Sundsvall: Junior maskinkonstruktör / Mechanical Design Engineer

Hitta ansökningsinfo om jobbet Junior maskinkonstruktör / Mechanical Design Engineer i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-27 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ELE Engineering. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

ELE Engineering är ett nytänkande ingenjörsföretag som levererar tekniska konsulttjänster och heltäckande lösningar till företag och offentliga aktörer. De tar ansvar och hjälper till med allt från idé till komplett leverans, installation och igångkörning. De har kompetens inom mekanik, hydraulik, beräkning, maskinsäkerhet, el och automation, de hjälper även till med utveckling av produkter, utrustning och anläggningar.

Tillsammans med sitt systerbolag ELE Manufacturing producerar och tillverkar de efter kundens önskemål, både utifrån egna och kunds ritningar. De producerar allt ifrån robotceller och kompletta maskin- och monteringslinjer till fixturer och verktyg.

ELE arbetar i en dynamisk arbetsmiljö med högt i tak och snabba beslutsvägar där varje medarbetare får möjlighet att vara med och utforma företaget, produkter och tjänster.

Arbetsuppgifter:

I rollen som maskinkonstruktör arbetar du med att leverera specialanpassade lösningar till kunder inom industrin. Du arbetar både i enskilda konsultuppdrag och i kompletta leveransprojekt, genom hela kedjan från förfrågningsunderlag till idrifttagning. I dina arbetsuppgifter ingår förutom konstruktionsarbete även konceptutveckling, genomförandet tekniska förstudier, kalkylarbete, riskbedömningar och beräkningsarbete.

Hos ELE Enginnering arbetar du i en varierande vardag, där du ena dagen designar en komplett maskinlinje och andra dagen utvecklar ett handhållet specialverktyg.

I dina huvudsakliga uppgifter ingår bland annat:
• Arbete i både individuella konsultuppdrag och fullskaliga leveransprojekt
• Delaktig i hela processen från förfrågningsunderlag till idrifttagning
• Ansvarar för konstruktion, konceptutveckling, tekniska förstudier och riskbedömningar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tekniskutbildning från högskola eller yrkeshögskola
• 1-2 års arbetslivserfarenhet inom konstruktion
• Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift
• B-körkort
• Erfarenhet inom SolidWorks och Inventor är meriterande

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Du stimuleras av att vara med och förbättra processer och rutiner, och uppskattar en roll där du ges möjligheten att bidra med dina tankar och idéer och har mandat att utveckla befintliga rutiner. I den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det också är i en sådan roll som du trivs bäst. Du blir motiverad av problemlösning och tycker det är roligt att fördjupa dig i komplexa problem. Du anstränger dig alltid för att kunna leverera bästa möjliga lösning. När du pratar med kunder har du alltid en lösningsorienterad inställning till deras problem.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Civilingenjör, maskin

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Civilingenjör, maskin.

Projektingenjör

Läs mer Jan 29
Kubal är Sveriges enda producent av primäraluminium och en ledande aktör inom hållbar industriproduktion. Vårt mål är att ligga i framkant när det gäller tekniska lösningar och hållbarhet inom metallindustrin. Vi arbetar ständigt med att utveckla innovativa koncept och förbättra våra processer för att minimera vår miljöpåverkan.
Vi söker dig: Vi söker en ingenjör som vill bidra till tekniska innovationer och hållbara lösningar och har intresse i projektledningen. Du kommer du att ha ett brett ansvarsområde där teknisk kompetens och projektledning kombineras. Du kommer att arbeta med avancerade tekniska analyser och utveckla nya koncept som hjälper oss att effektivisera processer, minska resursslöseri och förbättra vår miljöprofil.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Teknisk analys och projektstöd:

o utföra tekniska bedömningar och analyser av inlämnade capex-ansökningar för att säkerställa att de uppfyller företagets krav och mål.
o förtydliga och kontrollera motiveringar bakom projekten, samt granska omfattningen av föreslaget arbete.
o utforska alternativa tekniska lösningar för företagens behov
o bilda av tekniska specifikationer/krav för implementering av capex-projekt
o tillhandahålla tekniskt stöd till projektteamet och säkerställa att teknisk dokumentation är korrekt och uppdaterad.
o utreda och lösa tekniska frågeställningar som kan uppstå under projektets gång
o samarbeta med andra avdelningar under kommersiell stadiet i capex-projekt
· Samarbete och kontroll: Planera, koordinera, och följa upp projekt under installation & driftsättningen
· Datahantering och optimering: Samla in och analysera tekniska data för att stödja beslut kring capex-strategi, processförbättringar och implementering av optimeringslösningar.
Kravställning och kvalitetssäkring: Säkerställa att tekniska lösningar uppfyller både interna krav och externa regler för säkerhet, kvalitet och miljö.

· Dokumentation: Ansvara för att all teknisk analys, utveckling och implementering dokumenteras på ett tydligt och strukturerat sätt. Detta inkluderar tekniska rapporter, arbetsbeskrivningar, processmanualer och projektloggar.
Kvalifikationer:
Ingenjörsexamen (högskole- eller civilingenjör) inom maskinteknik, materialteknik, energiteknik eller liknande områden.
Erfarenhet av teknisk analys, konceptutveckling eller processoptimering, gärna inom industrin.
Kunskap om hållbara material och processer är meriterande.
BAS-P, BAS-U utbildning och erfarenhet är meriterande
Förmåga att självständigt driva tekniska utvecklingsprojekt med fokus på innovation och hållbarhet.
Stark analytisk förmåga och vana att arbeta med data för beslutsfattande.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Vem är du? Du är en nyfiken och lösningsorienterad ingenjör med en passion för teknik och hållbarhet. Du har en stark drivkraft att skapa nya koncept och förbättra befintliga processer. Med din analytiska förmåga och innovativa tänkesätt kan du utveckla lösningar som har en verklig inverkan på både verksamheten och miljön.
Vad vi erbjuder:
En spännande roll med fokus på teknisk innovation och hållbarhet.
Möjlighet att arbeta med avancerade tekniska utmaningar i en dynamisk industrimiljö.
En arbetsplats där dina idéer och koncept värderas och kan göra skillnad.

Vi vill ha en alkohol och drogfri arbetsmiljö. Därför genomför vi ett alkohol- och drogtest vid nyanställning samt slumpmässiga alkohol- och drogtester under året.
Placering: Sundsvall
Tjänstens omfattning: Heltid, dagtid
Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas i 6 månader.
Tjänsten rapporterar till Capexchef.
Vi ser fram emot din ansökan och att få välkomna dig till vårt team!
Frågor om tjänsten besvaras av Capexchef Anna Bestolchenkova, 073-981 8850.
Fackliga företrädare:
Unionen, Peter Eliasson 073-988 5981
peter.eliasson@kubal.se
Ledarna, Marcus Lansink, Ledarna 073-988 5888
marcus.lansink@kubal.se
Din ansökan märkt
”Projektingenjör” skickas till jobb@kubal.se så snart som möjligt, dock senast 2025-02-28
Vi behandlar ansökningarna löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut.

Ansök nu

Sommarjobb inom försäljning

Läs mer Jan 22
Är du nyfiken på Valmet? Nu finns en fantastisk möjlighet för dig som vill få bra erfarenheter för framtiden och jobba för en mer hållbar framtid.???
?Ta chansen och få en inblick hur det är att arbeta hos oss på Valmet! Nu har du chansen att sommarjobba hos ett branschledande globalt teknikföretag. Valmet är en ledande global utvecklare och leverantör av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. Vi omvandlar förnybara resurser till hållbara resultat, det gör att varje dag hos oss är betydelsefull. Bli en del av förändringen du också!??? Vi söker nu en sommarjobbare till vårt kontor i Sundsvall. Du kommer stötta vår försäljningsavdelning och vara med att ta fram och hantera ordrar.
Vem är du?????
Framför allt är du ansvarstagande och engagerad som person. Du har stort tekniskt intresse och lätt för att sätta dig in i ny teknologi. Sannolikt har läser du maskinteknik eller liknande på högskola eller universitet idag. Har du erfarenhet av försäljning är det en fördel.
Valmet är ett globalt företag så vi ser att du är van att både kommunicera och har lätt för att uttrycka dig på engelska.??
???Vi erbjuder???
Vi erbjuder en trivsam arbetsplats med ett positivt arbetsklimat. ?Som sommarjobbare på Valmet får du en inblick i hur det är att arbeta hos oss och samlar värdefull praktisk erfarenhet. Vi ser gärna att du kan börja arbeta redan i mitten av maj, exakt datum kommer vi bestämma tillsammans.???
???Ansökan???
Vill du anta utmaningen och bli en del av vårt team under sommaren????
Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev på engelska, senast den 28 februari. Observera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post.
Rekryteringsarbetet sker löpande så vänta inte med att söka!??
?För information om rekryteringsprocessen kontakta Beatrice Lampinen, HR beatrice.lampinen@valmet.com.


When everything works together
Valmet is where the best talent from a wide variety of backgrounds comes together. With over 19,000 professionals around the world, we are the leading global developer and supplier of technologies, automation and services for the pulp, paper and energy industries, and serve an even wider base of process industries with our automation systems and flow control solutions. Our commitment to moving our customers’ performance forward requires creativity, technological innovations, service know-how – and above all, teamwork.
Join the team! www.valmet.com/careers

Ansök nu

Sommarjobb inom produktutveckling

Läs mer Jan 22
Är du nyfiken på Valmet? Nu finns en fantastisk möjlighet för dig som vill få bra erfarenheter för framtiden och jobba för en mer hållbar framtid.???
?Ta chansen och få en inblick hur det är att arbeta hos oss på Valmet! Nu har du chansen att sommarjobba hos ett branschledande globalt teknikföretag. Valmet är en ledande global utvecklare och leverantör av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. Vi omvandlar förnybara resurser till hållbara resultat, det gör att varje dag hos oss är betydelsefull. Bli en del av förändringen du också!???
?Vi söker nu en sommarjobbare inom produktutveckling till vårt kontor i Sundsvall. Du kommer framför allt arbeta med att ta fram produkter för våra lösningar till kund och att dokumentera designen.
Vem är du?????
Framför allt är du ansvarstagande och engagerad som person. Du har ett stort tekniskt intresse och läser sannolikt maskinteknik, processteknik, industriell ekonomi liknande idag.
Valmet är ett globalt företag så vi ser att du är van att både kommunicera och har lätt för att uttrycka dig på engelska.??
?Vi erbjuder???
Vi erbjuder en trivsam arbetsplats med ett positivt arbetsklimat. ?Som sommarjobbare på Valmet får du en inblick i hur det är att arbeta hos oss och samlar värdefull praktisk erfarenhet.
??Ansökan???
Vill du anta utmaningen och bli en del av vårt team under sommaren????
Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev på engelska, senast den 28 februari. Observera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post.
Rekryteringsarbetet sker löpande så vänta inte med att söka!??
För information om rekryteringsprocessen kontakta Beatrice Lampinen, HR beatrice.lampinen@valmet.com
When everything works together
Valmet is where the best talent from a wide variety of backgrounds comes together. With over 19,000 professionals around the world, we are the leading global developer and supplier of technologies, automation and services for the pulp, paper and energy industries, and serve an even wider base of process industries with our automation systems and flow control solutions. Our commitment to moving our customers’ performance forward requires creativity, technological innovations, service know-how – and above all, teamwork.
Join the team! www.valmet.com/careers

Ansök nu

Projektingenjör

Läs mer Dec 9
Kubal är Sveriges enda producent av primäraluminium och en ledande aktör inom hållbar industriproduktion. Vårt mål är att ligga i framkant när det gäller tekniska lösningar och hållbarhet inom metallindustrin. Vi arbetar ständigt med att utveckla innovativa koncept och förbättra våra processer för att minimera vår miljöpåverkan.
Vi söker dig: Vi söker en ingenjör som vill bidra till tekniska innovationer och hållbara lösningar och har intresse i projektledningen. Du kommer du att ha ett brett ansvarsområde där teknisk kompetens och projektledning kombineras. Du kommer att arbeta med avancerade tekniska analyser och utveckla nya koncept som hjälper oss att effektivisera processer, minska resursslöseri och förbättra vår miljöprofil.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Teknisk analys och projektstöd:

o utföra tekniska bedömningar och analyser av inlämnade capex-ansökningar för att säkerställa att de uppfyller företagets krav och mål.
o förtydliga och kontrollera motiveringar bakom projekten, samt granska omfattningen av föreslaget arbete.
o utforska alternativa tekniska lösningar för företagens behov
o bilda av tekniska specifikationer/krav för implementering av capex-projekt
o tillhandahålla tekniskt stöd till projektteamet och säkerställa att teknisk dokumentation är korrekt och uppdaterad.
o utreda och lösa tekniska frågeställningar som kan uppstå under projektets gång
o samarbeta med andra avdelningar under kommersiell stadiet i capex-projekt
· Samarbete och kontroll: Planera, koordinera, och följa upp projekt under installation & driftsättningen
· Datahantering och optimering: Samla in och analysera tekniska data för att stödja beslut kring capex-strategi, processförbättringar och implementering av optimeringslösningar.
Kravställning och kvalitetssäkring: Säkerställa att tekniska lösningar uppfyller både interna krav och externa regler för säkerhet, kvalitet och miljö.

· Dokumentation: Ansvara för att all teknisk analys, utveckling och implementering dokumenteras på ett tydligt och strukturerat sätt. Detta inkluderar tekniska rapporter, arbetsbeskrivningar, processmanualer och projektloggar.
Kvalifikationer:
Ingenjörsexamen (högskole- eller civilingenjör) inom maskinteknik, materialteknik, energiteknik eller liknande områden.
Erfarenhet av teknisk analys, konceptutveckling eller processoptimering, gärna inom industrin.
Kunskap om hållbara material och processer är meriterande.
BAS-P, BAS-U utbildning och erfarenhet är meriterande
Förmåga att självständigt driva tekniska utvecklingsprojekt med fokus på innovation och hållbarhet.
Stark analytisk förmåga och vana att arbeta med data för beslutsfattande.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Vem är du? Du är en nyfiken och lösningsorienterad ingenjör med en passion för teknik och hållbarhet. Du har en stark drivkraft att skapa nya koncept och förbättra befintliga processer. Med din analytiska förmåga och innovativa tänkesätt kan du utveckla lösningar som har en verklig inverkan på både verksamheten och miljön.
Vad vi erbjuder:
En spännande roll med fokus på teknisk innovation och hållbarhet.
Möjlighet att arbeta med avancerade tekniska utmaningar i en dynamisk industrimiljö.
En arbetsplats där dina idéer och koncept värderas och kan göra skillnad.

Vi vill ha en alkohol och drogfri arbetsmiljö. Därför genomför vi ett alkohol- och drogtest vid nyanställning samt slumpmässiga alkohol- och drogtester under året.
Placering: Sundsvall
Tjänstens omfattning: Heltid, dagtid
Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas i 6 månader.
Tjänsten rapporterar till Capexchef.
Vi ser fram emot din ansökan och att få välkomna dig till vårt team!
Frågor om tjänsten besvaras av Capexchef Anna Bestolchenkova, 073-981 8850.
Fackliga företrädare:
Unionen, Peter Eliasson 073-988 5981
peter.eliasson@kubal.se
Ledarna, Marcus Lansink, Ledarna 073-988 5888
marcus.lansink@kubal.se
Din ansökan märkt
”Projektingenjör” skickas till jobb@kubal.se så snart som möjligt, dock senast 2025-01-19
Vi behandlar ansökningarna löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB .

First line support till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 4
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-09.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu

First line support till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-03-30.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 4
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu

First line support till Telia

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-09.

#Nextgen

Ansök nu

Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 1
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet.

Övrig information
Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-10.

#Nextgen

Ansök nu