Sundsvall: Vi söker en Interimschef med IT-kompetens

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker en Interimschef med IT-kompetens i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-13 // Varaktighet: Heltid

Vi söker nu en interims- enhetschef med IT-kompetens för ett spännande uppdrag på Statens tjänstepensionsverk i Sundsvall.

• Omfattning: Heltid, 100%
• Start: senast 2024-09-16
• Längd: 6 månader, med möjlighet till förlängning.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Dreamwork men kommer att arbeta för Statens Tjänstepensionsverk. Det finns även möjlighet att fakturera från eget bolag för detta uppdrag. Uppdraget ska utföras på plats på Statens Tjänstepensionsverk i Sundsvall. Möjlighet till distansarbete finns efter överenskommelse upp till 50%.


Om tjänsten
Statens Tjänstepensionsverk kommer under hösten 2024 att genomföra en rekrytering av en enhetschef med IT-kompetens till en befintlig enhet. I syftet att hantera den aktuella vakansen under hösten, efterfrågas en trygg och erfaren ledare som upp till 6 månader ska leda en IT-enhet i ett uppdrag som interimschef. Enheten består av cirka 30 medarbetare i varierande åldrar och med relativt lång anställningstid. I uppdraget ingår att arbeta med individ- och grupputveckling och medarbetarsamtal. Du har även ett arbetsmiljöansvar och budgetansvar i uppdraget. Gruppen leds med fördel av en ledare med energi och driv.

Vem är du?
Vi söker dig som har följande personliga egenskaper:

Ledarskapsförmåga:
• Du leder, motiverar och förser andra med befogenheter som krävs för att effektivt nå gemensamma mål.
• Du har erfarenhet av att leda stora personalgrupper och har lätt för att skapa engagemang och delaktighet.
• Du har en god erfarenhet av att leda en teambaserad organisation inom IT-området.
• Du har en god erfarenhet av ledarskap inom offentlig förvaltning.
Gott omdöme:
• Du gör korrekta avvägningar och prioriteringar.
Helhetssyn:
• Du ser helheter, tar hänsyn till det större perspektivet och förstår din roll.
Förmåga att kommunicera tydligt:
• Du kommunicerar på ett tydligt sätt och säkerställer att budskap når fram och att förväntningar är klara för alla berörda parter.
• Du påminner och följer upp.
Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Dreamwork part of Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Dreamwork part of Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Enhetschef, offentlig förvaltning

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Enhetschef, offentlig förvaltning.

Enhetschef till Karlavagnens omsorgsverksamhet

Läs mer Sep 9
Nytt
Karlavagnen erbjuder omsorg dygnet runt för barn i åldrarna 1-12 år, vars föräldrar arbetar utanför skolans och förskolans öppettider. Vår engagerade personalgrupp är dedikerad till att skapa en trygg och hemlik miljö för barnen, med fokus på deras välmående och utveckling. Vi söker nu en enhetschef som delar vårt engagemang och som kan leda verksamheten med ett lyhört och tydligt ledarskap.

ARBETSUPPGIFTER
Som enhetschef för Karlavagnen ansvarar du för att leda och utveckla vår omsorgsverksamhet, där barnen vistas från klockan 15.30 till 8.00 i våra nyrenoverade lokaler i Granloholm. Du har personalansvar för nio medarbetare och ansvarar för att hålla arbetsplatsträffar samt samverka med både personal och vårdnadshavare. I rollen ingår även att samordna verksamheten med närliggande skolor och förskolor, särskilt förskolan Polstjärnan, samt att samarbeta med andra instanser såsom regionen, skolskjuts och Sundsvalls mat och måltider.
Tjänsten innebär att du stöttar verksamheten vid behov och att en del av arbetstiden förläggs direkt i verksamheten. Du arbetar nära rektor och kan komma att få andra uppdrag inom förskole området beroende på din erfarenhet och lämplighet.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och organisera verksamhet inom omsorg eller boende, gärna med fokus på barn och unga. Det är viktigt att du har god muntlig och skriftlig förmåga i det svenska språket och grundläggande förmåga i engelska plus b-körkort.

Som person har du ett positivt och flexibelt förhållningssätt, är självgående och har förmågan att driva projekt mot uppsatta mål. Det är viktigt att du är tydlig och har en kommunikativ ledarstil, att du kan arbeta självständigt och har god förmåga att planera och administrera.

Meriterande
Eftergymnasial utbildning som är relevant för rollen,
erfarenhet från verksamhet med obekväm arbetstid.
Det är även meriterande med ledarskapsutbildning och erfarenhet av att jobba i TimeCare.

Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/

Vid begäran skall betyg/ examensbevis/studieintyg/lärarlegitimation som styrker att du har rätt kvalifikationer för tjänsten lämnas in.

Den som erbjuds en anställning skall lämna ett giltigt utdrag ur polisens belastningsregister enligt SFS 2000:873. Blankett för beställning av utdrag ur belastningsregistret hittar du på www.polisen.se.

Tjänsten tillsätts under förutsättning att inte övertalighet uppkommer inom annan del av kommunen som gör att den tillsätts den vägen.

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

I Sundsvalls kommun gillar vi olika och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Sundsvalls kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Enhetschef till Sundsvalls mat och måltider

Läs mer Aug 16
Sundsvalls kommun är inne i en spännande utvecklingsfas med mål att skapa 5000 nya jobb till 2030, bli klimatneutrala och minska sociala skillnader. Vi söker nu en engagerad Enhetschef för Sundsvalls mat och måltider som vill vara med och bidra till att våra medborgare får hälsosamma, hållbara och välsmakande måltider.

Sundsvalls mat och måltider står för den offentliga gastronomin i Sundsvalls kommun. Vårt uppdrag är att laga och servera goda, hållbara och hälsosamma måltider så att kommunens matgäster kan nå sina mål. Sedan 2022 har kommunen en samlad måltidsverksamhet som består av cirka 280 medarbetare fördelat på cirka 85 arbetsplatser.

ARBETSUPPGIFTER
Som Enhetschef för Sundsvalls mat och måltider har du en nyckelroll i att leda och utveckla måltidsverksamheten inom ditt geografiska område. Du kommer att ha verksamhets-, budget-, resultat-, personal- och arbetsmiljöansvar för cirka 25 medarbetare som arbetar i kommunens kök. Ditt uppdrag är att säkerställa att våra måltider håller högsta kvalitet och att verksamheten når sina uppsatta mål.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:

• Leda, följa upp och utveckla både medarbetare och verksamhet för att säkerställa måluppfyllnad.

• Planera och säkerställa bemanning samt kvalitet i måltidsleveransen.

• Samarbeta med kunder och andra aktörer, samt representera avdelningen i olika forum.

• Delta i avdelningsövergripande utvecklingsarbete.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med en relevant akademisk examen inom kostvetenskap, dietetik, nutrition eller gastronomi. Alternativt har du kockutbildning och några års erfarenhet av arbetsledning. Tjänsten kräver att du har goda kunskaper i svenska, en bra allmän datavana och är bekväm med att navigera och arbeta i olika digitala miljöer, B-körkort.

Vi tror att du har:
• En naturlig förmåga att se helheten och leda andra mot gemensamma mål.

• Stark samarbetsförmåga och ett flexibelt förhållningssätt.

• En tydlig kommunikationsstil och förmåga att skapa engagemang och delaktighet.

Meriterande:
• Ledarerfarenhet alt ledarskapskaps- eller chefsutbildning.

• Erfarenhet av arbete i en politiskt styrd organisation, gärna från en roll med budgetansvar.

• Erfarenhet av offentlig måltidsverksamhet eller projektledning.


Varför Sundsvalls kommun?
Sundsvalls kommun erbjuder en dynamisk arbetsplats med tydliga mål och höga ambitioner.

Välkommen med din ansökan och bli en del av vårt engagerade team som tillsammans bygger ett hållbart Sundsvall!

ÖVRIGT
Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

I Sundsvalls kommun gillar vi olika och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Gruppchef till utredningssektionen polisområde Västernorrland

Läs mer Jun 12
Utredningssektionen i polisområde Västernorrland är organiserad i fem utredningsgrupper som hanterar grov brottslighet inom kriminell ekonomi, brott mot särskilt utsatta och våldsbrott, narkotikabrott, vapenbrott, försvunna personer mm. Utöver utredningsgrupperna finns grupper för spaning (NPS) och en grupp med funktionerna jourförundersökningsledning och brottssamordning.

Utredningsgrupp 5 tillhör utredningssektionen i polisområde Västernorrland och är verksam över hela polisområdet. Utredningsgrupperna inom utredningssektionen samarbetar med varandra och utredningsgrupp 4 och 5 har ett särskilt samarbetsuppdrag och ett eget ledningsteam som leder det dagliga arbetet. Utredningsgrupp 5 arbetar främst med utredningar gällande grova brott riktade mot särskilt utsatta brottsoffer. Ärendena är ofta omfattande och flera olika kompetenser både inom och utom den egna gruppen behöver samarbeta för att kunna utreda ett ärende.

ARBETSUPPGIFTER
Som chef för Utredningsgrupp 5 rapporterar du till sektionschefen samt ingår i utredningssektionens ledningsgrupp, där ni tillsammans ansvarar för att uppdrag genomförs samt att driva myndighetens förändrings- och utvecklingsarbete. Som gruppchef företräder du hela Polismyndigheten både internt och externt samt arbetar för att stärka förtroendet för polisverksamheten. Utöver detta ska du kunna verka som förundersökningsledare/utredningsledare i ärenden som kräver särskild utredningsledning Du ska även kunna utöva arbetsledning i pågående ärende enskilt eller i samverkan med åklagare.

Att vara chef och ledare inom Polismyndigheten innebär att skapa trygghet och bygga förtroende genom att utöva ett uppriktigt, modigt och lyhört ledarskap med tillit till andras kompetens och förmåga. Som chef driver du utveckling genom att inspirera och uppmuntra till reflektion och återkoppling på ett sätt som utgår från att vi följer lagen och behandlar människor lika. Du skapar förutsättningar och verkar för goda relationer som bidrar till att vi agerar tillsammans utifrån vad som är bäst för medborgarna och uppdraget som helhet.

