Sundsvall: Säljare Teliabutiken Birsta City

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare Teliabutiken Birsta City i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-06 // Varaktighet:

Hej!
Jag heter Krister Bergquist och jag arbetar som Store Leader i Telias Butik i Sundsvall Birsta.
Som person är jag drivande, säljinriktad och vill se att alla utvecklas och jobbar tillsammans mot samma mål. Vi är ett starkt säljdrivet team i butiken som hela tiden strävar efter att utvecklas och bli bättre, och vi vill nu utöka med ytterligare drivna säljare!
Det viktigaste för mig är en kundservice i världsklass där vi även alltid ser över kundernas engagemang både inom och utanför Telia, där vi hittar den bästa lösningen för kunden så att dem samlat alla sina tjänster hos Telia. Det jag älskar med mitt jobb är att alla dagar ser olika ut, och det kommer alltid nya utmaningar och möjligheter. Jag brinner för att utvecklas och att utveckla mina medarbetare till att nå nya nivåer som säljare och individ.
Tillsammans kan man nå nya höjder!
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en Behovsanställning men kan övergå till tillsvidare vid bra resultat.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.

Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande – Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad – Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.

Din erfarenhet:
Färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav.

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på epost: Krister.Bergquist@teliacompany.com eller på telefon: 073-0771877
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2024-08-19
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Welcome to Telia - Let's make better happen

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Butikssäljare, fackhandel.

Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik

Läs mer Sep 4
Arbetsuppgifter
Vi söker medarbetare för en endagsinventering till vår kunds butik. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta tjänsten för dig. Du kommer att ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är ordningsam ochgillar att arbeta på etteffektiv sätt. Du trivs medatt arbeta självständigt och systematiskt.Det ärmeriterande om duhar erfarenhet från större inventeringsarbete, med detta är inget krav.
Arbetstider
Inventeringen kommer att äga rum:
Plats:Sundsvall
Dag:23 september
Tid:11:00-18.00
Detta är ett endagsuppdrag medeventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kassaansvarig

Läs mer Aug 8
Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Sundsvall! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Vildmark och vapen - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa.Som kassaansvarig är du ansvarig för driften i kassaavdelningen. Du har även ansvar för marknadsplatsen- området framför kassan och entrén. Vi ser det som väldigt viktigt med fokus på att skapa goda kundupplevelser. Teamet som arbetar i kassan är sista kontaktpunkten för kunderna och en viktig del av deras upplevelse av XXL. Rollen rapporterar till After Sales Leader.
Rollens ansvarsområden och arbetsuppgifter är:
Inspirera och motivera kassateamet till att skapa goda kundupplevelser
Utbildning och uppföljning av teamet
Optimera och följa upp arbetet i kassan samt säkerställa att vi har bra rutiner
Behandla eventuella kundklagomål
Bemanningsplanering
Låsansvarig
Leda i enlighet med XXL:s ledarskapsprinciper, vara ett föredöme för de anställda och efterleva XXL:s kultur och värderingar

För att lyckas i rollen tror vi att du:
Har god samarbetsförmåga
Är beslutsam, du kan fatta och genomföra beslut
Är en engagerad och har engod kommunikationsförmåga
Är effektiv och lösningsorienterad. Dukan snabbt anpassa dig till förändringar
Är strukturerad och ordningsam

Kvalifikationer:
Relevant erfarenhet från liknande befattning inom detaljhandel
Goda resultat från försäljning och kundservice
Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt

Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss?
Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga löne- och bonusuppläggoch möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja!
Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige (teamtailor.com)
Är du den vi söker?Då ser vi fram emot din ansökan!
Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Sök tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevetmed frågor. När du ska söka tjänsten kommer du bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

Ansök nu

Fix My Phone Sundsvall

Läs mer Sep 10
Nytt
På Fix My Phone hjälper vi över 300.000 kunder varje år med deras mobila enheter. Både med reparation och att förse med rätt tillbehör. Vi är Sveriges ledande reparationskedja och är ett riktigt tillväxtbolag med stora visioner! På senare tid har vi expanderat verksamheten till att sälja och köpa in begagnade mobiltelefoner också vilket kommer vara en stor del av arbetet framåt!
På Fix My Phone får du som anställd dagligen möta våra kunder och vara ansiktet utåt för företaget. Detta ställer krav på hög social kompetens och ansvarstagande och ett driv inom försäljning.
VI söker nu nya medarbetare för vår butik i Sundsvall Birsta City. Var med på resan och hjälp oss bygga vidare på ett vinnande koncept där vi är störst i Sverige, samtidigt som vi prövar nya områden med avsikt att bli störst även där! Bli en del av vår säljkår idag och ta nästa kliv i rollen som säljare!
Du kommer att vara Fix My Phones ansikte utåt och genom din rådgivning och kunskap i försäljning kommer du att tillsammans med kunden identifiera vad som behöver åtgärdas på deras mobiltelefoner eller surfplattor. Du kommer sedan att åtgärda enheten och följa upp resultatet med kunden vid avslutat ärende samtidigt som du jobbar med merförsäljning till kunden av tillbehör och annat. Här ligger också stor vikt i att tillgodose alla kundens behov, både dolda och uttalade. Vi arbetar för en hållbarare framtid för både kunden och världen i sin helhet, därav är det viktigt för oss att se till så att kunden har rätt accessoarer och skydd till sin telefon efter slutförd reparation för att förhindra framtida olyckor. Det är din uppgift att sälja dessa till kund!
Alla nya medarbetare får genomgå en utbildning där vi lär dig reparera olika enheter, hantera kassa samt regelbunden utbildning i säljteknik samt kundservice.
Vi söker dig som har hög arbetsmoral, problemlösningsförmåga och ett riktigt driv. Du är ansvarstagande och mån om att ha ordning och reda i din tillvaro, för din och andras skull.
Det är meriterande att tidigare jobbat med försäljning & erfarenheter som kräver fingerfärdighet.
Vi ser fram emot ett personligt möte för att se om just du är rätt person för oss och vår väg framåt!
Jobbtyp: Heltid, Deltid, Visstid, Fast
Lön: 25 000,00kr - 50 000,00kr per månad
Annan ersättning utöver fast timlön.
Resultatbonus
Ob-tillägg
Bonus
Extra Kick
Tävlingar
Resor

Ansök nu

Sportringen Sundsvall söker förstärkning!

Läs mer Sep 10
Nytt
Nu söker vi dig som vill arbeta extra i vårt team på Sportringen Sundsvall!
Som butikssäljare arbetar du säljfokuserat och håller en hög professionell nivå. Vi finns till för våra kunder, är lyhörda och inspirerar till köp. Ditt fokus ligger på att ta hand om våra kunder i butik.
VAD FÖRVÄNTAR VI OSS AV DIG?
Vi ser att du har tidigare erfarenhet från butiksarbete, en god produktkunskap och ett stort intresse för produkterna som ingår i butikens sortiment Denna gång är det extra meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med konfektion. Du har en god känsla för service och nöjda kunder och ser en potentiell kund i varje besökare.
Vi förväntar oss även att du är med och skapar en god stämning på arbetet och genom ditt engagemang inspirerar övriga butiksmedarbetare till att driva försäljningen framåt.
VEM TRIVS HOS OSS?
För att trivas hos oss bör du vara en positiv person som ser möjligheter, gillar att ta dig an utmaningar och har kunden i centrum. Du är glad, öppen och framåt med en stark egen drivkraft. Självklart har du ett stort intresse för sport och älskar att vara i butik och sälja.
VILKA ÄR VI?
Sportringen är en sportkedja med ca 150 butiker och vi finns representerade över hela landet. Vår butik i Sundsvall är en specialistbutik inom skidor, löpning, cykel och uteliv. Vi har en fullserviceverkstad för cykel, längd och alpint.
INTRESSERAD?
Denna gången söker vi dig som vill arbeta extra. Uppskattningsvis ca 50% per månad. Så ansök så snart som möjligt. Intervjuer kommer att ske löpande. Har du frågor kan du ta kontakt med Johan Falk. CV och personligt brev skickas till johan.falk@sportringen.se
Välkommen till Sportringen - Ditt intresse vår passion!

Ansök nu

Vikarierande Assistant Store Manager till New Yorker i Sundsvall

Läs mer Aug 27
Med över 1.200 butiker i 48 länder finns NEW YORKER representerat i hela världen och vi fortsätter växa som ett framgångsrikt Young Fashion-företag. Med ett team på över 16.000 arbetar vi i framkant med stor vikt på samarbete och gemenskap. Tack vare vår passion för mode, vår spontanitet och effektivitet har vi lyckats vara en del av modevärlden i över 40 år. Bli en del av vårt team! Som förstärkning till vårt team i Sundsvall söker vi nu en:

Assistant Store Manager (vikariat)

Huvudsakliga arbetsområden


• Ledning av butiken vid butikchefens frånvaro enligt New Yorkers koncept
• Medansvarig för försäljning, omsättning och inventering
• Ansvar för den dagliga driften av butiken
• Uppföljning av företagsekonomiska nyckeltal
• Leda och motivera teamet
• Upplärning och kontinuerlig utveckling av medarbetarna
• Försäljningsadministration
• Alla i butiken förekommande uppgifter
• Samarbete med andra avdelningar i ett teamorienterat New Yorker

Din profil


• Gymnasieutbildning samt gärna högre utbildning inom arbetsledning, ekonomi och/eller handel och mode
• Minst 2 års arbete inom detaljhandeln och talang för försäljning
• Erfarenhet av försäljningsadministration och gärna personaladministration, personalledning och affärsmässighet
• Ledarförmåga och kunna coacha dina medarbetare
• Kommunikativ, tydlig och lyhörd
• Driven, självgående och strukturerad
• Engagerad och teamorienterad
• Flexibel, stresstålig och trivs med att arbeta i högt tempo
• Hög modemedvetenhet och gärna erfarenhet från modebranschen
• Goda kunskaper i svenska och engelska, meriterande är kunskaper i tyska samt goda kunskaper i  Excel

Vi erbjuder

NEW YORKER erbjuder dig en attraktiv arbetsmiljö med spännande utmaningar och gott om utrymme för egna idéer. Förutom intressanta erbjudanden väntar dig ett öppet och dynamiskt team med en platt organisation och en öppen kommunikation. Har vi väckt ditt intresse? Då ser vi fram emot din ansökan online!

Arbetstid/Varaktighet: Heltid. Vikariat med tillträde 01.10.2024 eller enligt överenskommelse och cirka ett år framåt.

Upplysningar lämnas av: Butikschef, e- mail NYSE043@Newyorker.de        

Ansökningar: Vi tar inte emot några ansökningar per post eller e-mail, endast via extern webbplats:https://jobs.newyorker.de

Ansökningar som inkommer per post, mail eller i butik behandlas inte. Vi behandlar ansökningar löpande så inkom med din ansökan så snart som möjligt men allra senast 20.09.2024.      

Du hittar ytterligare information om lediga ställningar på: http://www.newyorker.eu

Det vore kul att ha dig i vårt team - välkommen med ansökan och CV!
New Yorker Sverige KB

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Telia Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Telia Sverige AB .

Säljare till Telias butik i Sundsvall Birsta

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Aug 31
Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och att tävla? Som säljare i Telias butik i Sundsvall Birsta är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar.
Jag heter Krister Bergquist och är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardag-, och arbetsliv. Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang, tv-paket, senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel. Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar.
Vi söker dig som sätter kunden först, är förtroendeingivande, initiativtagande och motiveras av att sälja. Tidigare erfarenhet från serviceyrken är en fördel.
Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas. Rollen varvas med roliga tävlingar, teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett produktivt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva.
Intresserad? Vänta inte, ansök nu om du vill bli en del av vårt team!
Sista ansökningsdatum är?2023-09-15
Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på Krister.Bergquist@teliacompany.com eller 0730771877.
Praktiska krav för den här rollen är att du har en gymnasieexamen och att du är flytande på både svenska och engelska.
För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum (notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll).
Welcome to Telia – Let’s make better happen!
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/

Ansök nu

Säljare i Telias butik i Sundsvall Birsta

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Jun 13
Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål, kvalitativt kundbemötande och att tävla? Som säljare i Telias butik i Sundsvall Birsta är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar.
Jag heter Krister Bergquist och är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardag-, och arbetsliv. Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang, tv-paket, senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel. Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar.
Vi söker dig som sätter kunden först, är förtroendeingivande, initiativtagande och motiveras av att sälja. Tidigare erfarenhet från serviceyrken är en fördel.
Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas. Rollen varvas med roliga tävlingar, teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett produktivt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva.
Intresserad? Vänta inte, ansök nu om du vill bli en del av vårt team! Sista ansökningsdatum är?2023-06-26.
Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på Krister.Bergquist@teliacompany.com eller 0730771877.
Praktiska krav för den här rollen är att du har en gymnasieexamen och att du är flytande på både svenska och engelska.
För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum (notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll).
Welcome to Telia – Let’s make better happen!
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/

Ansök nu

Customer IT-technician

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Feb 14
Jag heter Stefan Löfvenius och jobbar som ledare för våra engagerade IT-tekniker. Just nu söker jag två IT-tekniker med placering i Sundsvall eller Norrköping.
Din nästa utmaning
Som IT-tekniker i mitt team får du möjlighet att utnyttja allt det du redan kan om teknik för att lösa våra kunders problem. Samtidigt kommer vi ge dig utmaningarna som behövs för att du ska lära dig mer och bli en självklar del i kundens digitaliseringsresa.
Hos oss får du varje dag chansen att hjälpa och utveckla andra människor genom att se till att våra kunder har en fungerande IT-arbetsplats. I ditt arbete kommer du att ansvara för ett antal kunder som har IT-supportavtal med oss. Du hjälper kunden med allt ifrån att installera ett mailprogram till att sätta upp en virtuell maskin för en server. Vi sköter supporten genom guidning över telefon och email, eller direkt med fjärrstyrning ifrån vårt kontor/hemarbetsplats.
Vem är du?
Som person ser vi att du är nyfiken, ansvarstagande, strukturerad och förtroendeingivande med en god pedagogisk förmåga. Din goda sociala förmåga och din talang att se lösningar där andra ser problem gör att du snabbt blir populär i rollen. Ditt fokus på kundnöjdhet, brinnande intresse för IT och teknik samt din attityd till uppdraget gör att du enkelt växer in i rollen som IT-tekniker. Tillsammans med dina kollegor bidrar du dessutom till merförsäljning som möjliggör att vi når våra gemensamma mål.
Du ska ha erfarenhet och vana vid Microsofts operativsystem och applikationer, och du är välbekant med felsökning av olika problem som kan uppstå i dessa. Är du driven att utvecklas och villig att lära dig mer kommer du inte att sakna uppgifter att ta itu med! Tidigare arbete inom servicedesk/IT-support, såväl som utbildning inom och certifikat från Microsoft, är meriterande.
Din personlighet:
Intresserad av IT och digitaliseringen i stort
Drivande och initiativtagande
Felsökningsinriktad och lösningsorienterad
Söker att förstå kundens verksamhet
God kommunikationsförmåga, och du skapar enkelt förtroende hos de du möter

Kompetens:
Goda kunskaper inom Windows och Microsofts portfölj, PC, teknisk felsökning
Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift

Intresserad?
Vill du bli en del av vårt gäng, sök jobbet. Vill du veta mer? Ring mig på 0730938453 eller kontakta mig via mail på stefan.lofvenius@teliacompany.com. Rekryteringen sker löpande med anställning så snart vi hittat rätt person, så tveka in att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdatum är 31:a mars.
Telia är en del av Sveriges kritiska infrastruktur och delar av vår verksamhet omfattas av lagstiftning om säkerhetsskydd. Innan anställning kan ske krävs godkänd säkerhetsprövning, som i förekommande fall, kan medföra krav på visst medborgarskap.
Welcome to Telia – let's make better happen!

Ansök nu

Säljare i Telias butik i Sundsvall Birsta

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Feb 1
Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Sundsvall Birsta är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Hej!
Jag heter Krister Bergquist och jag arbetar som Store Leader i Telias butik i Sundsvall Birsta.
Som person är jag drivande, målinriktad och strävar hela tiden efter utveckling och att vi ska nå vår fulla potential som butik. Vi är ett grymt team som hela tiden utmanar oss själva för att bli bättre än tidigare och vinna priser som årets butik, säljare och så vidare. Nu letar jag efter dig som har samma vinnarmentalitet och tillsammans ska vi skapa ett kundmöte som överträffar kundens förväntningar!
Det viktigaste för mig är en kundservice i världsklass där vi alltid ser över kundernas engagemang både inom och utanför Telia, för att kunna hitta den bästa lösningen till kunden genom att samla alla sina tjänster hos Telia. Det jag älskar med mitt jobb är att alla dagar ser olika ut, och det kommer alltid nya utmaningar och möjligheter. Jag brinner för att utvecklas och att utveckla mina medarbetare till att nå nya nivåer som säljare och individ.
Tillsammans kan man nå nya höjder!
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Just nu söker vi Behovsanställning.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.



Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande – Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad – Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.



Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav.



Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på epost:
krister.bergquist@teliacompany.com eller telefonnummer: 073 – 077 18 77
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2023-02-12.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Welcome to Telia - let’s make better happen!

Ansök nu

Nätverkskonsult till Sundsvall

Nätverkstekniker
Läs mer Okt 26
Har du erfarenhet av nätverkslösningar och vill jobba nära kund? Drivs du av att få jobba med stora och spännande nätverk där ditt jobb gör skillnad? Jag heter Stefan Kärnestad och jag ansvarar för våra lokala konsultgrupperingar i Umeå, Luleå och Sundsvall. Vi växer i Sundsvall och söker fler experter till vårt team som vill vara med på en resa tillsammans med våra kunder mot en digital infrastruktur. Kanske är du vår nästa kollega?
På Cygate får du chansen att hela tiden utvecklas och arbeta med kollegor som är bland de bättre i Sverige på sina respektive områden. Med hjärtan som bankar lika hårt för människor som för teknik förser vi våra kunder med säker IT-infrastruktur och smarta digitaliseringsresor. Men det handlar inte bara om vad vi gör, utan minst lika mycket om hur vi gör det: Vi vill göra det enkelt och roligt att vara människa i teknikens värld. Vi kallar det för Leading With Competence.
Din nästa möjlighet?
Som Nätverkskonsult får du arbeta högt som lågt med planering och design av olika nätverks- och säkerhetslösningar till installation, konfiguration och felsökning i våra riktigt stora kunders IT-miljöer. Våra kund- och leveransprojekt spänner ofta över flera tjänsteområden. Det innebär att du kommer få arbeta nära andra specialister inom våra tre fokusområden, nätverk, säkerhet och hybrid IT. Här kan du få djupare insikt och ny inspiration i allt från Cloud, Security och on-prem, och de senaste kombinationerna där emellan. Om du på sikt vill certifiera dig inom fler områden så stödjer vi det och vill att du ska utvecklas.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Planering och design av nätverks- och säkerhetslösningar hos kund på olika nivåer
Installation, konfiguration och felsökning i komplexa IT-miljöer hos stora kunder
Självständigt arbete med mycket kundkontakt

Vem är du?
Som person motiveras du av att skapa förändring och har en förmåga att engagera kunder såväl som dina kollegor. Du kommer särskilt till din rätt när du får ge utlopp för tankar och idéer där du använder din verksamhetsförståelse för att omsätta krav till genomförbara lösningar. Förutom det får du tillhöra en växande organisation som uppmuntrar dig på din egen utvecklingsresa; varför inte certifiera dig med oss och utforska det senaste som ex. ACI, ISE och Datacenter lösningar.
Din personlighet:
Du är lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete
Du vill lyckas tillsammans med andra
Du förhåller dig positiv och konstruktiv även vid misslyckanden

Dina erfarenheter:
Du innehar sannolikt CCNA och CCNP-certifiering eller motsvarande erfarenhet
Goda kunskaper inom routing och switching
Erfarenhet av att arbeta med nätverksprodukter från HPE Aruba
Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska

Home of Experts
Sedan 1978 är vi nördigast i IT-branschen och med nätverk och säkerhet i vårt DNA kan vi uppmuntra våra kunder att utforska möjligheterna med digitalisering och molntjänster på ett tryggt sätt. Sedan 2006 är vi också en del av Telia Company och det ger oss en stabil grund att stå på. Vi tar med oss kompetens och glädje till alla möten, för vi vet att idéerna som bidrar till de bästa lösningarna hittar oss när vi känner oss trygga och har roligt tillsammans. Vi är engagerade och inkluderande i relation till varandra och vi tror på mångfald som en möjlighet.
Intresserad?
Sök tjänsten! Vi lovar att du kommer att börja en spännande resa hos oss samtidigt som du har mycket roligt på vägen.
Om du har några frågor gällande den här specifika tjänsten så får du gärna kontakta mig Stefan på 076-767 72 12 eller stefan.karnestad@cygate.se alternativt på LinkedIn.
Rekryteringen sker löpande, tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot din ansökan! Sista ansökningsdag är 2022-11-04.
Bakgrundskontroll ingår i våra rekryteringsprocesser.
Välkommen till Telia Cygate – Home of Experts

Ansök nu