Sundsvall: Kvalitetsingenjör till Unimedic

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kvalitetsingenjör till Unimedic i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-13 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Unimedic.

Om företaget:

Unimedic AB är en kontraktstillverkare (CDMO) som utvecklar och tillverkar sterila och icke-sterila läkemedel främst för den europeiska marknaden. Verksamheten är specialiserad på flytande beredningar och utgår från Matfors. Bolaget har ett 80-tal anställda och är ett helägt dotterbolag till MedCap (börsnoterat investmentbolag inom läkemedelsbranschen).

Verksamheten är specialiserad på flytande beredningar och utgår från Matfors utanför Sundsvall. Verksamheten har sina rötter från mitten av 1960-talet då anläggningen fungerade som ett distriktslaboratorium, ett dåtidens extempore-apotek. Därefter har anläggningen ägts av det statliga ACO, Kabi, och senare av Pharmacia. 1992 grundades Unimedic av Nils Ivrell, Lennart Leyonberg, och Kenth-Olov Norman och sedan 2006 är Unimedic ett helägt dotterbolag till MedCap AB (publ).

Unimedic har lång och gedigen erfarenhet av kommersiell kontraktstillverkning av beredningar som tillhandahålles i sprayflaska, mindre/större plast- eller glasflaskor, ampuller, vialer, svampar och dospåsar. Tillverkningslinjerna är fullt utrustade för att uppfylla serialiseringskraven. Unimedic genomför mikrobiologiska och kemiska analyser av råvaror, vatten och slutprodukter (i enlighet med svensk läkemedelsstandard och europeiska farmakopén (Ph Eur)). Unimedic etiketterar och packar i både liten och stor skala, allt från handpackning till helautomatiska packlinjer. Unimedic erbjuder en unik möjlighet av anpassning av mycket små till stora batcher.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kvalitetsingenjör arbetar du med kvalitetsfrågor inom produktion och rapporterar till produktionschef. Dina ansvarsområden innefattar utredningar, avvikelseutredningar och underlag till ändringar. Dina arbetsuppgifter innebär att driva CAPA-ärenden och kalla till möten där du också dokumenterar utredningen och de åtgärder som ska genomföras. Du skriver och sammanställer processrapporter som underlag till utredningar och CAPA-ärenden.
Rollen som kvalitetsingenjör är bred och du deltar i projekt och förbättringsarbeten tillsammans med andra kvalitetsingenjörer, processingenjörer, tekniker och operatörer i samarbete med andra avdelningar. Tillsammans med produktion deltar du i tvärfunktionella möten både veckovis och månadsvis. Du har möjligheten att vara med att påverka hur arbetet ska genomföras men också den fortsatta utvecklingen i gruppen.

• Driva avvikelseutredningar
• Driva CAPA-ärenden
• Driva förbättringsarbeten och projekt
• Supportera gällande produktionsfrågor

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Högskole- eller universitetsnivå inom relevant område, exempelvis apotekarutbildning eller annan naturvetenskaplig inriktning.
• Stor förståelse för kvalitets- och förbättringsarbete
• God förståelse för GMP-regelverket är meriterande
• Svenska och engelska i tal och skrift

Rollen som kvalitetsingenjör är bred och kommunikation är en viktig aspekt som kräver att du aktivt engagerar dig och interagerar med andra. Att vara öppen och positiv i ditt arbete är avgörande för att skapa en miljö med bra samarbeten och effektivitet. Din förmåga att vara pålitlig och ta ansvar formar grunden för ditt arbete, där förtroende och tillförlitlighet är viktigt för att upprätthålla kvaliteten på produkter och processer.

Din starka analytiska förmåga är en viktig tillgång, och den inkluderar förmågan att strukturera och vara noggrann. Genom att noggrant analysera och utvärdera olika komponenter och system kan du identifiera potentiella problem och förbättringsområden på ett effektivt sätt. Att ha en strukturerad och metodisk tillvägagångssätt bidrar till att säkerställa att inga detaljer glöms bort och att alla aspekter av kvalitetskontrollen hanteras på ett effektivt sätt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kvalitetsingenjör/-tekniker, kemiteknik

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kvalitetsingenjör/-tekniker, kemiteknik.

Kvalitetsingenjör

Läs mer Nov 22
Kvalitetsingenjör till Unimedic
Är du intresserad av kvalitetsarbete inom produktion och vill ha en roll med stor möjlighet att påverka? Teamet växer och vi tror på framtiden. Nu finns möjligheten att arbeta på ett dynamiskt företag med korta beslutsvägar i rollen som kvalitetsingenjör hos Unimedic!
Om tjänsten
Unimedic AB, baserat i Matfors, Sundsvall, är en ledande aktör inom tillverkning av sterila och icke-sterila läkemedel, med fokus på flytande beredningar för den europeiska marknaden. Med över 60 års erfarenhet erbjuder vi flexibla lösningar och hög kvalitet, med en vision om att möjliggöra ett bättre liv. Vi är cirka 90 anställda idag och helägt dotterbolag till MedCap (börsnoterat investmentbolag inom Life Science).
I rollen som kvalitetsingenjör arbetar du med kvalitetsfrågor inom produktion och rapporterar till produktionschef. Rollen är bred och innebär samarbete med flera avdelningar, där du deltar i tvärfunktionella möten och förbättringsprojekt. Du har stor möjlighet att påverka hur arbetet utförs och utvecklingen inom gruppen.
Arbetsuppgifter
Dina ansvarsområden omfattar utredningar, avvikelseutredningar och underlag till ändringar. Dina arbetsuppgifter innebär att driva CAPA-ärenden och kalla till möten där du också dokumenterar utredningen och de åtgärder som ska genomföras. Du skriver och sammanställer processrapporter som underlag till utredningar och CAPA-ärenden.
Rollen som kvalitetsingenjör är bred och du deltar i projekt och förbättringsarbeten tillsammans med andra kvalitetsingenjörer, processingenjörer, tekniker och operatörer i samarbete med andra avdelningar. Tillsammans med produktionen deltar du i tvärfunktionella möten både veckovis och månadsvis. Du har möjligheten att vara med att påverka hur arbetet ska genomföras men också den fortsatta utvecklingen i gruppen.
? Driva avvikelseutredningar
? Driva CAPA-ärenden
? Driva förbättringsarbeten och projekt
? Supportera gällande produktionsfrågor
Vi söker dig som
? Har en högskole- eller universitetsutbildning inom relevant område, exempelvis farmaceututbildning eller annan naturvetenskaplig inriktning
? Har förståelse för kvalitets- och förbättringsarbete
? Pratar flytande svenska och mycket god engelska då det krävs i verksamheten
Det är extra bra om du…
? Har erfarenhet av arbete inom läkemedelsindustrin
? Är van vid att delta i förbättringsprojekt och tvärfunktionellt arbete
? Har kunskap om GMP-regelverket
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
? En stark samarbetsförmåga, öppenhet och vilja att skapa goda samarbeten
? Analytisk och strukturerad – Stark förmåga att noggrant analysera och identifiera förbättringsområden samt arbetar metodiskt
? Du är flexibel och trivs i en dynamisk miljö där prioriteringar snabbt kan förändras
? Strukturerad och har en förmåga att planera dina arbetsdagar och arbete på ett effektivt sätt
Övrigt
Vi erbjuder en trygg och trevlig arbetsplats med fokus på våra medarbetares välmående, inklusive flexibel arbetstid och friskvårdsbidrag. Vi anordnar gemensamma friskvårdsaktiviteter och hos oss finns också ett litet, men funktionellt gym att nyttja.
Arbetet utgår från Matfors och bedrivs på plats.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag är 13/12 2024 men intervjuerna sker löpande. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta oss på rekrytering@unimedic.se
Vi mottar endast ansökningar till rekrytering@unimedic.se, viktigt att du märker din ansökan med kvalitetsingenjör till Unimedic.
Vi ser varmt fram emot din ansökan!

Ansök nu

QA med fokus på Supply Chain och lager

Läs mer Nov 22
Är du en kvalitetsdriven person med öga för detaljer och en passion för förbättringsarbete? Vill du vara en del av ett innovativt företag som spelar en viktig roll inom läkemedelsindustrin? Nu söker Unimedic en QA som vill vara med och bidra till vårt arbete med att säkerställa högsta kvalitet inom Supply Chain och lager.
Om tjänsten
Vi är en ledande aktör inom tillverkning av sterila och icke-sterila läkemedel, med fokus på flytande beredningar för den europeiska marknaden. Med över 60 års erfarenhet erbjuder vi flexibla lösningar och hög kvalitet, med en vision om att möjliggöra ett bättre liv. Vi är cirka 90 anställda idag och helägt dotterbolag till MedCap (börsnoterat investmentbolag inom Life Science)
I rollen som QA är du ansvarig för kvalitetssupport gentemot hela organisationen och att tillhandahålla rådgivning samt stöd i kvalitetsfrågor till alla avdelningar. Arbetet innefattar olika typer av QA-uppgifter men med inriktning Supply Chain och lager. Du blir en del av ett team som består av sju stycken engagerade medarbetare som hjälper och stöttar varandra. Ingen dag är den andra lik och hos oss är beslutsvägarna snabba.
Arbetsuppgifter
Du kommer exempelvis att
? Hantera och dokumentera avvikelser från etablerade kvalitetsstandarder och processer, samt genomföra och dokumentera valideringsaktiviteter och riskbedömningar.
? Delta i att utforma och upprätthålla kvalitetsdokumentation såsom instruktioner, kontrollspecifikationer och metoder.
? Ansvara för kvalitetsstyrning som syftar till att identifiera och åtgärda orsaker till avvikelser eller problem för att förbättra processer och förhindra upprepning av samma problem i framtiden.
? Delta i utvecklingsprojekt för att integrera kvalitetsaspekter i nya produkter och processer. En naturlig del i rollen är att vara uppdaterad om gällande lagar, regler och standarder för att säkerställa att organisationen följer dem.
Vi söker dig som har
? Högskole- eller universitetsnivå inom relevant område exempelvis kemi, farmaci alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.
? Erfarenhet från produktions- och/eller kvalitetsarbete
? Talar flytande svenska och mycket god engelska då det krävs i verksamheten
Det är extra bra om du….
? Har stor förståelse för kvalitets- och förbättringsarbete
? God förståelse för GMP-regelverket
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
? Mycket god samarbetsförmåga då rollen kräver kommunikation med många interna och externa intressenter. Att vara öppen och positiv i ditt arbete är avgörande för att skapa en miljö med bra samarbeten och effektivitet.
? Ett strukturerad och metodisk tillvägagångssätt Det bidrar till att säkerställa att detaljer inte glöms bort och att alla aspekter av kvalitetskontrollen hanteras på ett effektivt sätt.
? Du är ansvarstagande, vilket formar grunden för ditt arbete, där förtroende och tillförlitlighet är viktigt för att upprätthålla kvaliteten på produkter och processer.
Övrigt
Vi erbjuder en trygg och trevlig arbetsplats med fokus på våra medarbetares välmående, inklusive flexibel arbetstid och friskvårdsbidrag.
Vi anordnar gemensamma friskvårdsaktiviteter och hos oss finns också ett litet, men funktionellt gym att nyttja.
Arbetet utgår från Sundsvall, Matfors, och bedrivs på plats.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag är 13/12 2024 men intervjuerna sker löpande. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta oss på rekrytering@unimedic.se
Vi mottar endast ansökningar till rekrytering@unimedic.se, viktigt att du märker din ansökan med QA till Unimedic.
Vi ser varmt fram emot din ansökan!

Ansök nu

Quality Assurance Engineer

Läs mer Okt 30
Are you a driven Quality professional looking to for an opportunity in international technology projects?
In Valmet’s Pulp & Energy business line we serve a wide variety of customers around the world with for example complete pulp mills, heat and power generation solutions and environmental protection systems. We are now looking for a Quality Assurance Engineer to work on capital and rebuild projects. Your preferred Valmet office location is Sundsvall, other Swedish locations (Karlstad or Gothenburg) can be considered. Our Global Quality Assurance team ensures that our project delivery meets the quality requirements to satisfy the customer, authorities and our own high standards.
As a Quality Assurance Engineer, your main tasks include:
reviewing and understanding the customer contract
adjusting and communicating the quality related requirements to project parties such as engineering, procurement, manufacturing and site assembly, and also to customer.
proactively detecting and mitigating possible problems or additional requirements in all project phases
handling nonconformities for example by asking for specialist statements, coming up with solutions and getting approvals when needed.

With your quality expertise you have a real possibility to influence project success and financial results. With a proactive working style and the ability to look at the project over different disciplines you will be a valued partner in the project team. You will have a lot of cooperation across the organization globally, as well as contacts with customers, suppliers, and authorities in different countries.


We offer
In this position we offer you a rewarding work situation with a global industry leader. You will work in a global team full of easily approachable and supportive colleagues. Our knowhow is very wide, so you will have lots of support and learning opportunities, that lets you find opportunities for personal development as well as contribute to the success of the organization.
At Valmet, we also offer a range of employment benefits, including flexible working hours, the option for hybrid work arrangements, access to health insurance, participation in the personnel fund, the possibility of an employment bicycle benefit, as well as wellness hour and contribution, cultural and sports benefits. Our company also utilizes a reward system that applies to all employees.


Our expectations
We expect you to have a Bachelor’s or Master’s degree in a suitable field. You have several years of experience in engineering, manufacturing or inspections of machinery and pressure equipment. You have also experience in quality assurance in manufacturing or project business, and knowledge of Machinery and Pressure Equipment Directives. NDT (non-destructive testing) and welding knowledge are strongly appreciated.
Your personal characteristics include good communication skills, flexibility, and that you are self-propelled with the ability to take initiatives. You can co-operate in multi-cultural environment and are fluent in English, both written and spoken. You should also be able to travel internationally.

Additional information
We will review applications already during the application period and will fill the position as soon as a suitable person is found.
For more information, please contact Katri Mäkinen, +358 40 720 1013 or katri.makinen@valmet.com.
Please fill out our electronic application form with your CV and salary expectation as soon as possible, but no later than November 10th, 2024.

When everything works together
Valmet is where the best talent from a wide variety of backgrounds comes together. With over 19,000 professionals around the world, we are the leading global developer and supplier of technologies, automation and services for the pulp, paper and energy industries. Our commitment to moving our customers’ performance forward requires creativity, technological innovations, service know-how – and above all, teamwork.
Join the team! www.valmet/careers
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB .

First line support till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 4
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-09.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu

First line support till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-03-30.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 4
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu

First line support till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-09.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 1
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu