Sundsvall: Vi söker en administratör/ juristsekreterare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker en administratör/ juristsekreterare i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-07 // Varaktighet: Heltid

Juristkompaniet i Sundsvall är en juristbyrå med specialistkompetens inom framför allt ekonomisk familjerätt. Vi levererar högkvalitativ och specialiserad juridisk rådgivning till våra kunder.
Kontoret är en del av franchiseorganisationen Juristkompaniet som har kontor i Hudiksvall, Sundsvall, Umeå, Kalmar och Östersund.
Om tjänsten
Som administratör hos oss får du en central roll i verksamheten. Beroende på din erfarenhet och kompetens kommer du att kunna ansvara för allt från faktura- och lönehantering till kundmottagagande och juridiskt utredningsarbete.
Vem är du
Du är driven och noggrann, en lagspelare som har goda sociala färdigheter. Du får också gärna vara en person som är orädd för nya utmaningar och som trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Vi ser gärna att du har relevant utbildning såsom paralegalutbildningen eller motsvarande och/eller relevant praktisk erfarenhet. Vår arbetsplats är förhållandevis liten och därför fäster vi stor vikt vid personkemi.
För att trivas hos oss bör du gilla att träffa nya människor och vara lösningsorienterad. Vi möter kunder i olika skeenden i livet och därför värdesätter vi social kompetens.
Vad vi erbjuder
Vi arbetar inom flera olika rättsområden, men framför allt med familjejuridik såsom bodelningar, bouppteckningar, arvskiften m.m.
Vi kan erbjuda dig en trevlig och stimulerande arbetsmiljö med varierande och utmanande arbetsuppgifter. Din tjänst kommer i viss mån att utformas efter dina kunskaper och erfarenheter men du kommer också att få möjligheter utvecklas och växa i din roll hos oss.
Hur du söker
Skicka din ansökan i form av CV, personligt brev, examensbevis ink. betyg samt övriga relevanta handlingar till sundsvall@juristkompaniet.com. Vi emotser din ansökan senast den 13 juni, vi kommer dock att gå igenom ansökningarna löpande och kan komma att avsluta rekryteringen tidigare.
Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Sekreterare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Sekreterare.

Extrajobba som sekreterare på Svenska Rygginstitutet

Läs mer Jul 11
Vi söker nu en student som vill jobba extra som medicinsk sekreterare hos vår kund med placering i Sundsvall. Start för tjänsten är i augusti månad, så sök tjänsten idag!

Svenska rygginstitutet i Sundsvall söker en medicinsk sekreterare för att stödja övriga specialistkompetenser på arbetsplatsen.

I uppdraget ingår även hantering av andra sekretessklassade dokument inom hälso- och sjukvårdens ansvarsområde. Som medicinsk sekreterare hanterar du dokumentation i patientjournal, remisser och övrig post.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos oss på StudentConsulting och jobbar som uthyrd konsult med placering hos vår kund. Start för tjänsten är i mitten av augusti och förväntas pågå fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning, omfattningen kommer variera mellan 10-20 timmar per vecka. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Ida Holmer på telefonnummer: 070-376 03 79 eller via e-post: ida.holmer@studentconsulting.com. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen.

Din profil
Krav för att vara aktuell för tjänsten är att du studerar alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, vi ser långsiktigt på tillsättningen och du har minst ett år kvar av dina studier. Extra plus om du har kunskaper i medicinsk terminologi, hög datavana med stor erfarenhet av att hantera Officepaketet samt goda kunskaper i svenska språket i såväl tal som skrift.

Vi ser gärna att du är systematisk, strukturerad, serviceinriktad och professionell i din yrkesutövning. Du är flexibel och trivs att arbeta självständigt. Din kompetens är ett viktigt stöd för övriga yrkeskategorier på enheten så rollen kräver att du har god samarbetsförmåga samt ett gott bemötande.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Ansök nu

Extrajobb som receptionist i Sundsvall

Läs mer Sep 3
Arbetsbeskrivning
Är det du som ska vara ansiktet utåt och kundens första kontakt hos vår uppdragsgivare? Skulle du beskriva dig som positiv, social och ansvarstagande? Brinner du för hög service och har lätt för att skapa goda relationer? Har du en annan huvudsaklig sysselsättning så som studier eller annat? Då kan vi ha nästa uppdrag för dig! 

Randstad söker nu en receptionist för kommande uppdrag hos en omtyckt arbetsgivare centralt i Sundsvall.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Här gäller det att ge bästa möjliga service med ett gott bemötande i alla lägen, såväl internt som externt.
Dina arbetsuppgifter blir i huvudsak att:
Ta emot besökare
Bokningar
Ställa i ordning konferensrum
Vid behov vara behjälplig i att ta emot inkommande samtal
Övrig service och administration, t.ex. beställa fika

Arbetstider
Omfattning av uppdraget varierar då detta är extra vid behov.
För att vara aktuellt krävs det därför att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och kan uppvisa intyg om detta.
Start enligt överenskommelse t.om. 2021-11-26. Arbetstiderna är måndag-fredag, dagtid.

Kvalifikationer
I denna roll behöver du vara serviceinriktad, stresstålig och ha hög social förmåga. Du behöver vara lättlärd och kommunikativ samt kunna följa givna instruktioner. Du är även lojal, flexibel och ansvarstagande.
Utöver detta ser vi att du har:
Gymnasieexamen
Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift
Goda datakunskaper och van att hantera administrativa system
Tidigare erfarenhet inom reception, kundservice eller liknande
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Ansök senast 2021-09-12, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se eller Hanna Sunberg, konsultchef hanna.sundberg@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Administratör med IT-kunskaper

Läs mer Maj 12
Ekobrottsmyndigheten är en specialistmyndighet som med fredade resurser arbetar med ekobrottsbekämpning från underrättelseuppslag till förhandling i domstol. Med gemensam ledning och styrning arbetar åklagare, poliser, civila utredare, administratörer och andra specialister med att förebygga, utreda och lagföra ekonomisk brottslighet. Vi arbetar teambaserat och har ett medarbetardrivet utvecklingsarbete. Vi har en central roll inom rättsväsendet och bidrar alla till att upprätthålla rättssäkerheten i vårt samhälle.

Ekobrottskammaren i Umeå, med enhet i Sundsvall, bedriver ekobrottsbekämpning i de fyra nordligaste länen. Förundersökningsprocessen på Ekobrottsmyndigheten bedrivs i team med kammaråklagaren som förundersökningsledare och där administratörer, poliser och utredare med specialistkunskaper inom bl.a. revision och analys ingår. Nu söker vi en administratör med IT-kunskaper för viss tid till enheten i Sundsvall.

Arbetsuppgifter
Du är ett administrativt stöd till kammarledning, åklagare och utredare samt övrig personal. Det innebär att du får arbeta i myndighetens diariesystem och andra stödsystem, hantera arkivering och utföra allmänna kontorsuppgifter. I arbetet ingår bl.a. att göra slagningar i register, ta emot anmälningar, lägga upp nya ärenden, rekvisition av utdrag och handlingar samt viss beredning av ärenden. Vidare kan du som administratör bli knuten till något av kammarens större ärenden och därmed utföra administrativa arbetsuppgifter inom ärendet.  Du blir också kontakten utåt i många sammanhang och ger god service till allmänheten, myndigheter och andra inom rättsväsendet– främst via telefon och e-post. Du kommer ingå i ett team administratörer som arbetar nära tillsammans med att dela på inkommande ärenden och vid behov stötta varandra.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har:

Gymnasieutbildning eller motsvarande förvärvad kunskap och erfarenhet
Minst två års erfarenhet av administrativt arbete under de senaste fem åren
Goda allmänna datorkunskaper och goda kunskaper inom Microsoft Office-programmen, såsom Word, Excel och PowerPoint
Goda kunskaper i svenska, såväl i tal som i skrift
Meriterande

Eftergymnasiala studier från högskola eller universitet inom relevant område t ex administration, it, ekonomi eller juridik
Erfarenhet av att arbeta som administratör inom någon av rättsväsendets kärnverksamheter, såsom Sveriges domstolar, Åklagarväsendet eller Polisen eller liknande
Erfarenhet av att arbeta med IT-programmen Cåbra eller DurTvå
Goda IT-kunskaper och vana att ge stöd i IT-frågor
Goda kunskaper i engelska
Egenskaper
Vi söker dig som tar ansvar och kan arbeta både självständigt och i nära samverkan med kollegor. Du är en stabil person som under arbetstoppar kan hantera stress och prioritera mellan arbetsuppgifterna. Du har en god samarbetsförmåga och en positiv inställning till att samarbeta med olika yrkesgrupper såväl internt som externt. Du har en utpräglad känsla för att ge service och ett gott omdöme, likväl som en god kommunikativ förmåga. Du är prestigelös och arbetar strukturerat, noggrant och effektivt.

För att lyckas i din roll på Ekobrottsmyndigheten så vill och kan du arbeta i enlighet med myndighetens chefs- och medarbetarpolicy, EBM-modellen.

När vi anställer lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmågor.

Övrigt
Anställningen avser en visstidsanställning under 6 månader med tillträde snarast efter överenskommelse. Tjänsten är placerad i Sundsvall. Vi tillämpar individuell lönesättning.

Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Då tjänsten är placerad i säkerhetsklass är svenskt medborgarskap ett krav och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att ske.

Information om anställningen lämnas av chefsåklagare Lena Sjöström på tfn 010-562 96 57.

Fackliga företrädare är för Saco-S John Keränen tfn 010-562 92 23, för ST Thérése Isaksson tfn 010-562 90 31 för Polisförbundet Sofia Ask tfn 010-563 87 10.

Välkommen med din ansökan via ”skicka din ansökan!” senast den 2 juni 2021.

Ansök nu

Administratör med inriktning IT, visstid

Läs mer Jan 7
Ekobrottsmyndigheten är en specialistmyndighet som med fredade resurser arbetar med ekobrottsbekämpning från underrättelseuppslag till förhandling i domstol. Med gemensam ledning och styrning arbetar åklagare, poliser, civila utredare, administratörer och andra specialister med att förebygga, utreda och lagföra ekonomisk brottslighet. Vi arbetar teambaserat och har ett medarbetardrivet utvecklingsarbete. Vi har en central roll inom rättsväsendet och bidrar alla till att upprätthålla rättssäkerheten i vårt samhälle.

Ekobrottsmyndigheten är en åklagarmyndighet som med fredade resurser arbetar med ekobrottsbekämpning från underrättelseverksamhet till förhandling i domstol. Med gemensam ledning och styrning arbetar åklagare, poliser, civila utredare, administratörer och andra specialister med att förebygga, utreda och lagföra ekonomisk brottslighet. Vi arbetar teambaserat och har ett medarbetardrivet utvecklingsarbete.

Ekobrottskammaren i Umeå, med enhet i Sundsvall, bedriver ekobrottsbekämpning i de fyra nordligaste länen. Förundersökningsprocessen på Ekobrottsmyndigheten bedrivs i team med kammaråklagaren som förundersökningsledare och där administratörer, poliser och utredare med specialistkunskaper inom bl.a. revision och analys ingår. Nu söker vi en administratör med IT-kunskaper för viss tid till enheten i Sundsvall.

Arbetsuppgifter
Du är ett administrativt stöd till kammarledning, åklagare och utredare samt övrig personal. Det innebär att du får arbeta i myndighetens diariesystem och andra stödsystem, hantera arkivering och utföra allmänna kontorsuppgifter. I arbetet ingår bl.a. att göra slagningar i register, ta emot anmälningar, lägga upp nya ärenden, rekvisition av utdrag och handlingar samt viss beredning av ärenden. Vidare kan du som administratör bli knuten till något av kammarens större ärenden och därmed utföra administrativa arbetsuppgifter inom ärendet.  Du blir också kontakten utåt i många sammanhang och ger god service till allmänheten, myndigheter och andra inom rättsväsendet– främst via telefon och e-post. Du kommer ingå i ett team administratörer som arbetar nära tillsammans med att dela på inkommande ärenden och vid behov stötta varandra.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har:

Gymnasieutbildning eller motsvarande förvärvad kunskap och erfarenhet
Minst två års erfarenhet av administrativt arbete under de senaste fem åren
Goda allmänna datorkunskaper och goda kunskaper inom Microsoft Office-programmen, såsom Word, Excel och PowerPoint
Goda kunskaper i svenska, såväl i tal som i skrift
Meriterande

Eftergymnasiala studier från högskola eller universitet inom relevant område t ex administration, it, ekonomi eller juridik
Erfarenhet av att arbeta som administratör inom någon av rättsväsendets kärnverksamheter, såsom Sveriges domstolar, Åklagarväsendet eller Polisen eller liknande
Erfarenhet av att arbeta med IT-programmen Cåbra eller DurTvå
Goda IT-kunskaper och vana att ge stöd i IT-frågor
Goda kunskaper i engelska
Egenskaper
Vi söker dig som tar ansvar och kan arbeta både självständigt och i nära samverkan med kollegor. Du är en stabil person som under arbetstoppar kan hantera stress och prioritera mellan arbetsuppgifterna. Du har en god samarbetsförmåga och en positiv inställning till att samarbeta med olika yrkesgrupper såväl internt som externt. Du har en utpräglad känsla för att ge service och ett gott omdöme, likväl som en god kommunikativ förmåga. Du är prestigelös och arbetar strukturerat, noggrant och effektivt.

För att lyckas i din roll på Ekobrottsmyndigheten så vill och kan du arbeta i enlighet med myndighetens chefs- och medarbetarpolicy, EBM-modellen.

När vi anställer lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmågor.

Övrigt
Anställningen avser en visstidsanställning med tillträde snarast, efter överenskommelse, fram till 2020-12-31. Tjänsten är placerad i Sundsvall. Vi tillämpar individuell lönesättning.

Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Då tjänsten är placerad i säkerhetsklass är svenskt medborgarskap ett krav och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att ske.

Information om anställningen lämnas av chefsåklagare Lena Sjöström på tfn 010-562 96 57.

Fackliga företrädare för Saco-S John Keränen tfn 010-562 92 23, för ST Ylva Nilsson tfn 010-562 91 94 och för Polisförbundet Kristina Windalen tfn 010-562 98 21.

Välkommen med din ansökan via ”skicka din ansökan!” senast den 28 januari 2020.

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Juristkompaniet i Sundsvall AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Juristkompaniet i Sundsvall AB .

Vi söker en Paralegal

Juristassistent/Paralegal
Läs mer Nov 8
Juristkompaniet i Sundsvall är en juristbyrå med specialistkompetens inom framför allt ekonomisk familjerätt. Vi levererar högkvalitativ och specialiserad juridisk rådgivning till våra kunder.
Juristkompaniet har kontor i Hudiksvall, Sundsvall, Umeå och Östersund. På kontoret i Sundsvall har vi för närvarande fem anställda och dit söker vi nu en paralegal / juristsekreterare.
Vem är du
Du är driven och noggrann, en lagspelare som har goda sociala färdigheter. Du får också gärna vara en person som är orädd för nya utmaningar och som trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Vi ser gärna att du genomgått paralegalutbildningen eller motsvarande och relevant praktisk erfarenhet är meriterande. Vår arbetsplats är förhållandevis liten och därför fäster vi stor vikt vid personkemi.
För att trivas hos oss bör du gilla att träffa nya människor och vara lösningsorienterad. Vi möter kunder i olika skeenden i livet och därför värdesätter vi social kompetens.
Vi förväntar oss att du, efter en tids introduktion, kan arbeta självständigt och i viss mån ansvara för egna kundärenden. Du kommer att få göra utredningar och förbereda ärenden för våra jurister, men också hjälpa till med kundmottagning och administration.
Vad vi erbjuder
Vi arbetar inom flera olika rättsområden, men framför allt med familjejuridik såsom bodelningar, bouppteckningar, arvskiften m.m.
Vi kan erbjuda dig en trevlig och stimulerande arbetsmiljö med varierande och utmanande arbetsuppgifter. Du får arbeta med erfarna jurister och har goda möjligheter att växa in i rollen.
Hur du söker
Skicka din ansökan i form av CV, personligt brev, examensbevis ink. betyg samt övriga relevanta handlingar till sundsvall@juristkompaniet.com.
Vi går igenom alla ansökningar löpande och tillsätter tjänsten så snart vi hittar rätt person. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Ansök nu

Juristkompaniet i Sundsvall söker jurist

Familjerättsjurist
Läs mer Jan 13
Juristkompaniet i Sundsvall är en juristbyrå med specialistkompetens inom framför allt ekonomisk familjerätt. Vi levererar högkvalitativ och specialiserad juridisk rådgivning till våra kunder.
Juristkompaniet är en expansiv kedja som har kontor i Sundsvall, Östersund, Skellefteå och Hudiksvall och öppnar inom kort även i Umeå. På kontoret i Sundsvall har vi för närvarande fyra jurister och en boutredare, och dit söker vi nu en ny jurist.
Vi vill att vår nya medarbetare är strukturerad och noggrann samt har goda sociala färdigheter. Du får också gärna vara en resultatinriktad person som trivs med att arbeta mot individuella och kollektiva mål.
Juristexamen är ett krav medan praktisk erfarenhet av familje- eller processrätt eller relevanta fördjupningskurser är meriterande. Vår arbetsplats är förhållandevis liten och därför fäster vi väldigt stor vikt vid personkemi.
Som jurist hos Juristkompaniet har du mycket kundkontakt. Du gillar att träffa nya människor och du är lösningsorienterad. Vi träffar kunder i olika skeenden i livet och därför värdesätter vi social kompetens. Vi förväntar oss att du efter en tids introduktion kan arbeta självständigt och ansvara för egna kundärenden.
Vi arbetar inom flera olika rättsområden. Några vanliga ärendetyper hos oss är testamenten, framtidsfullmakter, äktenskapsförord, samboavtal, skuldebrev, gåvobrev, köpekontrakt, bodelningar, bouppteckningar, arvskiften m.m.
Vi kan erbjuda dig en trevlig och stimulerande arbetsmiljö med varierande och utmanande arbetsuppgifter. Du får en möjlighet att växa in i rollen som specialist och kan, när du känner dig redo, anta allt större utmaningar inom framför allt familjejuridiken.
Hos oss värderar vi lagkänsla högt och vägen från förslag till beslut är väldigt kort. Vi sätter ett stort värde i att de anställda ska ha en möjlighet att påverka sin arbetssituation. Du kan läsa mer om oss på juristkompaniet.com/sundsvall och få en mer personlig bild av kontoret på
Vi går igenom alla ansökningar löpande och uppmanar dig därför att söka så snart som möjligt.
Skicka din ansökan i form av CV, personligt brev, examensbevis ink. betyg samt övriga relevanta handlingar till sundsvall@juristkompaniet.com.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta sundsvall@juristkompaniet.com, vår kontorschef Maria Sundberg på 072-560 45 15 eller verksamhetsansvarig Emma Berg på 073-077 39 93.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Juristkompaniet i Sundsvall söker biträdande jurist

Biträdande jurist
Läs mer Mar 30
Juristkompaniet i Sundsvall är en juristbyrå med specialistkompetens inom framför allt ekonomisk familjerätt. Vi levererar högkvalitativ och specialiserad juridisk rådgivning till våra kunder. Juristkompaniet har kontor i Sundsvall och Östersund. På kontoret i Sundsvall har vi för närvarande fem anställda och dit söker vi nu en ny biträdande jurist.
Vi vill att vår nya medarbetare är ambitiös, noggrann samt har goda sociala färdigheter. Juristexamen är ett krav medan praktisk erfarenhet av familje- eller processrätt eller relevanta fördjupningskurser är meriterande. Vår arbetsplats är förhållandevis liten och därför fäster vi väldigt stor vikt vid personkemi.
Som biträdande jurist hos Juristkompaniet har du mycket kundkontakt. Du gillar att träffa nya människor och du är lösningsorienterad. Vi träffar kunder i olika skeenden i livet och därför värdesätter vi social kompetens. Vi förväntar oss att du efter en tids introduktion kan arbeta självständigt och ansvara för egna kundärenden. Vi förväntar oss även att du, precis som våra övriga jurister, hjälper till med administrativa uppgifter som till exempel arkivering och posthantering.
Vi arbetar inom flera olika rättsområden. Några vanliga ärendetyper hos oss är testamenten, framtidsfullmakter, äktenskapsförord, samboavtal, skuldebrev, gåvobrev, köpekontrakt, bodelningar, bouppteckningar, arvskiften m.m.
Vi kan erbjuda dig en trevlig och stimulerande arbetsmiljö med varierande och utmanande arbetsuppgifter. Du får en möjlighet att växa in i rollen som specialist och kan, när du känner dig redo, anta allt större utmaningar inom familjejuridiken.
Eftersom vår arbetsplats är förhållandevis liten värderar vi lagkänsla högt. Vägen från förslag till beslut är väldigt kort hos oss och vi sätter ett stort värde i att de anställda ska ha en möjlighet att påverka sin arbetssituation. Du kan läsa mer om oss på juristkompaniet.com/sundsvall.
Välkommen med din ansökan senast den 30 april 2021, tillträde enligt överenskommelse. Vi går igenom alla ansökningar löpande. Hittar vi rätt person kan rekryteringen avslutas innan ansökningstiden gått ut.
Skicka din ansökan i form av CV, personligt brev, examensbevis ink. betyg samt övriga relevanta handlingar till sundsvall@juristkompaniet.com.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta sundsvall@juristkompaniet.com eller ring oss på 060 17 37 00.

Kontaktpersoner hos oss: Emma Berg, koncernchef, 073 077 39 93 eller Maria Sundberg, kontorschef, 072 560 45 15.

Ansök nu