Sundsvall: Customer Support till Culligan Storkök i Sundsvall Kort ansökningstid

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Support till Culligan Storkök i Sundsvall Kort ansökningstid i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-11-26 // Varaktighet: Heltid

Har du ett öga för noggrannhet och beskriver dig själv som serviceinriktad och organiserad? Är du tillgänglig för att påbörja en heltidstjänst direkt efter årsskiftet? Då kan vi ha rollen för dig!

Åt vår kund söker vi nu en engagerad och serviceinriktad medarbetare till deras Customer Support-team i Sundsvall.

Culligan Storkök är en ledande aktör inom service och underhåll av storköksutrustning samt försäljning/uthyrning, installation och service av vattenautomater och kaffemaskiner. Culligan erbjuder skräddarsydda dricksvatten­lösningar för kontor, skolor, sjukhus, restauranger och alla typer av arbetsplatser. Vi erbjuder ett brett utbud av kaffemaskiner designade speciellt för företag, allt från robusta maskiner med hög kapacitet till eleganta lösningar för mindre kontor.

Som Customer Support Medarbetare kommer du att vara den första kontaktpersonen för våra kunder. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

• Motta och hantera inkommande samtal och e-post från kunder med tekniska frågor och supportbehov och boka upp serviceuppdrag.
• Diverse administrativa uppgifter såsom registervård, fakturering mm.

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som:

• Har god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Har förmåga att hantera stressiga situationer och behålla en professionell attityd.

Det är meriterande om du dessutom:

• Har erfarenhet av kundsupport, företrädesvis inom teknisk service eller relaterad bransch.
• Har god teknisk förståelse, och vana att arbeta i affärssystem.

Personliga Egenskaper:

Vi söker dig som trivs i en serviceorienterad roll och har en genuin vilja att hjälpa andra. Du är kommunikativ, lösningsfokuserad och trivs i en miljö där ingen dag är den andra lik. Teamwork är viktigt för oss, därför är det en självklarhet att du kan samarbeta effektivt med övriga kollegor och andra avdelningar.

Uppdraget innebär att du kommer vara anställd av StudentConsulting och arbeta hos vår kund som konsult. Detta är ett vikariat på sex månader med eventuell möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är heltid, dagtid måndag-fredag kl 7:30-16:00 på plats hos kunden.

Vi arbetar löpande med urval och kommer tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kontorist

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kontorist.

Administratör till Aiab Energy

Läs mer Apr 7
Är du en praktisk och flexibel person som trivs med en varierad arbetsdag och har lätt för att lära dig system? Vi söker nu en "allt i allo"-administratör till Aiab Energy där du får en central roll i bolaget med en bredd av ansvarsområden. Är du den vi söker så skicka in din ansökan idag!
Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag!
Om Aiab Energy AB
Sedan 1970 har Aiab sett till att företag och myndigheter alltid har pålitliga och skräddarsydda reservkraftverk och totallösningar av strömförsörjning. Idag har de utveckling och tillverkning i deras lokaler i Fagervik i Timrå kommun.
Några av Aiabs uppdragsgivare är Myndigheten för samhällsskydd och beredskap, Fortifikationsverket, SL och Statkraft. Den typen av samarbeten ställer höga krav på drift, effektivitet och säkerhet. Aiab arbetar enbart med kundanpassade totallösningar, vilket innebär skräddarsydd utrustning såväl som utveckling, konstruktion och tillverkning, platsmontage, idrifttagning, utbildning samt fältservice.
Aiab är i en expansiv fas och växer för att möta marknadens behov av skräddarsydda strömförsörjningslösningar. Företaget satsar på innovation och ökad kapacitet, vilket skapar spännande möjligheter för nya medarbetare. Hos Aiab får du chansen att växa i en dynamisk arbetsmiljö, utveckla dina färdigheter och vara med och bidra till framtidens lösningar inom ett företag som erbjuder stora möjligheter för karriärutveckling.
Om rollen
I rollen som administratör kommer du arbeta med en bredd av administrativa arbetsuppgifter och vara behjälplig med support där det behövs i bolaget. Det kan vara allt från att sköta dokumentation och hantera lättare orderregistreringar samt avtalsskrivningar till att lösa praktiska administrativa utmaningar som dyker upp dagligen. Du är den som håller ihop de dagliga kontorssysslorna och blir på så sätt ett viktigt stöd för hela bolaget och de olika teamen emellan.
Här får du en variationsrik arbetsdag med många olika sysslor där du är behjälplig i stort som smått, och samtidigt har chansen att utvecklas och växa tillsammans med ett dynamiskt företag där det händer mycket!
Din profil
Vi söker dig som är serviceminded och självständig och som trivs med att jobba nära och stötta dina kollegor. Du har god datorvana och lätt för att lära dig system. Du trivs med ett flexibelt arbetssätt och är inte rädd för att ta tag i det som behövs för att avlasta dina kollegor i olika team. Vidare är du en strukturerad doer som har ett öga för att se vad som behöver göras för att allt ska flyta på så effektivt som möjligt och du tar gärna på dig nya ansvarsområden. Vi ser ekonomisk bakgrund eller teknisk / naturvetenskaplig utbildning som meriterande.
Krav för tjänsten
Fullgjord gymnasieutbildning
God datorvana och lätt för att lära dig system
B-körkort
Svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande
Ekonomisk bakgrund eller utbildning inom naturvetenskap / teknik

Övrigt
Startdatum: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse
Omfattning: 100%
Uppdragsform: Detta är ett konsultuppdrag på ca 6 månader. Du blir anställd av Stegra och uthyrd till Aiab med goda chanser till anställning hos dem efter uppdragets slut.
Ort: Timrå
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 och lina@stegra.nu.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Ansök nu

Administrativ samordnare för kommunalt aktivitetsansvar (KAA)

Läs mer Jan 8
Sundsvalls kommun har ungefär 8000 medarbetare och är betydelsefull för vårt samhälle. Vi är Sundsvalls största arbetsgivare med flera arbetsplatser inom olika verksamheter och runt 300 olika yrken.

Inom Barn- och utbildningsförvaltningen möter våra ca 3 000 medarbetare tillsammans ca 16 000 barn och elever på fler än 130 enheter varje dag. Här finns möjligheten att ge dem förutsättningar för fortsatt lärande och utveckling. Politikernas och förvaltningens mål och viljeriktning är att alla barn och elever i Sundsvalls kommuns förskolor och skolor ska få likvärdiga förutsättningar att utvecklas, nå sina mål och bli aktiva medborgare med många möjligheter i livet.

Kommunen har ett stort uppdrag i att skapa nytta för alla våra invånare. Oavsett verksamhet arbetar vi för samma sak, att vi ska vara en bra plats att bo, leva och verka på.

Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Vår kommun är en del av den gröna omställningen i Norra Sverige där det står klart med en stor etablering som kommer att leda till många nya jobb och därmed många nya invånare. Vi förbereder oss för fullt med att bland annat bereda mark, skapa nya utbildningsplatser, marknadsföra kommunen och välkomna nya invånare från hela världen.

Barn- och utbildningsförvaltningen har identifierat ett behov av att förstärka administrationen inom kommunens aktivitetsansvar (KAA). Vi behöver också fortsätta arbetet med att utveckla bättre underlag/statistik för att kunna ta rätt och riktade beslut om insatser för ungdomar som är berättigade till KAA. Organisatoriskt tillhör administrativa samordnaren Barn- och utbildningsförvaltningen - Lärande och hälsa, men gruppen som arbetar med KAA har sin arbetsplats förlagd till arbetsmarknadstorget.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administrativ samordnare KAA kommer du att arbeta i nära samarbete med funktioner inom förvaltningen, personal inom grundskola och gymnasieskolan framförallt rektorer och studie- och yrkesvägledare men även externt med olika samverkansparter samt vara en första kontakt med ungdomar berättigade till KAA. En självklar arbetsuppgift är förstås ett nära samarbete med de tre KAA-samordnare som arbetar med att coacha ungdomar och samordnar uppdrag inom KAA. Förvaltningen befinner sig i ett spännande utvecklingsskede och du kommer att ha en viktig roll i det pågående arbetet med att effektivisera, digitalisera och automatisera förvaltningens administration.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• systemadministratör för KAA:s verksamhetssystem UKA
• inhämtande av och hålla uppgifter om ungdomar inom KAA uppdaterade
• årlig rapportering av statistik till Skolverket/SCB
• uppföljningar av och kontakt med ungdomar som studerar eller arbetar som KAA har bevakning på
• administrativt stöd i framtagning av dokument/revideringar/presentationsmaterial inom KAA:s verksamhet
• utveckla och hålla informationskanaler, ex hemsida, uppdaterad inom KAA
• vid behov ingå i nätverk och arbetsgrupper

Även andra arbetsuppgifter kan förekomma.

KVALIFIKATIONER
Flerårig erfarenhet av rollen som systemadministratör och administration är ett krav. Du behöver ha god erfarenhet av att i din tidigare yrkesroll haft kontakt med ungdomar och vårdnadshavare. Det är även meriterande om du har arbetat med administration inom skolans, gärna gymnasieskolans, verksamhet och har god kunskap om skolans regelverk i relation till KAA.

Vi vill att du som söker har stor vana av att ta egna initiativ för att driva ditt ansvarsområde framåt och är bra på att hantera ett högt och varierande arbetstempo samt har förmåga att prioritera i dina arbetsuppgifter. Det krävs att du har god förmåga att nätverka och samverka med andra. Då rollen innebär dagliga kontakter både internt och externt krävs även en mycket god kommunikativ förmåga och att du kan uttrycka dig mycket väl i svenska både i tal och skrift. Rollen innebär också att hantera större datamängder och statistik och kräver därför att du är metodisk, strukturerad och noggrann. Att vara flexibel och att kunna ändra riktning när så behövs är även det en mycket viktigt egenskap vi eftersöker.

 Vi lägger mycket stor vikt vid personliga egenskaper.

ÖVRIGT
Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/

Vid begäran skall betyg/ examensbevis/studieintyg/lärarlegitimation som styrker att du har rätt kvalifikationer för tjänsten lämnas in.

Den som erbjuds en anställning skall lämna ett giltigt utdrag ur polisens belastningsregister enligt SFS 2000:873. Blankett för beställning av utdrag ur belastningsregistret hittar du på www.polisen.se.

Tjänsten tillsätts under förutsättning att inte övertalighet uppkommer inom annan del av kommunen som gör att den tillsätts den vägen.

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

I Sundsvalls kommun gillar vi olika och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Sundsvalls kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Customer Support till Culligan Storkök i Sundsvall! Kort ansökningstid

Läs mer Nov 26
Har du ett öga för noggrannhet och beskriver dig själv som serviceinriktad och organiserad? Är du tillgänglig för att påbörja en heltidstjänst direkt efter årsskiftet? Då kan vi ha rollen för dig!

Åt vår kund söker vi nu en engagerad och serviceinriktad medarbetare till deras Customer Support-team i Sundsvall.

Culligan Storkök är en ledande aktör inom service och underhåll av storköksutrustning samt försäljning/uthyrning, installation och service av vattenautomater och kaffemaskiner. Culligan erbjuder skräddarsydda dricksvatten­lösningar för kontor, skolor, sjukhus, restauranger och alla typer av arbetsplatser. Vi erbjuder ett brett utbud av kaffemaskiner designade speciellt för företag, allt från robusta maskiner med hög kapacitet till eleganta lösningar för mindre kontor.

Som Customer Support Medarbetare kommer du att vara den första kontaktpersonen för våra kunder. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

• Motta och hantera inkommande samtal och e-post från kunder med tekniska frågor och supportbehov och boka upp serviceuppdrag.
• Diverse administrativa uppgifter såsom registervård, fakturering mm.

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som:

• Har god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Har förmåga att hantera stressiga situationer och behålla en professionell attityd.

Det är meriterande om du dessutom:

• Har erfarenhet av kundsupport, företrädesvis inom teknisk service eller relaterad bransch.
• Har god teknisk förståelse, och vana att arbeta i affärssystem.

Personliga Egenskaper:

Vi söker dig som trivs i en serviceorienterad roll och har en genuin vilja att hjälpa andra. Du är kommunikativ, lösningsfokuserad och trivs i en miljö där ingen dag är den andra lik. Teamwork är viktigt för oss, därför är det en självklarhet att du kan samarbeta effektivt med övriga kollegor och andra avdelningar.

Uppdraget innebär att du kommer vara anställd av StudentConsulting och arbeta hos vår kund som konsult. Detta är ett vikariat på sex månader med eventuell möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är heltid, dagtid måndag-fredag kl 7:30-16:00 på plats hos kunden.

Vi arbetar löpande med urval och kommer tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Customer Support till Culligan Storkök i Sundsvall! Kort ansökningstid

Läs mer Sep 12
Har du ett öga för noggrannhet och beskriver dig själv som serviceinriktad och organiserad? Är du tillgänglig för att påbörja en heltidstjänst omgående? Då kan vi ha rollen för dig!

Åt vår kund söker vi nu en engagerad och serviceinriktad medarbetare till deras Customer Support-team i Sundsvall.

Culligan Storkök är en ledande aktör inom service och underhåll av storköksutrustning samt försäljning/uthyrning, installation och service av vattenautomater och kaffemaskiner. Culligan erbjuder skräddarsydda dricksvatten­lösningar för kontor, skolor, sjukhus, restauranger och alla typer av arbetsplatser. Vi erbjuder ett brett utbud av kaffemaskiner designade speciellt för företag, allt från robusta maskiner med hög kapacitet till eleganta lösningar för mindre kontor.

Som Customer Support Medarbetare kommer du att vara den första kontaktpersonen för våra kunder. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

• Motta och hantera inkommande samtal och e-post från kunder med tekniska frågor och supportbehov och boka upp serviceuppdrag.
• Diverse administrativa uppgifter såsom registervård, fakturering mm.

Din profil
Vi söker dig som:

• Har god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Har förmåga att hantera stressiga situationer och behålla en professionell attityd.

Det är meriterande om du dessutom:

• Har erfarenhet av kundsupport, företrädesvis inom teknisk service eller relaterad bransch.
• Har god teknisk förståelse, och vana att arbeta i affärssystem.

Personliga Egenskaper:

Vi söker dig som trivs i en serviceorienterad roll och har en genuin vilja att hjälpa andra. Du är kommunikativ, lösningsfokuserad och trivs i en miljö där ingen dag är den andra lik. Teamwork är viktigt för oss, därför är det en självklarhet att du kan samarbeta effektivt med övriga kollegor och andra avdelningar.

Uppdraget innebär att du kommer vara anställd av StudentConsulting och arbeta hos vår kund som konsult. Detta är ett vikariat på inledningsvis 1-3 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är heltid, dagtid måndag-fredag kl 7:30-16:00 på plats hos kunden.

Start så snart som möjligt. Vi arbetar löpande med urval och kommer tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Receptionist sökes

Läs mer Nov 30
Vi letar efter en dynamisk och serviceinriktad individ som vill ansluta till vårt team som kontorsreceptionist. Som receptionist är du ansiktet utåt för vårt företag och spelar en avgörande roll i att skapa en positiv första intryck för våra besökare och kunder.

Detta är ett konsultuppdrag.

Ansvarsområden:

* Välkomna besökare på ett vänligt och professionellt sätt.
* Hantera inkommande samtal och dirigera dem till rätt avdelning eller person.
* Administrativa uppgifter såsom hantering av post, leveranser och bokning av mötesrum.
* Underhålla en snygg och organiserad receptionsmiljö.
* Assistera andra avdelningar vid behov.

Kvalifikationer:

* Utomordentlig kommunikationsförmåga och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
* Erfarenhet av kundservice och administrativa uppgifter är en fördel.
* Grundläggande kunskaper i office-program och telefonväxel.

Personliga egenskaper:

* Vänlig, positiv och professionell attityd.
* Förmåga att arbeta självständigt och i team.
* God organisationsförmåga och noggrannhet.

Vi erbjuder:

* En möjlighet att vara en del av en framgångsrik och växande organisation.
* Utbildning och utvecklingsmöjligheter inom företaget.
* En dynamisk arbetsmiljö med vänliga och stödjande kollegor.

Om du är en engagerad person som trivs i en roll där du är den första kontaktpunkten för våra besökare och kunder, skicka in din ansökan med CV och personliga brev. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!



Vårt erbjudande
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals populära arbetsgivare som våra kunder. På manpower.se hittar du mängder av lediga jobb över hela landet. Du kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Oavsett vilket får du en trygg och flexibel anställning med stora möjligheter att bygga nya erfarenheter.

Ansökan och kontaktuppgifter
För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vi tar inte emot ansökningar via e-post men vid frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta konsultchef Ideal shala via e-post: Ideal.shala@manpower.se
Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Lokalt i Sundsvall har vi nu funnits i 25 år. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Studentconsulting Sweden AB (Publ) .

Vi söker studenter som vill arbeta på lager under terminerna och i sommar!

Terminalarbetare
Läs mer Apr 16
Vill du arbeta extra under året och ha ett garanterat sommarjobb på schema? Vi söker nu lagerarbetare till vår kund Systembolaget och deras varudepå i Birsta. Introduktioner för tjänsten sker löpande med omgående start!

Systembolagets varudepåer lagerför hela Systembolagets sortiment och levererar varor till butiker, ombud och privatpersoner i stora delar av landet. Ledorden på varudepån är kundnöjdhet och kvalitet, vilket genomsyrar hela verksamheten. Arbetsuppgifterna är främst orderplock till butik eller kund! Ledorden på arbetsplatsen är kundnöjdhet och kvalitet, vilket genomsyrar hela verksamheten. Är du noggrann, flexibel och har ett öga för detaljer så kan du vara den vi söker!

Du behöver ha ett truckkort eller ha en vilja att lära dig då arbetsuppgifterna främst genomförs med trucken. För att få ett truckkort via oss vill vi att du kan arbeta minst ett år framåt och ha god tillgänglighet i sommar (juni-augusti) och vara tillgänglig för omgående introduktion.

Arbetstiderna för detta jobb är varierade under öppettiderna och det kan förekomma både morgon- och kvällsjobb under högsäsong. Resterande del av året samt under introduktionen behöver du vara tillgänglig dagtid 7-16. Introduktioner för tjänsten sker löpande.

DETTA SÖKER VI

För att vara aktuell för tjänsten behöver du:
- Ha studier eller annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, vi behöver se intyg på detta
-Vara minst 20 år (pga alkohollagen) då du hanterar alkohol på arbetsplatsen
- Ha truckkort eller en vilja att lära dig
- Vara tillgänglig för introduktion omgående och först och främst kunna arbeta på schema under sommaren för att sedan kunna arbeta extra vid behov även resterande del av året
- Behärska god svenska i tal och skrift

Vi ser gärna att du har minst ett år kvar på dina studier och ser långsiktigt på en anställning via oss! Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på StudentConsulting men arbetar ute hos vår kund i Birsta!

Låter detta som något för dig? Sök tjänsten redan idag, vi arbetar med löpande intervjuer och urval

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Sommarjobba som terminalarbetare på kvällstid!

Terminalarbetare
Läs mer Apr 10
Är du noggrann och söker ett fysiskt arbete? Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill jobba kvällar i sommar.

Vår kund PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden och är ledande inom sitt område. Arbetet vid terminalen består främst av manuell posthantering. Arbetet kommer att vara förlagt till vardagar, måndag till fredag mellan 18:30-21:30 vecka 26-32.

Arbetet innebär att du blir anställd hos StudentConsulting och jobbar som vår uthyrda konsult hos vår kund som har sin arbetsplats på Kolvägen i Sundsvall.

DETTA SÖKER VI

Du som söker måste vara studerande eller har en annan anställning på minst 50%. Det är en förutsättning att du kan jobba den aktuella perioden, måndag-fredag 18:30-21:30 vecka 29-32.

Som person är du positiv, engagerad och klarar av att jobba under bitvis hög arbetsbelastning. Vidare är du flexibel, ansvarsfull uppskattar att jobba såväl ensam som i team. Du har gymnasiekompetens, grundläggande datorvana samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift. B-körkort är meriterande men inte ett krav. Låter detta som något för dig? Anmäl ditt intresse redan idag, intervjuer och urval kommer att ske löpande. Dessa tjänster kommer att tillsättas så fort vi hittat rätt kandidater.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Sommarjobba som terminalarbetare nattetid!

Terminalarbetare
Läs mer Apr 10
Är du noggrann och söker ett fysiskt arbete? Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill jobba nätter i sommar.

Vår kund PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden och är ledande inom sitt område. Arbetet vid terminalen består främst av manuell posthantering. Arbetet kommer att vara förlagt till vardagar, måndag till fredag mellan 02:30-06:30 vecka 26-32.

