Sundsvall: Serviceassistent i Sundsvall

Hitta ansökningsinfo om jobbet Serviceassistent i Sundsvall i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-31 // Varaktighet: Deltid

Vi söker personal till hemstäd
Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Sundsvall. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet.
Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att:
Dammsuga och damma
Moppa golv och rengöra ytor
Flyttstäda
Piffa och ge kunden det där lilla extra

… med mera, som du får lära dig här hos oss.
Vi söker dig
… som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet.
Vi har en hög säkerhet varför du behöver vara trygg med att vi gör en bakgrundskontroll i belastningsregister samt ekonomisk kontroll.

Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart
HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans.
För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du…
Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska
Har körkort och egen bil
Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17

Vi blir extra glada om du:
Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster.

Placering: Sundsvall
Anställning: Tim anställning med möjlighet till utökning
Tillträde: Urval sker löpande
Lön: Enligt kollektivavtal
Varmt välkommen med din ansökan!
Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Städare/Lokalvårdare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Städare/Lokalvårdare.

Serviceassistent i xxxxx

Läs mer Apr 14
Vi söker personal till hemstäd
Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i STAD.  Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet.
Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att:
Dammsuga och damma
Moppa golv och rengöra ytor
Flyttstäda
Piffa och ge kunden det där lilla extra

… med mera, som du får lära dig här hos oss.
Vi söker dig
... som är trygg med att vi gör en bakgrundskontroll i belastningsregister samt samt ekonomisk kontroll.
...som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet.
Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart
HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans.
För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du…
Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska
Har körkort och tillgång till egen bil
Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17

Vi blir extra glada om du:
Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster.

Placering:Sundsvall
Anställning:50-75% med 6 månader provanställning
Tillträde:Intervjuer sker löpande
Lön:Enligt kollektivavtal
Varmt välkommen med din ansökan!
Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

Ansök nu

Sommarvikarie Lokalvårdare

Läs mer Apr 11
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

ISS söker en engagerad och positiv lokalvårdare som brinner för service. Vill du vara med och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Lokalvårdare på ISS!

Om rollen

Som Lokalvårdare har du och dina kollegor en viktig roll i att ansvara för helhetsupplevelsen i kundens lokaler. Tillsammans skapar ni en miljö som förmedlar en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för de anställda och alla besökare. Du arbetar främst med städning av kundens lokaler, samt andra arbetsuppgifter som kan förekomma.

Tjänsten är ett sommarvikariat på 12 h/v under veckorna 24-28. Placeringsort för tjänsten är Liden.

Vi erbjuder
Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats.

ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa

Vem söker vi?

Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt städområde . Det är även viktigt att du är lyhörd för kundens behov. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp.

- Bakgrundskontroller kommer att genomföras.

- Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken eller branscherfarenhet.

- Det är viktigt att du behärskar det svenska språket.

Observera! Vi tar inte emot ansökningar via e-mail eller brev, enbart via registrering i vårt rekryteringssystem. Ansökningar via e-mail eller brev kommer att makuleras obehandlade. Sista ansökningsdatum är 2025-05-30. Vid eventuell frågor om processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Marielle Sedin, marielle.sedin@se.issworld.com

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Teamledare Lokalvård - Iss Facility Services AB

Läs mer Apr 15
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Vill du leda ett team och bidra till att utveckla framtidens arbetsplats på en av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser? Då tycker vi att du ska söka tjänsten som Teamledare!

Om rollen
I rollen som Teamledare bidrar du till att skapa bästa möjliga arbetsplatsupplevelse, Tillsammans med ditt team säkerställer ni upplevelsen som medarbetare och besökare har på arbetsplatsen under en arbetsdag.

Tjänsten innebär att leda och arbeta med personalen schemaläggning samt administrera alla inkommande felanmälningar. Du är en brygga mellan ISS dag- och helg personal där du spelar en viktig roll i att säkerställa att arbetsplatsen är i gott skick inför vår kunds nästkommande arbetsdag. Vidare innefattar rollen:

• Dagliga avstämningar med medarbetare.
• Minst 50% arbete ute i driften med lokalvård.
• Rondering och tillsyn av allmänna ytor som en del av planering och schemaläggning för dag och helg personal.
• Kvalitetskontroll av operativa områden.
• Personaladministration.

Tjänsten är på heltid vikariat fram till 2025-04-01 med chans till eventuell förlängning.

Arbetstiderna är 06:00-15:00 måndag – fredag, Kväll och helg kan förekomma.

Vi erbjuder
Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats.

ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa

Vem söker vi?
Som person är du serviceinriktad, drivande och skapar högt engagemang. Du är flexibel, arbetar lösningsorienterat och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Vidare har du en god kommunikativ förmåga, är öppen och lyhörd.

För att lyckas i rollen ser vi även att du har:

• Gymnasieutbildning och minst tre års relevant yrkeserfarenhet
• Erfarenhet av personalansvar
• Erfarenhet och kunskap av ärendehanteringssystem
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
• Erfarenhet i Office 365

Din ansökan
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Varmt välkommen att skicka in din ansökan. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail.

Vid frågor kontakta rekryterande chef, Robin.aspman@se.issword.com

Ansök nu

Teamledare Lokalvård - Iss Facility Services AB

Läs mer Apr 15
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Vill du leda ett team och bidra till att utveckla framtidens arbetsplats på en av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser? Då tycker vi att du ska söka tjänsten som Teamledare!

Om rollen
I rollen som Teamledare bidrar du till att skapa bästa möjliga arbetsplatsupplevelse, Tillsammans med ditt team säkerställer ni upplevelsen som medarbetare och besökare har på arbetsplatsen under en arbetsdag.

Tjänsten innebär att leda och arbeta med personalen schemaläggning samt administrera alla inkommande felanmälningar. Du är en brygga mellan ISS dag- och helg personal där du spelar en viktig roll i att säkerställa att arbetsplatsen är i gott skick inför vår kunds nästkommande arbetsdag. Vidare innefattar rollen:

• Dagliga avstämningar med medarbetare.
• Minst 50% arbete ute i driften med lokalvård.
• Rondering och tillsyn av allmänna ytor som en del av planering och schemaläggning för dag och helg personal.
• Kvalitetskontroll av operativa områden.
• Personaladministration.

Tjänsten är på heltid vikariat fram till 2026-04-01 med chans till eventuell förlängning.

Arbetstiderna är 06:00-15:00 måndag – fredag, Kväll och helg kan förekomma.

Vi erbjuder
Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats.

ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa

Vem söker vi?
Som person är du serviceinriktad, drivande och skapar högt engagemang. Du är flexibel, arbetar lösningsorienterat och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Vidare har du en god kommunikativ förmåga, är öppen och lyhörd.

För att lyckas i rollen ser vi även att du har:

• Gymnasieutbildning och minst tre års relevant yrkeserfarenhet
• Erfarenhet av personalansvar
• Erfarenhet och kunskap av ärendehanteringssystem
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
• Erfarenhet i Office 365

Din ansökan
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Varmt välkommen att skicka in din ansökan. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail.

Vid frågor kontakta rekryterande chef, Robin.aspman@se.issword.com

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Homemaid AB (Publ)

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Homemaid AB (Publ) .

Serviceassistent i xxxxx

Städare
Läs mer Apr 14
Vi söker personal till hemstäd
Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i STAD.  Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet.
Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att:
Dammsuga och damma
Moppa golv och rengöra ytor
Flyttstäda
Piffa och ge kunden det där lilla extra

… med mera, som du får lära dig här hos oss.
Vi söker dig
... som är trygg med att vi gör en bakgrundskontroll i belastningsregister samt samt ekonomisk kontroll.
...som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet.
Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart
HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans.
För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du…
Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska
Har körkort och tillgång till egen bil
Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17

Vi blir extra glada om du:
Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster.

Placering:Sundsvall
Anställning:50-75% med 6 månader provanställning
Tillträde:Intervjuer sker löpande
Lön:Enligt kollektivavtal
Varmt välkommen med din ansökan!
Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

Ansök nu

Områdesansvarig i Sundsvall

Administrativ chef
Läs mer Aug 14
Vem är viktigast: Personalen eller kunden?

Förlåt - det var en konstig fråga. För svaret är förstås: båda! Om du vet att nöjda medarbetare är en förutsättning för nöjda kunder, då är du kanske vår nästa Områdesansvarig. Här är du med och bygger Sveriges bästa arbetsplats med schyssta villkor, karriärmöjligheter, högsta kvalitet och kundnöjdhet.

Din roll: Få verksamheten att både flyta och växa

Med ansvar för områdets medarbetare och kunder ser du till att den dagliga verksamheten flyter på som den ska, i tätt samarbete med ditt team. Du jobbar aktivt med att bygga och bibehålla såväl kund- som personalnöjdhet, och du har ett delegerat resultatansvar i enlighet med budget och förväntningar. Som Områdesansvarig är det du som rekryterar nya medarbetare och introducerar dem. Det här är ett högt värderat uppdrag inom HomeMaid; att hitta rätt medarbetare och ge dem förutsättningar att trivas och göra ett bra jobb är ju grunden för allt! Du kommer kort sagt ha en mycket betydelsefull roll i verksamhetens utveckling genom mycket kontakt med både nya kunder och befintliga.

Som Områdesansvarig är det ditt uppdrag att:

- Leda och utveckla medarbetare i ditt eget team
- Aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling
- Driva och leda en effektiv bemanningsplanering och schemaoptimering
- Sköta uppföljning och kvalitetskontroller
- Driva lönsamhet inom ditt område
- Rekrytera, introducera och utveckla medarbetare i ditt team.
- Lön och tidsrapportering
- Hantera dagliga personalärenden såväl som utvecklingssamtal och lönesamtal
- Etablera och vårda relationer med kunder
- Hantera reklamationer och kundsupportärenden, i samarbete med dina kollegor
- Aktivt arbeta med merförsäljning
- Sköta marknadsbearbetning, försäljningsaktiviteter samt delta vid event och nätverksträffar

och en del övriga uppgifter som rör kunder eller verksamheten.

Vem är du?

Du är en person med tidigare erfarenhet av ledarskap och administrativt arbete. Service är en del av ditt DNA! Du tycker om att jobba med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och skapa ett välmående och engagerat team som trivs på jobbet.
Du är också bekväm med att hantera flera arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det - självklart utan att någonsin tumma på kvalitén. Du tycker om när det händer mycket! Din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt.

För att klara tjänsten behöver du ha:

- Dokumenterad erfarenhet av att leda och fördela arbete i team

- God ledarskapsförmåga

- God samarbets- och kommunikationsförmåga

- En naturlig förmåga att sprida glädje omkring dig

- God dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME

- Språkkunskaper: flytande svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift

- Körkort

Om tjänsten

I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag. Resor samt övernattningar förekommer framför allt i samband med interna utbildningar.
Du har direkt personalansvar för ett antal Teamledare och Serviceassistenter, med kollektivavtalade schyssta villkor. På kontoret arbetar även ett par andra kollegor, med kundsupport och sälj. Tillsammans jobbar vi för att bli ännu - Bättre tillsammans.

Placering: Hemkontor Sundsvall

Anställning: 100%, 6 månader provanställning.

Tillträde: Start omgående eller enligt överenskommelse.

Ansök senast: 2023-08-31

Varmt välkommen med din ansökan!

Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept.
Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

Ansök nu