Sundsvall: Junior maskinkonstruktör / Mechanical Design Engineer

Hitta ansökningsinfo om jobbet Junior maskinkonstruktör / Mechanical Design Engineer i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-23 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ELE Engineering. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

ELE Engineering är ett nytänkande ingenjörsföretag som levererar tekniska konsulttjänster och heltäckande lösningar till företag och offentliga aktörer. De tar ansvar och hjälper till med allt från idé till komplett leverans, installation och igångkörning. De har kompetens inom mekanik, hydraulik, beräkning, maskinsäkerhet, el och automation, de hjälper även till med utveckling av produkter, utrustning och anläggningar.

Tillsammans med sitt systerbolag ELE Manufacturing producerar och tillverkar de efter kundens önskemål, både utifrån egna och kunds ritningar. De producerar allt ifrån robotceller och kompletta maskin- och monteringslinjer till fixturer och verktyg.

ELE arbetar i en dynamisk arbetsmiljö med högt i tak och snabba beslutsvägar där varje medarbetare får möjlighet att vara med och utforma företaget, produkter och tjänster.

Arbetsuppgifter:

I rollen som maskinkonstruktör arbetar du med att leverera specialanpassade lösningar till kunder inom industrin. Du arbetar både i enskilda konsultuppdrag och i kompletta leveransprojekt, genom hela kedjan från förfrågningsunderlag till idrifttagning. I dina arbetsuppgifter ingår förutom konstruktionsarbete även konceptutveckling, genomförandet tekniska förstudier, kalkylarbete, riskbedömningar och beräkningsarbete.

Hos ELE Enginnering arbetar du i en varierande vardag, där du ena dagen designar en komplett maskinlinje och andra dagen utvecklar ett handhållet specialverktyg.

I dina huvudsakliga uppgifter ingår bland annat:
• Arbete i både individuella konsultuppdrag och fullskaliga leveransprojekt
• Delaktig i hela processen från förfrågningsunderlag till idrifttagning
• Ansvarar för konstruktion, konceptutveckling, tekniska förstudier och riskbedömningar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tekniskutbildning från högskola eller yrkeshögskola
• 1-2 års arbetslivserfarenhet inom konstruktion
• Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift
• B-körkort
• Erfarenhet inom SolidWorks och Inventor är meriterande

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Du stimuleras av att vara med och förbättra processer och rutiner, och uppskattar en roll där du ges möjligheten att bidra med dina tankar och idéer och har mandat att utveckla befintliga rutiner. I den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det också är i en sådan roll som du trivs bäst. Du blir motiverad av problemlösning och tycker det är roligt att fördjupa dig i komplexa problem. Du anstränger dig alltid för att kunna leverera bästa möjliga lösning. När du pratar med kunder har du alltid en lösningsorienterad inställning till deras problem.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Civilingenjör, maskin

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Civilingenjör, maskin.

Mekanikkonstruktör till Etteplan i Sundsvall

Läs mer Sep 5
Vi söker dig som vågar utmana det invanda, ser möjligheter där andra ser hinder och vill växa tillsammans med vårt ingenjörsteam!

Om Etteplan

Etteplan är ett ledande ingenjörsföretag som formar framtidens industrier. Vi är över 4000 teknikspecialister som brinner för teknik och människor. Tillsammans driver vi innovation och utveckling i en global affärsmiljö.

På vårt kontor i centrala Sundsvall blir du en del av ett engagerat team med hjälpsamma och kompetenta kollegor inom konstruktion och projektledning. Vi erbjuder hybridarbete - du kan arbeta hos kund, hemifrån eller från vårt kontor.

Vår verksamhet har ett starkt fokus på försvarsindustrin och fordonsutveckling, där vi bidrar till tekniska lösningar som är både avancerade och samhällsviktiga. Utöver det arbetar vi även med projekt inom medtech, pappers- och massaindustrin, stålindustrin och andra tekniska branscher där produktutveckling och innovation är i fokus.

Vi strävar alltid efter att matcha dig med uppdrag som passar dina önskemål och erfarenheter. Genom regelbundna avstämningar säkerställer vi att du trivs och utvecklas.

Din roll

Som mekanikkonstruktör hos Etteplan arbetar du i olika faser av konstruktion och teknikutveckling och får möjlighet att bidra till både nyutveckling och vidareutveckling av befintliga lösningar. I din roll kommer du ofta att samarbeta nära med andra ingenjörer och tillsammans med projektledare bidrar du till att driva projekten framåt och uppnå gemensamma mål.

Din profil

Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper och söker dig som vill fortsätta att utvecklas.

Vi ser gärna att du är teknikintresserad och nyfiken på nya trender. Du är självgående, jobbar lösningsorienterat och tar eget ansvar över dina arbetsuppgifter. Du är även kommunikativ och gillar att samarbeta med andra.

Du har B-körkort och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. För att kunna möta våra kunders behov behöver du ha högskole- eller civilingenjörsexamen inom maskinkonstruktion, mekanik, teknisk design eller liknande, samt goda kunskaper inom 3D CAD (Catia, SolidWorks, Creo etc.)

Ansök idag!

Känner du igen dig i beskrivningen? Skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till Etteplan!


Etteplan är ett ledande ingenjörsföretag som formar framtidens industrier. Med en dynamisk och inkluderande arbetskultur, erbjuder vi spännande uppdrag, mångfaldiga kundrelationer och en miljö där din ambition får blomma. Vi är över 700 teknikspecialister i Sverige som brinner för teknik och människor. Tillsammans formar vi framtidens innovationer och utveckling inom en global affärsmiljö. Hos oss finns många möjligheter för dig som vill växa och utvecklas i en framåtsträvande organisation.

Ansök nu

Lead Engineer

Läs mer Maj 5
Vi söker dig som fokuserar framåt, vågar tänka annorlunda och vill bli smartare tillsammans med vårt ingenjörsteam!Etteplan är ett ledande ingenjörsföretag som formar framtidens industrier. Vi är över 4000 teknikspecialister som brinner för teknik och människor. Tillsammans formar vi framtidens innovationer och utveckling inom en global affärsmiljö.

På Etteplans kontor i Sundsvall blir du en del av ett härligt team med hjälpsamma och kompetenta medarbetare inom konstruktion och projektledning. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och bygga kompetens inom olika branscher, både in-house och på plats hos våra kunder. Vi strävar alltid efter att matcha dig med konsultuppdrag som passar just dig, dina önskemål och erfarenhetsnivå och följer upp hur du trivs med regelbundna avstämningar. Vi tillämpar hybridarbete så att du kan växla mellan arbete hos kund, hemifrån eller från vårt nya kontor som är beläget i centrala Sundsvall.



Din roll

Är du en erfaren mekanikkonstruktör som vill utvecklas inom konstruktion, vara tekniskt ansvarig och stötta andra konstruktörer? Då kan detta vara rollen för dig!

Du kan få arbeta med utvecklingsprojekt från konceptutveckling, förstudier, tekniskt offertunderlag, system- och detaljkonstruktion till färdig produkt. Det kan röra sig om nyutveckling eller modifiering/vidareutveckling av befintligt produktsortiment.



Dina färdigheter och erfarenhet

- Högskole-/civilingenjörsexamen inom maskinteknik
- 3D-CAD som t ex SolidWorks, Creo, Catia
- Några års erfarenhet inom mekanikkonstruktion och produktutveckling
- Förmåga att lära ut och leda ett team
Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper och söker dig som vill utvecklas. Du är en person som tycker om att ta dig an nya utmaningar, tar eget ansvar och är van att arbeta mot uppsatta mål. Du är genuint intresserad av teknik och håller dig uppdaterad om trender. Du är innovativ, kommunikativ och gillar att samarbeta med andra.



Känner du att Etteplan är rätt för dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt team!


Etteplan är ett ledande ingenjörsföretag som formar framtidens industrier. Med en dynamisk och inkluderande arbetskultur, erbjuder vi spännande uppdrag, mångfaldiga kundrelationer och en miljö där din ambition får blomma. Vi är över 700 teknikspecialister i Sverige som brinner för teknik och människor. Tillsammans formar vi framtidens innovationer och utveckling inom en global affärsmiljö. Hos oss finns många möjligheter för dig som vill växa och utvecklas i en framåtsträvande organisation.

Ansök nu

Projektledare / Projektingenjör

Läs mer Apr 22
Kubikenborg Aluminium AB är Sveriges enda producent av primäraluminium och är ett av de största industriföretagen i Sundsvall. Fabriken byggdes 1942 och vi har kapacitet att tillverka 130 000 ton aluminium per år. Slutprodukten som består av göt levereras till press och valsverk över hela Europa. Kubal har idag 460 anställda.
Som en ledande aktör inom hållbar industriproduktion arbetar vi kontinuerligt för att vara i framkant av teknikutvecklingen, minska vårt ekologiska fotavtryck och bidra till att forma framtidens metallindustri.
Vill du vara med och leda projekt och teknisk utveckling i en industriell miljö med högt tempo och starkt fokus på hållbarhet?
Vi söker dig:
Vi söker en erfaren projektledare med ingenjörsbakgrund som vill kombinera ledarskap med tekniskt arbete. Rollen innebär att driva investeringsprojekt framåt – men också att vid behov kliva in och bidra med teknisk expertis i projekten.
Om rollen:
I den här rollen får du ett brett och varierat uppdrag där du ansvarar för att leda projekt från idé till genomförande – samtidigt som du agerar teknisk expert i specifika moment där det krävs. Genom nära samarbete med beställande avdelningar, ekonomi och andra nyckelfunktioner ser du till att projekten möter verksamhetens behov på ett effektivt och hållbart sätt
Exempel på arbetsuppgifter:
Leda projekt med investerings- eller driftsfinansiering enligt interna processer och krav.
Leda förstudier i projekt där det är aktuellt.
Bidra operativt i projekt med tekniska analyser och bedömningar.
Granska och utvärdera projekt-ansökningar och projektförslag ur ett tekniskt och strategiskt perspektiv.
Utforska alternativa lösningar och utforma tekniska specifikationer.
Stötta projektteamet med teknisk kompetens under genomförande, installation och driftsättning.
Samarbeta med olika funktioner i organisationen i både planerings- och genomförandefas.
Säkerställa att tekniska lösningar följer interna och externa krav för kvalitet, säkerhet och miljö.
Dokumentera projekt och tekniskt arbete på ett tydligt och strukturerat sätt.

Vi söker dig som har:
Ingenjörsexamen (högskole- eller civilingenjör) inom relevant område såsom maskin, energi, material eller liknande.
Erfarenhet av projektledning inom industri eller tekniskt relaterade verksamheter.
Förmåga att ta teknisk lead i specifika delar av projekt.
God kommunikationsförmåga och en strukturerad arbetssätt.
Erfarenhet av teknisk analys och förståelse för industriella processer.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
BAS-P/BAS-U är meriterande men inte ett krav.

Vem är du?
Du är en strukturerad och lösningsfokuserad person som trivs med att ha både helikopterperspektiv och att dyka ner i tekniska detaljer. Du har ett stort teknikintresse och gillar att arbeta med både människor och processer. Du är van att ta ansvar, fatta beslut och driva saker framåt – men du är också ödmjuk inför samarbete och lagarbete.
Vad vi erbjuder:
En utvecklande roll i ett teknikintensivt industriföretag.
Möjlighet att kombinera projektledning med teknisk problemlösning.
En arbetsmiljö där innovation, hållbarhet och förbättring står i centrum.
Kollegor med stort engagemang och ett tydligt driv mot gemensamma mål.

Övrigt
Vi vill ha en alkohol och drogfri arbetsmiljö. Därför genomför vi ett alkohol- och drogtest vid nyanställning samt slumpmässiga alkohol- och drogtester under året.
Placering: Sundsvall
Tjänstens omfattning: Heltid, dagtid
Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas i 6 månader.
Tjänsten rapporterar till Capexchef.
Vi ser fram emot din ansökan och att få välkomna dig till vårt team!
Frågor om tjänsten besvaras av:
Anna Bestolchenkova, Capexchef 073-981 8850.
Fackliga företrädare:
Unionen, Peter Eliasson 073-988 5981
peter.eliasson@kubal.se
Ledarna, Marcus Lansink 073-988 5888
Marcus.lansink@kubal.se


Din ansökan märkt
”Projektledare/projektingenjör” skickas till jobb@kubal.se så snart som möjligt, dock senast 18 maj
Vi behandlar ansökningarna löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut.

Ansök nu

Projektingenjör

Läs mer Jan 29
Kubal är Sveriges enda producent av primäraluminium och en ledande aktör inom hållbar industriproduktion. Vårt mål är att ligga i framkant när det gäller tekniska lösningar och hållbarhet inom metallindustrin. Vi arbetar ständigt med att utveckla innovativa koncept och förbättra våra processer för att minimera vår miljöpåverkan.
Vi söker dig: Vi söker en ingenjör som vill bidra till tekniska innovationer och hållbara lösningar och har intresse i projektledningen. Du kommer du att ha ett brett ansvarsområde där teknisk kompetens och projektledning kombineras. Du kommer att arbeta med avancerade tekniska analyser och utveckla nya koncept som hjälper oss att effektivisera processer, minska resursslöseri och förbättra vår miljöprofil.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Teknisk analys och projektstöd:

o utföra tekniska bedömningar och analyser av inlämnade capex-ansökningar för att säkerställa att de uppfyller företagets krav och mål.
o förtydliga och kontrollera motiveringar bakom projekten, samt granska omfattningen av föreslaget arbete.
o utforska alternativa tekniska lösningar för företagens behov
o bilda av tekniska specifikationer/krav för implementering av capex-projekt
o tillhandahålla tekniskt stöd till projektteamet och säkerställa att teknisk dokumentation är korrekt och uppdaterad.
o utreda och lösa tekniska frågeställningar som kan uppstå under projektets gång
o samarbeta med andra avdelningar under kommersiell stadiet i capex-projekt
· Samarbete och kontroll: Planera, koordinera, och följa upp projekt under installation & driftsättningen
· Datahantering och optimering: Samla in och analysera tekniska data för att stödja beslut kring capex-strategi, processförbättringar och implementering av optimeringslösningar.
Kravställning och kvalitetssäkring: Säkerställa att tekniska lösningar uppfyller både interna krav och externa regler för säkerhet, kvalitet och miljö.

· Dokumentation: Ansvara för att all teknisk analys, utveckling och implementering dokumenteras på ett tydligt och strukturerat sätt. Detta inkluderar tekniska rapporter, arbetsbeskrivningar, processmanualer och projektloggar.
Kvalifikationer:
Ingenjörsexamen (högskole- eller civilingenjör) inom maskinteknik, materialteknik, energiteknik eller liknande områden.
Erfarenhet av teknisk analys, konceptutveckling eller processoptimering, gärna inom industrin.
Kunskap om hållbara material och processer är meriterande.
BAS-P, BAS-U utbildning och erfarenhet är meriterande
Förmåga att självständigt driva tekniska utvecklingsprojekt med fokus på innovation och hållbarhet.
Stark analytisk förmåga och vana att arbeta med data för beslutsfattande.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Vem är du? Du är en nyfiken och lösningsorienterad ingenjör med en passion för teknik och hållbarhet. Du har en stark drivkraft att skapa nya koncept och förbättra befintliga processer. Med din analytiska förmåga och innovativa tänkesätt kan du utveckla lösningar som har en verklig inverkan på både verksamheten och miljön.
Vad vi erbjuder:
En spännande roll med fokus på teknisk innovation och hållbarhet.
Möjlighet att arbeta med avancerade tekniska utmaningar i en dynamisk industrimiljö.
En arbetsplats där dina idéer och koncept värderas och kan göra skillnad.

Vi vill ha en alkohol och drogfri arbetsmiljö. Därför genomför vi ett alkohol- och drogtest vid nyanställning samt slumpmässiga alkohol- och drogtester under året.
Placering: Sundsvall
Tjänstens omfattning: Heltid, dagtid
Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas i 6 månader.
Tjänsten rapporterar till Capexchef.
Vi ser fram emot din ansökan och att få välkomna dig till vårt team!
Frågor om tjänsten besvaras av Capexchef Anna Bestolchenkova, 073-981 8850.
Fackliga företrädare:
Unionen, Peter Eliasson 073-988 5981
peter.eliasson@kubal.se
Ledarna, Marcus Lansink, Ledarna 073-988 5888
marcus.lansink@kubal.se
Din ansökan märkt
”Projektingenjör” skickas till jobb@kubal.se så snart som möjligt, dock senast 2025-02-28
Vi behandlar ansökningarna löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut.

Ansök nu

Sommarjobb inom försäljning

Läs mer Jan 22
Är du nyfiken på Valmet? Nu finns en fantastisk möjlighet för dig som vill få bra erfarenheter för framtiden och jobba för en mer hållbar framtid.???
?Ta chansen och få en inblick hur det är att arbeta hos oss på Valmet! Nu har du chansen att sommarjobba hos ett branschledande globalt teknikföretag. Valmet är en ledande global utvecklare och leverantör av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. Vi omvandlar förnybara resurser till hållbara resultat, det gör att varje dag hos oss är betydelsefull. Bli en del av förändringen du också!??? Vi söker nu en sommarjobbare till vårt kontor i Sundsvall. Du kommer stötta vår försäljningsavdelning och vara med att ta fram och hantera ordrar.
Vem är du?????
Framför allt är du ansvarstagande och engagerad som person. Du har stort tekniskt intresse och lätt för att sätta dig in i ny teknologi. Sannolikt har läser du maskinteknik eller liknande på högskola eller universitet idag. Har du erfarenhet av försäljning är det en fördel.
Valmet är ett globalt företag så vi ser att du är van att både kommunicera och har lätt för att uttrycka dig på engelska.??
???Vi erbjuder???
Vi erbjuder en trivsam arbetsplats med ett positivt arbetsklimat. ?Som sommarjobbare på Valmet får du en inblick i hur det är att arbeta hos oss och samlar värdefull praktisk erfarenhet. Vi ser gärna att du kan börja arbeta redan i mitten av maj, exakt datum kommer vi bestämma tillsammans.???
???Ansökan???
Vill du anta utmaningen och bli en del av vårt team under sommaren????
Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev på engelska, senast den 28 februari. Observera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post.
Rekryteringsarbetet sker löpande så vänta inte med att söka!??
?För information om rekryteringsprocessen kontakta Beatrice Lampinen, HR beatrice.lampinen@valmet.com.


When everything works together
Valmet is where the best talent from a wide variety of backgrounds comes together. With over 19,000 professionals around the world, we are the leading global developer and supplier of technologies, automation and services for the pulp, paper and energy industries, and serve an even wider base of process industries with our automation systems and flow control solutions. Our commitment to moving our customers’ performance forward requires creativity, technological innovations, service know-how – and above all, teamwork.
Join the team! www.valmet.com/careers

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB .

Ekonomichef till NHC

Ekonomichef
Läs mer Okt 28
NHC Group är en expansiv företagsgrupp med sex bolag i Sverige och fyra i Finland. Med en omsättning på cirka 500 MSEK befinner de sig i en spännande fas där man satsar på tillväxt och utveckling – och nu söker de en engagerad och drivande Ekonomichef med placering i Timrå!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos NHC.
Om företaget
NHC har sin bas i Europa men verkar globalt med ett brett utbud av skyddslösningar – från presenningar, hallar, tält och kapell till avancerade väderskydd och specialanpassade produkter.
Det som en gång började som en vision mellan två barndomsvänner är idag NHC – en framgångsrik koncern och ledande aktör inom teknisk textil.
Sedan starten har företaget strävat efter att förena det personliga engagemanget med hög professionalism. Genom nära kundsamarbeten levererar NHC lösningar där service, kvalitet och långsiktighet alltid står i centrum.
Bolaget erbjuder helhetslösningar för både mindre och omfattande behov – från standardformat till storskaliga, skräddarsydda projekt. Med kompetens inom utveckling, design, projektering, svetsning, leverans och montering kombineras ett gediget hantverkskunnande med en av branschens modernaste maskinparker, vilket säkerställer en effektiv och hållbar produktion.
Som medarbetare hos NHC blir du en del av en koncern med stark framtidstro, korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka. Här erbjuds ett varierat och utvecklande arbete där du bidrar till både strategiska satsningar och operativa förbättringar.
Arbetsuppgifter
Som ekonomichef på NHC Group får du en central roll i att leda och utveckla koncernens ekonomifunktion och blir en nyckelperson i företagets fortsatta tillväxtresa. Du ansvarar för att säkerställa en stabil, korrekt och verksamhetsnära ekonomistyrning som aktivt bidrar till koncernens utveckling.
I rollen leder du det svenska teamet med fyra medarbetare i Timrå och har samtidigt ett samordnande ansvar för de finländska bolagens redovisning, som hanteras av extern byrå. Du ingår i koncernens ledningsgrupp och rapporterar direkt till VD och styrelse, vilket ger dig stora möjligheter att påverka både strategiska och operativa beslut.
Ditt uppdrag omfattar ett brett ansvar för att driva och utveckla ekonomifunktionerna i både Sverige och Finland. Du leder bokslutsarbete, årsredovisningar och koncernredovisning samt ansvarar för skatte- och momsfrågor. Vidare ingår månatlig uppföljning, konsolidering och rapportering till ledning och styrelse, likviditetsplanering och analyser som fungerar som beslutsstöd. En viktig del av rollen är också att arbeta med controlling genom att utveckla KPI:er, styrkort, beräkningar och rapportstrukturer som ger tydlig uppföljning och stärker beslutsstödet. På så sätt bidrar du till en verksamhetsnära ekonomifunktion som stöttar affären och driver lönsamhet. Du har även en nära dialog med revisorer, banker och andra externa intressenter.
Utöver det löpande ansvaret får du en nyckelroll i att driva förbättrings- och moderniseringsinitiativ inom ekonomiområdet. Genom att utveckla rutiner, processer och verktyg bidrar du till att skapa en modern och framtidssäker ekonomiavdelning för hela koncernen. 
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Civilekonomexamen
5–10 års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete, gärna i koncernmiljö
Mycket goda kunskaper i Excel
Erfarenhet av Visma, Fortnox, Procountor eller Monitor är meriterande
Intresse för system, digitalisering och förbättringsprojekt
Flytande svenska och engelska; finska är meriterande
Dokumenterad ledarskapserfarenhet


Vi söker dig som är ekonom med erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete i koncernmiljö – exempelvis som revisor, ekonomichef eller i en liknande roll. Du har goda kunskaper i koncernredovisning och ekonomistyrning samt erfarenhet av att utveckla rutiner och processer.
Vi ser gärna att du har 5–10 års erfarenhet och har arbetat med modernisering av ekonomifunktioner, exempelvis genom automatisering, BI-verktyg eller AI-stöd.
Du är en initiativtagande, lösningsorienterad och kommunikativ ledare som trivs med att växla mellan strategiska och operativa frågor. Du är trygg i din kompetens, prestigelös och uppskattar att bygga långsiktiga relationer.

NHC, vad står egentligen de 3 bokstäverna för? N - Northern, företaget är grundat i norra delen av Sverige, ett arv de är mycket stolta över.
H - Hall, självklart för dem som känner bolaget väl. Att tillverka och montera hallar är och har alltid varit en grundsten i verksamheten ända sedan starten 1997.
C - Cover, produkterna har som gemensam nämnare att agera skydd åt kundernas egendom i någon form. Från minsta presenning till största lagerhall.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Timrå  Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Välkommen med din ansökan!

#Chefsjobb

Ansök nu

Ekonomichef till NHC

Ekonomichef
Läs mer Okt 22
NHC Group är en expansiv företagsgrupp med sex bolag i Sverige och fyra i Finland. Med en omsättning på cirka 500 MSEK befinner de sig i en spännande fas där man satsar på tillväxt och utveckling – och nu söker de en engagerad och drivande Ekonomichef med placering i Timrå!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos NHC.
Om företaget
NHC har sin bas i Europa men verkar globalt med ett brett utbud av skyddslösningar – från presenningar, hallar, tält och kapell till avancerade väderskydd och specialanpassade produkter.
Det som en gång började som en vision mellan två barndomsvänner är idag NHC – en framgångsrik koncern och ledande aktör inom teknisk textil.
Sedan starten har företaget strävat efter att förena det personliga engagemanget med hög professionalism. Genom nära kundsamarbeten levererar NHC lösningar där service, kvalitet och långsiktighet alltid står i centrum.
Bolaget erbjuder helhetslösningar för både mindre och omfattande behov – från standardformat till storskaliga, skräddarsydda projekt. Med kompetens inom utveckling, design, projektering, svetsning, leverans och montering kombineras ett gediget hantverkskunnande med en av branschens modernaste maskinparker, vilket säkerställer en effektiv och hållbar produktion.
Som medarbetare hos NHC blir du en del av en koncern med stark framtidstro, korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka. Här erbjuds ett varierat och utvecklande arbete där du bidrar till både strategiska satsningar och operativa förbättringar.
Arbetsuppgifter
Som ekonomichef på NHC Group får du en central roll i att leda och utveckla koncernens ekonomifunktion och blir en nyckelperson i företagets fortsatta tillväxtresa. Du ansvarar för att säkerställa en stabil, korrekt och verksamhetsnära ekonomistyrning som aktivt bidrar till koncernens utveckling.
I rollen leder du det svenska teamet med fyra medarbetare i Timrå och har samtidigt ett samordnande ansvar för de finländska bolagens redovisning, som hanteras av extern byrå. Du ingår i koncernens ledningsgrupp och rapporterar direkt till VD och styrelse, vilket ger dig stora möjligheter att påverka både strategiska och operativa beslut.
Ditt uppdrag omfattar ett brett ansvar för att driva och utveckla ekonomifunktionerna i både Sverige och Finland. Du leder bokslutsarbete, årsredovisningar och koncernredovisning samt ansvarar för skatte- och momsfrågor. Vidare ingår månatlig uppföljning, konsolidering och rapportering till ledning och styrelse, likviditetsplanering och analyser som fungerar som beslutsstöd. En viktig del av rollen är också att arbeta med controlling genom att utveckla KPI:er, styrkort, beräkningar och rapportstrukturer som ger tydlig uppföljning och stärker beslutsstödet. På så sätt bidrar du till en verksamhetsnära ekonomifunktion som stöttar affären och driver lönsamhet. Du har även en nära dialog med revisorer, banker och andra externa intressenter.
Utöver det löpande ansvaret får du en nyckelroll i att driva förbättrings- och moderniseringsinitiativ inom ekonomiområdet. Genom att utveckla rutiner, processer och verktyg bidrar du till att skapa en modern och framtidssäker ekonomiavdelning för hela koncernen. 
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Civilekonomexamen
5–10 års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete, gärna i koncernmiljö
Mycket goda kunskaper i Excel
Erfarenhet av Visma, Fortnox, Procountor eller Monitor är meriterande
Intresse för system, digitalisering och förbättringsprojekt
Flytande svenska och engelska; finska är meriterande
Dokumenterad ledarskapserfarenhet


Vi söker dig som är ekonom med erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete i koncernmiljö – exempelvis som revisor, ekonomichef eller i en liknande roll. Du har goda kunskaper i koncernredovisning och ekonomistyrning samt erfarenhet av att utveckla rutiner och processer.
Vi ser gärna att du har 5–10 års erfarenhet och har arbetat med modernisering av ekonomifunktioner, exempelvis genom automatisering, BI-verktyg eller AI-stöd.
Du är en initiativtagande, lösningsorienterad och kommunikativ ledare som trivs med att växla mellan strategiska och operativa frågor. Du är trygg i din kompetens, prestigelös och uppskattar att bygga långsiktiga relationer.

NHC, vad står egentligen de 3 bokstäverna för? N - Northern, företaget är grundat i norra delen av Sverige, ett arv de är mycket stolta över.
H - Hall, självklart för dem som känner bolaget väl. Att tillverka och montera hallar är och har alltid varit en grundsten i verksamheten ända sedan starten 1997.
C - Cover, produkterna har som gemensam nämnare att agera skydd åt kundernas egendom i någon form. Från minsta presenning till största lagerhall.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Timrå  Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Välkommen med din ansökan senast den 15 oktober.

#Chefsjobb

Ansök nu

Utesäljare till Bricmate

Utesäljare
Läs mer Okt 16
Har du erfarenhet av försäljning och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer? Trivs du i en självständig roll där du får representera produkter som kombinerar estetik, funktion och hållbarhet? Bricmate söker nu en engagerad utesäljare till distriktet Norrland/Dalarna. I den här rollen blir du en nyckelperson i arbetet med att utveckla kundrelationer och öka försäljningen mot våra återförsäljare.
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Bricmate.
 Om företaget
Bricmate är ett svenskt företag grundat 2007, specialiserat på granitkeramik av hög kvalitet. De inspireras av material, färger och arkitektur från hela världen, men har ett tydligt nordiskt formspråk som grund. Med ett sparsmakat och noggrant kurerat sortiment skapar de tidlös design med stark identitet. Genom nära samarbeten med utvalda producenter och leverantörer säkerställs hög kvalitet i varje led – från tillverkning till kundupplevelse.
Företaget har cirka 20 anställda och ingår i en större koncern med varumärken som Tapwell, Haven och ROOH. Säljteamet består av 14 personer verksamma i Sverige och Norge, och kulturen präglas av entreprenörskap, engagemang och nära samarbete. Hos Bricmate är beslutsvägarna korta och möjligheterna att påverka stora.
 Arbetsuppgifter
Som utesäljare på Bricmate ansvarar du för att utveckla och vårda relationerna med återförsäljare inom bad och köksbranschen i distriktet Norrland/Dalarna. Fokus ligger på att stärka varumärkets närvaro genom att fördjupa befintliga relationer samt skapa nya långsiktiga samarbeten. Du planerar och genomför kundbesök, håller produktutbildningar, arbetar med butiksexponeringar samt deltar vid event och mässor.
Du rapporterar till försäljningschefen och samarbetar nära med kollegor inom sälj och marknad. Du blir en viktig del av ett team där delaktighet, kunskapsdelning och feedback värderas högt. 
Arbetsuppgifter:
Relationsbaserad försäljning till återförsäljare
Självständig planering och genomförande av kundbesök
Genomföra utbildningar i butik
Aktivt deltagande i mässor, event och utställningar
Löpande dialog med interna team kring produktutveckling och kundfeedback
Driva egna idéer och initiativ för att stärka Bricmates position



 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som har:
Avklarad gymnasieutbildning
Minst tre års erfarenhet av en roll som resande säljare
Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift
B-körkort
Erfarenhet från badrums- och köksbranschen eller liknande är meriterande

För att lyckas i rollen är du självständig, kommunikativ och trygg i att ta egna initiativ. Du har förmågan att skapa långsiktiga relationer och bygger förtroende genom lyhördhet, engagemang och god affärsförståelse. Du är van att navigera komplexa kundstrukturer och trivs med att representera ett starkt varumärke i ett flexibelt och entreprenöriellt sammanhang.


Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Norrland/Dalarna (tjänsten innebär resande och Bricmate erbjuder en tjänstebil) Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Ekonomichef till NHC

Ekonomichef
Läs mer Okt 14
NHC Group är en expansiv företagsgrupp med sex bolag i Sverige och fyra i Finland. Med en omsättning på cirka 500 MSEK befinner de sig i en spännande fas där man satsar på tillväxt och utveckling – och nu söker de en engagerad och drivande Ekonomichef med placering i Timrå!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos NHC.
Om företaget
NHC har sin bas i Europa men verkar globalt med ett brett utbud av skyddslösningar – från presenningar, hallar, tält och kapell till avancerade väderskydd och specialanpassade produkter.
Det som en gång började som en vision mellan två barndomsvänner är idag NHC – en framgångsrik koncern och ledande aktör inom teknisk textil.
Sedan starten har företaget strävat efter att förena det personliga engagemanget med hög professionalism. Genom nära kundsamarbeten levererar NHC lösningar där service, kvalitet och långsiktighet alltid står i centrum.
Bolaget erbjuder helhetslösningar för både mindre och omfattande behov – från standardformat till storskaliga, skräddarsydda projekt. Med kompetens inom utveckling, design, projektering, svetsning, leverans och montering kombineras ett gediget hantverkskunnande med en av branschens modernaste maskinparker, vilket säkerställer en effektiv och hållbar produktion.
Som medarbetare hos NHC blir du en del av en koncern med stark framtidstro, korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka. Här erbjuds ett varierat och utvecklande arbete där du bidrar till både strategiska satsningar och operativa förbättringar.
Arbetsuppgifter
Som ekonomichef på NHC Group får du en central roll i att leda och utveckla koncernens ekonomifunktion och blir en nyckelperson i företagets fortsatta tillväxtresa. Du ansvarar för att säkerställa en stabil, korrekt och verksamhetsnära ekonomistyrning som aktivt bidrar till koncernens utveckling.
I rollen leder du det svenska teamet med fyra medarbetare i Timrå och har samtidigt ett samordnande ansvar för de finländska bolagens redovisning, som hanteras av extern byrå. Du ingår i koncernens ledningsgrupp och rapporterar direkt till VD och styrelse, vilket ger dig stora möjligheter att påverka både strategiska och operativa beslut.
Ditt uppdrag omfattar ett brett ansvar för att driva och utveckla ekonomifunktionerna i både Sverige och Finland. Du leder bokslutsarbete, årsredovisningar och koncernredovisning samt ansvarar för skatte- och momsfrågor. Vidare ingår månatlig uppföljning, konsolidering och rapportering till ledning och styrelse, likviditetsplanering och analyser som fungerar som beslutsstöd. En viktig del av rollen är också att arbeta med controlling genom att utveckla KPI:er, styrkort, beräkningar och rapportstrukturer som ger tydlig uppföljning och stärker beslutsstödet. På så sätt bidrar du till en verksamhetsnära ekonomifunktion som stöttar affären och driver lönsamhet. Du har även en nära dialog med revisorer, banker och andra externa intressenter.
Utöver det löpande ansvaret får du en nyckelroll i att driva förbättrings- och moderniseringsinitiativ inom ekonomiområdet. Genom att utveckla rutiner, processer och verktyg bidrar du till att skapa en modern och framtidssäker ekonomiavdelning för hela koncernen. 
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Civilekonomexamen
5–10 års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete, gärna i koncernmiljö
Mycket goda kunskaper i Excel
Erfarenhet av Visma, Fortnox, Procountor eller Monitor är meriterande
Intresse för system, digitalisering och förbättringsprojekt
Flytande svenska och engelska; finska är meriterande
Dokumenterad ledarskapserfarenhet


Vi söker dig som är ekonom med erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete i koncernmiljö – exempelvis som revisor, ekonomichef eller i en liknande roll. Du har goda kunskaper i koncernredovisning och ekonomistyrning samt erfarenhet av att utveckla rutiner och processer.
Vi ser gärna att du har 5–10 års erfarenhet och har arbetat med modernisering av ekonomifunktioner, exempelvis genom automatisering, BI-verktyg eller AI-stöd.
Du är en initiativtagande, lösningsorienterad och kommunikativ ledare som trivs med att växla mellan strategiska och operativa frågor. Du är trygg i din kompetens, prestigelös och uppskattar att bygga långsiktiga relationer.

NHC, vad står egentligen de 3 bokstäverna för? N - Northern, företaget är grundat i norra delen av Sverige, ett arv de är mycket stolta över.
H - Hall, självklart för dem som känner bolaget väl. Att tillverka och montera hallar är och har alltid varit en grundsten i verksamheten ända sedan starten 1997.
C - Cover, produkterna har som gemensam nämnare att agera skydd åt kundernas egendom i någon form. Från minsta presenning till största lagerhall.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Timrå  Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Välkommen med din ansökan senast den 15 oktober.

#Chefsjobb

Ansök nu

Vi söker framtida stjärnor inom Lager & Logistik! ????

Lagerarbetare
Läs mer Okt 8
Är du en person som trivs med att ha ordning och struktur, gillar att arbeta fysiskt och vill vara en del av flödet som får varor och material att röra sig smidigt från punkt A till punkt B? Vi söker nu engagerade, noggranna och effektiva personer som vill bli en del av vårt nätverk för kommande rekryteringar inom lager, logistik och materialhantering.
Om tjänsten
Just nu befinner vi oss i en föränderlig omvärld vilket påverkar såväl arbetsmarknaden som arbetstagare. Vi ser att vissa branscher står inför utmaningar med varsel medan andra har ökat behov av arbetskraft - här ser vi en möjlighet att göra skillnad för både människor och företag.
Det här är en förutsättningslös ansökan där du anmäler ditt intresse för tillgängliga jobb inom Lager/Logistik där vi har många kunder och förfrågningar inom. Vi kan inte garantera att du får ett jobb, men om dina kompetenser och erfarenheter matchar något av de uppdrag vi har så har du stora möjligheter att få ett nytt jobb på mycket kort tid.
Vi gör alltid urval baserat på kompetens och erfarenhet. Du kan antingen bli anställd som konsult via oss eller bli direktrekryterad till kundföretaget. Vi gör allt vi kan för att snabba på processen med att matcha kandidater med uppdrag, utan att tumma på kvaliteten. Processen är snabb, kompetensbaserad och digital. 
 Vi söker dig som
Har ett öga för detaljer och gillar att se till att saker fungerar som de ska
Trivs med ett aktivt och varierande arbete
Tar ansvar, samarbetar väl och håller ett högt tempo när det behövs
Har erfarenhet av eller intresse för roller som t.ex.: Lagerarbetare
Truckförare
Logistikassistent
Godsmottagare / Orderplockare
Produktions- eller terminalarbetare


Hur det är att arbeta inom Lager & Logistik
Att jobba inom lager och logistik innebär att du är en avgörande länk i kedjan som får verksamheter att fungera varje dag.

Inom lagerarbete kan du arbeta med att ta emot och kontrollera inkommande gods, plocka och packa varor, samt förbereda leveranser till kunder. Du ser till att rätt produkt hamnar på rätt plats – i rätt tid.
Som truckförare hanterar du varuflödet med hjälp av olika typer av truckar, och bidrar till att lagret hålls säkert och effektivt organiserat.
Inom logistik och planering kan du arbeta mer administrativt med orderhantering, transporter och koordinering av leveranser. Du är spindeln i nätet som ser till att allt flyter smidigt mellan leverantörer, kunder och kollegor.
Oavsett roll är arbetet praktiskt, viktigt och omväxlande. Det passar dig som gillar att kombinera ansvar med rörelse och samarbete.
Om företaget
Bravura jobbar med bemanning och rekrytering, men framför allt jobbar vi med människor. Vår uppgift är att matcha alla som söker intressanta jobb och utmaningar, med företag där din talang och erfarenhet kommer till sin rätt och kan utvecklas.
För att möta våra uppdragsgivares önskemål engagerar vi de mest engagerade och vi coachar dem till att bli den bästa versionen av sig själva. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för dig som är uppdragsgivare, för dig som söker jobb och för oss själva som företag.
Hos oss kan du antingen arbeta som konsult via oss eller bli direktrekryterad till ett kundföretag.
 Vi erbjuder
Möjlighet att bli en del av framtida rekryteringar hos våra samarbetspartners
En chans att matchas mot uppdrag som passar just din erfarenhet och ambition
Stöd, coachning och personlig återkoppling genom hela processen om du blir aktuell

Låter det som något för dig?
Skicka gärna in ditt CV och en kort presentation av dig själv redan idag! Berätta vad som motiverar dig och vilket typ av arbete du trivs bäst med, vi ser fram emot att lära känna dig.
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10

 Ansök redan nu och ta första steget mot din nästa karriärmöjlighet inom lager & logistik!

#Nextgen

Ansök nu

Vi söker framtida stjärnor inom Kundtjänst, Administration & Service! ????

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 8
Vill du vara med och skapa fantastiska kundupplevelser, bidra till smidiga processer och vara en del av ett team som värdesätter service i världsklass? Vi letar nu efter drivna, positiva och lösningsorienterade personer som vill bli en del av vårt nätverk för kommande rekryteringar inom kundtjänst, administration och service.
Om tjänsten
Just nu befinner vi oss i en föränderlig omvärld vilket påverkar såväl arbetsmarknaden som arbetstagare. Vi ser att vissa branscher står inför utmaningar med varsel medan andra har ökat behov av arbetskraft - här ser vi en möjlighet att göra skillnad för både människor och företag.
Det här är en förutsättningslös ansökan där du anmäler ditt intresse för tillgängliga jobb inom Kundtjänst/Administration/Service där vi har många kunder och förfrågningar inom. Vi kan inte garantera att du får ett jobb, men om dina kompetenser och erfarenheter matchar något av de uppdrag vi har så har du stora möjligheter att få ett nytt jobb på mycket kort tid.
Vi gör alltid urval baserat på kompetens och erfarenhet. Du kan antingen bli anställd som konsult via oss eller bli direktrekryterad till kundföretaget. Vi gör allt vi kan för att snabba på processen med att matcha kandidater med uppdrag, utan att tumma på kvaliteten. Processen är snabb, kompetensbaserad och digital. 
 Vi söker dig som
Trivs i kontakt med människor och har en professionell kommunikationsstil
Är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer
Tycker om att arbeta i team och bidra till en positiv arbetsmiljö
Har erfarenhet av eller intresse för roller som t.ex.:
Kundtjänstmedarbetare
Administratör
Receptionist / kontorsassistent
Order- eller supporthandläggare

Hur det är att arbeta inom kundtjänst, administration & service
Hos våra kunder ser dagarna olika ut beroende på roll men gemensamt är att du gör skillnad varje dag.
Inom kundtjänst är du ofta företagets röst utåt. Du hjälper kunder via telefon, chatt eller e-post, hanterar frågor om beställningar, leveranser eller produkter – och ser till att varje kontakt avslutas med en nöjd kund.
Inom administration blir du navet som håller verksamheten igång. Du kan arbeta med dokumenthantering, mötesbokningar, fakturering, rapportering eller stöd till chefer och kollegor. Det är en roll för dig som gillar struktur, ordning och att skapa smidiga rutiner.
Inom service möter du människor varje dag, antingen i receptionen, på kontoret eller ute hos kunder. Du tar emot besökare, löser praktiska problem och bidrar till en välkomnande atmosfär. Service handlar hos oss inte bara om att hjälpa utan om att göra det med ett leende och ett genuint engagemang.
Oavsett område är du en viktig del i helheten – du skapar trivsel, effektivitet och kundnöjdhet.
Om företaget
Bravura jobbar med bemanning och rekrytering, men framför allt jobbar vi med människor. Vår uppgift är att matcha alla som söker intressanta jobb och utmaningar, med företag där din talang och erfarenhet kommer till sin rätt och kan utvecklas.
För att möta våra uppdragsgivares önskemål engagerar vi de mest engagerade och vi coachar dem till att bli den bästa versionen av sig själva. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för dig som är uppdragsgivare, för dig som söker jobb och för oss själva som företag.
Hos oss kan du antingen arbeta som konsult via oss eller bli direktrekryterad till ett kundföretag.
 Vi erbjuder
Möjlighet att bli en del av framtida rekryteringar hos våra samarbetspartners
En chans att matchas mot uppdrag som passar just din erfarenhet och ambition
Stöd, coachning och personlig återkoppling genom hela processen om du blir aktuell

Låter det som något för dig?
Skicka gärna in ditt CV och en kort presentation av dig själv redan idag! Berätta vad som motiverar dig och vilket typ av arbete du trivs bäst med, vi ser fram emot att lära känna dig.
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10

Ansök redan nu och ta första steget mot din nästa karriärmöjlighet inom kundtjänst, administration eller service!

#Nextgen

Ansök nu