Sundsvall: HR-specialist

Hitta ansökningsinfo om jobbet HR-specialist i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-03 // Varaktighet: Heltid

Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Nu behöver vi stärka upp med en HR-specialist till vårt HR-team som idag består av sex engagerade medarbetare.

I rollen som HR-specialist arbetar du med rådgivning till chefer inom myndigheten. Du ger kvalitetssäkert, konstruktivt och operativt stöd utifrån verksamhetens behov.

Har du erfarenhet av lönebildning och trivs i en roll där ditt fokus är att stödja chefer i hela lönebildningsområdet? Gillar du dessutom att jobba konsultativt och verksamhetsnära, då kan det här vara en roll för dig!

Du kommer att leda och samordna myndighetens lönebildningsarbete vilket bland annat innefattar lönesättning vid nyanställningar och årliga lönerevision- och lönekartläggningsprocesser. Du kommer vara ett stöd i frågor kopplade till centrala och lokala avtal om lön och andra ersättningar. Inom dessa frågor kommer du arbeta i HR-/lönesystemet Heroma.

Du ansvarar tillsammans med övriga HR-specialister och HR-administratörer för att hantera verksamhetens löpande behov av stöd och service inom hela HR-området. En stor del handlar om att ge stöd och service i rekrytering- och anställningsprocessens olika steg.

Inom HR arbetar vi agilt och teambaserat och tillsammans med dina kollegor bidrar du till enhetens utveckling av processer och arbetssätt.

Som HR-specialist är det viktigt att du företräder etablerade riktlinjer, processer och gällande lagstiftning. Vi ser det som självklart att du omvärldsbevakar och trendspanar inom ditt expertområde.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som samarbetar bra med andra samtidigt som du är självgående, strukturerad och driver ditt eget arbete framåt.

Då du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor utgår vi från att du trivs med att arbeta i team och har en hög servicekänsla. I rollen kommer du ha många kontakter och vi förutsätter att du är kommunikativ och duktig på att skapa och bibehålla goda relationer.

Som person är du stabil och trivs i en dynamisk miljö där du ser möjligheter i förändring. Vidare är du öppen för att prova nya arbetssätt och ny teknik.

Förutom det har du även:

• relevant akademisk examen eller kompetens som utvecklats utifrån flerårig erfarenhet av arbetsområdet och som arbetsgivaren bedömer som likvärdig
• flerårig erfarenhet av brett kvalificerat HR-arbete, specifikt inom lönebildning och med konsultativt chefsstöd
• erfarenhet av att tolka och tillämpa arbetsrättsliga lagar och avtal
• erfarenhet av att arbeta i digitala HR-system
• god förmåga i svenska språket i både tal och skrift.

Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av statliga villkorsavtal och särregleringar.

Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Bifoga personligt brev och CV.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Läs mer om alla våra förmåner på bolagsverket.se/om/oss/jobb.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som HR-specialist/HR-adviser

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som HR-specialist/HR-adviser.

HR-specialist till HR-avdelningen

Läs mer Sep 4
HR-avdelningen arbetar med hela kompetensförsörjningsprocessen och delprocesserna attrahera, rekrytera, utveckla, behålla och avveckla. Vi ger stöd till universitetets ledning, institutioner och avdelningar. Inom Mittuniversitetet är vi 13 personer som arbetar på HR-avdelningen. Tillsammans utgör vi en avdelning som arbetar med vårt gemensamma uppdrag, uppdelat på orterna Sundsvall och Östersund.



Arbetsuppgifter

Som HR-specialist arbetar du tillsammans med de HR-specialister som ansvarar för att ge våra chefer och arbetsgivarföreträdare specialiststöd i frågor inom hela HR-området inom ramen för kompetensförsörjaprocessen (ARUBA).

Du arbetar inom delprocessen rekrytera, men kan komma att arbeta med alla förekommande arbetsuppgifter inom ramen för rollen som HR-specialist. Du arbetar både självständigt och tillsammans med kollegor och sköter ditt arbete i enlighet med gällande föreskrifter, avtal och interna dokument.

Den konsultativa rollen ställer höga krav på ett pedagogiskt och problemlösande förhållningssätt. Du arbetar med alltifrån rent administrativa HR-frågor till mer kvalificerade HR-uppgifter. I arbetsuppgifterna ingår att medverka i gemensamt utvecklingsarbete samt genomföra/delta i utbildningar. Du bidrar till att universitetet bedriver ett effektivt och verksamhetsanpassat HR-arbete.

Du samverkar både internt inom organisationen, med fackliga parter samt externt utanför organisationen. Du är direkt underställd HR-chefen och arbetar i team med HR-administratörer och HR-specialister samt direkt mot verksamheten. Du bidrar till att HR är en kunskapsbärande partner och att våra arbetsgivarföreträdare får det stöd de behöver, inom ramen för HR- avdelningens uppdrag, för att kunna fullgöra sitt arbetsgivar- samt chefsansvar.


Din bakgrund

Du ska ha relevant examen på högskole- eller universitetsnivå med inriktning mot HR.

Du ska ha erfarenhet av att arbeta på en HR-avdelning. Du ska ha arbetat med kompetensförsörjning och rekrytering under ett antal år. Erfarenhet från HR-arbete inom statlig sektor är meriterande.

Du har förmåga att stödja, coacha och utveckla chefer i sin arbetsgivarroll. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, har goda kunskaper i både svenska och engelska och vana av att arbeta med digitala plattformar.

 

Dina egenskaper

I rollen som HR-specialist behöver du ha ett starkt intresse för hela HR-området och stor förståelse för helheten och dess delar. Du trivs med att arbeta både processinriktat och situationsanpassat där du tar ansvar för din uppgift och strukturerar samt driver frågor på ett bra sätt. Som person är du trygg, stabil och har god självinsikt. Du arbetar lika bra självständigt som tillsammans med kollegor, har en god pedagogisk förmåga, är lyhörd och kommunicerar på ett konstruktivt sätt. För att lyckas i rollen underhåller du din kompetens kontinuerligt, har en aktiv omvärldsbevakning och är en kunskapsresurs för andra.

Eftersom HR är en funktion som ger stöd till arbetsgivarföreträdare krävs att du är serviceinriktad, tydlig och påläst i alltifrån föreskrifter till interna styrdokument.


Anställningsform: Tillsvidare

Omfattning: 100%

Tillträde: Vintern 2024

Anställningsort: Sundsvall eller Östersund

Lön: Individuell lönesättning tillämpas.

 

Kontaktperson

Närmare upplysningar lämnas av HR-chef Victoria Sjöbom, tfn 072-595 73 18. 


Ansökan

Ansökningshandlingar ska vara på svenska.

Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast 2024-09-27.

Mittuniversitetet, med campus både i Sundsvall och Östersund, är ett lärosäte med närhet till studenter, kollegor och det omgivande samhället. Samtidigt befinner vi oss intill hav, skog och fjäll vilket skapar förutsättningar för en fantastisk livskvalitet. Här skapas ny kunskap genom internationellt framgångsrik forskning och utbildningar som bidrar till samhällsutvecklingen. På så sätt medverkar vi till en hållbar framtid och en bättre värld.


Som anställd vid Mittuniversitetet ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. Vi erbjuder bland annat flexibla arbetstider, stöd för friskvårdsaktiviteter, löneutfyllnad vid föräldraledighet och sjukdom. Du får också generöst med semesterdagar.


Välkommen till ett universitet där människor möts, inspireras och tänker nytt.


Mittuniversitetet arbetar aktivt för lika villkor och strävar efter att ta tillvara de kvaliteter som mångfald och jämställdhet ger verksamheten. Dina personuppgifter behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Vi tar gärna emot frågor från dig som är intresserad av att jobba hos oss men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Ansök nu

HR-strateg

Läs mer Apr 11
Målet och drivkraften för oss på Sundsvall Energi är att våra verksamheter el, fjärrvärme, fjärrkyla, energitjänster, laddtjänster och återvinning ska vara bra både för människorna och miljön samt bidra till Sundsvallsregionens fortsatta utveckling. Vi är det lokala alternativet på energimarknaden och står för mod, helhetssyn och öppenhet i våra relationer. Den huvudsakliga produktionen av fjärrvärme och el sker vid Korstaverket. Vid Blåberget hanterar vi avfall för material- och energiåtervinning samt deponering. Sundsvall Energi ägs av Sundsvalls kommun och ingår i Stadsbacken AB. Vi är cirka 120 medarbetare och omsätter cirka 680 Mkr. Vi arbetar för en hållbar utveckling i Sundsvall och lägger stor vikt vid en jämställd och drogfri arbetsplats.



ARBETSUPPGIFTER
Som HR-strateg kommer du att arbeta med olika typer av personalfrågor. Du kommer att ansvara för och arbeta dedikerat mot en organisationsenhet för vilken du tar helhetsansvaret för de arbetsrättsliga frågorna. Inom ditt ansvarsområde driver du självständigt alla förekommande arbetsrättsliga ärenden i dialog och samverkan med chefen. Genom coachande samtal och interna utbildningar delar du med dig av din kunskap och stöttar därigenom proaktivt organisationens chefer. En naturlig följd av detta är att du också utvecklar utbildningsmaterial tillsammans med dina kollegor som arbetar med HR frågor samt deltar i, eller ansvarar för, interna och/eller kommunkoncerngemensamma utvecklingsprojekt inom HR.