Arbetet innebär att du blir anställd hos StudentConsulting och jobbar som vår uthyrda konsult hos vår kund som har sin arbetsplats på Kolvägen i Sundsvall.

DETTA SÖKER VI

Du som söker måste vara studerande eller har en annan anställning på minst 50%. Det är en förutsättning att du kan jobba den aktuella perioden, måndag-fredag 02:30-06:30 vecka 29-32.

Som person är du positiv, engagerad och klarar av att jobba under bitvis hög arbetsbelastning. Vidare är du flexibel, ansvarsfull uppskattar att jobba såväl ensam som i team. Du har gymnasiekompetens, grundläggande datorvana samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift. B-körkort är meriterande men inte ett krav. Låter detta som något för dig? Anmäl ditt intresse redan idag, intervjuer och urval kommer att ske löpande. Dessa tjänster kommer att tillsättas så fort vi hittat rätt kandidater.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Mjukvaruutvecklare till Effnet

Civilingenjör, systemutveckling
Läs mer Apr 14
Brinner du för programmering, har ett genuint teknikintresse och är intresserad av att jobba med teknologi i framkant inom 5G och framtidens telekommunikation? Då har vi tjänsten för dig!

Effnet är ett växande bolag med platt organisation och korta beslutsvägar. Samarbetsvilja och en inkludering genomsyrar företagets processer och de strävar kontinuerligt efter att nå produktivitet och effektivitet. Kollegorna uppmuntras att ta initiativ och delta i alla olika aspekter av arbetet. Som anställd finns det unika möjligheter att utvecklas tillsammans med vårt team som har mycket hög kompetens inom 5G, mjukvarudesign och programmering. Bolagets globala kunder och partners ger dig även en möjlighet att, om du så önskar, bygga ditt professionella nätverk av människor runt om i världen och att anta olika roller som berikar din egen utveckling samt delta i företagets affärsutveckling.

Nu söker vi å Effnets vägnar en mjukvaruutvecklare som vill jobba med ledande teknologi inom 5G. Om du har ett stort intresse av programmering, problemlösning och av att lära dig så har du nu möjlighet att bli en del av och utvecklas tillsammans med Effnets team.

Som del av Effnets utvecklingsteam kommer ni med agila arbetssätt tillsammans att bygga ny funktionalitet i Effnets befintliga och nya produkter. Du kommer att programmera i C/C++, med stöd och funktionalitet från de modernaste versionerna av C++-standarden.

Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du kommer bli direkt anställd av Effnet. Effnet erbjuder en möjlighet att arbeta på distans och du kan därför befinna dig var du vill i landet. Du kommer i så fall bli inbjuden till Effnets kontor i Luleå under din introduktion samt regelbundet efter det, exempelvis för att vara med i våra personalaktiviteter. Detta är en heltidstjänst med start omgående eller så snart vi hittar rätt person.

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som hunnit få några års erfarenhet av mjukvaruutveckling. Det absolut viktigaste är att vi ser att du har ett stort genuint intresse för teknik och programmering samt;

Det är meriterande om:
• Du har en examen inom datateknik
• Du har kunskaper inom C++
• Du har programmering som hobby och har projekt på github som du är stolt över.

Du talar och skriver engelska utan problem.

Du drivs av din vilja att utvecklas och utöka dina kunskaper inom mjukvaruutveckling och telekommunikation. Du har lätt för att samarbeta med andra och ser dig själv som en lagspelare.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av StudentConsulting, vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Henna Vaalto via e-post: Henna.Vaalto@studentconsulting.com.

Låter detta som en tjänst för dig? Passa på att söka redan idag! Vi behandlar alla ansökningar löpande.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Kundmedarbetare till Kvdbil i Sundsvall - sommarjobb på heltid

Ordermottagare
Läs mer Mar 25
För vår kunds räkning söker vi dig som vill kombinera ditt genuina bilintresse med service och kundmöten!

Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med stävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av!

Arbetsuppgifterna varierar och omfattar allt från att utföra kontroller av nyinkomna bilar till kundmöten med köpande och säljande kunder till en hel del administrationsuppgifter. Jobbet innebär omfattande kundkontakt och tidigare erfarenhet av butiksarbete och liknande är meriterande.

Anställningen är på heltid och startar vecka 28 och pågår till och med vecka 33. Arbetstiderna är måndagar-fredagar 8-17.

DETTA SÖKER VI

Vi ser att du tycker om att skapa struktur, gillar att ha många bollar i luften och tar egna initiativ till att lösa problem både självständigt och i team. För dig är god service en självklarhet och du strävar alltid mot att ge kunden den bästa kundupplevelsen i kontakten med oss. Du har ett genuint bilintresse och vi ser gärna att du tidigare har jobbat med administrativa uppgifter samt kundkontakt.

Krav:

• Körkort (manuell växellåda)
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Tillgänglig att arbeta heltid hela perioden.

Detta är ett bemanningsuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting och uthyrd till vår kund Kvdbil i Sundsvall. Vi jobbar med löpande urval och platsen kommer tillsättas så snart vi hittat rätt person. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Kundmottagare till MittSverige Vatten & Avfalls återvinningscentral!

Parkarbetare/Utemiljöarbetare/Miljövärd
Läs mer Apr 2
Vi söker serviceinriktade kundmottagare till MittSverige Vatten & Avfalls återvinningscentral i Sundsvall. Har du studier eller ett annat jobb på minst 50% och vill jobba extra så är det här en perfekt för dig.

Vill du bli en vardagshjälte? På MittSverige Vatten & Avfall arbetar vi för ett hållbart samhälle. Vår ständiga närvaro hos natur och människor gör att vi har ett stort ansvar och en viktig roll för ett fungerande kretslopp. I våra tre ägarkommuner Sundsvall, Timrå och Nordanstig bor över 120 000 invånare. Det är för dem, men kanske ännu mer tillsammans med dem, vi arbetar för att driva, utveckla, och bidra med kunskap inom vatten- och avfallsfrågor. Alltid med hållbarhet och miljö i fokus. Våra värdeord – Mod, Öppenhet och Helhetssyn – ska alltid genomsyra verksamheten.

Affärsområde Avfall och Återvinning ansvarar för all hantering av hushållsavfall i Sundsvalls kommun. Vi är för närvarande tre anställda som arbetar med avfallshanteringen och sju anställda som arbetar med återvinningscentralerna. Vårt uppdrag är att se till att den monopoltjänst som åligger kommunen att utföra hanteras på ett resurseffektivt sätt för största möjliga samhällsnytta. Utöver återvinningscentralerna upphandlas det mesta av det faktiska utförandet av vårt uppdrag.

Arbetsuppgifter
Som kundmottagare på vår återvinningscentral är du tillsammans med dina kollegor med och verkställer arbetsuppgifterna på ett produktivt och effektivt sätt utifrån gällande målsättning och styrande dokument.

På ett trevligt och tillmötesgående sätt hjälper och informerar du kunder som besöker återvinningscentralen. I arbetsuppgifterna ingår även anläggningsskötsel som t.ex. sopkärlshantering, materialhantering, ta emot och sortera det miljöfarliga avfallet, rapportering för avhämtning av material, hålla rent och snyggt på hela området m.m.
Arbetet sker utomhus i alla väder. Du hoppar in och jobbar extra när behov uppstår, både på vardagar samt helger nu under vår och sommar.
Start sker enligt överenskommelse.

DETTA SÖKER VI

Kvalifikationer
För att vara aktuell för denna tjänst är det ett krav att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% samt att du kan jobba varannan helg samt extra vid behov.
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning och erfarenhet av arbete inom service eller maskin- och anläggning. Erfarenhet av arbete på återvinningscentral är meriterande.

Du har grundläggande datakunskaper. Det är meriterande om du har hjullastarkort och ADR-behörighet.

Du är en person som brinner för service och har en god samarbetsförmåga. Du har ett naturligt eget driv och är självgående. Som kundmottagare är du en lagspelare som delar vårt engagemang och aktivt bidrar till att nå företagets mål. Vi ser också att du är prestigelös och har ett strukturerat arbetssätt. Vi ser gärna att du har ett intresse för miljöfrågor och vill värna om miljön.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting och uthyrd till vår kund. Vi jobbar med löpande urval och platserna tillsätts så snart vi hittar rätt kandidater. Så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu