeta inom skolans värld parallellt med dina lärarstudier. Du har lätt för att sätta dig in i nya situationer och skapa relationer. Du anpassar din undervisning utefter barn, ungdomar och elever med olika förutsättningar och bakgrunder.

Som anställd hos oss får du en nära och personlig kontakt med din konsultchef. Alla konsultchefer på Clockwork Skolbemanning & Rekrytering har en bakgrund som lärare eller förskollärare, vilket innebär att du kan få stöd och handledning vid pedagogiska och didaktiska frågor.

Ansökan
Är det dig vi söker?
Skicka in din ansökan till oss redan idag!
Sök tjänsten via: www.clockworkpeople.se/lediga-jobb

I denna tillsättning samarbetar skolan med Clockwork Skolbemanning & Rekrytering som sköter hela processen. Vid frågor är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.

Följ oss:
www.linkedin.com/company/clockwork-skolbemanning
www.facebook.com/skolbemanning

Få förslag på tjänster som passar dig.
www.pedagogjobb.nu

Ansök nu

Lärarvikarie

Ämneslärare, 7-9
Läs mer Jan 3
Om oss
Clockwork Skolbemanning & Rekrytering är företaget med mångårig erfarenhet av skolverksamhet. Vi bistår huvudmän och skolledare över hela landet med bemanning och rekrytering av all skolpersonal – från förskola till högskola. Vi arbetar mot samtliga skolformer och kan genom goda samarbeten och relationer skapa utrymme för det som vi tycker är viktigt – att du som skolledare och pedagog får vara elevernas främsta resurs för inlärning.

Vi har själva varit verksamma inom skolan i olika roller och har således en djup förståelse och insikt i uppdraget- så när ni samarbetar med oss, får ni all vår kompetens på köpet!

För dig som söker nya utmaningar, har vi stora nätverk. För dig som söker personal eller annat stöd, erbjuder vi skräddarsydda lösningar.
Alla våra konsulter erbjuds ”lön varje fredag”, gemensamma aktiviteter samt stöd av legitimerade lärare. Vi är självklart auktoriserade och ISO-certifierade.

Vill du bli en av oss?
Registrera en jobbevakning via www.pedagogjobb.nu eller besök vår hemsida för mer information om hur vi arbetar och vad vi erbjuder www.clockworkpersonal.se/skolbemanningochrekrytering

Dina arbetsuppgifter
Lärarvikarie - Sveriges bästa uppdrag. Vi söker dig som har erfarenhet av att vikariera alternativt studerar till lärare.
I ditt uppdrag som lärarvikarie hos oss på Clockwork skapar du meningsfulla och begripliga sammanhang för barn och ungdomar inom skolans alla skolformer.

Längden på uppdragen kan skilja sig åt, så även skolform och innehåll. Vi arbetar mot både kommunala och fristående huvudmän och du har därför möjlighet att utvidga ditt nätverk och få erfarenhet från flera olika verksamheter på orten.

Flera av våra uppdrag sträcker sig över en längre tidsperiod som därefter kan leda till en direktanställning på skolan.

Din profil
Du läser till förskollärare, grundskollärare eller ämneslärare och ser fördelarna med att vara ute och arbeta inom skolans värld parallellt med dina lärarstudier. Du har lätt för att sätta dig in i nya situationer och skapa relationer. Du anpassar din undervisning utefter barn, ungdomar och elever med olika förutsättningar och bakgrunder.

Som anställd hos oss får du en nära och personlig kontakt med din konsultchef. Alla konsultchefer på Clockwork Skolbemanning & Rekrytering har en bakgrund som lärare eller förskollärare, vilket innebär att du kan få stöd och handledning vid pedagogiska och didaktiska frågor.

Ansökan
Är det dig vi söker?
Skicka in din ansökan till oss redan idag!
Sök tjänsten via: www.clockworkpeople.se/lediga-jobb

I denna tillsättning samarbetar skolan med Clockwork Skolbemanning & Rekrytering som sköter hela processen. Vid frågor är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.

Följ oss:
www.linkedin.com/company/clockwork-skolbemanning
www.facebook.com/skolbemanning

Få förslag på tjänster som passar dig.
www.pedagogjobb.nu

Ansök nu

Företagsutbildare inom el eller automation

Utbildningskonsulent, företag
Läs mer Dec 18
Om oss
Lockas du av att förmedla all den kunskap du har inom elsäkehet eller automation och vara en del av den elektrifiering som sker i vårt samhälle?

Vi är stolta över att vara ledande i Norden inom elsäkerhetsutbildning – nu har du chansen att vara med på vår expansiva resa i rollen som utbildare inom elsäkerhet!

Trainor är Nordens största utbildare inom elsäkerhet och marknadsledande inom eLearning. Med över 30 års erfarenhet driver vi branschens utveckling och erbjuder moderna utbildningslösningar, som förutom personliga utbildninagr även inkluderar ett verklighetsförankrat, realistiskt och animerat material.Trainor är en del av Apave Group, en internationell koncern med 14 000 anställda och över 150 års erfarenhet av hantering av säkerhetsrisker.

Dina arbetsuppgifter
Företagsutbildarens viktigaste uppdrag är att öka kundens och kursdeltagarnas säkerhetstänk inom el när de arbetar i riskfyllda miljöer som kräver medvetenhet och kunskap. För dig är elsäkerhet en viktig fråga. Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara:
- Planera och genomföra kurser inom elsäkerhet såväl på plats som via digitala verktyg
- Utveckla nya och förbättra befintliga kurser
- Deltagande i kommittéer och företagsrepresentation på mässor och andra evenemang
Våra kontor och klassrum finns i Sundsvall, Nyköping och Solna, men din placeringsort kan även finnas i övriga delar av landet.

Vad vi erbjuder dig:

· Friskvårdsbidrag
· Sjukvårdsförsäkring
· Hälsokontroller
· Kontinuerlig kompetensutveckling
· Vara med att bidra till ökad elsäkerhet hos stora aktörer och kunder
. En personalgrupp där man verkligen blir glad av att gå till jobbet


Din profil
Din bakgrund bör präglas av stark kompetens inom elteknik, automation eller distribution, kombinerat med en nyfikenhet på pedagogik. Du har förmågan att driva kurser både självständigt och i grupp, samtidigt som du får ta del av färdiga övningar, koncept och labbutrustning. Din bakgrund kan variera från elektriker, pedagog, konsult hos ett elinstallationsbolag eller liknande, men det viktigaste är att du har kompetens inom ditt område och ett engagemang för att utbilda.


Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Trainor med Clockwork Skolledare som hanterar hela rekryteringsprocessen. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig chefsrekryterare, Andreas Krasser på tfn 070-8215332

Om oss
Clockwork rekryterar och bemannar över hela Sverige.
Med stora upparbetade kandidatnätverk och fokus på hög kvalité har vi snabbt fått förtroende av Sveriges största utbildningsföretag och kommuner.

Vi är inte ytterligare ett bemanningsföretag, vi är Clockwork
Läs mer om vår resa: www.clockworkpersonal.se/skolbemanningochrekrytering

Ansök nu

Utbildare inom el eller automation

Utbildningsledare
Läs mer Dec 16
Om oss
Vill du vara en del av Trainor Sverige AB, ett företag som står för kvalitet och nyskapande inom vuxenutbildning? Vi söker just nu en passionerad utbildare som brinner för att dela med sig av sin expertis, förmodligen tycker du även att variation och utveckling är värdefulla komponenter i en attraktiv tjänst.

Om företaget
Trainor är marknadsledande inom e-learning och elsäkerhetsutbildningar. Tidigare var vi kända som Teknikutbildarna och har mer än 20 års erfarenhet av kvalitativ utbildning. Med vår samlade erfarenhet av säkerhetsutbildningar i ryggen skapar vi engagerande webbkurser med ett verklighetsförankrat, realistiskt och animerat material. Det har gjort oss till en pålitlig partner för både svenska, nordiska och internationella företag inom ett brett spektrum av branscher.

Dina arbetsuppgifter
Som elutbildare hos oss kommer du att ha en central roll i att utveckla och leverera högkvalitativa utbildningar för vuxna. Dina dagliga uppgifter kommer att variera från att skapa och genomföra spännande laborationer på plats eller till olika orter inom Sverige för att säkerställa att våra studerande har tillgång till den bästa elutbildningen nationellt. Som lärare hos oss har du grupper om 10-15 vuxna elever. Utbildningarna sker i hybridmodell, dvs vissa delar är på distans och de praktiska labbveckorna är hos Trainor eller ute hos kund. Du planerar och genomför lektioner och laborationer. I vår elektrikerskola har vi dag fem inriktningar: Automationstekniker, Distributionselektriker, Industrielektriker, Installationselektriker samt Larm- och Säkerhetselektriker - och du kommer, beroende på din spetskompetens; vara involverad i flera av dessa. Utbildningsuppdrag för kund och yrkeshögskola förekommer också.

Din profil
Din bakgrund bör präglas av stark kompetens inom elteknik, automation eller distribution, kombinerat med en nyfikenhet på pedagogik. Du har förmågan att driva kurser både självständigt och i grupp, samtidigt som du får ta del av färdiga övningar, koncept och labbutrustning. Din bakgrund kan variera från elektriker, pedagog, konsult hos ett elinstallationsbolag eller liknande, men det viktigaste är att du har kompetens inom ditt område och ett engagemang för att utbilda framtida yrkespersoner.


Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Trainor med Clockwork Skolledare som hanterar hela rekryteringsprocessen. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig chefsrekryterare, Andreas Krasser på tfn 070-8215332

Om oss
Clockwork rekryterar och bemannar över hela Sverige.
Med stora upparbetade kandidatnätverk och fokus på hög kvalité har vi snabbt fått förtroende av Sveriges största utbildningsföretag och kommuner.

Vi är inte ytterligare ett bemanningsföretag, vi är Clockwork - och vi kan skola! Vi har själva bakgrund som skolledare, så när ni samarbetar med oss får ni all vår kompetens på köpet. Läs mer om vår resa: www.clockworkpersonal.se/skolbemanningochrekrytering

Ansök nu