I ditt ansvarområde ingår att ge stöd och råd till organisationens chefer inom HR-området, genom att följa och agera sakkunnig inom företagets HR-processer såsom lönebildning, samverkan/ förhandlingar, rekrytering, rehabilitering, kompetensförsörjning och arbetsmiljö. I din roll kommer du driva och implementera HR-relaterade förbättringsprojekt. Du kommer även vara delaktig i utvecklingen att digitalisera företagets process för bland annat kompetensuppföljning och utbildning.
Du stödjer arbetsgivaren i samverkansfrågor och fackliga förhandlingar samt agerar sakkunnig inom arbetsrätt och avtalsfrågor. I rollen kommer du främst att arbeta tillsammans med chefer och medarbetare inom produktionen, där du coachar, utbildar och stödjer dina kollegor inom deras verksamhet. Du har även kontakt med fackliga företrädare och skyddsombud samt ansvarar för att ta fram HR-statistik och att stödja ekonomerna vid budget- och bokslutsarbetet.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har akademisk examen inom HR eller motsvarande examen med beteendevetenskaplig inriktning. Du har mångårig yrkeserfarenhet inom HR, gärna med erfarenheter av arbetsrätt. Du är van att arbeta både strategiskt- och operativt inom HR-område och att säkerställa efterlevnaden av HR-processerna.
Vi tror att du kommer att uppskatta att arbeta hos oss om du, liksom vi, motiveras av att arbeta processorienterat där ständiga förbättringar och att nå de uppsatta målen är drivkraften. Du trivs som bäst när du får utmanas i din roll och när det finns möjlighet att agera och göra skillnad.
Vår framgång bygger på att vi bryr oss om varandra och därför är det viktigt att du har hög integritet och mod, är öppen och ärlig i din dialog med andra, har en helhetssyn samt en förståelse för att människors olikheter, bakgrunder och tidigare erfarenheter påverkar hur det du säger tolkas. Du bygger dina relationer genom tillit, inkludering och respekt för människors olikheter. Vi hoppas att du, liksom vi, tycker det är viktigt att vi agerar tillsammans, oberoende av roll i verksamheten.
Vidare har du en gedigen erfarenhet av att arbeta i PA-system, samt att ta ut och sammanställa statistik. Goda kunskaper i att arbeta i MS Excel är ett krav. Det är även meriterande med kunskap i PA-systemet Heroma, samt erfarenhet i att arbeta i LMS-plattform. Du formulera dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska samt innehar B-körkort.

Vi arbetar för en drogfri arbetsplats varför drogtest är obligatoriskt vid nyanställningar.


ÖVRIGT
Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

I Sundsvalls kommun gillar vi olika och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

HR-strateg

Läs mer Apr 16
Målet och drivkraften för oss på Sundsvall Energi är att våra verksamheter el, fjärrvärme, fjärrkyla, energitjänster, laddtjänster och återvinning ska vara bra både för människorna och miljön samt bidra till Sundsvallsregionens fortsatta utveckling. Vi är det lokala alternativet på energimarknaden och står för mod, helhetssyn och öppenhet i våra relationer. Den huvudsakliga produktionen av fjärrvärme och el sker vid Korstaverket. Vid Blåberget hanterar vi avfall för material- och energiåtervinning samt deponering. Sundsvall Energi ägs av Sundsvalls kommun och ingår i Stadsbacken AB. Vi är cirka 120 medarbetare och omsätter cirka 680 Mkr. Vi arbetar för en hållbar utveckling i Sundsvall och lägger stor vikt vid en jämställd och drogfri arbetsplats.



ARBETSUPPGIFTER
Som HR-strateg kommer du att arbeta med olika typer av personalfrågor. Du kommer att ansvara för och arbeta dedikerat mot en organisationsenhet för vilken du tar helhetsansvaret för de arbetsrättsliga frågorna. Inom ditt ansvarsområde driver du självständigt alla förekommande arbetsrättsliga ärenden i dialog och samverkan med chefen. Genom coachande samtal och interna utbildningar delar du med dig av din kunskap och stöttar därigenom proaktivt organisationens chefer. En naturlig följd av detta är att du också utvecklar utbildningsmaterial tillsammans med dina kollegor som arbetar med HR frågor samt deltar i, eller ansvarar för, interna och/eller kommunkoncerngemensamma utvecklingsprojekt inom HR.

I ditt ansvarområde ingår att ge stöd och råd till organisationens chefer inom HR-området, genom att följa och agera sakkunnig inom företagets HR-processer såsom lönebildning, samverkan/ förhandlingar, rekrytering, rehabilitering, kompetensförsörjning och arbetsmiljö. I din roll kommer du driva och implementera HR-relaterade förbättringsprojekt. Du kommer även vara delaktig i utvecklingen att digitalisera företagets process för bland annat kompetensuppföljning och utbildning.
Du stödjer arbetsgivaren i samverkansfrågor och fackliga förhandlingar samt agerar sakkunnig inom arbetsrätt och avtalsfrågor. I rollen kommer du främst att arbeta tillsammans med chefer och medarbetare inom produktionen, där du coachar, utbildar och stödjer dina kollegor inom deras verksamhet. Du har även kontakt med fackliga företrädare och skyddsombud samt ansvarar för att ta fram HR-statistik och att stödja ekonomerna vid budget- och bokslutsarbetet.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har akademisk examen inom HR eller motsvarande examen med beteendevetenskaplig inriktning. Du har mångårig yrkeserfarenhet inom HR, gärna med erfarenheter av arbetsrätt. Du är van att arbeta både strategiskt- och operativt inom HR-område och att säkerställa efterlevnaden av HR-processerna.
Vi tror att du kommer att uppskatta att arbeta hos oss om du, liksom vi, motiveras av att arbeta processorienterat där ständiga förbättringar och att nå de uppsatta målen är drivkraften. Du trivs som bäst när du får utmanas i din roll och när det finns möjlighet att agera och göra skillnad.
Vår framgång bygger på att vi bryr oss om varandra och därför är det viktigt att du har hög integritet och mod, är öppen och ärlig i din dialog med andra, har en helhetssyn samt en förståelse för att människors olikheter, bakgrunder och tidigare erfarenheter påverkar hur det du säger tolkas. Du bygger dina relationer genom tillit, inkludering och respekt för människors olikheter. Vi hoppas att du, liksom vi, tycker det är viktigt att vi agerar tillsammans, oberoende av roll i verksamheten.
Vidare har du en gedigen erfarenhet av att arbeta i PA-system, samt att ta ut och sammanställa statistik. Goda kunskaper i att arbeta i MS Excel är ett krav. Det är även meriterande med kunskap i PA-systemet Heroma, samt erfarenhet i att arbeta i LMS-plattform. Du formulera dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska samt innehar B-körkort.

Vi arbetar för en drogfri arbetsplats varför drogtest är obligatoriskt vid nyanställningar.


ÖVRIGT
Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

I Sundsvalls kommun gillar vi olika och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

HR-strateg

Läs mer Apr 11
Målet och drivkraften för oss på Sundsvall Energi är att våra verksamheter el, fjärrvärme, fjärrkyla, energitjänster, laddtjänster och återvinning ska vara bra både för människorna och miljön samt bidra till Sundsvallsregionens fortsatta utveckling. Vi är det lokala alternativet på energimarknaden och står för mod, helhetssyn och öppenhet i våra relationer. Den huvudsakliga produktionen av fjärrvärme och el sker vid Korstaverket. Vid Blåberget hanterar vi avfall för material- och energiåtervinning samt deponering. Sundsvall Energi ägs av Sundsvalls kommun och ingår i Stadsbacken AB. Vi är cirka 120 medarbetare och omsätter cirka 680 Mkr. Vi arbetar för en hållbar utveckling i Sundsvall och lägger stor vikt vid en jämställd och drogfri arbetsplats.



ARBETSUPPGIFTER
Som HR-strateg kommer du att arbeta med olika typer av personalfrågor. Du kommer att ansvara för och arbeta dedikerat mot en organisationsenhet för vilken du tar helhetsansvaret för de arbetsrättsliga frågorna. Inom ditt ansvarsområde driver du självständigt alla förekommande arbetsrättsliga ärenden i dialog och samverkan med chefen. Genom coachande samtal och interna utbildningar delar du med dig av din kunskap och stöttar därigenom proaktivt organisationens chefer. En naturlig följd av detta är att du också utvecklar utbildningsmaterial tillsammans med dina kollegor som arbetar med HR frågor samt deltar i, eller ansvarar för, interna och/eller kommunkoncerngemensamma utvecklingsprojekt inom HR.

I ditt ansvarområde ingår att ge stöd och råd till organisationens chefer inom HR-området, genom att följa och agera sakkunnig inom företagets HR-processer såsom lönebildning, samverkan/ förhandlingar, rekrytering, rehabilitering, kompetensförsörjning och arbetsmiljö. I din roll kommer du driva och implementera HR-relaterade förbättringsprojekt. Du kommer även vara delaktig i utvecklingen att digitalisera företagets process för bland annat kompetensuppföljning och utbildning.
Du stödjer arbetsgivaren i samverkansfrågor och fackliga förhandlingar samt agerar sakkunnig inom arbetsrätt och avtalsfrågor. I rollen kommer du främst att arbeta tillsammans med chefer och medarbetare inom produktionen, där du coachar, utbildar och stödjer dina kollegor inom deras verksamhet. Du har även kontakt med fackliga företrädare och skyddsombud samt ansvarar för att ta fram HR-statistik och att stödja ekonomerna vid budget- och bokslutsarbetet.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har akademisk examen inom HR eller motsvarande examen med beteendevetenskaplig inriktning. Du har mångårig yrkeserfarenhet inom HR, gärna med erfarenheter av arbetsrätt. Du är van att arbeta både strategiskt- och operativt inom HR-område och att säkerställa efterlevnaden av HR-processerna.
Vi tror att du kommer att uppskatta att arbeta hos oss om du, liksom vi, motiveras av att arbeta processorienterat där ständiga förbättringar och att nå de uppsatta målen är drivkraften. Du trivs som bäst när du får utmanas i din roll och när det finns möjlighet att agera och göra skillnad.
Vår framgång bygger på att vi bryr oss om varandra och därför är det viktigt att du har hög integritet och mod, är öppen och ärlig i din dialog med andra, har en helhetssyn samt en förståelse för att människors olikheter, bakgrunder och tidigare erfarenheter påverkar hur det du säger tolkas. Du bygger dina relationer genom tillit, inkludering och respekt för människors olikheter. Vi hoppas att du, liksom vi, tycker det är viktigt att vi agerar tillsammans, oberoende av roll i verksamheten.
Vidare har du en gedigen erfarenhet av att arbeta i PA-system, samt att ta ut och sammanställa statistik. Goda kunskaper i att arbeta i MS Excel är ett krav. Det är även meriterande med kunskap i PA-systemet Heroma, samt erfarenhet i att arbeta i LMS-plattform. Du formulera dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska samt innehar B-körkort.

Vi arbetar för en drogfri arbetsplats varför drogtest är obligatoriskt vid nyanställningar.


ÖVRIGT
Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

I Sundsvalls kommun gillar vi olika och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Bolagsverket

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Bolagsverket .

Agil teammedlem med inriktning krav/test

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Aug 14
Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Vi är mitt i en spännande utvecklingsresa där vi hela tiden utforskar ny teknik i syfte att lösa problem och bygga tjänster som direkt ger värde för våra kunder. Vi behöver stärka upp med fler stjärnor och söker nu en engagerad person som har sin kompetens inriktad mot agilt krav- och testarbete.

Våra utvecklingsteam består av olika kompetenser där arbetet präglas av samarbete, gemensamt ansvarstagande och ständigt lärande, både vad gäller arbetssätt, tekniker och verktyg. Teamets arbete och ansvar omfattar vidmakthållande, vidareutveckling och nyutveckling av de it-tjänster och it-komponenter som teamet ansvarar för. På Bolagsverket och i teamet kommer du att få arbeta med härliga kollegor som är hjälpsamma, tillitsfulla och lösningsorienterade.

I din roll kommer du att delta med stort engagemang i utvecklingsarbetet från inledande kravställning och analys till implementering, test och driftsättning med fokus på krav och test. Inom utvecklingsteamet tar ni ett stort ansvar och hjälper varandra där det finns behov för att tillsammans nå era leveransmål.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har:

• eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande erfarenheter som arbetsgivaren bedömer som likvärdig för rollen
• minst 3 års erfarenhet av kravhantering och/eller testarbete (både manuella och/eller automatiserade) inom IT
• erfarenhet av arbete i medelstora eller stora it-organisationer med inriktning på krav och test inom förvaltning, ny- och vidareutveckling av it-stöd
• förmågan att uttrycka dig mycket väl på svenska och väl på engelska i tal och skrift.

Vi ser det som meriterande om du har:
• kunskap om och några års erfarenhet av att praktiskt arbeta i agila team och tillämpning av agila arbetssätt (exempelvis SAFe, Scrum eller Kanban)
• kunskap om och några års erfarenhet av att praktiskt arbeta med tillgänglighetstester och Beteende Driven utveckling (BDD)
• kunskap om och några års erfarenhet av ett eller flera testverktyg (exempelvis Jira Xray, Gherkin, Selenium, Cypress m.m.)
• kunskap om och erfarenhet av tillgänglighets- och UX-arbete i samband med krav- och/eller testarbete
• praktisk erfarenhet av att arbeta med och i ITIL-processerna.

Som person tycker du om att samarbeta med andra och du lyssnar, kommunicerar och löser problem på att konstruktivt sätt. Du söker gärna möjlighet till utveckling, gillar att lära dig nya saker och är öppen för förändringar. Vidare har du en förmåga att se vad som kan förbättras och ser logik och samband i komplex information eller miljö.

Vill du veta mer om arbetssätt, verktyg, testning, programspråk eller vårt agila arbetssätt? Gå in och läs här:
Systemutveckling på Bolagsverket:
https://bolagsverket.se/omoss/jobbahososs/jobbameditpabolagsverket/systemutvecklingpabolagsverket

Placeringsort är Sundsvall.

Låter detta som något för dig? Skicka in en ansökan och berätta mer om dig så tar vi det därifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Bifoga personligt brev och CV.

Utifrån verksamhetens krav och behov erbjuder Bolagsverket medarbetare möjlighet att arbeta på distans men du behöver på regelbunden basis kunna arbeta på plats på kontoret i Sundsvall.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Läs mer om alla våra förmåner på bolagsverket.se/om/oss/jobb.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

Avdelningschef till Företagsavdelningen

Avdelningschef, statlig
Läs mer Jun 19
Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Vill du vara med och driva digitaliseringen framåt och förenkla vardagen för Sveriges företagare? Drivs du av möjligheten att arbeta med innovativa lösningar och moderna arbetssätt? Vi söker dig som brinner för att leverera service till kunder och som trivs med att arbeta i en dynamisk och utvecklingsinriktad verksamhet.
Låter det intressant? Då har vi jobbet för dig.

Bolagsverket har en stor och produktionsintensiv registreringsverksamhet. Avdelningen består av fyra enheter och har ca 270 medarbetare.

I rollen som avdelningschef är du ansvarig för Bolagsverkets ärendehandläggning och kundservice, där din förmåga att förstå och tillgodose våra kunders behov spelar en central roll. Genom samverkan både internt och externt strävar du efter att hitta innovativa lösningar för att förbättra och förenkla våra tjänster. Tillsammans med din ledningsgrupp leder och samordnar du verksamheten och dess utvecklingsinsatser. Du säkerställer att vår verksamhet och våra tjänster drivs effektivt, rättssäkert och med hög kvalitet, både nu och i framtiden.

Som avdelningschef har du en strategisk och övergripande roll med ansvar för budget, resultat och personal. Du inspirerar och engagerar för att möta dagens och framtidens behov och strävar efter att skapa en arbetsmiljö som främjar samarbete, kreativitet och utvecklingsfokus.

Rapportering sker till generaldirektören och du ingår i Bolagsverkets strategiska ledningsgrupp där ni tillsammans ansvarar för genomförandet av myndighetens uppdrag.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har:
• akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig
• flerårig aktuell erfarenhet av ledarskap och av att leda andra chefer
• goda kunskaper om och erfarenhet av statlig eller annan offentlig verksamhet
• erfarenhet av att leda och driva produktionsintensiv verksamhet
• erfarenhet av arbete med strategiska utvecklings- och förändringsarbeten i större omfattning
• goda kunskaper i svenska och engelska

Vi söker en ledare som är tydlig, trygg och kommunikativ i sitt ledarskap. Du är mål- och resultatorienterad och välkomnar digitala verktyg och processer för att nå fram. Ditt förhållningssätt präglas av nytänkande och framåtanda, med vilja, förmåga och mod att driva utveckling.

Ditt ledarskap genomsyras av tillit och förtroende och du är skicklig på att leda genom andra och att skapa engagemang och delaktighet. Det visar sig genom goda relationer och samarbeten såväl inom som utanför verksamheten. Du har god förmåga och erfarenhet av att strategiskt planera, prioritera, koordinera och följa upp såväl pågående som nya verksamhetsövergripande arbeten.

Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med vår ledarskapspolicy. Chefer på Bolagsverket:

• beaktar helheten
• agerar medvetet i vardagen
• kommunicerar kontinuerligt
• skapar förutsättningar

Befattningen ingår i den lokala chefskretsen och omfattas av chefsavtalet.

Placeringsort: Sundsvall eller enligt överenskommelse. Förutom vårt kontor i Sundsvall har Bolagsverket även kontorsplatser i centrala Stockholm, men du behöver på regelbunden basis kunna arbeta i Sundsvall.

Välkommen med din ansökan!


ÖVRIGT
Har du frågor angående tjänsten så kontakta Generaldirektör Inga Otmalm, åter i tjänst 2 augusti.
Övrig tid kontakta Heléne Lindquist.

Bifoga personligt brev och CV.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Läs mer om alla våra förmåner på bolagsverket.se/om/oss/jobb.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

Systemutvecklare - Backend/Frontend

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jun 28
Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Frontend, backend eller fullstack? Hos oss har du stor möjlighet att välja bland områden som just du vill jobba med! Vi är nämligen övertygade om att du gör ett bättre jobb när du kan påverka din arbetssituation och vardag. Så, vill du ha ett jobb där du får balans mellan jobb och fritid, samtidigt som du får jobba med ny teknik, leverera kundnytta och vara med hela vägen från analys, krav, design och implementation, till test och förvaltning? Är svaret ja? Då kommer du trivas hos oss!

Vi är mitt i en spännande utvecklingsresa där vi hela tiden utforskar ny teknik i syfte att lösa problem och bygga tjänster som direkt ger värde för våra kunder. Hos oss blir du en del av ett självstyrande agilt team där du, tillsammans med produktägare, testare och UX-designer, får påverka programspråk, utvecklingsverktyg och arbetssätt. I teamet kompletterar medlemmarna varandra med olika tekniska färdigheter men där vi hela tiden strävar efter mångsidighet enligt T-shaping.

Som backend-utvecklare jobbar du bland annat med:
• microservice-utveckling i av REST-baserade tjänster i Java med Spring Boot
• hela DevOps-kedjan med bl a Docker, Kubernetes, Helm, Promeheus, Splunk och Grafana.
• bygg, leverans och deploy med CI/CD-pipelines med bl a Git, Maven, GitLab, SonarQube och Harbor
• API-utveckling med REST API och WSO2 och event-drivna flöden med Kafka.
• testdriven och beteendedriven utveckling (TDD/BDD)

Som frontend-utvecklare jobbar du bland annat med:
• frontend-utveckling med JavaScript-baserade ramverk, Vue.js med fokus på Vue3 (Vue Best Practices och Vue API)
• HTML5, TypeScript, Postcss och Cypress
• hela CI/CD, DevOps-kedjan med bl a Git, NodeJS, Docker, Kubernetes.
• webbtillgänglighet (WCAG)
• testdriven och beteendedriven utveckling (TDD/BDD)

Placeringsort är Sundsvall.

Utifrån verksamhetens krav och behov erbjuder Bolagsverket medarbetare möjlighet att arbeta på distans under några dagar i veckan.

KVALIFIKATIONER
Är du en kreativ, analytisk och strukturerad systemutvecklare med ett stort teknikintresse som tycker om att samarbeta med andra? Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i agila (tvärfunktionella) team och är en person som lyfter blicken och kan se större perspektiv, då är du personen vi söker!

Förutom det har du även:
• En eftergymnasial utbildning inom it eller annan utbildning eller erfarenhet som vi bedömer som likvärdig.
• Aktuell och relevant arbetslivserfarenhet inom systemutveckling.
• Förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.

Vi ser det som meriterande om du har:
• Erfarenhet av Java för Backend och/eller Vue när det gäller Frontend (eller motsvarande script-ramverk).
• Fler än två års aktuell och relevant arbetslivserfarenhet inom systemutveckling.
• Relevant akademisk utbildning på högskola eller universitet.
• Erfarenhet av arbete i skalat agilt arbetssätt t. ex. SAFe.

För oss är det viktigt att du vill utvecklas tillsammans med oss. Vi kommer därför att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi kan komma att använda arbetsprover i denna rekrytering.

Vill du veta mer om arbetssätt, verktyg, testning, programspråk eller vårt agila arbetssätt? Gå in och läs här:

Rollen som systemutvecklare Bolagsverket:
https://bolagsverket.se/omoss/jobbahososs/jobbameditpabolagsverket/rollensomsystemutvecklare

Systemutveckling på Bolagsverket:
https://bolagsverket.se/omoss/jobbahososs/jobbameditpabolagsverket/systemutvecklingpabolagsverket

Låter detta som något för dig? Skicka in en ansökan och berätta mer om dig (och vad du är intresserad av) så tar vi det därifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Bifoga personligt brev och CV.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Läs mer om alla våra förmåner på bolagsverket.se/om/oss/jobb.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

Systemutvecklare - Lead Developer

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jun 28
Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Är du en senior systemutvecklare som är redo att ta nästa steg i din utveckling? Vi har en ny roll på vår utvecklingsenhet och söker nu Lead Developers till våra utvecklingsteam som vill vara med och driva och koordinera vår teknikförflyttning.

Vi är mitt i en spännande utvecklingsresa där vi hela tiden utforskar ny teknik i syfte att lösa problem och bygga tjänster som direkt ger värde för våra kunder. Hos oss blir du en del av ett självstyrande agilt team där du, tillsammans med produktägare, testare och UX-designer, får påverka programspråk, utvecklingsverktyg och arbetssätt. I teamet kompletterar medlemmarna varandra med olika tekniska färdigheter men där vi hela tiden strävar efter mångsidighet enligt T-shaping.

Som Lead Developer jobbar du i huvudsak med systemutveckling med inriktning mot Javautveckling med Microservices av REST-baserade tjänster i Java med Spring Boot, inkluderande hela DevOps-kedjan med bl a Docker och Kubernetes. Även frontend-utveckling med TypeScript och Vue blir en del av din vardag.

Du kommer även att fokusera på att:

• Inspirera och introducera teamet i förbättrat arbetssätt kring systemutveckling, CI/CD, DevOps, DevSecOps samt ny teknik.
• Identifiera och lösa tekniska hinder som bromsar teamets framdrift samt att säkerställa att dessa hanteras.
• Ge stöd för att identifiera teknisk skuld som kräver LCH och kommunicera detta tydligt så att Scrum master kan planera upp insatserna samt teamet har möjlighet att ta sitt ansvar.
• Vara en talesperson inom teamets ansvarsområde kring viktiga aktiviteter, kravställningar och avväganden kring teknik gentemot PM och PO som påverkar planering och prioritering.
• Säkerställa teamets Continuous Delivery Pipeline.
• Besluta och peka ut riktning i teamets teknik- och utvecklingsfrågor som inte rör arkitekturella frågeställningar.

Placeringsort är Sundsvall.

Utifrån verksamhetens krav och behov erbjuder Bolagsverket medarbetare möjlighet att arbeta på distans under några dagar i veckan.

KVALIFIKATIONER
Är du en kreativ och analytisk systemutvecklare med ett stort ledar- och teknikintresse som tycker om att samarbeta med andra? Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i agila (tvärfunktionella) team och är en kommunikativ person som vill ta dig an en ledande roll, då är du personen vi söker!

Förutom det har du även:
• En eftergymnasial utbildning inom it eller annan utbildning eller erfarenhet som vi bedömer som likvärdig.
• Aktuell och relevant arbetslivserfarenhet inom systemutveckling samt agila arbetssätt.
• Förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.

Vi ser det som meriterande om du har:
• Erfarenhet som Lead Developer eller mjukvaruarkitekt
• Flera års aktuell och relevant arbetslivserfarenhet inom systemutveckling.
• Relevant akademisk utbildning på högskola eller universitet
• Utbildning och/eller certifiering som Lead Developer.
• Erfarenhet av arbete i skalat agilt arbetssätt t. ex. SAFe.

För oss är det viktigt att du vill utvecklas tillsammans med oss. Vi kommer därför att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi kan komma att använda arbetsprover i denna rekrytering.

Vill du veta mer om arbetssätt, verktyg, testning, programspråk eller vårt agila arbetssätt? Gå in och läs här:

Rollen som systemutvecklare Bolagsverket:
https://bolagsverket.se/omoss/jobbahososs/jobbameditpabolagsverket/rollensomsystemutvecklare

Systemutveckling på Bolagsverket:
https://bolagsverket.se/omoss/jobbahososs/jobbameditpabolagsverket/systemutvecklingpabolagsverket

Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Bifoga personligt brev och CV.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Läs mer om alla våra förmåner på bolagsverket.se/om/oss/jobb.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

Handläggare Företagsavdelningen

Handläggare, offentlig förvaltning/Utredare, offentlig förvaltning
Läs mer Jul 22
Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Handläggare på Företagsavdelningen jobbar med många varierande arbetsuppgifter, inom flera områden och med olika ärendetyper. Som handläggare hos oss är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att handlägga, utreda, bedöma och besluta i olika ärenden med stöd av lagar och regler. Du har daglig kontakt med våra kunder där du ger dem support och svarar på frågor på ett professionellt sätt och med kunden i fokus. Det sker via telefon men även skriftligt, både på svenska och på engelska.

Du ansvarar för dina egna ärenden där du och dina kollegor har ett nära samarbete. Arbetet är omväxlande i sin svårighetsgrad och varierar mellan självständigt arbete och arbete tillsammans med kollegor och andra berörda parter.

Som handläggare kommer du att jobba med olika typer av handläggning av de ärendetyper som finns inom avdelningens uppdrag och alla dessa kan bli aktuella över tid.

KVALIFIKATIONER
Vi behöver dig som arbetar strukturerat och självständigt. Du är noggrann och tar ansvar för dina arbetsuppgifter, håller deadlines och behåller fokus även när det är mycket att göra.

Du gillar och har lätt för att lära dig nya saker och är öppen för nya arbetssätt. Det är viktigt för dig att ditt jobb blir utfört på bästa sätt och med hög kvalitet. Du är kommunikativ genom att ställa frågor, informera och i dina samtal. Du samarbetar bra med dina arbetskamrater för att ni tillsammans ska nå ett gott resultat för kundernas bästa.

Känner du igen dig i den beskrivningen? Då kan du gå vidare i urvalet om du har:
- slutförd och godkänd gymnasieutbildning.
- cirka ett års aktuell arbetslivserfarenhet med goda resultat av handläggning samt support och kundservice via telefon från verksamhet med arbetsuppgifter som vi bedömer vara liknade vår verksamhet, exempelvis inom bank, försäkringsbranschen, redovisningsbyrå eller annan handläggande verksamhet.
- erfarenhet av arbete med granskning, hantering och registrering av ärenden.
- för tjänsten relevant erfarenhet av arbete som inneburit beslutsfattande.
- erfarenhet av arbete i digitala handläggnings- och dokumenthanteringssystem.
- god datorvana samt förmågan att snabbt sätta dig in i och använda digitala verktyg i ditt arbete.

Du behöver också kunna kommunicera obehindrat både muntligt och skriftligt på svenska och engelska i dina dagliga kontakter med arbetskamrater och kunder.

Det är en fördel om du dessutom har:
- erfarenhet av att arbeta på eller på uppdrag hos en statlig myndighet.
- eftergymnasiala studier som vi som arbetsgivare bedömer som relevanta för tjänsten.

Den tekniska utvecklingen går snabbt och förändringar sker både inom och utanför Bolagsverket, vilket även förändrar vår handläggarroll. Vi får mer automatiserade processer som innebär att handläggningen går mer och mer åt utredningar och beslut av mer komplex karaktär. Därför kommer vi lägga stor vikt vid personlig lämplighet och att du vill och har förmåga att växa och utvecklas med vår verksamhet.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Bifoga personligt brev och CV.

Under semesterperioden kommer det att vara begränsad möjlighet att komma i kontakt med oss gällande frågor om tjänsten.

Du kommer att arbeta i Bolagsverkets fina lokaler i hamnen i centrala Sundsvall. Vi erbjuder våra medarbetare en möjlighet att till viss del arbeta på distans.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Läs mer om alla våra förmåner på bolagsverket.se/om/oss/jobb.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu