Sundsvall: Registrator till konsultuppdrag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Registrator till konsultuppdrag i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2025-07-01 // Varaktighet: Heltid

Administrativ konsult med ansvarskänsla och god samarbetsförmåga sökes
Vi söker en strukturerad och självgående administrativ konsult till ett längre uppdrag i offentlig verksamhet. Du kommer att arbeta med varierade kontors- och serviceuppgifter där noggrannhet, ansvarstagande och ett gott bemötande är centralt.
Arbetsuppgifter:
Registrera inkommande dokument i relevanta system
Hantera inkommande ärenden via digital brevlåda
Förbereda och skicka ut beslut och annan dokumentation
Ta ansvar för att arbetet blir utfört med kvalitet och i tid

Kvalifikationer:
Avslutad gymnasieutbildning är ett minimikrav
Relevant erfarenhet av administrativt arbete
Tidigare erfarenhet från politiskt styrda organisationer
Kunskap om offentlig förvaltning och lagar som styr kommunal verksamhet är ett plus
Erfarenhet inom samhällsbyggnadsfrågor

Vi erbjuder :
Maximal ersättning - slipp långa förhandlingar
Engagerad kontaktperson - tillgänglig 24/7
Boende på arbetsorten samt reseersättning
Ett brett utbud av förmåner på hotell, gym och restauranger

Start: september
Omfattning: Heltid
Plats: exakt ort fås vid kontakt. Viktigt att du är flexibel på att arbeta på annan ort och bo där under veckorna. Vi erbjuder boende på arbetsorten och reseersättning.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Registrator

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Registrator.

Serviceinriktad registrator

Läs mer Mar 31
Serviceinriktad registrator

Brinner du för registratur och digitalisering? Vi söker en erfaren och serviceinriktad registrator som vill vara delaktig i ett viktigt samhällsuppdrag. 

Är du en person med höga krav på noggrannhet och som vill bidra till myndighetens fortsatta utveckling? Som registrator kan vi erbjuda dig varierande arbetsuppgifter i en utvecklande miljö.

Vi vill förstärka vår laguppställning med ännu fler kompetenta spelare, kanske är du vår nästa? Digg är en myndighet med ett viktigt uppdrag att driva digitaliseringen av det offentliga Sverige framåt. Vill du vara med på resan? Läs mer om Digg här. 

Om jobbet

Nu söker vi en registrator till enheten för kommunikation. På enheten arbetar vi med intern och extern kommunikation, kundservice och registratur. I det här jobbet kommer du att arbeta med:


• Daglig diarieföring av handlingar, postöppning, e-postbevakning och expediering
• Ge stöd och service till kollegor i frågor som rör diarieföring och information om pågående och avslutade ärenden
• Hantera förfrågningar från allmänheten
• Ta fram rutiner och lathundar för diarieföring och hantering av handlingar
• Förvaltning av Diggs ärendehanteringssystem och diarium
• Operativt arbete med vårt fysiska arkiv

Om dig

För att lyckas och trivas i den här rollen behöver du ha följande kompetenser, kunskaper och erfarenheter:

Kompetenser


• Strukturerad - Planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar.
• Samarbetsförmåga - Hos oss går laget före jaget. Det betyder att du samarbetar bra med andra genom att du lyssnar, kommunicerar och kan ge och ta feedback på ett konstruktivt sätt. Du tar dig an uppgifter med nyfikenhet och fokuserar på ditt och andras lärande.
• Serviceinriktad - Är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt bemötande. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar.

Kunskaper

Krav


• Kunskap om de lagar och förordningar som styr dokumenthantering inom offentlig sektor, inklusive offentlighets- och sekretesslagstiftningen
•  Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska

Erfarenheter

Krav


• Några års erfarenhet av att arbeta som registrator inom offentlig sektor
• Erfarenhet från diarieföring och från arbete i ärendehanteringssystem
• Erfarenhet av sekretessprövning och utlämnande av allmän handling

Meriterande


• Erfarenhet av att ge stöd till kollegor i frågor som gäller diarieföring
• Erfarenhet av att ta fram rutiner och lathundar för diarieföring och hantering av handlingar

Utbildning

Utbildning inom arkiv- och informationsvetenskap eller annan utbildning som bedöms som likvärdig, till exempel diplomerad registrator, eller motsvarande arbetslivserfarenhet

Om Digg

Digg är en myndighet som arbetar brett med att stödja och samordna digitaliseringen av den svenska offentliga förvaltningen. Vi utvecklar digital infrastruktur och tjänster som hjälper andra offentliga aktörer i deras digitalisering. Vi säkerställer även att digital offentlig service är tillgänglig för alla.

Digg är en myndighet som arbetar brett med att stödja och samordna digitaliseringen av den svenska offentliga förvaltningen. Vi utvecklar digital infrastruktur och tjänster som hjälper andra offentliga aktörer i deras digitalisering. Vi säkerställer även att digital offentlig service är tillgänglig för alla.

Eventuell organisationsförändring

I syfte att stärka digitaliseringsarbetet har regeringen gett Digg och Post-och telestyrelsen (PTS) i uppdrag att lämna förslag på hur våra två myndigheter skulle kunna gå samman till en gemensam. Redovisningen lämnades till regeringen 14 mars och vi inväntar nu besked om en organisationsförändring ska genomföras. Vårt arbete med att digitalisera Sverige fortsätter, vi hoppas du vill vara med på resan.

Redovisning av uppdrag att lämna förslag på organisationsförändring

Hos oss arbetar engagerade personer som alla har en viktig roll i digitaliseringen av Sverige. Vi rekryterar långsiktigt och det är viktigt att du som medarbetare mår bra, har möjlighet att utvecklas på jobbet och trivs med det du gör.

Diggs huvudkontor finns i centrala Sundsvall i moderna aktivitetsbaserade lokaler. Vi har också ett mindre och modernt kontor i centrala Stockholm. Vi är positivt inställda till att ge utrymme för distansarbete utifrån verksamheten och individens behov, men det förväntas att du är på kontoret som minst en dag i veckan och när arbetet kräver det.  Distansarbetets omfattning varierar mellan olika personer utifrån verksamhetens behov.

Vi erbjuder


• tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse, anställningen inleds med sex månaders
• placeringsort är Sundsvall
• resor förekommer och dess antal kan variera över tid.
• jobbet är placerad i säkerhetsklass vilket innebär att en säkerhetsprövning och registerkontroll kommer att genomföras. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär kan du få här.
• generösa förmåner. Läs mer på digg.se

Sök

Vänta inte med att söka! Vi strävar efter att ha en så snabb, effektiv och fördomsfri process som möjligt och arbetar därför löpande, strukturerat och systematiskt med vårt urval. Ägna inte onödig tid åt att uppdatera ditt cv, svara istället på våra urvalsfrågor i ansökan.

Sista ansökningsdag är måndag den 21:a april.

Har du frågor om jobbet är du välkommen att kontakta enhetschef Maria Boija på mail maria.boija@digg.se. Fackliga kontaktpersoner är Mattias Ekhem för Saco-S och Åsa Fridholm för ST. De nås via växeln på 0771-11 44 00.

Vi tar gärna emot frågor från dig som är intresserad av att jobba hos oss men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Ansök nu

Registrator

Läs mer Jan 27
Sundsvalls kommun har ungefär 8000 medarbetare och är betydelsefull för vårt samhälle. Vi är Sundsvalls största arbetsgivare med flera arbetsplatser inom olika verksamheter och runt 300 olika yrken.

Inom Barn- och utbildningsförvaltningen möter våra ca 3 000 medarbetare tillsammans ca 16 000 barn och elever på fler än 130 enheter varje dag. Här finns möjligheten att ge dem förutsättningar för fortsatt lärande och utveckling. Politikernas och förvaltningens mål och viljeriktning är att alla barn och elever i Sundsvalls kommuns förskolor och skolor ska få likvärdiga förutsättningar att utvecklas, nå sina mål och bli aktiva medborgare med många möjligheter i livet.

Kommunen har ett stort uppdrag i att skapa nytta för alla våra invånare. Oavsett verksamhet arbetar vi för samma sak, att vi ska vara en bra plats att bo, leva och verka på.

Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Vår kommun är en del av den gröna omställningen i Norra Sverige. Vi förbereder oss för fullt med att bland annat bereda mark, skapa nya utbildningsplatser, marknadsföra kommunen och välkomna nya invånare från hela världen.

ARBETSUPPGIFTER
Som registrator på barn och utbildningsförvaltningen arbetar du med ärendehantering och informationsförvaltning i ett brett perspektiv i en mångfacetterad roll där du får en god överblick och insyn i många olika processer och kommer i kontakt med hela förvaltningen.

Du ansvarar för förvaltningens övergripande diarieföring av inkomna och upprättade handlingar och arkivering. Förutom det löpande arbetet, arbetar du även med att utveckla processer, rutiner och styrande dokument som rör informationshantering.

Som registrator hos oss kommer du att arbeta i team med förvaltningens nämndsekreterare och i nära samarbete med övriga kollegor på förvaltningskontoret. Du har nära kontakt med förvaltningens verksamhetsavdelningar och ger stöd, råd och utbildning i frågor kring informations- och dokumenthantering till dina kollegor. Den stora majoriteten av handlingar är i dagsläget digitala men i viss mån förekommer fortfarande pappershantering. Ditt arbete kommer också bestå av att ge service och lämna ut allmänna handlingar till allmänhet.

KVALIFIKATIONER
Vi ser att du som söker har en akademisk utbildning inom exempelvis arkivvetenskap, samhällsvetenskap, statsvetenskap, offentlig förvaltning eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.

Du har stark förmåga att samarbeta och samverka samt skapar goda relationer både internt som externt. Du är tydlig och transparent i din kommunikation, vilket leder till framgångsrika relationer med de du möter i ditt arbete. Du har god datorvana och är van att arbeta i olika digitala system och miljöer. Att sätta dig in i nya verktyg och tekniska lösningar är något du gör med engagemang och nyfikenhet. Tjänsten ställer krav på svenska och engelska i både tal och skrift. 

Det är meriterande med

• dokumenterad kunskap och erfarenhet i dokument- och ärendehanteringssystem, såsom Public 360 eller motsvarande.
• erfarenhet av att hålla i utbildning och ge support.
• tidigare erfarenhet av utlämnande av allmänna handlingar, informationshantering, informationssäkerhet, sekretessbedömningar, dataskyddsarbete (GDPR) och systemfrågor

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/

Vid begäran skall betyg/ examensbevis/studieintyg/lärarlegitimation som styrker att du har rätt kvalifikationer för tjänsten lämnas in.

Den som erbjuds en anställning skall lämna ett giltigt utdrag ur polisens belastningsregister enligt SFS 2000:873. Blankett för beställning av utdrag ur belastningsregistret hittar du på www.polisen.se.

Tjänsten tillsätts under förutsättning att inte övertalighet uppkommer inom annan del av kommunen som gör att den tillsätts den vägen.

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.

I Sundsvalls kommun gillar vi olika och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Sundsvalls kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.

Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Registrator till Sundsvall

Läs mer Nov 15
Vad gör CSN?

Vi har ett av världens mest generösa studiestöd. Tack vare denna möjlighet kan alla i Sverige studera, oavsett bakgrund. Hos oss kan du bidra med din kompetens och kunskap till samhällsnyttan och vårt viktiga uppdrag att göra studier möjligt.

Vad erbjuder vi?

Som medarbetare på CSN ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. Vi erbjuder dig flexibla arbetstider, möjlighet till distansarbete och generösa förmåner.

CSN är i ständig utveckling och det är också alla vi som jobbar här. För att vi ska nå bästa resultat agerar och leder vi med tillit som förhållningssätt. Vi finns från Kiruna i norr till Lund i söder, med huvudkontor i Sundsvall. Vill du också bli en av oss och bidra till laget CSN? Nu söker vi en registrator med kunskaper om arkivhantering. Gruppen för registratur och arkiv ingår organisatoriskt i ekonomiavdelningen och är placerad på huvudkontoret i Sundsvall. Gruppen består för närvarande av två registratorer och en huvudregistrator. Arbetet bedrivs i nära samverkan med myndighetens verksarkivarie på rättsavdelningen.

ARBETSUPPGIFTER
Som registrator hos oss kommer du att vara ett stöd i frågor som rör ärenden och handlingar. Du blir även en viktig person i utvecklingen av roller, arbetssätt och rutiner då det pågår ett utvecklingsarbete inom registratur och arkiv.

Exempel på arbetsuppgifter som ingår i tjänsten:


• hantera inkommande post
• öppna, kontrollera och fördela ärenden
• registrera inkommande och utgående handlingar
• arkivera och vara ett stöd i att lämna ut allmänna handlingar
• söka arkiverade uppgifter som efterfrågas av studiestödshandläggare och allmänhet
• utföra gallring i enlighet med myndighetens gallringsbeslut
• bemanna myndighetens e-postlåda


KVALIFIKATIONER

För att lyckas i rollen ser vi att du har:


• utbildning inom arkiv och registratur eller annan utbildning eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer relevant,
• minst två års aktuell erfarenhet av att ha arbetat som registrator/arkivassistent inom offentlig förvaltning,
• aktuell erfarenhet av att arbeta i system för diarieföring av allmänna handlingar samt elektronisk dokumenthantering,
• god kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet samt registratorsfunktionens roll och ansvar,
• mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska,
• god vana av att arbeta i Microsofts Officepaket.

Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen som registrator hos oss behöver du vara noggrann och strukturerad, och också kunna hantera att det kan uppstå snabba förändringar. Du tar ansvar över ditt eget lärande, arbetar självständigt och vågar lita på din kunskap och förmåga. Det är också viktigt att du tycker om att dela med dig av dina kunskaper och samarbeta med andra. Du behöver vara intresserad av att utveckla verksamheten inom registratur och arkiv men du ska också trivas med att jobba med mer rutinmässiga arbetsuppgifter. Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan! 

Sista ansökningsdag
Välkommen med din ansökan senast 2024-12-08.

Anställningsform
Tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas

Omfattning
Heltid

Referens
HR/2024:142

Övrigt

Handlingar i anställningsärenden hos en myndighet är allmänna handlingar.

Läs mer om vår rekryteringsprocess.

Läs om hur vi behandlar dina personuppgifter.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Registrator till Sundsvall

Läs mer Jan 16
Vad gör CSN?

Vi har ett av världens mest generösa studiestöd. Tack vare denna möjlighet kan alla i Sverige studera, oavsett bakgrund. Hos oss kan du bidra med din kompetens och kunskap till samhällsnyttan och vårt viktiga uppdrag att göra studier möjligt.

Vad erbjuder vi?

Som medarbetare på CSN ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. Vi erbjuder dig flexibla arbetstider, möjlighet till distansarbete och generösa förmåner.

CSN är i ständig utveckling och det är också alla vi som jobbar här. För att vi ska nå bästa resultat agerar och leder vi med tillit som förhållningssätt. Vi finns från Kiruna i norr till Lund i söder, med huvudkontor i Sundsvall. Vill du också bli en av oss och bidra till laget CSN? Nu söker vi en registrator med kunskaper om arkivhantering. Gruppen för registratur och arkiv ingår organisatoriskt i ekonomiavdelningen och är placerad på huvudkontoret. Gruppen består för närvarande av två registratorer och en huvudregistrator. Arbetet bedrivs i nära samverkan med myndighetens verksarkivarie på rättsavdelningen.

ARBETSUPPGIFTER
Som registrator hos oss kommer du att vara ett stöd i frågor som rör ärenden och handlingar. Du blir även en viktig person i utvecklingen av roller, arbetssätt och rutiner då det pågår ett utvecklingsarbete inom registratur och arkiv.

Exempel på arbetsuppgifter som ingår i tjänsten:


• hantera inkommande post
• öppna, kontrollera och fördela ärenden
• registrera inkommande och utgående handlingar
• arkivera och vara ett stöd i att lämna ut allmänna handlingar
• söka arkiverade uppgifter som efterfrågas av studiestödshandläggare och allmänhet
• utföra gallring i enlighet med myndighetens gallringsbeslut
• bemanna myndighetens e-postlåda


KVALIFIKATIONER

För att lyckas i rollen ser vi att du har:


• utbildning inom arkiv och registratur eller annan utbildning eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer relevant,
• minst två års aktuell erfarenhet av att ha arbetat som registrator/arkivassistent inom offentlig förvaltning,
• aktuell erfarenhet av att arbeta i system för diarieföring av allmänna handlingar samt elektronisk dokumenthantering,
• god kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet samt registratorsfunktionens roll och ansvar,
• mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift samt grundläggande kunskaper i engelska,
• god vana av att arbeta i Microsofts Officepaket.

Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen som registrator hos oss behöver du vara noggrann och strukturerad, och också kunna hantera att det kan uppstå snabba förändringar. Du tar ansvar över ditt eget lärande, arbetar självständigt och vågar lita på din kunskap och förmåga. Det är också viktigt att du tycker om att dela med dig av dina kunskaper och samarbeta med andra. Du behöver vara intresserad av att utveckla verksamheten inom registratur och arkiv men du ska också trivas med att jobba med mer rutinmässiga arbetsuppgifter. Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan! 

Sista ansökningsdag
Välkommen med din ansökan senast 2024-02-11.

Anställningsform
Tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas

Omfattning
Heltid

Referens
HR/2024:2

Övrigt

Handlingar i anställningsärenden hos en myndighet är allmänna handlingar som kan komma att lämnas ut på begäran. Dina personuppgifter behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Läs mer om vår rekryteringsprocess.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från Promediqa Group Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från Promediqa Group Sweden AB .

Administratör till konsultuppdrag

Studieadministratör
Läs mer Jul 1
Administrativ konsult med fokus på skolverksamhet
Vi söker nu en självständig och strukturerad administratör till ett uppdrag inom skolverksamhet. Du kommer att ha en viktig roll i att stötta verksamheten med en rad administrativa uppgifter – där både struktur, flexibilitet och samarbetsförmåga är nycklar till framgång.
Arbetsuppgifter:
Administrativ samordning kopplat till placering av barn och bemanning av personal
Framtagande av anställningsavtal
Tillsättning av korttidsvikarier
Medverkan i introduktion och rekrytering av vikarier
Beställning av material till verksamheten
Allmän administrativ support till skolledare

Kvalifikationer:
Fullständig gymnasieutbildning.
Erfarenhet av administrativt arbete
Erfarenhet av personaladministration eller vikariehantering
Tidigare arbete inom förskola, skola eller annan pedagogisk verksamhet

Vi erbjuder :
Maximal ersättning - slipp långa förhandlingar
Engagerad kontaktperson - tillgänglig 24/7
Boende på arbetsorten samt reseersättning
Ett brett utbud av förmåner på hotell, gym och restauranger

Start: Augusti eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Viktigt att du är flexibel för att arbeta på annan ort och bo där under veckorna. Vi erbjuder boende på arbetsorten och reseersättning.

Ansök nu

Konsult-Undersköterska till Hemtjänstuppdrag

Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering
Läs mer Jun 3
Undersköterska sökes till sommaruppdrag inom kommunal vård.
Är du undersköterska, har erfarenhet av hemtjänst och B-körkort, och önskar ett välbetalt sommarjobb? Då har du kommit rätt!
Promediqa söker nu undersköterskor till vårt team för sommaruppdrag inom kommunal vård. Här får du en utvecklande roll där du arbetar nära patienter och bidrar med din medicinska kompetens och omvårdnad för att skapa en trygg och kvalitativ vård.
Vi söker dig som:
Är undersköterska
Har erfarenhet av att arbeta inom kommunal vård
Innehar B-körkort
Har god samarbetsförmåga och ett positivt förhållningssätt

Vi erbjuder:
Sommarbonus – Förväntad månadslön mellan 40 000 - 50 000 + OB beroende på erfarenhet och övriga förmåner
Engagerad kontaktperson – Tillgänglig 24/7 för stöd och hjälp
Boende på arbetsorten och reseersättning – Vi hjälper dig hitta ett bra boende på uppdragsorten, så att du trivs både på och utanför jobbet
Ett brett utbud av förmåner – Hotell, gym och restauranger – för att göra ditt liv enklare och mer njutbart

Ansökningar hanteras löpande så tveka inte på att skicka in redan nu. I din ansökan behöver du bifoga:
CV
Två referenser

Ej kompletta ansökningar kommer inte att hanteras.

Ansök nu

Uppdrag till socionomkonsult

Socionom
Läs mer Maj 30
Erfaren socialsekreterare inom barn och ungdom – konsultuppdrag
???? Plats: Jämtland, Gävleborg, Västra Götaland, Skåne
???? Start: Juni
Om uppdraget
Vi söker erfarna konsulter för uppdrag som socialsekreterare inom barn och ungdom till uppdrag med omgående start. Vissa uppdrag kan till stor del utföras på distans.
Arbetsuppgifter
Som konsult kommer du att arbeta med utredningar och uppföljningar enligt SoL och LVU. Du samverkar med barn, vårdnadshavare, kollegor och andra myndigheter. I rollen ingår att fatta beslut, dokumentera enligt gällande lagstiftning och bidra med din kompetens till verksamhetens utveckling.
Vi söker dig som:
Har socionomexamen
Har flera års erfarenhet av myndighetsutövning inom barn och ungdom
Är trygg i konsultrollen och snabbt kan sätta dig in i nya arbetssätt och system
Har god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift
Arbetar självständigt, strukturerat och lösningsfokuserat

Vi erbjuder dig:
Flexibiliet - välj vart och när du vill jobba
Trygghet och stöd - vi sköter all administration kring ditt uppdrag, regelbundna uppföljningar och tillgång till psykolog för stödsamtal
Tjänstepension och försäkringar - kollektivavtalsliknande villkor
Engagerad kontaktperson - tillgänglig för dig 24/7
Boende på arbetsorten samt reseersättning



Ansökan: Låter detta som något för dig? Vi hanterar ansökningar löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Fysioterapeut

Fysioterapeut
Läs mer Mar 26
Vi söker fysioterapeuter – Ta steget till ett friare arbetsliv!
Vi har fått fler spännande uppdrag och söker nu dig som är fysioterapeut och vill arbeta som konsult. Vill du ha större frihet, hög lön och möjligheten att resa runt och jobba på olika uppdrag i Sverige? Då är det här tjänsten för dig!


Vi erbjuder:
Flexibilitet – Välj själv var och när du vill arbeta.
Hög lön – Konkurrenskraftig ersättning för din kompetens.
Spännande uppdrag – Arbeta på olika platser och utvecklas i din roll.
Resmöjligheter – Se nya delar av Sverige medan du arbetar.
Trygghet och stöd – Vi sköter allt det administrativa så du kan fokusera på ditt jobb.
Möjlighet att välja – Ta längre uppdrag eller kortare insatser, exempelvis under semestern
Bekostat boende – Vi står för boendet på tjänsteorten.
Tjänstepension och försäkringar – Du omfattas av kollektivavtalsliknande villkor med tjänstepension och försäkringar.
Engagerad kontaktperson - tillgänglig för dig 24/7

Vi söker dig som:
Är legitimerad fysioterapeut.
Har minst två års erfarenhet inom yrket.
Är flexibel och tycker om att arbeta på olika platser.
Trivs med frihet och ansvar.
Har god samarbetsförmåga och ett positivt förhållningssätt
Har B-körkort (meriterande men inte ett krav).



Ansökan: Låter detta som något för dig? Vi hanterar ansökningar löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Arbetsterapeut

Arbetsterapeut
Läs mer Mar 26
Vi söker arbetsterapeuter – Ta steget till ett friare arbetsliv!
Vi har fått fler spännande uppdrag och söker nu dig som är arbetsterapeut och vill arbeta som konsult. Vill du ha större frihet, hög lön och möjligheten att resa runt och jobba på olika uppdrag i Sverige? Då är det här tjänsten för dig!


Vi erbjuder:
Flexibilitet – Välj själv var och när du vill arbeta.
Hög lön – Konkurrenskraftig ersättning för din kompetens.
Spännande uppdrag – Arbeta på olika platser och utvecklas i din roll.
Resmöjligheter – Se nya delar av Sverige medan du arbetar.
Trygghet och stöd – Vi sköter allt det administrativa så du kan fokusera på ditt jobb.
Möjlighet att välja – Ta längre uppdrag eller kortare insatser, exempelvis under semestern
Bekostat boende – Vi står för boendet på tjänsteorten.
Tjänstepension och försäkringar – Du omfattas av kollektivavtalsliknande villkor med tjänstepension och försäkringar.
Engagerad kontaktperson - tillgänglig för dig 24/7

Vi söker dig som:
Är legitimerad arbetsterapeut.
Har minst två års erfarenhet inom yrket.
Är flexibel och tycker om att arbeta på olika platser.
Trivs med frihet och ansvar.
Har god samarbetsförmåga och ett positivt förhållningssätt
Har B-körkort (meriterande men inte ett krav).



Ansökan: Låter detta som något för dig? Vi hanterar ansökningar löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu