Sundsvall: Orderadministratör / Administratör / Start omgående

Hitta ansökningsinfo om jobbet Orderadministratör / Administratör / Start omgående i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-05 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här

Om företaget:

Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat?samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder.

Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Beroende på din utveckling och intresse finns det goda möjligheter att vidareutveckla din karriär inom Telia.

I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår:
• Administrera order, felregistreringar och avvikelser
• Supportera ärenden via telefon och chatt
• Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
• Goda tekniska kunskaper är meriterande

För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen!

Övrig information:

Start: Augusti/September
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Backofficepersonal

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Backofficepersonal.

Service Delivery Manager

Läs mer Maj 30
As a Service Delivery Manager at Orange Cyberdefense you are responsible for maintaining strong customer relationships and improving our services to maintain high customer satisfaction. You will be responsible for a number of our (Key) Accounts in Sweden and work closely with the team engaging in this customer. You will develop into a challenging position where you guide the customer to a safer business as a trusted advisor.
In this position you will both enable and drive a proactive business-level dialogue and a performance management approach that is focused on maintaining a service culture and delivering value. You will engage with the customer to plan, monitor and implement solutions in collaboration with our delivery teams and vendors. It is important for you to understand the customers business, assist in the prioritization of projects and ensure that projects align with the customer IT strategy.
This position is based in Sundsvall.

Key Responsibilities
Maintaining positive relationships with customers through continuous dialogue with purpose to identify customer needs and overseeing service delivery within the company context
Works across technical and business teams to achieve results, and to ensure the right quality of work is achieved
Point of management escalation and contact internally and externally for service delivery issues
Proposes improvements based on customer feedback and own findings
Ensuring customers’ priorities for new or changed products and services
Maintain an awareness of current and proposed technology challenges and concerns within the IT security industry and recommend potential solutions to meet expectations and forecasted requirements
Stay abreast of new technologies and their ability to provide a competitive edge to assigned systems


Who are you?
We believe you have a strong operational experience in managing the delivery of services and support for demanding enterprise customers. You are passionate and enthusiastic for the customers and their needs. You should have a good technical understanding and base level of technical awareness and it is meritorious if you have previous experience of working in a security focused business.
Requirement for the position:
Previous experience within Service Management and/or Project Management
Fluently in both English and Swedish because of customer requirements
Swedish Citizenship because of security classification (customer requirements)
Open for commuting to the customers occasionally

The following qualities are highly valued:
Good understanding of ITIL and similar IT Service Management frameworks
Good conceptual understanding of the typical enterprise customer security and network solutions and services
People skills with a team spirit – we work together to find the best solution
You enjoy building long term customer relations, understand the customers’ needs and establish realistic expectations
You have an in-depth feel for making sure achieve win-win opportunities for customers and own organization
Appreciate and curious working in a company with the core values; humble commitment, innovation, respect, simplicity and trust


How to apply
Apply for the position through this job ad. If you have any further questions please contact responsible recruiter: fanny.westergren@orangecyberdefense.com.

Ansök nu

Service Delivery Manager

Läs mer Maj 20
As a Service Delivery Manager at Orange Cyberdefense you are responsible for maintaining strong customer relationships and improving our services to maintain high customer satisfaction. You will be responsible for a number of our (Key) Accounts in Sweden and work closely with the team engaging in this customer. You will develop into a challenging position where you guide the customer to a safer business as a trusted advisor.
In this position you will both enable and drive a proactive business-level dialogue and a performance management approach that is focused on maintaining a service culture and delivering value. You will engage with the customer to plan, monitor and implement solutions in collaboration with our delivery teams and vendors. It is important for you to understand the customers business, assist in the prioritization of projects and ensure that projects align with the customer IT strategy.
This position is based in Sundsvall.

Key Responsibilities
Maintaining positive relationships with customers through continuous dialogue with purpose to identify customer needs and overseeing service delivery within the company context
Works across technical and business teams to achieve results, and to ensure the right quality of work is achieved
Point of management escalation and contact internally and externally for service delivery issues
Proposes improvements based on customer feedback and own findings
Ensuring customers’ priorities for new or changed products and services
Maintain an awareness of current and proposed technology challenges and concerns within the IT security industry and recommend potential solutions to meet expectations and forecasted requirements
Stay abreast of new technologies and their ability to provide a competitive edge to assigned systems


Who are you?
We believe you have a strong operational experience in managing the delivery of services and support for demanding enterprise customers. You are passionate and enthusiastic for the customers and their needs. You should have a good technical understanding and base level of technical awareness and it is meritorious if you have previous experience of working in a security focused business.
Requirement for the position:
Previous experience within Service Management and/or Project Management
Fluently in both English and Swedish because of customer requirements
Swedish Citizenship because of security classification (customer requirements)
Open for commuting to the customers occasionally

The following qualities are highly valued:
Good understanding of ITIL and similar IT Service Management frameworks
Good conceptual understanding of the typical enterprise customer security and network solutions and services
People skills with a team spirit – we work together to find the best solution
You enjoy building long term customer relations, understand the customers’ needs and establish realistic expectations
You have an in-depth feel for making sure achieve win-win opportunities for customers and own organization
Appreciate and curious working in a company with the core values; humble commitment, innovation, respect, simplicity and trust


How to apply
Apply for the position through this job ad. If you have any further questions please contact responsible recruiter: fanny.westergren@orangecyberdefense.com.

Ansök nu

Miljö-, och Arbetsmiljösamordnare

Läs mer Maj 17
Vår grymma miljö & arbetsmiljösamordnare ska flytta söder ut så nu söker en ny samordnare till vår Hållbarhetsavdelning på Berners!
Om jobbet I din arbetsroll kommer du huvudsakligen vara ansvarig för vårt kemikaliehanteringssystem uppdatera säkerhetsdatablad och göra riskanalyser, samordna arbetsmiljöutbildningar arbeta med tillståndsprocesser och arbeta med övergripande frågor som rör brandskyddsarbetet internt. Du kommer bistå i arbetet till CSRD-rapportering utifrån dina ansvarsområden.
Arbetet är operativt och innebär såväl praktiskt som att administrativt stötta platschefer med riskanalyser, skydds- och miljöronder samt aktivt delta vid revisioner. I rollen ser vi gärna att du håller utbildningar/informerar om kemikalier och miljöfrågor som rör verksamheten.
Om dig Vi lägger stor vikt vid att du är drivande, självgående, utvecklingsorienterad och ansvarsfull. För att lyckas i rollen behöver du även ha en pedagogisk och kommunikativ förmåga där du på ett tydligt och självklart sätt får med dig din omgivning. Du har ett strukturerat arbetssätt och trivs med att driva flera frågor parallellt. Du behöver ha kunskap om miljölagstiftningen, kunna tolka och tillämpa miljö-, och kemikalielagstiftning gällande företagets produkter samt lagstadgad rapportering till myndigheter.
B-körkort är ett krav då det förekommerresor i tjänsten mellan våra anläggningar.
Vi på Berners erbjuderHos oss på Berners finns goda utvecklingsmöjligheter och omväxlande arbetsuppgifter i en spännande och expansiv organisation. Vi erbjuder en arbetsplats med en stark kultur som kännetecknas av vår värdegrund: Glädje, respekt, ansvar, positivitet och engagemang.
Förmåner Kollektivavtalsenlig pension och försäkringar
Friskvårdsbidrag och tillgång till Feelgood plus
Möjlighet att ansöka om utbildningsstipendium och sponsring av aktiviteter till hemmavarande barns förening
Personalrabatt på reservdelar, verkstadstjänster, bilvård och bilköp
Möjlighet att leasa förmånscykel via Epassi BIKE
Rabatter på boende i Skistars anläggningar

Ansökan: Ansökan är öppen till 9/6. Vi jobbar löpande med urval och intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!Vi genomför bakgrundskontroll på slutkandidaterna.

Ansök nu

Handläggare

Läs mer Jul 12
Nytt
Vi söker en handläggare till myndighet i Sundsvall!
 
Om uppdraget:
Vår kund har i behov av att förstärka verksamheten med handläggare för olika funktioner inom myndigheten.

Stationeringsort är Sundsvall. Arbete med uppdraget innebär kontorsnärvaro på plats hos vår kund i Sundsvall minst tre dagar i veckan eller mer beroende på vilka arbetsuppgifter som ligger för handen.

Arbetet innebär att bidra till ökad samhällsnytta genom daglig kontakt med privatpersoner, aktörer inom offentlig förvaltning samt med medarbetare inom övriga enheter på kontoret. Vår kund erbjuder digitala tjänster till offentliga aktörer och privatpersoner.

Exempel på arbetsuppgifter:
Svara på frågor via e-post och telefon från privatpersoner, aktörer inom offentlig förvaltning samt medarbetare inom övriga enheter på kontoret.
Handlägga ärenden, bland annat som gäller anslutning av aktörer till tjänster.
Sköta olika administrativa uppgifter inom myndigheten
Ta emot och registrera incidenter som gäller olika tjänster som levereras av myndigheten.

 
Skallkrav:

Minst två års akademiska studier eller annan erfarenhet som vår kund bedömer som likvärdig.

Minst fyra års erfarenhet av arbete med kundtjänst/support, t.ex. av arbete med kundrelationer via e-post och telefon.
Erfarenhet av arbete med handläggning av ärenden.
God samarbetsförmåga.
Goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftlig.

 
Meriterande:

Erfarenhet av arbete med frågor av juridisk karaktär.

Erfarenhet av arbete i offentlig förvaltning (kommun/region/statlig myndighet).
Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem.

 
Övrigt:
Arbetsort: Sundsvall
Arbetstid: 100%
Startar: 23 september 2024
Slutar: 22 september 2025
 
Visst låter detta som ett spännande uppdrag?
Sök redan i dag så berättar vi mer. Vi behöver en ansökan inkluderat ett svenskt CV som matchar vår kunds önskemål. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan då vi behöver komplettera med mer information och anbudstiden är kort.
NXT Interim och NXT Rekrytering är ett nischat och innovativt företag som är verksamma inom konsult och rekryteringsbranschen. Vi är verksamma inom HR, IT, Ekonomi, Sälj och Marknad och har 20 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder våra konsulter bl a sjukförsäkring, remote-arbetsplatser och flera andra förmåner som förgyller deras vardag. Vid projektanställning tillämpar vi kollektivavtal.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB .

Företagssupport

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 12
Nytt
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och överrekrytering till Telia på sikt.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här

Om företaget:



Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

Som företagssupport ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och hanterar ärenden som berör teknisk support. Frågorna är varierande och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Merförsäljning är en stor del av rollen, där du arbetar för att säkerställa att kunderna har rätt tjänster för sina behov genom en aktiv försäljning.

Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas i rollen. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder.

I dina arbetsuppgifter ingår:
• Besvara inkommande samtal och mejl från företagskunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Stort fokus på merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet inom kundservice och/eller teknisk support är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Som företagssupport är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunderna att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: 9 september
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Second line support inom Öppen fiber

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 12
Nytt
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och överrekrytering till Telia på sikt.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här

Om företaget:



Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice.

Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall.

Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Tekniskt intresse
• Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support

Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information:

Start: 2 september
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Företagssupport

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 1
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och överrekrytering till Telia på sikt.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här

Om företaget:



Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

Som företagssupport ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och hanterar ärenden som berör teknisk support. Frågorna är varierande och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Merförsäljning är en stor del av rollen, där du arbetar för att säkerställa att kunderna har rätt tjänster för sina behov genom en aktiv försäljning.

Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas i rollen. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder.

I dina arbetsuppgifter ingår:
• Besvara inkommande samtal och mejl från företagskunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Stort fokus på merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet inom kundservice och/eller teknisk support är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Som företagssupport är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunderna att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: 9 september
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu