Sundsvall: Customer Support till Culligan Storkök i Sundsvall Kort ansökningstid

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Support till Culligan Storkök i Sundsvall Kort ansökningstid i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2024-11-26 // Varaktighet: Heltid

Har du ett öga för noggrannhet och beskriver dig själv som serviceinriktad och organiserad? Är du tillgänglig för att påbörja en heltidstjänst direkt efter årsskiftet? Då kan vi ha rollen för dig!

Åt vår kund söker vi nu en engagerad och serviceinriktad medarbetare till deras Customer Support-team i Sundsvall.

Culligan Storkök är en ledande aktör inom service och underhåll av storköksutrustning samt försäljning/uthyrning, installation och service av vattenautomater och kaffemaskiner. Culligan erbjuder skräddarsydda dricksvatten­lösningar för kontor, skolor, sjukhus, restauranger och alla typer av arbetsplatser. Vi erbjuder ett brett utbud av kaffemaskiner designade speciellt för företag, allt från robusta maskiner med hög kapacitet till eleganta lösningar för mindre kontor.

Som Customer Support Medarbetare kommer du att vara den första kontaktpersonen för våra kunder. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

• Motta och hantera inkommande samtal och e-post från kunder med tekniska frågor och supportbehov och boka upp serviceuppdrag.
• Diverse administrativa uppgifter såsom registervård, fakturering mm.

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som:

• Har god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Har förmåga att hantera stressiga situationer och behålla en professionell attityd.

Det är meriterande om du dessutom:

• Har erfarenhet av kundsupport, företrädesvis inom teknisk service eller relaterad bransch.
• Har god teknisk förståelse, och vana att arbeta i affärssystem.

Personliga Egenskaper:

Vi söker dig som trivs i en serviceorienterad roll och har en genuin vilja att hjälpa andra. Du är kommunikativ, lösningsfokuserad och trivs i en miljö där ingen dag är den andra lik. Teamwork är viktigt för oss, därför är det en självklarhet att du kan samarbeta effektivt med övriga kollegor och andra avdelningar.

Uppdraget innebär att du kommer vara anställd av StudentConsulting och arbeta hos vår kund som konsult. Detta är ett vikariat på sex månader med eventuell möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är heltid, dagtid måndag-fredag kl 7:30-16:00 på plats hos kunden.

Vi arbetar löpande med urval och kommer tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kontorist

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kontorist.

Administratör till Aiab Energy

Läs mer Apr 7
Är du en praktisk och flexibel person som trivs med en varierad arbetsdag och har lätt för att lära dig system? Vi söker nu en "allt i allo"-administratör till Aiab Energy där du får en central roll i bolaget med en bredd av ansvarsområden. Är du den vi söker så skicka in din ansökan idag!
Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag!
Om Aiab Energy AB
Sedan 1970 har Aiab sett till att företag och myndigheter alltid har pålitliga och skräddarsydda reservkraftverk och totallösningar av strömförsörjning. Idag har de utveckling och tillverkning i deras lokaler i Fagervik i Timrå kommun.
Några av Aiabs uppdragsgivare är Myndigheten för samhällsskydd och beredskap, Fortifikationsverket, SL och Statkraft. Den typen av samarbeten ställer höga krav på drift, effektivitet och säkerhet. Aiab arbetar enbart med kundanpassade totallösningar, vilket innebär skräddarsydd utrustning såväl som utveckling, konstruktion och tillverkning, platsmontage, idrifttagning, utbildning samt fältservice.
Aiab är i en expansiv fas och växer för att möta marknadens behov av skräddarsydda strömförsörjningslösningar. Företaget satsar på innovation och ökad kapacitet, vilket skapar spännande möjligheter för nya medarbetare. Hos Aiab får du chansen att växa i en dynamisk arbetsmiljö, utveckla dina färdigheter och vara med och bidra till framtidens lösningar inom ett företag som erbjuder stora möjligheter för karriärutveckling.
Om rollen
I rollen som administratör kommer du arbeta med en bredd av administrativa arbetsuppgifter och vara behjälplig med support där det behövs i bolaget. Det kan vara allt från att sköta dokumentation och hantera lättare orderregistreringar samt avtalsskrivningar till att lösa praktiska administrativa utmaningar som dyker upp dagligen. Du är den som håller ihop de dagliga kontorssysslorna och blir på så sätt ett viktigt stöd för hela bolaget och de olika teamen emellan.
Här får du en variationsrik arbetsdag med många olika sysslor där du är behjälplig i stort som smått, och samtidigt har chansen att utvecklas och växa tillsammans med ett dynamiskt företag där det händer mycket!
Din profil
Vi söker dig som är serviceminded och självständig och som trivs med att jobba nära och stötta dina kollegor. Du har god datorvana och lätt för att lära dig system. Du trivs med ett flexibelt arbetssätt och är inte rädd för att ta tag i det som behövs för att avlasta dina kollegor i olika team. Vidare är du en strukturerad doer som har ett öga för att se vad som behöver göras för att allt ska flyta på så effektivt som möjligt och du tar gärna på dig nya ansvarsområden. Vi ser ekonomisk bakgrund eller teknisk / naturvetenskaplig utbildning som meriterande.
Krav för tjänsten
Fullgjord gymnasieutbildning
God datorvana och lätt för att lära dig system
B-körkort
Svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande
Ekonomisk bakgrund eller utbildning inom naturvetenskap / teknik

Övrigt
Startdatum: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse
Omfattning: 100%
Uppdragsform: Detta är ett konsultuppdrag på ca 6 månader. Du blir anställd av Stegra och uthyrd till Aiab med goda chanser till anställning hos dem efter uppdragets slut.
Ort: Timrå
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 och lina@stegra.nu.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Ansök nu

Administrativ samordnare för kommunalt aktivitetsansvar (KAA)

Läs mer Jan 8
Sundsvalls kommun har ungefär 8000 medarbetare och är betydelsefull för vårt samhälle. Vi är Sundsvalls största arbetsgivare med flera arbetsplatser inom olika verksamheter och runt 300 olika yrken.

Inom Barn- och utbildningsförvaltningen möter våra ca 3 000 medarbetare tillsammans ca 16 000 barn och elever på fler än 130 enheter varje dag. Här finns möjligheten att ge dem förutsättningar för fortsatt lärande och utveckling. Politikernas och förvaltningens mål och viljeriktning är att alla barn och elever i Sundsvalls kommuns förskolor och skolor ska få likvärdiga förutsättningar att utvecklas, nå sina mål och bli aktiva medborgare med många möjligheter i livet.

Kommunen har ett stort uppdrag i att skapa nytta för alla våra invånare. Oavsett verksamhet arbetar vi för samma sak, att vi ska vara en bra plats att bo, leva och verka på.

Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Vår kommun är en del av den gröna omställningen i Norra Sverige där det står klart med en stor etablering som kommer att leda till många nya jobb och därmed många nya invånare. Vi förbereder oss för fullt med att bland annat bereda mark, skapa nya utbildningsplatser, marknadsföra kommunen och välkomna nya invånare från hela världen.

Barn- och utbildningsförvaltningen har identifierat ett behov av att förstärka administrationen inom kommunens aktivitetsansvar (KAA). Vi behöver också fortsätta arbetet med att utveckla bättre underlag/statistik för att kunna ta rätt och riktade beslut om insatser för ungdomar som är berättigade till KAA. Organisatoriskt tillhör administrativa samordnaren Barn- och utbildningsförvaltningen - Lärande och hälsa, men gruppen som arbetar med KAA har sin arbetsplats förlagd till arbetsmarknadstorget.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administrativ samordnare KAA kommer du att arbeta i nära samarbete med funktioner inom förvaltningen, personal inom grundskola och gymnasieskolan framförallt rektorer och studie- och yrkesvägledare men även externt med olika samverkansparter samt vara en första kontakt med ungdomar berättigade till KAA. En självklar arbetsuppgift är förstås ett nära samarbete med de tre KAA-samordnare som arbetar med att coacha ungdomar och samordnar uppdrag inom KAA. Förvaltningen befinner sig i ett spännande utvecklingsskede och du kommer att ha en viktig roll i det pågående arbetet med att effektivisera, digitalisera och automatisera förvaltningens administration.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• systemadministratör för KAA:s verksamhetssystem UKA
• inhämtande av och hålla uppgifter om ungdomar inom KAA uppdaterade
• årlig rapportering av statistik till Skolverket/SCB
• uppföljningar av och kontakt med ungdomar som studerar eller arbetar som KAA har bevakning på
• administrativt stöd i framtagning av dokument/revideringar/presentationsmaterial inom KAA:s verksamhet
• utveckla och hålla informationskanaler, ex hemsida, uppdaterad inom KAA
• vid behov ingå i nätverk och arbetsgrupper

Även andra arbetsuppgifter kan förekomma.

KVALIFIKATIONER
Flerårig erfarenhet av rollen som systemadministratör och administration är ett krav. Du behöver ha god erfarenhet av att i din tidigare yrkesroll haft kontakt med ungdomar och vårdnadshavare. Det är även meriterande om du har arbetat med administration inom skolans, gärna gymnasieskolans, verksamhet och har god kunskap om skolans regelverk i relation till KAA.

Vi vill att du som söker har stor vana av att ta egna initiativ för att driva ditt ansvarsområde framåt och är bra på att hantera ett högt och varierande arbetstempo samt har förmåga att prioritera i dina arbetsuppgifter. Det krävs att du har god förmåga att nätverka och samverka med andra. Då rollen innebär dagliga kontakter både internt och externt krävs även en mycket god kommunikativ förmåga och att du kan uttrycka dig mycket väl i svenska både i tal och skrift. Rollen innebär också att hantera större datamängder och statistik och kräver därför att du är metodisk, strukturerad och noggrann. Att vara flexibel och att kunna ändra riktning när så behövs är även det en mycket viktigt egenskap vi eftersöker.

 Vi lägger mycket stor vikt vid personliga egenskaper.

ÖVRIGT
Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/

Vid begäran skall betyg/ examensbevis/studieintyg/lärarlegitimation som styrker att du har rätt kvalifikationer för tjänsten lämnas in.

Den som erbjuds en anställning skall lämna ett giltigt utdrag ur polisens belastningsregister enligt SFS 2000:873. Blankett för beställning av utdrag ur belastningsregistret hittar du på www.polisen.se.

Tjänsten tillsätts under förutsättning att inte övertalighet uppkommer inom annan del av kommunen som gör att den tillsätts den vägen.

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

I Sundsvalls kommun gillar vi olika och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Sundsvalls kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Customer Support till Culligan Storkök i Sundsvall! Kort ansökningstid

Läs mer Nov 26
Har du ett öga för noggrannhet och beskriver dig själv som serviceinriktad och organiserad? Är du tillgänglig för att påbörja en heltidstjänst direkt efter årsskiftet? Då kan vi ha rollen för dig!

Åt vår kund söker vi nu en engagerad och serviceinriktad medarbetare till deras Customer Support-team i Sundsvall.

Culligan Storkök är en ledande aktör inom service och underhåll av storköksutrustning samt försäljning/uthyrning, installation och service av vattenautomater och kaffemaskiner. Culligan erbjuder skräddarsydda dricksvatten­lösningar för kontor, skolor, sjukhus, restauranger och alla typer av arbetsplatser. Vi erbjuder ett brett utbud av kaffemaskiner designade speciellt för företag, allt från robusta maskiner med hög kapacitet till eleganta lösningar för mindre kontor.

Som Customer Support Medarbetare kommer du att vara den första kontaktpersonen för våra kunder. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

• Motta och hantera inkommande samtal och e-post från kunder med tekniska frågor och supportbehov och boka upp serviceuppdrag.
• Diverse administrativa uppgifter såsom registervård, fakturering mm.

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som:

• Har god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Har förmåga att hantera stressiga situationer och behålla en professionell attityd.

Det är meriterande om du dessutom:

• Har erfarenhet av kundsupport, företrädesvis inom teknisk service eller relaterad bransch.
• Har god teknisk förståelse, och vana att arbeta i affärssystem.

Personliga Egenskaper:

Vi söker dig som trivs i en serviceorienterad roll och har en genuin vilja att hjälpa andra. Du är kommunikativ, lösningsfokuserad och trivs i en miljö där ingen dag är den andra lik. Teamwork är viktigt för oss, därför är det en självklarhet att du kan samarbeta effektivt med övriga kollegor och andra avdelningar.

Uppdraget innebär att du kommer vara anställd av StudentConsulting och arbeta hos vår kund som konsult. Detta är ett vikariat på sex månader med eventuell möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är heltid, dagtid måndag-fredag kl 7:30-16:00 på plats hos kunden.

Vi arbetar löpande med urval och kommer tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Customer Support till Culligan Storkök i Sundsvall! Kort ansökningstid

Läs mer Sep 12
Har du ett öga för noggrannhet och beskriver dig själv som serviceinriktad och organiserad? Är du tillgänglig för att påbörja en heltidstjänst omgående? Då kan vi ha rollen för dig!

Åt vår kund söker vi nu en engagerad och serviceinriktad medarbetare till deras Customer Support-team i Sundsvall.

Culligan Storkök är en ledande aktör inom service och underhåll av storköksutrustning samt försäljning/uthyrning, installation och service av vattenautomater och kaffemaskiner. Culligan erbjuder skräddarsydda dricksvatten­lösningar för kontor, skolor, sjukhus, restauranger och alla typer av arbetsplatser. Vi erbjuder ett brett utbud av kaffemaskiner designade speciellt för företag, allt från robusta maskiner med hög kapacitet till eleganta lösningar för mindre kontor.

Som Customer Support Medarbetare kommer du att vara den första kontaktpersonen för våra kunder. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

• Motta och hantera inkommande samtal och e-post från kunder med tekniska frågor och supportbehov och boka upp serviceuppdrag.
• Diverse administrativa uppgifter såsom registervård, fakturering mm.

Din profil
Vi söker dig som:

• Har god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Har förmåga att hantera stressiga situationer och behålla en professionell attityd.

Det är meriterande om du dessutom:

• Har erfarenhet av kundsupport, företrädesvis inom teknisk service eller relaterad bransch.
• Har god teknisk förståelse, och vana att arbeta i affärssystem.

Personliga Egenskaper:

Vi söker dig som trivs i en serviceorienterad roll och har en genuin vilja att hjälpa andra. Du är kommunikativ, lösningsfokuserad och trivs i en miljö där ingen dag är den andra lik. Teamwork är viktigt för oss, därför är det en självklarhet att du kan samarbeta effektivt med övriga kollegor och andra avdelningar.

Uppdraget innebär att du kommer vara anställd av StudentConsulting och arbeta hos vår kund som konsult. Detta är ett vikariat på inledningsvis 1-3 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är heltid, dagtid måndag-fredag kl 7:30-16:00 på plats hos kunden.

Start så snart som möjligt. Vi arbetar löpande med urval och kommer tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Receptionist sökes

Läs mer Nov 30
Vi letar efter en dynamisk och serviceinriktad individ som vill ansluta till vårt team som kontorsreceptionist. Som receptionist är du ansiktet utåt för vårt företag och spelar en avgörande roll i att skapa en positiv första intryck för våra besökare och kunder.

Detta är ett konsultuppdrag.

Ansvarsområden:

* Välkomna besökare på ett vänligt och professionellt sätt.
* Hantera inkommande samtal och dirigera dem till rätt avdelning eller person.
* Administrativa uppgifter såsom hantering av post, leveranser och bokning av mötesrum.
* Underhålla en snygg och organiserad receptionsmiljö.
* Assistera andra avdelningar vid behov.

Kvalifikationer:

* Utomordentlig kommunikationsförmåga och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
* Erfarenhet av kundservice och administrativa uppgifter är en fördel.
* Grundläggande kunskaper i office-program och telefonväxel.

Personliga egenskaper:

* Vänlig, positiv och professionell attityd.
* Förmåga att arbeta självständigt och i team.
* God organisationsförmåga och noggrannhet.

Vi erbjuder:

* En möjlighet att vara en del av en framgångsrik och växande organisation.
* Utbildning och utvecklingsmöjligheter inom företaget.
* En dynamisk arbetsmiljö med vänliga och stödjande kollegor.

Om du är en engagerad person som trivs i en roll där du är den första kontaktpunkten för våra besökare och kunder, skicka in din ansökan med CV och personliga brev. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!



Vårt erbjudande
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals populära arbetsgivare som våra kunder. På manpower.se hittar du mängder av lediga jobb över hela landet. Du kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Oavsett vilket får du en trygg och flexibel anställning med stora möjligheter att bygga nya erfarenheter.

Ansökan och kontaktuppgifter
För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vi tar inte emot ansökningar via e-post men vid frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta konsultchef Ideal shala via e-post: Ideal.shala@manpower.se
Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Lokalt i Sundsvall har vi nu funnits i 25 år. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Studentconsulting Sweden AB (Publ) .

Projektledare – Eldistribution, Distrikt Nord

Civilingenjör, elkraft
Läs mer Nov 3
Vill du leda framtidens elnät?

Sverige elektrifieras i rekordfart – och Eltel står mitt i centrum av den utvecklingen. Vi designar, bygger och underhåller elnät som får samhällen att fungera, från norr till söder. Nu söker vi en erfaren och driven projektledare till vårt Distrikt Nord. Här blir du en nyckelspelare i vårt uppdrag för E.ON, där vi bygger och förnyar elnät för framtiden.

Om rollen

Som Projektledare inom eldistribution har du det fulla ansvaret för dina projekt – från planering till överlämning. Du leder, följer upp och utvecklar arbetet så att projekten levereras i tid, inom budget och med hög kvalitet.

Du arbetar nära våra montörer, kunder och underentreprenörer och har en central roll i att se till att allt fungerar – tekniskt, ekonomiskt och praktiskt. En vanlig vecka innehåller både projektstyrning på kontoret och uppföljning ute i fält, minst ett platsbesök i veckan.

Exempel på arbetsuppgifter:
Leda och samordna projekt inom eldistribution upp till 36 kV (ny- och ombyggnation samt underhåll).
Ansvara för tidplan, budget, resurssättning, uppföljning och riskhantering.
Ha daglig kontakt med montörer och säkerställa en trygg, säker och effektiv arbetsmiljö.
Delta i bygg- och kundmöten, hantera fakturering och rapportering.
Samverka med kunder, leverantörer och underentreprenörer.
Medverka i offertarbete och anbudsprocesser (AB 04 / ABT 06).
Kort sagt – du håller ihop helheten och ser till att projekten rullar från start till mål.

DETTA SÖKER VI

Vem är du?

Du är en självgående och engagerad projektledare som gillar att arbeta mot tydliga mål. Du trivs när du får ansvar, har lätt för att samarbeta och bygger starka relationer med både kollegor och kunder.

För att lyckas i rollen behöver du:
Erfarenhet inom eldistribution, exempelvis som projektledare, elprojektör, beredare eller distributionselektriker.
Kunskap om entreprenadjuridik (AB 04 / ABT 06).
Utbildning eller erfarenhet av BAS-U/BAS-P, AMA, ESA och EBR.
God datorvana, särskilt i Excel och övriga Office-paketet.
B-körkort.
Flytande svenska och god engelska i tal och skrift.

Meriterande:
Högskoleingenjörsexamen inom elkraft.
Projektledarutbildning och vana vid ekonomisk uppföljning/resultatstyrning.


Om Distrikt Nord

Du tillhör avdelningen Power Nord och rapporterar till Avdelningschef. Distriktet omfattar hela Norrland, med kontor i Sundsvall, Östersund och Umeå. Du kommer utgå från kontoret i Sundsvall. Resor inom regionen förekommer. Projekten varierar i storlek och omfattning – allt från korta anslutningsjobb till större nybyggnadsprojekt med flera aktiva arbetslag samtidigt.

Varför Eltel?

Hos oss får du vara en del av något större. Vi bygger den infrastruktur som möjliggör övergången till ett fossilfritt samhälle.
Vi erbjuder:
En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och fina förmåner.
Frihet under ansvar och flexibla arbetstider.
Hybrid arbetsplats – möjlighet att arbeta hemifrån upp till två dagar i veckan.
Stora utvecklingsmöjligheter inom teknik, ledarskap och projektstyrning.
Ett starkt lag med kollegor som stöttar och inspirerar varandra.

Hos Eltel är säkerhet, kvalitet och hållbarhet alltid i fokus. Vi har nollvision för arbetsskador och arbetar aktivt för en inkluderande kultur där olikheter ses som en styrka.


Praktisk information

Anställningsform: Tillsvidare (inleds med 6 månaders provanställning)
Omfattning: Heltid
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Kollektivavtal: Energi
Arbetstid: 07:30–16:00, med flex
Anställning sker efter godkänd bakgrundskontroll.


Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt av vår kund Eltel, men alla frågor hänvisas till Anna Lee på StudentConsulting, anna.lee@studentconsulting.com. Urval sker löpande, så tveka inta att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Exciting position as a Back-End Developer at Observit

Backend-utvecklare
Läs mer Okt 23
Observit specializes in edge-based video applications for vehicles, providing secure, scalable, and innovative solutions in the security and monitoring industry.

Our technology connects the devices together and into the cloud for ease of access of both data retrieval and managing the system. The development department consists of an embedded software team, a server back-end team, and an AI team, all working together to find the optimal solutions for our customers. We have been around for over 20 years and are now in another interesting journey to scale up the technology even further.

The Role
We are looking for an experienced Back-End Developer to join our team. You will play a crucial role in developing and maintaining the back-end infrastructure that powers our security and surveillance solutions. If you are passionate about scalable architecture, high-performance systems, and efficient database management, we would love to hear from you.

Key Responsibilities
• Design, develop, and maintain server-side applications for our security and monitoring products.
• Build and optimize current RESTful APIs and data-processing pipelines.
• Write maintainable code following the set and well-known standards.
• Collaborate within and across our teams to integrate and improve our systems.
• Identify and resolve performance bottlenecks, security vulnerabilities, and technical issues.

DETTA SÖKER VI

Requirements
• At least one year of experience in server-side programming with PHP or Node.js technologies.
• Proficiency in English (written and spoken).
• Collaborative mindset, being open about what you know — and don’t — and eager to learn together with the team.
• System design thinking, being able to understand how parts of the system work together to develop the right solutions.
• Understand and follow best practices as well as known standards when writing code.
• Strong problem-solving skills and the ability to master various technologies across the development cycle.
• Understanding of the latest and emerging technologies in web development.

Why Join Observit?
• Work with cutting-edge technologies in a fast-growing industry.
• Be part of a creative and innovative team making a real impact on security and surveillance.
• Enjoy a flexible work environment with a strong focus on work-life balance.
• Benefit from a competitive salary, comprehensive benefits, and professional growth opportunities.


This is a direct recruitment, which means you will be employed directly by our client, Observit. However, all questions should be directed to Anna Lee at StudentConsulting: anna.lee@studentconsulting.com

Selection is ongoing, and the position will be filled as soon as we find the right candidate. So don’t hesitate to submit your application today!

Ansök nu

Vi söker en driven säljare till Varsego i Sundsvall!

Utesäljare
Läs mer Okt 20
Är du en relationsskapande, självgående säljare med ett starkt driv? Har du erfarenhet av att sälja dryck eller andra snabbrörliga konsumentprodukter och gillar att ta ansvar för din egen försäljning? Då vill vi gärna höra från dig!

Just nu söker vi på StudentConsulting en säljare till vår kund Varsego Sverige AB – ett rikstäckande sälj- och distributionsföretag som arbetar med några av marknadens starkaste varumärken inom snabbkonsumtion.

Om tjänsten
Som säljare hos Varsego ansvarar du för ett geografiskt distrikt där du både förvaltar befintliga kundrelationer och aktivt bearbetar nya kunder och prospekts. Ditt mål är att driva försäljningstillväxt, öka lönsamheten och säkerställa att Varsego är den självklara partnern för dina kunder.

Du kommer att arbeta nära både kunder, innesäljare, lager och direktsäljare – men planera och prioritera ditt eget arbete utifrån tydliga mål och säljperioder.

Arbetsuppgifter
• Ansvara för försäljning och tillväxt i ditt distrikt enligt uppsatta mål
• Utforma en års- och handlingsplan samt en löpande besöksplan för kunder och nya prospekts
• Förbereda och genomföra kundbesök med tydliga mål och presentationer
• Bygga och underhålla långsiktiga affärsrelationer
• Presentera nyheter, kampanjer och säljdrivande aktiviteter i butik
• Bredda sortimentet hos kunderna och identifiera nya säljställen
• Upprätta och följa upp samarbetsavtal
• Arbeta aktivt i företagets säljstödsystem (planering, rapportering och uppföljning)
• Medverka vid säljmöten, mässor, konferenser och interna utbildningar

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som:
• Har tidigare erfarenhet som fältsäljare – gärna inom dryck eller andra snabbrörliga varor
• Har god lokal kännedom i det område du kommer att arbeta i
• Är självgående, affärsmässig och trivs med att ta eget ansvar
• Har ett ödmjukt men resultatorienterat arbetssätt
• Är kommunikativ, strukturerad och van att arbeta i ett högt tempo

Att jobba på Varsego innebär att bli en del av en säljdriven kultur med mycket engagemang, glädje och ett starkt fokus på kvalitet och service. Här får du ett stort eget ansvar och frihet att planera din vardag, med stöd från ett engagerat team och en tydlig målbild. Du får tillgång till tjänstebil och arbetar med förtroendearbetstid, och som en extra motivation finns dessutom många säljtävlingar där du har chans att vinna priser från några av marknadens främsta leverantörer.

Start så snart som möjligt eller enligt överenskommelse, sex månaders provanställning tillämpas. Urval sker löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att du blir anställd direkt av vår kund men alla frågor rörande rekryteringsprocessen hänvisas till Anna Lee på StudentConsulting anna.lee@studentconsulting.com

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Extrajobb som vaktmästare hos vår kund

Bovärd/Fastighetsvärd/Husvärd
Läs mer Okt 9
Vi söker nu 2–3 vaktmästare som vill arbeta extra vid behov för att täcka upp både planerad och oplanerad frånvaro hos vår kund.

Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera dina studier eller annan huvudsaklig sysselsättning med ett varierande och utvecklande extrajobb.

Om rollen
Som vaktmästare kommer du att arbeta i en serviceinriktad roll där ingen dag är den andra lik. Du kommer bland annat att rondera i bostadsområden i stora delar av Sundsvall, vilket gör att god lokalkännedom är en fördel. Arbetsuppgifterna är varierande och kräver att du är flexibel, ansvarsfull och har en positiv inställning.

Arbetstider
• Vardagar kl. 07.00–16.00
• Extra vid behov
• Start: så snart som möjligt

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som
• Har studier eller annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %
• Har B-körkort för manuell växellåda
• Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
• Är ansvarsfull, serviceminded och flexibel

Vi erbjuder
Ett omväxlande extrajobb där du får möjlighet att bidra i en viktig servicefunktion. Du blir en del av ett engagerat team och får erfarenheter som du har nytta av i framtiden. Det här är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd av StudentConsulting och uthyrd till vår kund.

Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Är du morgonpigg och vill jobba extra på paketterminal?

Terminalarbetare
Läs mer Sep 19
Är du på jakt efter extrajobb? Nu söker vi terminalarbetare till en av våra kunder. Arbetstiderna är varierande och börjar som tidigast ca kl. 03 eller 04. Du behöver ha tillgång till egen bil för att ta dig till jobbet dessa tider.

Arbetsuppgifterna består främst sortering av paket och gods, en del tunga lyft kan förekomma men mestadels rör det sig om mindre paket. Paketen skall tömmas från lastbil, scannas och sorteras i rätt lastbärare för vidare transport till ombud.

Vi söker i första hand de som är tillgängliga för arbete v.48-52 under vardagarna då passen är måndag till fredag. Du ska även gilla att kliva upp tidigt då passen kan starta så tidigt som kl 03-04 på morgonen.

Detta är ett perfekt extrajobb för dig som är student eller har ett annat deltidsarbete. Eftersom att arbetstiderna startar från 03.00 är det viktigt att du själv har möjlighet att ta dig till utkanten av Sundsvall vid behov, tänk på att kollektivtrafiken inte tar dig till arbetsplatsen nattetid.

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som arbetar eller studerar på minst 50% och är pålitlig, uthållig och tycker om att arbeta fysiskt i högt tempo. Vidare är du noggrann som person och har en positiv inställning. Eftersom arbetet innebär att läsa och sortera paket behöver du kunna läsa och förstå svenska bra.

Vi ser långsiktigt på våra anställda och ett extrajobb hos oss innebär förhoppningsvis en fortsättning hos denna eller annan kund. Vi släpper inte duktiga anställda i första taget.

Ta chansen till ett välbetalt extrajobb! Vi träffar kandidater löpande och kommer att tillsätta tjänsterna så snart vi känner att vi träffat rätt personer. Anställningen inleds med kortare introduktion ute hos kund. Du kommer vara anställd av StudentConsulting och jobba som uthyrd konsult.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Däckskiftare till Däckpartner i Sundsvall

Fordonsmontör
Läs mer Sep 16
Sakta men säkert närmar sig vintern och Däckpartner behöver förstärkning i verkstaden med däckmontörer under däckbytarsäsongen. Vi söker två personer som kommer att arbeta med däckskifte och däcktvätt.

Som däckskiftare kommer du att arbeta med att skifta från sommar- till vinterdäck på bilar som kommer in, både på inbokade tider och på drop-in. Däcktvättare ansvarar för att hämta och lämna däck på förvaringsplatser på lagret samt tvätt av skiftade däck. Som däckskiftare har du också viss kundkontakt i mottagning samt hjälper kunder med att få in bilar i verkstaden. Arbetstempot är högt under denna period och kunder väntar på verkstaden medan däckskiftet utförs.

Ordinarie arbetstider är vardagar kl.07.00-16.30. Arbetet är mycket fysiskt krävande och du kommer att arbeta tillsammans med erfaren personal. Uppdraget är på heltid i 4-6 veckor och sträcker sig från början av oktober till mitten av november beroende på vädret. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting och uthyrd till Däckpartner.

DETTA SÖKER VI

Det är meriterande om du som söker har erfarenhet av däckskifte eller liknande arbete och vet vad det handlar om. Vi tror att det viktigaste är att du är effektiv, har rätt inställning och gillar att arbeta i högt tempo.

Du är en person som har lätt för att samarbeta med andra och känner dig trygg med kundkontakt då det är en del av arbetet. Arbetet är mycket fysiskt krävande och det är av den anledningen viktigt att du är i god fysisk form. I arbetet är det också viktigt att hålla ordning och reda på bilnummer, lagerplatser och tidsbokningar varför vi tror att du som söker är en person som gillar ordning och reda.

Däckpartner tillämpar en rökfri arbetsplats. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tänk på att ett utförligt CV ökar dina chanser i urvalsprocessen. Ta chansen till ett trevligt och utmanande jobb! Sök tjänsten idag!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu