Sundsvall: Dansktalande kundservicemedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Dansktalande kundservicemedarbetare i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-08 // Varaktighet: Heltid

Vi søger en dansktalende medarbejder til vores kundeservice i SUNDSVALL.
Vi ønsker, at du taler flydende dansk og kan håndtere svensk og engelsk.
Nu söker vi en dansktalande medarbetare till ett dedikerat team mot en kund.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Utöver inkommande samtal kommer arbetet till viss del också innefatta mejlhantering och chatt.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och våra kunder.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska danska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: finska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk din ansökan med: Dansktalande.
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare.

Finsktalande Kundservicemedarbetare till IT-support

Läs mer Okt 4
Nytt
Om Wecall: Wecall arbetar med att leverera förstklassig kundservice och IT-support till flera uppdragsgivare. Wecall hanterar ett stort antal samtal och ärenden dagligen och är nu i behov av att förstärka deras team med en finsktalande medarbetare.

Detta är ett konsultuppdrag.

Placeringsort : Sundsvall

Rollbeskrivning:

Som medarbetare kundserviceteamet kommer du att arbeta med att ta emot och hantera ärenden genom inkommande samtal och supporttickets via interna system. Du blir en del av ett engagerat och dynamiskt team som präglas av högt tempo och positiv energi, där alla medlemmar aktivt bidrar till både teamets och kunders välbefinnande.

Ansvarsområden:

* Hantering av inkommande samtal och supporttickets.
* Lösning av IT-relaterade problem och frågor.
* Säkerställa en hög servicenivå och kundnöjdhet.
* Samarbeta nära med teammedlemmar för att effektivt lösa ärenden.

Kvalifikationer:

* Flytande kunskaper i finska, svenska och engelska, både i tal och skrift.
* Meriterande är kunskap i de nordiska språken: danska och norska.
* Goda färdigheter i att använda telefon och dator som arbetsredskap.
* Erfarenhet inom kundservice eller liknande serviceyrken är fördelaktigt men inte ett krav.

Personliga egenskaper:

* Strukturerad och noggrann.
* Punktlig och ansvarsfull.
* Stresstålig och kan hantera högt tempo.
* Positiv inställning och förmåga att sprida energi i teamet.

Vi erbjuder:

En individuell utbildningsplan med teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching för att stödja din utveckling.
En dynamisk och stöttande arbetsmiljö med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.

Ansökan: Är du den vi söker? Skicka in din ansökan bestående av CV och personligt brev där du beskriver hur din erfarenhet och dina personliga egenskaper kan bidra till vår framgång. Vi ser fram emot att välkomna dig till WeCall.

Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar på plats hos våra kunder. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Ideal shala via e-post: Ideal.shala@manpower.se. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för ditt uppdrag.

Ansök nu

Bli vår nya Stjärna inom Kundservice!

Läs mer Aug 22
**Är du en problemlösare med ett hjärta av guld? Letar du efter en arbetsplats där du kan glänsa och göra skillnad varje dag? Då kan du vara den vi söker!**

Detta är ett konsultuppdrag med en ambition till anställning.

**Vem är vi?**

Vi är ett spännande och framåttänkande företag som ständigt strävar efter att överträffa våra kunders förväntningar. Hos oss är varje dag en chans att skapa magi för våra kunder, och nu söker vi en passionerad kundtjänstmedarbetare som vill vara med på vår resa mot stjärnorna.

**Vad kommer du att göra?**

Som vår nya kundtjänststjärna blir du den person som lyser upp våra kunders dagar. Med din utmärkta servicekänsla och ditt vänliga bemötande kommer du att:

- Ta emot och hantera kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt med ett leende i rösten.
- Vara den trygga handen som guidar kunderna genom eventuella problem, stora som små.
- Se till att varje kund lämnar samtalet med en känsla av att ha blivit sedd och hörd.
- Vara en viktig länk mellan kunder och våra olika team för att säkerställa att alla ärenden får en snabb och effektiv lösning.
- Aktivt bidra till att vi ständigt utvecklar och förbättrar vår kundservice - dina idéer är alltid välkomna!

**Vi tror att du:**

- Har en naturlig talang för att skapa goda relationer och ge service i världsklass.
- Är en mästare på att kommunicera, både i skrift och tal.
- Ser möjligheter där andra ser problem och gillar att hitta kreativa lösningar.
- Är lugn och metodisk även när det stormar - du är helt enkelt en trygg punkt för både kunder och kollegor.
- Har en god teknisk förståelse och lär dig snabbt nya system.

**Plus i kanten om du:**

- Har tidigare erfarenhet av kundservice eller en liknande roll.
- Kan flera språk - då kan du nå ut till ännu fler av våra fantastiska kunder!
- Har erfarenhet av att arbeta i CRM-system och gillar att hålla ordning och reda.

**Vad vi erbjuder dig:**

- En arbetsplats där varje dag är unik och där du får möjlighet att utvecklas och växa.
- Ett fantastiskt team som stöttar och inspirerar varandra.
- Konkurrenskraftig lön och förmåner som gör att du kan fokusera på det du gör bäst.
- Möjligheten att verkligen påverka och sätta ditt eget avtryck i företaget.

**Låter det som en dröm?**

Då vill vi höra från dig!

**Arbetsort:** [Sundsvall]
**Anställningsform:** [Heltid]
**Tillträde:** [Enligt överenskommelse]

**Vi ser fram emot att välkomna vår nya stjärna!**

Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar på plats hos våra kunder. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Ideal shala via e-post: Ideal.shala@manpower.se. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för ditt uppdrag.

Ansök nu

Talar du flytande finska och vill arbeta med service?

Läs mer Okt 2
För direktrekrytering till vår kund i centrala Sundsvall söker vi nu dig som både pratar och förstår finska.

Om tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos vår kund blir du direkt en viktig del i ett familjärt företag. Jobbet är för dig som trivs med kundservice, är lösningsorienterad och har en positiv inställning. Du kommer att vara behjälplig till inringade kunder via telefon där du med ditt sinne på service skapar en bra helhetsupplevelse för kunden. För att trivas i rollen är du bekväm med att kommunicera över telefon på såväl finska som svenska. Du kommer att tillhöra ett härligt gäng om ca 10 personer som hela tiden peppar och stöttar varandra för att nå målet med att ha 100% nöjda kunder.

Din inställning kommer vara direkt avgörande för hur väl du matchar rollen och vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Start sker enligt överenskommelse. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då dessa behandlas löpande.





Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linda Jonsson på Nordic bemanning & rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. linda.jonsson@nordicbemanning.se
Vi ses!

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering Norr är det personliga, engagerade och flexibla bemanningsföretaget som är verksamma inom de flesta branscher. Vi har lång erfarenhet av att hitta rätt person till rätt plats oavsett om det gäller ett kortare eller ett längre uppdrag. Vi har vårt huvudkontor i Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Vardagar/Dagtid

Placeringsort: Centrala Sundsvall







Känner du någon som passar för rollen? Tipsa gärna!

Ansök nu

Kundcentermedarbetare Pension & Försäkring, SEB Sundsvall

Läs mer Sep 26
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Arbetsbeskrivning
Sedan SEB grundades år 1856 har vårt fokus på kunder och långsiktiga relationer varit kärnan i vår framgång. Vi strävar efter att driva positiv förändring genom att tillhandahålla kapital för att hjälpa alla att nå sina mål och accelerera framsteg mot en hållbar morgondag. Som en ledande finansiell bank i norra Europa kommer vi att hjälpa dig att växa och ge dig befogenhet att ta på dig mer ansvar för att skapa verklig skillnad. Välkommen till SEB.

Som medarbetare på kundcenter kommer du att hjälpa kunder med deras frågeställningar i diverse pension- och livförsäkringsfrågor. Du har telefon som ditt främsta arbetsverktyg och du kommer både ta emot samtal och ringa till befintliga kunder i diverse kundvårdande aktiviteter.

Du trivs i en roll med mycket kundkontakt och har lätt för att förstå kundens behov och skapa förtroende, där känsla för service och integritet är viktigt. Du är professionell i ditt bemötande och du har en förmåga att bygga långsiktiga kundrelationer. Du motiveras av att överträffa kundens förväntningar och att följas upp på din prestation. Du söker efter information i olika system samt handlägger varje ärende effektivt med god kvalité.

Med andra ord gör du skillnad för varje kund varje dag.

Start för tjänsten är 4:e november 2024.

Våra arbetstider är som standard 08.00-16.30 och efter en tid har vi möjlighet att erbjuda arbete hemifrån/motsvarande
Vem är du?
SEB jobbar kontinuerligt med att utveckla digitala lösningar och ser gärna att du har ett tekniskt och digitalt intresse och att du är nyfiken på de möjligheter digitaliseringen medför. Du trivs med tät kundkontakt och tycker om att ge service i världsklass. Kanske har du jobbat ett par år i annan kundtjänst med telefon som redskap, eller har vana av annat serviceyrke? Utöver detta ser vi även att du:

• Har en gymnasieexamen, gärna inom ekonomi

• Har lätt att se helheter och kan obehindrat navigera i olika datasystem

• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat

• Som person kan du hantera stressade situationer på ett lugnt sätt

• Har sociala färdigheter och kan bemöta olika människor utefter just deras behov

• Du är en effektiv problemlösare och kommunicerar väl med både kunder och kollegor

• Du är initiativtagande och drivs av att ständigt bidra till verksamhetens utvecklingsarbete

• Har du examen från högskola eller universitet är det meriterande

• Har du även ett ekonomiskt intresse är det meriterande

 

Välkommen med din ansökan!

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin!
Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amendos Regional Branch Manager Gitte Thorsén på gitte.thorsen@amendo.se eller Talent Acquisition Manager Mathilda Carlbom på mathilda.carlbom@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

#LI-GT1
#kundservice

Ansök nu

Kundcentermedarbetare Pension & Försäkring, SEB Sundsvall

Läs mer Sep 11
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Arbetsbeskrivning
Sedan SEB grundades år 1856 har vårt fokus på kunder och långsiktiga relationer varit kärnan i vår framgång. Vi strävar efter att driva positiv förändring genom att tillhandahålla kapital för att hjälpa alla att nå sina mål och accelerera framsteg mot en hållbar morgondag. Som en ledande finansiell bank i norra Europa kommer vi att hjälpa dig att växa och ge dig befogenhet att ta på dig mer ansvar för att skapa verklig skillnad. Välkommen till SEB.

Som medarbetare på kundcenter kommer du att hjälpa kunder med deras frågeställningar i diverse pension- och livförsäkringsfrågor. Du har telefon som ditt främsta arbetsverktyg och du kommer både ta emot samtal och ringa till befintliga kunder i diverse kundvårdande aktiviteter.

Du trivs i en roll med mycket kundkontakt och har lätt för att förstå kundens behov och skapa förtroende, där känsla för service och integritet är viktigt. Du är professionell i ditt bemötande och du har en förmåga att bygga långsiktiga kundrelationer. Du motiveras av att överträffa kundens förväntningar och att följas upp på din prestation. Du söker efter information i olika system samt handlägger varje ärende effektivt med god kvalité.

Med andra ord gör du skillnad för varje kund varje dag.

Start för tjänsten är 4:e november 2024.

Våra arbetstider är som standard 08.00-16.30 och efter en tid har vi möjlighet att erbjuda arbete hemifrån/motsvarande
Vem är du?
SEB jobbar kontinuerligt med att utveckla digitala lösningar och ser gärna att du har ett tekniskt och digitalt intresse och att du är nyfiken på de möjligheter digitaliseringen medför. Du trivs med tät kundkontakt och tycker om att ge service i världsklass. Kanske har du jobbat ett par år i annan kundtjänst med telefon som redskap, eller har vana av annat serviceyrke? Utöver detta ser vi även att du:

• Har en gymnasieexamen, gärna inom ekonomi

• Har lätt att se helheter och kan obehindrat navigera i olika datasystem

• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat

• Som person kan du hantera stressade situationer på ett lugnt sätt

• Har sociala färdigheter och kan bemöta olika människor utefter just deras behov

• Du är en effektiv problemlösare och kommunicerar väl med både kunder och kollegor

• Du är initiativtagande och drivs av att ständigt bidra till verksamhetens utvecklingsarbete

• Har du examen från högskola eller universitet är det meriterande

• Har du även ett ekonomiskt intresse är det meriterande

 

Välkommen med din ansökan!

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin!
Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amendos Regional Branch Manager Gitte Thorsén på gitte.thorsen@amendo.se eller Talent Acquisition Manager Mathilda Carlbom på mathilda.carlbom@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

#LI-GT1
#kundservice

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från NUDDA AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från NUDDA AB .

Finsktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 9
Terve!
Vi söker finsk- och svensktalande medarbetare till vår kundservice i Sundsvall.
Vi söker medarbetare till ett dedikerat team mot en kund. Vårt team jobbar med 3 av våra nordiska språk, finska, danska och svenska.
Vi behöver förstärkning till teamet.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu finsktalande kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och vår kund.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska finska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: danska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk ansökningen med Finsktalande.


Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Driven innesäljare till erfaret team

Medlemsvärvare, intresseorganisation/Telefonkommunikatör
Läs mer Aug 13
Är du positiv, driven och har hög arbetsmoral? Tveka då inte att söka till oss!
Vi utökar nu teamet :)
Vi söker 4 säljare som kommer att jobba på uppdrag av LRF, Lantbrukarnas Riksförbund. Du kommer att ingå i ett glatt, energiskt team som medlemsrekryterare! Som säljare hos oss får du självklart utbildning i våra samarbetspartners produkter/tjänster. Tidigare erfarenhet av försäljning är en merit men inget krav.
Du kommer bli väl omhändertagen av de coacher som ansvarar för försäljningen och alla vi som arbetar här har alla tidigare varit telekommunikatörer vilket borgar för mycket kunskap, förståelse och kvalitativ försäljning.
Detta erbjuder Wecall:
* Fast lön och provision (kollektivavtalsenliga löner med goda förtjänstmöjligheter)
* Trevliga medarbetare och engagerade coacher
* Trevlig och familjär atmosfär
* Goda förtjänstmöjligheter
* Fräsch lokal centralt i stan
Vi har så klart kollektivavtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.
Tveka inte att skicka in en ansökan och kom med i vår gemenskap!

Ansök nu

Säljare

Mediasäljare
Läs mer Maj 27
Wecall är ett av Sveriges starkaste och snabbast växande callcenter som utökar sin verksamhet.
Wecall söker nu sommarjobbare! Vi söker ett gäng pigga och glada säljare som vill jobba ett par veckor i sommar.
Det rör sig om veckorna 27 -30. Men det kan absolut vara så att det blir fler veckor.
Tjänsterna är på 93,75% med arbetstiderna 08:00-16:30.
Hos oss arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Vi har trevliga medarbetare och engagerade coacher. Familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet!
Du får utbildning på plats av erfarna säljare.
Wecall har så klart kollektivavtal och är medlem i branschföreningen Kontakta.
Det är fast lön och provision (kollektivavtalsenliga löner).


Tveka inte! Skicka in ett CV och personligt brev via till oss!
Märk ansökan med: SOMMARJOBB

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 27
Vi söker en finsk- och svensktalande medarbetare till vår kundservice.
Nu söker vi en medarbetare till ett dedikerat team mot en kund.
Hos oss arbetar du i en familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Omfattningen är 100%.
Tjänsten innebär i första hand att ta hand om ärenden genom inkommande samtal och tickets via interna system.
Inget samtal eller ärende är det andra likt! Vi tar mot alla samtal och ärenden med stor professionalism.
Du kommer att ingå i ett glatt team där alla håller ett högt tempo och sprider positiv energi till varandra och vår kund.
Vi söker dig som är van att arbeta med telefonen och datorn som ditt främsta redskap.
Du behöver behärska finska, svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, meriterat är om du kan fler språk, gärna de nordiska språken: danska och norska.


Du som person är
- Strukturerad
- Noggrann
- Punktlig
- Ansvarsfull
- Stresstålig
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller liknande serviceyrken, men det är inte ett krav. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder varje nyanställd en individuell utbildningsplan där vi varvar teoripass, praktisk träning, medlyssning och coaching.


Arbetstiden är förlagd Måndag-fredag.


Är du den vi söker?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till ansokan@wecall.se. Märk ansökningen med Finsktalande.


Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu