Sundsvall: Företagssupport

Hitta ansökningsinfo om jobbet Företagssupport i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2025-01-29 // Varaktighet: Heltid

Tycker du att det är viktigt att ge service i toppklass? Vi söker dig som är serviceinriktad, drivs av att arbeta mot uppsatta mål och vill hjälpa företagskunder att hitta de bästa lösningarna för dem. Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och problemlösning med kunden i fokus!
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
Som företagssupport ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och hanterar ärenden som berör teknisk support. Frågorna är varierande och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Merförsäljning är en stor del av rollen, där du arbetar för att säkerställa att kunderna har rätt tjänster för sina behov genom en aktiv försäljning.
Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas i rollen. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder.
I dina arbetsuppgifter ingår:
• Besvara inkommande samtal och mejl från företagskunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Stort fokus på merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet inom kundservice och/eller teknisk support är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
Som företagssupport är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunderna att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter.
Övrig information
Start: MarsPlats: SundsvallLön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-02-28.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare.

Kundrådgivare till vår Kundtjänst i Njurunda/Lucksta

Läs mer Nov 4
Vi söker dig som drivs utav att erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till våra privat och företagskunder som besöker våra kontor i Njurunda och Lucksta.

Här blir du en del utav ett engagerat och positivt team där vi tillsammans arbetar för den bästa kundupplevelsen.
 

Om tjänsten

Att arbeta i vår bank innebär att du möter våra kunder lokalt och nära där du gör skillnad genom att skapa ett mervärde genom bankens olika tjänster och produkter.

Som kundrådgivare ansvarar du för att på ett engagerat, nära och öppet sätt möta privat- och företagskunders spontana behov av service, produkter och tjänster. Du jobbar aktivt med att guida kunden i våra digitala kanaler samt proaktivt identifierar kundens behov.

För att lyckas i rollen behöver du ha en hög social kompetens och trivas med att vara bankens ansikte utåt, både för de kunder som besöker oss men även genom att vid tillfällen representera banken genom att delta på aktiviteter i syfte att synliggöra vår Samhällsnytta. 

Denna tjänst är ett vikariat på 1,5 år och främst på vårt kontor i Njurunda men även arbete på kontoret i Lucksta kan förekomma vid behov. 

 

Vi söker dig som

Trivs i en kundmötande roll och representerar alltid ett gott bemötande. Du har en stark lagkänsla och gillar att arbeta i team mot såväl gemensamma som egna mål. Det är naturligt för dig att vara flexibel med en förmåga att hantera många ärenden samtidigt. Som person är du ansvarstagande och gör ditt bästa i alla situationer. Du har en bra känsla för att vara proaktiv och förmåga att se våra kunders individuella behov. 

 

Det här tror vi känntecknar dig,

- positiv
- engagerad
- serviceinriktad
- kommunikativ
- lösningsfokuserad
- proaktiv

 

Kvalifikationer

Vi söker dig med erfarenhet av arbete inom service, kundtjänst eller liknande roll, gärna inom bank, finans eller annan rådgivande verksamhet. 

Vi ser att du har ett intresse för ekonomi och gärna en ekonomisk utbildning samt goda IT kunskaper med förmåga att snabbt sätta dig in i nya system. 

Det är meriterande om du har Swedsec licens med det viktigaste är dina personliga egenskaper, servicekänsla och din vilja att utvecklas. 

Välkommen med din ansökan!

Om oss

Hälsinglands Sparbank är en fristående lokal och nära bank med ca 100 anställda och vi finns på 6 orter i 4 kommuner. Vi har inga aktieägare utan ger tillbaka utav vår vinst till samhället i form av sponsring, bidrag, projekt samt satsningar inom näringslivet. Vi har sedan år 2000 gett tillbaka över 150 miljoner kronor till utveckling och livskraft i vår bygd.


Vi driver vår bank efter Sparbanksidén och med ett stort intresse och engagemang för våra kunder. Tillsammans utvecklar vi vår bank och vår målsättning är en hållbar och trygg ekonomisk framtid för våra kunder.


Vi erbjuder en arbetsplats med ett positivt och omtänksamt arbetsklimat där vi hjälper varandra, har roligt och utvecklas tillsammans utifrån våra ledord engagerad, nära och öppen.


För oss är det viktigt att våra medarbetare mår bra och har en fungerande balans mellan arbete och privatliv.


Tillsammans med oss blir du även en del av en organisation som dagligen arbetar för bygdens bästa och dess fortsatta utveckling. Tillsammans gör vi skillnad.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Läs mer Okt 29
Statens tjänstepensionsverk, SPV, är en av Sveriges största leverantörer av pensionstjänster. Vi hanterar tjänstepensioner och försäkringar åt arbetsgivare på det statliga området och har över 1 100 000 kunder både statligt anställda, före detta statligt anställda och pensionärer. Vårt kontor finns i Sundsvall.

Kom med oss och skapa samhällsnytta. Vi är en myndighet som vill göra tjänstepension enkelt för alla som är eller har varit statligt anställda. Vårt fokus är våra kunder, handlingskraft och nytänkande. Att jobba tillsammans i hela organisationen tror vi är en viktig nyckel för att göra ett bra jobb med hög kvalitet.

ARBETSUPPGIFTER
SPV:s kundservice ansvarar för det dagliga mötet med både kunder och arbetsgivare. Vi svarar på frågor inom det statliga tjänstepensionsområdet, främst på telefon, mejl och i chatt. Vårt mål är att leverera den bästa servicen så att våra kunder
känner sig både nöjda och trygga i kontakten med oss. Vi arbetar kontinuerligt med kompetensutveckling för våra kundservicemedarbetare för att hålla kunskap och kompetens uppdaterad.

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du dagligen med att ge service av hög kvalitet och att hjälpa andra. Du bidrar till vårt sammantagna kundarbete och du är vårt ansikte utåt. Vi arbetar inte med försäljning gentemot våra kunder.

Nu söker vi dig som verkligen tycker om att möta kunder i första hand via telefon men även via chatt och mejl och som vill vara en del av ett härligt kundserviceteam.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har något av följande:

• avslutad gymnasial utbildning samt minst tre års dokumenterad aktuell erfarenhet av arbete inom kundservice i telefon och genom skriftlig kommunikation (exempelvis mejl och chatt)
• eftergymnasial utbildning och minst ett års dokumenterad aktuell erfarenhet av arbete inom kundservice i telefon och genom skriftlig kommunikation (exempelvis mejl och chatt).

Du har mycket god erfarenhet av att arbeta med flera olika system samtidigt och att snabbt kunna skifta mellan dem. Du har även mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Övriga språkkunskaper ser vi som
meriterande.

För att lyckas i det här uppdraget är dina personliga egenskaper mycket viktiga och vi kommer att lägga stor vikt vid dem i den här rekryteringen.

Som person:
• är du flexibel. Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Du ser också möjligheterna i förändringar.

• är du relationsskapande. Du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. Du skapar kontakter och nätverk samt upprätthåller relationer.

• är du serviceinriktad. Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar.

• är du energisk. Du har förmåga att arbeta effektivt, hantera olika arbetsuppgifter samtidigt och lägga ner tid, energi och engagemang på ditt arbete.

• är du tydlig. Du kommunicerar på ett tydligt sätt och säkerställer att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter. Du påminner, sammanfattar och följer upp.

I denna rekrytering kan vi komma att använda oss av arbetsprov som urvalsmetod.

ÖVRIGT
Hos oss blir du varmt välkomnad. Här jobbar 250 engagerade personer och vi tycker det är viktigt att du trivs hos oss. Vi är öppna för nya idéer, vår omvärld och mot varandra. Och vi gillar att testa nytt och har ett starkt driv framåt. Vi ser rekrytering som en långsiktig investering och tycker det är viktigt att du som medarbetare mår bra, har balans i livet och ges möjlighet att utveckla dina talanger.

Vi jobbar på en flexibel arbetsplats, både i härliga lokaler och med möjlighet att jobba hemifrån på 50 procent om du vill. I SPV-huset rekommenderar vi en fika i vår vinterträdgård eller varför inte en stund i vårt fräscha gym. Dessutom har vi olika friskvårdsaktiviteter du kan delta i då det finns något för alla. Vi strävar efter mångfald och att ha ett inkluderande synsätt på alla nivåer i organisationen.

Vår verksamhet vilar på den gemensamma statliga värdegrunden. Den är en grundläggande utgångspunkt för oss, oavsett vad vi arbetar med. Demokrati är den överordnade principen i värdegrunden och medborgarna är vår yttersta uppdragsgivare. Övriga principer i den statliga värdegrunden är legalitet, objektivitet, fri åsiktsbildning, respekt samt effektivitet och service.

Mer information om oss som arbetsgivare och de anställningsförmåner du erbjuds finns under Jobba på SPV på SPV.se.

En säkerhetsprövning kan komma att genomföras. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär kan du få här: https://sakerhetspolisen.se/sakerhetsskydd/registerkontroll.html

Vi avsäger oss vänligen men bestämt, alla erbjudanden om hjälp med annonsering och rekrytering.

Ansök nu

Koordinator inom Servicdesk

Läs mer Okt 24
Vi söker en Koordinator till vår kunds First Line Support!
Är du en strukturerad problemlösare med ett genuint intresse för IT och service? Vill du vara med och skapa en smidig supportupplevelse för vår kunds användare? Då kan du vara den vi söker!

Om rollen
Som Koordinator inom First Line Support är du navet i vår kunds supportverksamhet. Du ansvarar för att koordinera inkommande ärenden, säkerställa att rätt resurser hanteras i rätt tid, och att vår kunds användare får snabb och professionell hjälp. Du arbetar nära både tekniska specialister och användare, och har en viktig roll i att förbättra våra processer och flöden.
Dina arbetsuppgifter
Ta emot, prioritera och fördela inkommande supportärenden
Följa upp ärenden och säkerställa att SLA:er efterlevs
Vara kontaktpunkt mellan användare och teknisk personal
Bidra till utveckling av rutiner och dokumentation
Identifiera återkommande problem och föreslå förbättringar
Redovisa efterlevnadsrapport på månadsmöte
Jobba som agent när tiden tillåter

Vi söker dig som
Har erfarenhet av arbete inom IT-support eller kundservice
Är kommunikativ, lösningsorienterad och har god samarbetsförmåga
Har god teknisk förståelse och gärna erfarenhet av ärendehanteringssystemet Service Now
Trivs med att ha många bollar i luften och gillar att ta ansvar
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Vi erbjuder
En dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor
Möjlighet att påverka och utveckla supportverksamheten
Feedback kultur
Vi är kollektivavtalsanslutna



Övrigt:
Språkkunskaper; Svenska och Engelska.
Placering: Sundsvall


Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande!
Mail: ansokan@wecall.se Referens: Koordinator LM okt.
Rekryterande chef: Kamilla Söderberg, 0733470903
Rekrytering sker löpande och annonsen kan avslutas tidigare.

Ansök nu

Kundtjänsthandläggare/Provförrättare, vikariat

Läs mer Okt 9
Som Kundtjänsthandläggare på Trafikverket är du med och underlättar vardagen för invånare och företagare i hela Sverige. Det gör du genom att bidra i det viktiga arbetet med trafiksäkerhet.
Är du serviceinriktad och tycker om att möta nya människor? Då kan det här vara ditt nya jobb!


Kundtjänsthandläggare/Provförrättare, vikariat

Arbetsuppgifter

Vår uppgift på Förarprov är att genomföra prov inom körkortsområdet och yrkestrafikområdet. Tillsammans med dina kollegor bidrar du till att varje kund känner sig välkommen, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper.
Arbetsuppgifterna varierar och man växlar i gruppen under dagen att genomföra de olika arbetsuppgifterna. I ditt dagliga arbete kommer du att möta många olika kunder, så bemötande och tydlig information är därför viktiga delar i ditt arbete. I arbetsuppgifterna ingår det myndighetsutövande uppdraget att förrätta kunskapsprov både i grupp, individuellt och ibland med tolk. Tidvis innebär arbetet högt tempo så du behöver trivas med det som en del i arbetet och du arbetar enligt fastlagt schema, arbete på annan ort förekommer. Du kommer bland annat att arbeta med:  
Receptionsarbete
Förrätta kunskapsprov
Tidsbokning av kunskaps- och körprov
Svara på kundfrågor
Administration av körkortsfoto i samband med körkortsprov och förnyelse av körkort
Utföra allmänna kontorsgöromål

Övrig information

I denna rekrytering används webbaserade tester som en del i urvalet.
Vi använder främst mail (från mejladress: noreply@heroma.se) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss!
Tjänsten är en vikariat på 9 månader med möjlighet till förlängning.

Kvalifikationer

Vem är du?
Du kommer att vara vårt ansikte utåt och den första person våra kunder träffar, därför ser vi att du är en trygg och serviceinriktad person som tycker om att möta nya människor. Det är viktigt att du är en kommunikativ person, vilket innebär att du förmedlar budskap på ett tydligt och respektfullt sätt samt anpassar din kommunikation till mottagaren. Du har en positiv inställning och är mån om att bidra till ett gott samarbete i gruppen. Därutöver har du ett flexibelt och problemlösande förhållningssätt och du kan enkelt anpassa dig till nya omständigheter och situationer, alltid med kundens och organisationen bästa i fokus.
Vi söker dig som
har en avslutad gymnasieutbildning
är minst 23 år, vilket är lägsta ålder för att få förrätta kunskapsprov enligt Transportstyrelsens föreskrift om förordnande att förrätta prov
har några års aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av fysiska kundmöten, som exempelvis i reception/kundtjänst/informationsdisk med frekventa kundkontakter
har goda kunskaper i svenska i skrift
har goda kunskaper i svenska i tal
har grundläggande kunskaper i engelska i tal
har goda datorkunskaper och är van vid att arbeta i Officepaketet
har körkort för personbil

Ansökan

De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget.
Hos Förarprov på Trafikverket bidrar du till att säkerställa trafiksäkerheten och miljömedvetenheten på Sveriges vägar. Vår uppgift är att genomföra prov inom körkorts- och yrkestrafikområdet. Det är hos oss som drömmen om ett körkort och de möjligheter som det skapar kan förverkligas. Det är vi som gör så att alla kunder känner sig välkomna, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper.
På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

Ansök nu

Vi söker framtida stjärnor inom Kundtjänst, Administration & Service! ????

Läs mer Okt 8
Vill du vara med och skapa fantastiska kundupplevelser, bidra till smidiga processer och vara en del av ett team som värdesätter service i världsklass? Vi letar nu efter drivna, positiva och lösningsorienterade personer som vill bli en del av vårt nätverk för kommande rekryteringar inom kundtjänst, administration och service.
Om tjänsten
Just nu befinner vi oss i en föränderlig omvärld vilket påverkar såväl arbetsmarknaden som arbetstagare. Vi ser att vissa branscher står inför utmaningar med varsel medan andra har ökat behov av arbetskraft - här ser vi en möjlighet att göra skillnad för både människor och företag.
Det här är en förutsättningslös ansökan där du anmäler ditt intresse för tillgängliga jobb inom Kundtjänst/Administration/Service där vi har många kunder och förfrågningar inom. Vi kan inte garantera att du får ett jobb, men om dina kompetenser och erfarenheter matchar något av de uppdrag vi har så har du stora möjligheter att få ett nytt jobb på mycket kort tid.
Vi gör alltid urval baserat på kompetens och erfarenhet. Du kan antingen bli anställd som konsult via oss eller bli direktrekryterad till kundföretaget. Vi gör allt vi kan för att snabba på processen med att matcha kandidater med uppdrag, utan att tumma på kvaliteten. Processen är snabb, kompetensbaserad och digital. 
 Vi söker dig som
Trivs i kontakt med människor och har en professionell kommunikationsstil
Är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer
Tycker om att arbeta i team och bidra till en positiv arbetsmiljö
Har erfarenhet av eller intresse för roller som t.ex.:
Kundtjänstmedarbetare
Administratör
Receptionist / kontorsassistent
Order- eller supporthandläggare

Hur det är att arbeta inom kundtjänst, administration & service
Hos våra kunder ser dagarna olika ut beroende på roll men gemensamt är att du gör skillnad varje dag.
Inom kundtjänst är du ofta företagets röst utåt. Du hjälper kunder via telefon, chatt eller e-post, hanterar frågor om beställningar, leveranser eller produkter – och ser till att varje kontakt avslutas med en nöjd kund.
Inom administration blir du navet som håller verksamheten igång. Du kan arbeta med dokumenthantering, mötesbokningar, fakturering, rapportering eller stöd till chefer och kollegor. Det är en roll för dig som gillar struktur, ordning och att skapa smidiga rutiner.
Inom service möter du människor varje dag, antingen i receptionen, på kontoret eller ute hos kunder. Du tar emot besökare, löser praktiska problem och bidrar till en välkomnande atmosfär. Service handlar hos oss inte bara om att hjälpa utan om att göra det med ett leende och ett genuint engagemang.
Oavsett område är du en viktig del i helheten – du skapar trivsel, effektivitet och kundnöjdhet.
Om företaget
Bravura jobbar med bemanning och rekrytering, men framför allt jobbar vi med människor. Vår uppgift är att matcha alla som söker intressanta jobb och utmaningar, med företag där din talang och erfarenhet kommer till sin rätt och kan utvecklas.
För att möta våra uppdragsgivares önskemål engagerar vi de mest engagerade och vi coachar dem till att bli den bästa versionen av sig själva. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för dig som är uppdragsgivare, för dig som söker jobb och för oss själva som företag.
Hos oss kan du antingen arbeta som konsult via oss eller bli direktrekryterad till ett kundföretag.
 Vi erbjuder
Möjlighet att bli en del av framtida rekryteringar hos våra samarbetspartners
En chans att matchas mot uppdrag som passar just din erfarenhet och ambition
Stöd, coachning och personlig återkoppling genom hela processen om du blir aktuell

Låter det som något för dig?
Skicka gärna in ditt CV och en kort presentation av dig själv redan idag! Berätta vad som motiverar dig och vilket typ av arbete du trivs bäst med, vi ser fram emot att lära känna dig.
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10

Ansök redan nu och ta första steget mot din nästa karriärmöjlighet inom kundtjänst, administration eller service!

#Nextgen

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Bravura Sverige AB .

Ekonomichef till NHC

Ekonomichef
Läs mer Okt 28
NHC Group är en expansiv företagsgrupp med sex bolag i Sverige och fyra i Finland. Med en omsättning på cirka 500 MSEK befinner de sig i en spännande fas där man satsar på tillväxt och utveckling – och nu söker de en engagerad och drivande Ekonomichef med placering i Timrå!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos NHC.
Om företaget
NHC har sin bas i Europa men verkar globalt med ett brett utbud av skyddslösningar – från presenningar, hallar, tält och kapell till avancerade väderskydd och specialanpassade produkter.
Det som en gång började som en vision mellan två barndomsvänner är idag NHC – en framgångsrik koncern och ledande aktör inom teknisk textil.
Sedan starten har företaget strävat efter att förena det personliga engagemanget med hög professionalism. Genom nära kundsamarbeten levererar NHC lösningar där service, kvalitet och långsiktighet alltid står i centrum.
Bolaget erbjuder helhetslösningar för både mindre och omfattande behov – från standardformat till storskaliga, skräddarsydda projekt. Med kompetens inom utveckling, design, projektering, svetsning, leverans och montering kombineras ett gediget hantverkskunnande med en av branschens modernaste maskinparker, vilket säkerställer en effektiv och hållbar produktion.
Som medarbetare hos NHC blir du en del av en koncern med stark framtidstro, korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka. Här erbjuds ett varierat och utvecklande arbete där du bidrar till både strategiska satsningar och operativa förbättringar.
Arbetsuppgifter
Som ekonomichef på NHC Group får du en central roll i att leda och utveckla koncernens ekonomifunktion och blir en nyckelperson i företagets fortsatta tillväxtresa. Du ansvarar för att säkerställa en stabil, korrekt och verksamhetsnära ekonomistyrning som aktivt bidrar till koncernens utveckling.
I rollen leder du det svenska teamet med fyra medarbetare i Timrå och har samtidigt ett samordnande ansvar för de finländska bolagens redovisning, som hanteras av extern byrå. Du ingår i koncernens ledningsgrupp och rapporterar direkt till VD och styrelse, vilket ger dig stora möjligheter att påverka både strategiska och operativa beslut.
Ditt uppdrag omfattar ett brett ansvar för att driva och utveckla ekonomifunktionerna i både Sverige och Finland. Du leder bokslutsarbete, årsredovisningar och koncernredovisning samt ansvarar för skatte- och momsfrågor. Vidare ingår månatlig uppföljning, konsolidering och rapportering till ledning och styrelse, likviditetsplanering och analyser som fungerar som beslutsstöd. En viktig del av rollen är också att arbeta med controlling genom att utveckla KPI:er, styrkort, beräkningar och rapportstrukturer som ger tydlig uppföljning och stärker beslutsstödet. På så sätt bidrar du till en verksamhetsnära ekonomifunktion som stöttar affären och driver lönsamhet. Du har även en nära dialog med revisorer, banker och andra externa intressenter.
Utöver det löpande ansvaret får du en nyckelroll i att driva förbättrings- och moderniseringsinitiativ inom ekonomiområdet. Genom att utveckla rutiner, processer och verktyg bidrar du till att skapa en modern och framtidssäker ekonomiavdelning för hela koncernen. 
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Civilekonomexamen
5–10 års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete, gärna i koncernmiljö
Mycket goda kunskaper i Excel
Erfarenhet av Visma, Fortnox, Procountor eller Monitor är meriterande
Intresse för system, digitalisering och förbättringsprojekt
Flytande svenska och engelska; finska är meriterande
Dokumenterad ledarskapserfarenhet


Vi söker dig som är ekonom med erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete i koncernmiljö – exempelvis som revisor, ekonomichef eller i en liknande roll. Du har goda kunskaper i koncernredovisning och ekonomistyrning samt erfarenhet av att utveckla rutiner och processer.
Vi ser gärna att du har 5–10 års erfarenhet och har arbetat med modernisering av ekonomifunktioner, exempelvis genom automatisering, BI-verktyg eller AI-stöd.
Du är en initiativtagande, lösningsorienterad och kommunikativ ledare som trivs med att växla mellan strategiska och operativa frågor. Du är trygg i din kompetens, prestigelös och uppskattar att bygga långsiktiga relationer.

NHC, vad står egentligen de 3 bokstäverna för? N - Northern, företaget är grundat i norra delen av Sverige, ett arv de är mycket stolta över.
H - Hall, självklart för dem som känner bolaget väl. Att tillverka och montera hallar är och har alltid varit en grundsten i verksamheten ända sedan starten 1997.
C - Cover, produkterna har som gemensam nämnare att agera skydd åt kundernas egendom i någon form. Från minsta presenning till största lagerhall.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Timrå  Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Välkommen med din ansökan!

#Chefsjobb

Ansök nu

Ekonomichef till NHC

Ekonomichef
Läs mer Okt 22
NHC Group är en expansiv företagsgrupp med sex bolag i Sverige och fyra i Finland. Med en omsättning på cirka 500 MSEK befinner de sig i en spännande fas där man satsar på tillväxt och utveckling – och nu söker de en engagerad och drivande Ekonomichef med placering i Timrå!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos NHC.
Om företaget
NHC har sin bas i Europa men verkar globalt med ett brett utbud av skyddslösningar – från presenningar, hallar, tält och kapell till avancerade väderskydd och specialanpassade produkter.
Det som en gång började som en vision mellan två barndomsvänner är idag NHC – en framgångsrik koncern och ledande aktör inom teknisk textil.
Sedan starten har företaget strävat efter att förena det personliga engagemanget med hög professionalism. Genom nära kundsamarbeten levererar NHC lösningar där service, kvalitet och långsiktighet alltid står i centrum.
Bolaget erbjuder helhetslösningar för både mindre och omfattande behov – från standardformat till storskaliga, skräddarsydda projekt. Med kompetens inom utveckling, design, projektering, svetsning, leverans och montering kombineras ett gediget hantverkskunnande med en av branschens modernaste maskinparker, vilket säkerställer en effektiv och hållbar produktion.
Som medarbetare hos NHC blir du en del av en koncern med stark framtidstro, korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka. Här erbjuds ett varierat och utvecklande arbete där du bidrar till både strategiska satsningar och operativa förbättringar.
Arbetsuppgifter
Som ekonomichef på NHC Group får du en central roll i att leda och utveckla koncernens ekonomifunktion och blir en nyckelperson i företagets fortsatta tillväxtresa. Du ansvarar för att säkerställa en stabil, korrekt och verksamhetsnära ekonomistyrning som aktivt bidrar till koncernens utveckling.
I rollen leder du det svenska teamet med fyra medarbetare i Timrå och har samtidigt ett samordnande ansvar för de finländska bolagens redovisning, som hanteras av extern byrå. Du ingår i koncernens ledningsgrupp och rapporterar direkt till VD och styrelse, vilket ger dig stora möjligheter att påverka både strategiska och operativa beslut.
Ditt uppdrag omfattar ett brett ansvar för att driva och utveckla ekonomifunktionerna i både Sverige och Finland. Du leder bokslutsarbete, årsredovisningar och koncernredovisning samt ansvarar för skatte- och momsfrågor. Vidare ingår månatlig uppföljning, konsolidering och rapportering till ledning och styrelse, likviditetsplanering och analyser som fungerar som beslutsstöd. En viktig del av rollen är också att arbeta med controlling genom att utveckla KPI:er, styrkort, beräkningar och rapportstrukturer som ger tydlig uppföljning och stärker beslutsstödet. På så sätt bidrar du till en verksamhetsnära ekonomifunktion som stöttar affären och driver lönsamhet. Du har även en nära dialog med revisorer, banker och andra externa intressenter.
Utöver det löpande ansvaret får du en nyckelroll i att driva förbättrings- och moderniseringsinitiativ inom ekonomiområdet. Genom att utveckla rutiner, processer och verktyg bidrar du till att skapa en modern och framtidssäker ekonomiavdelning för hela koncernen. 
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Civilekonomexamen
5–10 års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete, gärna i koncernmiljö
Mycket goda kunskaper i Excel
Erfarenhet av Visma, Fortnox, Procountor eller Monitor är meriterande
Intresse för system, digitalisering och förbättringsprojekt
Flytande svenska och engelska; finska är meriterande
Dokumenterad ledarskapserfarenhet


Vi söker dig som är ekonom med erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete i koncernmiljö – exempelvis som revisor, ekonomichef eller i en liknande roll. Du har goda kunskaper i koncernredovisning och ekonomistyrning samt erfarenhet av att utveckla rutiner och processer.
Vi ser gärna att du har 5–10 års erfarenhet och har arbetat med modernisering av ekonomifunktioner, exempelvis genom automatisering, BI-verktyg eller AI-stöd.
Du är en initiativtagande, lösningsorienterad och kommunikativ ledare som trivs med att växla mellan strategiska och operativa frågor. Du är trygg i din kompetens, prestigelös och uppskattar att bygga långsiktiga relationer.

NHC, vad står egentligen de 3 bokstäverna för? N - Northern, företaget är grundat i norra delen av Sverige, ett arv de är mycket stolta över.
H - Hall, självklart för dem som känner bolaget väl. Att tillverka och montera hallar är och har alltid varit en grundsten i verksamheten ända sedan starten 1997.
C - Cover, produkterna har som gemensam nämnare att agera skydd åt kundernas egendom i någon form. Från minsta presenning till största lagerhall.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Timrå  Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Välkommen med din ansökan senast den 15 oktober.

#Chefsjobb

Ansök nu

Utesäljare till Bricmate

Utesäljare
Läs mer Okt 16
Har du erfarenhet av försäljning och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer? Trivs du i en självständig roll där du får representera produkter som kombinerar estetik, funktion och hållbarhet? Bricmate söker nu en engagerad utesäljare till distriktet Norrland/Dalarna. I den här rollen blir du en nyckelperson i arbetet med att utveckla kundrelationer och öka försäljningen mot våra återförsäljare.
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Bricmate.
 Om företaget
Bricmate är ett svenskt företag grundat 2007, specialiserat på granitkeramik av hög kvalitet. De inspireras av material, färger och arkitektur från hela världen, men har ett tydligt nordiskt formspråk som grund. Med ett sparsmakat och noggrant kurerat sortiment skapar de tidlös design med stark identitet. Genom nära samarbeten med utvalda producenter och leverantörer säkerställs hög kvalitet i varje led – från tillverkning till kundupplevelse.
Företaget har cirka 20 anställda och ingår i en större koncern med varumärken som Tapwell, Haven och ROOH. Säljteamet består av 14 personer verksamma i Sverige och Norge, och kulturen präglas av entreprenörskap, engagemang och nära samarbete. Hos Bricmate är beslutsvägarna korta och möjligheterna att påverka stora.
 Arbetsuppgifter
Som utesäljare på Bricmate ansvarar du för att utveckla och vårda relationerna med återförsäljare inom bad och köksbranschen i distriktet Norrland/Dalarna. Fokus ligger på att stärka varumärkets närvaro genom att fördjupa befintliga relationer samt skapa nya långsiktiga samarbeten. Du planerar och genomför kundbesök, håller produktutbildningar, arbetar med butiksexponeringar samt deltar vid event och mässor.
Du rapporterar till försäljningschefen och samarbetar nära med kollegor inom sälj och marknad. Du blir en viktig del av ett team där delaktighet, kunskapsdelning och feedback värderas högt. 
Arbetsuppgifter:
Relationsbaserad försäljning till återförsäljare
Självständig planering och genomförande av kundbesök
Genomföra utbildningar i butik
Aktivt deltagande i mässor, event och utställningar
Löpande dialog med interna team kring produktutveckling och kundfeedback
Driva egna idéer och initiativ för att stärka Bricmates position



 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som har:
Avklarad gymnasieutbildning
Minst tre års erfarenhet av en roll som resande säljare
Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift
B-körkort
Erfarenhet från badrums- och köksbranschen eller liknande är meriterande

För att lyckas i rollen är du självständig, kommunikativ och trygg i att ta egna initiativ. Du har förmågan att skapa långsiktiga relationer och bygger förtroende genom lyhördhet, engagemang och god affärsförståelse. Du är van att navigera komplexa kundstrukturer och trivs med att representera ett starkt varumärke i ett flexibelt och entreprenöriellt sammanhang.


Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Norrland/Dalarna (tjänsten innebär resande och Bricmate erbjuder en tjänstebil) Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Ekonomichef till NHC

Ekonomichef
Läs mer Okt 14
NHC Group är en expansiv företagsgrupp med sex bolag i Sverige och fyra i Finland. Med en omsättning på cirka 500 MSEK befinner de sig i en spännande fas där man satsar på tillväxt och utveckling – och nu söker de en engagerad och drivande Ekonomichef med placering i Timrå!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos NHC.
Om företaget
NHC har sin bas i Europa men verkar globalt med ett brett utbud av skyddslösningar – från presenningar, hallar, tält och kapell till avancerade väderskydd och specialanpassade produkter.
Det som en gång började som en vision mellan två barndomsvänner är idag NHC – en framgångsrik koncern och ledande aktör inom teknisk textil.
Sedan starten har företaget strävat efter att förena det personliga engagemanget med hög professionalism. Genom nära kundsamarbeten levererar NHC lösningar där service, kvalitet och långsiktighet alltid står i centrum.
Bolaget erbjuder helhetslösningar för både mindre och omfattande behov – från standardformat till storskaliga, skräddarsydda projekt. Med kompetens inom utveckling, design, projektering, svetsning, leverans och montering kombineras ett gediget hantverkskunnande med en av branschens modernaste maskinparker, vilket säkerställer en effektiv och hållbar produktion.
Som medarbetare hos NHC blir du en del av en koncern med stark framtidstro, korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka. Här erbjuds ett varierat och utvecklande arbete där du bidrar till både strategiska satsningar och operativa förbättringar.
Arbetsuppgifter
Som ekonomichef på NHC Group får du en central roll i att leda och utveckla koncernens ekonomifunktion och blir en nyckelperson i företagets fortsatta tillväxtresa. Du ansvarar för att säkerställa en stabil, korrekt och verksamhetsnära ekonomistyrning som aktivt bidrar till koncernens utveckling.
I rollen leder du det svenska teamet med fyra medarbetare i Timrå och har samtidigt ett samordnande ansvar för de finländska bolagens redovisning, som hanteras av extern byrå. Du ingår i koncernens ledningsgrupp och rapporterar direkt till VD och styrelse, vilket ger dig stora möjligheter att påverka både strategiska och operativa beslut.
Ditt uppdrag omfattar ett brett ansvar för att driva och utveckla ekonomifunktionerna i både Sverige och Finland. Du leder bokslutsarbete, årsredovisningar och koncernredovisning samt ansvarar för skatte- och momsfrågor. Vidare ingår månatlig uppföljning, konsolidering och rapportering till ledning och styrelse, likviditetsplanering och analyser som fungerar som beslutsstöd. En viktig del av rollen är också att arbeta med controlling genom att utveckla KPI:er, styrkort, beräkningar och rapportstrukturer som ger tydlig uppföljning och stärker beslutsstödet. På så sätt bidrar du till en verksamhetsnära ekonomifunktion som stöttar affären och driver lönsamhet. Du har även en nära dialog med revisorer, banker och andra externa intressenter.
Utöver det löpande ansvaret får du en nyckelroll i att driva förbättrings- och moderniseringsinitiativ inom ekonomiområdet. Genom att utveckla rutiner, processer och verktyg bidrar du till att skapa en modern och framtidssäker ekonomiavdelning för hela koncernen. 
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Civilekonomexamen
5–10 års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete, gärna i koncernmiljö
Mycket goda kunskaper i Excel
Erfarenhet av Visma, Fortnox, Procountor eller Monitor är meriterande
Intresse för system, digitalisering och förbättringsprojekt
Flytande svenska och engelska; finska är meriterande
Dokumenterad ledarskapserfarenhet


Vi söker dig som är ekonom med erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete i koncernmiljö – exempelvis som revisor, ekonomichef eller i en liknande roll. Du har goda kunskaper i koncernredovisning och ekonomistyrning samt erfarenhet av att utveckla rutiner och processer.
Vi ser gärna att du har 5–10 års erfarenhet och har arbetat med modernisering av ekonomifunktioner, exempelvis genom automatisering, BI-verktyg eller AI-stöd.
Du är en initiativtagande, lösningsorienterad och kommunikativ ledare som trivs med att växla mellan strategiska och operativa frågor. Du är trygg i din kompetens, prestigelös och uppskattar att bygga långsiktiga relationer.

NHC, vad står egentligen de 3 bokstäverna för? N - Northern, företaget är grundat i norra delen av Sverige, ett arv de är mycket stolta över.
H - Hall, självklart för dem som känner bolaget väl. Att tillverka och montera hallar är och har alltid varit en grundsten i verksamheten ända sedan starten 1997.
C - Cover, produkterna har som gemensam nämnare att agera skydd åt kundernas egendom i någon form. Från minsta presenning till största lagerhall.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Timrå  Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Välkommen med din ansökan senast den 15 oktober.

#Chefsjobb

Ansök nu

Vi söker framtida stjärnor inom Lager & Logistik! ????

Lagerarbetare
Läs mer Okt 8
Är du en person som trivs med att ha ordning och struktur, gillar att arbeta fysiskt och vill vara en del av flödet som får varor och material att röra sig smidigt från punkt A till punkt B? Vi söker nu engagerade, noggranna och effektiva personer som vill bli en del av vårt nätverk för kommande rekryteringar inom lager, logistik och materialhantering.
Om tjänsten
Just nu befinner vi oss i en föränderlig omvärld vilket påverkar såväl arbetsmarknaden som arbetstagare. Vi ser att vissa branscher står inför utmaningar med varsel medan andra har ökat behov av arbetskraft - här ser vi en möjlighet att göra skillnad för både människor och företag.
Det här är en förutsättningslös ansökan där du anmäler ditt intresse för tillgängliga jobb inom Lager/Logistik där vi har många kunder och förfrågningar inom. Vi kan inte garantera att du får ett jobb, men om dina kompetenser och erfarenheter matchar något av de uppdrag vi har så har du stora möjligheter att få ett nytt jobb på mycket kort tid.
Vi gör alltid urval baserat på kompetens och erfarenhet. Du kan antingen bli anställd som konsult via oss eller bli direktrekryterad till kundföretaget. Vi gör allt vi kan för att snabba på processen med att matcha kandidater med uppdrag, utan att tumma på kvaliteten. Processen är snabb, kompetensbaserad och digital. 
 Vi söker dig som
Har ett öga för detaljer och gillar att se till att saker fungerar som de ska
Trivs med ett aktivt och varierande arbete
Tar ansvar, samarbetar väl och håller ett högt tempo när det behövs
Har erfarenhet av eller intresse för roller som t.ex.: Lagerarbetare
Truckförare
Logistikassistent
Godsmottagare / Orderplockare
Produktions- eller terminalarbetare


Hur det är att arbeta inom Lager & Logistik
Att jobba inom lager och logistik innebär att du är en avgörande länk i kedjan som får verksamheter att fungera varje dag.

Inom lagerarbete kan du arbeta med att ta emot och kontrollera inkommande gods, plocka och packa varor, samt förbereda leveranser till kunder. Du ser till att rätt produkt hamnar på rätt plats – i rätt tid.
Som truckförare hanterar du varuflödet med hjälp av olika typer av truckar, och bidrar till att lagret hålls säkert och effektivt organiserat.
Inom logistik och planering kan du arbeta mer administrativt med orderhantering, transporter och koordinering av leveranser. Du är spindeln i nätet som ser till att allt flyter smidigt mellan leverantörer, kunder och kollegor.
Oavsett roll är arbetet praktiskt, viktigt och omväxlande. Det passar dig som gillar att kombinera ansvar med rörelse och samarbete.
Om företaget
Bravura jobbar med bemanning och rekrytering, men framför allt jobbar vi med människor. Vår uppgift är att matcha alla som söker intressanta jobb och utmaningar, med företag där din talang och erfarenhet kommer till sin rätt och kan utvecklas.
För att möta våra uppdragsgivares önskemål engagerar vi de mest engagerade och vi coachar dem till att bli den bästa versionen av sig själva. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för dig som är uppdragsgivare, för dig som söker jobb och för oss själva som företag.
Hos oss kan du antingen arbeta som konsult via oss eller bli direktrekryterad till ett kundföretag.
 Vi erbjuder
Möjlighet att bli en del av framtida rekryteringar hos våra samarbetspartners
En chans att matchas mot uppdrag som passar just din erfarenhet och ambition
Stöd, coachning och personlig återkoppling genom hela processen om du blir aktuell

Låter det som något för dig?
Skicka gärna in ditt CV och en kort presentation av dig själv redan idag! Berätta vad som motiverar dig och vilket typ av arbete du trivs bäst med, vi ser fram emot att lära känna dig.
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10

 Ansök redan nu och ta första steget mot din nästa karriärmöjlighet inom lager & logistik!

#Nextgen

Ansök nu

Vi söker framtida stjärnor inom Kundtjänst, Administration & Service! ????

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 8
Vill du vara med och skapa fantastiska kundupplevelser, bidra till smidiga processer och vara en del av ett team som värdesätter service i världsklass? Vi letar nu efter drivna, positiva och lösningsorienterade personer som vill bli en del av vårt nätverk för kommande rekryteringar inom kundtjänst, administration och service.
Om tjänsten
Just nu befinner vi oss i en föränderlig omvärld vilket påverkar såväl arbetsmarknaden som arbetstagare. Vi ser att vissa branscher står inför utmaningar med varsel medan andra har ökat behov av arbetskraft - här ser vi en möjlighet att göra skillnad för både människor och företag.
Det här är en förutsättningslös ansökan där du anmäler ditt intresse för tillgängliga jobb inom Kundtjänst/Administration/Service där vi har många kunder och förfrågningar inom. Vi kan inte garantera att du får ett jobb, men om dina kompetenser och erfarenheter matchar något av de uppdrag vi har så har du stora möjligheter att få ett nytt jobb på mycket kort tid.
Vi gör alltid urval baserat på kompetens och erfarenhet. Du kan antingen bli anställd som konsult via oss eller bli direktrekryterad till kundföretaget. Vi gör allt vi kan för att snabba på processen med att matcha kandidater med uppdrag, utan att tumma på kvaliteten. Processen är snabb, kompetensbaserad och digital. 
 Vi söker dig som
Trivs i kontakt med människor och har en professionell kommunikationsstil
Är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer
Tycker om att arbeta i team och bidra till en positiv arbetsmiljö
Har erfarenhet av eller intresse för roller som t.ex.:
Kundtjänstmedarbetare
Administratör
Receptionist / kontorsassistent
Order- eller supporthandläggare

Hur det är att arbeta inom kundtjänst, administration & service
Hos våra kunder ser dagarna olika ut beroende på roll men gemensamt är att du gör skillnad varje dag.
Inom kundtjänst är du ofta företagets röst utåt. Du hjälper kunder via telefon, chatt eller e-post, hanterar frågor om beställningar, leveranser eller produkter – och ser till att varje kontakt avslutas med en nöjd kund.
Inom administration blir du navet som håller verksamheten igång. Du kan arbeta med dokumenthantering, mötesbokningar, fakturering, rapportering eller stöd till chefer och kollegor. Det är en roll för dig som gillar struktur, ordning och att skapa smidiga rutiner.
Inom service möter du människor varje dag, antingen i receptionen, på kontoret eller ute hos kunder. Du tar emot besökare, löser praktiska problem och bidrar till en välkomnande atmosfär. Service handlar hos oss inte bara om att hjälpa utan om att göra det med ett leende och ett genuint engagemang.
Oavsett område är du en viktig del i helheten – du skapar trivsel, effektivitet och kundnöjdhet.
Om företaget
Bravura jobbar med bemanning och rekrytering, men framför allt jobbar vi med människor. Vår uppgift är att matcha alla som söker intressanta jobb och utmaningar, med företag där din talang och erfarenhet kommer till sin rätt och kan utvecklas.
För att möta våra uppdragsgivares önskemål engagerar vi de mest engagerade och vi coachar dem till att bli den bästa versionen av sig själva. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för dig som är uppdragsgivare, för dig som söker jobb och för oss själva som företag.
Hos oss kan du antingen arbeta som konsult via oss eller bli direktrekryterad till ett kundföretag.
 Vi erbjuder
Möjlighet att bli en del av framtida rekryteringar hos våra samarbetspartners
En chans att matchas mot uppdrag som passar just din erfarenhet och ambition
Stöd, coachning och personlig återkoppling genom hela processen om du blir aktuell

Låter det som något för dig?
Skicka gärna in ditt CV och en kort presentation av dig själv redan idag! Berätta vad som motiverar dig och vilket typ av arbete du trivs bäst med, vi ser fram emot att lära känna dig.
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10

Ansök redan nu och ta första steget mot din nästa karriärmöjlighet inom kundtjänst, administration eller service!

#Nextgen

Ansök nu