KVALIFIKATIONER
Kvalifikationer
Detta är en möjlighet för dig som har:
•minst 6 månaders sammanhängande erfarenhet av att ha arbetat som arbetsledare, eller chef den senaste femårsperioden.
• polisexamen i enlighet med polisförordningen eller annan examen/utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant.
• erfarenhet av att delta i förändrings- och utvecklingsarbeten
• erfarenhet av brottsförebyggande, brottsbekämpande och trygghetsskapande arbete
• erfarenhet av utredningsarbete eller annan erfarenhet som myndigheten bedömer är relevant för tjänsten.
• svenskt medborgarskap

Vi ser det som meriterande om du utöver detta även har:
• erfarenhet av att leda andra mot uppsatta mål och resultat
• ingått i ledningsforum
• arbetsledande erfarenhet från polisorganisationens verksamhet
• fullföljt en av polisens chefs- och ledarskapsutbildning för direkt, indirekt och/eller strategisk nivå
• erfarenhet av att delta i/driva samverkan med samhällsaktörer utanför polisorganisationen/den egna organisationen
• utbildning och erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete
• erfarenhet av att hålla coachande samtal
• erfarenhet av att hålla rehabiliteringssamtal
• erfarenhet av tillitsbaserad styrning och ledning
• utbildning/erfarenhet av svåra samtal eller konflikthantering


När vi anställer kommer vi att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och ledarskapsförmågor. Som grund för den bedömningen ligger Polismyndighetens ledarkriterier. Ledarkriterierna anger en beskrivning av ett önskvärt ledarskap inom Polismyndigheten och omfattar följande förmågor:

• analys och helhetssyn
• mål och resultat
• utveckling och förändring
• social säkerhet
• muntlig och skriftlig kommunikation
• skapa delaktighet och motivation

Läs mer om ledarkriterierna https://polisen.se/ledarkriterier/ Om inte länken är klickbar kopiera och klistra in länktexten i din webbläsare.

Som en del i urvalsprocessen kommer även tester att användas.

ÖVRIGT
Arbetsort: Sundsvall
Arbetstid: Veckoplanerad arbetstid (5:2)
Tillträde: Snarast och enligt överenskommelse
Funktion: chef grupp

Från och med maj 2024 använder vi inte personligt brev i våra rekryteringsprocesser. Vi ber dig istället att bifoga ditt CV där du tydligt beskriver på vilket sätt du uppfyller efterfrågade kvalifikationer och meriter kopplat till aktuell rekrytering. Du kan se den kompletta kravprofilen i jobbannonsen.

Utöver CV behöver du även besvara ett antal urvalsfrågor som en del av din ansökan. Dessa frågor utgår från aktuell kravprofil och att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett.

Vänligen notera att eventuella krav ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit.

Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult: Ninwa Youssef ninwa.youssef@polisen.se.

En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader.

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling.

Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande
Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.

Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på polisen.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

Ansök nu

Enhetschef till Barn och ungdomsmedicin Läkarenhet, Sundsvall

Läs mer Jul 24
Region Västernorrland är en av länets största arbetsgivare med cirka 6500 medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att utveckla regionen, hälso- och sjukvården och tandvården. Hos oss får du möjlighet till ett arbete där du gör skillnad för invånarna, i ett län som erbjuder både aktivitet och avkoppling.

Länssjukvård somatik samordnar länssjukvården för den specialiserade somatiska vården i Region Västernorrland. Området somatik består av elva länssjukvårdsverksamheter. Länssjukvårdsverksamheterna bedrivs vid tre sjukhus, Sundsvall, Sollefteå och Örnsköldsvik och ett antal mottagningar förlagda till flera orter i länet. Området har cirka 2 400 anställda.

Länsverksamhet Barn-och ungdomsmedicin är en specialiserad barnmedicinsk verksamhet för barn och unga 0-17 år inom både öppen- och slutenvården. Uppdraget innefattar bedömning och behandling på mottagning (akut och planerad), dagvård, vård på avdelning (neonatal- och allmänpediatrisk vård) och hemsjukvård (SSIH).
Verksamheten i Sundsvall har 2 avdelningar, en neonatal- och en allmänpediatrisk avdelning. Öppenvårdsverksamhet bedrivs på mottagningen i Sundsvall och Härnösand samt inom SSIH Barn och ungdom. Läkarenheten i Sundsvall har ett 20-tal tjänster till att bemanna de två avdelningarna, öppenvård samt jourverksamhet.



ROLLEN SOM ENHETSCHEF

I rollen som enhetschef har du det samlade lednings- och resultatansvaret för enheten avseende personal, ekonomi, patientsäkerhet och arbetsmiljö. Du kommer att leda läkarnas dagliga arbete, vid behov med stöd av läkare i de frågor och beslut som kräver medicinska hänsyn. Du har också gott stöd av verksamhetsutvecklare, samt HR- och ekonomistöd knutna till verksamheten. Du är direkt underställd verksamhetschefen och ingår i ledningsgruppen för länsverksamhet Barn och ungdomsmedicin och arbetar där aktivt för att länsverksamheten som helhet ska nå uppsatta mål. Du har ett nära samarbete med övriga läkarenhetschefer inom verksamheten och angriper tillsammans med dem frågor som rör kompetensförsörjning och fördelning av det gemensamma produktionsuppdraget.

Som enhetschef för Läkarenheten leder och utvecklar du verksamheten framåt i enlighet med verksamhetens övergripande mål. En del i detta är arbete med produktions- och kapacitetsstyrning med hänsyn tagen till den komplexitet som sjukvården innebär och med bibehållet fokus på en god arbetsmiljö och individuella utvecklingsmöjligheter. Läkargruppen har samverkansytor med ett antal andra enheter och som chef blir du central i arbetet med gemensamma processflöden. Samverkan med övriga enhetschefer är av största vikt. I ditt ledarskap stödjer du medarbetarna genom dialog och återkoppling samt främjar ett öppet, kreativt och förtroendefullt arbetsklimat.

Du har goda möjligheter att utveckla ditt ledarskap, bland annat genom chefshandledning och regionens chefsutbildningar.

Vi söker dig med relevant högskoleutbildning/examen eller annan utbildning/erfarenhet som verksamheten bedömer som relevant. Det är meriterande för tjänsten om du har tidigare chefserfarenhet och/eller arbetslivserfarenhet inom hälso- och sjukvård. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav.

För att lyckas i rollen ser vi att du är utvecklingsinriktad och drivs av att arbeta mot uppsatta mål. Du har en god förmåga att se till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut. Du är tydlig i din kommunikation och lägger stor vikt vid samverkan och ett gott samarbetsklimat. Du utrycker en positiv attityd i ditt arbete och agerar i enlighet med fattade beslut.

Anställningen är en tillsvidareanställning i grundprofessionen och chefsförordnandet är tidsbegränsat med Regionens ledarskapspolicy som riktmärke. Som chef i Region Västernorrland företräder du arbetsgivaren och utövar ett ledarskap som har sin grund i god självinsikt och präglas av ärlighet, öppenhet, ansvarskänsla och personligt mod.

Varmt välkommen med din ansökan!

Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Du får tillgång till regionens friskvårdsanläggningar i Sundsvall, Härnösand, Örnsköldsvik samt Sollefteå. Genom din anställning hos oss har du flera anställningsförmåner som exempelvis tillägg till föräldraförsäkringen, extra semesterdagar när du fyllt 40 år, möjlighet att löneväxla till tjänstepension. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. Region Västernorrlands arbetsplatser är rökfria och vi tillämpar rökfri arbetstid.

Inom Region Västernorrland är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Ansök nu

Enhetschef till Barn och Ungdomsmedicin avdelning 44, Sundsvall

Läs mer Jul 24
Region Västernorrland är en av länets största arbetsgivare med cirka 6500 medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att utveckla regionen, hälso- och sjukvården och tandvården. Hos oss får du möjlighet till ett arbete där du gör skillnad för invånarna, i ett län som erbjuder både aktivitet och avkoppling.

Länssjukvård somatik samordnar länssjukvården för den specialiserade somatiska vården i Region Västernorrland. Området somatik består av elva länssjukvårdsverksamheter. Länssjukvårdsverksamheterna bedrivs vid tre sjukhus, Sundsvall, Sollefteå och Örnsköldsvik och ett antal mottagningar förlagda till flera orter i länet. Området har cirka 2 400 anställda.

Avdelning 44 är organiserat inom Länssjukvårdsområde Somatik, verksamhet Barn- och ungdomsmedicin. Avdelningen har 12 vårdplatser och här bedrivs akut och planerad inneliggande vård för barn och ungdomar som är 17 år eller yngre.
Avdelningen har en medicinsk inriktning men vårdar även barn inom ortopedi, kirurgi, öron samt har ett nära samarbete med barn- och ungdomspsykiatrin.
På avdelningen arbetar ca 27 barnsjuksköterskor, sjuksköterskor, specialistundersköterskor och undersköterskor.


ROLLEN SOM ENHETSCHEF

I rollen som enhetschef för avdelning 44 har du det samlade lednings- och resultatansvaret för enheten avseende personal, ekonomi, patientsäkerhet och arbetsmiljö. Du är direkt underställd verksamhetschefen och ingår i ledningsgruppen. Där delar du ansvaret för hela verksamhetens fortsatta utvecklingsarbete. I din roll leder och utvecklar du verksamheten framåt i enlighet med verksamhetens övergripande mål. I ditt ledarskap stödjer du medarbetarna genom dialog och återkoppling samt främjar ett öppet, kreativt och förtroendefullt arbetsklimat.
Samverkan med barnmottagningen och avd 45 för bemanningsplanering på grund av den stora variationen av belastning under året är en viktig uppgift

Vi söker dig med relevant högskoleutbildning/examen eller annan utbildning/erfarenhet som verksamheten bedömer som relevant. Har du tidigare arbetslivserfarenhet från slutenvård eller tidigare erfarenhet som ledare alt arbete i ledningsgrupp ses det som meriterande för tjänsten. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav.

För att lyckas i rollen ser vi att du är utvecklingsinriktad och drivs av att arbeta mot uppsatta mål. Du har en god förmåga att se till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut. Du utrycker en positiv attityd i ditt arbete och lägger stor vikt vid ett gott samarbete vilket du bidrar aktivt med att främja.

Anställningen är en tillsvidareanställning i grundprofessionen och chefsförordnandet är tidsbegränsat med Regionens ledarskapspolicy som riktmärke. Som chef i Region Västernorrland företräder du arbetsgivaren och utövar ett ledarskap som har sin grund i god självinsikt och präglas av ärlighet, öppenhet, ansvarskänsla och personligt mod.

Varmt välkommen med din ansökan!

Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Du får tillgång till regionens friskvårdsanläggningar i Sundsvall, Härnösand, Örnsköldsvik samt Sollefteå. Genom din anställning hos oss har du flera anställningsförmåner som exempelvis tillägg till föräldraförsäkringen, extra semesterdagar när du fyllt 40 år, möjlighet att löneväxla till tjänstepension. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. Region Västernorrlands arbetsplatser är rökfria och vi tillämpar rökfri arbetstid.

Inom Region Västernorrland är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Poolia Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Poolia Sverige AB .

Ekonomiassistent, Sundsvall

Ekonomiassistent
Läs mer Sep 9
Nytt
Är du en strukturerad och serviceinriktad person som tycker om siffror? Har du tidigare erfarenhet av fakturering och leverantörsreskontra? Då kan du vara rätt person för tjänsten!
Vi söker nu en ekonomiassistent till vår kund med placeringsort i Sundsvall.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och uppdraget förväntas pågå 6 månader framåt till att börja med. För rätt person finns goda chanser till anställning hos kunden. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som ekonomiassistent får du möjlighet att utvecklas och bredda din erfarenhet inom ekonomi. Du kommer att hantera och granska fakturor, ta fram underlag till anbud och kund- och leverantörsreskontra. Därtill tillkommer övrig administration.

Arbetsplatsen präglas av en härlig stämning och du arbetar med ett trevligt gäng med en god sammanhållning. Ordinarie arbetstid är: 07:00-16:00 mån-fre.

Vem är du?
Vi söker dig som har en relvant utbildning inom ekonomi samt några års erfarenhet av ekonomiarbete. Du har en god datorvana och har lätt för att lära dig nya system. Därtill talar och skriver du obehindrat på svenska och engelska. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i SAP.

För att trivas i tjänsten som ekonomiassistent är du en person som är självständig och snabblärd. Du trivs i ett högt tempo och kan med enkelhet prioritera dina arbetsuppgifter för att skapa möjlighet att arbeta effektivt. Vidare är du en person som bidrar med en positiv energi bland dina kollegor, du är hjälpsam, prestigelös och tar gärna egna initiativ som gynnar verksamheten.

Om verksamheten
Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Ansök nu

Löne- och personaladministratör

Löneadministratör/Lönekonsult
Läs mer Aug 30
Vi söker en noggrann och engagerad Löneadministratör för ett tidsbegränsat uppdrag med möjlighet till förlängning. Tjänsten löper över cirka 12 månader, med start i början av november och kan komma att förlängas beroende på verksamhetens behov. Är du en detaljorienterad person med erfarenhet av löneadministration? Då kan du vara den vi söker!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som Löne- och personaladministratör kommer du att spela en central roll i att säkerställa korrekt och tidsenlig lönehantering för kundens anställda. Du kommer att ansvara för att upprätthålla efterlevnad av relevanta lagar och förordningar, samt ge stöd till HR-avdelningen. Det här är en utmärkt möjlighet för dig som vill använda din kompetens inom löneadministration i en dynamisk och stimulerande miljö, där du bidrar till en smidig process.

Dina ansvarsområden i denna roll kommer att omfatta hantering av månatliga löneutbetalningar inklusive avdrag, bonusar och övertidsersättning för anställda både i Sverige och i andra nordiska länder. Du kommer att vara ansvarig för att uppdatera löneinformation och säkerställa att lönehanteringen följer gällande lagar och regelverk samtidigt som du håller dig uppdaterad om eventuella förändringar i lagstiftningen.

Vidare kommer du att hantera lönerelaterade frågor från anställda snabbt och korrekt, samt förbereda och lämna in lönerapporter och sammanställningar till ledningen vid behov. Du kommer också att assistera vid förberedelser av lönerelaterade skattedeklarationer och årsavslut, samt samarbeta nära med HR- och ekonomiavdelningen för att säkerställa en sömlös integration av löneprocesserna. Upprätthållandet av hög konfidentialitet vad gäller anställdas löneuppgifter och personlig information är en självklar del av ditt arbete.

Vem är du?
För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en stor noggrannhet för att hantera flera uppgifter samtidigt och att du kan hålla deadlines. Du bör ha en stark förmåga att tolka och tillämpa komplexa regler och riktlinjer inom löneområdet samt utmärkta skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter. Erfarenhet av löneadministrationsprogram och goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel är nödvändigt. Slutligen är det viktigt att du trivs att samarbeta och att arbeta effektivt tillsammans med andra avdelningar.

Tjänsten är med fördel baserad i Sundsvall, med möjlighet till distansarbete.

Låter det som någonting för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om verksamheten
Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor.

Ansök nu

Utbildare till Presto Norrland

Utbildningskonsulent, företag
Läs mer Aug 22
Nu söker vi personer i Norrland som idag arbetar som utbildare eller instruktör och innehar certifikat att utbilda inom brand- HLR eller maskin.

Presto hjälper företag och organisationer att skydda sina verksamheter mot brand och olycka. Tillsammans med våra kunder tar vi fram lösningar som minimerar risken för brand och olycka - genom rådgivning, marknadens bredaste utbud av utbildningar, hållbara säkerhetsprodukter och service i världsklass.

Med Presto blir det enkelt för företag och organisationer att skapa trygghet i verksamheter och för medarbetare. Tillsammans räddar vi liv. Vi som jobbar på Presto har olika bakgrund och erfarenhet, men gemensamt för alla är en drivkraft att växa och att arbeta tillsammans som ett lag. Vi letar efter dig som har rätt inställning och en ambition att utvecklas!

Nu söker vi en utbildare till Norrland, i och runt Umeå, Piteå, Luleå eller Skellefteå.

Om rollen
Med visionen tillsammans räddar vi liv kommer du som utbildare bidra till våra kunders systematiska brandskydds- och arbetsmiljöarbete. Vi tillbringar mycket tid på jobbet och då är det viktigt att kunna känna sig trygg och säker, det bidrar du till som utbildare på Presto. Rollen innebär att arbeta självständigt i leveransen av utbildningar. I hänseendet bokning och bokningsfrågor har du en nära dialog med våra samordnare som ansvarar för kundkontakten och hanteringen av bokningen.
Du arbetar självständigt och ansvarar för att utbildningarna utförs i enlighet med gällande uppdragsbeskrivning och de föreskrifter vi följer enligt lag och avtal. Du kommer tillhöra affärsområde utbildning med många kompetenta kollegor inom branschen. Du har tidigare erfarenhet av att utbilda inom områden som brand, HLR/första hjälpen och maskinutbildningar.

Exempel på våra utbildningar

Brand:
Brandfarliga heta arbeten
Heta Arbeten®
Anläggningsskötare brandlarm/sprinkler
Brandskyddsansvarig
Brandfarliga varor föreståndare – föreståndare brandfarlig vara
Egenkontroll brandskydd
Grundläggande brandskydd
Utrymningsledare

Första hjälpen:
HLR
HLR barn
Första hjälpen
Första hjälpen barn

Maskin:
Mobila arbetsplattformar/ lift
Fallskydd inklusive räddning
Travers
Truck
Hjullastare
Motorsåg
Röjsåg
Säkrare lyft ISO
Säkra lyft

Vi söker dig som har en hög kommunikativ och pedagogisk förmåga och du ser alltid till kundens bästa i alla uppdrag. Som person är du ansvarstagande, glad, positiv, öppen och ärlig.

• Du bör ha dokumenterade certifikat/meriter eller arbetslivserfarenhet inom de relevanta områdena.
• Du har förmågan att anpassa undervisning efter olika målgruppers behov och kunskapsnivåer.
• Bra IT-mognad och tidigare erfarenhet av att arbeta med digitala hjälpmedel, såsom PowerPoint och andra digitala verktyg.
• Är van och trygg med att utbilda i digitala klassrum.
• Kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska och du har B-körkort.

Förmåner: Arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag, kollektivavtalsenliga försäkringar och tjänstepension.

Om bolaget
Presto AB grundades 1959. Vi har sedan start alltid satt säkerheten främst, det är vilka vi är, det är vad vi gör och det ligger i vårt DNA. Våra kvalitativa produkter, lösningar och lojala kunder driver oss framåt. Vi har ett ansvar att driva verksamheten på bästa möjliga sätt. Inte bara just nu utan även för kommande generationer. Våra värderingar är tillsammans, kundfokus och enkelhet. Vi vill skapa en kultur där alla kan växa och bli sitt bästa jag, där vi hela tiden lär av varandra. Tillsammans är vi mer än ett företag, vi formar en gemenskap som gör världen till en säkrare plats. Vi ligger steget före. Varje år besöker vi fler än 75.000 verksamheter och fastigheter där vi både servar befintligt brandskydd och förebygger risker. Vi återvinner över 70.000 släckare i vår fabrik i Katrineholm. Vi utbildar årligen 100 000 deltagare fördelat på 6600 tillfällen. Det är så vi skapar ett tryggt, modernt och hållbart brandskydd. Prestos omsättning har passerat 1 miljard kronor.

Ansökan
Denna rekrytering hanteras av Poolia för Presto AB´s räkning. Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka). Du arbetar vardagar mellan kl. 08:00-17:00. Du utgår från hemmet och depå- servicebil erbjuds. Anställningen startas alltid med en sex månaders visstidsanställning enligt kollektivavtal och om det känns bra för bägge parter erbjuds därefter en tillsvidareanställning. Eftersom vi verkar i säkerhetsbranschen kommer vi genomföra en säkerhetsprövning på slutkandidaten vilket innebär att belastningsregister, kreditprövning och drogtest ska vara utan anmärkning för att erbjudas anställning hos Presto.

Tillträde enligt överenskommelse. Du söker tjänsten på http://www.poolia.se vänligen bifoga CV och personligt brev. Urvalsprocessen sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Vill du veta mer om tjänsten och Presto AB är du välkommen att kontakta Christina Martinsson, ansvarig rekryterare på Poolia, christina.martinsson@poolia.se 0735-180904

Ansök nu

Affärsenhetschef till Eitech

Affärsområdeschef
Läs mer Aug 1
Vill du ha chansen att driva en Affärsenhet med stor frihet och ta en aktiv roll i den digitala energiomställningen? Är du social och trivs med att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö? Då är detta jobb för dig!

Om tjänsten
I rollen som Affärsenhetschef hos Eitech i Sundsvall kommer du att vara entreprenören som har det övergripande ansvaret för enhetens resultat. Du kommer att driva dina affärer och med hjälp av ditt team säkerställa leveranser med hög kvalitet.

Du kommer tillsammans med dina ca 50 medarbetare verka för goda relationer med beställare och andra intressenter i de olika projekten. Du skall vidare samverka med andra avdelningar inom koncernen och arbeta för ökad tydlighet, gemensamma begrepp och rutiner.

Du har arbetsmiljö- och personalansvar för din Affärsenhet. Med arbetsuppgifter såsom systematiskt arbetsmiljöarbete, lönerevision och kompetensutveckling.

Du rapporterar till Regionchef och ingår i ledningsgruppen för Region Nord.

Vem är du?
Vi söker dig som brinner för samarbete med andra människor och har en stark vilja att utveckla dina medarbetare. Du har en entreprenörsanda men vill samtidigt tillhöra en större organisation. Vi ser att du besitter nedan egenskaper:

• Engagerad, självgående och ansvarstagande
• Resultatorienterad med analytisk förmåga
• Utmärkt social kompetens och pedagogisk förmåga
• God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift
• Förmåga att inspirera och leda andra med goda ledaregenskaper
Meriterande om du har tidigare erfarenhet från elbranschen.

I denna rekryteringsprocess samarbetar Eitech AB med Poolia. Vid frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att höra av dig till Poolias rekryteringskonsult Pär Jonsson, på par.jonsson@poolia.se eller på 076-869 47 56

Om verksamheten
DETTA ERBJUDER VI
Ett varierande arbete i en växande organisation där du har möjlighet att utvecklas.
En roll nära verksamheten där du har möjlighet att påverka.
Ett fantastiskt team där stöttning alltid finns nära tillhands.
Goda anställningsvillkor, förmåner och aktieägarprogram.
Vi tror på en balans mellan arbete och fritid.

OM FÖRETAGET
Eitech är ett engagerat lag av specialister inom elteknik som med hjärna och hjärta arbetar tillsammans för att skapa hållbara lösningar för samhället och våra kunders utmaningar. Varumärket består i dag av närmare 850 medarbetare fördelade på tre bolag; Eitech AB, Eitech Electro AB och Eitech Special Projects AB, och med kontor från Gällivare i norr till Lund i söder. Vi levererar allt från kompletta projekt och helhetslösningar till löpande servicetjänster inom branscherna bygg- och offentlig sektor, industri, infrastruktur och energi. Vi är en del av VINCI Energies, ett globalt nätverk av varumärken som erbjuder ett brett utbud av tekniska tjänster och med närmare 90 000 anställda runtom i världen. https://www.eitech.se/

Ansök nu

Plant Manager till Schneider Electric

Produktionschef, tillverkning
Läs mer Jun 28
Schneider Electric är en global specialist inom digital utveckling av energihantering och automation med en unik närvaro i svenska hem, fastigheter, industrier och infrastrukturer. Hos oss är hållbarhet ledordet. Med vår 180-årig historia och djupa rötter i energisektorn omformar vi idag branscher, utvecklar städer och berikar tillvaron för människor världen över. Vårt engagemang för innovation, mångfald och hållbarhet säkerställer att "Life is On” finns överallt och för alla.

Varför Schneider Electric?

• Innovation och hållbarhet: Var en del av ett företag som leder den digitala omvandlingen av energihantering och automation.
• Globala möjligheter: Arbeta med ett mångsidigt team i mer än 100 länder, vilket ger oändliga möjligheter till karriärutveckling och personlig utveckling.
• Inkluderande kultur: Vi värdesätter mångfald och är engagerade i att skapa en inkluderande miljö där alla kan trivas.
• Medarbetarhälsa: Dra nytta av våra omfattande wellnessprogram, inklusive flexibla arbetsarrangemang, mental hälsostöd och träningsinitiativ.
• Karriärutveckling: Få tillgång till ett brett utbud av utbildningsprogram och utvecklingsmöjligheter för att avancera dina färdigheter och din karriär

Vågar du leda den digitala omvandlingen tillsammans med Schneider för att skapa en mer hållbar värld? Läs vidare!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som Plant Manager kommer du att ha ansvar för att leda och utveckla verksamheten vilket innefattar Schneider Electrics ” EcoFit™ business”. Du sätter säkerheten i första hand och skall vidare säkerställa hög kvalitet, god servicenivå, kostnadseffektivitet och hög kundnöjdhet för all utrustning som tillverkas.

Du kommer att stödja verksamheten genom att utveckla en stark kundorienterad kultur inom teamen samt att arbetet går i linje med den övergripande BU-strategin. Det geografiska området innefattar den nordiska marknaden. Därtill ska du ansvara för att utveckla olika avdelningar genom att coacha medarbetarna och förbättra deras kompetenser, vilket inkluderar att identifiera utvecklingsbehov och skapa utbildningsprogram.

Vem är du?
Vi söker dig som har mångårig erfarenhet inom tillverkande industri och flera års framgångsrik erfarenhet i ledande befattningar. Vi ser att du har en stark bakgrund inom ingenjörsyrket, och en ingenjörsexamen är ett krav. Har du dessutom en examen inom elektroteknik, ser vi det som en stor fördel.

Du bör besitta
• Starka ledarskaps- och kommunikationsförmågor.
• Erfarenhet av att arbeta med kvalitets- och förbättringsprocesser.
• Kunskap att jobba med ETO-processer (Front end & core supply chain)
• God förståelse för ekonomiska och operativa nyckeltal.
• Behärska svenska och engelska i både tal och skrift.

I denna rekryteringsprocess samarbetar Schneider Electric med Poolia. Vid frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att höra av dig till Poolias rekryteringskonsult Pär Jonsson på par.jonsson@poolia.se, +46 768 694 756.

Om verksamheten
När du arbetar för Schneider Electric arbetar du för ett företag som fokuserar på sina medarbetare. Vi är stolta över att främja mångfald, inkludering, utveckling av människor och integration mellan arbetsliv och privatliv!
Schneider Electric™ skapar uppkopplade tekniska lösningar som omformar industrier, förvandlar städer och berikar liv. Våra 160 000 anställda trivs i mer än 100 länder. Från de enklaste tjänsterna till komplexa operativa system, vår teknik, mjukvara och tjänster förbättrar hur våra kunder hanterar och automatiserar sin verksamhet. Hjälp oss att leverera lösningar som säkerställer att Life Is On överallt, för alla och i varje ögonblick:
https://www.youtube.com/watch?v=VbldHPFltQQ

Ansök nu

Erfaren redovisningskonsult till Greenstep

Redovisningskonsult
Läs mer Jul 26
Vill du jobba på en familjär arbetsplats med härliga kollegor? Vill du känna att du utvecklas både personligt och professionellt och får anpassa din utvecklingsplan till din ambition och förmåga? Greenstep är en heltäckande tillväxtpartner som nu etablerar sin verksamhet i Sundsvall, därav söker vi dig som vill arbeta som erfaren redovisningskonsult hos oss!

Ansök redan idag och bli en del av Greenstep-familjen!


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I arbetet som erfaren redovisningskonsult arbetar du mångsidigt med olika uppgifter kopplat till dina kunders ekonomiförvaltning. Uppgifterna innefattar allt från verksamhetsanalyser, redovisning, upprättande av period- och årsbokslut samt beskattningsfrågor. Kundarbete är en viktig del av ditt arbete och därmed trivs du i en roll där kommunikation, rådgivning och rapportering gentemot kunden är en central del av din vardag. Som erfaren redovisningskonsult är du trygg i din egen kompetens och du trivs i en roll där du handleder dina juniora kollegor och hjälper dem växa i sitt arbete.

Vem är du?
Du är en driven, social och engagerad person med ett prestigelöst förhållningssätt och som trivs i en arbetsgemenskap där alla arbetar mot våra gemensamma mål och stöttar varandra. Du har ett starkt självledarskap och utvecklar aktivt din kompetens samt arbetar på ett strukturerat och effektivt sätt. Du trivs med att arbeta i en dynamisk och föränderlig miljö och är flexibel i ditt arbete.
Vi ser dessutom att besitter:
• En högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi och/eller redovisning
• Cirka 5 års erfarenhet av mångsidigt ekonomi- och redovisningsarbete
• Tidigare erfarenhet av olika system och en förmåga att lära dig snabbt nya system, erfarenhet av system som NetSuite, Fortnox, Capego Procountor och/eller Business central ses som en merit
• Flera års erfarenhet av att självständigt upprätta period- och årsbokslut samt upprättande av årsredovisningar, skatteberäkningar och inkomstdeklarationer
• Tidigare erfarenhet av konsultrollen
• Flytande kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska

I denna rekryteringsprocess samarbetar Greenstep med Poolia. Vid frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att höra av dig till Poolias rekryteringskonsult Pär Jonsson på par.jonsson@poolia.se, +46 768 694 756.


Om verksamheten
En mix av kunder som sträcker sig från startups och lokala fonder till börsnoterade och internationella företag. Hos oss får du arbeta både med svenska och internationella kunduppdrag. Vi tror på samarbete och vill lyckas som ett team. Därmed finns det över 700 kunniga kollegor i Greenstep-familjen som vill hjälpa dig uppnå dina mål!
Vi erbjuder dessutom:
• Professionell, inkluderande och öppen företagskultur, där vi arbetar i team och hjälper varandra att tillsammans nå våra mål!
• En konkurrenskraftig lön och vinstdelningsprogrammet "Tillsammans", där 10% av den årliga vinsten delas till medarbetarna
• Moderna och centralt belägna trivsamma kontor i Stockholm, Norrköping, Umeå, Sundsvall och Göteborg
• Kontinuerlig kompetensutveckling i arbetet och utbildningar som stöttar kompetensutvecklingen
• Attraktivt tjänstepensions- och försäkringspaket, friskvårdsbidrag samt olika motions och personalevenemang

Greenstep är ett familjeföretag som grundades 2010 i Finland och är idag en expertorganisation som erbjuder kvalitativa tjänster för att stötta kundernas affärsverksamhet och tillväxt. Greenstep är en familj med över 700 medarbetare som arbetar inom redovisning, lön, HR, skatt- och affärsjuridik, CFO, hållbarhetstjänster, ERP-system och automation. Vi utför vårt specialistarbete utgående från vår gemensamma värdegrund, vars kärna är en vilja att glädja kunden genom kvalité och anpassat enligt kundernas behov. Greenstep har i dagsläget kontor i Finland, Sverige, Åland, Norge, Estland samt verksamhet i Nederländerna och UK. I övriga länder betjänar Greenstep sina kunder genom MSI Global Alliance. En betydande del av våra kunder har kommit till oss genom rekommendationer.

Istället för föråldrade hierarkier fokuserar vi på teamtänkande och självledarskap i en arbetsgemenskap där ingen blir lämnad ensam. Hos oss blir du en del av en arbetsgemenskap där expertis, hållbarhet och en genuin vilja att hjälpa och stötta våra kunder och varandra som kollegor är en självklar del av vardagen. ??

Ansök nu