Sundsvall: Produktsamordnare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Produktsamordnare i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-27 // Varaktighet: Heltid

Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Enheten Informationsförsörjning behöver förstärkning och söker nu en till produktsamordnare.

Vårt uppdrag är att utifrån näringslivets behov enkelt, effektivt och säkert tillgängliggöra information i de register som vi tillhandahåller.

Informationsförsörjningsenheten ansvarar för Bolagsverkets informationsförmedling, det vill säga försäljningsverksamhet och övriga informationstjänster.

Som produktsamordnare arbetar du med kundsupport till våra kunder genom daglig kundkontakt, som sker både muntligt och skriftligt, även kommunikation på engelska förekommer.

Arbetsuppgifterna består främst av:
• kundsupport via telefon och e-post.
• besvara detaljfrågor om Bolagsverkets produkt- och tjänsteutbud.
• orderhantering och fakturering.
• hantering av leveranser på produkter som levereras manuellt.
• avtalshantering och diarieföring.

Som ett led i den digitalisering som pågår inom informationsförsörjningsområdet och Bolagsverket i stort är nya supportfunktioner under uppbyggnad och arbetet på enheten utvecklas löpande i takt med dessa.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är öppen, serviceinriktad och har lätt för att skapa nya kontakter. Du är bra på att söka information, lyssna in och lära dig nya saker för att kunna förbättra ditt arbete och hjälpa våra kunder ytterligare.

Då arbetet ofta är självständigt, behöver du kunna jobba strukturerat, styra ditt eget arbete och vid behov fatta beslut som rör ditt arbete.

Du har vana av att hantera varierande behov i ditt arbete och du kan hålla ditt fokus i olika situationer och bedöma vad som behöver prioriteras.

Vi vill att du har en fullgjord gymnasieutbildning och påbörjade eller avslutade eftergymnasiala studier eller annan relevant erfarenhet som vi kan bedöma som likvärdig.

Du behöver också ha aktuell erfarenhet av att jobba operativt med kundsupport via telefon och e-post.

Eftersom vi har mycket kundkontakter via telefon och e-post behöver du behärska både svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Om du studerat något på högskolenivå som är relevant för arbetsuppgifterna ser vi det som meriterande.

Vi ser gärna att du även har erfarenhet av arbete med processer, system och produkt-/tjänsteutbud från det statliga området. Erfarenhet av och intresse för digitala tjänster och produkter samt viljan och förmågan att hjälpa kunder med deras tekniska frågor är också en merit.

Känner du igen dig och tycker att detta låter intressant? Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Bifoga personligt brev och CV.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Läs mer om alla våra förmåner på bolagsverket.se/om/oss/jobb.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Backofficepersonal

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Backofficepersonal.

Sommarvikarier - handläggning

Läs mer Feb 10
Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Har du nyligen tagit studenten, pluggar du vidare eller är du relativt ny i arbetslivet? Är du kundorienterad och vill hjälpa andra? I så fall kan vi erbjuda flera olika lärorika sommarvikariat som kan ge dig användbar och värdefull erfarenhet och en inblick i vår verksamhet. Dessutom bidrar du till samhällsnyttan!

För att du ska kunna erbjudas just dessa sommarvikariat behöver du ha fyllt 18 år när du börjar ditt jobb. Du kommer att vara semestervikarie för vår ordinarie personal, främst under perioden juni - augusti, med start 9 eller 16 juni. Därför vill vi att du ska kunna jobba hela den period du blir erbjuden.

I den här annonsen söker du sommarvikariat inom handläggning på Företagsavdelningen. Avdelningen ansvarar för verifiering och kvalitetssäkring av företagsuppgifter.

Hos oss har du möjlighet att jobba inom följande områden:

• Handläggning inom företagsregistrering
Som handläggare inom företagsregistrering granskar och registrerar du ändringar i företag.

• Handläggning inom årsredovisning
Som handläggare inom årsredovisning kommer du främst att kontrollera och registrera årsredovisningar.

För båda områdena kan arbetet innebära att du ger stöd och svarar på kundfrågor både muntligt via telefon men även skriftligt, både på svenska och engelska. Du kommer även att analysera och bedöma olika typer av underlag och med stöd av lagar och regler gör du en bedömning och fattar beslut.

KVALIFIKATIONER
*Vad behöver du ha för att gå vidare i denna rekrytering?
Vi vill att du både har slutfört din gymnasieutbildning och har fyllt 18 år när du börjar jobba.

Du behöver vara bra på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, så att du på ett tydligt sätt kan kommunicera med dina arbetskamrater och hjälpa våra kunder. Du är van att använda dator som arbetsverktyg.

*Vad ökar dina chanser?
Vi ser helst att du har aktuellt erfarenhet av att ha arbetat med kundsupport och rådgivning i någon form, helst via telefon men även via e-post och chatt eller att du har annan erfarenhet som vi bedömer som relevant för arbetsuppgifterna.

Har du dessutom pågående eller nyligen avslutade eftergymnasiala studier inom ett område som är relevant för jobbet ser vi det som positivt. Har du tidigare jobbat hos oss de senaste åren så är det också ett plus.

*Hur är du som person?
Du är ambitiös och noggrann och tycker om att lära dig nya saker och vill göra ett bra jobb. Du tar ansvar och kan behålla fokus även när det är mycket att lära sig eller mycket att göra. Du är bra på att ställa frågor och söka information och du tycker om att samarbeta med dina arbetskamrater för att resultatet ska bli bra.

Du kommer att arbeta på plats i våra fina lokaler i hamnen och du får utbildning och introduktion som hjälper dig att komma in i arbetsuppgifterna.

Vi tar emot ansökningar digitalt via vårt rekryteringsverktyg och senast 2 mars. Vi jobbar med löpande urval så om du är intresserad av ett sommarvikariat skicka din ansökan redan idag! Du behöver bara bifoga ditt CV.

Välkommen att söka till oss!

ÖVRIGT
Bifoga ditt CV.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd kan ingå som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är då en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och erbjuder hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

Handläggare Företagsavdelningen

Läs mer Jan 27
Bolagsverket är en myndighet placerad i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Vill du jobba hos en spännande och uppskattad myndighet där du får fylla en viktig funktion för Sveriges företagare?
Är du kunnig i och intresserad av handläggning och kundservice?

Då finns möjligheten! Vi förstärker nu vår personalstyrka och söker ett antal handläggare till Företagsavdelningen.

Företagsavdelningen ansvarar för verifiering och kvalitetssäkring av företagsuppgifter. Våra handläggare jobbar med många varierande arbetsuppgifter, inom flera områden och med olika ärendetyper. Som handläggare hos oss är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att handlägga, utreda, bedöma och besluta i olika ärenden med stöd av lagar och regler. Du har daglig kontakt med våra kunder där du ger dem support och service genom att svara på frågor på ett professionellt sätt och med kunden i fokus. Det sker via telefon men även skriftligt, både på svenska och på engelska.

Du ansvarar själv för dina egna ärenden där du och dina kollegor har ett nära samarbete. Vårt arbete är omväxlande i sin svårighetsgrad och varierar mellan självständigt arbete och arbete tillsammans med kollegor och andra berörda parter.

Hos oss finns möjlighet till utveckling, då vi har många olika områden och uppgifter samt flexibilitet i arbetet. Som handläggare kan du jobba med olika typer av handläggning av ärendetyper som finns inom vår avdelnings uppdrag och alla dessa kan bli aktuella över tid.

Låter detta intressant, läs vidare!

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som tycker det är viktigt att ditt jobb blir utfört på bästa sätt, med hög kvalitet och goda resultat. Du är noggrann i ditt arbete och tar ansvar för dina arbetsuppgifter för att nå dina mål och du kan behålla fokus i arbetet även när det är mycket att göra.

Som person gillar du att lära dig nya saker, har lätt för att lära och är öppen för att pröva nya arbetssätt. Du vågar ställa frågor och du är bra på att kommunicera tydligt med dina kollegor och kunder.

Du kan jobba självständigt, men du trivs i samarbete med dina arbetskamrater så att ni tillsammans når ett gott resultat för kundernas bästa.

Känner du igen dig i den beskrivningen?

Då kan du vara den vi söker om du har:
- genomförd och godkänd 3- årig gymnasieutbildning eller motsvarande.
- för tjänsten relevanta eftergymnasiala studier.
- 2-3 års aktuell arbetslivserfarenhet av handläggning samt support och kundservice via telefon och/eller i skrift från verksamhet med arbetsuppgifter av handläggande- och kundservicekaraktär.
- erfarenhet av arbete med granskning, hantering och registrering av ärenden.
- erfarenhet av arbete med kundtjänst, tex telefon, mejl, chatt.
- erfarenhet av arbete som inneburit beslutsfattande.
- god datorvana genom att enkelt kunna navigera i olika datasystem samt en förmåga att snabbt sätta dig in i och använda digitala verktyg.

Du behöver också kunna kommunicera obehindrat både muntligt och skriftligt på svenska och engelska i dina dagliga kontakter med arbetskamrater och kunder.

Det är meriterande om du dessutom har:
- erfarenhet av handläggning och kundservice inom statlig verksamhet.

Utvecklingen går snabbt och förändringar sker ständigt både inom och utanför Bolagsverket, vilket även förändrar vår handläggarroll. Automatiserade processer innebär att handläggningen går mer och mer åt utredningar och beslut av mer komplex karaktär. Därför kommer vi lägga stor vikt vid personlig lämplighet och att du vill och har förmåga att växa och utvecklas med vår verksamhet.

Du kommer att arbeta i Bolagsverkets fina lokaler vid hamnen i centrala Sundsvall. Vi erbjuder våra medarbetare flera hälsofrämjande aktiviteter och möjlighet att till viss del arbeta på distans.

Varmt välkommen med din ansökan!
Skicka in den så snart du kan, vi gör urval löpande.

ÖVRIGT
Bifoga endast CV.

Placeringsort är Sundsvall.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är då en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Läs mer om alla våra förmåner på bolagsverket.se/om/oss/jobb.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

Orderadministratör / Administratör

Läs mer Nov 19
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här

Om företaget:

Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat?samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder.

Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Beroende på din utveckling och intresse finns det goda möjligheter att vidareutveckla din karriär inom Telia.

I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår:
• Administrera order, felregistreringar och avvikelser
• Supportera ärenden via telefon och chatt
• Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
• Goda tekniska kunskaper är meriterande

För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen!

Övrig information:

Start: Januari
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Service Delivery Manager

Läs mer Maj 30
As a Service Delivery Manager at Orange Cyberdefense you are responsible for maintaining strong customer relationships and improving our services to maintain high customer satisfaction. You will be responsible for a number of our (Key) Accounts in Sweden and work closely with the team engaging in this customer. You will develop into a challenging position where you guide the customer to a safer business as a trusted advisor.
In this position you will both enable and drive a proactive business-level dialogue and a performance management approach that is focused on maintaining a service culture and delivering value. You will engage with the customer to plan, monitor and implement solutions in collaboration with our delivery teams and vendors. It is important for you to understand the customers business, assist in the prioritization of projects and ensure that projects align with the customer IT strategy.
This position is based in Sundsvall.

Key Responsibilities
Maintaining positive relationships with customers through continuous dialogue with purpose to identify customer needs and overseeing service delivery within the company context
Works across technical and business teams to achieve results, and to ensure the right quality of work is achieved
Point of management escalation and contact internally and externally for service delivery issues
Proposes improvements based on customer feedback and own findings
Ensuring customers’ priorities for new or changed products and services
Maintain an awareness of current and proposed technology challenges and concerns within the IT security industry and recommend potential solutions to meet expectations and forecasted requirements
Stay abreast of new technologies and their ability to provide a competitive edge to assigned systems


Who are you?
We believe you have a strong operational experience in managing the delivery of services and support for demanding enterprise customers. You are passionate and enthusiastic for the customers and their needs. You should have a good technical understanding and base level of technical awareness and it is meritorious if you have previous experience of working in a security focused business.
Requirement for the position:
Previous experience within Service Management and/or Project Management
Fluently in both English and Swedish because of customer requirements
Swedish Citizenship because of security classification (customer requirements)
Open for commuting to the customers occasionally

The following qualities are highly valued:
Good understanding of ITIL and similar IT Service Management frameworks
Good conceptual understanding of the typical enterprise customer security and network solutions and services
People skills with a team spirit – we work together to find the best solution
You enjoy building long term customer relations, understand the customers’ needs and establish realistic expectations
You have an in-depth feel for making sure achieve win-win opportunities for customers and own organization
Appreciate and curious working in a company with the core values; humble commitment, innovation, respect, simplicity and trust


How to apply
Apply for the position through this job ad. If you have any further questions please contact responsible recruiter: fanny.westergren@orangecyberdefense.com.

Ansök nu

Service Delivery Manager

Läs mer Maj 20
As a Service Delivery Manager at Orange Cyberdefense you are responsible for maintaining strong customer relationships and improving our services to maintain high customer satisfaction. You will be responsible for a number of our (Key) Accounts in Sweden and work closely with the team engaging in this customer. You will develop into a challenging position where you guide the customer to a safer business as a trusted advisor.
In this position you will both enable and drive a proactive business-level dialogue and a performance management approach that is focused on maintaining a service culture and delivering value. You will engage with the customer to plan, monitor and implement solutions in collaboration with our delivery teams and vendors. It is important for you to understand the customers business, assist in the prioritization of projects and ensure that projects align with the customer IT strategy.
This position is based in Sundsvall.

Key Responsibilities
Maintaining positive relationships with customers through continuous dialogue with purpose to identify customer needs and overseeing service delivery within the company context
Works across technical and business teams to achieve results, and to ensure the right quality of work is achieved
Point of management escalation and contact internally and externally for service delivery issues
Proposes improvements based on customer feedback and own findings
Ensuring customers’ priorities for new or changed products and services
Maintain an awareness of current and proposed technology challenges and concerns within the IT security industry and recommend potential solutions to meet expectations and forecasted requirements
Stay abreast of new technologies and their ability to provide a competitive edge to assigned systems


Who are you?
We believe you have a strong operational experience in managing the delivery of services and support for demanding enterprise customers. You are passionate and enthusiastic for the customers and their needs. You should have a good technical understanding and base level of technical awareness and it is meritorious if you have previous experience of working in a security focused business.
Requirement for the position:
Previous experience within Service Management and/or Project Management
Fluently in both English and Swedish because of customer requirements
Swedish Citizenship because of security classification (customer requirements)
Open for commuting to the customers occasionally

The following qualities are highly valued:
Good understanding of ITIL and similar IT Service Management frameworks
Good conceptual understanding of the typical enterprise customer security and network solutions and services
People skills with a team spirit – we work together to find the best solution
You enjoy building long term customer relations, understand the customers’ needs and establish realistic expectations
You have an in-depth feel for making sure achieve win-win opportunities for customers and own organization
Appreciate and curious working in a company with the core values; humble commitment, innovation, respect, simplicity and trust


How to apply
Apply for the position through this job ad. If you have any further questions please contact responsible recruiter: fanny.westergren@orangecyberdefense.com.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Bolagsverket

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Bolagsverket .

Verksamhetsutvecklare

Verksamhetskonsult
Läs mer Mar 24
Nytt
Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall med uppdrag att kvalitetssäkra, registrera och tillhandahålla företagsinformation. Vi arbetar tillsammans för att skapa största möjliga samhällsnytta genom att göra det enklare och tryggare att vara företagare i Sverige – samtidigt som vi värnar om ett hållbart arbetsliv för våra drygt 600 medarbetare.

ARBETSUPPGIFTER
Till vår nya enhet för samverkanstjänster söker vi nu en erfaren verksamhetsutvecklare med inriktning mot projekt-/programledning av större myndighetsöverskridande utvecklingsuppdrag med fokus på förenkling och digitalisering.

Enheten ansvarar för Bolagsverkets samverkanstjänster samt digitala infrastrukturtjänster för företagsdomänen.

Enheten ansvarar också för samordning av nationella och internationella samarbeten, samverkansuppdrag och initiativ som har sin utgångspunkt i förenkling och digitalisering.

Som verksamhetsutvecklare kommer du att ansvara för att driva och hålla samman komplexa utvecklings- och samverkansuppdrag med stöd av etablerade utvecklings- och projektstyrningsmetoder. Du kommer även att arbeta praktiskt med verksamhetsutvecklande aktiviteter, utredningar och analyser.

Exempel på samverkansuppdrag inom enhetens ansvar:

• Standard Business Reporting (SBR - nationellt samverksansuppdrag)
• NSGN (Nordic Smart Government Networks - överenskommen samverkan på nordisk nivå)
• TaxSam Företag - i samverkan utveckla och förvalta taxonomier i Sverige
• Utveckling och leverans av infrastrukturtjänster såsom digital identitetsutgivning för företag
• Samverkan med tredjepartsleverantörer i utvecklingsaktiviteter

Placeringsort är Sundsvall. Resor förekommer i tjänsten, både nationellt, inom Norden samt i Europa.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som gillar att i samverkan med andra myndigheter och aktörer ta fram och utveckla digitala och automatiserade tjänster och infrastruktur. Du känner dig driven av att skapa lösningar som gör det enklare och tryggare att verka som företagare.

Du har ett strukturerat arbetssätt och är målinriktad. Du har lätt för att skapa och upprätthålla goda relationer och du har förmåga att leda andra mot ert gemensamma mål genom att hålla ett strategiskt perspektiv där du ser till hela kontexten. 

I denna roll behöver du ha:

- minst en eftergymnasial utbildning inom it-området.

- minst 5 års aktuell erfarenhet av verksamhetsutvecklande uppdrag med fokus på digitalisering.

- minst 5 års aktuell erfarenhet av projektledning eller programledning av större komplexa utvecklings- eller samverkansuppdrag mellan olika aktörer.

- aktuell erfarenhet av projekt- eller programledning av större internationella utvecklings- eller samverkansåtaganden mellan myndigheter.

- erfarenhet av att arbeta utifrån etablerade projektstyrningsmetoder.

- erfarenhet av arbete med strukturerad riskhantering.     

- erfarenhet av agila utvecklingsmetoder.

Eftersom vi är en myndighet och även har internationella samarbeten är det viktigt att du kan uttrycka dig obehindrat, i både tal och skrift, på svenska och engelska.

Välkommen med din ansökan! Vi gör urval och intervjuer löpande.

ÖVRIGT
Bifoga endast CV.

Placeringsort Sundsvall.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

BI-utvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Feb 5
Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Vi står inför en rad spännande utmaningar! Med ett tydligare fokus på det brottsförebyggande arbetet, en pågående systemförnyelse och en ambition att ge verksamheten de bästa förutsättningarna att nyttja data på bästa sätt, behöver vi stärka upp vårt analysteam. För att lyckas med detta söker vi en BI-utvecklare med stort fokus på ETL-flöden och datahantering.

Enheten Ekosystem och analys ansvarar för innovationsledning, omvärldsbevakning samt analys av framtida trender och behov. Vi har även det samlade ansvaret för bland annat dataanalys, data management och AI.

Vårt analysteam arbetar nära verksamheten för att samla in, bearbeta och tillhandahålla insikter som stödjer beslutsfattande och strategisk planering. Vi fokuserar på att utveckla beslutsstödsystem, statistiska analyser och uppföljning av AI-modeller.

Som BI-utvecklare kommer du att spela en nyckelroll i vår resa mot att bli mer datadrivna. Ditt uppdrag innebär att hantera och forma data genom ETL-processer såsom dataextraktion, datatransformation, deployment och optimering för att skapa effektiva och skalbara dataflöden. Visualisering och rapportering är viktiga delar av arbetet, men fokus i denna roll ligger främst på att forma och optimera ETL-flöden och hantera datahanteringsprocesser.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som arbetar strukturerat och har stor samarbetsvilja. Du strävar efter att nå uppsatta mål och möta upp förväntningar i ditt arbete.

Vidare har du analytisk förmåga, en hög grad av flexibilitet med förmågan att anpassa dig till förändrade omständigheter vilket gör dig till en tillgång i teamet. Med en lösningsorienterad inställning och drivkraft möter du utmaningar med siktet att hitta innovativa lösningar.

I detta uppdrag behöver du ha:
- akademisk utbildning med inriktning mot datavetenskap, datateknik eller annan relevant utbildning alternativt erfarenhet som vi bedömer likvärdig
- några års erfarenhet av arbete med BI-plattformar (t.ex. SAS eller liknande)
- god kompetens och erfarenhet av ETL-flöden och datahantering
- god förståelse för dataarkitektur och erfarenhet av datamodellering
- god kompetens i .

Samt goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.

Det är meriterande om du dessutom har erfarenhet av:
- datamanagement för utveckling av AI- och maskininlärningsmodeller
- programmering, exempelvis språk som R eller Python
- BI-rapportering och datavisualisering med relevanta verktyg
- Linux och andra relevanta teknologier
- att använda samarbetsverktyg (t.ex. Jira och Confluence).

Låter detta intressant? Varmt välkommen med din ansökan så tar vi dialogen vidare!

ÖVRIGT
Du behöver endast bifoga CV till din ansökan.

Placeringsort är Sundsvall.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

För oss är lärandet i arbetet viktigt. Därför främjar vi personlig och professionell utveckling samt möjliggör anpassning till ny teknik och arbetsmetoder.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. För när du kan utvecklas och må bra, gör du även ett bra jobb.
Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i vårt fina och centralt belägna kontor i Sundsvall.

Bolagsverket har som statlig myndighet fina förmåner och erbjuder möjlighet att till viss del arbeta på distans. Läs mer om alla våra förmåner på https://bolagsverket.se/omoss/jobbahososs.2437.html

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

Sommarvikarier - handläggning

Backofficepersonal
Läs mer Feb 10
Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Har du nyligen tagit studenten, pluggar du vidare eller är du relativt ny i arbetslivet? Är du kundorienterad och vill hjälpa andra? I så fall kan vi erbjuda flera olika lärorika sommarvikariat som kan ge dig användbar och värdefull erfarenhet och en inblick i vår verksamhet. Dessutom bidrar du till samhällsnyttan!

För att du ska kunna erbjudas just dessa sommarvikariat behöver du ha fyllt 18 år när du börjar ditt jobb. Du kommer att vara semestervikarie för vår ordinarie personal, främst under perioden juni - augusti, med start 9 eller 16 juni. Därför vill vi att du ska kunna jobba hela den period du blir erbjuden.

I den här annonsen söker du sommarvikariat inom handläggning på Företagsavdelningen. Avdelningen ansvarar för verifiering och kvalitetssäkring av företagsuppgifter.

Hos oss har du möjlighet att jobba inom följande områden:

• Handläggning inom företagsregistrering
Som handläggare inom företagsregistrering granskar och registrerar du ändringar i företag.

• Handläggning inom årsredovisning
Som handläggare inom årsredovisning kommer du främst att kontrollera och registrera årsredovisningar.

För båda områdena kan arbetet innebära att du ger stöd och svarar på kundfrågor både muntligt via telefon men även skriftligt, både på svenska och engelska. Du kommer även att analysera och bedöma olika typer av underlag och med stöd av lagar och regler gör du en bedömning och fattar beslut.

KVALIFIKATIONER
*Vad behöver du ha för att gå vidare i denna rekrytering?
Vi vill att du både har slutfört din gymnasieutbildning och har fyllt 18 år när du börjar jobba.

Du behöver vara bra på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, så att du på ett tydligt sätt kan kommunicera med dina arbetskamrater och hjälpa våra kunder. Du är van att använda dator som arbetsverktyg.

*Vad ökar dina chanser?
Vi ser helst att du har aktuellt erfarenhet av att ha arbetat med kundsupport och rådgivning i någon form, helst via telefon men även via e-post och chatt eller att du har annan erfarenhet som vi bedömer som relevant för arbetsuppgifterna.

Har du dessutom pågående eller nyligen avslutade eftergymnasiala studier inom ett område som är relevant för jobbet ser vi det som positivt. Har du tidigare jobbat hos oss de senaste åren så är det också ett plus.

*Hur är du som person?
Du är ambitiös och noggrann och tycker om att lära dig nya saker och vill göra ett bra jobb. Du tar ansvar och kan behålla fokus även när det är mycket att lära sig eller mycket att göra. Du är bra på att ställa frågor och söka information och du tycker om att samarbeta med dina arbetskamrater för att resultatet ska bli bra.

Du kommer att arbeta på plats i våra fina lokaler i hamnen och du får utbildning och introduktion som hjälper dig att komma in i arbetsuppgifterna.

Vi tar emot ansökningar digitalt via vårt rekryteringsverktyg och senast 2 mars. Vi jobbar med löpande urval så om du är intresserad av ett sommarvikariat skicka din ansökan redan idag! Du behöver bara bifoga ditt CV.

Välkommen att söka till oss!

ÖVRIGT
Bifoga ditt CV.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd kan ingå som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är då en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och erbjuder hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

Sommarjurister

Biträdande jurist
Läs mer Jan 27
Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Har du slutfört dina gymnasiestudier och pluggat minst tre terminer på juristprogrammet? I så fall kan vi erbjuda två lärorika sommarvikariat på vår rättsavdelning. Ett jobb som kan ge dig användbar och värdefull erfarenhet och en inblick i vår verksamhet. Dessutom bidrar du till samhällsnyttan! Bra va?

Bolagsverkets rättsavdelning ansvarar för den rättsliga styrningen och ger förutsättningar för att myndigheten bedriver en rättssäker verksamhet. Här ingår bl.a. att styra och driva rättsutvecklingen, omvärldsbevaka och samverka i juridiska frågor med olika aktörer samt ge stöd i juridiska frågor till verksamheten.

I den här annonsen söker du vikariat som sommarjurist på rättsavdelningen. Du kommer att ge råd och stöd internt inom myndigheten i olika juridiska frågor med särskild inriktning mot frågor gällande associationsrätt, känneteckensrätt, årsredovisningslagstiftning och förvaltningsrätt. Arbetet innebär även att du får skriva förslag på beslut och yttranden till domstol.

KVALIFIKATIONER
* Vad behöver du för att gå vidare i rekryteringsprocessen?
Du ska ha slutfört dina gymnasiestudier och har läst minst tre terminer på juristprogrammet. Du har mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt, så att du på ett tydligt sätt kan kommunicera med kollegor i verksamheten och andra externa kontakter.

* Vad ökar dina chanser?
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av ärendehandläggning och myndighetsutövning.

*Hur är du som person?
Du är strukturerad och kan organisera och planera ditt arbete på ett bra sätt. Du kan ta de initiativ som behövs för att nå resultat. Du samarbetar bra med andra och kan behålla lugnet även om det är mycket att lära sig eller mycket att göra.

Du kommer att arbeta på plats i våra fina lokaler i hamnen. Vi erbjuder introduktion som hjälper dig att komma in i arbetsuppgifterna.

Vi tar emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg och senast 21 februari. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad skicka din ansökan redan idag! Du behöver endast bifoga CV.

Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Placeringsort är Sundsvall.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd kan ingå som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är då en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

Handläggare Företagsavdelningen

Backofficepersonal
Läs mer Jan 27
Bolagsverket är en myndighet placerad i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

ARBETSUPPGIFTER
Vill du jobba hos en spännande och uppskattad myndighet där du får fylla en viktig funktion för Sveriges företagare?
Är du kunnig i och intresserad av handläggning och kundservice?

Då finns möjligheten! Vi förstärker nu vår personalstyrka och söker ett antal handläggare till Företagsavdelningen.

Företagsavdelningen ansvarar för verifiering och kvalitetssäkring av företagsuppgifter. Våra handläggare jobbar med många varierande arbetsuppgifter, inom flera områden och med olika ärendetyper. Som handläggare hos oss är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att handlägga, utreda, bedöma och besluta i olika ärenden med stöd av lagar och regler. Du har daglig kontakt med våra kunder där du ger dem support och service genom att svara på frågor på ett professionellt sätt och med kunden i fokus. Det sker via telefon men även skriftligt, både på svenska och på engelska.

Du ansvarar själv för dina egna ärenden där du och dina kollegor har ett nära samarbete. Vårt arbete är omväxlande i sin svårighetsgrad och varierar mellan självständigt arbete och arbete tillsammans med kollegor och andra berörda parter.

Hos oss finns möjlighet till utveckling, då vi har många olika områden och uppgifter samt flexibilitet i arbetet. Som handläggare kan du jobba med olika typer av handläggning av ärendetyper som finns inom vår avdelnings uppdrag och alla dessa kan bli aktuella över tid.

Låter detta intressant, läs vidare!

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som tycker det är viktigt att ditt jobb blir utfört på bästa sätt, med hög kvalitet och goda resultat. Du är noggrann i ditt arbete och tar ansvar för dina arbetsuppgifter för att nå dina mål och du kan behålla fokus i arbetet även när det är mycket att göra.

Som person gillar du att lära dig nya saker, har lätt för att lära och är öppen för att pröva nya arbetssätt. Du vågar ställa frågor och du är bra på att kommunicera tydligt med dina kollegor och kunder.

Du kan jobba självständigt, men du trivs i samarbete med dina arbetskamrater så att ni tillsammans når ett gott resultat för kundernas bästa.

Känner du igen dig i den beskrivningen?

Då kan du vara den vi söker om du har:
- genomförd och godkänd 3- årig gymnasieutbildning eller motsvarande.
- för tjänsten relevanta eftergymnasiala studier.
- 2-3 års aktuell arbetslivserfarenhet av handläggning samt support och kundservice via telefon och/eller i skrift från verksamhet med arbetsuppgifter av handläggande- och kundservicekaraktär.
- erfarenhet av arbete med granskning, hantering och registrering av ärenden.
- erfarenhet av arbete med kundtjänst, tex telefon, mejl, chatt.
- erfarenhet av arbete som inneburit beslutsfattande.
- god datorvana genom att enkelt kunna navigera i olika datasystem samt en förmåga att snabbt sätta dig in i och använda digitala verktyg.

Du behöver också kunna kommunicera obehindrat både muntligt och skriftligt på svenska och engelska i dina dagliga kontakter med arbetskamrater och kunder.

Det är meriterande om du dessutom har:
- erfarenhet av handläggning och kundservice inom statlig verksamhet.

Utvecklingen går snabbt och förändringar sker ständigt både inom och utanför Bolagsverket, vilket även förändrar vår handläggarroll. Automatiserade processer innebär att handläggningen går mer och mer åt utredningar och beslut av mer komplex karaktär. Därför kommer vi lägga stor vikt vid personlig lämplighet och att du vill och har förmåga att växa och utvecklas med vår verksamhet.

Du kommer att arbeta i Bolagsverkets fina lokaler vid hamnen i centrala Sundsvall. Vi erbjuder våra medarbetare flera hälsofrämjande aktiviteter och möjlighet att till viss del arbeta på distans.

Varmt välkommen med din ansökan!
Skicka in den så snart du kan, vi gör urval löpande.

ÖVRIGT
Bifoga endast CV.

Placeringsort är Sundsvall.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är då en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Läs mer om alla våra förmåner på bolagsverket.se/om/oss/jobb.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu

It-arkitekt

IT-arkitekt/Lösningsarkitekt
Läs mer Jan 16
Bolagsverket är en myndighet i Sundsvall som arbetar för att ge företagsamma personer i Sverige möjlighet att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. Vår företagsinformation är tillgänglig för alla, där och när den behövs, för samhällets bästa. Tillsammans för ett enkelt och tryggt företagande.

Nu tar vi ett spännande kliv framåt inom vår It-verksamhet! Vill du vara en del av resan och driva Bolagsverkets It-utveckling framåt?

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som vill vara med och utveckla våra arbetssätt inom It-tjänsteprocesshantering på Enheten för It-styrning och arkitektur. Tillsammans med engagerade kollegor får du möjligheten att göra skillnad i en organisation som befinner sig i ständig utveckling. Är du redo att ta nästa steg med oss?

Som medarbetare på Enheten för It-styrning och arkitektur kommer du att spela en central roll i att utveckla Bolagsverkets It-tjänsteprocesser och strategiska kravställning.

Du kommer bland annat att arbeta med:

• Strategisk och taktisk utveckling och arbete med arkitekturstyrning.
• Arbeta som systemarkitekt och systemförnyelse samt målarkitektur
• Ta fram dokumentation och förslag till realisering i form av lösningsarkitektur, både i text och i modeller.
• Ta fram lösningsmönster för att arbeta med micro-services(API:er) och Kafta-lösningar.
• Ta fram lösningsmönster för att arbeta med BI och AI med mönster, tränande, arkitektur, datastrategier och datarutinunderlag.
• Presentera lösningsarkitektur på ett tydligt sätt så att utvecklingsteam, It-styrning, verksamhet och att i vissa fall andra myndigheter förstår och kan agera och implementera korrekt.
• Samarbete med andra myndigheter i arkitektur frågor-Teknikstöd och normalisering.
• Arbeta med Bolagsverkets datamanagement för utveckling av AI- och maskininlärningsmodeller.
• Arbete med Front-end och Back-end arkitektur

Arkitekturrollen innebär att utvärdera, tydliggöra och utveckla arbetet inom arkitekturfrågor för respektive process. Rollen omfattar också nära samarbete med andra funktioner för att kontinuerligt förbättra och vidareutveckla arkitekturen och IT-tjänsteprocessområdet på Bolagsverket.

Som en nyckelspelare i både det strategiska och taktiska arbetet bidrar du till att omsätta strategier och processer till praktiska lösningar som stödjer kollegorna i deras dagliga arbete.

Som IT-arkitekt på Bolagsverket kommer du att arbeta under SUA-klassning, vilket innebär att du kommer att genomgå en säkerhetsprövning på nivå 2.

KVALIFIKATIONER
För att lyckas i rollen ser vi att du har:

• Relevant akademisk utbildning eller flerårig erfarenhet inom området som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.
• Erfarenhet av att arbeta strategiskt och taktiskt med att utveckla och framtidssäkra verksamhetsflöden arkitekturellt inom It.
• Erfarenhet av att arbeta i och ha ansvar enligt roller som beskrivs i arkitekturstyrningen.
• Erfarenhet av att arbeta nära IT-styrning och strategiska IT-frågor med fokus på arkitektur.
• Erfarenhet av agila arbetsmetoder, säkerhet och kvalitetssäkring inom it.
• God förmåga att uttrycka dig på svenska, både muntligt och skriftligt.

För tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet av :

• att arbeta tillsammans med kravställande verksamhet för att prioritera, fånga och designa It- tjänsteprocesser.
• arbete med ledningsgrupper och stöd i framtagandet av underlag för välgrundade beslut, inklusive utveckling av beslutsdokumentation och ekonomiska kalkyler.
• att driva verksamhetsutveckling och utveckla tekniska roadmaps, samt att implementera DevSecOps genom framtagande av arkitekturella modeller och lösningar.
• arbeta med microservices (API:er) och Kafka-lösningar, samt hantering av It-säkerhets- och arkitekturfrågor som påverkar verksamhetsutvecklingen.
• god förmåga och mycket god erfarenhet att arbeta front-end arkitektur.
• arbete inom statlig myndighet och en god förmåga att uttrycka dig på engelska, både i tal och skrift.

Vi söker dig som är stabil, ansvarsfull och målinriktad. Du har en utmärkt förmåga att planera och strukturera ditt arbete självständigt och effektivt, samtidigt som du möter utmaningar med ett lösningsorienterat och positivt  förhållningssätt. Med din goda samarbetsförmåga och förmåga att se helheten i komplexa situationer bidrar du  aktivt till att skapa värde och driva verksamheten framåt. Dessutom är du en skicklig kommunikatör, både muntligt och skriftligt, och du uppskattar att dokumentera och tydligt förmedla ditt arbete.

Vill du bli vår nya kollega och vara med och utveckla IT-verksamheten på Bolagsverket?

Välkommen med din ansökan redan idag!

ÖVRIGT
Bifoga endast CV.

Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för anställning hos Bolagsverket.

På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. För när du mår bra, gör du även ett bra jobb. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall.

Läs mer om alla våra förmåner på bolagsverket.se/om/oss/jobb.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Ansök nu