Sundsvall: Säljare / Account Manager

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare / Account Manager i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-02 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Om rollen

I rollen som Account Manager jobbar du med försäljning av rekryteringslösningar till företag inom olika branscher. Kunderna är både små och stora företag inom privat sektor. Därför kan vi lova dig en både allmänbildande och utvecklande roll.

Ditt jobb handlar till stor del om att skapa och underhålla relationer, där du bistår företag med lösningar för att hjälpa dem med deras kompetensförsörjning – för att de i sin tur ska kunna växa och uppnå sina mål.

Du arbetar med att bygga upp din kundbas, och skapar ett stort kontaktnätverk inom näringslivet. Du har ett helhetsansvar för affären, vilket initialt innebär att du prospekterar, bokar och genomför möten med potentiella kunder. I dina kundmöten gör du en behovsanalys och presenterar våra lösningar inom rekrytering och bemanning. Därtill prisförhandlar du och skapar offerter, och har ett nära samarbete med dina kollegor på leveransavdelningen.

I rollen som Account Manager krävs att du är lyhörd och förstår verksamheternas behov, långsiktiga plan, och hur rätt kompetens är en viktig del av den planen. Det är så vi skapar långsiktiga och framgångsrika kundsamarbeten.

Vi har redan flera etablerade kundsamarbeten i Sundsvall, men vill växa och utöka vår närvaro i regionen. Tillsammans med dina kollegor i Sundsvall arbetar ni för ytterligare tillväxt av vårt största Norrlandskontor. Region Norr består idag av Luleå, Umeå, Sundsvall och Gävle där du i teamet arbetar med flera kollegor som nått inspirerande framgångar inom företaget. I början av din anställning får du givetvis en gedigen introduktion där du tillsammans med kollegor kommer att erbjudas att accelerera din kompetens inom B2B-försäljning generellt och inom rekryteringsbranschen specifikt. Det finns även mycket tillfällen för kunskapsutbyte internt med kollegor.
Om oss

Vi jobbar med bemanning och rekrytering, men framför allt jobbar vi med människor. Vår uppgift är att matcha alla dem som söker intressanta jobb och utmaningar, med företag där deras talang och erfarenhet kommer till sin rätt och kan utvecklas. För att möta våra uppdragsgivares önskemål engagerar vi de mest engagerade, och vi coachar dem till att bli den bästa versionen av sig själva.

Vi tänker lite annorlunda om rekrytering och bemanning
Vi skiljer oss åt genom att sätta våra anställda, och dem vi förmedlar, i första rummet. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för de som är uppdragsgivare, för dig som söker jobb och för oss själva som företag.


Om dig vi söker

Vi tror på människors potential att utvecklas. Därför är det viktigaste för oss är att du har rätt inställning och engagemang. Om du sliter för att vinna och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas, även om du inte hunnit skaffa dig lång arbetslivserfarenhet. Det i kombination med ett proffsig agerande, intresse för ny kunskap och vilja att utvecklas ger dig alla förutsättningar att lyckas hos oss!
Utbildning och erfarenheter

Utöver rätt inställning och engagemang har du:

relevant eftergymnasial utbildning, alternativt erfarenhet av B2B och/eller B2B-kontakt

erfarenhet från att ha drivit UF-företag, idrottat eller engagemang vid sidan av studier är det meriterande

B-körkort (eller planerar att ta det)

goda kunskaper i svenska och bekväm med att uttrycka dig på engelska



Att jobba hos oss


Hos oss blir du del av en stark gemenskap och en kultur som präglas lika mycket av glädje som resultat. ”Det handlar om att skapa minnen” är ett uttryck som vår koncern-VD Martin Sander ofta använder för att berätta om hur det är själva resan som är målet.

Employees first - clients second

Vår idé är att i första hand fokusera på dig som är anställd hos oss, och i andra hand på dig som är vår uppdragsgivare. Det kanske låter konstigt, men vår långa erfarenhet visar att genom att vara bäst på att ta hand om dem vi rekryterar, så leder det till en win-win-win situation: för dig som är anställd, för alla duktiga människor vi förmedlar, och för våra kunder.

För att ge dig och alla andra engagerade människor vi rekryterar möjlighet att må bra och utvecklas jobbar vi utifrån tre områden: hälsa, karriär och gemenskap.

Det innebär att du och alla anställda får ta del av saker som exempelvis träning på jobbet, hälsoplaner, inspirationsföreläsningar, samtal med hälsocoacher, gemensamma aktiviteter, resor och mycket annat. Vi har tänkt på det sättet under femton framgångsrika år nu, och genom det skapat och utvecklat en helt unik kultur som vi hoppas att du vill vara en del av.

I vårt manifest kan du läsa mer om hur vi tänker.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Account manager

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Account manager.

Celsius söker säljare till Sundsvall

Läs mer Jun 27
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandiser.
I din roll som säljare kommer du att vara Celsius ansikte utåt och arbeta för att stärka och bygga upp dess varumärke.Du kommer att ansvara för distrikt och dagligen skapa och vårda relationer, presentera kampanjer och föreslå nya sätt att synas.Förutom försäljning kommer dina arbetsdagar att inkludera behovsanalyser, budgetarbete och genomförande av olika kampanjer.Vi söker dig som inte bara delar vår passion för framgång, utan också våra gemensamma värderingar.Hos oss är positivitet, stöttning och inkludering inte bara ord utan hjärtat i vår företagskultur.Vi har en arbetsmiljö där varje individ kan växa både som person och i sin roll.

Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som ärbekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person ärsjälvgående, engagerad och mål-och resultatinriktad.Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.
Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service.Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande.Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det attdu har körkort.
Anställningsform
Du kommer att vara anställd hosCelsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltelefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.
Ansökan
Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.Är detta rätt utmaning för dig?
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.För frågor kontakta
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen
Celsius Sweden AB är ca 60 anställda i Sverige (500 anställda totalt) med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.

Ansök nu

Celsius söker säljare till Sundsvall

Läs mer Aug 27
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandiser.
I din roll som säljare kommer du att vara Celsius ansikte utåt och arbeta för att stärka och bygga upp dess varumärke.Du kommer att ansvara för distrikt och dagligen skapa och vårda relationer, presentera kampanjer och föreslå nya sätt att synas.Förutom försäljning kommer dina arbetsdagar att inkludera behovsanalyser, budgetarbete och genomförande av olika kampanjer.Vi söker dig som inte bara delar vår passion för framgång, utan också våra gemensamma värderingar.Hos oss är positivitet, stöttning och inkludering inte bara ord utan hjärtat i vår företagskultur.Vi har en arbetsmiljö där varje individ kan växa både som person och i sin roll.

Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som ärbekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person ärsjälvgående, engagerad och mål-och resultatinriktad.Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.
Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service.Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande.Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det attdu har körkort.
Anställningsform
Du kommer att vara anställd hosCelsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltelefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.
Ansökan
Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.Är detta rätt utmaning för dig?
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.För frågor kontakta
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen
Celsius Sweden AB är ca 60 anställda i Sverige (500 anställda totalt) med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.

Ansök nu

Account Manager RDO Sundsvall

Läs mer Sep 6
Säljare på Rahmqvist - Utmana dig själv och skapa din framtid!

Om oss:
Eric Rahmqvist AB grundades 1953 av Signe och Eric Rahmqvist och är än idag en familjär koncern med över 400 anställda i 11 länder. Vi är experter på allt som har med arbetsplatser att göra och fokuserar på hållbarhet och innovation. Rahmqvistgruppen strävar efter att hjälpa medarbetare att skapa roligare, mer effektiva och hållbara arbetsdagar inom områden som första hjälpen, ergonomi, visuell kommunikation och arbetsmiljö.
Om tjänsten
Varumärket RDO, Rahmqvist Display & Organisation, erbjuder kunderna ett heltäckande utbud när det kommer till organisering och skyltning. Vi hjälper företag att förbättra deras arbetsplatser genom smarta tidsbesparande system och organiseringsprodukter, samt via hjälp med skyltning och kommunikation som syftar till att lämna ett intryck som verkligen varar! Struktur och ordning kombinerat med bra skyltning och informationsspridning skapar tydighet och sparar tid inom organisationer!
Bland annat så vet vi att ett rörigt skrivbord där papper och verktyg ligger huller om buller stjäl minst fem minuter av varje arbetstimme på grund av onödigt letande. Som säljare hos oss får du möjlighet att utvecklas och sätta dina egna mål, många beskriver det som ett mellanting mellan att driva eget och vara anställd. Här på Rahmqvist andas det entreprenörsanda och frihet under ansvar.
Din vardag kommer att innebära:
Kundbesök på fältet: Du kommer vara ute och träffa kunder, bygga personliga relationer och förstå deras unika behov. Att vara ansiktet utåt för Rahmqvist innebär att du är vår viktigaste representant hos våra kunder.
Produktdemonstration och orderhantering: Du kommer demonstrera våra specialiserade produkter inom arbetsmiljö och hjälpa kunderna att förstå hur dessa förbättrar deras arbetsplatser. Samtidigt kommer du ta ansvar för att ta in och hantera ordrar på plats.
Återbesök och relationsunderhåll: Efter att ha etablerat initiala relationer kommer du regelbundet återvända till kunderna för att fördjupa samarbetet, lösa eventuella utmaningar och se till att de är nöjda med våra produkter och tjänster.
Effektivt arbete med hög aktivitetsnivå: Du kommer vara ansvarig för att planera ditt arbete på ett strukturerat sätt för att maximera effektiviteten. En hög aktivitetsnivå är nyckeln till framgång, och du kommer ha möjlighet att självständigt driva och forma din dag för att nå uppsatta mål.
Varför Rahmqvist:
Entreprenörsanda: Här andas det entreprenörsanda och frihet under ansvar.
Stöd och mentor: Vi stöttar dig med en mentor som hjälper dig under hela din resa mot framgång.
Hälsa och balans: Vi uppmuntrar dig att ta hand om din hälsa och strävar efter den viktiga balansen i livet.
Hållbarhet: Vi är ett företag som sätter hållbarhet i första rummet sedan 1953 och våra unika produkter är uppskattade av våra kunder.
Utbildning och löpande kompetensutveckling via Rahmqvist College
Karriärsmöjligheter både nationellt och internationellt
Tjänstepension samt övriga förmåner
Möjlighet till förmånsbil

Din framtid hos Rahmqvist:
På Rahmqvist har du möjlighet att driva din egen affär utan den tidskrävande administrationen. Du blir en del av ett internationellt gediget familjeföretag med ett starkt varumärke som lägger tung vikt i innovation och hållbarhet. Vi erbjuder inte bara hög lön och frihet i ditt arbete utan även en resa i personlig utveckling. De enda kraven vi har är att du har ett körkort, skriver och pratar svenska flytande samt har ett starkt driv.
Om du brinner för att utvecklas, älskar att ta kontakt med nya människor och har den starka viljan att lyckas - välkommen till Rahmqvist. Vi lovar dig Sveriges roligaste säljjobb! Sök redan idag då tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden tagit slut.
Välkommen till ett rikare liv.
Inte för alla. Men kanske allt för dig!

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Meet a Group international AB .

Projektledare till ATS Kraftservice i Norr

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Sep 6
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Projektledare till ATS Kraftservice

Sökes till region Norr

ATS Kraftservice AB är ett väletablerat entreprenadbolag som är specialiserat på kraft- och eldistributionsutbyggnad. Bolaget är ett helägt dotterbolag till Peabkoncernen och har verkat i branschen i över 24 år. Med en kombination av det mindre företagets flexibilitet och det stora företagets resurser, har ATS Kraftservice utvecklats till en pålitlig aktör inom sitt område. Bolaget har idag en omsättning på 350 miljoner kronor och består av cirka 100 kompetenta medarbetare. Genom sin närvaro över hela Sverige har de framgångsrikt levererat komplexa och kritiska energiprojekt och fortsätter växa i takt med marknadens ökande behov.

Företagets medarbetare utmärker sig genom sin jordnära, pålitliga och personliga inställning. Man strävar alltid efter att hitta de bästa lösningarna för sina kunder och att bygga långsiktiga relationer. Med korta beslutsvägar och ett familjärt arbetsklimat, förenar ATS Kraftservice en trivsam arbetsmiljö med möjligheten att vara en del av stora och samhällsviktiga projekt.

Nu söker ATS Kraftservice en engagerad projektledare till sin verksamhet i Region Norr, en tjänst med stora utvecklingsmöjligheter i en snabbt växande bransch.
Om rollen

Som projektledare på ATS Kraftservice har du en nyckelroll i att driva projekt från start till slut. Du ansvarar för projektens genomförande och kvalitetssäkring, inklusive anbudsprocessen där du godkänner anbudskalkyler och avtalsvillkor. Rollen innebär att du är huvudansvarig för kontrakts- och lagföljande processer, samt för att säkerställa nödvändiga tillstånd från markägare, kommuner och myndigheter.

Du leder tid- och resursplaneringen, upprättar produktionskalkyler och har ansvaret för projektets ekonomiska resultat. En viktig del av din roll är även att säkerställa att kvalitets-, miljö- och arbetsmiljökrav följs och att eventuella avvikelser hanteras och korrigeras. Du arbetar i nära samverkan med projektorganisationen och ser till att varje projekt levereras med högsta kvalitet och enligt uppsatta tidsramar.
Din profil

Vi söker en projektledare som har erfarenhet av att arbeta självständigt och har en strukturerad arbetsmetodik. Du har förmågan att leda andra och trivs i en roll där du får ta ansvar för både ekonomi och operativt genomförande. Du är resultatorienterad, tydlig i din kommunikation och van vid att arbeta mot deadlines.
Erfarenheter och kompetenskrav

- Några års erfarenhet av projektledning, gärna inom kraft- eller byggsektorn.

- Kunskap inom entreprenadjuridik och ekonomistyrning.

- Erfarenhet av BAS P och BAS U är meriterande.

- Eftergymnasial teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet är meriterande.

- Meriterande erfarenheter inkluderar även auktorisation som elinstallatör, EBR-kunskaper, arbete på väg, samt första hjälpen och ESA.

Den här rollen erbjuder dig möjligheten att vara en del av ett dynamiskt och växande företag inom en framtidsbransch. Du får möjlighet att arbeta med engagerade kollegor i en trivsam arbetsmiljö där utveckling och långsiktiga kundrelationer står i fokus.
Varmt välkommen med din ansökan!

ATS har i denna rekrytering valt att samarbeta med Awexia Executive Search. Alla frågor avseende tjänsten hänvisas till ansvarig rekryteringskonsult Linnéa Nilsson via mejl: linnea.nilsson@awexia.com alternativt telefon +46 76 774 36 06

Ansök nu

Sundsvall söker en motiverad salongsansvarig- SÖK NU!

Frisör
Läs mer Sep 2
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en passionerad frisör som brinner för att utveckla människor? Då har vi perfekta karriärmöjligheter för dig! På Cutters söker vi nu en salongsansvarig i Sverige.

Vi letar efter en salongsansvarig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och brinner för frisöryrket. Vi söker dig som är utpräglat serviceinriktad och alltid ger det lilla extra. Du har förmågan att skapa engagemang och motivera dina medarbetare, samtidigt som du ser till att skapa en bra och inkluderande arbetsmiljö i salongen. Du har en positiv inställning och älskar att sprida glädje omkring dig - alltid med ett stort leende på läpparna.

Våra salongsansvarig skapar resultat genom sina team. Som salongsansvarig har du ansvar för salongens personal och fokuserar på den dagliga driften och utvecklingen av teamet.

För oss på Cutters är det lika viktigt att erbjuda en effektiv och kvalitetssäkrad klippning som att få kunderna att känna sig välkomna. Vi förmedlar en helhetskänsla till våra kunder och vi lägger stor vikt vid detaljer - vi vill få våra kunder att känna sig som superstjärnor. Så om du älskar att klippa och älskar att ge bra service kommer du att trivas hos oss - vi tar hand om varandra, och vårt mål är att skapa den bästa arbetsmiljön för våra anställda ????

Vem är du?

Engagerad, tydlig och resultatorienterad ledare.

Ansvar för bemanning av salongen.

Kunskap om frisörtekniker och trender.

Erfarenhet av att utbilda och träna andra, både individuellt och i grupp.

God kommunikationsförmåga och pedagogiska egenskaper.

Förmåga att arbeta i team och samarbeta med andra delar av organisationen.

Säkerställa att salongen alltid är snygg och ren.

Bidra till ett bra samarbete och en inkluderande arbetsmiljö.

Har god arbetskapacitet, är flexibel och strukturerad.


Utöver detta har du följande kvalifikationer...

Frisörutbildning med certifikat.

Lång erfarenhet kan kompensera för bristande utbildningskrav.

Ledarerfarenhet är meriterande, men inget krav.

God digital kompetens.

Måste kunna tala och skriva svenska eller engelska flytande.

Måste kunna arbeta dag-, kvälls- och lördags- och söndagspass enligt gällande           arbetsschema.

Ha fungerande städ/hygienrutiner och att dessa följs.

Skicka beställningar för produkter/verktyg etc till Area Manager

Informera Area Manager om eventuella arbetsmiljöproblem och andra                             personalärenden

Ansvara för att lösa bemanning vid sjukdomar när Area Manager är frånvarande

Att salongen når lönsamhet


Vi erbjuder...

Bra lönevillkor samt bonus ordning.

Fast anställning med nära uppföljning från regionledare.

God utdanning på Cutters Academy i Oslo.

Sociala och yrkesmässiga evenemang.

Internationella karriärmöjligheter.

En rolig och inspirerande arbetsmiljö där du kan möta nya människor och utveckla         ditt frisörkunnande.


Cutters uppmuntrar sökande oavsett kön, ålder, sexuell läggning, funktionsnedsättning eller etnisk bakgrund att ansöka om våra tjänster.
 
Om arbetsgivaren

Vi har tagit branschen med storm sedan etableringen i Bergen 2015 och har nu över 125 salonger spridda över Norge, Sverige och Finland. Våra salonger är bland de mest besökta i hela landet och vi får mycket uppmärksamhet både från media och kunder.

Vi tror på ständig tillväxt och utveckling, och därför söker vi alltid inspirerande och engagerade personer som vill bli en del av vårt team.

Som en del av vårt team kommer du att uppleva en dynamisk och inspirerande kultur där lärande och utveckling står i centrum. Du får tillgång till den senaste tekniken och våra egna produkter och arbetar tillsammans med talangfulla och entusiastiska kollegor.

Hair we go!

Ansök nu

Svea Vaccin söker sjuksköterska på heltid till Sundsvall

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Aug 27
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Vill du arbeta med preventiv hälsovård i ett expansivt företag där arbetsglädje, hög kompetens, trygghet och kundens hälsa är i fokus? Nu har du chansen att arbeta hos oss på Svea vaccin vilket innebär en unik möjlighet att jobba med friskvård i ett framgångsrikt, ledande hälsoföretag med möjlighet till en fin yrkeskarriär.
Kvalifikationer

Svea Vaccin söker legitimerad sjuksköterska, gärna med några års erfarenhet. Tidigare arbete med vaccination är meriterande.

Vi söker dig som är flexibel och trygg i din yrkesroll och har en positiv personlighet. Du gillar att arbeta med människor och har en stark servicekänsla. Vi arbetar i team med sjuksköterskor och läkare.

Vi arbetar också i en snabb utvecklande bransch som kräver att vi är uppdaterade och därav har vi löpande utbildningar både internt och externt.

Vi söker dig som är självständig, lyhörd för kunden, tydlig, ansvarstagande och noggrann.

Arbetsuppgifter

Allt på en mottagning förekommande arbetsuppgifter men huvuduppgifterna på Svea Vaccin är rådgivning inför resor samt vaccinationer av både vuxna och barn.

Arbetet är självständigt med nära samarbete med våra erfarna läkare och sjuksköterskor.

Utveckling

Vi sätter högt värde på kvalitet och säkerställer därför att all vår personal har rätt kompetens och får utbildning i vad som krävs för att utföra våra tjänster.

Vi uppskattar våra medarbetare och det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Det är viktigt för oss att du visar en stor engagemang för ditt arbete genom att följa utvecklingen och lära nytt. Vi erbjuder utbildningar i samarbete med våra leverantörer.

Anställningsform

Tillsvidare anställning (6 mån provanställning).

Arbetstider

Heltid 100%. Arbete vardagar 10-18:30 lunchstängt 13.30-14.00 och lördagar 10-15. Arbetstiderna följer verksamhetens öppettider.

Kontakt

Välkommen med din ansökan som innehåller CV, personligt brev och kopia på legitimation från Socialstyrelsen.

Urval sker löpande, skicka gärna din ansökan snarast möjligt.

Genom att skicka in din ansökan samtycker du till att CV, Personligt brev och dess personuppgifter behandlas av Svea Vaccin för att hantera din ansökan. Uppgifterna kommer endast att hanteras av oss inom företaget, samt i enlighet med vår Integritetspolicy.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 28
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
 

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande och start kommer att vara under hösten.

Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.

På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.

Vem är du?
Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete
- God telefon- och datorvana
- Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen
- Genuint intresse av bank/finans

Meriterande är:

- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi
- Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete

Vad erbjuder vi?
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:

Möjlighet att önska din arbetstid och schema

Förmånlig bolåneränta

Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.

Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag

Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.


Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com)

Nästa steg i rekryteringsprocessen
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.

Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.


Frågor och kontakt
Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.

I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager:
Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se

Varmt välkommen med din ansökan!

#LI-GT1

Ansök nu

Barnledare för Knatteskutt 1-4 år HT24 i Sundsvall

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Aug 3
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team?

Världens roligaste extrajobb!

Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten
att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger
erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper.
Leka, busa och
sprida glädje till barnen!


Vi på Einar Sports söker nu ledare till Knatteskutt, Sveriges största Idrottsskola för barn som är mellan 1-4 år.

 Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Har takten och rytmen given i kroppen

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Vad är Knatteskutt?

På Knatteskutt får barnen hoppa, springa, dansa och lek med boll. Här blandar vi olika idrottsaktiviteter på ett lekfullt och roligt sätt

Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla idrottsbanor, övningar och lekar är färdigplanerat. Du som ledare kan då lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! 

Som ledare får du coachning under terminen, du deltar på en ledarutbildning och du kommer att vara en del av ett fantastiskt ledarteam på över 400 ledare.

Du får helt enkelt världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.
Info om anställningen:

Timanställning

Arbetet pågår under hösten 2024 med start vecka 35.

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på hösten som är 8 respektive 6 veckor och två kurser på våren som också är 8 respektive 6 veckor.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-4h/veckan.


Mer info får du via eventuell telefonintervju

MERIT: Du får gärna studera till (eller vara färdig) förskolelärare eller liknande utbildning. Du har gärna gått estetiska programmet på gymnasiet, jobbat som gruppträningsinstruktör, annan dansutbildning eller liknande. Detta är inget krav för att söka, du kan ändå ha den rätta personligheten.
Du kommer vara den som inspirerar nästa generation till ett aktivt liv!

 

Ansök nu!

  Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu