Sundsvall: Studerande kundservicemedarbetare på deltid till Skandia, Sundsvall

Hitta ansökningsinfo om jobbet Studerande kundservicemedarbetare på deltid till Skandia, Sundsvall i Sundsvall. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Sundsvall inom den kategorin.

Publicerad: 2025-07-03 // Varaktighet: Deltid

Om tjänsten

Är du serviceinriktad, engagerad och trivs med att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg? Då kan rollen som kundservicemedarbetare på Skandia vara något för dig. Vi söker dig som studerar och vill kombinera detta med ett givande deltidsuppdrag.

Skandia befinner sig i en spännande fas med starkt fokus på digitalisering och kundvänliga lösningar. Som kundservicemedarbetare blir du en viktig del av den förändringsresan, där du inte bara stöttar kunderna i deras frågor, utan också vägleder dem i Skandias digitala kanaler och bidrar till en tryggare framtid för dem.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget

Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa.

Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra.

Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning.

Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia.

Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!

Arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare hanterar du utgående samtal till kunder och hjälper dem i frågor som rör digitalisering av betalningssätt. Du kommer att skapa mervärde genom att en effektivare lösning för kunderna och även bidra till Skandias digitala utveckling genom att guida kunder i digitala flöden.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Ringa ut till kunder
• Ge stöd i användningen av digitala tjänster
• Bidra till kundnöjdhet genom lösningsfokuserat bemötande
• Delta i teamets utveckling och interna förbättringsinitiativ

Kvalifikationer

Vi söker dig som studerar och är serviceinriktad, har en stark egen drivkraft och gillar att arbeta mot tydliga mål. Du är lösningsorienterad och ser utmaningar som möjligheter, med en positiv inställning till både förändring och utveckling.

Du är lättlärd och tar snabbt till dig ny information, samtidigt som du är nyfiken och har en naturlig vilja att förstå hur saker fungerar och hur de kan förbättras. Du trivs i samarbetet med andra men tar också eget ansvar för att bidra till teamets gemensamma resultat.

Med din positiva attityd, ditt engagemang och din vilja att växa, både i rollen och som person, är du en värdefull tillgång i ett team som drivs av att ge kunderna bästa möjliga upplevelse.

För att lyckas i rollen har du:

• God datorvana och erfarenhet av Officepaketet
• Förmåga att snabbt ta till dig ny information och omsätta den i praktiken
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Meriterande:

• Tidigare erfarenhet av kundservice, särskilt via telefon
• Erfarenhet från försäkringsbranschen

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och din inställning till lärande och förändring. Eftersom Skandia är i en digital transformation är det viktigt att du är nyfiken, anpassningsbar och vill bidra till Skandias utveckling framåt.

Övrigt

Tillträde: Utbildning v. 34 , start v. 36

Omfattning: deltid, 25 %

Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundskontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Sundsvall som Kundtjänstmedarbetare.

Administratör / orderadministratör

Läs mer Apr 25
Vill du utvecklas inom administration och kundservice? Nu finns möjligheten att starta din karriär hos Telia i Sundsvall!
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Om företaget
Telia Company är ett ledande företag inom IT och telekommunikation som hjälper både privatpersoner och företag att kommunicera smidigt, effektivt och hållbart. Med en stark närvaro i sju länder och omkring 21 000 medarbetare – varav cirka 4 700 i Sverige – erbjuder Telia uppkoppling i några av världens bästa nät.
Sverige har en bredbandsinfrastruktur i toppklass, och just nu moderniserar Telia mobilnätet med förbättrat 4G och utbyggnad av 5G. Genom att driva digitalisering och investera i framtidens teknik bidrar Telia till ett mer uppkopplat och hållbart samhälle.
Digitaliseringen skapar nya möjligheter att kommunicera och dela information – oavsett tid och plats. Telia tillhandahåller den digitala grund som får företag, samhällen och människor att mötas och utvecklas.
Välkommen till Telia – för bättre nät och bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du för att hantera och registrera kundbeställningar i flera system. Du administrerar en variation av privatkundsorder och ser till att alla uppgifter registreras korrekt. Du kommer även att hantera felregistreringar och avvikelser, med målet att lösa dessa ärenden och hålla både kunder och kollegor uppdaterade.
Arbetet innebär också regelbunden kontakt med kollegor, och du blir en del av ett team som samarbetar för att hitta effektiva lösningar och säkerställa positiva kundupplevelser.
Vid anställningens början får du en omfattande introduktion och utbildning för att du ska känna dig trygg i din nya roll. Du kommer också att få kontinuerligt stöd och feedback från både din närmaste chef på Telia och Bravura, för att hjälpa dig växa och bredda din kompetens över tid.
• Administrera order, felregistreringar och avvikelser
• Support kring ärenden via telefon och chatt
• Samarbeta med kollegor 
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande

I rollen som orderadministratör är det viktigt att du är engagerad och strävar efter att leverera hög service och nöjda kunder. Du har en god kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt, eftersom du kommer att hantera många olika kontaktytor. Rollen kräver att du är självgående, tar egna initiativ och har förmågan att anpassa dig efter föränderliga situationer och arbetsuppgifter.
Du arbetar i ett team där samarbete och ömsesidigt stöd är centralt, och därför ser vi att du är en lagspelare som trivs med att samarbeta och bidra till gruppens gemensamma mål.


Övrig information
Start: 2 juni  Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-05-10.

#Nextgen

Ansök nu

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Läs mer Apr 17
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni. 
Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.
På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.
Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans
Meriterande är:
- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete
Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.
Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:
Möjlighet att önska din arbetstid och schema
Förmånlig bolåneränta
Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.
Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag
Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.

Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret.
Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.
I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-GT1

Ansök nu

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Läs mer Apr 11
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni. 
Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.
På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.
Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans
Meriterande är:
- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete
Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.
Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:
Möjlighet att önska din arbetstid och schema
Förmånlig bolåneränta
Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.
Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag
Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.

Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret.
Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.
I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-GT1

Ansök nu

SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Läs mer Apr 8
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni.
Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen.
På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema.
Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans
Meriterande är:
- Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete
Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.
Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat:
Möjlighet att önska din arbetstid och schema
Förmånlig bolåneränta
Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier.
Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag
Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus.

Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret.
Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag.
I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, gitte.thorsen@amendo.se eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-GT1

Ansök nu

First line support till Telia

Läs mer Apr 4
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information
Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning.
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-04-09.

#Nextgen

Ansök nu

Andra jobb i Sundsvall från KFX HR-partner Skandinavien AB

Nedan visas andra jobb i Sundsvall från KFX HR-partner Skandinavien AB .

Rekryteringsassistent på deltid till KFX HR-partner Nord

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Jul 3
Är du student och är intresserad av konsult – och rekryteringsbranschen? Brinner du för service och är flexibel? Vi på KFX HR-partner söker dig som vill bli en del av vårt familjära team och stötta med HR-administration och rekrytering som rekryteringsassistent.

Hos oss på KFX har vi ett högt arbetstempo som varvas med mycket skratt. Du kommer att arbeta på en arbetsplats som präglas av driv, engagemang, mål och med stort fokus på kund, konsult och kandidat.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en allt mer digital värd. KFX fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare.

Med inte mindre än 35 år i branschen har vi idag regionala kontor runt om i hela landet. Vår målsättning är att kommunikationen, både internt och mot våra kunder, alltid ska präglas av respekt, lyhördhet och tydlighet. Hos oss kan du alltid komma med idéer, input och förslag – oavsett roll eller år inom bolaget.

Vårt arbetsklimat präglas av affärsfokus, teamkänsla och en positiv anda. På KFX stöttar vi varandra i motgångar och gläds åt varandras och vår gemensamma framgång.

Arbetsuppgifter

I rollen som rekryteringsassistent kommer du stötta rekryteringsansvarig med annonsskrivning, urval, telefonintervjuer, referenstagning samt HR-administration. Du kommer även vid behov att få stötta upp i våra kunders receptioner där du bland annat kommer arbeta med växeltelefoni och internservice – därmed något för dig som gillar att agera spindeln i nätet och vara flexibel.

Kvalifikationer

Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning och har ett intresse för HR eller motsvarande och har minst ett år kvar av dina studier. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med någon form av service och administration. Du behöver finnas tillgänglig 1-3 dagar per vecka samt vara öppen för att hantera vår jourverksamhet genom att ta emot, schemalägga och koordinera konsulter vid sjukdom. Jourtelefonen kan hanteras hemifrån.

Vi söker dig som gillar att ta ansvar, är prestigelös och handlingskraftig. Hos oss kan det gå snabbt- det vill vi att du ska trivas i. Vi genar inte när det kommer till kvalitén, som person är det därför viktigt att du är strukturerad och noggrann. För att trivas i vårt team tror vi att du är utåtriktad, positiv och effektiv.

Du har även:

• God datorvana
• Flytande kunskap i svenska och engelska, tal och skrift.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrigt

Tillträde: Hösten 2025 enligt överenskommelse

Omfattning: Deltid, ca. 50%

Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ansök nu

VD-assistent till Läktarproffs Fastighet

Fastighetsassistent
Läs mer Jun 18
Om tjänsten

Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som vill arbeta nära bolagets högsta ledning? Vi söker en VD-assistent till Läktarproffs Fastighet AB – en central roll där du får vara bollplank och stöd till VD i både strategiska och operativa frågor. Som VD-assistent arbetar du med såväl daglig verksamhetsadministration som långsiktiga projekt, och du får en nyckelposition med stor inverkan på bolagets effektivitet och kommunikation.

Du blir navet i vår organisation och ansvarar för samordning, uppföljning och informationsflöden inom företaget – samt ut mot kunder, samarbetspartners och hyresgäster.

Tjänsten erbjuder en varierad vardag med stor möjlighet att påverka och utveckla rutiner och processer.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget

Läktarproffs Fastighet AB är en familjeägd fastighetskoncern som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter i Sundsvall/Timrå och Umeå.
Bolaget erbjuder kommersiella fastigheter och nyproduktionsprojekt. Vi sitter på ett kontorshotell vid södra brofästet som vi delar med egna hyresgäster i ett trevligt arbetsklimat.

Arbetsuppgifter

Som VD-assistent på Läktarproffs Fastighet AB kommer du att ha en central roll där du avlastar och samarbetar tätt med VD i både operativa och strategiska frågor. Du fungerar som en förlängning av VD:s roll och ansvarar för att skapa struktur, följa upp beslut och säkerställa ett effektivt informationsflöde i organisationen. I tjänsten ingår även projektstöd och administration kopplat till fastighetsförvaltning, marknadsföring och kundkontakt.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:


Att samordna och följa upp interna och externa projekt, t.ex. bygg- och renoveringsinsatser


Administrativt stöd till VD i form av dokumenthantering, mötesbokning och protokollföring


Att förbereda beslutsunderlag, skapa presentationsmaterial och följa upp åtgärdslistor


Kontinuerlig kontakt med hyresgäster, leverantörer och andra samarbetspartners


Hantering av fakturor och ekonomi i Fortnox samt enklare budgetuppföljning


Arbetet med marknadsföring och kommunikation, t.ex. publicering av lediga lokaler och inlägg i sociala medier


Bidragsansökningar och administration kring förbättringsprojekt


Stöd vid upphandlingar, offertförfrågningar och avtalsadministration

Du får ett varierande och självständigt arbete med stor möjlighet att påverka processer och arbetssätt inom hela organisationen.

Kvalifikationer

För att trivas och lyckas i rollen som VD-assistent ser vi att du är en initiativtagande, strukturerad och trygg person som är van vid att arbeta nära beslutsfattare. Du är lösningsfokuserad, har god omdömesförmåga och kan hantera både det operativa och strategiska i vardagen. Som VD-assistent har du en mycket god organisationsförmåga och är van och bekväm med att arbeta med många olika uppgifter parallellt.

Vi ser gärna att du har:


Vana att arbeta i digitala system, gärna med kunskap i Fortnox eller motsvarande affärssystem


Erfarenhet av att hantera projekt, upphandlingar eller fastighetsrelaterade arbetsuppgifter (meriterande)


Grundläggande ekonomikunskaper och förståelse för fakturahantering och enklare bokföring


God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska

Vi söker dig som är lösningsorienterad, proaktiv och har ett stort engagemang i ditt arbete. Du trivs med att vara en nyckelperson i en mindre organisation där du får ta ansvar och vara med och utveckla både arbetsmetoder och företagskultur.

Övrigt

Tillträde: enligt överenskommelse

Omfattning: heltid

Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ansök nu

Extrajobb som butikssäljare till Circuit, Birsta City i Sundsvall

Säljassistent
Läs mer Jul 7
Nytt
Om tjänsten

Är du studerande eller har en sysselsättning på minst 50% och nu söker ett extrajobb vid sidan av din ordinarie sysselsättning?

Just nu söker vi dig som vill vara med på en väldigt spännande resa och vill använda dina servicekunskaper som butikssäljare på Circuit!

Du blir anställd av KFX och arbetar ute hos vår kund Birsta City. Tjänsten är på deltid, främst eftermiddagar/kvällar och helger.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget

Ingka Centres skapar mötesplatser som Birsta City där människor kan mötas, uppleva och interagera, om och om igen. Tillsammans med IKEA och andra partners skapar dem ett komplett erbjudande för kunder och besökare, en miljö där de många människorna kan shoppa, äta, umgås och uppleva saker tillsammans. Ingka Centres driver idag mer än 47 mötesplatser i 15 länder tillsammans.

Circuit är en helt ny cirkulär destination i Birsta City. Ett kurerat retailkoncept där inspiration och möjligheter till cirkulära val för en mer hållbar framtid ligger i fokus. Tillsammans med fantastiska partners som alla brinner för hållbarhet kommer Circuit testa, utveckla och erbjuda produkter & tjänster i cirkulär anda.

Arbetsuppgifter

Som säljare för Circuit kommer du bland annat att:

• Se till att popup-områdena följer instruktionerna om utbud, prissättning och inspiration.
• Se till att Circuit är i utmärkt form – ren, organiserad, välfylld och inspirerande.
• Säkra kundnöjdhet genom att prata med kunderna, prata om Circuit och hjälpa dem.

Kvalifikationer

Vi behöver dig med utomordentlig servicekänsla samt intresse och kunskap inom cirkularitet och hållbarhet. I denna tjänst värdesätter vi främst dina personliga egenskaper och tror att du som söker är social, service minded och vågar ta egna initiativ. Vidare ser vi även att du som söker tjänsten är studerande eller har en annan sysselsättning på minst 50%.

Övrigt

Omfattning: Deltid, extra vid behov. Främst vardagar 13.30-20.15 och helger 9.45-14/14-18.15

Start: Omgående

Personlighetstest och bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater. Vi arbetar också med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen – skicka därför in din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se

LPA

Ansök nu

Studenter sökes till receptionistjobb på Birsta City, Sundsvall

Receptionist
Läs mer Jul 7
Nytt
Om tjänsten

Är du arbetsvillig och brinner för service? Då kan det vara just dig vi letar efter!

Vi söker dig som är ute efter ett extrajobb vid sidan av dina studier och är flexibel för att kunna arbeta kvällar och helger som receptionist i informationsdisken på Birsta City, Sundsvall. Vi söker dig som vill vara i händelsernas centrum och kan ge service i världsklass.

Vi erbjuder dig ett trevligt arbete på ett härligt företag med mycket kundkontakt. Du arbetar oftast ensam på plats men kommer ingå i en arbetsgrupp där du och dina kollegor delar på arbetspassen under veckans alla dagar.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som receptionist i informationsdisken möter du dagligen kunder som söker snabb och effektiv hjälp.

I din arbetsroll kan följande arbetsuppgifter ingå:

• Leverera service i världsklass till hyresgäster och externa besökare
• Ansvara för försäljning av presentkort, matchbiljetter och en viss del administrativa arbetsuppgifter
• Assistera och guida kunder vid behov
• Assistera vid events
• Svara i telefon och på mejl

Kvalifikationer

Vi söker dig som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du är lösningsorienterad, lugn och har en inställning att allt kan lösa sig! Om du studerar på distans och är delvis tillgänglig dagtid är det meriterande.

I övrigt ser vi gärna att du:

• Har en annan huvudsaklig sysselsättning
• Kan hantera enklare administrativa uppgifter
• Talar och skriver flytande svenska samt kan göra dig förstådd på engelska (meriterande med fler språk)
• Duktig på både verbal och skriftlig kommunikation
• Tar stort ansvar över informationsdisken, är självständig och ödmjuk

Receptionsvana är meriterande men viktigast är din personlighet och ditt sinne för service.

Övrigt

Tillträde: enligt överenskommelse

Omfattning: behovsanställning/extra vid behov

Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ansök nu

Fastighetsassistent på 50% till Läktarproffs Fastighet

Fastighetsassistent
Läs mer Jun 18
Om tjänsten

Vi söker dig som vill vara en nyckelperson i Läktarproffs Fastighets dagliga verksamhet och arbeta nära chefen för att skapa struktur och effektivitet. Du kommer att spela en central roll i administration, kommunikation och samordning av både interna och externa projekt – från fastighetsskötsel till marknadsföring. Tjänsten erbjuder varierande arbetsuppgifter med stor möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget

Läktarproffs Fastighets AB är en familjeägd fastighetskoncern som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter i Sundsvall/Timrå och Umeå.
Bolaget erbjuder kommersiella fastigheter och nyproduktionsprojekt. Vi sitter på ett kontorshotell vid södra brofästet som vi delar med egna hyresgäster i ett trevligt arbetsklimat.

Arbetsuppgifter

Som assistent kommer du att arbeta brett och självständigt med många kontaktytor. Du avlastar chef i det dagliga arbetet och hjälper till att skapa ordning och struktur. Du ansvarar för hantering av försäkringsärenden samt är delaktig i upphandling, genomförande och uppföljning av renoverings-, till- och ombyggnadsprojekt. Du kommer även att vara första kontaktpunkt för hyresgäster och leverantörer, där du hanterar inkommande ärenden, frågor, felanmälningar och intresseanmälningar. Administration är en stor del av arbetet genom att bland annat sammanställa offert på lokaler samt utomhusytor och hantera dokumentation och avtal. Du kommer även att arbeta med marknadsföring där du marknadsför och annonserar både lokaler för uthyrning samt det dagliga arbetet ute på fält.

I rollen ingår även att:

• Hantera fakturering via affärssystem fortnox
• Skapa protokoll vid möten och följa upp åtgärder
• Ansöka om bidrag för förbättrings- och utvecklingsprojekt

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen ser vi att du har ett organiserat arbetssätt, är kommunikativ och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du bör också vara lösningsorienterad och trivas med att ta eget ansvar. Du är en lagspelare samtidigt som du kan arbeta självständigt och är van vid att vara kontaktperson i olika sammanhang.

Vi ser vidare att du har:

• Erfarenhet av administrativt arbete och projektledning
• Kunskap i affärssystem, gärna Fortnox
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
• Erfarenhet av fastighetsrelaterade uppgifter är meriterande

Övrigt

Tillträde: enligt överenskommelse

Omfattning: 50 %

Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på amanda.blomkvist@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ansök nu