Sundsvall: Kundcentermedarbetare Pension & Försäkring, SEB Sundsvall

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundcentermedarbetare Pension & Försäkring, SEB Sundsvall i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-26 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Arbetsbeskrivning
Sedan SEB grundades år 1856 har vårt fokus på kunder och långsiktiga relationer varit kärnan i vår framgång. Vi strävar efter att driva positiv förändring genom att tillhandahålla kapital för att hjälpa alla att nå sina mål och accelerera framsteg mot en hållbar morgondag. Som en ledande finansiell bank i norra Europa kommer vi att hjälpa dig att växa och ge dig befogenhet att ta på dig mer ansvar för att skapa verklig skillnad. Välkommen till SEB.

Som medarbetare på kundcenter kommer du att hjälpa kunder med deras frågeställningar i diverse pension- och livförsäkringsfrågor. Du har telefon som ditt främsta arbetsverktyg och du kommer både ta emot samtal och ringa till befintliga kunder i diverse kundvårdande aktiviteter.

Du trivs i en roll med mycket kundkontakt och har lätt för att förstå kundens behov och skapa förtroende, där känsla för service och integritet är viktigt. Du är professionell i ditt bemötande och du har en förmåga att bygga långsiktiga kundrelationer. Du motiveras av att överträffa kundens förväntningar och att följas upp på din prestation. Du söker efter information i olika system samt handlägger varje ärende effektivt med god kvalité.

Med andra ord gör du skillnad för varje kund varje dag.

Start för tjänsten är 4:e november 2024.

Våra arbetstider är som standard 08.00-16.30 och efter en tid har vi möjlighet att erbjuda arbete hemifrån/motsvarande
Vem är du?
SEB jobbar kontinuerligt med att utveckla digitala lösningar och ser gärna att du har ett tekniskt och digitalt intresse och att du är nyfiken på de möjligheter digitaliseringen medför. Du trivs med tät kundkontakt och tycker om att ge service i världsklass. Kanske har du jobbat ett par år i annan kundtjänst med telefon som redskap, eller har vana av annat serviceyrke? Utöver detta ser vi även att du:

• Har en gymnasieexamen, gärna inom ekonomi

• Har lätt att se helheter och kan obehindrat navigera i olika datasystem

• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat

• Som person kan du hantera stressade situationer på ett lugnt sätt

• Har sociala färdigheter och kan bemöta olika människor utefter just deras behov

• Du är en effektiv problemlösare och kommunicerar väl med både kunder och kollegor

• Du är initiativtagande och drivs av att ständigt bidra till verksamhetens utvecklingsarbete

• Har du examen från högskola eller universitet är det meriterande

• Har du även ett ekonomiskt intresse är det meriterande

 

Välkommen med din ansökan!

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin!
Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amendos Regional Branch Manager Gitte Thorsén på gitte.thorsen@amendo.se eller Talent Acquisition Manager Mathilda Carlbom på mathilda.carlbom@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

#LI-GT1
#kundservice

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare.

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Läs mer Apr 17
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni. 
Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.
På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.
Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans
Meriterande är:
- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete
Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.
Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:
Möjlighet att önska din arbetstid och schema
Förmånlig bolåneränta
Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.
Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag
Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.

Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret.
Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.
I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-GT1

Ansök nu

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Läs mer Apr 11
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni. 
Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.
På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.
Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans
Meriterande är:
- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete
Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.
Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:
Möjlighet att önska din arbetstid och schema
Förmånlig bolåneränta
Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.
Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag
Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.

Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret.
Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.
I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-GT1

Ansök nu

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Läs mer Apr 8
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni.
Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.
På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.
Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans
Meriterande är:
- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete
Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.
Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:
Möjlighet att önska din arbetstid och schema
Förmånlig bolåneränta
Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.
Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag
Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.

Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret.
Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.
I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-GT1

Ansök nu

First line support till Telia

Läs mer Apr 4
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-09.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Läs mer Apr 2
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Meet a Group international AB .

Drömmer du om att starta eget?

Account manager
Läs mer Feb 9
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker en driven och engagerad franchisetagare som vill vara en del av vårt framgångsrika team. Om du har erfarenhet av B2B-försäljning och har en god förståelse för säljprocessens alla delar, kan detta vara den spännande möjligheten du väntat på!
Om rollen
Som franchisetagare hos oss kommer du att driva och utveckla din egen verksamhet under vårt starka varumärke. Du kommer att arbeta nära kunder i B2B-segmentet och ditt fokus kommer att ligga på att bygga långsiktiga affärsrelationer och skapa mervärde. Vi erbjuder ett beprövat koncept och stöd för att hjälpa dig att lyckas.
Ansvarsområden

Utveckla och underhålla kundrelationer inom B2B-sektorn.

Implementera och följa våra framgångsrika försäljningsstrategier.

Säkerställa kundnöjdhet och hög servicekvalitet.

Analysera marknadstrender och anpassa strategier därefter.


Kvalifikationer

Erfarenhet av B2B-försäljning och väl utvecklad säljförståelse.

B-Körkort – ett krav för rollen.

Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.


Personliga egenskaper

Affärsdriven och resultatfokuserad.

Förmåga att bygga och vårda långsiktiga relationer.

Proaktiv och självgående.

Teamspelare med god kommunikationsförmåga.


Vi erbjuder
Som franchisetagare hos oss får du möjligheten att bli en del av ett starkt och etablerat koncept med ett stort nätverk av partners. Du kommer att ha friheten att driva din egen verksamhet, samtidigt som du får stöd och resurser från oss för att lyckas.
Om du är intresserad av att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt dynamiska team, ser vi fram emot din ansökan!

Ansök nu

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 13
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

 

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande och start kommer att vara 26:e februari.

Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.

På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.

Vem är du?
Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete
- God telefon- och datorvana
- Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen
- Genuint intresse av bank/finans

Meriterande är:

- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi
- Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete

Vad erbjuder vi?
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:

Möjlighet att önska din arbetstid och schema

Förmånlig bolåneränta

Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.

Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag

Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.


Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com)

Nästa steg i rekryteringsprocessen
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.

Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret.


Frågor och kontakt
Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.

I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager:
Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se

Varmt välkommen med din ansökan!

#LI-GT1

Ansök nu

Drömmer du om att starta eget?

Account manager
Läs mer Jan 25
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker en driven och engagerad franchisetagare som vill vara en del av vårt framgångsrika team. Om du har erfarenhet av B2B-försäljning och har en god förståelse för säljprocessens alla delar, kan detta vara den spännande möjligheten du väntat på!

Om rollen

Som franchisetagare hos oss kommer du att driva och utveckla din egen verksamhet under vårt starka varumärke. Du kommer att arbeta nära kunder i B2B-segmentet och ditt fokus kommer att ligga på att bygga långsiktiga affärsrelationer och skapa mervärde. Vi erbjuder ett beprövat koncept och stöd för att hjälpa dig att lyckas.
Ansvarsområden


Utveckla och underhålla kundrelationer inom B2B-sektorn.

Implementera och följa våra framgångsrika försäljningsstrategier.

Säkerställa kundnöjdhet och hög servicekvalitet.

Analysera marknadstrender och anpassa strategier därefter.



Kvalifikationer


Erfarenhet av B2B-försäljning och väl utvecklad säljförståelse.

B-Körkort – ett krav för rollen.

Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.



Personliga egenskaper


Affärsdriven och resultatfokuserad.

Förmåga att bygga och vårda långsiktiga relationer.

Proaktiv och självgående.

Teamspelare med god kommunikationsförmåga.



Vi erbjuder

Som franchisetagare hos oss får du möjligheten att bli en del av ett starkt och etablerat koncept med ett stort nätverk av partners. Du kommer att ha friheten att driva din egen verksamhet, samtidigt som du får stöd och resurser från oss för att lyckas.

Om du är intresserad av att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt dynamiska team, ser vi fram emot din ansökan!

Ansök nu

Drömmer du om att starta eget?

Account manager
Läs mer Jan 10
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker en driven och engagerad franchisetagare som vill vara en del av vårt framgångsrika team. Om du har erfarenhet av B2B-försäljning och har en god förståelse för säljprocessens alla delar, kan detta vara den spännande möjligheten du väntat på!

Om rollen

Som franchisetagare hos oss kommer du att driva och utveckla din egen verksamhet under vårt starka varumärke. Du kommer att arbeta nära kunder i B2B-segmentet och ditt fokus kommer att ligga på att bygga långsiktiga affärsrelationer och skapa mervärde. Vi erbjuder ett beprövat koncept och stöd för att hjälpa dig att lyckas.
Ansvarsområden


Utveckla och underhålla kundrelationer inom B2B-sektorn.

Implementera och följa våra framgångsrika försäljningsstrategier.

Säkerställa kundnöjdhet och hög servicekvalitet.

Analysera marknadstrender och anpassa strategier därefter.



Kvalifikationer


Erfarenhet av B2B-försäljning och väl utvecklad säljförståelse.

B-Körkort – ett krav för rollen.

Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.



Personliga egenskaper


Affärsdriven och resultatfokuserad.

Förmåga att bygga och vårda långsiktiga relationer.

Proaktiv och självgående.

Teamspelare med god kommunikationsförmåga.



Vi erbjuder

Som franchisetagare hos oss får du möjligheten att bli en del av ett starkt och etablerat koncept med ett stort nätverk av partners. Du kommer att ha friheten att driva din egen verksamhet, samtidigt som du får stöd och resurser från oss för att lyckas.

Om du är intresserad av att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt dynamiska team, ser vi fram emot din ansökan!

Ansök nu

SOS-operatör till Säkerhet- och Jourtjänster

Receptionist, telefonist
Läs mer Dec 4
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker nu nya Säkerhets- och Jouroperatörer till vår SOS-central i Sundsvall.
Är du en person som klarar hög stress, både i stunden men också under längre perioder oavsett tidpunkt på dygnet? Trivs du med att arbeta strukturerat och metodiskt och är trygg i dig själv, då kanske du är vår nästa kollega!

Din vardag som SOS-operatör
"En av de roligaste sakerna med det här jobbet är att ingen dag är den andra lik".
I rollen som SOS-operatör inom Säkerhet och Jourtjänster hanterar och svarar du på inkommande samtal som rör olika typer av felanmälan för fastigheter, kommuner och privata kunder. Därutöver ingår att ta emot och åtgärda olika typer av larm, exempelvis inbrott/överfall och driftlarm m.m. Det är ett spännande och utvecklande arbete.

Arbetet bedrivs ofta i ett högt tempo och hjälpsökande står alltid i fokus. Arbetet bedrivs på SOS-centralen i Sundsvall där du sitter i en öppen miljö tillsammans med kollegorna. Som SOS-operatör har du en dygnsgående tjänst med möjlighet att påverka ditt eget schema.


Vi erbjuder dig

Att få göra en verklig skillnad i andra människors liv varje dag

Engagerade och stöttande ledare och kollegor

Chansen att arbeta i ett samhällsviktigt företag där människan alltid står i centrum

Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget

Ovärderlig lärdom i att kommunicera med olika typer av människor i olika situationer


Vi söker dig
Du trivs med att hjälpa andra människor - det är det allra viktigaste!
Vi utgår ifrån att du alltid vill hjälpa den som ringer in och hanterar samtalet från början till slut. Du är trygg i dig själv, flexibel och beslutsam oavsett vilket samtal du hanterar. Rollen innebär samverkan med kollegor och externa aktörer vilket kräver att du har god samarbetsförmåga. Du är en vänlig, orädd och lyhörd person som har lätt för att prata med människor. Vidare är du empatisk och professionell samtidigt som du samverkar och tar ansvar i din yrkesroll.

Eftersom SOS Alarms verksamhet bedrivs 24/7 har du som SOS-operatör en dygnsgående tjänst, vilket innebär att du jobbar dagar/kvällar/nätter och helger.
Det innebär att du inte kan välja om du endast önskar arbeta dag, kväll eller natt utan alla skiften förekommer.


SOS Alarm är ett företag att växa i
Vår ambition är att all personal som rekryteras, över tid ska få utvecklas i företaget genom att breddutbildas för att kunna ta emot och hantera alla våra inkommande samtal och larm. Detta innebär att du som Säkerhet- och Jouroperatör ska ha viljan, drivet och ambitionen att på sikt få lära dig att även svara på nödnumret 112 och hantera andra typer av larm.

Vi är nämligen övertygade om att omväxling och personlig utveckling bygger en välmående arbetsplats med hög kvalitet i vår leverans till kunder och hjälpsökande och dessutom nöjda medarbetare som stannar länge i vår viktiga verksamhet.


Vi önskar att du

Har minst tre års arbetslivserfarenhet, gärna med telefonvana

Talar och skriver svenska obehindrat

Talar engelska obehindrat och är bekväm med att kommunicera på engelska

Har god datorvana och trivs med att arbeta i olika och komplexa system

Har god simultanförmåga då arbetet kräver att du kan hantera flera uppgifter på en och samma gång


Hos oss är våra värderingar, Professionella & Empatiska samt Ansvarstagande & Samverkande, något som genomsyrar hela kulturen på SOS Alarm och att du kan relatera till dessa är en förutsättning för att trivas hos oss!


Låter detta intressant?
Tjänsterna är på heltid och vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Vid denna rekrytering söker vi:
- 1 tjänst med start 2025-01-22
- 6 tjänster med start 2025-04-29 (O.B.S. för dessa 6 tjänster så kommer ingen sommarsemester att utgå utan intjänade semesterdagar kommer att kunna tas ut under hösten/vintern.)

Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan!
Vi vill att du är noggrann i din ansökan och svarar på alla urvalsfrågor, bifogar CV och personligt brev samt spelar in en obligatorisk videohälsning.
Ej kompletta ansökningar kommer inte att behandlas.

Sista ansökningsdag för att söka tjänsten är den 2025-01-05.
Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag!
Har du frågor?
Kontakta rekryterande chef Stefan Andersson via mail stefan.andersson1@sosalarm.se
SOS Alarm genomför säkerhetsprövning med registerkontroll på sin personal enligt kraven ur säkerhetsskyddslag (2018:585). Även en kontroll enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag utförs och är aktiv under anställningsperioden. Drogtest utan anmärkning är en förutsättning för anställning. Tjänsten innebär även krigsplacering vid SOS Alarm.

Ansök nu

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 30
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:





Arbetsbeskrivning
Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande och start kommer att vara i januari.

Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.

På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.

Vem är du?
Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete
- God telefon- och datorvana
- Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen
- Genuint intresse av bank/finans

Meriterande är:
- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi
- Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete


Vad erbjuder vi?
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.
Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:

Möjlighet att önska din arbetstid och schema

Förmånlig bolåneränta

Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.

Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag

Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.


Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com)

Nästa steg i rekryteringsprocessen
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.

Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

Frågor och kontakt
Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.

I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager:
Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-GT1

Ansök nu