Sundsvall: Demopersonal till livsmedelsbutiker i Sundsvallsområdet

Hitta ansökningsinfo om jobbet Demopersonal till livsmedelsbutiker i Sundsvallsområdet i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-07 // Varaktighet: Deltid

Om tjänsten
I rollen som demopersonal kommer du att representera vår kund och deras välkända produkter i livsmedelsbutiker runt om i Sundsvallsområdet. Din uppgift är att väcka intresse och skapa nyfikenhet kring kundens varumärke och produkt. Du tar gärna första steget till kundkontakt och gillar att interagera med kunder. För dig kommer försäljning naturligt och du är duktig på att förmedla budskap. 
Din profil
Som person har du god servicekänsla och ett konstnärligt öga för hur produkterna bör exponeras för att på bästa sätt bidra till ökad försäljning. För att trivas i rollen krävs det att du är självgående och inte rädd för att ta egna initiativ. Du är flexibel och trivs därför med varierande arbetsplatser med ett högt arbetstempo. Vi ser gärna att du har ett intresse för hälsa och mat.
Vi söker dig som:
Är serviceinriktad och vill vara vår kunds ansikte utåt
Har god kommunikationsförmåga och kan presentera information tydligt
Du har en hög social förmåga, är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt
Har erfarenhet från en liknande roll eller arbete i butik

Krav
Körkort och tillgång till bil

Anställningsform

Tjänsten är en visstidsanställning som pågår under veckorna 39 till 41. Arbetstiderna är förlagda onsdag till fredag mellan kl. 16.00 och 19.00. Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent; och arbeta för vår kund.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad? 
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror.

Gymvärd deltid stc Sundsvall

Läs mer Mar 27
WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp!
Vi söker nu en Gymvärd på 50 % till våra gym i Sundsvall som vill erbjuda våra kunder den bästa servicen och ge dem en så bra träningsupplevelse som möjligt.

Ditt uppdrag
I rollen som Gymvärd är du vårt ansikte utåt och arbetar för att ge varje medlem en förstklassig serviceupplevelse. Ditt fokus ligger på att aktivt driva försäljning av medlemskap och våra övriga produkter, och du kommer att vara en viktig del av vårt team när det gäller att skapa värde för både medlemmar och verksamhet. Försäljning, kundservice och att skapa en välkomnande miljö är kärnan i ditt arbete. Du ser även till att våra medlemmar följer våra trivselregler för att säkerställa en positiv och trygg gymmiljö för alla. Detta innebär att du aktivt påminner och informerar medlemmarna om reglerna, hanterar störande beteenden och eventuellt hjälper till att skapa en trygg atmosfär. Genom att vara närvarande och tillmötesgående bidrar du till att alla medlemmar känner sig välkomna och kan träna i en positiv miljö.
Dina arbetsuppgifter omfattar framförallt:
Försäljning av medlemskap och tilläggstjänster som personliga träningspaket, produkter från vårt butikssortiment, samt eventuella kampanjer.
Kundservice på hög nivå, där du svarar på frågor både i telefon och direkt på gym, hjälper medlemmar att lösa problem och ser till att de får den bästa upplevelsen.
Daglig drift, vilket inkluderar att hålla rena och välkomnande lokaler, att utrustningen är i gott skick och att gymmets allmänna standard upprätthålls.

Arbetstempot kan variera och snabbt växla beroende på tiden på dygnet och antalet medlemmar som besöker vårt gym. Eftersom våra gym har flexibel bemanning och varierande arbetstider behöver du vara flexibel och kunna arbeta oregelbundna tider, inklusive helger och kvällar.

Vem är du?
Vi söker dig som är positiv, social och har en naturlig förmåga att skapa en hög servicenivå i alla möten med våra medlemmar. Du brinner för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö där medlemmarna känner sig sedda och uppskattade och känner träningsglädje. För att lyckas i rollen tror vi att du har en positiv attityd och en lösningsorienterad inställning när det gäller att möta olika situationer och behov. Du är en person som lätt anpassar dig efter förändrade omständigheter och har förmågan att hålla ett högt tempo utan att tumma på kvaliteten i det arbete du utför.

Krav:
Har fyllt 18 år
Har en hög servicenivå
Hög känsla för försäljning och kvalité
Är flexibel och kan arbeta dag, kväll och helg
Vill ge det lilla extra, både till kunder och dina kollegor
Talar och skriver flytande på svenska.



Om STC
Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 220 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra gym där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv.


Varför STC?
Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans!

Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Gymansvarig Jennie på jennie.gellerstam@stc.se eller Distriktschef Karin, karin.sundqvist@stc.se Sista ansökningsdag: 2024-04-11 men vi rekryterar löpande

Ansök nu

Projektledare/ butiksutvecklare Sundsvall

Läs mer Maj 14
Vi är ett rikstäckande företag som hjälper butiker och leverantörer inom dagligvaruhandeln
med säljdrivande tjänster! Vi har cirka 300 duktiga medarbetare ute i butik varje vecka. Vi
hjälper våra kunder med alla typer av butiksarbete - men vi har också, som vårt namn
antyder, en bransch-unik kompetens inom just dryckeskategorin.

Som familjeföretag är det otroligt viktigt för oss att skapa en arbetsmiljö där trivsel och
gemenskap är i fokus. Hos oss är det högt i tak, och vi uppmuntrar att alla ska kunna vara
sig själva och bidra med sina idéer. Vi tror på att ett gott arbetsklimat ger de bästa resultaten,
så vi jobbar för att skapa en avslappnad och rolig miljö där alla känner sig välkomna och
respekterade.

Här får du både möjlighet att utvecklas och ha kul – vi växer tillsammans!

- Inför rekryteringsarbetet har Dryckeskonsult noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med rekryteringssajter eller liknande.
- Vi har inte möjlighet att behandla ansökningar via mail

ARBETSUPPGIFTER
Som att jobba i butik - fast lite roligare!

I ditt jobb hos oss kommer du att ta dig an vanligt förekommande butiksarbete i dagligvaruhandeln, med fokus på butiksutveckling och ombyggnation.

Det som gör den här tjänsten lite roligare, är variationen. Utöver butiksutveckling kan även varuplock förekomma.

Vi tror att du som kommer att trivas bäst hos oss har butikserfarenhet, erfarenhet av butiksutveckling och ombyggnation av butik, en förmåga att självständigt ta dig an arbetsuppgifter, en social personlighet och en framåtanda.

Dryckeskonsult erbjuder ett varierande arbete på en härlig arbetsplats med möjligheter att utvecklas och växa för den som vill. Som projektledare i butik ansvarar du för att driva hela, eller delar av projektet vid ombyggnad eller nybyggnad. Resor förekommer i tjänsten.

Vi har kollektivavtal med Handels. Tjänsten är på 100%, i tjänsten ingår möjlighet till firmabil.

Det ska bli så kul att höra från dig!

KVALIFIKATIONER
Körkort

Erfarenhet av dagligvaruhandeln

Erfarenhet av butiksutveckling och ombyggnation

Ansök nu

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror

Läs mer Apr 25
Vi söker nu två engagerade och arbetsvilliga personer som vill arbeta extra som butikssäljare/medarbetare inom dagligvaruhandel för vår kund med start omgående. 

För att kunna söka denna tjänst behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 51% – det kan exempelvis vara att du studerar på heltid eller har en annan anställning. Detta är ett grundläggande krav för denna anställningsform.

Arbetsuppgifter 

Plocka upp varor på hyllor och i butiksmiljö 

Bygga om säljytor enligt givna instruktioner 

Lyfta och flytta kartonger samt hantera varuleveranser 

Vara behjälplig vid omställningar och kampanjer i butiken

Arbetstider

Arbetet utförs på måndagar, onsdagar och fredagar klockan 06:00–11:00 eller 06:00–12:00. Det kan förekomma viss variation beroende på arbetsbelastning och behov.

Vi söker dig som 

Har god fysisk form (arbetet innebär tyngre lyft) 

Har hög social kompetens och trivs med att arbeta i team 

Är noggrann, ansvarstagande och flexibel 

Kan arbeta självständigt och ta egna initiativ

Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev redan idag.

Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att söka!

Om Oss:

Nordic Bemanning & Rekrytering har över 15 års erfarenhet av personallösningar inom diverse branscher och är auktoriserade via kompetensföretagens branschorganisation. Med kontor i Gävle, Uppsala och Sundsvall, förmedlar vi personal med noggrannhet och träffsäkerhet på flera orter i Sverige. Hos oss får du tillgång till ett brett nätverk och en trygg arbetsplats.

Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning & Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har.

Välkommen till oss!

Ansök nu

Butikssäljare - Sundsvall

Läs mer Maj 14
Vi är över 5000 engagerade mathjältar som jobbar i våra svenska butiker, på våra lager och kontor – som tillsammans gör vår fantastiska resa möjlig. På så vis kan ännu fler handla och äta god mat av högsta kvalitet till branschens bästa pris. För när vi växer, växer du. Sån är nämligen Lidl.

Jobbpitch

Är du ett serviceproffs som vill vara med och bidra till fantastiska kundupplevelser? I #teamlidl hjälper vi varandra att lyckas. Och vi växer tillsammans. Nu söker vi en engagerad butikssäljare som vill rocka 20 timmar deltid i veckan med oss!

Din roll

Som butikssäljare på Lidl har du en nyckelroll! Du är ansiktet utåt mot våra kunder och för dig är kunden alltid nummer ett. Du brinner helt enkelt för att ge bra service varje dag. I rollen som butikssäljare får du arbeta varierat med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften. 

Detta innefattar uppgifter som:
•    Packa upp alla varor och se till att hyllorna är välfyllda
•    Säkerställa färskhet och slutdatum på varor
•    Hålla rent och fräscht i butiken
•    Betjäna kunder i kassan
•    Och självklart bidrar du, tillsammans med dina kollegor, med det lilla extra för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen!

Din profil

Vi söker dig som vill vara en del av ett team som arbetar tillsammans och vill framåt. Du har förmågan att identifiera arbetsuppgifter som behöver göras och du drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång.

•    Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av att arbeta inom en serviceorienterad bransch
•    Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar 
•    Du har fyllt 18 år och behärskar svenska flytande i både tal och skrift

Vi erbjuder

Du får arbeta i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: prestation, respekt, tillit, jordnära attityd och gemenskap. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Du får allt från friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg och medarbetarrabatt i våra butiker till kostnadsfri rådgivning av psykolog, jurist och ekonom samt mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal och tjänstepension. 

Vill du vara med på vår resa?
Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär:
•    Klicka på “Sök nu”
•    Fyll i formuläret 
•    Bifoga CV 
Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning. Hör av dig till oss om du har ett särskilt behov av anpassning när det kommer till urvalstesterna.
Tjänsten är ett vikariat på deltid, 20 timmar i veckan. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer arbetet att ske enligt schema där tidiga morgonpass, dagspass, kvällspass och helgpass ingår.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om Lidl 
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2025!

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Svenska Storesupport Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Svenska Storesupport Bemanning AB .

Inventeringsuppdrag i välkänd butikskedja i Sundsvall

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Dec 4
Arbetsuppgifter
Vi söker medarbetare för en inventering till envälkänd butikskedja i Sundsvall. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta uppdraget för dig.I rollen kommer du att ingå i ett team som gemensamt ansvarar för att inventera alla artiklar i butikens sortiment.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är organiserad och arbetar effektivt på ett systematiskt sätt.Du trivs medatt arbeta självständigt och inventerar på ett strukturerat sätt.Erfarenhet av större inventeringar är en fördel, men inte ettkrav.Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm med att arbeta med teknisk utrustning.
Arbetstider
Inventeringen kommer att äga rum:
Plats:Sundsvall
Dag:17 januari
Tid:07:00-16:00
Detta är ett uppdrag under en dag, medeventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Sep 4
Arbetsuppgifter
Vi söker medarbetare för en endagsinventering till vår kunds butik. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta tjänsten för dig. Du kommer att ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi letar efter dig som är ordningsam ochgillar att arbeta på etteffektiv sätt. Du trivs medatt arbeta självständigt och systematiskt.Det ärmeriterande om duhar erfarenhet från större inventeringsarbete, med detta är inget krav.
Arbetstider
Inventeringen kommer att äga rum:
Plats:Sundsvall
Dag:23 september
Tid:11:00-18.00
Detta är ett endagsuppdrag medeventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Celsius söker säljare till Sundsvall

Account manager
Läs mer Jun 27
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandiser.
I din roll som säljare kommer du att vara Celsius ansikte utåt och arbeta för att stärka och bygga upp dess varumärke.Du kommer att ansvara för distrikt och dagligen skapa och vårda relationer, presentera kampanjer och föreslå nya sätt att synas.Förutom försäljning kommer dina arbetsdagar att inkludera behovsanalyser, budgetarbete och genomförande av olika kampanjer.Vi söker dig som inte bara delar vår passion för framgång, utan också våra gemensamma värderingar.Hos oss är positivitet, stöttning och inkludering inte bara ord utan hjärtat i vår företagskultur.Vi har en arbetsmiljö där varje individ kan växa både som person och i sin roll.

Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som ärbekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person ärsjälvgående, engagerad och mål-och resultatinriktad.Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.
Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service.Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande.Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det attdu har körkort.
Anställningsform
Du kommer att vara anställd hosCelsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltelefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.
Ansökan
Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.Är detta rätt utmaning för dig?
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.För frågor kontakta
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen
Celsius Sweden AB är ca 60 anställda i Sverige (500 anställda totalt) med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.

Ansök nu

Celsius söker säljare till Sundsvall

Account manager
Läs mer Aug 27
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandiser.
I din roll som säljare kommer du att vara Celsius ansikte utåt och arbeta för att stärka och bygga upp dess varumärke.Du kommer att ansvara för distrikt och dagligen skapa och vårda relationer, presentera kampanjer och föreslå nya sätt att synas.Förutom försäljning kommer dina arbetsdagar att inkludera behovsanalyser, budgetarbete och genomförande av olika kampanjer.Vi söker dig som inte bara delar vår passion för framgång, utan också våra gemensamma värderingar.Hos oss är positivitet, stöttning och inkludering inte bara ord utan hjärtat i vår företagskultur.Vi har en arbetsmiljö där varje individ kan växa både som person och i sin roll.

Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som ärbekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person ärsjälvgående, engagerad och mål-och resultatinriktad.Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.
Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service.Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande.Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det attdu har körkort.
Anställningsform
Du kommer att vara anställd hosCelsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltelefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.
Ansökan
Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.Är detta rätt utmaning för dig?
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.För frågor kontakta
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen
Celsius Sweden AB är ca 60 anställda i Sverige (500 anställda totalt) med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.

Ansök nu

Varuplockare sökes till vår kund i Sundsvall med omnejd

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jan 2
Om tjänsten

Som varuplockare hos vår kund kommer du att spela en viktig roll i att skapa en inspirerande och attraktiv butiksmiljö. Du kommer att åka till olika butiker och fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för våra kunder i Sundsvall, Birsta, Njurunda, Härnösand och Sollefteå.

Ditt huvudsakliga ansvar som varuplockare är att säkerställa att varorna är korrekt placerade och presenterade på ett sätt som ökar försäljningen. Du kommer att använda din goda organisationsförmåga för att planera och genomföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som är kreativ, flexibel och har en god kommunikationsförmåga. Du är självgående och har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du trivs med att arbeta självständigt och är van vid att ta egna initiativ för att lösa problem och uppnå resultat. Det är viktigt att du är noggrann och ha ett öga för detaljer i ditt arbete. Tidigare erfarenhet av varuplock/merchandising eller liknande arbete inom detaljhandeln är meriterande, men inte ett krav.

Krav

- Körkort

- Tillgång till egen bil

Anställningsform

Tjänsten är på ca 6/h i veckan. Arbetstiderna är dagtid måndag, onsdag torsdag och fredagar. Finns möjlighet till att justera schemat. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent; och arbeta för vår kund. Möjlighet till mer uppdrag.

Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.

Varmt välkommen!

Ansök nu