Sundsvall: Applikationsutvecklare inom backend

Hitta ansökningsinfo om jobbet Applikationsutvecklare inom backend i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-12 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Evado (Mobile Solutions i Luleå AB).

Om företaget:

För att göra företag effektivare har vi utvecklat en mobil plattform med en skalbar företagsövergripande app och molntjänst som möjliggör för kunden att samla alla digitala kanaler på ett ställe. I vår roadmap har vi innovativ tillämpning av teknik för det moderna samhället, hemmet, bilen och individen, exempelvis tittar vi på elbilsladdning, hemautomation och solceller. Evado utvecklar även appar för arbetsordersystem och ärendeplanering inom energibranschen.

Våra kunder är större företag, främst inom energisektorn, men även kommuner och myndigheter, där digitaliseringen nu skapar nya förutsättningar för framgång.

Vi är ett nationellt team och finns i Luleå, Sundsvall, Falun, Göteborg och Malmö. Du är varmt välkommen att arbeta i någon av dessa orter och erbjuds även alternativet att arbeta helt på distans.

Arbetsuppgifter:

I rollen blir du en del av ett familjärt team med utvecklare som tillsammans jobbar agilt med scrum och JIRA föra att utveckla företagets produkter. Produkterna är främst baserade på backendsystem som försörjer appar mot frontend såsom iOS och Android-enheter.

Din huvudsakliga uppgift är att utveckla applikationer för Android, iOS och Java-baserade servrar för att kunna skapa skräddarsydda lösningar för Evados kunder. Du arbetar med allt från kravinsamling och produktdesign till testuppställning och underhåll av byggskript. Du arbetar nära marknadsavdelningen samt produktchefer för att utveckla produkterna.

Huvudsakliga tekniker som vi använder oss utav:
• Java EE, PHP, Docker, Postgre , , XML, Azure, Linux

Vi utvecklar våra produkter kontinuerligt och söker nu dig som vill bli en del av våra framtida ambitioner där vi fortsätter att bygga moderna, skalbara och modulära produkter!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gedigen kunskap i backend programmering i ett objektorienterat språk
• Erfarenhet av molnbaserade lösningar och arkitekturkoncept som microtjänster och serverless
• Obehindrad kommunikation på svenska i tal och skrift
• Kunskaper i LAMP stack och Java EE är meriterande
• Erfarenhet av att designa systemarkitektur är starkt meriterande

För att trivas som utvecklare hos Evado anser vi att du bör ha en stark motivation för utvecklingsarbete och en önskan att fortsätta att göra detta i samarbete med kunniga och tekniskt drivna kollegor. Vi värderar samarbetsförmåga och ser att du tar ett betydande ansvar för ditt arbete, alltid strävar efter att leverera högkvalitativa resultat. Som utvecklare hos oss bör du vara noggrann och skicklig som analytiker, säkerställande att ditt arbete är korrekt och fokuserad på detaljer. Genom att planera och genomföra ditt arbete på ett strukturerat och metodiskt sätt undviker du att förbise några detaljer. Slutligen, som en person med nyfikenhet och en drivkraft att driva projekt framåt, förväntar vi oss att du aktivt bidrar med idéer och nya perspektiv.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kontor i Luleå, Sundsvall, Falun, Göteborg och Malmö men du är välkommen att arbeta delvis eller helt på distans
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Övriga ekonomer

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Övriga ekonomer.

Spontanansökan Sogeti Sundsvall

Läs mer Apr 2
Är du intresserad av att jobba på Sogeti Sundsvall/Härnösand men hittar ingen passande tjänst på annons just nu? Är du rätt person med rätt kompetens mot våra löpande behov så låt inte det hindra dig!

Skicka in en spontanansökan till oss!

Vi gör en initial bedömning och återkoppling till dig.

Vi erbjuder spännande och utvecklande uppdrag hos kunder inom många olika branscher samt att vi också nu bygger upp fler leveransteam hos oss själva.
Vi har uppdrag inom vår grundaffär inom hela utvecklingskedjan dvs krav/utveckling/test. Men också många uppdrag i ansvarsroller runt omkring såsom projektledning/scrum master, verksamhetsutveckling och förändringsledning m.m.

Digitala arbetssätt innebär möjligheter till flexibilitet för dig. Hos oss får du möjlighet till uppdrag från modernt kontor, i våra kunders lokaler samt från ditt eget hemmakontor. Vi stöttar så det blir bra för dig. Att ständigt utveckla trivsel, engagemang och energi - för både medarbetare och kunder - är viktigt för oss!

Hos oss får du tillgång till oändliga möjligheter till kompetensutveckling och möjlighet att bli medlem i nätverk med alla nivåer av kompetenser och experter. Både nationellt och internationellt!

Kom och bli en del av vår härliga Sogeti familj!

Just nu efterfrågar vår lokala marknad dig med några års erfarenhet inom krav/test och utveckling - så om det matchar dig - skicka in din ansökan här!

Vi hör av oss till dig inom kort!


Sogeti Sverige, en del av Capgemini-koncernen, med 21 kontor och 1300 medarbetare, skapar affärsvärde med teknologi för organisationer som behöver införa innovation snabbt och som vill ha en lokal partner med global skalbarhet. Med en hands-on-kultur och närhet till kunderna, implementerar Sogeti lösningar som hjälper organisationer att arbeta snabbare, bättre och smartare. Genom att kombinera agilitet och snabb implementation via en DevOps-ansats, levererar Sogeti innovativa lösningar inom test- och kvalitetssäkring, molnet och systemutveckling, förstärkta av AI, data och automation.

Alla människor ska ha samma möjligheter. Inte minst i sitt arbete, därför är jämställdhet en självklarhet för oss och vi tar mängder av initiativ för att främja detta, bland annat genom #addher - ett av Sveriges största nätverk för kvinnor i IT-branschen.

Ansök nu

Systemutvecklare inom test i Sundsvall

Läs mer Apr 11
Varje år fattar Försäkringskassan ca 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför tänker vi nytt och använder den senaste tekniken för att förenkla och förbättra, utveckla och leverera it-tjänsterna för den svenska socialförsäkringen. Välkommen till en av Sveriges största it-avdelningar.
Just nu söker vi medarbetare inom områdena för internationell vård och tandvård. Inom internationell vård har vi har en nyligen digitaliserad förmån med handläggning och integration mot andra länder i EU. Vi fortsätter digitaliseringen för att säkerställa att medborgare får korrekt ersättning snabbare samt för att spara tid för handläggarna.

Testare, utveckling, agilt arbetssätt, Scrum Master
Vi söker dig som är systemutvecklare med inriktning test och har erfarenhet inom testdriven utveckling och testautomatisering. Du har förmågan att snabbt kunna sätta dig in i olika problemställningar samt kunna se till helheten. Du som är en agil ledare och beredd att ta ett ansvar för att driva vår agila utveckling framåt har möjlighet att också axla rollen som Scrum Master i ett nybildat team. Vi söker dig som ser att arbeta som ett team är för dig en självklarhet, du har en god samarbetsförmåga och trivs med vårt klimat där kompetensspridning är en naturlig del i arbetet.

Som systemutvecklare med inriktning test kommer du arbeta med testdriven utveckling. Vi ser att du för att lyckas i rollen har ett stort fokus vid kvalitet, samt att förbättra och effektivisera kvalitetssäkringen av våra system. Du som söker har god erfarenhet som testare inom automatiserade tester eller är utvecklare med några års erfarenhet inom testautomation och intresserad av en roll som testare. För att lyckas i rollen behöver du också ha erfarenhet av databashantering och testdata. Du kommer att jobba med både frontend, backend samt gränssnittstester. För att trivas hos oss är det viktigt att du som person har en god analytisk och problemlösande förmåga. Om du också har rollen som Scrum Master blir ditt uppdrag att coacha teamet till ett effektivt arbetssätt och säkerställa att teamet och intressenter runt det jobbar enligt agila principer. Som Scrum Master kommer du också samarbeta med olika ledningsfunktioner för att planera utvecklingsarbetet och visualisera teamets prognos.

Tjänsten innebär att du hanterar sekretessbelagda uppgifter vilket ställer höga krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du som ska arbeta hos oss har högt säkerhetsmedvetande.

Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar.

Vi söker dig som 


• har högskoleexamen eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
• har erfarenhet av teknisk test och testautomatisering
• har erfarenhet av testmetodik i en Javabaserad miljö
• har kunskap inom installation och integration
• har kunskap av och testdata
• har erfarenhet av att arbeta agilt
• agerar på eget initiativ och tar ansvar för att nå goda resultat  
• samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål
• har ett systematiskt och noggrant arbetssätt
• kan förstå och analysera komplexa frågor
• har god kommunikativ förmåga, i tal och skrift
• har goda kunskaper i svenska, i tal och skrift.

Det är meriterande om du 


• har erfarenhet av verktyg så som Jira och Confluence
• har erfarenhet som Scrum Master
• har erfarenhet av testdriven utveckling
• har kunskap eller erfarenhet av containertekniker som Openshift, Docker eller Kubernetes
• är certifierad inom test exempelvis ISTQB
• är insatt i Devops principer och verktyg.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrigt
En tjänst, tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. För den här tjänsten krävs svenskt medborgarskap. Möjlighet till distansarbete finns om arbetet tillåter. Placeringsort: Sundsvall eller Östersund

Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs

Kontaktpersoner
Chef: Natalie Westh, tel 010-118 72 30 och Mia Segerlind, tel 010-111 99 79 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Linnéa Palmkvist, mejl linnea.palmkvist@forsakringskassan.se, tel 010-113 10 46 (för frågor om rekryteringsprocessen). Fackliga representanter är för ST Anna-Lena Bahadori Lundgren, Saco-S Mohamed Abu-Torse och Seko Eliza Grundström. Dessa nås via vår växel 08-786 90 00.

Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 4 maj 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande under rekryteringsprocessen. 

Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen via telefon så får du hjälp med att skicka in din ansökan.

Ansök nu

Systemanalytiker till agilt team i Sundsvall

Läs mer Apr 11
Varje år fattar Försäkringskassan ca 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför tänker vi nytt och använder den senaste tekniken för att förenkla och förbättra, utveckla och leverera it-tjänsterna för den svenska socialförsäkringen. Välkommen till en av Sveriges största it-avdelningar.
Just nu söker vi medarbetare inom områdena för internationell vård och tandvård. Inom internationell vård har vi har en nyligen digitaliserad förmån med handläggning och integration mot andra länder i EU. Vi fortsätter digitaliseringen för att säkerställa att medborgare får korrekt ersättning snabbare samt för att spara tid för handläggarna.

Systemanalytiker, agilt arbetssätt, Scrum Master, utveckling
Vi fortsätter att växa och söker nu dig som är systemutvecklare med inriktning systemanalys. Du har förmågan att snabbt kunna sätta dig in i olika problemställningar samt kunna se helheten. Du som är en agil ledare och beredd att ta ett ansvar för att driva vår agila utveckling framåt har möjlighet att också axla rollen som Scrum Master i ett nybildat team. Vi söker dig som ser att arbeta som ett team är för dig en självklarhet, du har en god samarbetsförmåga och trivs med vårt klimat där kompetensspridning är en naturlig del i arbetet.

Som Systemanalytiker kommer du att vara länken mellan verksamheten och systemutvecklarna. Du arbetar i utvecklingsteamen och är stöd i backlogg-arbetet genom att utföra kravutredningar samt att detaljera kraven så att teamet kan utföra sin utveckling. Du är drivande i nedbrytningen av utvecklingsbehoven och skapar förutsättningar för planering och uppföljning av systemutvecklingen genom att skapa en kravbild som är möjlig att uppskatta och prioritera. Tillsammans och med nära samarbete med Product owner ser du till att backloggen är uppdaterad och förberedd inför sprintplanering. Du skapar förvaltningsbarhet genom att upprätthålla produktdokumentation av systemets beteende och egenskaper. Om du också har rollen som Scrum Master blir ditt uppdrag att coacha teamet till ett effektivt arbetssätt och säkerställa att teamet och intressenter runt det jobbar enligt agila principer. Som Scrum Master kommer du också samarbeta med olika ledningsfunktioner för att planera utvecklingsarbetet och visualisera teamets prognos.

Tjänsten innebär att du hanterar sekretessbelagda uppgifter vilket ställer höga krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du som ska arbeta hos oss har högt säkerhetsmedvetande.

Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar.

Vi söker dig som 


• har högskoleexamen eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
• har erfarenhet av kravhantering
• har erfarenhet av nedbrytning av backlogg
• har erfarenhet av att arbeta agilt
• agerar på eget initiativ och tar ansvar för att nå goda resultat  
• samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål
• har ett systematiskt och noggrant arbetssätt
• kan förstå och analysera komplexa frågor
• har god kommunikativ förmåga, i tal och skrift
• har goda kunskaper i svenska, i tal och skrift.

Det är meriterande om du 


• har erfarenhet av verktyg så som Jira och Confluence
• har erfarenhet som Scrum Master
• har erfarenhet eller kunskap av containerteknik som Openshift, Docker eller Kubernetes
• är insatt i Devops principer och verktyg.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrigt
En tjänst, tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. För den här tjänsten krävs svenskt medborgarskap. Möjlighet till distansarbete finns om arbetet tillåter. Placeringsort: Sundsvall eller Östersund.

Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs

Kontaktpersoner
Chef: Natalie Westh, tel 010-118 72 30 och Mia Segerlind, tel 010-111 99 79 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Linnéa Palmkvist, mejl linnea.palmkvist@forsakringskassan.se, tel 010-113 10 46 (för frågor om rekryteringsprocessen). Fackliga representanter är för ST Anna-Lena Bahadori Lundgren, Saco-S Mohamed Abu-Torse och Seko Eliza Grundström. Dessa nås via vår växel 08-786 90 00.

Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 4 maj 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande under rekryteringsprocessen.

Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan.

Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.

Ansök nu

Vi växer och söker fler erfarna systemutvecklare med erfarenhet av C#, .Net

Läs mer Mar 25
Är du en Tech Lead, System Architect, Lead Developer eller systemutvecklare och söker nya utmaningar inom IT-branschen?

Tycker du att systemutveckling är bland det bästa som finns och trivs med att ta ägandeskap över tekniken och leveransen?



Vi satsar vidare och vi behöver flertalet IT- kompetenser som?kan möta våra kunders behov inom olika verksamhetsområden och projekt samt digitaliseringsresor. Det kanske är just Dig vi väntar på?



För att trivas i rollen behöver du vilja ta ansvar för hela utvecklingskedjan och kunna ta egna initiativ när det kommer till problemlösning.





Våra medarbetare är positiva, drivna och nyfikna. De har engagemang, vilja att utvecklas, delar gärna med sig av sin kunskap och sätter alltid kunden i fokus.




Vem söker vi?

Vi söker dig som är driven, proaktiv och tar eget ansvar samtidigt och som du trivs med att jobba både självständigt och i grupp. Vi har många kompetenta kollegor att bolla idéer och lösningar tillsammans med. Vi ser gärna att du också är en nyfiken person som vill utvecklas och att du både vill ta del av och dela kunskap med dina kollegor. Vi önskar att du har ett fokus på kunden och dennes leverans och att du är motiverad att ta dig an nya lösningar. I konsultrollen förväntas du ha förmågor som tillmötesgående, flexibel samt att du trivs i olika miljöer. Att ha lätt att få förtroende från kunder och kollegor är till stor fördel.



För att passa i och klara av rollen måste du:

- behärska svenska både i tal och skrift på en mycket god nivå
- ha minst 4 års erfarenhet av C#, .Net, Angular eller är fullstack
- ha arbetat enligt agila metoder och trivas med den typen av arbetsprocess
- ha stor samarbets- och kommunikationsförmåga och är en lagspelare
Har du även erfarenhet och kompetens inom 4G/5G kan det finnas spännande framtida möjligheter hos oss.


Låter detta intressant? Slå gärna en signal till Christoffer Sanchez Lindgren på 073-020 57 29 så berättar han mer.



Eftersom vi tillämpar löpande urval uppmanar vi dig att skicka in din ansökan snarast möjligt för att säkerställa att den kommer med i processen. Vi ser med spänning fram emot din ansökan.



Livet på Sogeti i Sundsvall:

Hos oss finns det utrymme för personligheter. Hur är en typisk sogetiare? Vad har de som jobbar hos oss för bakgrund? Hur ser en vanlig dag på jobbet ut och varför jobbar de på Sogeti? Bekanta dig med Peter Johansson som jobbar hos oss i Sundsvall:

Peter Johansson, Solution Architect



-#LI-AD1


Sogeti Sverige, en del av Capgemini-koncernen, med 21 kontor och 1300 medarbetare, skapar affärsvärde med teknologi för organisationer som behöver införa innovation snabbt och som vill ha en lokal partner med global skalbarhet. Med en hands-on-kultur och närhet till kunderna, implementerar Sogeti lösningar som hjälper organisationer att arbeta snabbare, bättre och smartare. Genom att kombinera agilitet och snabb implementation via en DevOps-ansats, levererar Sogeti innovativa lösningar inom test- och kvalitetssäkring, molnet och systemutveckling, förstärkta av AI, data och automation.

Alla människor ska ha samma möjligheter. Inte minst i sitt arbete, därför är jämställdhet en självklarhet för oss och vi tar mängder av initiativ för att främja detta, bland annat genom #addher - ett av Sveriges största nätverk för kvinnor i IT-branschen.

Ansök nu

Vi söker fler Java-utvecklare till vårt kontor i Sundsvall

Läs mer Mar 25
Vi söker dig som älskar JAVA

Vill du jobba i varierande projekt med mycket möjlighet att utvecklas?

Tycker du om att hjälpa människor genom att komma på smarta lösningar till komplexa problem?

Eller vill du kanske jobba i framkant med den senaste tekniken? Då skulle du passa perfekt hos oss! Vi jobbar med många olika kunder i regionen.

Hos oss får du möjligheten att arbeta med varierande projekt. Hur man arbetar i varje projekt kan variera och du har möjlighet att själv styra ditt arbete. Så länge teamet fungerar och levererar så har du mycket frihet i hur du arbetar. Genom att kontinuerligt ställas inför nya problem får du utvecklas och lära dig nytt hela tiden.



VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi på Sogeti Sundsvall erbjuder intressanta och utvecklande uppdrag hos kunder inom många olika branscher.

Vår arbetsplats präglas av en positiv attityd där vi hjälper varandra och har kul på jobbet. Lika viktigt är vår satsning på erfarenhetsutbyte och kompetensutveckling. Hos oss har du stora möjligheter att växa både som person och som konsult. Bland annat så pågår det just nu en aktivitet som innebär att alla medarbetare på Sogeti ska ta minst en certifiering i år.

För att trivas i rollen behöver du ha driv, engagemang och god förmåga att analysera komplexa frågeställningar. I slutändan är det dina kunskaper och din förmåga att ta fram och kommunicera rätt lösning som hjälper kunden möta sina behov och lyckas i sina projekt.



FÖR ATT PASSA I ROLLEN SER VI ATT FÖLJANDE KRITERIER UPPFYLLS


- Du har flera års erfarenhet av Java och Javascript

- Du har flera års erfarenhet av agila arbetssätt såsom Kanban och Scrum

- Du behärskar svenska både i tal och skrift på en mycket god nivå

DET ÄR ETT PLUS I KANTEN OM DU HAR ERFARENHET AV


- React, Typescript, OpenLayers, Highcharts och/eller Bootstrap

- server och/eller Postgres

- Docker och/eller Kubernetes

- Spring/springboot, Maven, Rest-API-er och/eller Open API

-
Testledning (JUnit, Mockito och Cucumber), samt testledning


-
Lösningsarkitektur


Har du även erfarenhet och kompetens inom 4G/5G kan det finnas spännande framtida möjligheter hos oss.



VEM ÄR DU

Alla som jobbar hos oss är drivna, nyfikna och vill utvecklas. Dessutom så vill man både ta del av och dela den kunskap man har med sina kollegor samt månar om att ha fokus på kunden och dennes leverans.

SÅ HÄR BESKRIVER EN AV VÅRA KONSULTER VARDAGEN FÖR EN JAVAUTVECKLARE

” Det finns nog inte mycket som är lika varierande som att jobba som Java-utvecklare. Man kan jobba i allt från FN-projekt till hållbarhetsmärkning av livsmedel, och lite till. Samtidigt som du har möjlighet att jobba i branschen du brinner för har du också möjligheten att jobba inom en helt ny bransch, som kanske blir ditt framtida intresse. I Java-utvecklarens dagliga arbete jobbar man i nära kontakt med kunden för att utveckla nya funktioner eller med optimeringar och uppgraderingar av befintliga system. Man kan även vägleda juniora utvecklare i sitt arbete. Allt detta för att ständigt utvecklas samtidigt som man bidrar med nytta och mervärde till sina användare.”



Eftersom vi tillämpar löpande urval uppmanar vi dig att skicka in din ansökan snarast möjligt för att säkerställa att den kommer med i processen. Vi ser med spänning fram emot din ansökan.



Livet på Sogeti i Sundsvall:
Hos oss finns det utrymme för personligheter. Hur är en typisk sogetiare? Vad har de som jobbar hos oss för bakgrund? Hur ser en vanlig dag på jobbet ut och varför jobbar de på Sogeti? Bekanta dig med en av våra härliga konsulter i Sundsvall:

Peter Johansson, Solution Architect




Sogeti Sverige, en del av Capgemini-koncernen, med 21 kontor och 1300 medarbetare, skapar affärsvärde med teknologi för organisationer som behöver införa innovation snabbt och som vill ha en lokal partner med global skalbarhet. Med en hands-on-kultur och närhet till kunderna, implementerar Sogeti lösningar som hjälper organisationer att arbeta snabbare, bättre och smartare. Genom att kombinera agilitet och snabb implementation via en DevOps-ansats, levererar Sogeti innovativa lösningar inom test- och kvalitetssäkring, molnet och systemutveckling, förstärkta av AI, data och automation.

Alla människor ska ha samma möjligheter. Inte minst i sitt arbete, därför är jämställdhet en självklarhet för oss och vi tar mängder av initiativ för att främja detta, bland annat genom #addher - ett av Sveriges största nätverk för kvinnor i IT-branschen.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB .

First line support till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 4
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-09.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu

First line support till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-03-30.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 4
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu

First line support till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-09.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 1
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu