Sundsvall: Jobba extra i butik

Hitta ansökningsinfo om jobbet Jobba extra i butik i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-27 // Varaktighet: Deltid

Nu söker vi fler Polare som vill arbeta som butikssäljare inom mode och inredning. Som Polare är du anställd av oss på Retail Staffing och arbetar på uppdrag för någon av våra kunders butikskedjor. Du blir öronmärkt för en butikskedja och ambulerar mellan kedjans olika butiker vid behov. Du bokar dig själv snabbt och enkelt via vår app på de arbetspass som passar dig och ditt schema.
 
Som säljare är du delaktig i butikens alla ordinarie arbetsuppgifter såsom försäljning i kassan och på golvet, kundservice, lager samt plock. Som säljare ger du alltid en god kundupplevelse och överträffar kundens förväntningar.
 
Du är utåtriktad och arbetar aktivt med kundmöten. Du visar tillgänglighet och öppenhet samt finns till hands för olika kunders specifika behov. Du tar personligt ansvar och arbetar i team med dina kollegor i butiken för att nå era uppsatta mål.
 
Erfarenhet/kvalifikationer 
• Det är ett KRAV att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år framöver. Detta i form av studier på minst 50%, deltidsjobb på minst 50% (behovs- eller timanställning räknas inte), alternativt är egen företagare med en aktiv f-skatt
• Du har en fullgjord gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetat som butikssäljare med personlig försäljning inom detaljhandeln
• Du kan arbeta MINST 2 PASS PÅ VARDAGAR DAGTID PER VECKA, utöver detta finns även möjlighet till helg- och kvällsjobb
• Du kan arbeta oregelbundna tider och med kort varsel
• Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Du har god fysik och kan utföra samtliga arbetsuppgifter i butik utan hinder
• Det är meriterande om du har körkort och tillgång till bil

Personliga egenskaper:
• Du är en driven person som motiveras av försäljning och brinner för kundmötet
• Du tycker det är utvecklande att arbeta på olika butiker och träffa nya kollegor
• Du tar egna initiativ- och är ansvarstagande
• Du är en lagspelare som trivs bra i nära samarbete med dina kollegor
• Du är flexibel och trivs med att arbeta i högt tempo

Vi erbjuder:
• Ett utvecklande extrajobb med möjlighet att arbeta i flera olika butiker inom samma butikskedja
• Flexibla arbetstider, då vi arbetar med en app där du själv bokar in dig på de pass som passar dig och ditt schema
• Branscherfarenhet och möjligheten att skapa ett brett kontaktnät
• Ett nära och personligt samarbete med oss på Retail Staffing

Ansökan:
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
 
Vi vill förtydliga att det enligt vårt kollektivavtal är ett krav för tjänsten att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Beskriv din sysselsättning tydligt i din ansökan, tack!
 
Pga GDPR kan vi endast ta emot ansökningar via denna annons eller via vår hemsida retailstaffing.se. Ansökningar skickade via mail registreras inte.
 
Vänta inte med din ansökan då vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan! 
 
Retail Staffing - "We love retail"

 


Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag pooler på olika orter i Sverige.

Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool.

Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal.
Retail Staffing - "We love retail"

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Butikssäljare, fackhandel.

Sommarjobb - Säljare - Kassan

Läs mer Maj 2
Vi söker dig som vill ha ett aktivt och lärorikt sommarjobb! Nu har du möjligheten att bli en del av vårt skickliga team på XXL Sundsvall!
Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och jobbar tillsammans som ett team för att uppnå våra gemensamma mål! Vi delar upp vårt varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Jakt och vildmark - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa.
Nu söker vi säljare som, i en crossales-roll, ska arbeta över våra avdelningar. I rollen som säljare är ditt främsta mål att kunderna får en trevlig kundupplevelse och att de är nöjda med att ha fått den hjälp de behöver när de lämnar butiken. Arbetet kommer främst att bestå av försäljning och kundservice i butik, att packa upp och fronta varor samt att bidra till ordning och reda och en snygg butiksstandard. 
Som sommarvikarie är det viktigt att du är flexibel och har möjlighet att arbeta dagtid, kvällstid och helger. Introduktionen kommer att starta innan sommaren.
För att lyckas i rollen tror vi att du:
Motiveras av att skapa goda kundupplevelser
Har ett intresse för sport och friluftsliv, samt för produkterna vi säljer
Har god samarbetsförmåga och strävar efter att nå teamets gemensamma mål
Trivs med att arbeta i ett högt tempo
Är självgående och tar initiativ
Behärskar svenska eller annat skandinaviskt språk
Är över 18år 

Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Som sommarvikarie på XXL kommer du att få en spännande, lärorik och varierad arbetsdag. Vi har en inkluderande miljö där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi erbjuder bra personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja!
Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige 
Är du den vi letar efter? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan!
Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Sök på tjänsten via knappen "sök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du söker tjänsten kommer du bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

Ansök nu

Säljare - Friluftsliv och jakt, helg och extra 13%

Läs mer Apr 24
Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Sundsvall! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Avdelningen friluftsliv och jakt är för dig som älskar livet utomhus. Här säljer vi allt av utrustning och kläder för jakt och friluftsaktiviteter. I tjänsten som säljare är ditt viktigaste syfte att kunderna får en bra kundupplevelse och är nöjda när de lämnar butiken.
Arbetsuppgifter:
Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter
Packa upp och ställa upp varor, och bidra till att hålla avdelningen ren och snygg
Bidra med utbildning av egna kollegor
Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer

För att lyckas i rollen tror vi att du:
Motiveras av att skapa goda kundupplevelser
Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer
Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål
Trivs med att jobba i ett högt tempo
Är självgående och tar initiativ
Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt

Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss?
Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja!
Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige (teamtailor.com)
Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan!
Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

Ansök nu

Sommarvikarier till Åhléns Sundsvall

Läs mer Apr 8
Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag.

Drivs du av försäljning, service, människor? Då kanske du är den Säljare vi söker till sommaren.

Vi erbjuder dig

Som Säljare på Åhléns är ditt uppdrag att bidra till försäljningen. Det gör du genom att ta aktiva kundkontakter och erbjuda den bästa servicen som överträffar kundens förväntningar. Ditt uppdrag är att leverera den bästa kundupplevelsen för alla – alltid. Du kommer bland annat att:


- genom din personlighet, säljkunskap och produktkännedom skapa nöjda kunder som alltid känner sig välkomna

- säkerställa en inspirerande och säljande varuhusmiljö som skapar den bästa kundupplevelsen

- arbeta med merförsäljning genom kampanjer och aktiviteter

Du jobbar i team och övriga roller i varuhuset kan till exempel vara Visual Merchandiser som ansvarar för varuhusets totala säljmiljö, Makeupartister och Hudterapeuter. Du kommer att rapportera till Avdelningschef.
Vem söker vi?

Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Till oss tar du med dig:


- arbetslivserfarenhet från försäljning/service, gärna inom detaljhandeln

- en stolthet i att ge den bästa servicen och göra kunden nöjd

- ett stort intresse för mode, trender och våra produkter

För att lyckas i rollen och trivas på Åhléns tror vi att du brinner för försäljning lika mycket som vi och har en hög servicekänsla. Du tycker om att arbeta i team och att uppnå resultat genom samarbete. Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är nyfiken på kunden och delar med dig av dina kunskaper och idéer.

Om du gör ett bra jobb hos oss finns goda möjligheter att utvecklas och få nya utmaningar inom Åhléns.

Tjänsterna varierar i omfattning och längd. Arbetstiderna kan variera mellan kl 07:00-21:00. Du jobbar på schema som sträcker sig över helger och vardag. Vi ser gärna att du kan börja hos oss enligt övernskommelse.

Skicka din ansökan så snart som möjligt, urval och intervjuer sker löpande.

Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns!

För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år

Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 50 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,3 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag.

www.ahlens.se

Ansök nu

Kjell & Company Sundsvall söker säljare med servicekänsla och teknikintr...

Läs mer Apr 15
Hej!
Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis!
Vad erbjuder vi dig?
Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen.
Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig!
Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer!
Vad söker vi?
Vi söker dig som vill arbeta 6-12 timmar i veckan i våra butiker i Sundsvall. Den här tjänsten förutsätter att du kan arbeta några vardagar i veckan, men annars kvällar och helger. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget.
Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen?
Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går.
Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets.
Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller.
Allmän information
Arbetet är förlagt till både vardagar och helger.
Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Tjänsten kommer att tillsättas omgående.
Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co.
Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee).
Jag ser fram emot att läsa din ansökan!
Bästa hälsningar
Eleonora, Kjell & Company

Ansök nu

Kjell & Company Sundsvall söker säljare med servicekänsla och teknikintr...

Läs mer Apr 7
Hej!
Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis!
Vad erbjuder vi dig?
Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen.
Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig!
Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer!
Vad söker vi?
Vi söker dig som vill arbeta 6-12 timmar i veckan i våra butiker i Sundsvall. Den här tjänsten förutsätter att du kan arbeta några vardagar i veckan, men annars kvällar och helger. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget.
Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen?
Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går.
Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets.
Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller.
Allmän information
Arbetet är förlagt till både vardagar och helger.
Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Tjänsten kommer att tillsättas omgående.
Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co.
Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee).
Jag ser fram emot att läsa din ansökan!
Bästa hälsningar
Eleonora, Kjell & Company

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Retail Staffing Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Retail Staffing Sverige AB .

Jobba extra i butik!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Sep 27
Nu söker vi fler Polare som vill arbeta som butikssäljare inom mode och inredning. Som Polare är du anställd av oss på Retail Staffing och arbetar på uppdrag för någon av våra kunders butikskedjor. Du blir öronmärkt för en butikskedja och ambulerar mellan kedjans olika butiker vid behov. Du bokar dig själv snabbt och enkelt via vår app på de arbetspass som passar dig och ditt schema.
 
Som säljare är du delaktig i butikens alla ordinarie arbetsuppgifter såsom försäljning i kassan och på golvet, kundservice, lager samt plock. Som säljare ger du alltid en god kundupplevelse och överträffar kundens förväntningar.
 
Du är utåtriktad och arbetar aktivt med kundmöten. Du visar tillgänglighet och öppenhet samt finns till hands för olika kunders specifika behov. Du tar personligt ansvar och arbetar i team med dina kollegor i butiken för att nå era uppsatta mål.
 
Erfarenhet/kvalifikationer 
• Det är ett KRAV att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år framöver. Detta i form av studier på minst 50%, deltidsjobb på minst 50% (behovs- eller timanställning räknas inte), alternativt är egen företagare med en aktiv f-skatt
• Du har en fullgjord gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetat som butikssäljare med personlig försäljning inom detaljhandeln
• Du kan arbeta MINST 2 PASS PÅ VARDAGAR DAGTID PER VECKA, utöver detta finns även möjlighet till helg- och kvällsjobb
• Du kan arbeta oregelbundna tider och med kort varsel
• Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Du har god fysik och kan utföra samtliga arbetsuppgifter i butik utan hinder
• Det är meriterande om du har körkort och tillgång till bil

Personliga egenskaper:
• Du är en driven person som motiveras av försäljning och brinner för kundmötet
• Du tycker det är utvecklande att arbeta på olika butiker och träffa nya kollegor
• Du tar egna initiativ- och är ansvarstagande
• Du är en lagspelare som trivs bra i nära samarbete med dina kollegor
• Du är flexibel och trivs med att arbeta i högt tempo

Vi erbjuder:
• Ett utvecklande extrajobb med möjlighet att arbeta i flera olika butiker inom samma butikskedja
• Flexibla arbetstider, då vi arbetar med en app där du själv bokar in dig på de pass som passar dig och ditt schema
• Branscherfarenhet och möjligheten att skapa ett brett kontaktnät
• Ett nära och personligt samarbete med oss på Retail Staffing

Ansökan:
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
 
Vi vill förtydliga att det enligt vårt kollektivavtal är ett krav för tjänsten att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Beskriv din sysselsättning tydligt i din ansökan, tack!
 
Pga GDPR kan vi endast ta emot ansökningar via denna annons eller via vår hemsida retailstaffing.se. Ansökningar skickade via mail registreras inte.
 
Vänta inte med din ansökan då vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan! 
 
Retail Staffing - "We love retail"

 


Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag pooler på olika orter i Sverige.

Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool.

Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal.
Retail Staffing - "We love retail"

Ansök nu

BOLIST Ljungaverk söker en säljare

Key account manager
Läs mer Apr 8
Vi fortsätter nu vår framgångsrika utvecklingsresa på BOLIST i Ljungaverk och rekryterar nu en Byggsäljare. 
Vi fokuserar både på professionella och privata kunder. Din uppgift blir att ta hand om våra kunder, stora som små, nya och befintliga både i butik men också ute på fältet.
 
Vi söker dig med ett starkt driv och försäljningsvana, då vikten av förståelse för våra kunders behov och köpprocess är stor. Vi ser gärna att du har erfarenhet från byggbranschen kombinerat med god produktkunskap.
Viktigt är att du har erfarenhet av uppsökande försäljning.  Som person är du ambitiös, strukturerad, effektiv, lojal och en god relationsbyggare med förmåga att erbjuda kunderna enkla och hållbara lösningar samt ställa dom rätta frågorna för att säkerställa kundnöjdheten till 100%.
Vi är ett varmt, personligt företag med högt i tak och där alla respekterar varandra och där det finns goda utvecklingsmöjligheter.

Dina kvalifikationer:

·       Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, ute sälj, uppsökande försäljning
·       God produktkännedom inom byggsektorn och erfarenhet av offert/order
·       Lokalkännedom och kontakter i branschen
·       Gymnasieutbildning och god IT- & systemvana
·       Körkort krävs för tjänsten
 
Dina personliga egenskaper:
·       Målmedveten och handlingskraftig
·       Har förmåga och talang inom sälj
·       Uppskattar högt tempo och är en lagspelare
·       Lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt
·       Lösningsorienterad
 
Övrig information


Tillträdesdatum enl.ök eller enligt överenskommelse. Arbetstiden är vardagar och vissa lördagar.
 
BOLIST Ljungaverk verkar på en mindre ort vilket gör att det är viktigt att förstå både den familjära känslan på företaget samt vikten av lokal förankring och behålla det goda renomméet BOLIST Ljungaverk har på orten. 
 
I samband med denna rekrytering samarbetar BOLIST AB med Retail Recruitment´
 
Vänta inte med att skicka oss din ansökan då vi rekryterar fortlöpande och tillsättning kan ske innan ansökningstiden löpt ut. Sök via vår ”knappen” i annonsen, gärna i PDF-format, vi tar inte emot ansökningar via e-post


BOLIST är en kedja av närmare 170 fristående bygghandlare över hela landet.

Vi är idag Sveriges största profilerade bygghandlarkedja. Med affärsidén att vara Sveriges närmaste byggvaruhus för yrkeshantverkare och hemmafixare vill vi alltid vara nära våra kunder. På så sätt kan vi skapa stor kunskap om deras behov. 

Vi ska med personligt engagemang erbjuda lokal expertis, sortiment och tjänster som är anpassade, konkurrenskraftiga och relevanta för våra kunder.

Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Ansök nu

Hilti söker Butikssäljare för extrajobb vid sidan av studier

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Nov 30
Vad söker vi?
Vi söker nu omgående en butikssäljare som vill vara med och fortsätta skapa en attraktiv och framgångsrik butik i Sundsvall (Industrigatan 26, 856 33, Sundsvall) Vi ser gärna att du är student och ska läsa några år och vill ha ett extrajobb vid sidan av. 
 
Detta är ett säljjobb som skiljer sig från mängden då vi har en kombination av högpresterande och stödjande arbetskultur. Som butikssäljare på Hilti jobbar du med långsiktig utveckling av kundsamarbetet tillsammans med dina kollegor. Till denna position söker vi dig som är utåtriktad och ansvarsfull och som tycker att bra service är nyckeln till en fantastisk butiksupplevelse. Tjänsten innebär att man hoppar in vid behov, ca 1-2 dag per vecka. I perioder kan det vara mer eller mindre jobb.
 
Butikens öppettider är måndag-torsdag 07.00-16.00 och fredag 07.00-15.00. Helger stängt. 

Vad innebär rollen?
Vi tror att detta är en perfekt roll för dig som vill utvecklas i ett dynamiskt företag och som med högt engagemang och proaktivitet vill arbeta med teknisk försäljning mot företagskunder. Vi kommer att ge dig stort eget ansvar för att tillsammans med kollegor driva och utveckla din butik och kundsamarbetet med företagskunder i butikens upptagningsområde. Du får stort utrymme att utöva entreprenörskap i din roll med stöd av Hiltis affärsmodell, värderingar och strategi. Det är en praktisk och självständig roll där du demonstrerar och säljer Hiltis produkter och tjänster. Du arbetar mot tydliga mål tillsammans med engagerade kollegor i teamet.

Vad erbjuder vi?
Vi ger dig allt du behöver för att nå framgång i din roll som exempelvis utomordentlig utbildning och introduktion inom såväl produkter, bransch, försäljning som företagskultur, samt nära coaching och stöd från chef och kollegor. Du får möjligheten att arbeta i en proffsbutik under dagtid på vardagar. Vi har förtroende för att du gör vad som krävs för att leverera enastående resultat. Ge det lilla extra så säkerställer vi utvecklings- och karriärmöjligheter när du är redo för nästa utmaning.

Varför ska du söka?
Vi har en utmärkt blandning av människor och erfarenheter i våra team. Några av våra bästa butikssäljare började hos oss utan erfarenhet från branschen. Framgång på Hilti handlar om teamwork och förmåga, oavsett din bakgrund.

Vi önskar att du:
- Tex är student och ska läsa några år och vill ha ett extrajobb vid sidan av
- Har några års erfarenhet av försäljning och / eller av byggbranschen
- Har ett genuint intresse för tekniska produkter, försäljning och att skapa långsiktiga affärsrelationer
- Har hög social förmåga samt är ansvarsfull, serviceinriktad och ordningsam
- Har ett högt driv och finner motivation i utmaningar
- Är van vid att arbeta självständigt, men uppskattar också att ingå och utvecklas i ett team
- Kan börja omgående
- Kan arbeta någon / några dagar i veckan och hoppa in vid behov med kort varsel

Hilti Svenska AB har under flera års tid varit på listan för Sveriges bästa arbetsplatser. 2014, 2015 och 2016 utsågs vi till Sveriges bästa arbetsplats i kategorin stora organisationer.

Ansökan
I samband med denna rekrytering samarbetar Hilti med Retail Staffing. 

Låter detta intressant? 
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att registrera din ansökan!


Vilka är Hilti?

Är du ny i branschen kanske du inte har hört talas om oss. Vi förser den globala byggsektorn med branschledande verktyg, teknik, programvara och tjänster. Vi har en stolt historia, som byggts under 75 år, och ett världsrykte för våra banbrytande produkter och exceptionella service. Med över 25 000 människor i över 120 länder är vi en perfekt plats för dig att visa oss vad du går för, när du utvecklas, växer och formar din karriär.

Ansök nu

Hilti söker Butikssäljare för extrajobb vid sidan av studier

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Nov 17
Vad söker vi?
Vi söker nu omgående en butikssäljare som vill vara med och fortsätta skapa en attraktiv och framgångsrik butik i Sundsvall (Industrigatan 26, 856 33, Sundsvall) Vi ser gärna att du är student och ska läsa några år och vill ha ett extrajobb vid sidan av. 
 
Detta är ett säljjobb som skiljer sig från mängden då vi har en kombination av högpresterande och stödjande arbetskultur. Som butikssäljare på Hilti jobbar du med långsiktig utveckling av kundsamarbetet tillsammans med dina kollegor. Till denna position söker vi dig som är utåtriktad och ansvarsfull och som tycker att bra service är nyckeln till en fantastisk butiksupplevelse. Tjänsten innebär att man hoppar in vid behov, ca 1-2 dag per vecka. I perioder kan det vara mer eller mindre jobb.
 
Butikens öppettider är måndag-torsdag 07.00-16.00 och fredag 07.00-15.00. Helger stängt. 

Vad innebär rollen?
Vi tror att detta är en perfekt roll för dig som vill utvecklas i ett dynamiskt företag och som med högt engagemang och proaktivitet vill arbeta med teknisk försäljning mot företagskunder. Vi kommer att ge dig stort eget ansvar för att tillsammans med kollegor driva och utveckla din butik och kundsamarbetet med företagskunder i butikens upptagningsområde. Du får stort utrymme att utöva entreprenörskap i din roll med stöd av Hiltis affärsmodell, värderingar och strategi. Det är en praktisk och självständig roll där du demonstrerar och säljer Hiltis produkter och tjänster. Du arbetar mot tydliga mål tillsammans med engagerade kollegor i teamet.

Vad erbjuder vi?
Vi ger dig allt du behöver för att nå framgång i din roll som exempelvis utomordentlig utbildning och introduktion inom såväl produkter, bransch, försäljning som företagskultur, samt nära coaching och stöd från chef och kollegor. Du får möjligheten att arbeta i en proffsbutik under dagtid på vardagar. Vi har förtroende för att du gör vad som krävs för att leverera enastående resultat. Ge det lilla extra så säkerställer vi utvecklings- och karriärmöjligheter när du är redo för nästa utmaning.

Varför ska du söka?
Vi har en utmärkt blandning av människor och erfarenheter i våra team. Några av våra bästa butikssäljare började hos oss utan erfarenhet från branschen. Framgång på Hilti handlar om teamwork och förmåga, oavsett din bakgrund.

Vi önskar att du:
- Tex är student och ska läsa några år och vill ha ett extrajobb vid sidan av
- Har några års erfarenhet av försäljning och / eller av byggbranschen
- Har ett genuint intresse för tekniska produkter, försäljning och att skapa långsiktiga affärsrelationer
- Har hög social förmåga samt är ansvarsfull, serviceinriktad och ordningsam
- Har ett högt driv och finner motivation i utmaningar
- Är van vid att arbeta självständigt, men uppskattar också att ingå och utvecklas i ett team
- Kan börja omgående
- Kan arbeta någon / några dagar i veckan och hoppa in vid behov med kort varsel

Hilti Svenska AB har under flera års tid varit på listan för Sveriges bästa arbetsplatser. 2014, 2015 och 2016 utsågs vi till Sveriges bästa arbetsplats i kategorin stora organisationer.

Ansökan
I samband med denna rekrytering samarbetar Hilti med Retail Staffing. 

Låter detta intressant? 
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att registrera din ansökan!


Vilka är Hilti?

Är du ny i branschen kanske du inte har hört talas om oss. Vi förser den globala byggsektorn med branschledande verktyg, teknik, programvara och tjänster. Vi har en stolt historia, som byggts under 75 år, och ett världsrykte för våra banbrytande produkter och exceptionella service. Med över 25 000 människor i över 120 länder är vi en perfekt plats för dig att visa oss vad du går för, när du utvecklas, växer och formar din karriär.

Ansök nu

Hilti söker Butikssäljare för extrajobb vid sidan av studier

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Nov 9
Vad söker vi?
Vi söker nu omgående en butikssäljare som vill vara med och fortsätta skapa en attraktiv och framgångsrik butik i Sundsvall (Industrigatan 26, 856 33, Sundsvall) Vi ser gärna att du är student och ska läsa några år och vill ha ett extrajobb vid sidan av. 
 
Detta är ett säljjobb som skiljer sig från mängden då vi har en kombination av högpresterande och stödjande arbetskultur. Som butikssäljare på Hilti jobbar du med långsiktig utveckling av kundsamarbetet tillsammans med dina kollegor. Till denna position söker vi dig som är utåtriktad och ansvarsfull och som tycker att bra service är nyckeln till en fantastisk butiksupplevelse. Tjänsten innebär att man hoppar in vid behov, ca 1-2 dag per vecka. I perioder kan det vara mer eller mindre jobb.
 
Butikens öppettider är måndag-torsdag 07.00-16.00 och fredag 07.00-15.00. Helger stängt. 

Vad innebär rollen?
Vi tror att detta är en perfekt roll för dig som vill utvecklas i ett dynamiskt företag och som med högt engagemang och proaktivitet vill arbeta med teknisk försäljning mot företagskunder. Vi kommer att ge dig stort eget ansvar för att tillsammans med kollegor driva och utveckla din butik och kundsamarbetet med företagskunder i butikens upptagningsområde. Du får stort utrymme att utöva entreprenörskap i din roll med stöd av Hiltis affärsmodell, värderingar och strategi. Det är en praktisk och självständig roll där du demonstrerar och säljer Hiltis produkter och tjänster. Du arbetar mot tydliga mål tillsammans med engagerade kollegor i teamet.

Vad erbjuder vi?
Vi ger dig allt du behöver för att nå framgång i din roll som exempelvis utomordentlig utbildning och introduktion inom såväl produkter, bransch, försäljning som företagskultur, samt nära coaching och stöd från chef och kollegor. Du får möjligheten att arbeta i en proffsbutik under dagtid på vardagar. Vi har förtroende för att du gör vad som krävs för att leverera enastående resultat. Ge det lilla extra så säkerställer vi utvecklings- och karriärmöjligheter när du är redo för nästa utmaning.

Varför ska du söka?
Vi har en utmärkt blandning av människor och erfarenheter i våra team. Några av våra bästa butikssäljare började hos oss utan erfarenhet från branschen. Framgång på Hilti handlar om teamwork och förmåga, oavsett din bakgrund.

Vi önskar att du:
- Tex är student och ska läsa några år och vill ha ett extrajobb vid sidan av
- Har några års erfarenhet av försäljning och / eller av byggbranschen
- Har ett genuint intresse för tekniska produkter, försäljning och att skapa långsiktiga affärsrelationer
- Har hög social förmåga samt är ansvarsfull, serviceinriktad och ordningsam
- Har ett högt driv och finner motivation i utmaningar
- Är van vid att arbeta självständigt, men uppskattar också att ingå och utvecklas i ett team
- Kan börja omgående
- Kan arbeta någon / några dagar i veckan och hoppa in vid behov med kort varsel

Hilti Svenska AB har under flera års tid varit på listan för Sveriges bästa arbetsplatser. 2014, 2015 och 2016 utsågs vi till Sveriges bästa arbetsplats i kategorin stora organisationer.

Ansökan
I samband med denna rekrytering samarbetar Hilti med Retail Staffing. 

Låter detta intressant? 
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att registrera din ansökan!


Vilka är Hilti?

Är du ny i branschen kanske du inte har hört talas om oss. Vi förser den globala byggsektorn med branschledande verktyg, teknik, programvara och tjänster. Vi har en stolt historia, som byggts under 75 år, och ett världsrykte för våra banbrytande produkter och exceptionella service. Med över 25 000 människor i över 120 länder är vi en perfekt plats för dig att visa oss vad du går för, när du utvecklas, växer och formar din karriär.

Ansök nu

Specsavers Sundsvall city/Birsta köpcentrum söker säljare på 80%!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Sep 28
Att bli en del av Specsavers innebär också att dela vår vision om att göra bättre ögonhälsa tillgänglig för alla. Vi har mer än 31 miljoner kunder världen över, och över 30 000 partner och medarbetare. Och vi är alltid på jakt efter nya medarbetare som vill följa med på vår resa och göra en verklig skillnad. 
 
Vi söker en erfaren och utåtriktad butikssäljare för att komplettera vårt team på Specsavers två butiker Sundsvall city och Birsta köpcentrum (pass förekommer i båda butikerna). Tjänsten är tillsvidare och anställningsgraden är 80%. Du kommer arbeta på ett rullande schema med blandade vardagar, helgjobb förekommer. Arbetstider är varierande enligt: Sundsvall city 08-18 vardagar, lör 10-15. Birsta köpcentrum 10-20 vardagar, lör-sön 10-18. Tjänsten ska tillsättas omgående eller enligt överenskommelse. Butiken tillämpar Handels kollektivavtal.
 
Dina arbetsuppgifter innebär:
Det är önskvärt och meriterande om du sedan tidigare har någon form av optisk erfarenhet, men inget krav. Du kommer att få delta i en gedigen introduktionskurs där du lär dig allt om optikbranschen och hur vi arbetar. Efter kursen kommer du att vara den expert som kunderna träffar i vår butik.  

Det innebär att du:
- Hälsar kunderna välkomna, berättar varför det är så viktigt att göra en synundersökning och förklarar vårt koncept och erbjudanden
- Hjälper kunderna att hitta rätt båge, glas och/eller kontaktlinser – baserat på optikerns rekommendationer
- Ser till kunderna lämnar butiken med ett leende på läpparna – och att de gärna kommer tillbaka
- Är en ambassadör för Specsavers mål att göra bättre ögonhälsa tillgänglig för alla

Som person är / har du:
- Du har några års arbetslivserfarenhet som säljare inom detaljhandeln
- Du har jobbat med aktiv, personlig försäljning i butik
- Du bygger bra relationer och skapar förtroende hos kunderna
- Du är en driven och arbetsvillig person som älskar försäljning
- Du är utåtriktad och framåt
- Har lätt för att lära nytt, utveckla dina färdigheter och växa inom arbetsrollen
- Är van vid och har lätt för att lära dig nya datorsystem
- Strävar efter att erbjuda bästa möjliga kundupplevelse i samarbete med ett team av experter
- Trivs med ett högt tempo, många bollar i luften och är entusiastisk över möjligheten att arbeta inom ett innovativt företag vars mål är att förändra och utveckla landets ögonhälsa
- Är bekväm med att skriva och prata både svenska och engelska

Ansökan
I samband med denna rekrytering samarbetar Specsavers med Retail Staffing.
 
FÖR ATT UPPFYLLA KRAVEN I GDPR SAMT KUNNA HÅLLA EN GOD KOMMUNIKATION MED VÅRA SÖKANDEN TAR VI EMOT ANSÖKNINGAR DIGITALT VIA ANNONSEN, EJ VIA E-POST ELLER BREV.  Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Specsavers är världens största privatägda optikerföretag och grundades 1984 av optikerparet Doug och Mary Perkins.
Sedan starten har Specsavers fortsatt sin expansion och tagit klivet från att vara en brittisk angelägenhet till att först bli europeiskt och sedan globalt. Nu är Specsavers etablerat i Storbritannien, Irland, Holland, Sverige, Norge, Danmark, Finland, Spanien, Australien och Nya Zeeland.

I dagsläget har Specsavers drygt 1500 butiker runt om i världen med fler än 30 000 medarbetare varav 500 personer på huvudkontoret på Guernsey och fler än 200 anställda på de olika landskontoren.

Under de senaste åtta åren har företagets brittiska verksamhet fått utmärkelsen ”Most trusted brand of optician’s” av läsarna till Readers Digest.

Ansök nu