Sundsvall: Serviceingenjör till Schneider Electric

Hitta ansökningsinfo om jobbet Serviceingenjör till Schneider Electric i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-02 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Schneider Electric.

Om företaget:

Schneider Electric är ett väletablerat företag med anställda från Luleå i norr till Lund i söder. Nationellt arbetar dem sammansvetsat hand i hand med sina lokala kontor som präglas av mångfald, engagemang och närvaro. Schneider Electrics syfte är att effektivisera och skapa det mesta ur våra energiresurser på ett hållbart sätt, samtidigt som dem kombinerar energi och digital teknik till en tillgång som passar bra i vårt alltmer digitaliserade samhälle. Schneider Electrics driver digital transformation genom att integrera världsledande process- och energiteknik för att förverkliga sina kunders fulla potential.

Deras erbjudande till dig?är ett självständigt, roligt och omväxlande arbete med frihet under ansvar och en möjlighet att vara med och påverka under en spännande tillväxtresa. Hos dem är det viktigt att man trivs och känner motivation att gå till jobbet. Du kommer att arbeta i ett internationellt marknadsledande företag med stort fokus på individuell tillväxt, utbildning och många intressanta utvecklingsmöjligheter.

Schneider Electrics Digital Energy-verksamhet erbjuder en bred portfölj av mjukvara, hårdvara och serviceerbjudanden för att förbättra byggnaders energieffektivitet, användarupplevelse och säkerhet. De möjliggör för fastighetsägare och operatörer att minska sina koldioxidutsläpp genom optimerad och fullt automatiserad hantering av energikällor, energiförbrukning och energilagring.

Arbetsuppgifter:

Som serviceingenjör arbetar du med fastighetsautomation där du ansvarar för att säkerställa att kundernas system och utrustning fungerar optimalt på plats hos kund. Du arbetar nära kunderna för att förstå deras behov och ge råd om hur de kan maximera användningen av systemen. Ditt uppdrag går mycket ut på att arbeta aktivt mot kund och hjälpa de i sitt hållbarhetsarbete och bidra till att arbeta mot att vara klimatneutrala. Dina arbetsuppgifter består av att erbjuda tekniskt stöd och utföra underhåll men även driva hela projekt från start till mål där du både programmerar och driftsätter. För att effektivt lösa kundernas problem har du ett nära samarbete med serviceplanerare. Kontinuerligt arbetar du med säkerhet och rapporterar eventuella avvikelser samt förslag till förbättringar.

Hos Schneider har du möjlighet att arbeta med spännande teknik, samarbeta både lokalt och nationellt, och bidra till att forma en mer hållbar framtid. Deras fokus på innovation och digital transformation erbjuder en stimulerande miljö där du kan utvecklas både professionellt och personligt. Välkommen till en arbetsplats med ett öppet klimat och utrymme för nya idéer och goda utvecklingsmöjligheter i samband med eget driv.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Teknisk utbildning inom elteknik, fastighetsautomation eller andra relevanta områden
• Erfarenhet av att arbeta inom fastighet är meriterande
• Systemvana och erfarenhet av programmering är meriterande
• Goda kunskaper inom svenska och engelska
• Inneha B-körkort

I rollen som serviceingenjör har du ett stort tekniskt intresse med förmåga att planera och genomföra ditt arbete självgående. Du har ett starkt driv och tycker om att samarbeta med både kollegor och kunder för att hitta bra och effektiva lösningar. Rollen innebär att du behöver ha en bra problemlösningsförmåga och driva ditt arbete framåt. Du har en god känsla för kvalitet och arbetar kommunikativt för att säkerställa kundnöjdhet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Serviceingenjör, elektronik

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Serviceingenjör, elektronik.

Ingenjör inom fastighet till Schneider Electric

Läs mer Nov 26
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Schneider Electric.

Om företaget:

Schneider Electric är ett väletablerat företag med anställda från Luleå i norr till Lund i söder. Nationellt arbetar dem sammansvetsat hand i hand med sina lokala kontor som präglas av mångfald, engagemang och närvaro. Schneider Electrics syfte är att effektivisera och skapa det mesta ur våra energiresurser på ett hållbart sätt, samtidigt som dem kombinerar energi och digital teknik till en tillgång som passar bra i vårt alltmer digitaliserade samhälle. Schneider Electrics driver digital transformation genom att integrera världsledande process- och energiteknik för att förverkliga sina kunders fulla potential.

Deras erbjudande till dig?är ett självständigt, roligt och omväxlande arbete med frihet under ansvar och en möjlighet att vara med och påverka under en spännande tillväxtresa. Hos dem är det viktigt att man trivs och känner motivation att gå till jobbet. Du kommer att arbeta i ett internationellt marknadsledande företag med stort fokus på individuell tillväxt, utbildning och många intressanta utvecklingsmöjligheter.

Schneider Electrics Digital Energy-verksamhet erbjuder en bred portfölj av mjukvara, hårdvara och serviceerbjudanden för att förbättra byggnaders energieffektivitet, användarupplevelse och säkerhet. De möjliggör för fastighetsägare och operatörer att minska sina koldioxidutsläpp genom optimerad och fullt automatiserad hantering av energikällor, energiförbrukning och energilagring.

Arbetsuppgifter:

Som serviceingenjör arbetar du med system kopplat till fastighetsautomation där du ansvarar för att säkerställa att kundernas system och utrustning fungerar optimalt på plats hos kund. Du arbetar nära kunderna för att förstå deras behov och ge råd om hur de kan maximera användningen av systemen. Ditt uppdrag går mycket ut på att arbeta aktivt mot kund och hjälpa de i sitt hållbarhetsarbete och bidra till att arbeta mot att vara klimatneutrala. Dina arbetsuppgifter består av att erbjuda tekniskt stöd och beställa underhåll men även driva hela projekt från start till mål där du har möjlighet att både programmera och driftsätta. För att effektivt lösa kundernas problem har du ett nära samarbete med serviceplanerare internt. Kontinuerligt arbetar du med säkerhet och rapporterar eventuella avvikelser samt förslag till förbättringar till kunderna.

Hos Schneider har du möjlighet att arbeta med spännande teknik, samarbeta både lokalt och nationellt, och bidra till att forma en mer hållbar framtid. Deras fokus på innovation och digital transformation erbjuder en stimulerande miljö där du kan utvecklas både professionellt och personligt. Välkommen till en arbetsplats med ett öppet klimat och utrymme för nya idéer och goda utvecklingsmöjligheter i samband med eget driv.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Teknisk utbildning inom exempelvis elteknik, fastighetsautomation eller andra relevanta områden
• Erfarenhet och förståelse för inom fastighet är meriterande
• Systemvana och erfarenhet av programmering är meriterande
• Goda kunskaper inom svenska och engelska
• Inneha B-körkort

I rollen som serviceingenjör har du ett stort tekniskt intresse med förmåga att planera och genomföra ditt arbete självgående. Du har ett starkt driv tillsammans med mycket god kommunikativ förmåga där du uppskattar samarbete med både kollegor och kunder för att hitta bra och effektiva lösningar. Rollen innebär att du behöver ha en bra problemlösningsförmåga och en känsla för kvalitet för att säkerställa kundnöjdhet och hållbara lösningar.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Forskningsingenjör inom AI-baserade ljudmätsystem

Läs mer Nov 26
Vid institutionen för data- och elektroteknik bedrivs utbildning inom ämnena datateknik, elektronik, elektroteknik och ljudproduktion. Forskningen på institutionen sker vid forskningscentret Sensible Things that Communicate (www.miun.se/stc) och handlar om sensorbaserade system och tjänster för användning inom Internet of Things och artificiell intelligens.



Arbetsuppgifter
Vi erbjuder en tidsbegränsad tjänst som forskningsingenjör inom tillämpad maskininlärning för ljudmätning och ljudavbildning.

Tjänsten inriktas mot områdena djupinlärning för ljudanalys, ljudpositioneringsmetoder, signalbehandling för ljudpositionering, samt implementering av maskininlärning för ljudklassificering. Tjänsten är kopplad till samverkande forskargrupper med verksamhet inom tillståndsövervakning, ljudanalys och bildanalys samt inbyggda system. Forskningen för tjänsten genomförs i nära samarbete med nationella och internationella samarbetspartners.
Fokus för tjänsten ligger inom området djupinlärning för karakterisering, avbildning och positionering av ljud. Tjänsten kommer även innehålla signalbehandling och positioneringsmetoder för ljud. Tjänsten kan även inkludera djupinlärning för bilddata. Arbete kan vara av experimentell och teoretisk karaktär och inkludera datainsamling, utveckling och verifiering av modeller och metoder samt generalisering av lösningar. 

 


Behörighet
Den som ska anställas som forskningsingenjör ska vara behörig enligt de krav som beskrivs i https://www.miun.se/medarbetare/styrdokument/ny-styrning-planering-och-uppfoljning/Personal/Anstalla-personal/?item=311447. För att kvalificera dig för en anställning som forskningsingenjör krävs att du innehar en doktorsexamen eller motsvarande utländsk examen inom relevant forskningsområde. För denna position krävs att du har en doktorsexamen i elektronik, elektroteknik, datateknik eller närliggande område samt har tidigare akademisk erfarenhet inom maskininlärning, ljudmätning och signalbehandling. 

 

Bedömningsgrunder
Utöver de formella behörighetskraven kommer urvalet även att baseras på förkunskapernas relevans för arbete med ljudavbildande system, signalbehandling, ljudmätning och maskininlärning, relevans i examen, tidigare arbete och intervjuer med de sökande.

Mera specifikt:
-       Specialkunskaper inom sensor array processing.

-       Publicerat tidigare i Beamforming-applikationer.

-       Erfarenhet av AI, Deep Learning och Machine Learning.

 

Personliga egenskaper
Aktivt deltagande och samarbete inom forskargruppen är nödvändigt. Det är därför viktigt att du är en ansvarsfull person med helhetssyn, att du kan kommunicera obehindrat både muntligt och skriftlig på engelska och att du är strukturerad i ditt arbetssätt. Personliga egenskaper som samarbetsförmåga, initiativförmåga och lämplighet för att bedriva forskning kommer att vägas mot de formella ämneskunskaperna. 

 

Övriga bedömningsgrunder 
Tekniska kunskaper som Python och MATLAB, med erfarenhet av maskininlärning och array processing i dessa verktyg.

 

Handläggning
Beredning av anställningen fortgår i enlighet med https://www.miun.se/medarbetare/styrdokument/ny-styrning-planering-och-uppfoljning/Personal/Anstalla-personal/?item=311447.

 

Anställning och tillträde
Särskild visstidsanställning med en omfattning på 100 procent av heltid, under perioden 2024-12-19 dock längs t.om. 2025-09-30 eller enligt överenskommelse.



Anställningsort: Sundsvall? 

 

Information
Närmare upplysningar lämnas av prefekt Patrik Österberg, patrik.osterberg@miun.se, +46 (0) 10 142 86 14 och Professor Jan Lundgren, jan.lundgren@miun.se. 

 

Ansökan
Ansökningshandlingar ska vara på svenska eller engelska. Ansökan måste innehålla ditt CV, utskrifter från din tidigare utbildning och en redogörelse för dina forskningsmeriter. En kortfattad beskrivning av den sökandes visioner och mål ska ingå i ansökan. Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast 2024-12-17. 

Mittuniversitetet, med campus både i Sundsvall och Östersund, är ett lärosäte med närhet till studenter, kollegor och det omgivande samhället. Samtidigt befinner vi oss intill hav, skog och fjäll vilket skapar förutsättningar för en fantastisk livskvalitet. Här skapas ny kunskap genom internationellt framgångsrik forskning och utbildningar som bidrar till samhällsutvecklingen. På så sätt medverkar vi till en hållbar framtid och en bättre värld.


Som anställd vid Mittuniversitetet ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. Vi erbjuder bland annat flexibla arbetstider, stöd för friskvårdsaktiviteter, löneutfyllnad vid föräldraledighet och sjukdom. Du får också generöst med semesterdagar.


Välkommen till ett universitet där människor möts, inspireras och tänker nytt.


Mittuniversitetet arbetar aktivt för lika villkor och strävar efter att ta tillvara de kvaliteter som mångfald och jämställdhet ger verksamheten. Dina personuppgifter behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Vi tar gärna emot frågor från dig som är intresserad av att jobba hos oss men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB .

First line support till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 4
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-09.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu

First line support till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-03-30.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 4
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu

First line support till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-09.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 1
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu